Στο πένθος «βυθίστηκε» η οικογένεια του Μάνου Παπαδόπουλου, καθώς ο άλλοτε διοικητικός παράγοντας του Παναθηναϊκού έχασε την μητέρα του και έτσι η ΚΑΕ Παναθηναϊκός μέσω ανάρτησης εξέφρασε τα συλλυπητήριά της.
«Τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στην οικογένειά του Μάνου Παπαδόπουλου», αναφέρει στην ανάρτησή του το «τριφύλλι».
Τις χριστουγεννιάτικες ευχές με μήνυμα για την υιοθέτηση ενός αδέσποτου συνδύασε η ΠΑΕ Παναθηναϊκός.
«Η οικογένεια του Παναθηναϊκού εύχεται σε όλους σας Χρόνια Πολλά & Χαρούμενα Χριστούγεννα! Αυτές τις γιορτές υιοθέτησε και εσύ ένα αδέσποτο σκύλο! Περισσότερες πληροφορίες στα post που θα ακολουθήσουν τις επόμενες ημέρες», αναφέρει σε ανάρτησή του το «τριφύλλι».
Τις ημερομηνίες που θα πραγματοποιηθούν οι αγώνες για την ημιτελική φάση του League Cup βόλεϋ ανδρών ανακοίνωσε η ΕΣΑΠ.
Ο Παναθηναϊκός θα κοντραριστεί στο κλειστό του Αγίου Θωμά στο Μαρούσι με τον Φοίνικα Σύρου την Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου στις 17:00, ενώ ο επαναληπτικός αγώνας προγραμματίστηκε για την Τετάρτη 5 Ιανουαρίου.
Πρώτοι αγώνες Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2021
Γυμναστήριο Μίλωνα 19:15: Α.Ο.Ν.Σ.Μίλων - Π.Α.Ο.Κ.
Διαιτησία: Φραγκάκης, Νικάκης. Παρατηρητής: Γεωργόπουλος. Επόπτες: Κατσιάρας, Βαρατάσης. Γραμματεία: Καρατζογλίδου
Γυμναστήριο Αγίου Θωμά 17:00: Παναθηναϊκός Α.Ο. - Α.Ο.Φοίνικας ΟΝΕΧ Σύρου
Διαιτητές: Γεροθόδωρος, Κυριοπούλου. Κομισάριος: Ράπτης. Διαιτητής Challenge: Μυλωνάκης. Επόπτες: Τόλιος, Κατερλή. Γραμματεία: Θεοδωρίδου.
Β΄ημιτελικοί - Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2022
Α.Ο.Φοίνικας ΟΝΕΧ - Παναθηναϊκός Α.Ο.
Π.Α.Ο.Κ. - Α.Ο.Ν.Σ.Μίλων
Η εξαιρετική παρουσία του Γιώργου Παπαγιάννη στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό μπορεί να μην ήταν αρκετή για να δώσει τη νίκη στο «τριφύλλι», εντούτοις έφερε τον Έλληνα σέντερ δύο φορές μέσα στο Top-10 της 17ης αγωνιστικής της κανονικής περιόδου στην Euroleague.
Μία συνεργασία του Παπαγιάννη με τον Νέντοβιτς που κατέληξε σε alley-oop κάρφωμα βρίσκεται στο Νο6, ενώ στο Νο2 βρίσκεται η τάπα του 24χρονου σέντερ στον Πρίντεζη και στη συνέχεια το κάρφωμα στην άλλη άκρη του παρκέ.
Θυμίζουμε πως ο Γιώργος Παπαγιάννης ολοκλήρωσε το ντέρμπι με νταμπλ-νταμπλ, μετρώντας 14 πόντους και 11 ριμπάουντ, ενώ έγραψε ακόμα 5 τάπες, 2 ασίστ και 1 κλέψιμο σε 36:52 λεπτά συμμετοχής.
Το ρεπό τους απολαμβάνουν από σήμερα οι ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού για τις ημέρες των Χριστουγέννων. Μία ημέρα με την πρόκρισή που πήρε το «τριφύλλι» στους «8» του Κυπέλλου, οι «πράσινοι» αφήνουν στην άκρη τις προπονήσεις για να περάσουν λίγες ημέρες με τις οικογένειες τους.
Μάλιστα πολλοί από τους ξένους ποδοσφαιριστές αναχώρησαν σήμερα για τις πατρίδες τους, όπου και θα περάσουν τις γιορτινές ημέρες πριν επιστρέψουν στις προπονήσεις ενόψει του αγώνα με τον Άρη που είναι προγραμματισμένος για τις 5 Ιανουαρίου.
Όντας σε γιορτινό κλίμα λοιπόν, η ΠΑΕ Παναθηναϊκός με ανάρτησή της στα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης έστειλε ευχές για καλά Χριστούγεννα.
Σε περιοριστικά μέτρα με λίγους ή καθόλου φιλάθλους στα γήπεδα, θα προχωρήσει η ελληνική κυβέρνηση μετά τις 3 Ιανουαρίου, αν στα προσεχή παιχνίδια που θα διεξαχθούν παρατηρηθεί ότι οι φίλαθλοι που βρίσκονται στις εξέδρες δεν κάνουν χρήση μάσκας.
Ο Υπουργός Υγείας, Θάνος Πλεύρης, μιλώντας στην πρωινή εκπομπή «Ώρα Ελλάδος» του Open ανέφερε ως παράδειγμα το αγώνα της Euroleague μεταξύ του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού υπογραμμίζοντας πως λυπήθηκε για το γεγονός πως πολλοί φίλαθλοι δεν φορούσαν μάσκες και υπογράμμισε πως: «Θα δούμε τους επόμενους αγώνες που ακολουθούν κι αν δούμε να μην φορούν μάσκα, από τις 3 Ιανουαρίου, είτε δεν θα υπάρχουν καθόλου φίλαθλοι είτε θα πάμε σε πολύ μικρό ποσοστό».
«Στα θέατρα και τα σινεμά τηρείται το μέτρο της μάσκας. Στα γήπεδα αντιθέτως δεν τηρείται. Μην πάμε μακριά, είδαμε χτες όλοι το μπάσκετ το Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός, ότι ναι μεν γίνεται έλεγχος και μπαίνουν εμβολιασμένοι μέσα όπως πρέπει, αλλά δυστυχώς οι φίλαθλοι δεν τηρούν το μέτρο και της μάσκας και θα μας υποχρεώσουν τα μέτρα που θα πάρουμε να είναι περιοριστικά στα γήπεδα.
Και δυστυχώς το λέω εγώ, που είμαι φίλαθλος. Δεν μπορώ να καταλάβω προτιμά ο φίλαθλος να παρακολουθεί το παιχνίδι από την τηλεόραση αντί να είναι στο γήπεδο και να φορά τη μάσκα; Σας φέρνω για παράδειγμα το χτεσινό παιχνίδι στο μπάσκετ. Το είδα, γιατί είμαι και φίλαθλος του Ολυμπιακού, μπορεί να χάρηκα για τη νίκη αλλά λυπήθηκα ως Υπουργός Υγείας, γιατί παρά τις συστάσεις, πολλοί φίλαθλοι δεν φορούσαν μάσκα.
Οπότε αυτό το ξεκαθαρίζω. Υπάρχουν ακόμη κάποιοι αγώνες να γίνουν. Αν παρατηρηθεί το ίδιο φαινόμενο, προφανώς θα πάμε σε περιοριστικά μέτρα. Δεν θα μπορούν οι φίλαθλοι να παρακολουθούν ιδίοις όμμασι την ομάδα τους ή να πηγαίνει ένα πολύ μικρό ποσοστό.
Το λέω και σαν μήνυμα το λέω και σαν παράκληση. Θα δούμε τους επόμενους αγώνες που ακολουθούν κι αν δούμε να μην φορούν μάσκα, από τις 3 Ιανουαρίου, είτε δεν θα υπάρχουν καθόλου φίλαθλοι είτε θα πάμε σε πολύ μικρό ποσοστό».
Για τις ΠΑΕ-ΚΑΕ είπε: «Οι ΠΑΕ έχουν μεγάλη ευθύνη να κάνουν έλεγχο αυτών που μπαίνουν μέσα. Δεν γίνεται να μπαίνουν ανεμβολίαστοι. Τώρα αντιλαμβάνομαι ότι είναι πολύ δύσκολο στους 5.000-6.000 να γίνεται έλεγχος, αλλά δυστυχώς πρέπει και αυτές…
Θεωρώ και οι ΠΑΕ και οι ΚΑΕ θα πάρουν το μήνυμα και θα προστατέψουν τις ομάδες τους. Και να σας πω κάτι άλλο; Υπάρχει ένα ποσοστό 50-60% φιλάθλων που τηρεί τα μέτρα, πηγαίνει στο γήπεδο με τα παιδιά του, δεν πρέπει να τιμωρηθούν αυτοί. Άρα, να τηρηθούν τα μέτρα στα γήπεδα».
Με απολογισμό 4 νίκες και 13 ήττες ολοκλήρωσε τον πρώτο γύρο στην φετινή Euroleague ο Παναθηναϊκός.
Οι «πράσινοι» στο πρώτο μισό της κανονικής διάρκειας κατάφεραν να επικρατήσουν κόντρα στις Εφές Αναντολού, Άλμπα Βερολίνου, Φενέρμπαχτσε και Ζενίτ Αγίας Πετρούπολης.
Έτσι το «τριφύλλι» βρίσκεται στην 17η θέση αφήνοντας πίσω του μόνο την Ζαλγκίρις Κάουνας.
Οι οπαδοί του «τριφυλλιού» παρά την ήττα από τον Ολυμπιακό στάθηκαν στο πλευρό της ομάδας, κάτι το οποίο αναγνώρισε ο Νεμάνια Νέντοβιτς, με τον Σέρβο γκαρντ μέσω ανάρτησής του να βγάζει το καπέλο στον κόσμο του Παναθηναϊκού.
«Απίστευτοι! Συγγνώμη για την ήττα και σας ευχαριστούμε» έγραψε στο instagram ο «πράσινος μπόμπερ».
Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

O Λευτέρης Μποχωρίδης στις δηλώσεις του μετά την ήττα του Παναθηναϊκού από τον Ολυμπιακό σημείωσε πως οι «πράσινοι» αγωνίστηκαν όπως θα έπρεπε μόνο στο τρίτο δεκάλεπτο, ενώ έκανε και τον απολογισμό του πρώτου γύρου τον οποίο και χαρακτήρισε κακό.
Για το ματς: «Δυστυχώς παίξαμε μόνο στο τρίτο δεκάλεπτο όπως έπρεπε. Βγάλαμε ενέργεια και δείξαμε ό,τι το θέλουμε περισσότερο στην τρίτη περίοδο, αλλά δεν συνεχίσαμε για κάποιο λόγο και ο Ολυμπιακός το εκμεταλλεύτηκε».
Για την τακτική: «Όταν δεν έχεις ενέργεια και δεν είσαι στη κατάσταση που πρέπει, ό,τι τακτική και να ακολουθήσεις δεν μετράει. Αν δεν βγάλεις πίεση και ενέργεια τα έχει αυτό το αποτέλεσμα».
Για τα κρούσματα κορωνοϊού: «Δεν είναι κάτι που μας έχει επηρεάσει. Έχουμε συνηθίσει πλέον. Κάνουμε συνέχεια τεστ και δόξα τω Θεώ είμαστε καλά».
Για τον απολογισμό του πρώτου γύρου: «Έχουμε κακό απολογισμό, Το χειρότερο δεν είναι όμως η εικόνα μας σε κάποια ματς. Είπαμε και είχαμε υποσχεθεί ό,τι θα δίνουμε τα πάντα, αλλά δεν το έχουμε κάνει ως τώρα. Πρέπει να παλεύουμε για την ομάδα που είμαστε».
Για την προσωπική του εμφάνιση: «Όταν μπαίνω στο γήπεδο δίνω τον καλύτερο εαυτό μου πάντα».
Ο Δημήτρης Πρίφτης μιλώντας στη συνέντευξη Τύπου μετά την ήττα του Παναθηναϊκού στο ντέρμπι, στάθηκε στην κακή νοοτροπία που είχε το «τριφύλλι» στο μεγαλύτερο διάστημα του αγώνα, ενώ υπογράμμισε πως οι «πράσινοι» χρειάζονται ενίσχυση σε παραπάνω από μία θέσεις.
«Συγχαρητήρια στον Ολυμπιακό. Έπαιξε καλύτερα από εμάς και αυτό είναι προφανές από το τελικό σκορ. Προσεγγίσαμε λάθος το παιχνίδι. Είχαμε κακή νοοτροπία με εξαίρεση το 3ο δεκάλεπτο. Φαίνεται και από το σκορ πως ήταν κακή η μέρα μας επιθετικά. Στο 4ο δεκάλεπτο κάναμε ανόητα λάθη και δώσαμε μια μεγάλη διαφορά, που δεν ήταν δίκαιη για την προσπάθειά μας».
Για τη στήριξη του κοινού του Παναθηναϊκού και το χειροκρότημα ακόμα και μετά την ήττα: «Αυτό είναι κάτι πολύ θετικό, το οποίο πρέπει να το υπογραμμίσουμε για το ήθος και την ποιότητα των οπαδών του Παναθηναϊκού. Προφανώς και μας κάνει να αισθανόμαστε κάποιο βάρος γιατί δεν ανταποδίδουμε αυτή την υποστήριξη. Γι' αυτό και έχω λίγο στεναχωρηθεί με την κατάρρευση του 4ου δεκαλέπτου».
Για τις διαφορές που παίρνουν οι αντίπαλοι του «τριφυλλιού» και αναγκάζουν τους «πράσινους» να... κυνηγούν στο σκορ: «Προσπαθούμε να το αλλάξουμε και δουλεύουμε. Σαφώς με προβληματίζει».
Για την παρουσία του Γιώργου Παπαγιάννη (35+') και τα σενάρια ενίσχυσης στη θέση «1»: «Ίσως να χρειαζόμαστε ενίσχυση σε πολλές θέσεις. Προφανώς από την απόδοσή μας κάποιος μπορεί να πει ότι θέλουμε και ψηλό και κοντό και σουτέρ και διάφορα. Το ένα σκέλος είναι τι δυνατότητες έχουμε να βγούμε στην αγορά να κάνουμε προσθήκες ή αλλαγές. Το άλλο που πρέπει να κάνουμε και εγώ με τους παίκτες μου είναι να δουλέψουμε. Θα αποφασίσουμε στην πορεία το πού θα είναι η μία κίνηση που μπορεί να κάνουμε, αν την κάνουμε. Τα δεδομένα είναι συγκεκριμένα, η Euroleague είναι δύσκολη, το επίπεδο σκληρό. Το έργο μας είναι δύσκολο. Σήμερα ήταν αρκετοί σε κακοί μέρα. Γι' αυτό έπρεπε να ήμασταν πιο δυνατοί στην άμυνα. Θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα άλλο».