ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

«Καθαρά» τα νέα τεστ κορωνοϊού στον Παναθηναϊκό

ΜΠΑΣΚΕΤ Τετάρτη, 22 Δεκεμβρίου 2021 17:25

Ευχάριστα είναι τα νέα που έρχονται μετά από τα αποτελέσματα των σημερινών τεστ που πραγματοποίησαν οι άνθρωποι του Παναθηναϊκού μετά τα δύο θετικά κρούσματα COVID-19 που εντοπίστηκαν στις τάξεις τους.

Όπως ενημέρωσε το «τριφύλλι» τα τελευταία τεστ ήταν όλα αρνητικά και έτσι οι «πράσινοι» θα συνεχίσουν κανονικά την προετοιμασία τους για τον αυριανό αγώνα κόντρα στο Ολυμπιακό στο πλαίσιο της 17ης αγωνιστικής της Euroleague.

Θυμίζουμε πως ένα μέλος από το τεχνικό επιτελείο του «τριφυλλιού», αλλά και ένας παίκτης είναι τα δύο κρούσματα που εντοπίστηκαν χθες (21/12).

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Χωρίς προβλήματα στο Βόλο ο Παναθηναϊκός

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Τετάρτη, 22 Δεκεμβρίου 2021 15:39

Πανέτοιμος για τον επαναληπτικό αγώνα Κυπέλλου στο Βόλο κόντρα στην τοπική ομάδα είναι ο Παναθηναϊκός, ο οποίος ολοκλήρωσε την προετοιμασία με μία προπόνηση που έλαβε χώρα το μεσημέρι της Τετάρτης (22/12).

Οι «πράσινοι» ξεκίνησαν με προθέρμανση, συνέχισαν με rondo και ολοκλήρωσαν με παιχνίδι στο μισό γήπεδο. Ατομικό πρόγραμμα ακολούθησαν οι Κουρμπέλης, Αγιούμπ και Μπεκ, ενώ απουσίασε λόγω ίωσης ο Χατζηθεοδωρίδης.

Έτσι το απουσιολόγιο του Ιβάν Γιοβάνοβιτς δεν είχε κάποια διαφοροποίηση με όλους τους παίκτες να μπαίνουν στην αποστολή. Σε αυτή βρίσκεται και ο Γιώργος Βαγιαννίδης!

Αναλυτικά την αποστολή απαρτίζουν οι: Διούδης, Μπρινιόλι, Χριστογεώργος, Βαγιαννίδης, Χουάνκαρ, Βέλεθ, Σένκεφελντ, Αλεξανδρόπουλος, Ιωαννίδης, Μακέντα, Καρλίτος, Χατζηγιοβάνης, Σάντσες, Λούντκβιστ, Ρούμπεν, Βιγιαφάνιες, Αϊτόρ, Ενγκμπακοτό, Κώτσιρας, Σάρλια, Παλάσιος, Αθανασακόπουλος, Μαουρίσιο, Βιτάλ.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Παρελθόν από το «τριφύλλι» η Καραγκούνη (pic)

ΒΟΛΕΥ Τετάρτη, 22 Δεκεμβρίου 2021 14:40

Παρελθόν από την ομάδα βόλεϋ γυναικών του Παναθηναϊκού αποτελεί η Πέννυ Καραγκούνη. Όπως ανακοίνωσε η Ελληνίδα ακραία μέσω ανάρτησης η απόφασή για να αποχωρήσει ήταν δική της, καθώς δεν της αρέσει να «κάθεται» σε ένα ένα συμβόλαιο, ενώ μίλησε με τα καλύτερα λόγια για το «τριφύλλι». 

Αναλυτικά όσα ανέφερε:

«Στον πρωταθλητισμό τα πράγματα δεν εξελίσσονται πάντα όπως τα περιμένεις ή όπως έχουν προγραμματιστεί. Θα ήθελα να ανακοινώσω την πρόωρη λήξη της συνεργασίας μου με τον Παναθηναϊκό. Σαν αθλήτρια θέλω πάντα να βοηθάω τον εκάστοτε σύλλογο που ανήκω και δε μου αρκεί να «κάθομαι» μόνο σε ένα καλό συμβόλαιο. Φεύγω με πάρα πολύ θετικά συναισθήματα για τις κοπέλες που μοιράστηκα το γήπεδο και εύχομαι μέσα απ’ την καρδιά μου να πετύχουν αυτό για το οποίο έχουν δουλέψει αυτούς τους μήνες. Δε θα μπορούσα όμως να μην ευχαριστήσω και τη διοίκηση του Ερασιτέχνη, αφενός για τη στήριξη τους όλο αυτό το διάστημα μέχρι σήμερα και αφετέρου που, ενώ δεν επιθυμούσαν να αποχωρήσω, κατανόησαν και σεβάστηκαν τους λόγους για τους οποίους γίνεται αυτό. Επίσης, ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κύριο Θάνο Αραγιάννη για τη συνολική στήριξη και τη στάση του απέναντι μου. Ο Παναθηναϊκός είναι ένα σωματείο που αποπνέει υγεία και δε θα αργήσει να επιστρέψει στις επιτυχίες. Ίσως οι δρόμοι μας κάποια στιγμή να ξανά συναντηθούν! Μέχρι τότε => to the next chapter! ?».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Ανακοινώθηκε το Sold Out με Ολυμπιακό (vid)

ΜΠΑΣΚΕΤ Τετάρτη, 22 Δεκεμβρίου 2021 14:33

Το Sold Out, για το οποίο σας είχαμε ενημερώσει, ανακοίνωσε επίσημα η ΚΑΕ Παναθηναϊκός αναφορικά με το αυριανό ντέρμπι κόντρα στον Ολυμπιακό για την 17η αγωνιστική της Euroleague.  

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ ενημερώνει τους φίλους της ομάδας ότι εξαντλήθηκαν τα διαθέσιμα εισιτήρια για την αναμέτρηση με τον Ολυμπιακό, η οποία θα λάβει χώρα στο ΟΑΚΑ την προσεχή Πέμπτη (23/12, 21.00).

Δεδομένου του αισθήματος ευθύνης της ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ προς τους φιλάθλους της, ξεκαθαρίζεται πως από αυτή τη στιγμή δεν διατίθενται πουθενά κι από κανέναν αρμόδιο της ομάδας, εισιτήρια του συγκεκριμένου αγώνα.

Eίμαστε βέβαιοι πως ο κόσμος του Παναθηναϊκού θα στηρίξει την ομάδα με τον δικό του, μοναδικό τρόπο και παράλληλα θα την προστατεύσει δίνοντας βάση στα κάτωθι:

  • Για την αποφυγή της δικής σας ταλαιπωρίας μην πλησιάζετε στο γήπεδο αν δεν έχετε στην κατοχή σας εισιτήριο. Τα μέτρα ασφαλείας θα είναι δρακόντεια.
  • Μην προμηθευτείτε εισιτήριο από κάποιον «τρίτο». Πέραν του ότι είναι παράνομο, δεν είναι και βέβαιο ότι θα σας επιτρέψει την είσοδο στο γήπεδο. Βλέπετε, υπάρχουν επιτήδειοι που εκμεταλλεύονται τη «δίψα» των φιλάθλων να βρεθούν δίπλα στην αγαπημένη τους ομάδα πουλώντας πλαστά εισιτήρια. Ο νόμος είναι αυστηρός τόσο για το «θύτη» (αυτόν που πουλάει πλαστό εισιτήριο, ή μεταπουλά το δικό του), όσο και για το «θύμα» (εκείνον που το αγοράζει).
  • Οι Θύρες θα ανοίξουν 2,5 ώρες πριν την έναρξη του αγώνα (18:30). Γι’ αυτό ελάτε από νωρίς στο γήπεδο προκειμένου να αποφευχθεί ο συνωστισμός στις εισόδους.
  • Καθίστε στη θέση που αναγράφεται στο εισιτήριό σας!
  • Παιδιά ηλικίας άνω των δύο ετών χρειάζονται εισιτήριο για την είσοδό τους στο γήπεδο!

ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ

Η KAE Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ επισημαίνει στους φιλάθλους της πως, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, ισχύουν τα κάτωθι ως προς τους όρους προσέλευσής τους στην αναμέτρηση με τον Ολυμπιακό:

- Οι κάτοχοι κάρτας διαρκείας ή απλού εισιτηρίου οφείλουν να προσέρχονται στο γήπεδο με έγκυρo πιστοποιητικό εμβολιασμού ή νόσησης, το οποίο θα επιδεικνύουν στους προελέγχους, μαζί με το έγγραφο ταυτοποίησης (ταυτότητα, διαβατήριο ή άδεια παραμονής).

- Σχετικά με την είσοδο των ανήλικων φιλάθλων (4 έως 17 ετών) στο γήπεδο, θα γίνεται με τη βεβαίωση αρνητικού ελέγχου με PCR τεστ εντός εβδομήντα δύο (72) ωρών ή rapid test εντός σαράντα οκτώ (48) ωρών προ της διεξαγωγής του αγώνα ή με αρνητικό self – test που έχει διενεργηθεί την ημέρα του αγώνα.

- Σε περίπτωση που κάποιος ενήλικος φίλαθλος δεν έχει στην κατοχή του έγκυρο πιστοποιητικό εμβολιασμού ή βεβαίωση νόσησης ή κάποιος ανήλικος κάτι από τα ανωτέρω, δεν θα του επιτρέπεται η είσοδος στην εγκατάσταση.

- Οι φίλαθλοι κατά την είσοδό τους, αλλά και κατά την παραμονή τους στο γήπεδο πρέπει να φορούν προστατευτική μάσκα.

- Υπενθυμίζεται ότι η δυνατότητα παρουσίας θεατών υφίσταται αποκλειστικά για πλήρως εμβολιασμένους θεατές ή νοσήσαντες (απαιτούνται έγκυρα πιστοποιητικά) και έως πέντε (5%) του μέγιστου επιτρεπτού αριθμού θεατών για μη εμβολιασμένους ανήλικους έως και δεκαεπτά (17) ετών.

- Σημειώνεται πως τα πάνω διαζώματα του ΟΑΚΑ (401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411) θα παραμείνουν κλειστά.

Σε περίπτωση τροποποίησης της νομοθεσίας θα ακολουθήσει νεότερη ανακοίνωση.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Ακαδημίες ποδοσφαίρου για κορίτσια από τον Παναθηναϊκό Α.Ο.

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Τετάρτη, 22 Δεκεμβρίου 2021 12:22

Την έναρξη των ακαδημιών ποδοσφαίρου κοριτσιών για ηλικίες 7-17 ετών ανακοίνωσε επίσημα ο Ερασιτέχνης Παναθηναϊκός.

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την έναρξη των ακαδημιών ποδοσφαίρου γυναικών για ηλικίες 7-17 ετών στο Ηράκλειο Αττικής.

Το «τριφύλλι» έχει μπει δυναμικά στον χώρο του λαοφιλούς αθλήματος και στις γυναίκες και πλέον οργανώνει και τις μικρότερες ηλικίες.

Η πρώτη συγκέντρωση των ακαδημιών είναι προγραμματισμένη για τις 10 Ιανουαρίου του 2022 στο γήπεδο Πράσινου Λόφου στο Ηράκλειο, στις εγκαταστάσεις του Ερμή Ηρακλείου.

Υπεύθυνος των ακαδημιών είναι ο Λεωνίδας Κυριζάκης και οι ενδιαφερόμενοι-ες μπορούν να επικοινωνούν μαζί του στο 6956034094 και το τηλέφωνο της γραμματείας του γηπέδου είναι το 2102849044.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Με Ιερεθουέλο η διαιτητική τριάδα του ντέρμπι (pic)

ΜΠΑΣΚΕΤ Τετάρτη, 22 Δεκεμβρίου 2021 10:54

Τους διαιτητές που θα σφυρίξουν στους αγώνες της 17ης αγωνιστικής, εκεί όπου δεσπόζει το ντέρμπι του Παναθηναϊκού με τον Ολυμπιακό στο ΟΑΚΑ, ανακοίνωσε η Euroleague.

Στο παιχνίδι του «τριφυλλιού» ενάντια στους Πειραιώτες (23/12, 21:00) θα βρεθεί ο Ντάνιελ Ιερεθουέλο με τους Ίλια Μπελόσεβιτς και Καρμέλο Πατέρνικο.

Να σημειώσουμε πως ο Ισπανός είχε την θέση του πρώτου διαιτητή και στο περσινό «αιώνιο» ντέρμπι, στο οποίο ο Ολυμπιακός κέρδισε με 78-71.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Πρόστιμο στον Παναθηναϊκό για το ματς με το Βόλο

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Τετάρτη, 22 Δεκεμβρίου 2021 09:39

Με πρόστιμο ύψους 2.500 ευρώ τιμωρήθηκε από την Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΟ η ΠΑΕ Παναθηναϊκός, για παραβάσεις στο παιχνίδι Κυπέλλου με το Βόλο στο γήπεδο της Λεωφόρου!

Αναλυτικά οι αποφάσεις της Πειθαρχικής Επιτροπής της ΕΠΟ:

Στην τελευταία της συνεδρίαση η Πειθαρχική Επιτροπή της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας έλαβε, μεταξύ άλλων, τις ακόλουθες αποφάσεις.

Κηρύσσει την εγκαλούμενη ΠΑΕ Παναθηναϊκός πειθαρχικώς ελεγκτέα, για πειθαρχικές παραβάσεις στον αγώνα Παναθηναϊκός-Βόλος ΝΠΣ για την 1η αγωνιστική της 6ης φάσης του Κυπέλλου Ελλάδος την 01/12/2021. Επιβάλλει, σε βάρος της εγκαλούμενης, χρηματική ποινή, συνολικού ύψους δύο χιλιάδων πεντακοσίων (2.500) ευρώ.

Επιβάλλει στο δεύτερο των εγκαλουμένων, Ιωάννη Γυριχίδη, προπονητή του πρώτου εγκαλούμενου σωματείου, με την επωνυμία ΑΣ Γιαννιτσά τις εξής πειθαρχικές ποινές: α) χρηματική ποινή, ύψους οκτακοσίων τριάντα τεσσάρων (834) ευρώ, του πρώτου των εγκαλουμένων σωματείου ευθυνομένου, ως προς την εν λόγω χρηματική ποινή, εις ολόκληρον με αυτόν και β) ποινή απαγόρευσης εισόδου στον αγωνιστικό χώρο για δεκαπέντε (15) ημέρες για πειθαρχική παράβαση στον αγώνα ΑΕ Ποντίων Κοζάνης-ΑΣ Γιαννιτσά για τη Γ΄ Εθνική Κατηγορία. Απειλεί, σε βάρος του πρώτου εγκαλουμένου σωματείου, χρηματική ποινή, ύψους χιλίων εξακοσίων εξήντα επτά (1.667) ευρώ, σε περίπτωση μη τήρησης της ποινής της απαγόρευσης εισόδου στον αγωνιστικό χώρο για δεκαπέντε (15) ημέρες, που επιβλήθηκε, σε βάρος του δεύτερου των εγκαλουμένων.

Επιβάλλει στο δεύτερο των εγκαλουμένων, Σώζωντα Λαμπριανό, εκπρόσωπο του πρώτου εγκαλούμενου σωματείου, με την επωνυμία Φοίνιξ Ν. Επιδαύρου, τις εξής πειθαρχικές ποινές: α) χρηματική ποινή, ύψους οκτακοσίων τριάντα τεσσάρων (834) ευρώ, του πρώτου των εγκαλουμένων σωματείου ευθυνομένου, ως προς την εν λόγω χρηματική ποινή, εις ολόκληρον με αυτόν και β) ποινή απαγόρευσης εισόδου στον αγωνιστικό χώρο για δεκαπέντε (15) ημέρες για πειθαρχική παράβαση στον αγώνα Φοίνιξ Επιδαύρου-ΑΣ Σαντορίνης. Απειλεί, σε βάρος του πρώτου εγκαλουμένου σωματείου, χρηματική ποινή, ύψους χιλίων εξακοσίων εξήντα επτά (1.667) ευρώ, σε περίπτωση μη τήρησης της ποινής της απαγόρευσης εισόδου στον αγωνιστικό χώρο για δεκαπέντε (15) ημέρες, που επιβλήθηκε, σε βάρος του δεύτερου των εγκαλουμένων.

Επιβάλλει στο δεύτερο των εγκαλουμένων, Δημήτριο Βαλαή, φυσιοθεραπευτή του πρώτου εγκαλούμενου σωματείου, με την επωνυμία Νέας Αρτάκης ΑΟ, τις εξής πειθαρχικές ποινές: α) χρηματική ποινή, ύψους οκτακοσίων τριάντα τεσσάρων (834) ευρώ, του πρώτου των εγκαλουμένων σωματείου ευθυνομένου, ως προς την εν λόγω χρηματική ποινή, εις ολόκληρον με αυτόν και β) ποινή απαγόρευσης εισόδου στον αγωνιστικό χώρο για δεκαπέντε (15) ημέρες για πειθαρχική παράβαση στον αγώνα ΑΟ Ν. Αρτάκης-Δήμητρα Ευξεινούπολης. Απειλεί, σε βάρος του πρώτου εγκαλουμένου σωματείου, χρηματική ποινή, ύψους χιλίων εξακοσίων εξήντα επτά (1.667) ευρώ, σε περίπτωση μη τήρησης της ποινής της απαγόρευσης εισόδου στον αγωνιστικό χώρο για δεκαπέντε (15) ημέρες, που επιβλήθηκε, σε βάρος του δεύτερου των εγκαλουμένων.

Επιβάλλει στο δεύτερο των εγκαλουμένων, Νικόλαο Τσαγκατάκη, χρηματική ποινή, ύψους οκτακοσίων τριάντα τεσσάρων (834) ευρώ, του πρώτου των εγκαλουμένων σωματείου, με την επωνυμία ΑΟ Πόρος, ευθυνομένου, ως προς την εν λόγω χρηματική ποινή, εις ολόκληρον με αυτόν, για πειθαρχική παράβαση στον αγώνα Ατσαλένιος-ΑΟ Πόρου για τη Γ΄ Εθνική Κατηγορία.

Επιβάλλει στο δεύτερο των εγκαλουμένων, Ηλία Κοτόπουλο, με την ιδιότητα του φιλάθλου του πρώτου εγκαλούμενου σωματείου, με την επωνυμία Άρης Αβάτου, την πειθαρχική ποινή της απαγόρευσης εισόδου σε οιοδήποτε γήπεδο, για χρονικό διάστημα δεκαπέντε (15) ημερών για πειθαρχική παράβαση στον αγώνα Άρης Αβάτου-ΠΟ Αλεξανδρούπολης για τη Γ΄ Εθνική Κατηγορία. Απειλεί, σε βάρος του πρώτου εγκαλουμένου σωματείου, χρηματική ποινή, ύψους χιλίων εξακοσίων εξήντα επτά (1.667) ευρώ, σε περίπτωση μη τήρησης της ποινής της απαγόρευσης εισόδου σε οιοδήποτε γήπεδο, για χρονικό διάστημα δεκαπέντε ημερών, που επιβλήθηκε, σε βάρος του δεύτερου των εγκαλουμένων.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

«Κοιτάει τον Κανταλαπιέδρα η Καρταχένα» (pic)

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Τρίτη, 21 Δεκεμβρίου 2021 21:43

Στο «μάτι» της Καρταχένα έχει μπει ο Αϊτόρ Κανταλαπιέδρα, σύμφωνα με όσα αναφέρει ο Ισπανός δημοσιογράφος και αναλυτής, Βίκτορ Πόλο.

Σε ανάρτησή του στο Twitter ο Πόλο γράφει: «Ο Αϊτόρ Κανταλαπιέδρα είναι μία από τις επιλογές για την επίθεση της Καρταχένα. Ο εξτρέμ δεν υπολογίζεται ιδιαίτερα στον Παναθηναϊκό και θα μπορούσε να πάρει την ελευθέρας του. Στην προηγούμενη μεταγραφική περίοδο βρισκόταν στα υπ’ όψη της Σπόρτινγκ Χιχόν».

Αξίζει να σημειωθεί πως η Καρταχένα αγωνίζεται στην La Liga 2, ενώ κατά το παρελθόν ο 25χρονος εξτρέμ του Παναθηναϊκού είχε τραβήξει τα βλέμματα και της επίσης ισπανικής Σπόρτινγκ Χινόν. Ο Κανταλαπιέδρα μετράει 10 εμφανίσεις σε πρωτάθλημα και Κύπελλο τη φετινή περίοδο έχοντας μοιράσει 2 ασίστ. Θυμίζουμε πως ο ανεβασμένος στα τελευταία παιχνίδια Κανταλαπιέδρα δεσμεύεται με συμβόλαιο με τον Παναθηναϊκό έως το καλοκαίρι του 2023.

Δείτε τη σχετική ανάρτηση

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Δύο τα κρούσματα στον Παναθηναϊκό!

ΜΠΑΣΚΕΤ Τρίτη, 21 Δεκεμβρίου 2021 20:53

Ακόμα ένα κρούσμα κορωνοϊού ανακοίνωσε επίσημα η ΚΑΕ Παναθηναϊκός, έπειτα από τα επαναληπτικά τεστ που πραγματοποίησαν οι «πράσινοι». Ως εκ τούτου τα κρούσματα στο «τριφύλλι» είναι δύο και όλα αυτά δύο μόλις ημέρες πριν το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό για την Ευρωλίγκα.

Αξίζει να σημειωθεί πως από τα δύο κρούσματα που έχουν εντοπιστεί, το ένα αφορά μέλος του τεχνικού επιτελείου, ενώ το δεύτερο αφορά παίκτης της ομάδας! 

Αναλυτικά η ενημέρωση του Παναθηναϊκού

Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ ανακοινώνει πως έπειτα από τον νέο μοριακό έλεγχο που διενεργήθηκε και δεύτερο μέλος της ομάδας μας διεγνώσθη θετικό στον COVID-19.

Από την ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ ακολουθούνται όλα τα προβλεπόμενα υγειονομικά πρωτόκολλα διαχείρισης κρουσμάτων.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Άκρως επιτυχημένο το Κύπελλο Χριστουγέννων

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Τρίτη, 21 Δεκεμβρίου 2021 17:58

Άκρως επιτυχημένο για ακόμη μια χρόνια αποδείχθηκε το Κύπελλο Χριστουγέννων, υπό την αιγίδα και οργάνωση του Παναθηναϊκού Α.Ο.!

Μετά το περσινό διάλειμμα, λόγω πανδημίας και απαγόρευσης αγώνων, το χριστουγεννιάτικο Κύπελλο του Παναθηναϊκού επανήλθε και άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις για ακόμη μια φορά.

Παρά τις αντίξοες καιρικές συνθήκες, δεκάδες σκοπευτές και σκοπεύτριες από όλη την Ελλάδα συμμετείχαν στους αγώνες αεροβόλων όπλων, που διεξήχθησαν στον Βύρωνα. Τίμησαν με την παρουσία τους και φέτος το Κύπελλο Χριστουγέννων, κυριότερα όμως προσέφεραν τρόφιμα, αναλώσιμα είδη και «αγάπη» στο «Χαμόγελο του Παιδιού»!

Διότι, πάνω από όλα, το «Κύπελλο» αποτελεί έναν αγώνα κοινωνικής προσφοράς και χαρακτήρα, που έχει στόχο να κλείνει κάθε χρονιά συνδράμοντας τους ανθρώπους εκείνους που αντιμετωπίζουν δυσκολίες!

Παράλληλα, οι μικροί και μεγάλοι τριφυλλοφόροι σκοπευτές έδωσαν αγωνιστικά τον καλύτερο εαυτό τους και κατάφεραν να κατακτήσουν το Κύπελλο ξανά, όπως και το 2019, ενώ στης δεύτερη και Τρίτη θέση βρέθηκαν οι σύλλογοι Αθλος και Άγη Κασουμη.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram