Στην αναβολή του εκτός έδρας αγώνα του Παναθηναϊκού με την Άλμπα Βερολίνου, ο οποίος είναι προγραμματισμένος για την Πέμπτη 6 Ιανουαρίου θα προχωρήσει η Ευρωλίγκα τις επόμενες ημέρες.
Έπειτα από το νέο κρούσμα που προέκυψε χθες (31/12) στις τάξεις του «τριφυλλιού» οι «πράσινοι» έχουν μείνει με μόλις 5 παίκτες διαθέσιμους και 8 ασθενείς. Μάλιστα από τους ασθενείς, μόνο ένας πιθανότατα μέσα στο επόμενο διάστημα θα έχει συμπληρώσει το διάστημα που απαιτείται από τα υγειονομικά πρωτόκολλα για να επιστρέψει στις προπονήσεις, κάτι που φυσικά δεν είναι αρκετό.
Ως εκ τούτου μετά το παιχνίδι με την Ζαλγκίρις Κάουνας, που αναβλήθηκε την τελευταία στιγμή, το ίδιο αναμένεται να συμβεί αλλά πολύ νωρίτερα και με τον αγώνα ενάντια στη Γερμανική ομάδα.
Θυμίζουμε πως αναβολή έχει υπάρξει και στην 12η και 13η αγωνιστική της Basket League.
Ακόμα ένα κρούσμα κορωνοϊού εντοπίστηκε στις τάξεις του Παναθηναϊκού, όπως ανακοίνωσε επίσημα η ΚΑΕ.
Μία ημέρα μετά την αναβολή του αγώνα με την Ζαλγκίρις Κάουνας, τα νέα τεστ στο «τριφύλλι» έδειξαν ένα ακόμα κρούσμα σε παίκτη της ομάδας. Ως αποτέλεσμα οι «πράσινοι» έχουν μείνει με 5 παίκτες υγιείς, ενώ 8 από αυτούς είναι απομονωμένοι με COVID-19.
Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ ανακοινώνει πως έπειτα από τον νέο μοριακό έλεγχο που διενεργήθηκε ένας ακόμη αθλητής της ομάδας μας διαγνώστηκε θετικός στον COVID-19.
Από την ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ ακολουθούνται όλα τα προβλεπόμενα υγειονομικά πρωτόκολλα διαχείρισης κρουσμάτων.
Στην αναβολή και του δεύτερου αγώνα της ημιτελική φάσης του League Cup - Νίκος «Σαμαράς», μεταξύ του Παναθηναϊκού και του Φοίνικα Σύρου προχώρησε η διοργανώτρια αρχή.
Έπειτα από νέα τεστ που έγιναν στην ομάδα της Σύρου εντοπίστηκαν και νέα κρούσματα και έτσι μετά το πρώτο παιχνίδι, αναβλήθηκε και το δεύτερο, που ήταν προγραμματισμένο για τις 5 Ιανουαρίου.
Πλέον και τα δύο παιχνίδια θα οριστούν σε νέες ημερομηνίες που θα ανακοινωθούν τις επόμενες ημέρες.
Ο Νεμάνια Νέντοβιτς είναι ένας από τους παίκτες που ταλαιπωρήθηκε όσο κανένας άλλος με την υγεία του μέσα στο 2021.
Σε κομβικά σημεία της χρονιάς, ενώ ο Σέρβος γκαρντ είχε βρει καλό αγωνιστικό ρυθμό, είδε την ατυχία να του χτυπάει την πόρτα και να μένει εκτός αγωνιστικής δράσης. Αποκορύφωμα η περιπέτειά του με τον κορωνοϊό που τον κράτησε εκτός δράσης για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Έτσι ο Νέντοβιτς αποφάσισε να αποχαιρετήσει το 2021 με μία όχι και τόσο συνηθισμένη ευχή μέσω των social media. «Άντε γ@μ..ου 2021», ήταν το σύντομο αλλά περιεκτικό μήνυμα του Σέρβου γκαρντ.
Στην αναβολή της 12ης και 13ης αγωνιστικής της Basket League προχώρησε ο ΕΣΑΚΕ την τελευταία ημέρα του 2021, έπειτα από τα συνεχή κρούσματα κορωνοϊού που έχουν πλήξει τις ομάδες.
Λόγω της συνεχούς αύξησης των κρουσμάτων, ο ΕΣΑΚΕ προχώρησε σήμερα (31/12) σε έκτακτη συνεδρίαση μέσω τηλεδιάσκεψης. Σε αυτή όλες οι ομάδες συμφώνησαν να μην πραγματοποιηθούν τα παιχνίδια των δύο προαναφερόμενων αγωνιστικών προκειμένου όλοι οι σύλλογο να μπορέσουν να συνέλθουν από τα συνεχόμενα κρούσματα.
Λόγω της επιδημιολογικής κατάστασης της χώρας, καθώς και της απότομης έξαρσης των κρουσμάτων στις ομάδες της Stoiximan Basket League, το Διοικητικό Συμβούλιο του ΕΣΑΚΕ συνεδρίασε εκτάκτως σήμερα 31 Δεκεμβρίου 2021 και αποφάσισε ομόφωνα, την αναβολή των δύο προσεχών αγωνιστικών (12η και 13η) της κανονικής περιόδου του 30ου Επαγγελματικού Πρωταθλήματος.
Η απόφαση λήφθηκε με γνώμονα την προστασία της υγείας των αθλητών, των παραγόντων και των φιλάθλων, την διασφάλιση του «ευ αγωνίζεσθαι» αλλά κυρίως προκειμένου να συμβάλλουμε στην πρόληψη της διασποράς των κρουσμάτων COVID-19.
Με αίσθημα ευθύνης και υποχρέωσης απέναντι στο σύνολο των ανθρώπων του μπάσκετ και του κοινωνικού συνόλου, ο ΕΣΑΚΕ με την πρωτοβουλία αυτή, δηλώνει αρωγός και συμπαραστάτης όλων των ενεργειών που στοχεύουν στην καταπολέμηση της περαιτέρω διασποράς του ιού.
Θετικές φαίνεται πως είναι οι εξελίξεις για τον Ερασιτέχνη Παναθηναϊκό γύρω από το νέο γήπεδο στο Βοτανικό και τα δικαιώματα της Λεωφόρου, που αξιώνει το «τριφύλλι» να μεταφερθούν αυτούσια και στο νέο γήπεδο, εάν και εφόσον υλοποιηθεί το πρότζεκτ της Διπλής Ανάπλασης.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, τις πρώτες ημέρες του 2022 αναμένεται να ψηφιστεί από τη Βουλή ο νέος νόμος, τον οποίο θα φέρει ο Υπουργός Επικρατείας της κυβέρνησης, Γιώργος Γεραπετρίτης. Ο νέος νόμος θα αναφέρει πως μεταφέρονται αυτούσια τα δικαιώματα που έχει ο Ερασιτέχνης Παναθηναϊκός στη Λεωφόρο (15% επί των εισιτηρίων και των διαφημίσεων) και στο Βοτανικό για τα επόμενα 49 χρόνια. Από κει και πέρα θα υπάρχει και επιλογή ανανέωσης των όρων, έπειτα από συζήτηση που θα γίνει μεταξύ των «πρασίνων» με την Πολιτεία, όταν φτάσει εκείνο το διάστημα.
Θυμίζουμε πως το ποδοσφαιρικό γήπεδο στο Βοτανικό θα έχει χωρητικότητα 38.000 θέσεων, ενώ το κλειστό του Ερασιτέχνη 3.000 θέσεων. Παράλληλα βρισκόμαστε εν αναμονή της συνέντευξης Τύπου του Ερασιτέχνη στις 10 Ιανουαρίου, ενώ δεν αποκλείεται έως τότε να έχουν υπάρξει περισσότερες πληροφορίες για το φλέγον ζήτημα του γηπεδικού που επιστρέφει για μία ακόμα φορά στο προσκήνιο.
Την τελευταία του προπόνηση για το 2021 πραγματοποίησε στο «Γ. Καλαφάτης» στο Κορωπί ο Παναθηναϊκός, ολοκληρώνοντας τη χρονιά χωρίς κάποιο απρόοπτο.
Το 2021 έκλεισε για τους «πράσινους» με πρωινή προπόνηση, η οποία περιελάμβανε προθέρμανση, rondo και παιχνίδι στο μισό γήπεδο. Ατομικό ακολούθησαν οι Κουρμπέλης, Ενγκμπακοτό, Αγιούμπ και Μπεκ.
Την Πρωτοχρονιά άπαντες στο «τριφύλλι» θα απολαύσουν το ρεπό τους, ωστόσο από την Κυριακή, 2 Ιανουαρίου στις 17:00 θα επιστρέψουν στις προπονήσεις για να μπουν στο τελικό στάδιο της προετοιμασίας τους για το ματς με τον Άρη, την Τετάρτη 5 Ιανουαρίου για την Super League.
Τον προσωπικό του απολογισμό για το 2021 έκανε ο Μάριο Χεζόνια μέσω ανάρτησης στα social media και το Παναθηναϊκό στοιχείο ήταν έντονο.
Ο Κροάτης φόργουορντ αναφέρθηκε στο γεγονός ότι εντός του έτους που αποχωρεί κατάφερε να αγωνιστεί στο «τριφύλλι», χαρακτήρισε ως «τους καλύτερους φιλάθλους του κόσμου» αυτούς του Παναθηναϊκού και υπέγραψε το μήνυμά του με τις λέξεις «ΠΑΟ. ΜΟΝΟ! Gate 13».
«Στα γενέθλιά μου έλαβα τα νέα που μου άλλαξαν την ζωή για πάντα. Είχα ένα τηλεφώνημα από την αγαπημένη μου ομάδα και συμφώνησα με τον Παναθηναϊκό. Ένα όνειρό μου έγινε πραγματικότητα.
Στην Αθήνα, στους φίλους μου στον Παναθηναϊκό και στους ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΦΙΛΑΘΛΟΥΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ - Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για όσα κάνατε για μένα και ελπίζω να σας δω ξανά σύντομα. Τρέλα με την πράσινη φανέλα, ΠΑΟ. ΜΟΝΟ! Gate 13.
Η Ρωσία και το Καζάν έχουν κάνει μόνο καλό σε μένα. Λατρεύω να είμαι σε αυτό το υπέροχο γκρουπ παικτών και προπονητών και η δουλειά μας φαίνεται με την βελτίωσή μας σε κάθε προπόνηση και σε κάθε αγώνα. Θέλω να ευχαριστήσω την Ούνικς, τον προπονητή, το επιτελείο και όλους τους φιλάθλους για την εμπιστοσύνη τους και ελπίζω να τους ανταμείψουμε το 2022!
Χαρούμενο το νέο έτος».
Την απόκτηση της Ασημίνας - Γεωργίας Τσάκωνα ανακοίνωσε ο Παναθηναϊκός, με την Ελληνίδα αθλήτρια να ενισχύει το τμήμα κολύμβησης ΑμεΑ του «τριφυλλιού».
Ακόμη μία "δυνατή" αθλήτρια απέκτησε η ομάδα κολύμβησης ΑμεΑ του Παναθηναϊκού, αφού πρόσφατα σε αυτήν εντάχθηκε η Ασημίνα - Γεωργία Τσάκωνα.
Η βραβευμένη στο επάγγελμα αρχιτέκτονας από την Κηφισιά, προπονείται εντατικά από τον Παναγιώτη Παϊπέτη και φαίνεται μάλιστα να έχει βάλει...πλώρη για διακρίσεις, αφού παρά το σύντομο διάστημα που βρίσκεται στην οικογένεια του "τριφυλλιού" καταγράφει ιδιαίτερα καλές επιδόσεις.
Δήλωση: "Νιώθω ιδιαίτερη τιμή και χαρά που αποτελώ πλέον μέλος της μεγάλης οικογένειας του Παναθηναϊκού και στόχος μου είναι να προσφέρω ό,τι καλύτερο στην ομάδα μου και στους ανθρώπους που πίστεψαν σε μένα, ώστε να υψωθεί ψηλά η σημαία του «τριφυλλιού» και να πάει το τμήμα σε ακόμα ψηλότερη θέση. Νομίζω θα τα καταφέρω.
Άλλωστε η ζωή από πολύ νωρίς μου έμαθε την αξία του να μην τα παρατάς ποτέ και του να συνεχίζεις να αγωνίζεσαι και να προχωράς μέσα από τα εμπόδια που σου παρουσιάζονται" δήλωσε η Ασημίνα - Γεωργία Τσάκωνα στο www.pao1908.gr.
Το δεύτερο κρούσμα κορωνοϊού στις τάξεις του εντόπισε ο Παναθηναϊκός μετά την επιστροφή των «πρασίνων» από την 4ήμερη άδεια που τους παραχωρήθηκε λόγω των Χριστουγέννων.
Τα χθεσινά (30/12) τεστ που πραγματοποίησαν οι «πράσινοι» έδειξαν πως ένα ακόμα μέλος της ομάδας έχει προσβληθεί από τον COVID-19 και φυσικά απομονώθηκε από το υπόλοιπο γκρουπ.
Αξίζει να σημειωθεί πως από το καλοκαίρι ο Παναθηναϊκός είναι η μοναδική ομάδα στην Super League που κάνει καθημερινά μοριακό έλεγχο. Ως εκ τούτου τα τεστ θα συνεχιστούν και τις επόμενες ημέρες.