ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

Χωρίς Σάρλια κόντρα στον Απόλλωνα Σμύρνης ο Παναθηναϊκός

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Τετάρτη, 24 Νοεμβρίου 2021 16:05

Χωρίς τον Ζβόνιμιρ Σάρλια θα αγωνιστεί ο Παναθηναϊκός στο παιχνίδι με τον Απόλλωνα Σμύρνης για την 14η αγωνιστική της Super League 1.

Ο Κροάτης αμυντικός, στο τελευταίο ματς του «τριφυλλιού» κόντρα στη Λαμία συμπλήρωσε τέσσερις κίτρινες κάρτες και έτσι θα πρέπει να απουσιάσει σε ένα από τα επόμενα τέσσερα παιχνίδια των «πρασίνων».

Έτσι αποφασίστηκε το ματς αυτό να είναι το παιχνίδι της 14ης αγωνιστική κόντρα στον Απόλλωνα Σμύρνης εκτός έδρας, ματς με το οποίο ο Παναθηναϊκός θα ξεκινήσει τις υποχρεώσεις του στον δεύτερο γύρο του πρωταθλήματος.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Εκτός με Παναιτωλικό οι Λούντκβιστ και Καρλίτος - Χάνει και το Βόλο ο Ισπανός

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Τετάρτη, 24 Νοεμβρίου 2021 12:52

Νοκ-άουτ από το προσεχές παιχνίδι με τον Παναιτωλικό στο γήπεδο της Λεωφόρου τέθηκαν οι Ραμόν Λούντκβιστ και Καρλίτος, με τον Ισπανό να χάνει και το ματς του Κυπέλλου με το Βόλο, αφού τα προβλήματα τραυματισμών που αποκόμισαν από τον αγώνα κόντρα στη Λαμία χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να ξεπεραστούν.

Συγκεκριμένα, ο Ισπανός επιθετικός έκανε μαγνητική η οποία έδειξε τράβηγμα στο δικέφαλο. Ως εκ τούτου ο πρώτος σκόρερ του «τριφυλλιού» θα ξεκινήσει από σήμερα θεραπεία, ωστόσο δε θα είναι διαθέσιμος για τους επόμενους δύο αγώνες για το πρωτάθλημα και το Κύπελλο.

Εκτός από το ματς της Κυριακής ωστόσο θα είναι και ο Ραμόν Λούντκβιστ. Ο Σουηδός χαφ έχει υποστεί διάστρεμμα στον ίδιο αστράγαλο που είχε χτυπήσει και έτσι οι άνθρωποι των «πρασίνων» αποφάσισαν να τον προφυλάξουν από το ματς της Κυριακής.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Οι διαιτητές του Παναθηναϊκός - Ζενίτ (pic)

ΜΠΑΣΚΕΤ Τετάρτη, 24 Νοεμβρίου 2021 11:14

Η Euroleague ανακοίνωσε τη διαιτητική τριάδα που θα σφυρίξει στην αναμέτρηση του Παναθηναϊκού απέναντι στη Ζενίτ Αγίας Πετρούπολης στο ΟΑΚΑ (25/11, 21:30).

Όπως έγινε γνωστό, στο ματς του «τριφυλλιού» απέναντι στην ομάδα του άλλοτε «πράσινου» Τσάβι Πασκουάλ για την 12η αγωνιστική της regular season θα σφυρίξουν οι Μπόρις Ρίζικ, Μεχντί Ντιφαλά και Ούρος Νίκολιτς.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Για τη νίκη και την πρόκριση κόντρα στην Οστράβα τα κορίτσια

ΒΟΛΕΥ Τετάρτη, 24 Νοεμβρίου 2021 07:00

Έτοιμη για να πάρει τη ρεβάνς και την πρόκριση στην επόμενη φάση του Challenge Cup είναι η γυναικεία ομάδα βόλεϋ του Παναθηναϊκού η οποία φιλοξενεί απόψε στο κλειστό του Αγίου Θωμά στο Μαρούσι την Οστράβα (20:00) στον επαναληπτικό αγώνα της ήττας με 3-2 σετ στην Τσεχία.

Οι «πράσινες» έχοντας πίστη στις δυνατότητες τους και καλή ψυχολογία στοχεύουν στην ανατροπή του 3-2 από τον πρώτο αγώνα, ώστε να είναι αυτές που θα πανηγυρίσουν την πρόκριση στην επόμενη φάση. Συγκεκριμένα ο Παναθηναϊκός χρειάζεται νίκη με 3-0 ή 3-1 για να πάρει το εισιτήριο για την επόμενη φάση, ενώ αν επικρατήσει με 3-2 τότε η πρόκριση θα κριθεί στο χρυσό σετ.

Αγωνιστικά προβλήματα για την ομάδα του Απόστολου Οικονόμου δεν υπάρχουν και έτσι το «τριφύλλι» θα παραταχθεί σε πλήρη σύνθεση, στο κατάμεστο κλειστό του Αγίου Θωμά, όπου οι «πράσινοι» οπαδοί έχουν φροντίσει να εξαντλήσουν τα εισιτήρια του αγώνα.

Ο Ρώσος, Μιχαήλ Μπονταρένκο και ο Τούρκος, Ερόλ Ακμπουλούτ θα είναι οι δύο διαιτητές της σημερινής αναμέτρησης.   

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Αυτοί θα σφυρίξουν στο Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός

ΜΠΑΣΚΕΤ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Τετάρτη, 24 Νοεμβρίου 2021 00:22

Τους διαιτητές που θα σφυρίξουν στους αγώνες της 5ης αγωνιστικής της Α1 Μπάσκετ Γυναικών ανακοίνωσε η ΕΟΚ. Σε ότι αφορά το ντέρμπι στο ΣΕΦ ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και τον Ολυμπιακό ορίστηκαν οι Τσολάκος, Θεονάς και Τηγάνης.

Αναλυτικά οι διαιτητές και οι κομισάριοι της 5ης αγωνιστικής της Α1 Γυναικών:

Κυριακή 28 Νοεμβρίου

Εσπέρου 12.30 Εσπερίδες Καλλιθέας-ΠΑΟΚ Κωνσταντινίδου-Τσακιράκη-Μαρίγλη (Τηγάνης)

Ιωαννίνων 12.00 ΠΑΣ Γιάννινα-ΟΑ Χανίων Πουρσανίδης Κ.-Λιότσιος-Τζιοπάνος Γ. (Καραδήμας)

Λευκάδας 15.00 Νίκη Λευκάδας-Ελευθερία Μοσχάτου Μακρόπουλος-Ελ Ανύ-Μαρινάκης (Κανελλόπουλος)

ΣΕΦ 17.45 Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός Τσολάκος-Θεονάς-Τηγάνης (Ντίνος)

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Νέντοβιτς: «Πιστέψαμε στην ανατροπή - Συμβουλεύομαι ψυχολόγο μετά τον κορωνοϊό»

ΜΠΑΣΚΕΤ Τετάρτη, 24 Νοεμβρίου 2021 00:08

Στην εκπομπή της Cosmote TV, Pick N' Roll, φιλοξενήθηκε ο Νεμάνια Νέντοβιτς μία ημέρα μετά την εκπληκτική του εμφάνιση στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό στο ΣΕΦ, όπου οδήγησε τον Παναθηναϊκό στη νίκη.

Ο Σέρβος γκαρντ αναφέρθηκε στο ντέρμπι και στα όσα έζησε στο φαληρικό γήπεδο, μίλησε για την παρουσία του στους Γκόλντεν Στέιτ Ουόριορς και την συνύπαρξή του με τους Στέφ Κάρι και Κλεί Τόμπσον, ενώ γνωστοποίησε πως λαμβάνει βοήθεια και από ψυχολόγο μετά το πρόβλημα που παρουσίασε η υγεία του λόγω του κορωνοϊού.

Μεταξύ άλλων ο Νέντοβιτς είπε:

Για τον χαρακτηρισμό του ως ο «Ευρωπαίος Ντέρικ Ρόουζ»: «Ο καιρός περνάει, το ντραφτ έγινε 8 χρόνια πριν. Δεν θεωρώ ότι είμαι ο Ευρωπαίος Ντέρικ Ρόουζ. Κάποιος έβαλε το όνομα του Ρόουζ σε ένα βίντεο με highlights και από εκεί μου... κόλλησε».

Αν τον επηρέασε ο Στεφ Κάρι: «Είμαι τυχερός που συνεργάστηκα μαζί τους, τον Στεφ Κάρι και τον Κλέι Τόμπσον. Δεν ξέρω αν με επηρέασε, αλλά με έμαθε να δουλεύω σκληρά, όπως έκανε ο Στεφ. Οι επαναλήψεις που έκανε, χίλια, δύο χιλιάδες σουτ σε κάθε θέση. Αυτό που έμαθα είναι να δουλεύω σκληρά και να δίνω βάση στην επανάληψη».

Για την ενασχόλησή του με το χάντμπολ: «Είναι πραγματική ιστορία. Μία ημέρα η μπάλα με χτύπησε στο πρόσωπο και η μητέρα μου είπε "μέχρι εδώ με το χάντμπολ". Τότε έπαιζα τερματοφύλακας. Δοκίμασα και άλλα αθλήματα, κολύμβηση, τένις, ποδόσφαιρο. Όταν δοκίμασα για πρώτη φορά όλα έμοιαζαν φυσιολογικά».

Για το ντέρμπι: «Το πιστέψαμε. Τα πάντα μπορούν να συμβούν στο μπάσκετ. Αν πηγαίναμε στο 4ο δεκάλεπτο με ελπίδες, να είμαστε πίσω με 10 πόντους, τότε μπορούσαμε να το γυρίσουμε. Όταν παίζεις εκτός η πίεση είναι πάντα χαμηλότερη στο γηπεδούχο. Ο Ολυμπιακός είχε την πίεση του γηπεδούχου, μπορείς να νιώσεις κάτι σαν φόβο, σαν άγχος στον αντίπαλο, αυτό έγινε και αυτό κάναμε. Η άμυνά μας μπέρδεψε τον Ολυμπιακό. Στο τέλος κάναμε τα πάντα σωστά, βάλαμε ανοικτά και τυχερά σουτ».

Για την ατμόσφαιρα στα ντέρμπι Αστέρας-Παρτιζάν και Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός: «Ήταν τρελό. Το έζησα για πρώτη φορά, αλλά ήταν τρελό. Δεν μπορώ να φανταστώ αν το γήπεδο θα ήταν γεμάτο ή αν υπήρχε στη μέση ένα τρόπαιο. Στη Σερβία ο κόσμος είναι πιο κοντά στο παρκέ, δεν υπάρχουν δίχτυα. Κατά τη διάρκεια του αγώνα, με τις κροτίδες που άκουγα και μετά στη φυσούνα, με κάνει να πιστεύω ότι είναι η πιο τρελή ατμόσφαιρα στην Ευρώπη, ίσως στον κόσμο».

Για τον τραυματισμό του και τον κορωνοϊό: «Στους τραυματισμούς έχω τον τρόπο μου να τους αντιμετωπίζω. Δεν είναι εύκολο να βρεις ρυθμό, να τραυματιστείς και μετά να πρέπει να βρεις ξανά ρυθμό. Μετά τον κορωνοϊό ήταν κάτι που βίωσα για πρώτη φορά. Σε επηρεάζει σωματικά και πνευματικά. Είχα αισθανθεί φόβο, δεν υπήρχε κάποιος να μου πει τι πρέπει να κάνω ή πόσο καιρό θα με επηρεάσει, γιατί κανείς δεν ξέρει πραγματικά τι ακριβώς κάνει ο κορωνοϊός. Κοιτώντας πίσω, κάθε εβδομάδα που περνάει είμαι καλύτερα. Μιλάω και με ένα ψυχολόγο. Μένω θετικός, αυτό είναι το κλειδί».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Καπογιάννη: «Δεν μπήκαμε καλά από την αρχή»

ΜΠΑΣΚΕΤ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Τρίτη, 23 Νοεμβρίου 2021 22:31

Η Ελένη Καπογιάννη μιλώντας για την ήττα του Παναθηναϊκού από την Ενισέι, στάθηκε στο γεγονός πως το παιχνίδι «στράβωσε» από νωρίς, ενώ αναφέρθηκε και στο επερχόμενο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό.

Αναλυτικά όσα είπε:

«Δυστυχώς δεν μπήκαμε από την αρχή στον αγώνα και βρεθήκαμε πίσω και να κυνηγάμε συνεχώς το σκορ. Η Ενισέι είναι μια πολύ καλή ομάδα που δεν μπορείς να χαλαρώσεις. Τους αιφνιδιάσαμε στο εκτός έδρας ματς αλλά δεν μπορέσαμε και σήμερα. Είχαμε την ατυχία και με την Χατζηνικολάου σήμερα που γύρισε το πόδι της νωρίς. Δεν βάζουμε το κεφάλι κάτω, συνεχίζουμε τη δουλειά, έχουμε μπροστά μας το ματς με τον Ολυμπιακό που πρέπει να πάμε να διεκδικήσουμε ότι μας αναλογεί».

Για τον κόσμο: «Δεν έχω λόγια για αυτό τον κόσμο. Τους ευχαριστώ από την καρδιά μου πραγματικά. Αναγνωρίζουν ότι παλέψαμε. Είναι 6ος, 7ος και 8ος παίκτες. Δεν το έχω ξαναδεί πουθενά. Είμαι πολύ τυχερή που το ζω σε αυτή την ομάδα».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Αποκλεισμός από το EuroCup με βαριά ήττα για τα κορίτσια

ΜΠΑΣΚΕΤ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Τρίτη, 23 Νοεμβρίου 2021 21:37

Την ήττα με σκορ 71-96 γνώρισε στο ΟΑΚΑ από την Ενισέι ο Παναθηναϊκός στο πλαίσιο της 5ης αγωνιστικής της φάσης των ομίλων του EuroCup Γυναικών, ένα αποτέλεσμα που ελαχιστοποιεί τόσο τις ελπίδες πρόκρισης, που στην ουσία τον θέτει εκτός συνέχειας του θεσμού.

Οι παίκτριες της Ελένης Καπογιάννη παρουσιάστηκαν χωρίς συγκέντρωση στον αγώνα, ίσως και λόγω του επερχόμενου ντέρμπι με τον Ολυμπιακό, σε αντίθεση με την Ενισέι που μπήκε με το μαχαίρι στα δόντια. Η ρωσική ομάδα πήρε από πολύ νωρίς διψήφια εκμεταλλευόμενη τις Πατσούρινα και Νερντ, που πλησίασε το τριπλ-νταμπλ και έφτασε δια περιπάτου στη νίκη. Κορυφαία για τον Παναθηναϊκό η Ριντ με 27 πόντους, 10 ριμπάουντ και 6 ασίστ.

Στο 1-4 το ρεκόρ του Παναθηναϊκού που ψάχνει ήττα της Χατάι από την Πολκοβίτσε (25/11) και δική του νίκη με την τουρκική ομάδα την τελευταία αγωνιστική αλλά με 32 πόντους διαφορά, προκειμένου να διεκδικήσει την πρόκριση στην επόμενη φάση ως μία από τις τέσσερις καλύτερες τρίτες ομάδες.

Δυναμικό παρών από τους φιλάθλους του Παναθηναϊκού που αποθέωσαν τις παίκτριες της Ελένης Καπογιάννη.     

Ο αγώνας

Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε τον αγώνα με τις Λύμουρα, Σταχ, Χολμς, Ριντ και Γρηγοροπούλου, ενώ οι πρώτες πέντε για την Ενισέι ήταν οι Τζόουνς, Λάτσγκαλ Ματέεβα, Νερντ και Πατσούρινα.

Οι «πράσινες» ξεκίνησαν χωρίς συγκέντρωση στην άμυνα και δίνοντας εύκολα σουτ στην Ενισέι, εκείνη δεν δυσκολεύτηκε να προηγηθεί με 5-14 αναγκάζοντας έτσι την Ελένη Καπογιάννη να καλέσει τάιμ άουτ. Οι φιλοξενούμενες είχαν μεγάλη ενέργεια στο παιχνίδι τους κυριαρχώντας απόλυτα πάνω στο παρκέ, ενώ είχαν διαβάσει καλά το κενό του Παναθηναϊκού στη θέση «5», όπου και «χτυπούσαν» με την Πατσούρινα. Η Ρωσίδα σέντερ φτάνοντας πολύ γρήγορα τους 11 προσωπικούς πόντους στο 7’ διαμόρφωσε το 10-24. Τo τέλος του κακού πρώτου δεκαλέπτου βρήκε τον Παναθηναϊκό να έχει δεχτεί 28 πόντους να έχει σκοράρει 17 (17-28) και να καλείται να αλλάξει άρδην την εμφάνισή του για να επιστρέψει στη διεκδίκηση του ματς.

Η εικόνα του αγώνα δεν άλλαξε ούτε στα πρώτα πέντε λεπτά της δεύτερης περιόδου. Η Ενισέι ήλεγχε απόλυτα τον ρυθμό και αύξανε τη διαφορά φτάνοντας στο +15 (24-39) στο 15’. Η Πατσούρινα δεν είχε αντίπαλο και μετρώντας 16 προσωπικούς πόντους χωρίς να έχει χάσει σουτ διαμόρφωσε το 24-44 στο 17’ κάνοντας ακόμα πιο δύσκολο το έργο του «τριφυλλιού», που για πρώτη φορά υπολείπονταν 20 πόντων. Τα 8 λάθη που είχαν τα κορίτσια της Ελένης Καπογιάννη σε συνδυασμό με τα 8/24 δίποντα ήταν ενδεικτικό της κακής ημέρας που βρίσκονταν οι γηπέδουχες, οι οποίες έχοντας ταυτόχρονα αποδιοργανωθεί από την άμυνα ζώνης που είχε επιλέξει να χρησιμοποιήσει η Ενισέι, οδηγήθηκαν στα αποδυτήρια στο τέλος του πρώτου ημιχρόνου όντας στο -18 (33-51).  

Ο Παναθηναϊκός στην τρίτη περίοδο ανέβασε τη διάθεσή του στην άμυνα, βρήκε κάποιους πόντους κυρίως από τη γραμμή του τριπόντου με την Σταχ, αλλά η Ενισέι είχε βρει ρυθμό και χωρίς να δυσκολευτεί ιδιαίτερα έφτασε στο 47-68, (25’) με την Νερντ να φλερτάρει με το τριπλ-νταμπλ. Η ρωσική ομάδα ήταν αποφασισμένη να φύγει με το διπλό από το ΟΑΚΑ, ενώ οι παίκτριες του Παναθηναϊκού έδειχναν να έχουν στο πίσω μέρος του μυαλού τους το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό. Το 57-78 στο τέλος της περιόδου δεν άφηνε πολλά περιθώρια στις «πράσινες», ενώ παράλληλα επιβεβαίωνε την κυριαρχία των φιλοξενούμενων.

Η τέταρτη περίοδος ήταν ξεκάθαρο πως είχε διαδικαστικά χαρακτήρα. Η Ελένη Καπογιάννη εφάρμοσε για πρώτη φορά στον αγώνα άμυνα ζώνης, ίσως θέλοντας να τη δοκιμάσει και ενόψει του κυριακάτικου ντέρμπι με τον Ολυμπιακό. Το παιχνίδι είχε ελεύθερο ρυθμό, το σκορ διαμορφώθηκε στο 64-90 στο 35’ και ο Παναθηναϊκός γνώρισε εν τέλει την ήττα με 71-96.

Τα δεκάλεπτα: 17-28, 33,51, 57-78, 71-96

Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης   

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

ε

ε

Κύπελλο: Ορίστηκε το ματς της Λεωφόρου με το Βόλο

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Τρίτη, 23 Νοεμβρίου 2021 19:57

Γνωστό έγινε το πρόγραμμα των πρώτων αγώνων για τη φάση των «16» του Κυπέλλου Ελλάδας.

Σε ότι αφορά το παιχνίδι του Παναθηναϊκού κόντρα στο Βόλο, στο γήπεδο της Λεωφόρου, ορίστηκε να πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου στις 19:00.

Αναλυτικά το πρόγραμμα

1/12
Νίκη Βόλου - Παναιτωλικός 15.00
Άρης - ΟΦΗ 17.00
Λεβαδειακός - Ολυμπιακός 17.00
Παναθηναϊκός - Βόλος 19.00
ΑΕΚ - Κηφισιά 20.15
ΑΕΛ - ΠΑΟΚ 21.30

2/12
Αγιος Νικόλαος - Αναγέννηση Καρδίτσας 15.00
Λαμία - Ιωνικός 17.00

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Από 5 ευρώ τα εισιτήρια για το Παναθηναϊκός-Παναιτωλικός

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Τρίτη, 23 Νοεμβρίου 2021 17:35

Στη διάθεση των φιλάθλων του Παναθηναϊκού είναι από σήμερα τα εισιτήρια για την εντός έδρας αναμέτρηση με τον Παναιτωλικό την προσεχή Κυριακή στο γήπεδο της Λεωφόρου. Το κόστος απόκτησης ξεκινά από τα 5 ευρώ, ενώ η διάθεσή τους θα γίνει αποκλειστικά μέσω διαδικτύου.

Αναλυτικά η ανακοίνωση 

Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός πληροφορεί τους φιλάθλους της σχετικά με τα εισιτήρια της αναμέτρησης με τον Παναιτωλικό στο γήπεδο «Απόστολος Νικολαΐδης» (28/11, ώρα έναρξης 7.30 μ.μ.) στο πλαίσιο της 11ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος Super League Interwetten 2021-22 τα εξής:

  • Τα εισιτήρια κυκλοφορούν ηλεκτρονικά από την Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2021 στις 4 μ.μ.
  • Η διάθεση τους θα γίνεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕΣΩ INTERNET.   ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΣΑΣ
  • Τα εκδοτήρια της Λεωφόρου θα παραμείνουν κλειστά.
  • Δικαίωμα αγοράς εισιτηρίου έχουν οι κάτοχοι της Κάρτας Φίλου του Ερασιτέχνη https://www.ticketmaster.gr/ticketmaster_se_2005374.html . Το κόστος της Κάρτας Φίλου Ερασιτέχνη είναι 10€ και ισχύει για την αγορά ενός εισιτηρίου και για μία ποδοσφαιρική περίοδο.
  • Για την αγορά κάθε εισιτηρίου είναι υποχρεωτική η καταχώρηση του ονόματος και του αριθμού ΑΜΚΑ κάθε φιλάθλου.
  • Τα εισιτήρια που αφορούν φιλάθλους κάτω των 15 ετών αγοράζονται σε θέσεις youth πακέτο (ένας συνοδός και ένα συνοδευόμενο μέλος).

Οι τιμές των εισιτηρίων ανά θύρα έχουν ως εξής:

ΘΥΡΑ ΤΙΜΗ
6, 7 5€
1, 5Β, 5Γ, 8, 12 15€
5Α, 9, 11 20€
2 25€
10 30€
VIP 50€
   

ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ

Οι κάτοχοι εισιτηρίου διαρκείας θα μπορούν να παραλαμβάνουν τις κάρτες τους και την ημέρα του αγώνα από τις 10:30 έως τις 16:30.

Η διάθεση των εισιτηρίων διαρκείας θα γίνεται παράλληλα με τα εισιτήρια του αγώνα έως και την Παρασκευή 26/11 και ώρα 18:00 με την προϋπόθεση ότι υπάρχει διαθεσιμότητα.

Το Σάββατο 27/11 τα εκδοτήρια του γηπέδου θα παραμείνουν κλειστά.

ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ

Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός στο πλαίσιο του αγώνα με τον Παναιτωλικό επισημαίνει στους φιλάθλους της ομάδας μας τα εξής:

– Βάσει του ΦΕΚ 5138/Β/5.11.2021 τα εκδοτήρια της θύρας 3 θα παραμείνουν κλειστά καθώς επιτρέπεται μόνο η ηλεκτρονική πώληση των εισιτηρίων.

– Οι θύρες του γηπέδου θα ανοίξουν τρεις ώρες πριν από την έναρξη του αγώνα, δηλαδή στις 16.30,  προκειμένου να αποφευχθεί ο συνωστισμός κατά την είσοδο των φιλάθλων στις κερκίδες.

-Οι κάτοχοι εισιτηρίων διαρκείας ή απλού εισιτηρίου οφείλουν να προσέρχονται στο γήπεδο είτε με το ευρωπαϊκό είτε με το ελληνικό πιστοποιητικό εμβολιασμού κατά της COVID-19 ή το πιστοποιητικό νόσησης κατά τους έξι τελευταίους μήνες, το οποίο θα επιδεικνύουν στους προελέγχους, μαζί με το αποδεικτικό ταυτότητας (ταυτότητα, διαβατήριο, δίπλωμα οδήγησης κλπ). Το ευρωπαϊκό πιστοποιητικό μπορείτε να το κατεβάσετε εδώ και το ελληνικό εδώ.

– Σε περίπτωση που κάποιος φίλαθλος δεν έχει πιστοποιητικό εμβολιασμού ή νόσησης δεν θα του επιτρέπεται η είσοδος στην εγκατάσταση, με εξαίρεση τους ανήλικους φιλάθλους ηλικίας 13 έως 15 ετών και τα παιδιά 12 ετών και κάτω που θα πρέπει υποχρεωτικά να συνοδεύονται.

-Οι ανήλικοι που συνοδεύονται, άνω των δώδεκα (12) και έως δεκαπέντε (15) ετών, προσκομίζουν PCR Test εντός εβδομήντα δύο (72) ωρών ή Rapid Test εντός σαράντα οκτώ (48) ωρών προ της διεξαγωγής του αγώνα.

-Οι ανήλικοι που συνοδεύονται, έως και δώδεκα (12) ετών, επιτρέπεται να εισέρχονται και με αρνητικό Self Test που έχει διενεργηθεί την ημέρα του αγώνα.

-Κατά την άφιξή τους στο γήπεδο, οι φίλαθλοι οφείλουν να περιορίσουν το χρόνο παραμονής τους σε κοινόχρηστους χώρους και να κατευθύνονται άμεσα προς τη θύρα εισόδου όπου βρίσκεται η θέση τους.

-Οι φίλαθλοι κατά την είσοδο τους, αλλά και κατά την παραμονή τους στο γήπεδο πρέπει να φορούν προστατευτική μάσκα και να τηρούν απόσταση 1,5μ. από τον προπορευόμενό τους.

H συνεργασία όλων μας, η τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων και η συμμόρφωση με τις οδηγίες του προσωπικού ασφαλείας, θα διασφαλίσει την απρόσκοπτη παρουσία όλων στην ιστορική μας έδρα.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram