Με θετικό πρόσημο ολοκλήρωσε την παρουσία της στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα 25άρας πισίνας η Άννα Ντουντουνάκη, η οποία συμμετείχε στα ημιτελικά των 100 μέτρων πεταλούδας.
Η κολυμβήτρια του Παναθηναϊκού, παρόλο που δεν πήρε σε πρώτο χρόνο την πρόκριση, είδε δύο αθλήτριες να αποσύρουν τη συμμετοχής τους και έτσι βρέθηκε βάσει χρόνου σε μία από τις δύο θέσεις.
Εκεί ο Χανιώτισσα αθλήτρια πήρε την 11η θέση με χρόνο 56.87, ολοκληρώνοντας με θετικό τρόπο την παρουσία της στη διοργάνωση.
Σε κλειστό «πράσινο» κύκλο πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση για τα τμήματα ΑμεΑ του Παναθηναϊκού που βραβεύτηκαν από αντιπροσωπεία εκλεκτών αντιπροσώπων των τμημάτων αρτιμελών του «τριφυλλιού».
Μια ιδιαίτερη βραδιά πραγματοποιήθηκε χτες στο Baraonda καθώς ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος τίμησε με τον δικό του τρόπο τα τμήματα ΑμεΑ.
Το «τριφύλλι» έχει φέρει νέα δεδομένα στον αθλητισμό ΑμεΑ στην Ελλάδα και σε διάστημα τριών ετών έχει κατορθώσει να έχει παραολυμπινίκες, μετάλλια σε παγκόσμιο και ευρωπαϊκό επίπεδο, επίσημους Πανελλήνιους τίτλους και πανελλήνια μετάλλια σχεδόν σε όλα τα αθλήματα.
Ο Παναθηναϊκός απαριθμεί 17 τμήματα ΑμεΑ (ποδόσφαιρο ακρωτηριασμένων, παρατρίαθλο, άρση βαρών σε πάγκο, παρακανόε, στίβος αμεα, ξιφασκία με αμαξίδιο, σκοποβολή ΑμεΑ, μπάσκετ με αμαξίδιο, Παραμπάντμιντον, Πινγκ πονγκ ΑμεΑ, ποδηλασία ΑμεΑ, κολύμβηση ΑμεΑ, τοξοβολία ΑμεΑ, σκάκι τυφλών, τένις με αμαξίδιο, Μπότσια και χορός με αμαξίδιο) και περίπου 55 αθλητές έμψυχο δυναμικό.
Χτες τιμήθηκαν όλα αυτά τα τμήματα μέσω εκπροσώπων τους και αθλητές και προπονητές του Συλλόγου από τα τμήματα αρτιμελών τους βράβευσαν για την παρουσία τους.
Η διοίκηση του Συλλόγου μέσω του Προέδρου κ. Τάκη Μαλακατέ και του Αντιπροέδρου κ. Δημήτρη Βρανόπουλου ετοίμασε μια άκρως συγκινητική βραδιά με βίντεο, ομιλίες και βραβεύσεις.
Η διοίκηση του «τριφυλλιού» έχει κάνει τεράστια βήματα προς τον συγκεκριμένο τομέα έχει απορροφήσει τα τμήματα οικονομικά (πλην του μπάσκετ με αμαξίδιο), τα έχει σταγάσει, τα έχει στελεχώσει και έχει βρει χώρους σε όλα τα σπορ, με κεντρικό άξονα την αίθουσα των ΑμεΑ της Θύρας 12 με την ονομασία «Κώστας Μπάτραλης».
Οι άνθρωποι του Παναθηναϊκού Αθλητικού Ομίλου που κόσμησαν με την παρουσία τους τη βραδιά ήταν οι Σωτήρης Πανταλέων, Ρούλης Αγραπιδάκης, Σοφία Αγγελάκη, Νίκος Λάζος, Θοδωρής Ιακωβίδης, Κώστας Γκελαούζος, Χρήστος Κατραντζής, Δημήτρης Ανδρεόπουλος, Ελένη Καπογιάννη, Απόστολος Οικονόμου, Θανάσης Πρωτοψάλτης, Χαράλαμπος Ανδρεόπουλος, Λολίτα Λύμουρα, Όλγα Χατζηνικολάου, Πέννυ Ρόγκα και Αθηνά Παπαφωτίου.
Επιπλέον παρόντας ήταν ο παλαίμαχος μπασκετμπολίστας Μανώλης Λεκάκης και ο κ. Βαγγέλης Παπαλιός που ήταν εκ των θεμέλιων λίθων του οικοδομήματος του μπάσκετ με αμαξίδιο.
Απολαύστε το βίντεο που ετοιμάστηκε για την εκδήλωση από τον Sopist
«Συναγερμός» σήμανε στον Παναθηναϊκό λίγες μόλις ημέρες πριν το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό για την Ευρωλίγκα, καθώς όπως ανακοίνωσε η «πράσινη» ΚΑΕ ένα μέλος του «τριφυλλιού» εντοπίστηκε θετικό στον κορωνοϊό!
Οι «πράσινοι» ακολουθούν όλα όσα προβλέπουν τα υγειονομικά πρωτόκολλα και αναμένουν τα αποτελέσματα των νέων μοριακών τεστ που έγιναν για να παρατηρηθεί εάν έχει υπάρξει περεταίρω εξάπλωση.
Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ ανακοινώνει ότι ένα μέλος της ομάδας μας διεγνώσθη θετικό στoν COVID-19, έπειτα από τον τακτικό έλεγχο που διενεργήθηκε.
Από την ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ ακολουθούνται όλα τα προβλεπόμενα υγειονομικά πρωτόκολλα διαχείρισης κρούσματος.
Σε όλα τα μέλη της ομάδας μας διενεργήθηκε νέος μοριακός έλεγχος και αναμένονται τα αποτελέσματα.
Με πρωινή προπόνηση συνεχίστηκε την Τρίτη (21/12) η προετοιμασία του Παναθηναϊκού για τον επαναληπτικό παιχνίδι ενάντια στο Βόλο για τη φάση των «16» του Κυπέλλου Ελλάδος.
Για δεύτερη συνεχόμενη ημέρα η προπόνηση του «τριφυλλιού» διεξήχθη σε δύο γκρουπ. Όσοι βρέθηκαν στο αρχικό σχήμα του αγώνα με τον ΠΑΣ Γιάννινα, ακολούθησαν πρόγραμμα αποφόρτισης. Οι υπόλοιποι ξεκίνησαν με προθέρμανση, συνέχισαν με rondo και ολοκλήρωσαν με παιχνίδι στο μισό γήπεδο.
Οι απουσίες για τον Ιβάν Γιοβάνοβιτς ήταν οι γνωστές αφού οι Δημήτρης Κουρμπέλης, Γιασίν Αγιούμπ και Ούφε Μπεκ ακολούθησαν ατομικό πρόγραμμα, ενώ απών λόγω ίωσης ήταν ο Ηλίας Χατζηθεοδωρίδης.
Πλέον την Τετάρτη (22/12) οι «πράσινοι» θα ολοκληρώσουν την προετοιμασία τους και στη συνέχεια θα ανακοινωθεί η αποστολή για το ματς στη θεσσαλική πόλη.
Παρελθόν αποτελεί και επίσημα από τον Παναθηναϊκό η Τζανάε Σμιθ. Όπως σας είχαμε ενημερώσει η Αμερικανίδα πρώην πλέον παίκτρια της ομάδας μπάσκετ του Παναθηναϊκού θα συνεχίσει την πορεία της στη Γαλλία και το «τριφύλλι» θα ενεργοποιήσει για το πρωτάθλημα την Λινέτα Κάιζερ.
«Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας του με την Τζανάε Σμιθ στο γυνακείο τμήμα μπάσκετ του Συλλόγου.
Η Aμερικανίδα θα συνεχίσει την καριέρα της εκτός εξαιρετικού απροόπτου στη Γαλλία και ο Σύλλογος της εύχεται καλή συνέχεια στην αγωνιστική της σταδιοδρομία».
Ο Νεμάνια Νέντοβιτς ήταν φιλοξενούμενος του «ΟΠΑΠ Game Time» όπου και μίλησε για πολλά θέματα που αφορούν το «τριφύλλι», υπογραμμίζοντας πως η επιστροφή του κόσμου στα γήπεδα ήταν μεγάλο κίνητρο για την παραμονή του το περασμένο καλοκαίρι.
Για το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό: «Το καλύτερο έμεινε για το τέλος, το μεγάλο ελληνικό ντέρμπι στο τέλος του 2021. Ελπίζω να είναι καλό για εμάς. Στο πρώτο ντέρμπι για το ελληνικό πρωτάθλημα τα καταφέραμε, όμως τώρα πρέπει να "επισφραγίσουμε" αυτή τη νίκη μπροστά στον κόσμο μας. Ελπίζω να παίξουμε καλά και να διασκεδάσουμε τους φίλους μας».
Για την επιλογή του να παραμείνει στον Παναθηναϊκό το καλοκαίρι: «Έπειτα από δύο δύσκολες χρονιές στο Μιλάνο, ήμουν σε θέση να επιλέξω μία ομάδα, στην οποία θα επανεκκινούσα την καριέρα μου. Είχα μία, δύο επιλογές, αλλά όταν τα μελέτησα όλα, τι μου αρέσει εντός και εκτός γηπέδου, ο Παναθηναϊκός ήταν ο τέλειος προορισμός για εμένα. Οπότε επέλεξα να έρθω εδώ και να επανεκκινήσω την καριέρα μου και να κάνω καλή σεζόν. Έπειτα η σεζόν εξελίχθηκε όπως εξελίχθηκε, είχα το πρόβλημα με τον ιό και δεν μπορούσα να τελειώσω τη σεζόν όπως θα ήθελα, όμως το καλοκαίρι που μίλησα με τους ανθρώπους της ομάδας, είδα τους φιλάθλους που με αγάπησαν από την πρώτη μέρα και με φαντάστηκα να παίζω μπροστά του φέτος. Η επιστροφή του κόσμου στα γήπεδα ήταν μεγάλο κίνητρο για την παραμονή μου. Ευτυχώς για όλους μας έκανα αυτή την επιλογή και η χρονιά βαίνει καλώς».
Για τη θέση του «τριφυλλιού» στην Euroleague: «Θα ήθελα ο Παναθηναϊκός να είναι ψηλά στη βαθμολογία, όμως μας έλειπε η τύχη σε κάποια παιχνίδια που κρίθηκαν στις λεπτομέρειες. Θα ήθελα, λοιπόν, να είμαστε ψηλότερα, όμως υπάρχει ακόμα ένας γύρος, νομίζω θα παίξουμε περισσότερα παιχνίδια στην έδρα μας και θα προσπαθήσουμε να ανέβουμε βαθμολογικά».
Για το κίνητρο του ντέρμπι: «Κάθε ντέρμπι στην Ελλάδα, αλλά όχι μόνο, όπως και στη Σερβία όταν αγωνιζόμουν, αν η Παρτιζάν ήταν ψηλά και ο Ερυθρός Αστέρας χαμηλά στη βαθμολογία δεν είχε σημασία. Είναι ένα ιδιαίτερο παιχνίδι στο οποίο υπάρχει μεγάλο κίνητρο. Αναγνωρίζουμε ό,τι ο Ολυμπιακός κάνει καλή σεζόν μέχρι στιγμής, είναι αήττητος στην έδρα του στην Euroleague. Όποτε κάποιος από τους φίλους μου παίζει με τον Ολυμπιακό μου λέει πόσο δυνατή ομάδα είναι, φαίνονται πολύ καλοί εντός έδρας. Και όταν τους είδα κι εγώ φάνηκαν πολύ δυνατοί εντός έδρας. Όμως το ντέρμπι είναι ντέρμπι, όλα χωρούν μέσα σε μία μέρα. Κάποιοι παίκτες θα έχουν κίνητρο να κάνουν εξαιρετικό παιχνίδι, οπότε ας περιμένουμε μέχρι την Πέμπτη. Κάνει λίγο κρύο στην Κηφισιά, οπότε μπορούμε να προσαρμοστούμε εμείς καλύτερα στο κλίμα».
Για το αν νιώθει αισιόδοξος για τη νίκη: «Αισθάνομαι πολύ αισιόδοξος. Έχω εμπιστοσύνη στον εαυτό μου και στους συμπαίκτες μου. Παίζουμε μπροστά στο κοινό μας που θα μας δώσει έξτρα ώθηση».
Για το αν έχει σκεφτεί να μείνει μέχρι το τέλος της καριέρας του στον Παναθηναϊκό: «Μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου να μένει εδώ μέχρι το τέλος της καριέρας μου. Δεν είμαι από τους χαρακτήρες που τους δίνεις ένα αυτοκίνητο και μια μπάλα και τους λες παίξε. Μου αρέσει να είμαι άνετος εκτός γηπέδου. Είμαι άνετος στην Αθήνα και νιώθω ό,τι με αγαπούν και με σέβονται πολύ. Αλλά ποτέ δεν ξέρεις τι θα γίνει στο μέλλον».
Παρελθόν από τον Παναθηναϊκό αποτελεί και επίσημα ο Τζεχάιβ Φλόιντ. Με μία ανάρτηση η «πράσινη» ΚΑΕ ευχαρίστησε τον Αμερικανό σέντερ για την προσφορά του στην ομάδα, η οποία δεν διήρκεσε όσο θα περίμεναν οι δύο πλευρές.
Πλέον ο Φλόιντ ανήκει στο δυναμικό της Φενέρμπαχτσε, που με τη σειρά της ανακοίνωσε την απόκτησή του.
Μετά τη χθεσινή γκάφα που έκανε η ΚΕΔ στους ορισμούς των διαιτητών για τους επαναληπτικούς αγώνες της φάσης των «16» του Κυπέλλου Ελλάδας, σήμερα βρέθηκαν εν τέλει εκείνοι που θα σφυρίξουν τα οκτώ μεσοβδόμαδα παιχνίδια.
Σε ότι αφορά το ματς του Παναθηναϊκού στο Βόλο ενάντια στην τοπική ομάδα, ορίστηκε ο Ευάγγελος Μανούχος, με βοηθούς τους Χριστάκογλου και Πατρά. 4ος θα είναι ο Βρέσκας, ενώ στο VAR θα καθίσουν οι Αριστοτέλης Διαμαντόπουλος και Ανδρέας Μεϊντάνας.
22/12
15:00 Αναγέννηση Καρδίτσας - Άγιος Νικόλαος
Διαιτητής: Σπύρος Ζαμπάλας
Α΄ Βοηθός: Ανδρέας Φωτόπουλος
Β' Βοηθός Κωνσταντίνος Στάικος
4ος Διαιτητής: Γιώργος Τάσης
17:00 ΠΑΟΚ - ΑΕΛ
Διαιτητής: Άγγελος Ευαγγέλου
Α' Βοηθός: Θεόφιλος Μωυσίαδης
Β΄ Βοηθός: Παναγιώτης Σακκάς
4ος Διαιτητής: Βασίλης Φωτιάς
VAR: Γιώργος Τζοβάρας - Τρύφωνας Πετρόπουλος
17:00 Παναιτωλικός - Νίκη Βόλου
Διαιτητής: Στάθης Γκορτσίλας
Α' Βοηθός: Ηλίας Παπαδόπουλος
Β΄ Βοηθός: Βασίλης Μωυσίαδης
4ος Διαιτητής: Νίκος Μπαίλης
19:00 Ολυμπιακός - Λεβαδειακός
Διαιτητής: Αριστομένης Κουτσιαύτης
Α' Βοηθός: Μιχάλης Παπαδάκης
Β' Βοηθός: Γιώργος Στεφανής
4ος Διαιτητής: Παναγιώτης Κούκουλας
VAR: Ανδρέας Γκάμαρης - Παντελής Σπυρόπουλος
23/12
15:00 ΟΦΗ - Άρης
Διαιτητής: Αλέξανδρος Τσακαλίδης
Α' Βοηθός: Ηλίας Κωνσταντίνου
Β' Βοηθός: Μιχάλης Νιδριώτης
4ος Διαιτητής: Φώτης Πολυχρόνης
VAR: Κωνσταντίνος Περράκης - Χρήστος Μπαλτάς
17:00 Ιωνικός - Λαμία
Διαιτητής: Ιωάννης Παπαδόπουλος
Α' Βοηθός: Ιωάννης Καραγκιζόπουλος
Β' Βοηθός: Θεόδωρος Τζιουβάρας
4ος Διαιτητής: Κωνσταντίνος Τσετσίλας
17:00 Βόλος - Παναθηναϊκός
Διαιτητής: Ευάγγελος Μανούχος
Α΄ Βοηθός: Γιώργος Χριστάκογλου
Β' Βοηθός: Πέτρος Πατράς
4ος Διαιτητής: Γιώργος Βρέσκας
VAR: Αριστοτέλης Διαμαντόπουλος - Ανδρέας Μειντάνας
19:00 Κηφισιά - ΑΕΚ
Διαιτητής: Αναστάσιος Σιδηρόπουλος
Α' Βοηθός: Τιμολέων Γεωργακόπουλος
Β΄ Βοηθός: Δημήτρης Βεργέτης
4ος Διαιτητής: Ελένη Αντωνίου
Για το διάστημα που έμεινε εκτός αγωνιστικής δράσης αλλά και τον τρόπο με τον οποίο αγωνίζεται ο Παναθηναϊκός υπό τις οδηγίες του Ιβάν Γιοβάνοβιτς αναφέρθηκε σε δηλώσεις του ο Μπαρτ Σένκεφελντ, μιλώντας στην εφημερίδα «Livesport».
Για τον τραυματισμό του: «Πρέπει να είσαι σκληρός για να αντέξεις. Εκείνη την στιγμή βρίσκεις στην πραγματικότητα τον εαυτό σου. Δεν είναι εύκολο. Είναι δύσκολο να βλέπεις τους άλλους να παίζουν και εσύ να είσαι έξω. Υπέγραψα νέο συμβόλαιο και θέλω να ανταποδώσω. Όταν δεν μπορείς να το κάνεις αυτό, είναι πολύ απογοητευτικό».
Για την αλλαγή στην εικόνα και στην φιλοσοφία του «τριφυλλιού»: «Παίζουμε πιο κυριαρχικό ποδόσφαιρο, ελέγχουμε καλύτερα τον ρυθμό. Ο τρόπος που η ομάδα πιέζει είναι πολύ πιο αποτελεσματικός και στο τέλος έχουμε τις ευκαιρίες μας. Ειδικά όταν παίζουμε τόσο κυριαρχικό ποδόσφαιρο, είναι θέμα χρόνου να απειλήσουμε την αντίπαλη άμυνα. Αυτό το ποδοσφαιρικό στυλ είναι παράσημο για τον προπονητή και για όλους στην ομάδα».
Κατάμεστο αναμένεται να είναι το κλειστό του ΟΑΚΑ στο ντέρμπι του Παναθηναϊκού με τον Ολυμπιακό για την 17η αγωνιστική της Euroleague το βράδυ της Πέμπτης (23/12, 21:00).
Οι οπαδοί του «τριφυλλιού» έχουν δείξει μεγάλη θέρμη στα εισιτήρια τα οποία και έχουν ουσιαστικά εξαφανίσει. Ελάχιστα είναι τα «μαγικά χαρτάκια» που έχουν μείνει απούλητα και αυτά αναμένεται να κάνουν φτερά μέσα στις επόμενες ώρες. Οπότε όσοι φίλοι των «πρασίνων» θέλουν να κλείσουν θέση στο κλειστό του ΟΑΚΑ, καλό θα είναι να βιαστούν.
Θυμίζουμε πως το γήπεδο λόγω των κανονισμών που υπάρχουν για την πανδημία δεν είναι σε θέση να φιλοξενήσει 18.000 φιλάθλους, ωστόσο περίπου 12.000 θα είναι παρόντες όταν φυσικά το Sold Out συμβεί και επίσημα.