ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

Αναβολή στο ΠΑΟΚ - Παναθηναϊκός

ΜΠΑΣΚΕΤ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Τρίτη, 28 Δεκεμβρίου 2021 19:12

Στην αναβολή του αγώνα της ομάδας μπάσκετ γυναικών του Παναθηναϊκού κόντρα στον ΠΑΟΚ προχώρησε η ΕΟΚ, έπειτα από τα κρούσματα κορωνοϊού που έχουν εντοπιστεί στις τάξεις του «δικεφάλου».

Πλέον το παιχνίδι που ήταν προγραμματισμένο για την Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου, θα λάβει νέα ημερομηνία διεξαγωγής. 

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Παναθηναϊκού 

Δεν θα πραγματοποιηθεί τελικά ο αυριανός αγώνας ΠΑΟΚ-Παναθηναϊκού για το πρωτάθλημα μπάσκετ στις γυναίκες, που ήταν προγραμματισμένος να γίνει αύριο, Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου.

Έπειτα από ενημέρωση που είχε ο Παναθηναϊκός Α.Ο. αναβάλλεται το ματς με τον ΠΑΟΚ για την 8η αγωνιστική του πρωταθλήματος, λόγω επιβεβαιωμένων κρουσμάτων covid19 σε αθλήτριες του σωματείου ΑΣ ΠΑΟΚ.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Δύο νέα κρούσματα στον Παναθηναϊκό!

ΜΠΑΣΚΕΤ Τρίτη, 28 Δεκεμβρίου 2021 17:21

Ακόμα δύο κρούσματα κορωνοϊού εντοπίστηκαν στις τάξης της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, μετά τα νέα τεστ που πραγματοποίησαν οι «πράσινοι».

Η νέα αυτή εξέλιξη έφερε και την αναβολή της σημερινής προπόνησης και πλέον στο «τριφύλλι» θα πραγματοποιηθούν και νέα μοριακά τεστ το πρωί της Τετάρτης (29/12) για να φανεί εάν έχει υπάρξει μεγαλύτερη διασπορά. Πλέον τα νέα τεστ θα είναι και αυτά που θα δείξουν τι μέλει γενέσθαι με τον αγώνα της Πέμπτης κόντρα στην Ζαλγκίρις Κάουνας για την Euroleague.

Θυμίζουμε πως από κορωνοϊό ταλαιπωρούνται οι Τζέρεμι Έβανς, Χάουαρντ Σαντ Ρος, αλλά και ο προπονητής του «τριφυλλιού», Δημήτρης Πρίφτης με ένα ακόμα μέλος του προπονητικού επιτελείου!  

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ ανακοινώνει πως έπειτα από τον νέο μοριακό έλεγχο που διενεργήθηκε δύο ακόμη μέλη της ομάδας μας διαγνώστηκαν θετικά στον COVID-19.

Από την ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ ακολουθούνται όλα τα προβλεπόμενα υγειονομικά πρωτόκολλα διαχείρισης κρουσμάτων.

Μετά τις τελευταίες εξελίξεις η σημερινή προπόνηση αναβάλλεται και βάσει πρωτοκόλλου το πρωί της Τετάρτης (29/12) θα πραγματοποιηθεί νέος μοριακός έλεγχος.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Αναβλήθηκε λόγω κορωνοϊού το Παναθηναϊκός - Φοίνικας Σύρου

ΒΟΛΕΥ Τρίτη, 28 Δεκεμβρίου 2021 17:02

Στην αναβολή του αγώνα μεταξύ του Παναθηναϊκού και του Φοίνικα Σύρου για την ημιτελική φάση του League Cup «Νίκος Σαμαράς» προχώρησε η Volleyleague λόγω κρουσμάτων κορωνοϊού που εντοπίστηκαν στην ομάδα της Σύρου!

Το πρώτο παιχνίδι στο κλειστό του Αγίου Θωμά ήταν προγραμματισμένο για την Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου, ενώ ο επαναληπτικός στο κλειστό της Σύρου για στις 5 Ιανουαρίου. Ως εκ τούτου η αναβολή θα φέρει και αλλαγές στις ημερομηνίες των αγώνων, οι οποίες θα ανακοινωθούν προσεχώς. 

Η ανακοίνωση του ερασιτέχνη Παναθηναϊκού:

Δεν θα πραγματοποιηθεί ο αυριανός αγώνας Λιγκ Καπ του Παναθηναϊκού με τον Φοίνικα Σύρου που ήταν προγραμματισμένος να γίνει την Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου στις 5μ.μ.

Σύμφωνα με την ενημέρωση της Volleyleague το ματς αναβάλλεται για λόγους ανωτέρας βίας και σύμφωνα με το άρθρο 9.8.1. του υγειονομικού πρωτοκόλλου, προκειμένου να διασφαλισθεί, στο μέτρο του δυνατού, η διασπορά του κορωνοϊού COVID-19, η προστασία της ατομικής και δημόσιας υγείας από τον ανωτέρω ιό και η ασφάλεια των αθλητών και των λοιπών εμπλεκομένων στη διεξαγωγή του αγώνα.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Super League: Συνάντηση με Πλεύρη και μίνιμουμ στο γήπεδο οι κάτοχοι διαρκείας

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Τρίτη, 28 Δεκεμβρίου 2021 16:49

Ολοκληρώθηκε η συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Super League, όπου και συζητήθηκαν τα μέτρα τα οποία εξήγγειλε για τα γήπεδα η Κυβέρνηση.

Όπως έγινε γνωστό η Super League θα ζητήσει άμεσα να συναντηθεί με τον Υπουργό Υγείας Θανάση Πλεύρη, ώστε να εκφράσει τα παράπονα της για τα νέα μέτρα που πάρθηκαν, τα οποία και πρέπει να αναθεωρηθούν σύμφωνα με όσα ειπώθηκαν κατά τη διάρκεια του ΔΣ. Μάλιστα οι ομάδες αναμένεται να ζητήσουν ως μίνιμουμ αριθμό φιλάθλων στα γήπεδα το 100% των φιλάθλων τους που έχουν εισιτήρια διαρκείας, ανεξάρτητα από το ποσοστό των φιλάθλων που θα επιτρέπεται.

Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης ο ο αντιπρόεδρος του Παναθηναϊκού, Λεωνίδας Μπουτσικάρης είπε πως: «Είναι εξωφρενικά ηλίθιο αυτό το 10%, πρέπει να διεκδικήσουμε την ανατροπή του. Τουλάχιστον να μας ακούν πριν πάρουν αποφάσεις».

Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως από την τηλεδιάσκεψη απουσίαζαν οι ΠΑΕ: Λαμία, Βόλος, ΠΑΣ Γιάννινα και Παναιτωλικός.

Η ανακοίνωση της Super League:

Η Super League κατανοεί απόλυτα την κρισιμότητα της κατάστασης, όπως έχει διαμορφωθεί λόγω της πανδημίας, την αύξηση των κρουσμάτων, την ανησυχία σε σχέση με τις προβλέψεις των αρμοδίων φορέων για την περαιτέρω αύξηση αυτών και βεβαίως συμμερίζεται την αναγκαιότητα της λήψης περιοριστικών μέτρων.

Η Super League εκτιμά, ωστόσο, ότι ο περιορισμός του 10%, (που ουσιαστικά ισοδυναμεί με απόλυτο κλείσιμο των γηπέδων, καθώς είναι πρακτικά αδύνατο για τις ομάδες με μεγάλο αριθμό εισιτηρίων διαρκείας να επιλεγούν ποιοι από τους φιλάθλους θα έχουν δικαίωμα εισόδου στα γήπεδα) είναι δυσανάλογος σε σχέση με την πραγματικότητα, δεδομένου ότι είναι γνωστό ότι στα γήπεδα εισέρχονται μόνο εμβολιασμένοι φίλαθλοι και με υποχρεωτική χρήση μάσκας, ενώ και τα ποδοσφαιρικά γήπεδα είναι αμιγώς ανοιχτοί χώροι.

Το βασικότερο όλων, όμως, είναι ότι τέτοιοι περιορισμοί δεν υφίστανται σε σχέση με άλλα θεάματα ή εν γένει μορφές διασκέδασης, τα οποία μάλιστα διεξάγονται σε κλειστούς χώρους.

Ως εκ τούτου, θεωρούμε αναγκαία την αναθεώρηση του εν λόγω μέτρου, σε δυναμική, φυσικά, συνάρτηση με την εξέλιξη της πανδημίας.

Στο πλαίσιο αυτό, επιτροπή αποτελούμενη από τον πρόεδρο του Δ.Σ. Γιώργο Μποροβήλο, την αναπλ. πρόεδρο Κάτια Κοξένογλου και εκπροσώπους των ΠΑΕ ΑΕΚ και Ολυμπιακός θα αιτηθεί άμεσα συνάντησης με τον Υπουργό Υγείας και τους αρμόδιους φορείς, προκειμένου να προταθούν μέτρα εύλογα, αναλογικά και με απόλυτο σεβασμό στους φιλάθλους.

Το ως άνω κείμενο ανακοίνωσης υιοθετήθηκε ομόφωνα από τα κάτωθι μέλη του Δ.Σ., τα οποία ήταν παρόντα στη σημερινή (28/12) συνεδρίαση αυτού: ΑΕΚ, Απόλλων Σμ., Άρης, Αστέρας Τρίπολης, Ατρόμητος Αθ., Ιωνικός, Ολυμπιακός, ΟΦΗ, Παναθηναϊκός, ΠΑΟΚ, καθώς και η ΕΠΟ.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Παραμένουν διαθέσιμα τα εισιτήρια του Παναθηναϊκός - Ζαλγκίρις (pic)

ΜΠΑΣΚΕΤ Τρίτη, 28 Δεκεμβρίου 2021 16:31

Ο Παναθηναϊκός δίνει το τελευταίο του παιχνίδι για το 2021 κόντρα στη Ζαλγκίρις Κάουνας στο ΟΑΚΑ για την 18η αγωνιστική της Euroleague και μέσω ανάρτησης οι «πράσινοι» υπενθύμισαν στους φιλάθλους τους πως τα εισιτήρια βρίσκονται σε κυκλοφορία.

Δείτε το σχετικό ποστ

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Αλλαγές στο ωράριο λειτουργίας των γραφείων μελών

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Τρίτη, 28 Δεκεμβρίου 2021 16:12

Κλειστά θα είναι από την ερχόμενη Πέμπτη έως και την Κυριακή 2 Ιανουαρίου 2022 τα γραφεία μελών του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού, όπως ανακοίνωσε το «τριφύλλι».  

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Παναθηναϊκού

Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ενημερώνει ότι τα γραφεία μελών θα παραμείνουν κλειστά την Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου και την Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου.

Τα γραφεία μελών θα είναι εκ νέου ανοιχτά και πάλι τη Δευτέρα 3 Ιανουαρίου από τις 10 το πρωί.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Νίκες για τις Κορασίδες

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Τρίτη, 28 Δεκεμβρίου 2021 16:01

Νικηφόρα ξεκίνησαν το τουρνουά «Promitheas Park» οι κορασίδες του Παναθηναϊκού αφού στους δύο πρώτους αγώνες επιβλήθηκαν του ΓΑΣ Ανδρογέας και του Κρόνου Αγίου Δημητρίου, αντίστοιχα, στις εγκαταστάσεις των Ακαδημιών του Προμηθέα στην Πάτρα.

Οι «πράσινες» επικράτησαν με 60-53 επί της κρητικής ομάδας και με 54-52 της ομάδας του Μπραχαμίου. Το «τριφύλλι» δίνει τον τρίτο του αγώνα σήμερα το απόγευμα στις 8μ.μ. καθώς διασταυρώνει τα ξίφη του με τον ΠΑΣ Γιάννινα.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Κανταλαπιέδρα: «Από τον Μπόλονι πήραμε... μηδέν»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Τρίτη, 28 Δεκεμβρίου 2021 09:22

Μύδρους κατά του Λάζλο Μπόλονι εξαπέλυσε σε δηλώσεις του Αϊτόρ Κανταλαπιέδρα, ο οποίος αναφέρθηκε και στη συνεργασία του με τον Ιβάν Γιοβάνοβιτς.

Ο Ισπανός εξτρέμ σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Live Sport», υπογράμμισε μεταξύ άλλων πως από τον Ρουμάνο τεχνικό οι «πράσινοι» πήραν το απόλυτο μηδέν, ενώ ο 25χρονος άσσος υπογράμμισε πως ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς αναγνωρίζει την προσπάθεια που κάνει στις προπονήσεις και για αυτό του δίνει φανέλα βασικού στα τελευταία παιχνίδια.

Διαβάστε αποσπάσματα όσων δήλωσε: 

Για το Κύπελλο κι αν αποτελεί τον μεγάλο φετινό στόχο του Παναθηναϊκού: 
Κατά μία έννοια, ναι, γιατί μπορούμε να διεκδικήσουμε ένα τρόπαιο. Αυτό είναι σημαντικό. Για τον σύλλογο, για τους ανθρώπους του, για εμάς και για τον κόσμο. Οι οπαδοί μας έχουν ανάγκη από μία μεγάλη επιτυχία, να πανηγυρίσουμε μαζί έναν τίτλο και εμείς θα καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια για να τους προσφέρουμε αυτό το συναίσθημα. 

Για τα ισπανικά δημοσιεύματα περί ενδιαφέροντος από τις Καρταχένα και Σπόρτινγκ Χιχόν: 
Ειλικρινά δεν ξέρω τίποτα. Αλλά και να ήξερα, δεν θα με απασχολούσε. Δεν θέλω να αγωνιστώ στη Β' κατηγορία της Ισπανίας. Έχω συμβόλαιο με τον Παναθηναϊκό, θέλω να βοηθήσω και δεν σκέφτομαι κάτι άλλο. 

Για τη συνεργασία του με τον Γιοβάνοβιτς: 
Θέλω να πω ότι δεν είχα κάποιο πρόβλημα το καλοκαίρι. Το καλοκαίρι πέρασε, δεν έχει σημασία τώρα. Σημασία έχει τι συμβαίνει τώρα. Νιώθω αυτοπεποίθηση, ο προπονητής με εμπιστεύεται και εγώ προσπαθώ να τον δικαιώσω. Έχω δουλέψει πάρα πολύ σκληρά, τα δίνω όλα κάθε μέρα και ο κ.Γιοβάνοβιτς το βλέπει αυτό. Δίνει σε όλους ευκαιρίες, εγώ δείχνω ότι αξίζω την ευκαιρία μου και είμαι ικανός να παίξω στον Παναθηναϊκό. Η ομάδα συνολικά με έχει βοηθήσει να αποδώσω σύμφωνα με τις πραγματικές μου δυνατότητες και πιστεύω ότι αυτή την περίοδο, δίκαια είμαι βασικός. Ο Παναθηναϊκός είναι καλύτερος από παιχνίδι σε παιχνίδι και αξίζει να ανέβει ακόμα ψηλότερα στη βαθμολογία. Πρέπει να διεκδικεί την κορυφή. 

Για τη συνύπαρξη με τον Μπόλονι:
Από τον Μπόλονι δεν πήραμε τίποτα. Μηδέν. Για όλους μας ήταν πολύ δύσκολη η συνεργασία μας με τον συγκεκριμένο άνθρωπο. Μας άφησε με το ηθικό πάρα πολύ χαμηλά. Τώρα με τον Γιοβάνοβιτς όλα είναι διαφορετικά. Όλα είναι καλύτερα. Γι' αυτό χρειαστήκαμε πολύ χρόνο για να ανακάμψουμε. Νομίζω πως σταδιακά φτάνουμε στο επίπεδο που θέλει, αλλά σίγουρα μας περιμένει ακόμα πολύ δουλειά. Γιατί ο προπονητής και εμείς θέλουμε να πάμε στην κορυφή και ακόμα απέχουμε απ' αυτό. 

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Ξανά στο προσκήνιο ο Ντίμερς

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Τρίτη, 28 Δεκεμβρίου 2021 08:31

Ένα όνομα από τα παλιά έρχεται και πάλι στο μεταγραφικό προσκήνιο του Παναθηναϊκού, αφού σύμφωνα με δημοσίευμα, ο Μαρκ Ντίμερς βρίσκεται εκ νέου στο «μικροσκόπιο» του «τριφυλλιού».

Όπως αναφέρει η εφημερίδα «Live Sport», πληροφορίες από την Ολλανδία κάνουν λόγο πως ο Παναθηναϊκός ενδιαφέρεται και πάλι για την απόκτηση του 28χρονου Ολλανδού κεντρικού χαφ, ο οποίος το περασμένο καλοκαίρι είχε παίξει δυνατά για την ομάδα του Ιβάν Γιοβάνοβιτς.

Μάλιστα αναφέρεται πως το καλοκαίρι οι «πράσινοι» είχαν συμφωνήσει με τον ποδοσφαιριστή αλλά η μεταγραφή δεν προχώρησε εξαιτίας ενός τραυματισμού του Ντίμερς, που ανάγκασε το «τριφύλλι» να στραφεί στον Ραμόν Λούντκβιστ.

Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως ο Ντίμερς δεν υπολογίζεται από την Φέγενορντ, με την οποία έχει πραγματοποιήσει τέσσερις μόλις εμφανίσεις τη φετινή αγωνιστική περίοδο, ενώ ο παίκτης πρόσφατα απέρριψε πρόταση της Σπάρτα Πράγας.

Ο Ντίμερς αγωνίζεται κυρίως ως κεντρικός μέσος και έχει αγωνιστεί μόνο σε ομάδες της Ολλανδίας όπως οι Φρίσια, Καμπούρ, Ουτρέχτη, Ντε Γκράφσαπ, Φορτούνα Σιτάρντ και Φέγενορντ.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

ΠΑΕ Παναθηναϊκός: «Άτοπα τα μέτρα να επαναπροσδιοριστούν»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Δευτέρα, 27 Δεκεμβρίου 2021 22:19

Ανακοίνωση για τα μέτρα που επέβαλε η κυβέρνηση στα γήπεδα εξέδωσε η ΠΑΕ Παναθηναϊκός, μέσω της οποίας το «τριφύλλι» εκφράζει την αντίθεσή του για αυτά, ενώ υπογραμμίζει πως η κυβέρνηση θα πρέπει να τα επαναπροσδιορίσει.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ Παναθηναϊκός:

«Για δεύτερη φορά μέσα σε διάστημα λίγων μηνών τα μέτρα της κυβέρνησης κατά της πανδημίας βάζουν στο στόχαστρο το επαγγελματικό ποδόσφαιρο. Οι σημερινές ανακοινώσεις προσυπογράφουν κατ’ ουσία το μαρασμό του ελληνικού ποδοσφαίρου και περιθωριοποιούν τους φιλάθλους.

Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ακολούθησε ευλαβικά τα μέτρα προστασίας στους εντός έδρας αγώνες της και επ’ ουδενί αποδέχεται τον ισχυρισμό ότι οι αποφάσεις για παρουσία το μέγιστο 1.000 φιλάθλων ανά παιχνίδι, προέκυψαν από την έλλειψη εφαρμογής των πρωτοκόλλων. Ασφαλώς η δημόσια υγεία είναι το υπέρτατο αγαθό, πλην όμως είναι απολύτως ακατανόητο να στοχοποιείται το ποδόσφαιρο τη στιγμή που σε άλλα δημόσια θεάματα, εκδηλώσεις όπως και μαζικές συγκεντρώσεις σε κλειστούς χώρους (νωπές είναι οι μνήμες του συνωστισμού σε σταθμούς του μετρό στην Αθήνα, αλλά και σε λεωφορεία, τραμ, τρόλεϊ), δεν υπάρχει ανάλογη ευαισθητοποίηση της κυβέρνησης.

Φυσικά η ζωή πρέπει να συνεχιστεί και ορθώς παραμένουν σε σχετικά εύρυθμη λειτουργία χώροι εστίασης, θέατρα, κινηματογράφοι, κλπ. Στον αντίποδα ουδείς δύναται να κατανοήσει πώς την ίδια στιγμή τα ανοιχτά γήπεδα οδηγούνται στο κλείσιμο, τη στιγμή που θαμώνες σε κλειστούς χώρους διασκέδασης δεν φορούν καν προστατευτική μάσκα.

Κρίνουμε δε παντελώς πρόχειρη και ανεφάρμοστη την υποχρέωση επιλογής του 10% των εκατομμυρίων φιλάθλων του συλλόγου μας, προκειμένου να παρακολουθούν τις εντός έδρας αναμετρήσεις του Παναθηναϊκού.

Ως εκ τούτου αποτελεί μονόδρομο για την κυβέρνηση να επαναπροσδιορίσει εν τω συνόλω τις σημερινές ανακοινώσεις. Θεωρούμε δε αυτονόητο ότι στη δέσμη μέτρων που θα επαναδιατυπώσει τις σημερινές άτοπες αποφάσεις, θα ληφθούν υπόψη οι απόψεις των ΠΑΕ, όπως αυτές θα διαμορφωθούν μέσω του θεσμικού οργάνου μας, της Super League».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram