Θριαμβευτική εκτός έδρας νίκη πήρε το τμήμα μπάσκετ με αμαξίδιο του Παναθηναϊκού επί του Άτλα Αθηνών με 20-67.
Πρόκειται για την ευρύτερη εκτός έδρας νίκη του ΠΑΟ, ενώ παράλληλα οι «πράσινοι» πέτυχαν και ρεκόρ άμυνας ανεξαρτήτου έδρας.
Στο αγωνιστικό μέρος οι «πράσινοι» έδειξαν για ακόμα μια φορά ότι διαθέτουν ένα σύνολο με τεράστια ποιότητα και έχουν διαφορά ακόμα και κόντρα σε μια ομάδα που θεωρητικά θα διεκδικήσει την είσοδο της στην τετράδα.
Αναλυτικά τα δεκάλεπτα του αγώνα: 4-18, 8-29, 12-51, 20-67
Άτλας (Βερβενιώτης): Γκοτζαράι, Ζαφειρόπουλος, Χριστοδούλου 10, Ντομγκιόνι 2, Ζώης 2, Λεγάκης, Βατικιωτης, Χρηστάκης, Κωνσταντινόπουλος 6
Παναθηναϊκός (Σκλαβουνάκης): Φύτρος, Νέλσον 24 , Κοντογιάννης 6, Χρονοπούλου 6, Κατωπόδης, Τριανταφύλλου 2, Μπλερ 22, Τουμαράς, Μαρτσάκης 7, Σπαθής και Μιχαλοπούλου.
Ικανοποιημένος έμεινε από την απόδοση των παικτών του στη νίκη με 3-0 επί του Φοίνικα Σύρου ο προπονητής του Παναθηναϊκού, Δημήτρης Ανδρεόπουλος, ο οποίος ανέφερε πως στο «τριφύλλι» περίμεναν με ανυπομονησία αυτό το ματς.
«Περιμέναμε με ανυπομονησία αυτό το ματς γιατί ήταν το πρώτο δύσκολο για εμάς. Αυτά τα παιχνίδια με αυτούς τους αντιπάλους είναι ντέρμπι. Αντεπεξήλθαμε πλήρως όπως το είχαμε σχεδιάσει. Ήταν ένα καλό αποτέλεσμα με καλή απόδοση. Για να καταφέρεις να πάρεις τη νίκη σε αυτά το ματς πρέπει να κάνεις πολλά πράγματα καλά. Αυτό που καταφέραμε είναι να έχουμε σταθερό ρυθμό για τρία σετ».
Σπουδαία νίκη με 3-0 σετ πήρε κόντρα στον Φοίνικα Σύρου ο Παναθηναϊκός στο πλαίσιο της 4ης αγωνιστικής της Volley League Ανδρών.
Το «τριφύλλι» στον πρώτο του δύσκολο αγώνα της σεζόν, απέναντι σε έναν πολύ ισχυρό αντίπαλο, κυριάρχησε πάνω στο παρκέ του κλειστού γυμναστηρίου του Αγίου Θωμά στο Μαρούσι και πήρε δίκαια την «καθαρή» νίκη και τους τρεις βαθμούς αυτής. Οι «πράσινοι» ήταν πολύ ψύχραιμοι στα κρίσιμα σημεία του αγώνα και έχοντας σε καλή μέρα τους Βαν Ντεν Ντρις και Πρωτοψάλτη έφτασαν σε ένα ακόμα θετικό αποτέλεσμα μπροστά στο κοινό τους που γέμισε το γήπεδο.
Μόνος πρώτος στην βαθμολογία ο Παναθηναϊκός, μετά το πέρας της αγωνιστικής, εκμεταλλευόμενος την ήττα του ΠΑΟΚ από τον ΟΣΦΠ.
Το μπλοκ του Παναθηναϊκού δεν ξεκίνησε καλά, πολύ γρήγορα όμως αυτό άλλαξε και έτσι το 1-3 έγινε 7-5. Το σερβίς του «τριφυλλιού» δεν ήταν όσο πιεστικό θα έπρεπε για τις ανάγκες του αγώνα, αλλά η ποιότητα των Βαν Ντεν Ντρις και Ρανγκέλ μετέτρεψε το 9-11 σε 13-11 και ανάγκασε τον τεχνικό της Σύρου να καλέσει το πρώτο του τάιμ άουτ. Το παιχνίδι συνέχισε να είναι ντέρμπι και οι δύο ομάδες πήγαιναν πόντο πόντο (15-15). Το μπλοκ για το «τριφύλλι» δούλεψε και πάλι στο κρίσιμο σημείο, με τον Ρανγκέλ να γράφει το 20-18, μπαίνοντας παράλληλα στην τελική ευθεία του σετ. Οι γηπεδούχοι στην εξέλιξη του σετ κατάφεραν να διατηρήσουν τη διαφορά αυτή και έκαναν το 1-0 αφού πήραν το σετ με 25-23.
Εικόνα ντέρμπι είχε και το δεύτερο σετ, εκεί που οι «πράσινοι» εκμεταλλευόμενοι κάποια μικρά διαστήματα υπεροχής κατάφεραν να προηγηθούν με 9-6, έπειτα από έξυπνο σερβίς και άσσο του Ρανγκέλ. Η ομάδα του Δημήτρη Ανδρεόπουλου πήρε κεφάλι ακόμα περισσότερο (11-7) αφού απέδιδε καλύτερο βόλεϋ από τους φιλοξενούμενους. Τα σερβίς του Βραζιλιάνου κεντρικού, Κόστα έφεραν δυσκολίες στην υποδοχή των γηπεδούχων που μείωσαν τη διαφορά σε 17-15. Οι «πράσινοι» συντήρησαν τη διαφορά και έχοντας σωστές αποφάσεις στις επιθέσεις τους έφτασαν στο 25-22 και κατέκτησαν το δεύτερο σετ.
Ο Φοίνικας μην έχοντας άλλα περιθώρια απωλειών προηγήθηκε στο τρίτο σετ με 5-7, αλλά πολύ γρήγορα ο Παναθηναϊκός έφερε το ματς στα ίσια (7-7). Ο Βαν Ντεν Ντρις και η «πράσινη» άμυνα σε εκείνο το σημείο βγήκαν μπροστά και οι «πράσινοι» προηγήθηκαν με 13-11. Οι φιλοξενούμενοι κατάφεραν να ισοφαρίσουν (14-14), αλλά οι «πράσινοι» πάλευαν για κάθε μπάλα, ακόμα και όταν αυτές πήγαιναν πίσω από τις πινακίδες και κάπως έτσι το «τριφύλλι» ανέκτησε τη διαφορά των δύο πόντων (18-16). Με άσσο του Πρωτοψάλτη το σκορ διαμορφώθηκε στο 20-17, βάζοντας τον Παναθηναϊκό στην τελική ευθεία του σετ με σημαντικό προβάδισμα. Οι «πράσινοι» δεν λάθεψαν στη συνέχεια και αφού πήραν το τρίτο σε με 25-22 κατέκτησαν τη νίκη με 3-0 σετ.
Οι πόντοι του Παναθηναϊκού προήλθαν: 6 άσσοι, 37 επιθέσεις, 6 μπλοκ, 26 λάθη αντιπάλων και του Φοίνικα προήλθαν: 2 άσσοι, 37 επιθέσεις, 8 μπλοκ, 20 λάθη αντιπάλων.
Τα σετ: 3-0 (25-23, 25-22, 25-22)
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ (Δημήτρης Ανδρεόπουλος): Πρωτοψάλτης 8π. (6/15επ., 2 άσσοι, 67%υπ., 33%αρ.), Γιάκομπσεν, Ρανγκέλ 9 (7/11επ., 1 μπλοκ, 1 άσσος), Ανδρεόπουλος 10 (8/15επ., 1 μπλοκ, 1 άσσος, 100%υπ.), Βαν ντε Ντρις 16 (13/25υπ., 2 μπλοκ, 1 άσσος), Στάλεκαρ 6 (3/5επ., 2 μπλοκμ 1 άσσος) / Γκαράς (λ. - 659%υπ., 21%αρ.), Συναδινός (λ), Μπάσης.
ΦΟΙΝΙΚΑΣ ΟΝΕΧ (Φούλβιο Μπερτίνι): Μιτσάλοβιτς 16π. (15/27υπ., 1 μπλοκ), Ιερεζουέλο 2 (2/2επ.), Κόστα 6 (1/3επ., 4 μπλοκ, 1 άσσος), Τζούριτς 4 (1/5επ., 3 μπλοκ), Φράγκος 12 (12/21επ., 71%υπ., 36%αρ.), Στερν 7 (7/18επ., 67%υπ., 33%αρ.) / Καρασαβίδης (λ. - 50%υπ., 38%αρ.), Παπαλεξίου, Κωνσταντινίδης (λ), Καπετανίδης, Γαλιώτος, Μήλης.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Την προετοιμασία του για το ντέρμπι της Δευτέρας (22/11) στο ΣΕΦ κόντρα στον Ολυμπιακό ξεκίνησε ο Παναθηναϊκός, μετά τη «διαβολοβδομάδα» που ολοκληρώθηκε για την Ευρωλίγκα.
Το πρόγραμμα για το «τριφύλλι» είχε διπλή προπόνηση πρωί και απόγευμα, με όλους τους παίκτες να το ακολουθούν κανονικά χωρίς προβλήματα.
Αύριο (21/11) οι «πράσινοι» θα προπονηθούν εκ νέου και θα ολοκληρώσουν την προετοιμασία τους για το αιώνιο ντέρμπι.
Το τμήμα τένις με αμαξίδιο του Παναθηναϊκού συνεχίζει να γράφει τη δική του ιστορία στη Χερσόνησο του Ηρακλείου και σήμερα είχε τις πρώτες του νίκες ενώ αύριο θα διεκδικήσει το πρώτο του μετάλλιο.
Πετυχημένη ήταν και η δεύτερη ημέρα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος για το «πράσινο» τμήμα τένις με αμαξίδιο του Συλλόγου, καθώς χρονικά ήρθε η πρώτη πράσινη νίκη με τον Αριστομένη Νικολόπουλο το πρωί.
Στον «εμφύλιο» με τον Νίκο Γαστεράτο ο Νικολόπουλος επικράτησε με 6-1 και 6-0 ενώ στα άλλα τους ματς οι δύο αθλητές του ΠΑΟ έχασαν από τους Διαμαντή και Μίνο με 6-0.
Σε ότι αφορά τον Παναγιώτη Χριστόφορο έδωσε μάχη με τον Πατρωνίδη και τελικά λύγισε με 6-3 κι 6-3.
Η δεύτερη νίκη για το «τριφύλλι» ήρθε στο διπλό με τους Νικολόπουλο/Χριστόφορο να επικρατούν των Διαλεκτόπουλου/Γαστεράτου με 2-1 (6-3,2-6, 10-4).
Έτσι αύριο (21/11) ο Παναθηναϊκός διεκδικεί μετάλλιο στους δύο τελικούς των διπλών μικρό και μεγάλο.
Πιο συγκεκριμένα στις 9 το πρωί ο Νίκος Γαστεράτος με τον Διαλεκτόπουλο θα παίξουν στον μικρό τελικό ενώ στις 10 το πρωί το «πράσινο» δίδυμο των Νικολόπουλου-Χριστόφορου θα αγωνιστούν για το χρυσό μετάλλιο.
Παρότι το πράσινο δίδυμο δεν είναι φαβορί εντούτοις με νίκη, ο Σύλλογος κατακτά το πρωτάθλημα στη γενική βαθμολογία, ενώ με ήττα το τριφύλλι θα βρεθεί στην τιμητική τρίτη θέση της γενικής βαθμολογίας.
Η ομάδα βόλεϋ ανδρών του Παναθηναϊκού στο πλαίσιο της 4ης αγωνιστικής της Volley League επικράτησε του Φοίνικα Σύρου με 3-0 σετ στο κλειστό του Αγίου Θωμά στο Μαρούσι και στρογγυλοκάθισε στην πρώτη θέση του βαθμολογικού πίνακα.
Ο αθλητής πινγκ πονγκ του Παναθηναϊκού, Ιάσων Κορδούτης πέρασε στα προημιτελικά του Πανελληνίου πρωταθλήματος και πέρασε και αθλητή του Ολυμπιακού στην πορεία του.
Ο «πράσινος» πρωταθλητής είχε εξαιρετική πορεία στο πρωτάθλημα που ξεκίνησε σήμερα στο ΣΕΦ καθώς πέρασε με χαρακτηριστική άνεση από τους προκριματικούς. Ο Κορδούτης νίκησε χωρίς να χάσει σετ τους Μαλλιαρό (ΑΕΚ), Παπαγεωργίου (ΓΑΟ Πειραιά) και Τόγγο (ΑΟ Ηρακλείου).
Αυτά τα αποτελέσματα του έδωσαν την πρόκριση μπάι στη φάση των «32» ενώ στη φάση των «16» επικράτησε με 3-1 σετ του Σταματούρου του Ολυμπιακού και πήρε την πρόκριση για τα προημιτελικά. Εκεί, αύριο (21/11) στις 11 θα αντιμετωπίσει τον Μπόσκοβιτς των Χανίων για την πρόκριση στα ημιτελικά.
Στο ίδιο πρωτάθλημα στις νεάνιδες η Βικτώρια Μπακάλη του «τριφυλλιού» ήταν μέσα στις 20 αθλήτριες του πρωταθλήματος και αποκόμισε πολύτιμες εμπειρίες, παρά τις τρεις ήττες της.
Σε υγιεινό περίπατο μετέτρεψε το θεωρητικά δύσκολο παιχνίδι κόντρα στον ΑΟ Θήρας ο Παναθηναϊκός, επικρατώντας πολύ εύκολα με 3-0 σετ στο πλαίσιο της 9ης αγωνιστικής της Volley League Γυναικών.
Τα κορίτσια παρά το μεσοβδόμαδο παιχνίδι με την Οστράβα, έδειξαν πως είχαν τις δυνάμεις να πραγματοποιήσουν ένα πολύ καλό παιχνίδι και να πάρουν με άνεση μία σημαντική νίκη, απέναντι σε έναν δυνατό αντίπαλο. Κορυφαίες για τα «φίνα κορίτσια» οι Κωνσταντίνου, Γκρότες και Παπαφωτίου.
Πλέον τα «φίνα κορίτσια» στρέφουν την προσοχή τους στον μεσοβδόμαδο, δεύτερο αγώνα με την Οστράβα (ήττα 3-2 το αποτέλεσμα του πρώτου) για το Challenge Cup, όπου στόχος είναι η νίκη και η πρόκριση στην επόμενη φάση.
Οι δύο ομάδες συμβάδιζαν στο σκορ στο πρώτο σετ (7-7), μέχρι που η ομάδα της Σαντορίνης κατάφερε να ξεφύγει φτάνοντας στο 7-9. Το τάιμ άουτ του Απόστολου Οικονόμου έπιασε τόπο και σε σερί 4-0 τα κορίτσια του Παναθηναϊκού προσπέρασαν με 11-9. Οι «πράσινες» δεν σταμάτησαν εκεί αφού με πίεση από θέσεις σερβίς και απροσπέλαστο μπλοκ η διαφορά εκτοξεύτηκε στο 19-13 με το «τριφύλλι» να έχει κάνει ο πρώτο βήμα για την κατάκτηση του πρώτου σετ. Οι γηπεδούχες δεν έχασαν την ευκαιρία και πήραν το πρώτο σετ με 25-17.
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε δυνατά και στο δεύτερο σετ προηγούμενος με 4-0, διαφορά την οποία μεγάλωσε σε 12-6, παρά την προσπάθεια που κατέβαλε νωρίτερα η νησιωτική ομάδα μειώνοντας προσωρινά σε 6-5. Επιθετικά το «τριφύλλι» είχε σε καλή μέρα τις Στεπανένκο και Κωνσταντίνου που τελείωναν τις επιθέσεις, αλλά ένα κενό διάστημα στοίχισε στον Παναθηναϊκό και συνάμα επέτρεψε στον ΑΟ Θήρας να μειώσει σε 15-13. Η Σαντορίνη κατάφερε να ισοφαρίσει σε 16-16, αλλά η ψυχραιμία στις αποφάσεις του Παναθηναϊκού ήταν το στοιχείο που βοήθησε τα «φίνα κορίτσια» να ανακτήσουν προβάδισμα με διαφορά ασφαλείας (20-17) και να σφιχταγκαλιάσουν το δεύτερο σετ. Με πόντος της Γκρότες ο Παναθηναϊκός έγραψε το 25-22 και πήρε διαφορά δύο σετ στο ματς.
Όπως στο δεύτερο σετ έτσι και στο τρίτο σετ ο Παναθηναϊκός πήρε μεγάλη διαφορά (6-1) έχοντας την Γκρότες σε θέση σερβίς, με την Ολλανδέζα ακραία να πιέζει την υποδοχή της Σαντορίνης και να κάνει τη ζημιά. Τα κορίτσια του Παναθηναϊκού έκαναν παρέλαση σε ένα υποθετικά δύσκολο παιχνίδι παίρνοντας προβάδισμα ακόμα και με 11-3. Ο ΑΟ Θήρας έδειχνε να έχει παραιτηθεί από κάθε διεκδίκηση του αγώνα, ο Παναθηναϊκός έφτασε στο 19-6 και λίγο αργότερα έκανε το 25-9 κατακτώντας τη νίκη με 3-0 σετ.
Οι πόντοι του Παναθηναϊκού προήλθαν από 5 άσσους, 40 επιθέσεις, 9 μπλοκ και 21 λάθη αντιπάλων και του Α.Ο. Θήρας προήλθαν από 4 άσσους, 27 επιθέσεις, 6 μπλοκ και 11 λάθη αντιπάλων.
Τα σετ: 3-0 (25-17, 25-22, 25-9)
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο. (Απόστολος Οικονόμου): Χατζηευστρατιάδου 6 (1/5 επ., 2 άσσοι, 3 μπλοκ), Κωνσταντίνου 17 (15/29 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 50% υπ. - 38% άριστες), Κρος 12 (7/10 επ., 2 άσσοι, 3 μπλοκ), Στεπανένκο 9 (8/22 επ., 1 μπλοκ), Γκρόθες 3 (3/9 επ., 50% υπ. - 50% άριστες), Παπαφωτίου 4 (4/4 επ.) / Ξηντάρα (λ, 62% υπ. - 43% άριστες), Κωνσταντέλου 1 (1 μπλοκ), Τσιτσιγιάννη 1 (1/1 επ.), Μεταξά, Καραγκούνη 1 (1/3 επ.).
Α.Ο. ΘΗΡΑΣ (Κώστας Παπαδόπουλος): Άμποτ 14 (12/27 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 50% υπ. - 22% άριστες), Μουρίλο 3 (3/22 επ.), Διάλλα 1 (1/4 επ.), Κωνσταντινίδου 1 (1 άσσος), Μίτροβιτς 10 (8/25 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 33% υπ. - 22% άριστες), Αργυρίου 7 (3/10 επ., 4 μπλοκ) / Δροσοπούλου (λ, 36% υπ. - 0% άριστες), Αδαμοπούλου, Μερκούρη 1 (1 άσσος).
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Ο Παναθηναϊκός δεν κατάφερε να επιβληθεί του ΓΣ Περιστερίου στο εκτός έδρας ματς της 7ης αγωνιστικής του Πρωταθλήματος Α1 πόλο.
Οι «πράσινοι» γνώρισαν την ήττα στο κολυμβητήριο της Χωράφας απέναντι σε έναν δυνατό αντίπαλο με σκορ 17-7, δίνοντας έτσι συνέχεια στο αρνητικό σερί που τρέχουν, φτάνοντας τις τέσσερις διαδοχικές ήττες.
Οκτάλεπτα: 3-1, 4-2, 5-2, 5-2.
ΓΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ (Κώστας Λούδης): Καραμπέτσος, Παπανικολάου 1, Φάρκας 3, Φάρμερ 1, Γερακούδης 1, Κουκουμάκης 2, Μπιτσάκος Χρ. 1, Καρούντζος 2, Αγκόρτσας 1, Παπασηφάκης 1, Τοράκης 1, Λαδας 1, Σαλτερής, Μυρίλος 2, Μπιτσάκος Α.
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ (Μιχάλης Λαζαρίδης): Γαβαλάς Θ., Δανούρδης, Ζαχόπουλος, Ξενάκης 3, Κουρλιάφτης 1, Σιαμάς Χρ., Σιαμάς Π., Πανταζόπουλος 1, Ρομπόπουλος 1, Ζερβουδάκης, Βέκκος, Παπαβασιλείου, Τριχάς, Δευτεραίος 1, Εγνατιάδης.
Στο Πανθεσσαλικό στάδιο και όχι στο «Αθανάσιος Διάκος» της Λαμίας θα πραγματοποιηθεί όπως όλα δείχνουν ο αγώνας του Παναθηναϊκού κόντρα στην ομάδα της Φθιώτιδας για την 10η αγωνιστική της Super League 1.
Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, μετά την αλλαγή ώρας (από 19:30 στις 18:00) το εκτός έδρας παιχνίδι του «τριφυλλιού» θα αλλάξει και έδρα λόγω ακαταλληλότητας του γηπέδου της Λαμίας.
Συγκεκριμένα, ο πραγματογνώμονας της Super League που έκανε τον σχετικό έλεγχο βρήκε το γήπεδο σε κάκιστη κατάσταση, αφού το καλοκαίρι η Λαμία δεν έκανε βελτιωτικά έργα στον αγωνιστικό χώρο του γηπέδου της, κάτι που αποφάσισε να πράξει κατά τη διάρκεια της διακοπής του πρωταθλήματος. Ωστόσο οι εργασίες δεν έχουν προλάβει να αποδώσουν, αφού οι καιρικές συνθήκες δεν βοήθησαν σε αυτό και έτσι ο αγώνας θα αλλάξει έδρα και θα μεταφερθεί στο Βόλο.
Αυτό φυσικά θα επηρεάσει το πρόγραμμα του Παναθηναϊκού, που θα βάλει την τελευταία προπόνηση της Κυριακής πιο νωρίς, ενώ θα χρειαστεί να κάνει πιο μακρινό ταξίδι (Βόλο) σε σχέση με το να αγωνίζονταν στη Λαμία.