Τιμή χαρακτήρισε το προπονητικό του ντεμπούτο στον Παναθηναϊκό ο Βασίλης Σίμτσακ, ο οποίος αντικατέστησε τον Δημήτρη Πρίφτη στον πάγκο του «τριφυλλιού» στο παιχνίδι ενάντια στο Λαύριο.
«Είναι έντονα τα συναισθήματα. Είναι μεγάλη τιμή για μένα να κοουτσάρω τον Παναθηναϊκό, έστω και κάτω από αυτές τις συνθήκες, μακάρι να μην ήταν έτσι τα πράγματα. Γι’ αυτό είμαστε εδώ, για να κάνουμε το καλύτερο για την ομάδα. Η ένταση που βγάλαμε στην άμυνα, με την είσοδο του Πέρι, ήταν το κλειδί για τη νίκη. Επίσης πασάραμε πολύ ωραία την μπάλα. Όλοι είχαν συμμετοχή στο παιχνίδι από τον πρώτο μέχρι και τον τελευταίο και γι’ αυτό τους αξίζουν συγχαρητήρια. Είναι παιδιά που πιστεύουμε και στην κατάσταση που βρισκόμαστε πρέπει να κοιτάξουμε και το μέλλον».
Λίγο αργότερα στην συνέντευξη Τύπου που ακολούθησε του αγώνα ο υπηρεσιακός τεχνικός των «πρασίνων» ανέφερε:
Για το ματς: «Ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι πιο πολύ στο ψυχολογικό κόμματι. Η ήττα από τον Ολυμπιακό, τα δύο κρούσματα σε παίκτες. Είπαμε στα παιδιά ότι το Λαύριο είναι μια καλή ομάδα και πρέπει να συμπεριφερθούμε ανάλογα. Πλέον το μυαλό είναι στο ματς της Πέμπτης, αν πάνε καλά και όλα τα τεστ αύριο».
Για την αναστάτωση με τα κρούσματα κορωνοϊού: «Είναι βασικά θέμα προπόνησης. Σταματάει η προπόνηση και αυτό πάθαμε εμείς με τον Σαντ Ρος πριν τον Ολυμπιακό αλλά και τώρα, γιατί με τα κρούσματα σταματάει η προπόνηση και οι παίκτες είναι με μάσκες και δεν μπορείς να κάνεις προπόνηση».
Για το ντεμπούτο του στον πάγκο του Παναθηναϊκού ως πρώτος προπονητής: «Είναι τιμή για μένα και θέλω να ευχαριστήσω και τους Κουτσό και Χαραλαμπίδη για τις συμβουλές που μου έδινα σε όλη τη διάρκεια της αναμέτρησης».
Για το τι κρατάει από το ματς: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος γιατί είχαμε επιβαρύνει πολύ κάποια παιδιά. Είπα στα παιδιά ότι σήμερα θα υπάρξουν ευκαιρίες και ανταποκρίθηκαν. Ο τομέας που με κάνει χαρούμενο σήμερα είναι οι τελικές πάσες και όχι οι πόντοι και το σκορ. Πασάραμε 5-6 φορές σε κάθε κατοχή πριν εκτελούσε και αυτό συνέβη πρώτη φορά φέτος».
Ο Νεμάνια Νέντοβιτς μετά τη νίκη-πρόκριση του Παναθηναϊκού επί του Λαυρίου μίλησε για την προσωπική του εικόνα, αλλά και για τη φετινή πορεία των «πρασίνων» σε Ελλάδα και Ευρωλίγκα.
Για την νίκη κόντρα στο Λαύριο: «Στο ξεκίνημα θέλαμε λίγο να ζεσταθούμε. Μετά βρήκαμε ενέργεια με τον Πέρι, μας έδωσε ώθηση. Κυκλοφορήσαμε καλά την μπάλα, με εξαίρεση λίγα λεπτά στην 3η περίοδο. Η δουλειά έγινε».
Για τη δική του ενέργεια: «Η δική μου ενέργεια δεν ήταν τόσο μεγάλη, ακόμα και στο 1ο ημίχρονο. Είναι μια δύσκολη σεζόν με πολλά παιχνίδια. Πρέπει να έχεις σωστή νοοτροπία. Δεν παίζουμε τόσο καλά στην Euroleague και αυτό μας έχει κοστίσει. Όμως, όταν βλέπω τους συμπαίκτες μου να παλεύουν θέλω να κάνω το ίδιο. Έχουμε μια μεγάλη σεζόν, προβλήματα με τον κορωνοϊό. Πρέπει να μείνουμε ενωμένοι».
Για τη φετινή πορεία του Παναθηναϊκού: «Θα μπορούσαμε να νιώθουμε και καλύτερα. Ερχόμαστε και δουλεύουμε σκληρά, αλλά τα αποτελέσματα στην Euroleague δεν είναι αυτά που θέλουμε. Στην Ελλάδα είμαστε εντός στόχων. Όμως, θα ήταν καλύτερο να είμαστε λίγο πιο ψηλά και στην Euroleague, θα μας έκανε πιο χαρούμενους αυτό. Θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε».
Για το Final Four του Κυπέλλου: «Είναι μια εξαιρετική ευκαιρία, να πάρουμε ένα σημαντικό τρόπαιο μέσα από δύο ματς. Θα έχουμε εκεί τέσσερις καλές ομάδες. Θα είναι ένα ποιοτικό τουρνουά, ανυπομονούμε».
Την πρόκριση στο Final Four του Κυπέλλου Ελλάδας πήρε ο Παναθηναϊκός, ο οποίος επικράτησε εύκολα του Λαυρίου στο ΟΑΚΑ με 93-69.
Οι «πράσινοι» παρά το γεγονός πως αγωνίστηκαν χωρίς τον προπονητή τους, Δημήτρη Πρίφτη, αλλά και τους Χάουαρντ Σαντ Ρος και Τζέρεμι Έβανς που τέθηκαν νοκ-άουτ λόγω κορωνοϊού, κατάφεραν να πάρουν το ζητούμενο που ήταν η νίκη και η πρόκριση, κλείνοντας έτσι μία θέση για την τελική φάση της διοργάνωσης που θα γίνει με τη μορφή του Final 4, στο Ηράκλειο της Κρήτης (18-20 Φεβρουαρίου).
Το «τριφύλλι» μετά από μία μέτρια πρώτη περίοδο, ανέβασε στροφές και κυριαρχώντας σε όλους τους τομείς κατάφερε να παγιώσει από νωρίς μία καλή διαφορά και να φτάσει με άνεση στη νίκη. Κορυφαίοι για τους «πράσινους» οι Παπαγιάννης (10π και 8ρ), Νέντοβιτς (15π) και Μποχωρίδης (12π), ενώ από 10 πόντους πρόσθεσαν οι Παπαπέτρου και Πέρι, στο καλύτερο παιχνίδι του Αμερικανού γκαρντ με τα πράσινα.
Οι πέντε πρώτοι για τον Παναθηναϊκό ήταν οι Μέικον, Μποχωρίδης, Παπαπέτρου, Ουάιτ και Παπαγιάννης, ενώ την αρχική πεντάδα του Λαυρίου σχημάτισαν οι Σμιθ, Μουράτος, Γουίλιαμς, Γερομιχαλός και Κακλαμανάκης.
Το πρώτο τρίλεπτο βρήκε τις δύο ομάδες ισόπαλες (7-7), με το παιχνίδι να πηγαίνει σε αργό τέμπο και τις δύο ομάδες να προσπαθούν να διαβάσουν την αντίπαλη άμυνα. Οι «πράσινοι» είχαν ξεκινήσει εύστοχοι στον αγώνα και αυτό τους έδωσε τα δικαίωμα να προηγηθούν με 17-13 στο 6’, παρά τον καλό ρυθμό που είχε στη επίθεση η ομάδα του Χρήστου Σερέλη. Οι γηπεδούχοι διατήρησαν το προβάδισμα έχοντας πλέον μπει στο τελευταίο δίλεπτο της περιόδου. Εκεί οι φιλοξενούμενοι ανέβασαν την έντασή τους στην άμυνα, ανάγκασαν τους «πράσινους» να υποπέσουν σε λάθη και έτσι βρήκαν την ευκαιρία να πλησιάσουν στον πόντο (20-19), πριν ο Κασελάκης σκοράρει με την κόρνα της λήξης «γράφοντας» το 24-19.
Η δεύτερη περίοδος ξεκίνησε με συνεχόμενες καλές άμυνες από τον Παναθηναϊκό που παράλληλα βρήκε την ευκαιρία να τρέξει στο ανοιχτό γήπεδο. Σε μία από αυτές τις φάσεις ο Νέντοβιτς σκόραρε για τρεις «έγραψε» το 29-21 και στο 12’ και ανάγκασε τον τεχνικό του Λαυρίου να καλέσει τάιμ άουτ. Η διαφορά πήγε για πρώτη φορά στους 10 (31-21), την ώρα που ο Παναθηναϊκός έπαιρνε σκορ από τους Νέντοβιτς και Καββαδά, με τον δεύτερο να δίνει πολύτιμες ανάσες στον Γιώργο Παπαγιάννη που ξαναπέρασε στο ματς τέσσερα λεπτά πριν το ημίχρονο (41-32). Οι γηπεδούχοι κάνοντας το απαραίτητο ροτέισιον συνέχιζαν να διατηρούν τη διαφορά ασφαλείας (46-34 στο 18’) και ως απόρροια των συνεχόμενων καλών αμυνών το σκορ διαμορφώθηκε στο +19 (53-34), έχοντας πλέον περάσει στο παρκέ και ο Νεοκλής Αβδάλας. Το τέλος του πρώτου ημιχρόνου βρήκε τους «πράσινους» να προηγούνται με 53-38, έχοντας κάνει το 50% της δουλειάς για την πρόκρισή τους στο Final Four του Κυπέλλου.
Ο Παναθηναϊκός μπήκε στην τρίτη περίοδο με την προοπτική να τελειώσει το παιχνίδι και έφτασε πολύ εύκολα για πρώτη φορά στο +21 (61-40 στο 23’). Οι «πράσινοι» χαλάρωσαν σε εκείνο το σημείο, έδωσαν την ευκαιρία στο Λαύριο να μαζέψει κάποια επιθετικά ριμπάουντ και σε συνδυασμό με τρίποντα του Ουίλιαμς, οι φιλοξενούμενοι μείωσαν σε 63-53 (26’) και ξαναμπήκαν στην διεκδίκηση του αγώνα. Το «τριφύλλι» σταδιακά ανέβασε και πάλι τον ρυθμό του. Ο Παπαγιάννης βοήθησε στο ριμπάουντ, ο Πέρι έδωσε κάποιους πόντους στον μη αποτελεσματικό Παναθηναϊκό και έτσι το τέλος του τρίτου δεκαλέπτου βρήκε τους γηπεδούχους να προηγούνται με 71-56.
Στην τέταρτη περίοδο ο Παπαπέτρου ευστόχησε για πρώτη φορά πίσω από τη γραμμή του τριπόντου και επανέφερε το +21 (77-56 στο 31’), φέρνοντας με αυτόν τον τρόπο πιο κοντά τον Παναθηναϊκό στη νίκη και την πρόκριση. Από εκείνο το σημείο και έπειτα το Λαύριο έδειξε να αποδέχεται τον ρόλο του ηττημένου. Ο Παναθηναϊκός με τους νεαρούς Μαντζούκα και Αβδάλα και αμιγώς ελληνική πεντάδα στο παρκέ κάλπαζε χωρίς πρόβλημα προς τη νίκη. Το τελικό σκορ διαμορφώθηκε στο 93-69, με το «τριφύλλι» να παίρνει τη νίκη και την πρόκριση.
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ (Σίμτσακ): Πέρι 10 (2 τρίποντα, 3 ασίστ, 3 κλεψίματα), Μέικον 5 (4 ασίστ), Παπαγιάννης 10 (4/7 δίποντα, 2/2 βολές, 8 ριμπάουντ, 2 ασίστ), Μποχωρίδης 12 (4/4 τρίποντα), Καββαδάς 8, Παπαπέτρου 10 (1/6 τρίποντα, 4 ριμπάουντ, 7 ασίστ), Κασελάκης 6 (5 ριμπάουντ, 5 ασίστ, 3 κλεψίματα), Γουάιτ 9 (1), Αβδάλας 2, Νέντοβιτς 15 (5/8 τρίποντα), Μαντζούκας 6 (1).
ΛΑΥΡΙΟ (Σερέλης): Νικολαΐδης 4 (0/3 τρίποντ, 5 ριμπάουντ, 3 ασίστ, 2 κλεψίματα), Σμιθ 9, Μουράτος 11 (1 τρίποντο, 9 ασίστ), Αμίνου 3 (1), Γουίλιαμς 9 (3/6 τρίποντα), Φιλοξενίδης, Κακλαμανάκης 14 (6/10 δίποντα, 2/4 βολές, 6 ριμπάουντ), Περσίδης 4, Σπρίντζιος, Φέργκιουσον 6 (1), Γερομιχαλός 5 (1), Βουλγαρόπουλος 4.
Ομαδικά στατιστικά - Λαύριο: 17/33 δίποντα, 7/19 τρίποντα, 14/22 βολές, 27 ριμπάουντ (16 αμυντικά + 11 επιθετικά), 18 ασίστ, 20 λάθη, 8 κλεψίματα, 1 μπλοκ.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Χωρίς τον προπονητή του Δημήτρη Πρίφτη, αλλά και τους Χάουαρντ Σαντ Ρος και Τζέρεμι Έβανς θα παραταχθεί ο Παναθηναϊκός κόντρα στο Λαύριο στον προημιτελικό Κυπέλλου που θα λάβει χώρα στο ΟΑΚΑ.
Τα προβλήματα στους «πράσινους» συνεχίζονται και έτσι μετά τον Κουβανό άσσο ακόμα δύο στελέχη μένουν εκτός λόγω κορωνοϊού, με τον έναν μάλιστα να είναι ο Έλληνας τεχνικός. Το κενό του Δημήτρη Πρίφτη στον πάγκο του «τριφυλλιού» θα καλύψουν οι Βασίλης Σίμτσακ και Κώστας Χαραλαμπίδης.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως οι απουσίες αναγκάζουν τους «πράσινους» να αγωνιστούν με 11 παίκτες στην αποστολή τους.
Η 11άδα του Παναθηναϊκού: Πέρι, Μέικον, Παπαγιάννης, Μποχωρίδης, Καββαδάς, Παπαπέτρου, Κασελάκης, Ουάιτ, Αβδάλας, Νέντοβιτς, Μαντζούκας
Η 12άδα του Λαυρίου: Νικολαΐδης, Σμιθ, Μουράτος, Αμινού, Ουίλιαμς, Φιλοξενίδης, Κακλαμανάκης, Περσίδης, Σπρίντζιος, Γερομιχαλός, Βουλγαρόπουλος
Η κυβέρνηση ανακοίνωσε τα νέα μέτρα για την πανδημία τα οποία «αγγίζουν» και τα γήπεδα, αλλάζοντας έτσι τα δεδομένα σε ότι αφορά τα πολύ σημαντικά παιχνίδια που έχει να δώσει ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός το διάστημα από τις 3 έως και τις 16 Ιανουαρίου, στη Λεωφόρο.
Μετά λοιπόν ην επιβολή του ανώτατου ορίου των 1.000 φιλάθλων στα μεγάλα γήπεδα το «τριφύλλι» θα υποδεχτεί τη Λεωφόρο τους Άρη (5/1) και Ολυμπιακό (16/1) έχοντας στο πλευρό του μόλις 1.000 οπαδούς!
Την Τετάρτη (29/12) στις 14:00, θα πραγματοποιηθεί εν τέλει η κλήρωση της προημιτελικής και της ημιτελικής φάσης του Κυπέλλου Ελλάδος.
Όπως ανακοινώθηκε η κλήρωση θα λάβει χώρα στο ξενοδοχείο «Athens Marriott», με παρουσία των εκπροσώπων των ομάδων που συμμετέχουν σε αυτή. Εκτός του «τριφυλλιού» στην κλήρωση θα βρίσκονται και οι: ΑΕΚ, Αναγέννηση Καρδίτσας, Άρης, Λαμία, Ολυμπιακός, Παναιτωλικός και ΠΑΟΚ
«Την Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου και ώρα 14:00 στο ξενοδοχείο «Athens Marriott» θα διενεργηθούν οι κληρώσεις του Κυπέλλου Ελλάδας για την προημιτελική και την ημιτελική φάση, καθώς και την τυπικά γηπεδούχο ομάδα του τελικού της διοργάνωσης.
Υπενθυμίζεται ότι στη φάση των «8» του Κυπέλλου Ελλάδας έχουν αποκτήσει δικαίωμα συμμετοχής η ΑΕΚ, η Αναγέννηση Καρδίτσας, ο Άρης, η Λαμία, ο Ολυμπιακός, ο Παναθηναϊκός, ο Παναιτωλικός και ο ΠΑΟΚ.
Στο πλαίσιο των μέτρων προστασίας της δημόσιας υγείας, οι ομάδες που έχουν προκριθεί στην προημιτελική φάση θα έχουν δικαίωμα μιας εκπροσώπησης στη διαδικασία της κλήρωσης, η οποία θα καλυφθεί σε live streaming».
Με μάξιμουμ 1.000 φιλάθλους θα διεξάγονται τα παιχνίδια όλων των διοργανώσεων στην Ελλάδα από τις 3 έως τις 16 Ιανουαρίου, όπως επίσημα ανακοινώθηκε από την ελληνική Κυβέρνηση.
Συγκεκριμένα όπως ανακοίνωσε ο Υπουργός Υγείας, Θανάσης Πλεύρης, ουσιαστικά τα γήπεδα θα μπορούν να φιλοξενούν το 10% της χωρητικότητας τους, ενώ στα μεγάλα γήπεδα θα υπάρχει πλαφόν 1.000 φιλάθλων.
Μεγαλύτερο απ’ ότι αρχικά φαίνονταν είναι το πρόβλημα στον Παναθηναϊκό με τα κρούσματα κορωνοϊού.
Σε ανακοίνωσή του, λίγες μόλις ώρες πριν το τζάμπολ για το ματς του Κυπέλλου με το Λαύριο, το «τριφύλλι» γνωστοποίησε πως δύο ακόμα μέλη του τεχνικού επιτελείου και του αγωνιστικού τμήματος της ομάδας, διαγνώστηκαν θετικά στoν COVID-19, ανεβάζοντας έτσι τον συνολικό αριθμό των κρουσμάτων.
Πλέον μένει να φανεί πως θα εξελιχθεί η εξάπλωση του ιού και αν φυσικά θα επηρεάσει τις μελλοντικές αγωνιστικές υποχρεώσεις των «πρασίνων».
Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ ανακοινώνει ότι δύο μέλη του τεχνικού επιτελείου και του αγωνιστικού τμήματος της ομάδας μας διαγνώστηκαν θετικά στoν COVID-19, έπειτα από τον τακτικό έλεγχο που διενεργήθηκε.
Από την ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ ακολουθούνται όλα τα προβλεπόμενα υγειονομικά πρωτόκολλα διαχείρισης κρουσμάτων.
Ενδιαφέρον για την περίπτωση του Τάσου Χατζηγιοβάνη δείχνει η Ουτρέχτη, σύμφωνα με δημοσιεύματα που κάνουν την εμφάνισή τους από την Ολλανδία.
Όπως λοιπόν αναφέρεται σε αυτά, ο Έλληνας εξτρέμ του Παναθηναϊκού βρίσκεται μέσα στη λίστα με τους παίκτες που τσεκάρουν οι άνθρωποι της ολλανδικής ομάδας. Ωστόσο, ο Ολλανδός δημοσιογράφος, Στεφ Ντε Μποντ υπογραμμίζει ότι ο παίκτης δεν είναι μέσα στις προτεραιότητες της Ουτρέχτης για τη μεταγραφική περίοδο του Ιανουαρίου, αλλά έχει σκοπό να τον υπογράψει (πιθανότατα από τον Γενάρη) για να τον αποκτήσει ως ελεύθερο το προσεχές καλοκαίρι!
Θυμίζουμε πως το καλοκαίρι του 2022 ολοκληρώνεται το συμβόλαιο του Χατζηγιοβάνη με τον Παναθηναϊκό και οι δύο πλευρές δεν έχουν καταφέρει έως και σήμερα να βρουν κοινό σημείο επαφής στις διαπραγματεύσεις που γίνονται για την ανανέωση της συνεργασίας τους.
Πλέον μένει να φανεί εάν εκτός από «καπνός» υπάρξει και «φωτιά» στο εν λόγω θέμα και ένας ακόμα ποδοσφαιριστής από την «πράσινη» ακαδημία θα αφήσει το «τριφύλλι» για να δοκιμάσει τις δυνάμεις του στο εξωτερικό.
Υπέρ της υιοθεσίας των αδέσποτων είναι η ΠΑΕ Παναθηναϊκός, η οποία με σχετική ανάρτηση που έκανε στα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης κάλεσε τους ενδιαφερόμενους να κάνουν δικό τους κάποιο κουταβάκι σαν τον Μίνιον που πρωταγωνιστεί στην φωτογραφία!
Αυτές τις γιορτές κάνε το καλύτερο δώρο στον εαυτό σου! Υιοθέτησε και εσύ ένα αδέσποτο, στηρίζοντας τη δράση της ΠΑΕ Παναθηναϊκός.
Ο πανέμορφος σκύλος της φωτογραφίας είναι ο Μίνιον.
Όσοι ενδιαφέρεστε να συμμετάσχετε στη δράση της υιοθεσίας των μικρών τετράποδων φίλων μας, απευθυνθείτε στη σελίδα του stray.gr στο Instagram!