Ο Παναθηναϊκός πήρε τη νίκη επί του ΠΑΣ Γιάννινα για τη Super League και πλέον προετοιμάζεται για τον τελευταίο του αγώνα για το 2021, τον επαναληπτικό του Κυπέλλου κόντρα στο Βόλο το απόγευμα της Πέμπτης (23/12, 17:00).
Οι «πράσινοι» με μία προπόνηση που έλαβε χώρα σε δύο γκρουπ στο «Γ. Καλαφάτης» ξεκίνησαν την προετοιμασία τους για το παιχνίδι στην πρωτεύουσα της Θεσσαλίας. Όσοι παίκτες αγωνίστηκαν βασικοί ενάντια στον ΠΑΣ, έκαναν αποθεραπεία, ενώ οι υπόλοιποι, μετά την προθέρμανση, επιδόθηκαν σε ασκήσεις και παιχνίδι με μπάλα.
Ατομικό πρόγραμμα ακολούθησαν οι Δημήτρης Κουρμπέλης, Γιασίν Αγιούμπ και Ούφε Μπεκ.
Πλέον η προετοιμασία των παικτών του Παναθηναϊκού ενόψει της ρεβάνς του Κυπέλλου με τον Βόλο θα συνεχιστεί με πρωινή προπόνηση την Τρίτη (21/12).
Το σκεπτικό για το οποίο ο Παναθηναϊκός προχώρησε στη λύση της συνεργασίας του με τον Τζεχάιβ Φλόιντ εξήγησε με δηλώσεις του ο Δημήτρης Πρίφτης, με τον προπονητή του «τριφυλλιού» να φιλοξενείται στην εκπομπή «Τζάμπολ» στην ΕΡΤ.
Ο Έλληνας τεχνικός των «πρασίνων» ανέφερε πως πλέον η ομάδα δεν έχει τη δυνατότητα να ξοδεύει χρήματα σε παίκτες που δεν αγωνίζονται πολύ, ενώ μίλησε και για τον αριθμό των παικτών που έχει στο ρόστερ της η ομάδα. Επίσης ρωτήθηκε και απάντησε για το επερχόμενο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό, αλλά και για την μέχρι τώρα πορεία του Παναθηναϊκού.
Για την επιστροφή του στο ελληνικό πρωτάθλημα και τους προπονητές του: «Το ελληνικό πρωτάθλημα είναι πάντα ενδιαφέρον, είναι πάντα σκληρό, μία πολύ δυνατή λίγκα ανεξάρτητα από τα οικονομικά, τις δυσκολίες και γενικότερα όλες τις δυσκολίες που διέπουν και την ελληνική κοινωνία και ταυτόχρονα και το ελληνικό πρωτάθλημα. Υπάρχουν γενικά προβληματισμοί στις ομάδες, όχι πολύ μεγάλα μπάτζετ, αλλά πάντα διαμορφώνονται δυνατές ομάδες και το πρωτάθλημα είναι πάντα ενδιαφέρον. Οι προπονητές είναι πάντα σε υψηλό επίπεδο, άρα πάντα κάθε αναμέτρηση έχει έναν συντελεστή δυσκολίας, ο οποίος σε κρατάει σε εγρήγορση».
Για την πορεία μέχρι τώρα και τους στόχους του Παναθηναϊκού: «Κοιτάξτε, φαινομενικά μπορεί να το πει κάποιος αυτό, αλλά στο εσωτερικό της ομάδας δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Για εμάς, κάθε αναμέτρηση είναι μία πρόκληση και μία προσπάθεια να δείξουμε ότι είμαστε καλύτεροι από αυτό που έχουμε δείξει, ειδικά στην Ευρωλίγκα. Προφανώς, η συγκομιδή μας στην Ευρώπη δεν είναι η καλύτερη ή αυτή που περιμέναμε. Το ελληνικό πρωτάθλημα έχει πολύ δρόμο ακόμα, όπως είπα κάθε αναμέτρηση έχει τις δυσκολίες της, οπότε για εμάς κάθε αγώνας είναι αυτόνομος, ο οποίος για εμάς έχει ενδιαφέρον και έχει σημασία να παρουσιαζόμαστε πιο δυνατοί, πιο συνεπείς και ανταγωνιστικοί».
Για τον Φλόιντ και την αποχώρησή του: «Αυτή τη στιγμή στο θέμα της αντικατάστασης δεν έχει παρθεί κάποια απόφαση. Σε ό,τι αφορά τον Φλόιντ, όπως ξέρετε, ήταν εκτός ελληνικού πρωταθλήματος. Έχουμε περισσότερους από έξι ξένους. Θα έλεγα ότι έχει δύο σκέλη αυτή η κίνηση. Προφανώς και για τον παίκτη και για εμάς, διότι και η ομάδα μας δεν έχει χρήματα να ξοδεύει για κάποια παιδιά που δεν συμμετέχουν πάρα πολύ. Αφετέρου, είναι και μία κατεύθυνση στην οποία και εγώ προσωπικά σαν προπονητής, αλλά και γενικότερα αποφασίζουμε να ακολουθήσουμε, που έχει να κάνει κυρίως με το να μην έχουμε 15 περίπου ιδίου επιπέδου παίκτες, ίσως είναι καλύτερα να έχεις 13 ή 14 που να αισθάνονται ένα περιβάλλον μεγαλύτερης ασφάλειας και εμπιστοσύνης προκειμένου να επιτευχθεί μία καλύτερη απόδοση μέσα από αυτή την αυτοπεποίθηση που μπορεί να δημιουργηθεί. Στο μέλλον θα δούμε αν θα γίνει κάποια κίνηση, αλλά προς το παρόν δεν έχει παρθεί κάποια απόφαση».
Για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό: «Καλώς ή κακώς έτσι είναι. Είναι μία παράδοση, στην οποία είμαστε αναγκασμένοι να ζούμε με αυτή την παράδοση. Αναμφίβολα είναι ένα παιχνίδι το οποίο, άσχετα με το βαθμολογικό ή μη ενδιαφέρον, ανεξάρτητα σε ποια λίγκα απευθύνεσαι, έχει μία δικιά του αυτονομία και μια δική του δυναμική. Άρα είναι ένα πολύ σημαντικό παιχνίδι».
Διαφορετικοί θα είναι εν τέλει οι διαιτητές των επαναληπτικών αγώνων για τη φάση των «16» του Κυπέλλου Ελλάδας, καθώς με ανακοίνωσή τους οι ΚΕΔ/ΕΠΟ έκαναν γνωστό πως οι αρχικοί ορισμοί που είχαν γίνει, ανακαλούνται.
Θυμίζουμε πως στο παιχνίδι του Παναθηναϊκού με τον Βόλο, είχε οριστεί ο Γιάννης Παπαδόπουλος (με βοηθούς τους Χριστακόγλου και Πάτρα), ο οποίος είχε σφυρίξει και στον πρώτο αγώνα κάτι που απαγορεύεται από τους κανονισμούς! Πλέον οι νέοι ορισμοί θα γίνουν την Τρίτη 21 Δεκεμβρίου.
H Κεντρική Επιτροπή Διαιτησίας της ΕΠΟ γνωστοποιεί ότι οι ορισμοί Αξιωματούχων Διαιτησίας της 2ης αγωνιστικής της 6ης φάσης Κυπέλλου Ελλάδος θα ανακοινωθούν αύριο Τρίτη 21-12-2021. Οι ορισμοί που ανακοινώθηκαν σήμερα 20-12-2021 ανακαλούνται.
Την Ογκολογική Μονάδα Παίδων «Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη – ΕΛΠΙΔΑ» επισκέφτηκε αντιπροσωπεία της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, μοιράζοντας δώρα και χαρά στα παιδιά.
Στο πλευρό των παιδιών της Ογκολογικής Μονάδας Παίδων «Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη – ΕΛΠΙΔΑ» βρέθηκε για ακόμη μία χρονιά η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ.
Αντιπροσωπεία της ομάδας μας, αποτελούμενη από τους Γενικούς Διευθυντές της ΚΑΕ, Φραγκίσκο Αλβέρτη και Βασίλη Παρθενόπουλο, τον προπονητή μας, Δημήτρη Πρίφτη καθώς και τους αθλητές, Γιώργο Παπαγιάννη και Ντάριλ Μέικον, έδωσε το «παρών» στην Ογκολογική Μονάδα Παίδων «Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη – ΕΛΠΙΔΑ» τη Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2021, μοιράζοντας δώρα και χαρά στα παιδιά.
Τους ανθρώπους του Παναθηναϊκού OΠΑΠ υποδέχτηκαν ο Διοικητής του Νοσοκομείου Παίδων «Η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ», Μανώλης Παπασάββας και η Διευθύντρια Νοσηλευτικής Υπηρεσίας, Ευφροσύνη Βλαχιώτη, ευχαριστώντας τους θερμά για την παρουσία τους.
Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram



Γεμάτο ενδιαφέροντα στιγμιότυπα είναι το βίντεο με την παρακάμερα της ΠΑΕ Παναθηναϊκός από το παιχνίδι κόντρα στον ΠΑΣ Γιάννινα. Ο πράσινος Άι Βασίλης στο πούλμαν του «τριφυλλιού» με την επιγραφή: «Γιατί οι γνήσιοι είναι πάντα πράσινοι» είναι ένα από αυτά, όπως και οι διαμαρτυρίες του Ιβάν Γιοβάνοβιτς προς τον διαιτητή Τζήλο, αλλά και οι πανηγυρισμοί στα γκολ!
Παρελθόν θα αποτελέσει από τον Παναθηναϊκό ο Τζεχάιβ Φλόιντ, ο οποίος ωστόσο θα συνεχίσει την καριέρα του στην Φενέρμπαχτσε και όχι στην Χάποελ Ιερουσαλήμ, η οποία κοιτούσε με μεγάλη θέρμη την περίπτωσή του.
Ο Αμερικανός σέντερ, ο οποίος δεν κατάφερε να στεριώσει στο «τριφύλλι», δέχθηκε πρόταση από την ομάδα του Σάσα Τζόρτζεβιτς η οποία φαίνεται πως μπήκε σφήνα στην Χάποελ Ιερουσαλήμ.
Όπως φαίνεται ο 24χρονος άσσος θέλοντας να συνεχίσει την καριέρα του σε ομάδα της Euroleague, αιτήθηκε να αποδεσμευτεί από τον Παναθηναϊκό, κάτι στο οποίο οι «πράσινοι» συμφώνησαν, αφού ο δυναμικός σέντερ δεν είχε καταφέρει να πείσει με τις εμφανίσεις του στους «πράσινους». Έτσι όπως όλα δείχνουν και αν δεν υπάρξει νέα ανατροπή ο Αμερικανός παίκτης τις προσεχείς ημέρες θα μετακομίσει στην Κωνσταντινούπολη.
Ο Τζεχάιβ Φλόιντ δεν υπολογίζεται από τον Παναθηναϊκό, καθώς ο Αμερικανός άσσος δεν έχει καταφέρει να κερδίσει την εμπιστοσύνη του Δημήτρη Πρίφτη στην πρώτη του χρονιά στο «τριφύλλι».
Ως εκ τούτου ομάδες από το εξωτερικό δείχνουν ενδιαφέρον για τον αθλητικό σέντερ, μία εκ των οποίων είναι και η Χάποελ Ιερουσαλήμ, κάτι που αναφέρουν Μέσα από το Ισραήλ. Όπως υπογραμμίζεται η εν λόγω ομάδα έκανε γνωστό το ενδιαφέρον της στους πρωταθλητές για τον Φλόιντ, την ώρα που οι «πράσινοι» δεν είναι αρνητικοί για την παραχώρησή του.
Μάλιστα δε θα πρέπει να ξεχνάμε πως το «τριφύλλι» κατά πάσα πιθανότητα θα προσθέσει στο δυναμικό του τον Στέφαν Γιόβιτς, ως εκ τούτου η αποχώρηση ενός ξένου θα πρέπει να θεωρείται βέβαιη προκειμένου να μην υπάρξει υπερφόρτωση του ρόστερ.
Όπως όλα δείχνουν το θέμα αναμένεται να ξεκαθαρίσει τις επόμενες ημέρες, όταν και θα παρθούν οι τελικές αποφάσεις.
Χωρίς την Τζανάε Σμιθ θα πορευτεί από δω και στο εξής η ομάδα μπάσκετ γυναικών του Παναθηναϊκού, αφού το «τριφύλλι» θα προχωρήσει στη λύση του συμβολαίου του με την Αμερικανίδα παίκτρια.
Το «τριφύλλι» από τη στιγμή που έχει στο έμψυχο δυναμικό του την Λινέτα Κάιζερ πήρε την απόφαση να αφήσει ελεύθερη την Τζανάε Σμιθ, που θα συνεχίσει την καριέρα της σε ομάδα της Γαλλίας. Ως εκ τούτου τη θέση της στο ρόστερ θα καλύψει η Κάιζερ, η οποία μέχρι στιγμής δεν είχε δικαίωμα συμμετοχής στις εγχώριες διοργανώσεις.
Η πρώην NBAer στο ντεμπούτο της με την πράσινη φανέλα, στο παιχνίδι ενάντια στην Χατάι για το Eurocup έδειξε πως είναι ικανή να ανεβάσει επίπεδο το «τριφύλλι» και να κλείσει ουσιαστικά το πρόβλημα που υπήρχε κάτω από το καλάθι για τις πρωταθλήτριες.
Τα 50 εύστοχα τρίποντα στην Basket League έφτασε ο Νεμάνια Νέντοβιτς στο ματς του Παναθηναϊκού επί του Προμηθέα και έτσι έγινε ο 21ος ξένος παίκτης του «τριφυλλιού» που πετυχαίνει κάτι τέτοιο.
«Ο Νεμάνια Νέντοβιτς ήταν ο πρώτος σκόρερ του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ στη νίκη επί του Προμηθέα όντας εξαιρετικά αποτελεσματικός από την περίμετρο μετρώντας 5/8 τρίποντα. Με αυτά ο Σέρβος γκαρντ έγινε ο 43ος παίκτης στην ιστορία του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ στη Stoiximan Basket League και 21ος ξένος του που έφτασε τα 50 εύστοχα σουτ τριών πόντων.
Ο Νέντοβιτς έχει 53/118 τρίποντα (44,91%) σε 18 αγώνες Πρωταθλήματος και μπήκε στην 20άδα της λίστας των ξένων των «πράσινων» αφού ξεπέρασε τον Άριελ ΜακΝτόναλντ που είχε 50 εύστοχα τρίποντα στη διετία 2002-04.
Ο Σέρβος έγινε ο πρώτος παίκτης του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ που ευστόχησε σε πέντε τρίποντα σε έναν αγώνα ξεπερνώντας την επίδοση των τεσσάρων που είχε ο ίδιος κόντρα στον Ολυμπιακό και ο Ιωάννης Παπαπέτρου κόντρα στην ΑΕΚ. Ήταν η πρώτη φορά που έφτασε σε τέτοια επίδοση αφού έφτασε έξι φορές στα τέσσερα τρίποντα.
Ακόμη για τον Παναθηναϊκό ΟΠΑΠ…
*Πριν το αποψινό παιχνίδι κανείς παίκτης του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ δεν είχε ξεπεράσει τα τρία κλεψίματα. Ο Χάουαρντ Σαντ-Ρος έκανε πέντε, επίδοση στην οποία είχε φτάσει και στον τέταρτο τελικό των περσινών πλέι οφ κόντρα στο Λαύριο Megabolt. Πρόκειται για επίδοση με την οποία ισοφάρισε το ρεκόρ 20ετίας του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ, αν και σε αυτήν έφτασαν αρκετοί παίκτες του σε αυτό το διάστημα.
Στο πιο πρόσφατο παρελθόν, πέντε κλεψίματα είχε και ο Ουέσλι Τζόνσον στο εντός έδρας παιχνίδι της περιόδου 2019-20 με τον Ήφαιστο αλλά και δύο χρόνια νωρίτερα οι Κρις Σίνγκλετον και Νικ Καλάθης. Για να βρούμε επίδοση καλύτερη των πέντε κλεψιμάτων από παίκτη των «πράσινων» θα πρέπει να γυρίσουμε στη σεζόν 2001-02 όταν ο Νταμίρ Μουλαομέροβιτς έκανε έξι στο εντός έδρας παιχνίδι με τη Δάφνη. Ο Κροάτης είχε ισοφαρίσει τότε το ρεκόρ του Μίκαελ Κοχ που έκανε επίσης έξι κλεψίματα στο εκτός έδρας ματς με τον Μακεδονικό για την περίοδο 2000-01.
*Το μοναδικό λάθος του Λεωνίδα Κασελάκης ήταν το 200ό του σε 273 αγώνες στη Stoiximan Basket League.
*Οι «πράσινοι» πήραν 15 περισσότερους πόντους από επιθετικά ριμπάουντ -22 έναντι επτά του Προμηθέα- ισοφαρίζοντας το ρεκόρ του φετινού Πρωταθλήματος αφού +15 ήταν και ο συντελεστής που είχε ο ΠΑΟΚ Mateco στο εκτός έδρας παιχνίδι του με τον Απόλλωνα Oscar για την 9η αγωνιστική.
*Ο Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ ισοφάρισε και το μεγαλύτερο αναπάντητο σερί πόντων στη φετινή Stoiximan Basket League. «Έτρεξε» ένα 17-0 από το 8:18 (15-12) μέχρι το 12:18 (32-12). Σερί 17-0 είχε κάνει και ο Ολυμπιακός στο παιχνίδι της 3ης αγωνιστικής με τον Προμηθέα».