Τον ΠΑΣ Γιάννινα φιλοξενεί απόψε στη Λεωφόρο ο Παναθηναϊκός στο πλαίσιο της 15ης αγωνιστικής της Super League 1 (19:30, Cosmote Sport 1).
Οι «πράσινοι» απέναντι στην ομάδα από την οποία μετρούν τέσσερις διαδοχικές ήττες θέλουν να βάλουν τέλος στο αρνητικό αυτό σερί και να πάρουν τη νίκη. Με «τρίποντο» το «τριφύλλι» θα προσπεράσει τον ΠΑΣ στη βαθμολογία και θα περάσει στην 4η θέση έχοντας μάλιστα ένα ματς λιγότερο.
Στο αγωνιστικό κομμάτι ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς δεν υπολογίζει στους Χατζηθεοδωρίδη που έχει ίωση, όπως και στους Κουρμπέλη, Αγιούμπ και Μπεκ. Στον αντίποδα η ομάδα του Ηρακλή Μεταξά, θα στερηθεί τις υπηρεσίες του Εραμούσπε.
Ο Σέρβος τεχνικός του Παναθηναϊκού για ένα ακόμα παιχνίδι θα διατηρήσει σχηματισμό 4-3-3. Σε ότι αφορά την πιθανή αρχική ενδεκάδα των «πρασίνων» αυτή θα αποτελείται από τον Μπρινιόλι στο τέρμα και τετράδα στην άμυνα από τα δεξιά στα αριστερά τους Σάντσες, Βέλεθ, Σένκεφελντ και Χουάνκαρ. Την τριάδα στη μεσαία γραμμή θα συνθέτουν οι Μαουρίσιο, Πέρεθ και Βιγιαφάνιες, ενώ στην επίθεση θα αγωνιστούν οι Κανταλαπιέδρα, Καρλίτος και Παλάσιος.
Αξίζει να σημειωθεί πως θέση στην ενδεκάδα διεκδικεί και ο Γιάννης Κώτσιρας, στο δεξί άκρο της άμυνας, όπως και ο Σωτήρης Αλεξανδρόπουλος στο κέντρο.
Ο Θανάσης Τζήλος θα είναι ο διαιτητής του αγώνα. Ο Έλληνας ρέφερι θα έχει για βοηθούς την Κουρομπύλια με τον Ι.Δημητριάδη, 4ος θα είναι ο Μανούχος, ενώ στο VAR θα καθίσει ο Μελέρο με τον Νικολακάκη.
Το τμήμα πυγμαχίας του Παναθηναϊκού συνέχισε και σήμερα τη συλλογή μεταλλίων στο πανελλήνιο πρωτάθλημα που γίνεται στη Μεγαλόπολη.
Πιο συγκεκριμένα το «τριφύλλι» συνέλλεξε έξι μετάλλια στη διοργάνωση και συνέχισε τη συλλογή μεταλλίων. Οι αθλητές που πήραν τα χάλκινα μετάλλια σήμερα ήταν οι Καταβάτης, Μιλούλης, Κόστα, Σαριέβ, Ριτζάκης και Μποζιός.
Ο Οκάρο Ουάιτ στο blog που διατηρεί στην ιστοσελίδα του ΕΣΑΚΕ αναφέρθηκε στο ματς με την Μπαρτσελόνα τονίζοντας πως ανήκει πλέον στο παρελθόν, ενώ περιμένει σκληρή μάχη στο παιχνίδι ενάντια στον Προμηθέα Πάτρας.
«Απέναντι σε μια σπουδαία ομάδα όπως είναι η Μπαρτσελόνα κάναμε μεγάλη προσπάθεια για τη νίκη. Δυστυχώς, όμως, δεν τα καταφέραμε. Η νίκη γλίστρησε μέσα από τα χέρια μας γεγονός που μας στεναχώρησε πολύ.
Θέλαμε πολύ να κερδίσουμε για να ευχαριστήσουμε τους φιλάθλους μας που για ακόμη ένα ματς ήρθαν στο γήπεδο και μας υποστήριξαν. Δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο από το να κοιτάξουμε μπροστά και τα επόμενα ματς.
Στο μυαλό μας είναι ο αγώνας με τον Προμηθέα την Κυριακή. Πρόκειται για μια πολύ καλή ομάδα που βρίσκεται στις πρώτες θέσεις του βαθμολογικού πίνακα.
Ξέρουμε πως θα είναι μια σκληρή μάχη και πρέπει να είμαστε έτοιμοι. Οφείλουμε να παρουσιαστούμε σοβαροί και συγκεντρωμένοι στο πλάνο μας από το πρώτο έως το τελευταίο λεπτό».
Τη δεύτερη σερί νίκη της και την ένατη συνολικά πανηγύρισε η ομάδα Κ17 του Παναθηναϊκού για τη 14η αγωνιστική του πρωταθλήματος Super League Κ17, επικρατώντας με 2-4 του Απόλλωνα.
Ο Παναθηναϊκός πίεσε εξαρχής τον Απόλλωνα και άνοιξε το σκορ νωρίς στο ματς. Στο 11′, έπειτα από φάση διαρκείας και κόντρες μέσα στην περιοχή, ο Σπαθάρης πάσαρε προς τον Ρομάνο, ο οποίος άνοιξε το σκορ (0-1). Ο Απόλλων προσπάθησε να απαντήσει με σουτ που κατέληξε λίγο άουτ αλλά το Τριφύλλι βρήκε και δεύτερο τέρμα μετά από καταπληκτική ανάπτυξη απ’ τα δεξιά. Στο 30′ ο Κανάκης έκανε εξαιρετική πάσα στον χώρο και ο Ναλιτζής πλάσαρε με ιδανικό τρόπο για το 0-2.
Οι «πράσινοι» συνέχισαν την πίεσή τους χάνοντας δύο ευκαιρίες για γκολ με ατομική ενέργεια του Ναλιτζή στο 36′ και συνεργασία του Ρομάνο με τον Νότα, ο οποίος νικήθηκε σε τετ α τετ απ’ τον Νικολούδη στο 38′, ενώ στο 40′ οι παίκτες του «τριφυλλιού» έχασαν νέα μεγάλη διπλή ευκαιρία με τον Ναλιτζή και τον Ρομάνο.
Ο Παναθηναϊκός ήταν καταιγιστικός σε κάποιες στιγμές του αγώνα και στο 48′ είχε δοκάρι σε σουτ του Νότα έξω απ’ την περιοχή. Ο Απόλλων είχε μια φάση στο 52′ αλλά ο Μέμα απέκρουσε σε κόρνερ και το «τριφύλλι» έφτασε στην επίτευξη ενός ακόμη γκολ στο 57′. Ο Ρομάνο, ο οποίος κέρδισε πέναλτι, ανέλαβε την εκτέλεση, ήταν εύστοχος και διαμόρφωσε το 0-3 σκοράροντας για δεύτερη φορά στο παιχνίδι.
Ο Απόλλων προσπάθησε να επιστρέψει στο ματς καθώς στο 76′ μείωσε σε 1-3 με κεφαλιά απ’ το ύψος του πέναλτι και στο 81′ έφτασε στο 2-3 με εκτέλεση πέναλτι του ίδιου παίκτη. Οι «πράσινοι» όμως που πήραν το… μάθημά τους απ’ την πρόσφατη ήττα απ’ τον Ατρόμητο που μετέτρεψε σε ελάχιστα λεπτά το 1-2 σε 4-2, διατήρησαν την ψυχραιμία τους κι αφού είχαν δοκάρι στο 89′ έπειτα από ατομική ενέργεια του Διαμαντή, στο 90′ «κλείδωσαν» τη νίκη και το τρίποντο με γκολ του Καραγκούνη μετά από πάσα του Νότα.
Απόλλων: Νικολούδης, Τζαβάρας, Ρουμελιώτης, Αλεφραγκής, Παπαδόπουλος, Δόριζας, Στεφάνου, Σοφούλης, Κωσταδήμας, Γκουτζιούπας, Καλύμνιος.
Παναθηναϊκός: Μέμα, Κανάκης, Διαμαντής, Κάτρης (61′ Δάμης), Φικάι, Νικολετόπουλος, Νότας, Ορμενάι (61′ Λάζαρης), Ναλιτζής (73′ Καραγκούνης), Σπαθάρης (84′ Βαγιανίδης), Ρομάνο (84′ Χασανάγκο).
Πολύ καλή παρουσία είχε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα 25άρας πισίνας του Άμπου Ντάμπι, η Άννα Ντουντνουνάκη, τόσο σε προσωπικό επίπεδο, όσο και ομαδικό με την μεικτή Εθνική ομάδα σκυταλοδρομίας 4Χ50μ. μεικτής.
Αρχικά η κολυμβήτρια του Παναθηναϊκού έπεσε στην 8η διαδρομή του 2ου ημιτελικού πεταλούδας τα οποία και ολοκλήρωσε σε 25.36 (25.09 το ατομικό της), καταλαμβάνοντας τη 10η θέση για να τοποθετηθεί ως 2η επιλαχούσα για τον τελικό.
Έπειτα η «πράσινη» πρωταθλήτρια συμμετείχε στον τελικό με τη μεικτή ομάδα σκυταλοδρομίας 4Χ50μ. μεικτής, κατακτώντας μάλιστα την 7η θέση με πανελλήνιο ρεκόρ. Η ελληνική τετράδα με τους Απόστολο Χρήστου (ύπτιο – 23.34), Μαρίλεια Δρασίδου (πρόσθιο – 30.04), Άννα Ντουντουνάκη (πεταλούδα – 25.01) και Ανδρέα Βαζαίο (ελεύθερο – 21.12) έκανε νέο πανελλήνιο ρεκόρ κολυμπώντας σε 1:39.51 (1:40.28 το προηγούμενο).
Το χρυσό το κέρδισε η Ολλανδία με ρεκόρ αγώνων, καθώς κολύμπησε σε 1:36.20 καταρρίπτοντας το 1:36.40 των ΗΠΑ από το 2018. Η ομάδων των Αμερικανών ήταν δεύτερη με 1:37.04 και τρίτη η Ιταλία με 1:37.29.
Η Κ15 του Παναθηναϊκού ήταν εξαιρετική στο ντέρμπι κόντρα στην ΑΕΚ, στο Δημοτικό στάδιο Γαλατσίου και έφτασε σε μια σημαντική νίκη με 0-2 χάρη σε γκολ του Τσίγκα και του Σώκου.
Οι παίκτες του Φώτη Παπαπαναγή είχαν σαφή υπεροχή στο γήπεδο, πήραν νωρίς προβάδισμα δύο τερμάτων, απειλήθηκαν ελάχιστα, διαχειρίστηκαν εξαιρετικά το 0-2 απ’ το 22′ κι έφτασαν σε μια δίκαιη και πανάξια νίκη.
Οι παίκτες του Παναθηναϊκού μπήκαν… φουριόζοι στο γήπεδο και μόλις στο 1′ είχαν δοκάρι έπειτα από μακρινό σουτ του Σώκου και απόκρουση του γκολκίπερ Παπαβασιλείου. Το «τριφύλλι» συνέχισε στον ίδιο ρυθμό και προτού συμπληρωθεί το πρώτο δεκάλεπτο βρήκε τον δρόμο προς τα δίχτυα. Στο 9′ ο Σώκος έβγαλε ασίστ προς τον Τσίγκα, ο οποίος με πλασέ πέτυχε το 0-1.
Οι «πράσινοι» διατήρησαν τον έλεγχο του αγώνα και συνέχισαν να κυνηγούν το γκολ, στο οποίο έφτασαν στο 22′. Ο Σώκος πέτυχε ένα πανέμορφο γκολ με δυνατό σουτ εκτός περιοχής που έστειλε την μπάλα στον ουρανό των διχτύων για το 0-2. Ο Παναθηναϊκός θα μπορούσε να σκοράρει και στο 27′ με τον Τσίγκα, έπειτα από συνεργασία με τους Χαντζάρα και Σώκο.
Ο Παναθηναϊκός που πήγε στα αποδυτήρια με το 0-2 στη συνέχεια έκανε εξαιρετική διαχείριση, ενώ θα μπορούσε να έχει πετύχει μια πολύ πιο ευρεία νίκη. Σε ένα καλό διάστημα στο β’ ημίχρονο, οι «πράσινοι» απείλησαν στο 54′ με τον Λατιφάι, με τον Μαρκεζίνη στο 55′ και με τον Ζέκα στο 57′, τα σουτ που επιχείρησαν όμως κατέληξαν άουτ, ενώ στο 62′ ο γκολκίπερ της ΑΕΚ απέτρεψε το γύρισμα του Μπόκου.
Στο συνέχεια ο ρυθμός του αγώνα έπεσε, οι νεαροί «πράσινοι» διατήρησαν άνετα το προβάδισμα και πανηγύρισαν μια σημαντική νίκη.
ΑΕΚ: Παπαβασιλείου, Ντάνι, Μαρκόπουλος, Ψυρόπουλος, Πασακυριάκος (41′ Κολυφέτης), Σαχινίδης (41′ Ψυχογιός), Παναγιωτόπουλος, Κλάψας (76′ Ζούλιας), Κολοκοτρώνης, Πεχλιβανίδης (60′ Λάμπρου), Σάρρης (60′ Αβράσογλου).
Παναθηναϊκός: Ζώγας, Ζύγουρας, Μπούλμπασας (67′ Γερονικολόπουλος), Βενάκης, Αναστασάκης, Λατιφάι, Χαντζάρας (52′ Μπόκος), Ζέκα, Τσίγκας (52′ Θάνος), Σώκος (78′ Κουτσουδάκης), Ουζουνίδης (41′ Μαρκεζίνης).
Ο Μιχάλης Λαζαρίδης έμεινε ικανοποιημένος από την απόδοση και τη νίκη του Παναθηναϊκού επί του ΟΥΚ Βόλου, ενώ στις δηλώσεις του ο τεχνικός του «τριφυλλιού» δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τους φιλάθλους και τη διοίκηση των «πρασίνων» για την στήριξη που προσφέρουν στην ομάδα.
«Η ομάδα μας παρουσιάστηκε πολύ συγκεντρωμένη με υπομονή και κάναμε μια σημαντική και εύκολη νίκη. Είμαι πολύ ευχαριστημένος γιατί δείξαμε χαρακτήρα μετά την ήττα από τον ΝΟ Χίου όπου και πάλι είχαμε την ευκαιρία να νικήσουμε αλλά δεν ήμασταν εύστοχοι στον παίκτη παραπάνω.
Πλέον έρχεται ένα διάστημα των διακοπών των Χριστουγέννων και εμείς θα προσπαθήσουμε να το εκμεταλλευτούμε και να καταφέρουμε να παίξουμε γρήγορο πόλο στην συνέχεια. Θέλω να ευχαριστήσω τη διοίκηση και τον κόσμο του Παναθηναϊκού που ήταν δίπλα μας και σήμερα παρά τις αντίξοες καιρικές συνθήκες και μας στήριξαν όπως πάντα».
Ο Απόστολος Οικονόμου στις δηλώσεις του μετά τη νίκη του Παναθηναϊκού επί του Ηλυσιακού αναφέρθηκε στο σχήμα που δοκίμασε το στο πρώτο σετ, ενώ αναφέρθηκε στις λιγοστές ημέρες όπου θα μπορέσουν να ξεκουραστούν ενόψει της δύσκολης συνέχειας.
«Όλες οι ομάδες δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό όταν παίζουν με τον Παναθηναϊκό και εμείς αυτό θέλουμε. Αφού όταν βρίσκεσαι στην πρώτη θέση όλοι θέλουν να σε κερδίσουν και αυτό είναι το σωστό. Η αλήθεια είναι ότι στο πρώτο σετ δοκίμασα ένα σχήμα που δεν είχα ξαναχρησιμοποιήσει στις προπονήσεις και αυτό μας έφερε αρκετά προβλήματα. Δεν πρόκειται να ξανασυμβεί από πλευράς μου αυτό.
Στο τρίτο και τέταρτο σετ μπήκαν οι παίκτριες που έχουν δουλέψει περισσότερο και έχουν ομοιογένεια αφού παίζουν πιο συχνά και κερδίσαμε εύκολα. Από δω και πέρα θέλουμε να ξεκουραστούμε πνευματικά και σωματικά λίγες μέρες, καθώς η χρονιά ήταν πολύ δύσκολη μέχρι τώρα και θέλουμε να είμαστε σε ετοιμότητα για τη συνέχεια».
Όπως έπρεπε ολοκλήρωσε τις αγωνιστικές τις υποχρεώσεις στο πρωτάθλημα για το 2021 η ομάδα βόλεϋ γυναικών του Παναθηναϊκού, η οποία επικράτησε του Ηλυσιακού με 3-1 σετ στο πλαίσιο της 14ης αγωνιστικής της Volley League.
Σε έναν αγώνα όπου ο προπονητής των «πρασίνων», Απόστολος Οικονόμου πραγματοποίησε και πάλι εκτεταμένο ροτέισιον, το «τριφύλλι» πήρε δύσκολα το πρώτο σετ με 26-24 και μάλιστα είδε τις φιλοξενούμενες να επιστρέφουν στο ματς κατακτώντας το δεύτερο σετ με 21-25. Σε εκείνο το σημείο ωστόσο οι «πράσινες» σοβαρεύτηκαν και επικρατώντας στα επόμενα δύο σετ με 25-10 και 25-18, αντίστοιχα έφτασαν στη νίκη, προσθέτοντας τρεις ακόμα βαθμούς στη συλλογή τους, που ήταν και το ζητούμενο.
Οι πόντοι του Παναθηναϊκού προήλθαν από 7 άσσους, 40 επιθέσεις, 17 μπλοκ και 33 λάθη αντιπάλων και του Ηλυσιακού προήλθαν από 4 άσσους, 41 επιθέσεις, 6 μπλοκ και 26 λάθη αντιπάλων.
Τα σετ 3-1 (26-24, 21-25, 25-10, 25-18)
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο. (Απόστολος Οικονόμου): Κωνσταντίνου 14 (9/33 επ., 1 άσσος, 4 μπλοκ, 40% υπ. - 40% άριστες), Κωνσταντέλλου 6 (4/8 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ), Στεπανένκο 12 (5/27 επ., 1 άσσος, 6 μπλοκ), Παπαστεργίου, Χαντάβα 6 (5/22 επ., 1 μπλοκ, 50% υπ. - 22% άριστες), Μεταξά 4 (2/5 επ., 2 μπλοκ) / Ξηντάρα (λ, 70% υπ. - 40% άριστες), Ρόγκα (λ), Χατζηευστρατιάδου 3 (1/8 επ., 2 μπλοκ), Κρος 8 (8/11 επ.), Γκρόθες 3 (2/6 επ., 1 άσσος, 60% υπ. - 60% άριστες), Παπαφωτίου 4 (3 άσσοι, 1 μπλοκ), Τσιτσιγιάννη 3 (3/10 επ.), Καραγκούνη 1 (1/2 επ.).
ΗΛΥΣΙΑΚΟΣ Α.Ο. (Νίκος Κωστακόπουλος): Σωτηρίου 4 (4/27 επ., 31% υπ. - 19% άριστες), Λεγκρός 21 (17/43 επ., 1 άσσος, 3 μπλοκ), Σέβκενεκ 5 (1/4 επ., 3 άσσοι, 1 μπλοκ), Ζίγκα 3 (2/8 επ., 1 μπλοκ), Τζαλαλή 4 (3/11 επ., 1 μπλοκ), Ράντοβιτς 10 (10/33 επ., 27% υπ. - 12% άριστες) / Λεωνίδου (λ, 60% υπ. - 53% άριστες), Σύλλα, Παπαδέδε 2 (2/2 επ.), Μπλιάτσου 2 (2/3 επ.), Μιχελάκου.
Ο Σεμπάστιαν Παλάσιος μίλησε στο match programme της ΠΑΕ Παναθηναϊκός για το παιχνίδι με τον ΠΑΣ Γιάννινα, όπου και αναφέρθηκε στη διαδικασία προσαρμογής του στην Ελλάδα, την πορεία του «τριφυλλιού» αλλά και την απόδοσή του στο γήπεδο, όπως και για τους φιλάθλους, το ελληνικό πρωτάθλημα και την οικογένειά του.
Έχουμε διαπιστώσει πολλές φορές ότι δεν είναι εύκολη η προσαρμογή ενός παίκτη απ’ τη Λατινική Αμερική στην Ευρώπη. Και πάντοτε αποτελεί ερώτημα ο χρόνος προσαρμογής που θα χρειαστεί ένας Λατινοαμερικάνος, ο οποίος περνάει για πρώτη φορά τον Ατλαντικό. Στην περίπτωσή σου όμως, μάλλον τα έκανε όλα πιο εύκολα η παρουσία πολλών ισπανόφωνων στην ομάδα…
«Ναι σίγουρα! Με βοήθησε πολύ και μου έκανε πιο εύκολη την προσαρμογή. Είναι αλήθεια πως ποτέ δεν είναι εύκολη η μετακόμιση απ’ τη Λατινική Αμερική στην Ευρώπη. Είναι μια περίπλοκη κατάσταση διότι είναι δύσκολο να πηγαίνεις σε έναν νέο τόπο που δεν γνωρίζεις τη γλώσσα και με καινούργια πρόσωπα γύρω σου. Είχα την τύχη όμως στην ομάδα να βρίσκονται αρκετοί παίκτες που μιλούν ισπανικά. Το γεγονός αυτό με βοήθησε πολύ για να προσαρμοστώ, να έρθω πιο κοντά και να ενωθώ με την υπόλοιπη ομάδα».
Από ελληνικά πώς πας; Μαθαίνεις;
«Ναι, έχω μάθει κάποιες λέξεις (γέλια). Άρχισα όμως και μαθήματα αγγλικών. Επειδή μου αρέσει η επικοινωνία, προσπαθώ να μάθω αγγλικά για να μπορώ να συνεννοούμαι καλύτερα. Είναι σημαντικό και για τις στιγμές που είμαι με την οικογένειά μου εκτός ομάδας…».
Νέο περιβάλλον, νέοι συμπαίκτες… Τι ατμόσφαιρα συνάντησες στα αποδυτήρια του Παναθηναϊκού;
«Πραγματικά το κλίμα στην ομάδα είναι πολύ καλό. Αν και γενικά, όπου κι αν έπαιξα, σε όλες τις ομάδες, είχα εξαιρετικές σχέσεις και πάντοτε τα πήγαινα καλά με τους συμπαίκτες μου. Μου αρέσει κι ως άνθρωπος να είμαι χαρούμενος, χαμογελαστός, να γελάω, να απολαμβάνω και να εκμεταλλεύομαι κάθε στιγμή με τους συμπαίκτες μου. Διότι κι αυτοί αποτελούν μέρος της οικογένειάς μου. Όταν μοιράζεσαι σχεδόν όλη τη μέρα μαζί τους είναι σημαντικό να έχεις καλές σχέσεις και να περνάς όμορφα».
Η κίνηση του Καρλίτος να σου παραχωρήσει το πέναλτι στο παιχνίδι με τον Ιωνικό, είναι ενδεικτική του καλού κλίματος που αναφέρεις…
«Ήταν μια πολύ ωραία κίνηση από μέρους του. Κέρδισα εκείνο το πέναλτι, ο Καρλίτος είχε πετύχει ήδη τρία γκολ στο παιχνίδι, κι έτσι του ζήτησα να το εκτελέσω. Βέβαια κι άλλοι παίκτες τού ζήτησαν το ίδιο, αλλά μου έδωσε την μπάλα και την ευκαιρία για να σκοράρω για πρώτη φορά με τον Παναθηναϊκό. Τον ευχαριστώ πολύ γι’ αυτό και για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε. Ήταν σημαντικό για μένα γιατί για 20 αγώνες στην Αργεντινή δεν είχα σκοράρει κι ήθελα ένα γκολ».
Κι αφού ήρθε το πρώτο, ήρθε και το δεύτερο με τον Ατρόμητο…
«Ευτυχώς ήρθε εκείνο το πρώτο γκολ, κι ακολούθησε κι ένα δεύτερο με τον Ατρόμητο. Γι’ αυτό κι ευχαριστώ τον Καρλίτος που μου έδωσε την ευκαιρία…».
Ο ρόλος σου στο γήπεδο είναι λίγο διαφορετικός συγκριτικά με το πώς έπαιζες στην Αργεντινή. Πατάς περισσότερο περιοχή κάτι που σε κάνει και πιο απειλητικό. Πώς αισθάνεσαι;
«Ναι, η αλήθεια είναι ότι στην Αργεντινή έπαιζα πιο πίσω στο γήπεδο και δεν πατούσα τόσο στην περιοχή. Πάντοτε όμως προσπαθούσα και δημιουργούσα ευκαιρίες για τους συμπαίκτες μου ή πετύχαινα γκολ. Γενικότερα, κάθε φορά που έμπαινα στην αντίπαλη περιοχή ήταν σε επικίνδυνες καταστάσεις και σε φάσεις για γκολ. Είναι κάτι που μου αρέσει. Και τώρα που βρίσκομαι συχνότερα την αντίπαλη περιοχή κι έχω περισσότερες ευκαιρίες, προσπαθώ να σκοράρω για να βοηθήσω την ομάδα. Πάντοτε προσπαθώ να βοηθώ την ομάδα μου όπου μου ζητηθεί».
Έχεις πετύχει δύο γκολ, βρίσκεσαι ολοένα και περισσότερο μέσα στις φάσεις, έστω κι αν αυτές δεν μετατρέπονται πάντα σε γκολ, και δείχνεις ότι όσο περνάει ο καιρός γίνεσαι αρκετά απειλητικός για τις αντίπαλες άμυνες. Νιώθεις καλά; Εκτιμάς ότι έχεις να προσφέρεις κι άλλα γκολ στη συνέχεια;
«Πλέον πατάω περισσότερο την αντίπαλη περιοχή και είμαι στις φάσεις για τα γκολ. Είμαι επιθετικός, μου αρέσει να κυνηγάω και να είμαι μέσα στις φάσεις, θέλω να σουτάρω και να σκοράρω, οπότε θα προσπαθήσω με όλες μου τις δυνάμεις να πετύχω όσο το δυνατόν περισσότερα γκολ για να προσφέρω στους συμπαίκτες μου και στην ομάδα. Θα μπορούσα να έχω σκοράρει και στο παιχνίδι με την ΑΕΚ. Το ήθελα πολύ, αλλά δυστυχώς συμβαίνει στο ποδόσφαιρο. Άλλες ευκαιρίες γίνονται γκολ, άλλες όχι. Θεωρώ σημαντικό όμως να συνεχίσω την προσπάθεια και να είμαι μέσα στις φάσεις γιατί έτσι θα έρθουν και τα γκολ που θα βοηθήσουν τον Παναθηναϊκό να πάρει νίκες. Το σημαντικότερο είναι να προσπαθούμε μέσα στο γήπεδο…».
Αυτό είναι κάτι που το βγάζει η ομάδα. Η προσπάθεια που γίνεται είναι εμφανής μέσα στο γήπεδο. Ακόμη και στα παιχνίδια στα οποία ηττήθηκε ο Παναθηναϊκός, η εικόνα του δεν ήταν για ήττα και σίγουρα δεν ήταν εικόνα ομάδας που δεν προσπαθεί. Πώς εξηγείς την αναποτελεσματικότητα στα ματς με τον ΠΑΣ Γιάννινα, τον Άρη, τον Αστέρα, την ΑΕΚ;
«Πράγματι, η ομάδα προσπαθεί πολύ μέσα στο γήπεδο. Δεν έχει υπάρξει παιχνίδι που να μην τα δώσαμε όλα. Και σε όσα ματς χάσαμε, όλα κρίθηκαν σε μια λεπτομέρεια. Αυτές οι λεπτομέρειες δεν ήταν υπέρ μας. Κάτι που ελπίζουμε να αλλάξουμε στον δεύτερο γύρο του πρωταθλήματος. Ήταν μικρά λάθη, μικρές λεπτομέρειες που μας κόστισαν και οδήγησαν σε ήττες. Οφείλουμε λοιπόν να βελτιωθούμε, να μειώσουμε αυτά τα λάθη και τα καλύτερα αποτελέσματα θα έρθουν».
Από την ημέρα που ήρθες, βλέπεις πρόοδο στην ομάδα;
«Προχωράμε καλά. Κερδίζουμε αυτοπεποίθηση παιχνίδι με το παιχνίδι κι αισθανόμαστε καλύτερα μέρα με τη μέρα. Το νιώθουμε. Έχουμε βελτιωθεί πολύ, έχουμε περισσότερη πίστη, είμαστε ενωμένοι και εκτιμώ πως αν συνεχίσουμε έτσι, με καθημερινή δουλειά, τα αποτελέσματα θα έρθουν και οι νίκες θα είναι περισσότερες. Όλοι οι ποδοσφαιριστές θα προσπαθήσουμε με όλη μας τη δύναμη να οδηγήσουμε τον Παναθηναϊκό όσο πιο ψηλά γίνεται».
Το καλοκαίρι αποκτήθηκαν επτά νέοι παίκτες και γενικότερα ξεκίνησε μια νέα προσπάθεια. Θεωρείς ότι πλέον η ομάδα έχει αποκτήσει χημεία;
«Όταν δημιουργείς μια ομάδα με νέα πρόσωπα είναι λογικό να χρειάζεται χρόνος για να μάθει ο ένας τον άλλον. Είναι μια απαιτητική διαδικασία τόσο εντός όσο και εκτός γηπέδου. Θεωρώ πάντως ότι η ομάδα προσαρμόστηκε γρήγορα στα νέα δεδομένα και νομίζω ότι με αυτή τη βάση θα πάμε πολύ καλύτερα στο δεύτερο μισό της σεζόν».
Το 2021 οδεύει στο τέλος του με απαιτητικό φινάλε και εντός έδρας παιχνίδι με τον ΠΑΣ Γιάννινα. Σε τι κατάσταση βρίσκεται η ομάδα ενόψει του αγώνα;
«Θα είναι δύσκολος αγώνας. Τα Γιάννενα πραγματοποιούν μια πολύ καλή πορεία κι είναι επικίνδυνη ομάδα. Όμως εμείς παίζουμε στην έδρα μας, όπου είμαστε πολύ ισχυροί με τους οπαδούς στο πλευρό μας. Είμαι αισιόδοξος λοιπόν για το ματς και πιστεύω ότι θα κερδίσουμε τους τρεις βαθμούς για να κάνουμε χαρούμενους τους φιλάθλους μας στο τελευταίο ματς του έτους για το πρωτάθλημα».
Κι ύστερα έρχεται το Κύπελλο σε ένα ματς «τελικό» με τον Βόλο καθώς κρίνεται η πρόκριση και η παραμονή της ομάδας στο κυνήγι ενός τίτλου…
«Δεν θα είναι εύκολο το παιχνίδι με τον Βόλο. Περιμένω δύσκολο αγώνα. Μπορεί ο αντίπαλος να βρίσκεται σε πτώση τον τελευταίο καιρό αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν διαθέτει μια επικίνδυνη και σκληρή ομάδα. Εμείς όμως θέλουμε πολύ να προχωρήσουμε στο Κύπελλο και θα τα δώσουμε όλα για την πρόκριση στην επόμενη φάση».
Τι ήταν εκείνο που σε έφερε στον Παναθηναϊκό;
«Ήθελα να αγωνιστώ μακριά απ’ την Αργεντινή κι επιθυμούσα να έρθω στην Ευρώπη. Όταν λοιπόν μου μίλησε ο ατζέντης μου για τον Παναθηναϊκό, ένιωσα πως η πρόταση ήρθε την κατάλληλη περίοδο. Είχα την τύχη να με επιλέξει ο Παναθηναϊκός κι αυτό με έκανε και με κάνει ιδιαίτερα χαρούμενο. Πραγματικά, όταν πήρα στα χέρια μου την πρόταση του Παναθηναϊκού δεν δίστασα και δεν το σκέφτηκα δεύτερη φορά. Και είμαι πολύ χαρούμενος που πήρα αυτή την απόφαση. Πλέον, αυτό που θέλω είναι να κάνω είναι να βοηθήσω τον Παναθηναϊκό να ανέβει εκεί που αξίζει».
Ο καταιγισμός μηνυμάτων που δέχθηκες απ’ τους φιλάθλους του Παναθηναϊκού, σου έκανε ακόμη πιο εύκολη την απόφαση για να έρθεις στην Ελλάδα;
«Από την πρώτη στιγμή το τηλέφωνό μου χτυπούσε διαρκώς. Μου έρχονταν αμέτρητα μηνύματα. Ωραία μηνύματα! Κι ευχαριστώ θερμά τους φιλάθλους μας για την αγάπη που μου έστειλαν. Ήταν κάτι μοναδικό!».
Αυτή η αγάπη που πήρες, αυξάνει την ευθύνη και την πίεση που νιώθεις για να ανταποδώσεις στο γήπεδο;
«Βεβαίως, ισχύει αυτό. Πάντοτε όμως, νιώθεις αυτή την ευθύνη απέναντι στους οπαδούς. Κι εγώ απ’ την πλευρά μου δουλεύω καθημερινά, πολύ σκληρά, για να δίνω τον καλύτερο εαυτό μου στο γήπεδο και να κάνω τον κόσμο να νιώθει εμπιστοσύνη σε μένα. Θέλω να ανταποδώσω στο γήπεδο την αγάπη των φιλάθλων και κάνω τα πάντα για να το πετύχω».
Τι γνώμη έχεις σχηματίσει για το ελληνικό πρωτάθλημα;
«Είναι καλό και δυνατό πρωτάθλημα, αρκετά ανταγωνιστικό. Μου αρέσει…».
Παρακολουθείς μόνο ποδόσφαιρο ή βλέπεις κι άλλα σπορ;
«Βλέπω πολύ ποδόσφαιρο. Μου αρέσει. Τον τελευταίο καιρό όμως όχι τόσο όσο παλαιότερα γιατί δεν έχω χρόνο. Επίσης, μου αρέσει το βόλεϊ και το μπάσκετ αλλά με τη διαφορά ώρας που υπάρχει με την Αργεντινή δεν μου είναι εύκολο να παρακολουθώ».
Πώς είναι η ζωή σου στην Αθήνα
«Είναι πολύ όμορφα και αισθάνομαι ωραία. Όταν μου έγινε η πρόταση κι έπρεπε να αποφασίσω, δεν αμφέβαλλα ούτε για μια στιγμή. Ήμουν σίγουρος. Και πραγματικά, εγώ και η οικογένειά μου, νιώθουμε εξαιρετικά με την επιλογή αυτή. Είμαστε πανευτυχείς».
Κάτι θα υπάρχει που δεν σου αρέσει…
«Η Αθήνα είναι πολύ όμορφη πόλη αλλά η κίνηση είναι σίγουρα κάτι που δεν μου αρέσει. Προφανώς σε κανέναν δεν αρέσει η κίνηση. Επειδή όμως το έχω ζήσει έντονα και στο Μπουένος Άιρες και στην Πόλη του Μεξικού, είμαι συνηθισμένος (γέλια)».
Πώς περνάει η μέρα σου εκτός γηπέδου;
«Με την οικογένειά μου. Προσπαθούμε, όσο μας επιτρέπει ο χρόνος και οι υποχρεώσεις με την ομάδα, να κάνουμε βόλτες, να γνωρίζουμε μέρη. Και πραγματικά μας αρέσει και περνάμε όμορφα. Τώρα βέβαια, λίγο με το κρύο, μένουμε περισσότερο στο σπίτι λόγω της κόρης μας που είναι μικρή…».
Πώς είναι η ζωή του ποδοσφαιριστή με ένα μικρό παιδί στο σπίτι;
«Η κόρη μου είναι δύο ετών αλλά είναι γεμάτη ενέργεια και ζωντάνια. Της αρέσει να παίζει όλη την ώρα και η αλήθεια είναι ότι απολαμβάνω αυτές τις ώρες που είμαι μαζί της. Μου αρέσει όταν επιστρέφω στο σπίτι κι έρχεται να με αγκαλιάσει. Με βοηθάει να ξεχνάω ό,τι κι αν έχει συμβεί έξω. Μου δίνει μεγάλη χαρά και προσπαθώ να εκμεταλλευτώ κάθε ευκαιρία για να περνάω χρόνο μαζί της. Με ηρεμεί αφάνταστα, κάτι που στη συνέχεια με βοηθά για να βγάλω τον καλύτερο εαυτό μου στο γήπεδο».
Είναι φανερό πως η οικογένεια είναι το παν για σένα…
«Ναι, ναι, ακριβώς έτσι είναι. Η οικογένειά μου είναι τα πάντα για μένα. Γι’ αυτήν κάνω όλα όσα κάνω. Είναι δίπλα μου συνεχώς, στα καλά και στα άσχημα, και με στηρίζουν πάντοτε. Γι’ αυτό κι όταν επιστρέφω σπίτι, προσπαθώ να τα αφήσω όλα απ’ έξω, πίσω μου…».
Τι θα ήθελες να ευχηθείς ενόψει των εορτών;
«Εύχομαι στους φιλάθλους του Παναθηναϊκού και σε όλο τον κόσμο καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το νέο έτος. Πολλές ευχές και ευλογίες. Μακάρι η νέα χρονιά να είναι όμορφη για όλους τους ανθρώπους. Καλή χρονιά!».