Καλύτερο πρόσωπο απ’ ότι έδειξε στον πρώτο γύρο του πρωταθλήματος πρέπει να παρουσιάσει ο Παναθηναϊκός στη συνέχεια σύμφωνα με τον Ρούμπεν Πέρεθ, με τον Ισπανός αμυντικό μέσο να αναφέρεται και στην πρόκριση που πήρε το «τριφύλλι» στο Κύπελλο.
«Η ομάδα έχει βελτιωθεί πολύ το τελευταίο διάστημα, προχωράμε σταθερά και με ταπεινότητα για να πετύχουμε τους στόχους μας. Είναι σημαντικό ότι προκριθήκαμε στο Κύπελλο κι ανεβήκαμε στην βαθμολογία στα τελευταία ματς, όμως οφείλουμε να παρουσιαστούμε ακόμα καλύτεροι στο δεύτερο μισό της σεζόν.
Η πρόκριση μας έκανε πιο δυνατούς ως ομάδα, δεν μας ενδιέφερε ποιος θα έρθει ως αντίπαλος στον επόμενο γύρο, εμείς είμαστε έτοιμοι. Θέλουμε να ανέβουμε όσο πιο ψηλά γίνεται στο πρωτάθλημα μαζί με τους καλύτερους και φυσικά στο Κύπελλο να φτάσουμε στον τελίκό. Μετά, όλα γίνονται».
Ο Γιώργος Καλαϊτζής μίλησε για την εφαρμογή των κανονισμών από την Euroleague στο θέμα της πανδημίας, υπογραμμίζοντας πως ο ανθρώπινος παράγοντας δεν υπολογίζεται. Παράλληλα ξεκαθάρισε πως το «τριφύλλι» αυτό που βάζουν ως πρωταρχικό στόχο είναι η υγεία των αθλητών, σημείωσε πως για 15-20 ημέρες δεν πρέπει να γίνει αγώνας
Για την αναβολή του ματς με την Ζαλγκίρις: «Ήταν κάτι το αναμενόμενο. Κάθε μέρα βγάζαμε κρούσματα, όπως και όλες οι ομάδες. Ακολουθούμε το πρωτόκολλο και κάνουμε τεστ κάθε μέρα και λίγες ώρες πριν το παιχνίδι παρουσιάστηκαν κι άλλα κρούσματα και δεν είχαμε τον απαραίτητο αριθμό των 8 παικτών που ορίζει η Euroleague για να παίξουμε το παιχνίδι. Έχουμε 7 παίκτες και 3 μέλη του σταφ. Είμαστε κινητή βόμβα. Είμαστε μία εστία όπως είναι όλες οι ομάδες, η Αρμάνι, ο Ολυμπιακός, η Ρεάλ και διανύουμε μία πολύ άσχημη περίοδο όσον αφορά τον κορωνοϊό».
Για τη συνέχεια: «Πρέπει να ταξιδέψουμε να πάμε στην Άλμπα. Πρέπει να ξεφύγουμε λίγο από όλο αυτό. Πέρσι ζητούσαμε μία αναβολή, να μην ταξιδέψουμε να πάμε στη Γαλλία, όπου κατεβήκαμε από το πούλμαν. Δεν την πήραμε και νομίζω εκεί εκτέθηκε η Euroleague, γιατί μετά από 2-3 μέρες είχαμε πάει στον αθλητικό δικαστή αν θα κερδίσουμε το ματς με 20-0 κλπ. Διανύουμε μία περίοδο κορωνοϊού που θα πρέπει να "παγώσουν" όλα. Να αφήσουν να περάσει αυτό το κύμα και από κει και πέρα να συνεχίσουμε σαφώς με ένα πρόγραμμα πιο πυκνό, αλλά με ομάδες που μπορούν να προσφέρουν θέαμα και ανταγωνισμό. Ο Παναθηναϊκός με 8 παίκτες απέναντι σε μία ομάδα που είναι πλήρης νομίζω ό,τι είναι ένα κακό θέαμα για τον κόσμο, για όλους και γι αυτό που υπηρετούμε».
Για το αν είναι αλλοίωση αποτελέσματος ένα παιχνίδι με απουσίες μία ομάδας: «Είναι μία αλλοίωση αποτελέσματος στην πραγματικότητα. Είναι και που θα σε βρει ο κορωνοϊός. Είναι και θέμα ατυχίας».
Για το το πρωτόκολλο της Euroleague: «Νομίζω ό,τι η Euroleague έχει στα χέρια της μία τέτοια πρόταση και καλείται να την διαχειριστεί. Γενικά καλείται να διαχειριστεί πολλά. Και εκφράζω τη δυσαρέσκεια και το παράπονο, γιατί μέχρι τώρα η αντιμετώπιση είναι "by the book" και δεν υπολογίζεται ο ανθρώπινος παράγοντας. Εμείς στον Παναθηναϊκό καλούμαστε εδώ και 2 χρόνια να κάνουμε μία διαχείριση. Έχουμε γίνει covid manager και λέω ό,τι χαίρομαι από την άποψη πως από όλο αυτό έχουμε καταφέρει να προστατέψουμε την ομάδα και τη υγεία των παικτών. Αυτό βάζουμε πρώτα. Θα χαρώ να αποδείξει κάποιος ό,τι υπάρχει κάτι πιο σημαντικό, γιατί δεν υπάρχει. Με γνώμονα αυτό σίγουρα στις επόμενες 15-20 μέρες δεν πρέπει να γίνει αγώνας».
Για το αν υπάρχει πρόταση για μείωση του χρόνου καραντίνας των παικτών: «Υπάρχει μία συνάντηση την άλλη βδομάδα όπου θα συζητηθεί σίγουρα το θέμα του πρωτοκόλλου. Φαντάζομαι ό,τι όπως όλες οι χώρες του κόσμου, έτσι και η Euroleague θα μειώσει τον χρόνο της καραντίνας. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ό,τι ένας αθλητής τη μέρα που βγαίνει αρνητικός πατάει ένα κουμπί και ενεργοποιείται πάλι. Θέλει μέρες προσαρμογής. Το 14 και το 10 δεν σημαίνει ό,τι την 11η μέρα θα τον βάλεις μέσα να παίξει. Είναι καθαρά ιατρικό το θέμα και σε όλο αυτό θα πρέπει να υπάρχει ο ανθρώπινος παράγοντας. Αυτό που μπορώ να πω είναι σαν μέλος του Παναθηναϊκού και σαν πρώην αθλητής είναι πως δείχνει με βάσει τη μετάλλαξη "όμικρον", πως ένας αθλητής αν μείνει έξω για 5-6 μέρες, περίπου όσο φαίνεται να κρατάει η μετάλλαξη, θέλει ακόμα 4-5 μέρες για να επιστρέψει. Αυτά θα πρέπει να τα λάβουν υπόψιν. Το καλεντάρι θα είναι σφιχτό, αλλά γι αυτό υπάρχουν όλοι αυτοί οι παίκτες. Αντέχουν στην κακουχία και το έχουν δείξει, απλά αυτή την στιγμή καλούνται να κάνουν όλοι ένα μεγάλο break γιατί η πανδημία είναι πάνω από τον αθλητισμό».
Για το αν φοβούνται στην ομάδα με τα κρούσματα: «Εμείς έχουμε ήδη ένα κακό παράδειγμα με παίκτη που του πήρε πολύ για να επιστρέψει και πάλι και αυτό είπα και πρίν ό,τι δίνουμε βάση στην υγεία, ενώ το πρωτόκολλο έχει φτιαχτεί για να γίνονται τα παιχνίδια. Και τελευταία βλέπουμε συμπεριφορές που μας δυσαρεστούν».
Το παιχνίδι του Παναθηναϊκού με την Ζαλγκίρις Κάουνας αναβλήθηκε την τελευταία στιγμή έπειτα από τα νέα κρούσματα που εντοπίστηκαν στις τάξεις του «τριφυλλιού».
Αν και η λογική όριζε την αναβολή του αγώνα πολύ πιο νωρίς, η άρνηση της Euroleague να προχωρήσει σε κάτι τέτοιο, σε συνδυασμό με το ταξίδι που πραγματοποίησε η λιθουανική ομάδα στην Αθήνα, για να φύγει άπραγη λίγες ώρες αργότερα, αναγκάζουν τους «πράσινους» να βάλουν το χέρι στην τσέπη.
Συγκεκριμένα το «τριφύλλι» βάσει των κανονισμών που ισχύουν είναι υποχρεωμένο όταν το παιχνίδι πραγματοποιηθεί στη νέα ημερομηνία που θα προκύψει να καλύψει όλα τα έξοδα μετακίνησης της Ζαλγκίρις, αλλά και αυτά της διαμονής της αποστολής στην Αθήνα.
Όπως εύκολα γίνεται κατανοητό το κόστος που θα πρέπει να επιβαρυνθεί ο Παναθηναϊκός δεν είναι αμελητέο, ιδιαίτερα από τη στιγμή που οι «πράσινοι» για μία ακόμα σεζόν λειτουργούν με έσοδα-έξοδα!
Με τα πράσινα του Παναθηναϊκού θα συνεχίσει να αγωνίζεται ο αθλητής πινγκ πονγκ ΑμεΑ, Παντελής Χαρακλιάς, αφού το «τριφύλλι» ανακοίνωσε τη συνέχεια της συνεργασία του με τον Έλληνα παίκτη, που θα παραχωρηθεί δανεικός από τον ΠΑΣΚΑ.
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει τη συνέχεια της συνεργασίας του με τον αθλητή πινγκ πονγκ ΑμεΑ Παντελή Χαρακλιά, ο οποίος παραχωρείται δανεικός και φέτος από τον ΠΑΣΚΑ.
Με μια σημαντική κίνηση ξεκίνησε τη μεταγραφική περίοδο ο Παναθηναϊκός καθώς διατήρησε για μια ακόμα χρονιά στο έμψυχο δυναμικό του τον Παντελή Χαρακλιά.
Ο αθλητής του «τριφυλλιού» από την Άρτα έχει φέρει ως τώρα τις μεγαλύτερες διακρίσεις στο τμήμα καθώς κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο το ατομικό στην Τ10 και ήταν βασική μονάδα της κατάκτησης του ασημένιου μεταλλίου στο ομαδικός τις κατηγορίες Τ8-10.
Αναμφίβολα ο Χαρκλιάς θα αποτελέσει και τη νέα χρονιά αιχμή του δόρατος για το «πράσινο» τμήμα που κατέλαβε φέτος την 8η θέση στη συνολική κατάταξη, ενώ θα προσπαθήσει να ενισχύσει και τις προσπάθειες του τμήματος παραμπάντμιντον, κάτι που δεν κατέστη δυνατό την περασμένη χρονιά λόγω του Covid.
Σε δήλωση του στο www.pao1908.com o Χαρακλιάς ανέφερε: «Το να αγωνίζεται κάποιος με τη φανέλα του Παναθηναϊκού είναι ευλογία. Είμαι χαρούμενος που θα συνεχίσω και θα προσπαθήσω να πάμε την ομάδα ακόμα ψηλότερα σε συλλογικό επίπεδο».
Την οριστική αναβολή του αγώνα του Παναθηναϊκού με την Ζαλγκίρις Κάουνας ανακοίνωσε επίσημα η Ευρωλίγκα, καθώς στις τάξεις των «πρασίνων» εντοπίστηκαν ακόμα τρία κρούσματα.
Ως εκ τούτου το «τριφύλλι» έμεινε με μόλις έξι παίκτες διαθέσιμους, με αποτέλεσμα να μην πληροί τις προδιαγραφές για να τελεστεί ο αγώνας.
Πλέον το παιχνίδι για την 18η αγωνιστική θα οριστεί σε νέα ημερομηνία η οποία θα ανακοινωθεί προσεχώς.
Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ ανακοινώνει πως έπειτα από τον νέο μοριακό έλεγχο που διενεργήθηκε τρία ακόμη μέλη της ομάδας μας διαγνώστηκαν θετικά στον COVID-19.
Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων ανέρχεται στα δέκα, από τα οποία τα εφτά αφορούν αθλητές μας (εκ των δεκατριών διαθέσιμων) και τα τρία μέλη του επιτελείου μας.
Από την ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ ακολουθούνται όλα τα προβλεπόμενα υγειονομικά πρωτόκολλα διαχείρισης κρουσμάτων.
«Ο αγώνας για την 18η αγωνιστική της κανονικής περιόδου της Euroleague μεταξύ του Παναθηναϊκού και της Ζάλγκιρις Κάουνας, που αρχικά ήταν προγραμματισμένος να διεξαχθεί την Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου, έχει αναβληθεί. Ο Παναθηναϊκός ζήτησε την αναστολή αφού αρκετά μέλη της ομάδας βρέθηκαν θετικά στον COVID-19, κάτι που τον αφήνει χωρίς τον ελάχιστο αριθμό των οκτώ παικτών που είναι έτοιμοι να αγωνιστούν.
Σύμφωνα με τους Ειδικούς Κανονισμούς λόγω COVID-19, που εγκρίθηκαν από την Εκτελεστική Επιτροπή Μετόχων του ECA, κάθε παιχνίδι μπορεί να επαναπρογραμματιστεί έως και τρεις φορές, εάν υπάρχουν διαθέσιμες ημερομηνίες. Η Euroleague θα συνεννοηθεί και με τις δύο ομάδες προκειμένου να βρεθούν οι καλύτερες επιλογές για να επαναπρογραμματιστεί ο αγώνας. Οι εναλλακτικές ημερομηνίες θα ανακοινωθούν στις επίσημες πλατφόρμες της Ευρωλίγκας μόλις επιβεβαιωθούν».
Την άποψη του πως πολύ σύντομα θα δημοπρατηθεί το γήπεδο του Παναθηναϊκού στο Βοτανικό εξέφρασε για μία ακόμα φορά ο Δήμαρχος της Αθήνας, Κώστας Μπακογιάννης, ο οποίος παραχώρησε συνέντευξη στην εκπομπή «Το Πρωινό» του ΑΝΤ1.
Συγκεκριμένα, ο Κώστας Μπακογιάννης στις δηλώσεις του είπε πως το πρότζεκτ της Διπλής Ανάπλασης βρίσκεται σε πάρα πολύ καλό δρόμο και σύντομα θα δημοπρατηθεί το καλύτερο γήπεδο στην Ελλάδα.
Συνολικό πρόστιμο ύψους 33.000 ευρώ επέβαλε στην ΚΑΕ Παναθηναϊκός η Ευρωλίγκα, αναφορικά με τη συμπεριφορά των φιλάθλων του στον αγώνα με τον Ολυμπιακό!
Όπως έγινε γνωστό η διοργανώτρια αρχή τιμώρησε τους «πράσινους» με πρόστιμο 6.000 ευρώ για άναμμα πυρσών, 7.000 ευρώ για χρήση λέιζερ, 12.000 ευρώ για ανάρμοστη συμπεριφορά οπαδών και 8.000 ευρώ για ρίψη αντικειμένων στο παρκέ.
Την αναβολή του αγώνα του Παναθηναϊκού με τον Απόλλωνα Πάτρας, που ήταν προγραμματισμένος να γίνει την Κυριακή 2 Ιανουαρίου 2022 ανακοίνωσε ο ΕΣΑΚΕ, λόγω των πολλών κρουσμάτων κορωνοϊού που μαστίζουν την ομάδα της Αχαΐας.
«O προγραμματισμένος για την Κυριακή 2 Ιανουαρίου 2022 Απόλλωνας Πάτρας Oscar – Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ στο πλαίσιο της 12ης αγωνιστικής της Stoiximan Basket League, αναβάλλεται σύμφωνα με το Υγειονομικό Πρωτόκολλο της Stoiximan Basket League μετά τα κρούσματα κορωνοϊού που διαγνώσθηκαν σε μέλη της ομάδας της KAE Απόλλωνας Πάτρας Oscar.
Η νέα ημερομηνία διεξαγωγής της συνάντησης θα ανακοινωθεί από τον ΕΣΑΚΕ».
Καμία αλλαγή στα μέτρα που πήρε η κυβέρνηση και αφορούν τα γήπεδα, δεν πρόκειται να υπάρξει μέχρι το πέρας του πρώτου 15ήμερου του Ιανουαρίου. Αυτό τόνισε με δηλώσεις του ο Υπουργός Υγείας, Θάνος Πλεύρης, έπειτα από τη συνάντηση που είχε με αντιπροσωπεία της Super League.
Ως εκ τούτου το πλαφόν των 1.000 οπαδών και του 10% της χωρητικότητας στα γήπεδα παραμένει, παρά τις αντιρρήσεις που έχουν οι ομάδες αλλά και οι οπαδοί των συλλόγων.
H υγειονομική κατάσταση της χώρας μας υποχρέωσε να πάρουμε κάποια περιοριστικά μέτρα που έχουμε αντίληψη, καταλαβαίνουμε ότι υπάρχει μεγάλη δυσκολία, ειδικώς στη λειτουργία του ποδοσφαίρου γιατί εκεί είναι τα πιο μαζικά κοινά. Έχουμε αντίληψη ότι υπάρχει ένα πρόβλημα ως προς τη λειτουργία. Αυτό που ζητήσαμε είναι ότι από την πλευρά της κυβέρνησης θα εφαρμοστεί η πολιτική απόφαση γι' αυτό το πρώτο 15ημερο που παρακολουθούμε κυρίαρχα την επιδημιολογική κατάσταση της χώρας.
Ωστόσο επειδή υπήρξαν συγκεκριμένες προτάσεις από τη Σούπερ Λιγκ για τον τρόπο λειτουργίας του πρωτοκόλλου που θα τηρούνται και τα μέτρα και παράλληλα θα μπορεί να λειτουργήσει όσο το δυνατόν πιο ομαλή η διαδικασία του πρωταθλήματος, από την πλευρά μου δεσμεύτηκα ότι θα πάρω αυτές τις προτάσεις το επόμενο διάστημα να τις επεξεργαστούμε μαζί με τον συναρμόδιο υφυπουργό, τον Λευτέρη Αυγενάκη, προκειμένου να υπάρξει ένα συγκεκριμένο πλαίσιο. Κι αν το επιτρέπει η επιδημιολογική κατάσταση της χώρας εκείνο το διάστημα, η βούλησή μας είναι να ξανανοίξουν τα γήπεδα με τρόπο που θα προστατεύεται η δημόσια υγεία αλλά αντίστοιχα θα μπορεί να λειτουργεί και η διαδικασία του πρωταθλήματος.
Θεωρούμε λοιπόν ότι και οι φίλαθλοι θα πρέπει να κάνουν μία υπομονή αυτό το 15ημερο. Είναι πάρα πολύ σημαντική η εικόνα της χώρας στο επιδημιολογικό επίπεδο, αλλά πράγματι υπάρχουν θετικές προσεγγίσεις από τη Λίγκα ότι μπορεί να εφαρμοστεί ένα πρωτόκολλο και με εμβολιασμένους και με τήρηση των υγειονομικών μέτρων και με συγκεκριμένες χωρητικότητας που θα είναι πιο ρεαλιστικό. περιμένουμε τη συγκεκριμένη πρόταση από τη Λίγκα, θα γίνουν οι παρατηρήσεις και σίγουρα μέσα σε αυτό το 15ημερο θα τις επεξεργαστούμε. Αλλά για να είμαστε απόλυτα ειλικρινείς από την πλευρά της κυβέρνησης σε αυτό το πλαίσιο εφαρμογής των περιοριστικών μέτρων δεν θα υπάρξει αλλαγή αλλά εξετάζουμε στον βαθμό που το επιτρέπει η επιδημιολογική εικόνα της χώρας να υπάρξει το αμέσως επόμενο διάστημα. Μετά τις 16/1. Θεωρώ ότι η Λίγκα έχει ένα πλαίσιο ρεαλιστικών προτάσεων.
Με την συνδρομή του VAR θα διεξαχθούν οι δύο αγώνες του Παναθηναϊκού για την προημιτελική φάση του Κυπέλλου Ελλάδας κόντρα στην Αναγέννηση Καρδίτσας.
Όπως ενημέρωσε το «τριφύλλι» την ΕΠΟ, είναι διατεθειμένο και στη φάση των «8» να επωμιστεί το κόστος για την ύπαρξη του VAR, έτσι ώστε να διορθωθούν τυχών διαιτητικά λάθη και ο αγώνας να γίνει επί ίσοις όροις. Κάτι ανάλογο μάλιστα είχαν πράξει οι «πράσινοι» τόσο στο ματς με τον Ατρόμητο, όσο και με το Βόλο.
Θυμίζουμε πως στα ημιτελικά και τον τελικό του Κυπέλλου προβλέπεται η παρουσία του VAR από την ΕΠΟ.