Ο Λούκας Βιγιαφάνιες σε δηλώσεις του έθεσε ψηλότερα τον πήχη του Παναθηναϊκού στο δεύτερο γύρο του πρωταθλήματος, τόσο από άποψης εμφανίσεων όσο και αποτελεσμάτων, ενώ υπογράμμισε πως οι «πράσινοι» θα διεκδικήσουν και το Κύπελλο, το οποίο αποτελεί ένα από τους στόχους.
Για την πρόκριση στο Κύπελλο επί του Βόλου: Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι που προκριθήκαμε στον επόμενο γύρο και πλέον κοιτάμε ψηλότερα. Δεν ήταν εύκολα τα δύο παιχνίδια με τον Βόλο. Είναι μία ομάδα που προσπαθεί να πιέσει τον αντίπαλό της και να παίξει με την μπάλα κάτω. Παίζουν καλά. Αλά εμείς παίξαμε καλύτερα. Είχαμε τον απόλυτο έλεγχο του αγώνα, κρατήσουμε το μηδέν πίσω και παρότι δεν σκοράραμε, δεν ανησυχήσαμε. Θεωρώ ότι παίξαμε καλά και το μόνο που μας έλειψε ήταν να βάλουμε ένα γκολ για να κάνουμε πιο εύκολη την κατάσταση για μας.
Για τον β' γύρο του Παναθηναϊκού στο πρωτάθλημα: Αυτό που θέλουμε είναι να κάνουμε έναν πολύ καλύτερο δεύτερο γύρο κι από πλευράς εμφανίσεων, αλλά ακόμη περισσότερο από πλευράς αποτελεσμάτων και βαθμών. Αξίζαμε να έχουμε περισσότερους βαθμούς στον πρώτο γύρο. Αν δούμε τα παιχνίδια που δώσαμε εναντίον της ΑΕΚ ή του ΠΑΟΚ, είναι ξεκάθαρο ότι αξίζαμε κάτι περισσότερο, αλλά χάσαμε και στους δύο αγώνες. Πρέπει να μάθουμε μέσα απ' αυτά τα παιχνίδια κι απ' αυτή τη διαδικασία. Αλλά έχω μεγάλη εμπιστοσύνη στην ομάδα. Είμαστε πολύ σκληρή ομάδα, παίζουμε ήδη πολύ καλά το τελευταίο διάστημα και το πιστεύω πραγματικά ότι θα είμαστε πολύ καλύτεροι στον δεύτερο γύρο.
Όσο για τον στόχο του Παναθηναϊκού στο Κύπελλο, αλλά κι ως το φινάλε της σεζόν: Θέλουμε να πάμε μέχρι το τέλος του δρόμου στο Κύπελλο, είναι ένας απ' τους βασικούς στόχους της ομάδας μας. Ξέρουμε ότι στο πρωτάθλημα είναι δύσκολο σ' αυτή τη σεζόν να στοχεύσουμε προς την κορυφή, αλλά θα προσπαθήσουμε να πάμε όσο πιο ψηλά μπορούμε και παράλληλα να διεκδικήσουμε το Κύπελλο. Είναι πολύ σημαντικός στόχος για εμάς.
Ο πρόεδρος του Παναθηναϊκού Α.Ο., Τάκης Μαλακατές σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα «Live Sport», αναφέρθηκε στη διοίκησή του από τη στιγμή που ανέλαβε τα ηνία του «τριφυλλιού», μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τον Δημήτρη Βρανόπουλο, ενώ δε θέλησε να πει πολλά για το γηπεδικό, μεταθέτοντας όλες τις πληροφορίες για την συνέντευξη Τύπου στις 10 Ιανουαρίου.
Για το τι παρέλαβε από τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο και τι ελπίζει να παραδώσει:
Παραλάβαμε έναν σύλλογο οργανωμένο, με σχεδόν μηδενισμένο χρέος. Πατήσαμε στην υγιή βάση που δημιουργήθηκε στη διετία του κυρίου Γιαννακόπουλου και πιστεύω ότι συνεχίζουμε στον σωστό δρόμο. Εφόσον ο κόσμος του Παναθηναϊκού μας εμπιστευτεί ξανά, θα μηδενίσουμε το χρέος.
Για το αν πηγαίνει καλύτερα το πλάνο αγωνιστικά απ' όσο το περίμενε:
Τον πρώτο χρόνο στοχεύσαμε να έχουμε ανταγωνιστικές ομάδες. Στο βόλεϊ Ανδρών βρήκαμε έτοιμη ομάδα, αλλά στο βόλεϊ Γυναικών δεν βρήκαμε καμία Ελληνίδα. Ήταν δύσκολα. Καταρχάς, κανείς δεν εμπιστευόταν μία δική μου διοίκηση. Δεν ήξεραν αν μπορούν να μας εμπιστευτούν, αν θα ήμασταν φερέγγυοι οικονομικά. Τηρουμένων των αναλογιών, κάναμε αξιοπρεπή πορεία στο βόλεϊ Γυναικών. Το μπάσκετ Γυναικών ήταν αουτσάιντερ και πήγε καλύτερα των προσδοκιών, σηκώσαμε το πρωτάθλημα! Όλα τα τμήματα πήγαν καλά, αποδεικνύοντας ότι δεν παίζουν ρόλο μόνο τα μπάτζετ, αλλά και η ψυχή. Είναι σημαντικό ότι παίρνουμε σταθερά τίτλους. Φέτος στοχεύσαμε να είμαστε ισάξιοι διεκδικητές στα τρία προαναφερθέντα τμήματα και να μείνει στην πρώτη κατηγορία η ομάδα πόλο. Έγιναν καλές μεταγραφές σε στίβο και κολύμβηση, όπου θέλουμε να ξαναγίνουμε πρωταθλητές, αλλά και στα λεγόμενα μη δημοφιλή αθλήματα.
Για το αν μπορεί να κλείσει η “ψαλίδα” στο πόλο:
Η ζωή κάνει κύκλους κι εμείς πιστεύουμε ότι σιγά-σιγά θα βρούμε τον δρόμο μας παντού.
Για την επιλογή του Σωτήρη Πανταλέων:
Ο Σωτήρης είναι τεράστιο κεφάλαιο για τον Παναθηναϊκό. Μιλήσαμε πρώτη φορά για το επόμενο βήμα του όταν ήταν ακόμα αθλητής. Όταν... έβγαλε από πάνω του τον αθλητή, συζητήσαμε τι θα του ταίριαζε και ήδη ως διευθυντής αγωνιστικών τμημάτων πέτυχε πολλά σε μικρό χρονικό διάστημα.
Για τον καθοριστικό ρόλο του αντιπροέδρου Δημήτρη Βρανόπουλου:
Δεν τον γνώριζα προσωπικά, τον ήξερα ως τον “κύριο PAO Alive”. Συζητήσαμε, βρήκαμε κοινό τόπο, αποδέχτηκε την πρότασή μου και την τιμά με τον καλύτερο τρόπο. Συνεργαζόμαστε σε όλα. Αγαπάει παθολογικά τον Παναθηναϊκό και προσφέρει ανιδιοτελώς με χρήμα, μεράκι και χρόνο. Ήθελε να βάλει χρήματα κι ας μην ήταν στη διοίκηση. Έχουμε μεγάλη χημεία. Πέραν όλων των άλλων, έχω κερδίσει έναν φίλο. Άπαντες στο διοικητικό συμβούλιο προσφέρουν πολύ και καθημερινά, καθένας στον τομέα του.
Για την επιλογή να φύγει από την ΕΡΤ σε μπάσκετ Γυναικών και βόλεϊ:
Θεωρητικά, είμαι υπέρ της κεντρικής διαχείρισης, όταν όμως σου προσφέρονται όσα δικαιούσαι ως σύλλογος. Όταν δεν καλύπτεται η ομάδα και δεν προσφέρεται το προϊόν, ποιος ο λόγος να δώσει ο Παναθηναϊκός τα δικαιώματα και να μην τα διαχειριστεί ο ίδιος; Εμείς κοιτάζουμε το συμφέρον μας και να μπουν οι ομάδες στα σπίτια του κόσμου. Τώρα έχουμε έσοδα και καθόλου έξοδα. Εξάλλου, συχνά η δημόσια τηλεόραση υποβιβάζει τα παιχνίδια. Πρέπει να σε σέβονται για να τους σέβεσαι. Σκεφτόμαστε φυσικά τη λύση των εσωτερικών παραγωγών, όπως και την pay tv που είναι η εξέλιξη του μέλλοντος. Την τρέχουσα σεζόν δεν θα αλλάξει κάτι. Δεν θα προδώσουμε τους συνεργάτες μας κι ας έρθει μεγάλη πρόταση από κάποιο κανάλι στα πλέι οφ.
Για το βαθμό που επηρέασε οικονομικά η “εποχή του κορωνοϊού”:
Την πρώτη σεζόν δεν είχαμε καθόλου έσοδα, ούτε από τις ακαδημίες ούτε από διαρκείας και εισιτήρια. Ωστόσο πληρώσαμε κανονικά και έγκαιρα τις ομάδες και γι' αυτό αποκτήσαμε αξιοπιστία ώστε να πραγματοποιήσουμε τις φετινές κινήσεις. Ευτυχώς, βρήκαμε χορηγίες και ανταποκριθήκαμε αλλά στερηθήκαμε τη χαρά του γεμάτου γηπέδου. Φέτος τη βιώνουμε. Αισθανόμαστε περήφανοι που είμαστε Παναθηναϊκοί και που ο κόσμος μας γεμίζει τα γήπεδα. Γιατί οι άλλες ομάδες δεν το κάνουν. Είμαστε η μόνη ομάδα που γεμίζει τα γήπεδα εντός και εκτός έδρας.
Για το πώς ονειρεύεται τον Παναθηναϊκό σε δύο χρόνια:
Καθημερινά τον ονειρεύομαι πρωταθλητή παντού. Δεν υπάρχει φορολογία στο όνειρο. Ο Παναθηναϊκός είναι ο μεγαλύτερος σύλλογος της χώρας. Ο πρωτοπόρος, αφού όλα τα έχει κάνει πρώτος. Δεν μπορείς να σκέφτεσαι μίζερα στο όνειρο. Βάλαμε ψηλά τον πήχη και κάνουμε ό,τι μπορούμε για να γίνει ο Παναθηναϊκός όσο ισχυρός ήταν την εποχή των πατεράδων μας.
Για την ομάδα και τον αθλητή της χρονιάς στον Ερασιτέχνη Παναθηναϊκό:
Ομάδα της χρονιάς σίγουρα είναι το μπάσκετ Γυναικών. Μας έφερε έναν τίτλο γλυκό, ειδικά με τον τρόπο που κατακτήθηκε. Ξεχωριστά για αθλητές και αθλήτριες δεν θέλω να μιλήσω. Καθένας που αγωνίζεται με το Τριφύλλι στην καρδιά, αξίζει να είναι αθλητής της χρονιάς.
Για το θέμα του γηπέδου:
Θα επιλέξω να μην πω πολλά τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Το γηπεδικό είναι ένα τεράστιο ζήτημα και στη συνέντευξη Τύπου για το θέμα του Βοτανικού, στις 10 Ιανουαρίου θα πούμε τι έχει γίνει μέχρι τώρα, τι δεν έχει γίνει και τι μπορεί να γίνει. Αρμόδια ώστε να αποφασίσει σχετικά είναι μόνο η Γενική Συνέλευση.
Επιστρέφει στη δράση απόψε ο Παναθηναϊκός, ο οποίος αντιμετωπίζει το Λαύριο στο ΟΑΚΑ για την προημιτελική φάση του Κυπέλλου Ελλάδας (20:00, ΕΡΤ3).
Οι «πράσινοι» μετά την ήττα τους από τον Ολυμπιακό στην Ευρωλίγκα στρέφουν την προσοχή τους στις υποχρεώσεις τους για το Κύπελλο, όπου έχουν ως στόχο τη νίκη και την πρόκρισή τους στο Final Four του θεσμού που θα διεξαχθεί στην Κρήτη.
Απέναντι του το «τριφύλλι» θα βρει το μαχητικό σύνολο του Χρήστου Σερέλη, το οποίο προέρχεται από τη μεγάλη νίκη επί της Μάλαγα στο Τσάμπιονς Λιγκ και θέλει να κάνει την έκπληξη και να πάρει εκείνο το εισιτήριο.
Εκτός μάχης για τους «πράσινους» θα μείνει πιθανότατα ο Χάουαρντ Σαντ Ρος, ενώ οι υπόλοιποι παίκτες υπολογίζονται κανονικά από τον Δημήτρη Πρίφτη.
Οι Τσολάκος, Θεονάς και Καρπάνος θα είναι οι τρεις διαιτητές στης σημερινής αναμέτρησης.
Τη «μάχη» του Παναθηναϊκού με την Άρσεναλ στο Τσάμπιονς Λιγκ το 2000 και μία διένεξη που είχε με τον Τιερί Ανρί, θυμήθηκε ο Γιάν Μικάελσεν.
Ο άλλοτε άσσος του «τριφυλλιού», ο οποίος τους τελευταίους μήνες πραγματοποιηθεί την διαδικτυακή εκπομπή «Bag Om Trojen», μέσω ανάρτησής του πήγε πίσω στο χρόνο, εκεί όπου οι «πράσινοι» είχαν επικρατήσει των «κανονιέρηδων» στη Λεωφόρο με 1-0, χάρη σε γκολ του Γιώργου Καραγκούνη με ασίστ του ίδιου του Μικάελσεν.
Αστειευόμενος λοιπόν με την σκέψη να καλέσει στην εκπομπή του τον Τιερί Ανρί, ο Μικάελσεν σε ανάρτησή του έγραψε: «Θα ήταν ωραίο να καλέσουμε τον Ανρί στο BOT, αλλά η διάθεση δεν ήταν πολύ καλή την τελευταία φορά που μιλήσαμε. Ο "πατέρας" Βενγκέρ έπρεπε να πατήσει στο γήπεδο και να υπερασπιστεί το "γιό" του».
Τη θέση, στην πλευρά της οποίας τάχθηκε εξαρχής η ΠΑΕ Παναθηναϊκός, έχει υιοθετήσει η ΕΠΟ σε ότι αφορά την επερχόμενη κλήρωση της προημιτελικής φάσης (7η), της ημιτελικής φάσης (8η), καθώς και του γηπεδούχου του Τελικού, για το Κύπελλο Ελλάδος.
Όπως λοιπόν προκύπτει από το ρεπορτάζ, η κλήρωση που είναι προγραμματισμένη να γίνει την προσεχή Τετάρτη (29/12), θα γίνει παρουσία εκπροσώπων όλων των ομάδων, σε κάποιο ξενοδοχείο της Αθήνας, αφού στα γραφεία της ΕΠΟ δεν υπάρχει η αίθουσα για να φιλοξενήσει τους εκπροσώπους των ομάδων.
Ως εκ τούτου παράγοντες των ομάδων Παναθηναϊκού, Ολυμπιακού, ΑΕΚ, ΠΑΟΚ, Άρη, Παναιτωλικού, Λαμίας και Αναγέννησης Καρδίτσας θα είναι παρόντες στην κλήρωση, κίνηση υπέρ της οποίας είχε ταχθεί ο Παναθηναϊκός.
Θυμίζουμε πως στο «τριφύλλι» ανέφεραν: «Με αφορμή την επερχόμενη κλήρωση του Κυπέλλου Ελλάδας η θέση του Παναθηναϊκού, η οποία θα πάρει άμεσα επίσημη μορφή, είναι η διεξαγωγή της να γίνει με φυσική παρουσία των παραγόντων και όχι ιντερνετικά. Επί της διαδικασίας, αυτή να υλοποιηθεί από τα ίδια τα πρόσωπα που θα βρεθούν εκεί και όχι από τους εκπροσώπους της ΕΠΟ. Άλλωστε τόσο οι παράγοντες όσο και τα στελέχη των ομάδων «ελέγχονται» σχεδόν καθημερινά, πηγαίνουν κανονικά στα γήπεδα και τις προπονήσεις, επομένως δεν συντρέχει κανένας λόγος «αποκλεισμού» και πριβέ κλήρωσης».
Μία καινοτόμα πρόταση που θα συζητηθεί ανέφερε σε δηλώσεις του ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς, κατά τη διάρκεια συνέντευξής του την «L’ Equipe». Μιλώντας στο γαλλικό Μέσο, ο άλλοτε τεχνικός του Παναθηναϊκού και νυν της Παρτιζάν σημείωσε πως οι ομάδες που συμμετέχουν στις κλειστές διοργανώσεις, όπως η EuroLeague και το EuroCup θα πρέπει να συμμετέχουν μόνο στα πλέι οφ των εγχώριων πρωταθλημάτων τους.
Ο Σέρβος τεχνικός αφού υπογράμμισε πως η FIBA και η Euroleague θα πρέπει να συζητήσουν και να τα βρουν γύρο από το φορτωμένο πρόγραμμα που υπάρχει, είπε:
«Υπάρχουν πάρα πολλά παιχνίδια με τα παράθυρα και τις ομάδες. Πρέπει να συζητηθεί το πρόγραμμα, καθώς και ο αριθμός των ομάδων σε κάθε διοργάνωση. Είναι απαραίτητο οι ομάδες που συμμετέχουν σε μια κλειστή λίγκα να μπορούν να πάρουν μέρος μόνο στα πλέι οφ των πρωταθλημάτων των χωρών τους, ούτως ώστε να υπάρχει ενδιαφέρον από χορηγούς και τηλεοπτικά δικαιώματα».
Μάλιστα σημείωσε πως το πλήρες πρόγραμμα των συγκεκριμένων ευρωπαϊκών ομάδων θα μπορούσε να χωριστεί σε έξι μήνες για την Euroleague, δύο για τα πλέι οφ του εκάστοτε πρωταθλήματος, δύο για τις Εθνικές ομάδες και μετά δύο για την ξεκούραση των παικτών.
Για την απουσία στήριξης από το κράτος στους αθλητές των αγωνισμάτων που δεν είναι ιδιαιτέρα δημοφιλή, όπως η κολύμβηση, αναφέρθηκε σε δηλώσεις της η Άννα Ντουντουνάκη.
Η κολυμβήτρια του Παναθηναϊκού μιλώντας στην ιστοσελίδα ertnews.gr σημείωσε πως η πολιτεία στρέφει την προσοχή της μόνο εκεί που πηγαίνουν τα χρήματα, ενώ έκανε τη σύγκριση μεταξύ των υποδομών που υπάρχουν στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
«Δεν έχω επικοινωνία με τους πολιτικούς. Μία φορά στα 5 χρόνια. Μόνο στις επιτυχίες. Δεν έχουμε την προσοχή από την Πολιτεία. Δεν τους ενδιαφέρουμε. Και το θέμα, δεν είναι να «κοιτάνε» μόνο εμάς. Τους πρωταθλητές. Θα έπρεπε η προσοχή τους να είναι στραμμένη στις νεότερες γενιές για να τους βοηθήσουν να φτάσουν σε ένα επίπεδο. Σαν αυτό που βρισκόμαστε σήμερα εμείς.
Η πολιτεία στρέφει την προσοχή της μόνο εκεί που πηγαίνουν τα χρήματα. Στην κολύμβηση δεν έρχονται. Πηγαίνουν σε άλλα αθλήματα. Γι’ αυτό δεν έχουμε και την δέουσα προσοχή. Βέβαια, δεν φταίει μόνο η Πολιτεία. Και τα ΜΜΕ έχουν μεγάλο μερίδιο ευθύνης. Τα δικά μας αθλήματα, τα θυμόμαστε μόνο όταν έχουν επιτυχία. Αυτό δεν είναι ωραίο».
Για τις υποδομές στις χώρες του εξωτερικού: «Οι υποδομές εκεί, δεν έχουν καμία σχέση με την Ελλάδα. Είναι η μέρα με τη νύχτα. Στα Χανιά, όσο ήμουν στο σχολείο τρία χρόνια, δεν λειτουργούσε η μεγάλη πισίνα και κολυμπούσα στην μικρή. Ήμασταν 20 άτομα σε κάθε διαδρομή. Προσευχόμουν την επόμενη μέρα να λειτουργεί η πισίνα και να έχουν λεφτά να βάλουν πετρέλαιο. Το καλοκαίρι ήμουν σε αγώνα στην Ιταλία. Δεν μπορώ να σου περιγράψω πως συμπεριφέρονταν στην κορυφαία Ιταλίδα κολυμβήτρια. Έξω από το κολυμβητήριο είχαν πανό κτλ. Στην Ελλάδα βλέπεις κάτι τέτοιο; Όχι! Μόνο στους ποδοσφαιριστές και στο… «survivor»!»
Για το εάν έχει σκεφτεί ποτέ να τα παρατήσει: «To έχω σκεφτεί πολλές φορές. Το σκέφτηκα και μετά τους Ολυμπιακούς. Το σκέφτομαι και τώρα να σου πω την αλήθεια. Ο λόγος δεν έχει να κάνει με τις οικονομικές απολαβές. Είμαι ρομαντική. Το έκανα πάντα γιατί μου αρέσει. Προφανώς και όλοι έχουμε ανάγκη τα λεφτά. Ο καλύτερος στον κόσμο να είσαι στο κολύμπι, δεν εξασφαλίζεις τίποτα στην ζωή σου. Κανείς δεν θα σε θυμάται. Δεν θα πάω σε μία δουλειά και θα πουν, «Α, ήρθε η Άννα, ας την προσλάβουμε. Αυτό είναι και το κακό με την πολιτεία. Θεωρώ γι’ αυτό πολύ σημαντικό το κράτος εκτός από το να παρέχει προνόμια σε μαθητές -αθλητές για την είσοδο τους στο Πανεπιστήμιο να τους παρέχει και προνόμια στην μετέπειτα ζωή τους, όπως παραδείγματος χάρη να επαναφέρει τον διορισμό στο δημόσιο, καθώς αυτή τη στιγμή δεν παρέχεται τίποτα σε αυτό το επίπεδο».
Ένας «μνηστήρας» λιγότερος φαίνεται πως υπάρχει πλέον για τον Σεχ Νιάς, ο οποίος βρίσκεται σε αναζήτηση ομάδας για να συνεχίσει την καριέρα του, αφού ο Σενεγαλέζος αμυντικός μέσος θα αποχωρήσει από τη Λιλ.
Σύμφωνα με όσα αναφέρουν Μέσα από τη Γαλλία, ο Νιάς απάντησε αρνητικά σε πρόταση της Λοριάν και πλέον συνεχίζει να εξετάζει τα υπόλοιπα δεδομένα που έχει στα χέρια του. Ανάμεσα στις ομάδες που ενδιαφέρονται για τον ποδοσφαιριστή είναι και η Άντερλεχτ, ενώ θυμίζουμε πως ενδιαφέρον, τουλάχιστον δε φιλολογικό επίπεδο, υπάρχει και από τον Παναθηναϊκό.
Δηλώσεις σε ολλανδικό Μέσο για την παρουσία του στον Παναθηναϊκό πραγματοποίησε ο Ντέιβιντ Πάνκα. Ο 22χρονος Ολλανδός μέσος που αποτελεί μέλος του Παναθηναϊκού Β’, αναφέρθηκε στη ζωή στην Αθήνα, μίλησε για τον τραυματισμό που δεν του έχει επιτρέψει να αγωνιστεί ακόμα με τη 2η ομάδα των «πρασίνων», ενώ αναφέρθηκε και στη βοήθεια που του προσφέρει ο Γιασίν Αγιούμπ.
«Έχεις καλή μεταχείριση όταν ο κόσμος μαθαίνει πως παίζεις στον Παναθηναϊκό. Ο κόσμος λατρεύει την ομάδα, το βλέπεις από τον τρόπο που σου συμπεριφέρονται. Βέβαια, αν βρεις κάποιον οπαδό της ΑΕΚ ή του Ολυμπιακού τα πράγματα είναι λιγότερο φιλικά. Προς το παρόν δεν μου έχει τύχει αυτό, γιατί ζω σε μια περιοχή με Παναθηναϊκούς. Μοιάζει λίγο σαν να βρίσκομαι σε διακοπές κάθε ημέρα, γιατί μένω δίπλα στη θάλασσα.
Δεν ήρθα συγκεκριμένα για την πρώτη ή την δεύτερη ομάδα. Το βιογραφικό μου δεν ήταν το κατάλληλο για να μπω στην πρώτη, το οποίο προφανώς και είναι κατανοητό. Πρέπει να αποδείξω στον εαυτό μου πως μπορώ και αυτό προσπαθώ σε κάθε προπόνηση. Έκανα προπονήσεις και με την πρώτη ομάδα, ήταν φοβερά. Νομίζω πως πηγαίνω στη σωστή κατεύθυνση. Στην ομάδα υπάρχουν κι άλλοι Ολλανδοί ποδοσφαιριστές με καλό βιογραφικό. Ο Σένκεφελντ, ο Αγιούμπ, ο Λούντκβιστ. Ο Αγιούμπ είναι πολύ καλό παιδί, με βοηθάει σε όλα τα πράγματα. Αν δεις που έχει παίξει κάθε παίκτης από αυτούς, τότε καταλαβαίνεις. Είναι ωραίο να παίζεις μαζί τους, είναι έξυπνοι ποδοσφαιριστές και έχουν υψηλό επίπεδο και πιστεύω πως η ποιότητά μου βγαίνει όταν παίζω και εγώ σε υψηλό επίπεδο.
Μπορείς να το συγκρίνεις με τον Άγιαξ και την Αϊντχόφεν, που έχουν υποσχόμενες ομάδες στη δεύτερη κατηγορία. Ήθελα να παίξω 2-3 ματς να δω σε τι κατάσταση είμαι, αλλά το πρωτάθλημα άργησε να ξεκινήσει.
Να δούμε πως θα πάει η όλη κατάσταση μετά τον τραυματισμό μου. Πολλοί ποδοσφαιριστές στη θέση μου μπορεί να φύγουν από τον Παναθηναϊκό τη νέα σεζόν. Οπότε θα τεστάρουν αν μπορώ εγώ να πάρω μία από αυτές τις θέσεις. Θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό. Έψαχνα μια ευκαιρία στο εξωτερικό, γιατί στην Ολλανδία πιθανότατα να έπαιζα σε κάποια ομάδα u23. Είμαι σε ηλικία που πρέπει να παίξω, να καθιερωθώ σε κάποια πρώτη ομάδα. Πήρα ευκαιρίες στην Ολλανδία. Δεν τα κατάφερα, είτε λόγω ατυχίας είτε επειδή έκανα εγώ λάθη. Όχι επειδή δεν έχω ποιότητα, αλλά επειδή έκανα λάθος επιλογές.
Ήθελα να πάω σε έναν σύλλογο που είναι ανταγωνιστικός. Το κατάλαβα εξ αρχής πως πρόκειται για κορυφαίο σύλλογο, θέλουν να μείνω εδώ και να πετύχουμε. Οι προπονήσεις έχουν μεγαλύτερη ένταση, όλα πρέπει να είναι στην εντέλεια, είναι σκληρά αλλά και καλά, μου αρέσει το περιβάλλον».
Την επιστροφή του στην Ισπανία επιδιώκει ο Αϊτόρ Κανταλαπιέδρα, σύμφωνα με σενάρια που έρχονται στο φως της δημοσιότητας.
Συγκεκριμένα ο λογαριασμός του Twitter «Todo Fichajes», που ασχολείται με μεταγραφικά θέματα, αναφέρει σε ανάρτησή του πως ο Ισπανός εξτρέμ του Παναθηναϊκού προτείνει τον εαυτό του σε ομάδες της Πριμέρα Ντιβιζιόν, αφού θέλει να αποχωρήσει από το «τριφύλλι».
Θυμίζουμε πως ο Κανταλαπιέδρα το τελευταίο διάστημα έχει κερδίσει φανέλα βασικού στον Παναθηναϊκό, ενώ δεσμεύεται με συμβόλαιο έως το καλοκαίρι του 2023.