Η Κ15 του Παναθηναϊκού συνέχισε τη νικηφόρο πορεία της στο πρωτάθλημα Κ15 της Super League. Οι «πράσινοι» του Φώτη Παπαπαναγή επικράτησαν στην έδρα του Άρη με 3-2 και πανηγύρισαν την τρίτη συνεχόμενη νίκη τους και την τέταρτη συνολικά στο πρωτάθλημα έπειτα από 7 αγωνιστικές, γεγονός που τους φέρνει ακόμη ψηλότερα στη βαθμολογία.
Οι παίκτες του «τριφυλλιού» ήταν εξαιρετικοί μεσοεπιθετικά και θα μπορούσαν να έχουν τελειώσει πολύ πιο εύκολα το ματς αν μετουσίωναν σε γκολ τις πολλές και μεγάλες ευκαιρίες που δημιούργησαν. Ωστόσο, είναι φανερό ότι η ομάδα βελτιώνεται βδομάδα με τη βδομάδα και παιχνίδι με το παιχνίδι.
Ο Παναθηναϊκός άρχισε πολύ δυνατά το ματς χάνοντας μεγάλη ευκαιρία στο 6′ με τον Τσίγκα, ο οποίος νικήθηκε στο τετ α τετ από τον Καλτσά, ενώ στο 9′ και πάλι ο Τσίγκας έστρωσε προς τον Γεωργόπουλο, ο οποίος πλάσαρε σε άδειο τέρμα αλλά απομάκρυνε αμυντικός του Άρη προτού η μπάλα περάσει τη γραμμή. Τελικά οι «πράσινοι» άνοιξαν το σκορ στο 13′ με τον Σώκο να πασάρει στον Γεωργόπουλο, ο οποίος με σουτ στη γωνία πέτυχε το 0-1.
Το δεύτερο χτύπημα του Παναθηναϊκού ήρθε πολύ άμεσα καθώς στο 17′ και πάλι ο Γεωργόπουλος, έπειτα από εξαιρετική ατομική προσπάθεια έγραψε το 0-2. Οι «πράσινοι» έχασαν σπουδαία ευκαιρία για το 0-3 στο 24′, οπότε ο Τσίγκας αρχικά είχε δοκάρι και με δεύτερη προσπάθεια νικήθηκε απ’ τον γκολκίπερ του Άρη.
Ακολούθησε ένα εξάλεπτο μπλακ άουτ για το Τριφύλλι, κάτι που μετέτρεψε το 0-2 σε 2-2! Στο 29′ ο Χαρούπας εκμεταλλεύτηκε το λάθος της άμυνας και με σουτ μείωσε το σκορ, ενώ στο 35′ ο Σεβαστίδης ισοφάρισε με εκτέλεση πέναλτι. Ο Παναθηναϊκός προσπάθησε να απαντήσει άμεσα χάνοντας δύο σημαντικές ευκαιρίες στο 41′ με τον Τρίκατζη και στο 44′ με τον Γεωργόπουλο.
Ίδιο ήταν το σκηνικό και στο β’ ημίχρονο με τους «πράσινους» να πιέζουν ασφυκτικά κυνηγώντας μανιωδώς το γκολ. Στο 52′ ο Τσίγκας σούταρε άουτ απ’ τη μικρή περιοχή, στο 56′ ο Γεωργόπουλος αστόχησε από πλεονεκτική θέση, στο 65′ ο Τσίγκας είχε δοκάρι, στο 66′ ξανά ο Τσίγκας έχασε την ευκαιρία μετά από εξαιρετική ενέργεια του Γεωργόπουλου και στο 67′ ο Ζέκα είχε σουτ που μπλόκαρε ο Καλτσάς.
Τελικά, ο Παναθηναϊκός βρήκε το γκολ που άξιζε για το 2-3 στο 68′ σε τετ α τετ του Τσίγκα έπειτα από μπαλιά του Τρίκατζη. Ο Άρης προσπάθησε να αντιδράσει αλλά η κεφαλιά του Σεβαστίδη στο 78′ κατέληξε κόρνερ. Οι Πράσινοι κράτησαν μέχρι τέλους το προβάδισμα και πανηγύρισαν μια σπουδαία νίκη.
Άρης: Καλτσάς, Αθανασιάδης, Μαυρίδης (22′ Πρωτόγερος), Δεληγιάννης (60′ Σιταράς), Σεβαστίδης, Δάσκος, Σιλά Μαυρίδης (74′ Μαργκόνι), Καρυπίδης, Καραμανλής (74′ Βεριντιάνο), Βεργάς, Χατζηβασιλείου (22′ Χαρούπας).
Παναθηναϊκός: Ζώγας, Μακρυπίδης, Κουτσουδάκης (37′ Μπούλμπασας), Βενάκης, Λατιφάι, Ζέκα, Γεωργόπουλος (69′ Θάνος), Μαρκεζίνης (40′ Τρίκατζης), Τσίγκας (69′ Μπόκος), Σώκος, Γερονικολόπουλος (40′ Χαντζάρας).
Την προετοιμασία του για τον αγώνα της προσεχούς Δευτέρας (22/11, 18:00) κόντρα στη Λαμία συνέχισε ο Παναθηναϊκός, με μία προπόνηση που έλαβε χώρα το πρωί του Σαββάτου (20/11) στο Κορωπί.
Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς είδε το απουσιολόγιό του να παραμένει αμετάβλητο. Θεραπεία ακολούθησαν οι Ιωαννίδης, Πούγγουρας, Σένκεφελντ και Αγιούμπ, ενώ ατομικό πρόγραμμα έκαναν οι Κουρμπέλης, Μπεκ. Το πρόγραμμα περιελάμβανε προθέρμανση, rondo, τακτική και παιχνίδι τακτικής.
Πλέον, αύριο (21/11) το «τριφύλλι» θα ολοκληρώσει την προετοιμασία του για το ματς με την ομάδα του Μιχάλη Γρηγορίου και αμέσως μετά ο Σέρβος τεχνικός θα ανακοινώσει την αποστολή που θα ταξιδέψει στην Φθιώτιδα.
Πολύ καλή παρουσία είχε ο ξιφομάχος του Παναθηναϊκού, Νίκος Ισμαγκίλοφ στο κύπελλο Ελλάδας Νέων κατακτώντας την Τρίτη θέση.
Ο αθλητής του ΠΑΟ είχε καλή παρουσία και αφού πέρασε εύκολα τις πρώτες φάσεις, στον γύρο των 32 νίκησε τον Χαράλαμπο Πρεδάρη από τα εκπαιδευτήρια Κωστέα Γείτονα με 15-9 ενώ στον επόμενο γύρο νίκησε τον Νίκο Περγαμαλή με 15-11.
Στην προημιτελική φάση νίκησε τον Βασίλη Πρεδάρη των εκπαιδευτηρίων Κωστέα Γείτονα και στα ημιτελικά λύγισε από τον Γιάννη Πρίφτη (από τα εκπαιδευτήρια Κωστέα Γείτονα) που κατέκτησε και το κύπελλο με 15-5.
Εμφατική ήταν η επιστροφή στη δράση της ομάδας μπάσκετ γυναικών του Παναθηναϊκού, η οποία δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει των Εσπερίδων με 76-54 στο κλειστό « Παύλος Γιαννακόπουλος», κάνοντας έτσι το 4 στα 4 στο πρωτάθλημα της Α1.
Παρά την αποχή από τις προπονήσεις λόγω του κορωνοϊού, οι παίκτριες της Ελένης Καπογιάννη έδειξαν να μην έχουν επηρεαστεί και μετά το πρώτο δεκάλεπτο πάτησαν το γκάζι και έφτασαν εύκολα στη νίκη. Κορυφαίες για τις «πράσινες» οι Ριντ (14π, 7ρ, 4ασ), Σμιθ (18π και 9ρ) και Χολμς (11π και 8 ασ).
Πλέον οι «πράσινες» στρέφουν την προσοχή τους στο ματς της Τρίτης (23/11) στο OAKA κόντρα στην Ενίσει για το EuroCup, όπου ψάχνουν τη νίκη για να διατηρήσουν τις ελπίδες πρόκρισης στην επόμενο φάση.
Οι Λύμουρα, Σταχ, Χολμς, Ριντ και Σμιθ ήταν η αρχική πεντάδα του Παναθηναϊκού. Οι δύο ομάδες ξεκίνησαν με καλό ρυθμό στο σκοράρισμα στην πρώτη περίοδο, όπου το «τριφύλλι» πήρε το προβάδισμα με 14-7 στο 5’. Οι επιλογές των «πρασίνων» στην επίθεση ήταν καλές ως απόρροια της καλής κυκλοφορίας της μπάλας, όμως η επιστράτευση της άμυνας ζώνης από τις Εσπερίδες άλλαξε τα δεδομένα και η ομάδα της Καλλιθέας μείωσε σε 16-11 στο τέλος της πρώτης περιόδου.
Το «τριφύλλι» μπήκε μουδιασμένο στη 2η περίοδο και παρόλο που διατήρησε το προβάδισμα χάρη στην καλή του άμυνα δεν βρήκε σκορ στην επίθεση διαμορφώνοντας έτσι το 18-13 στο 14’. Η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη αφού οι «πράσινες» έβγαλαν την ποιότητά τους στο παρκέ, άνοιξαν τον ρυθμό και με επιθετικό καταιγισμό κατάφεραν να ολοκληρώσουν το πρώτο ημίχρονο όντας στο +12 (31-19).
Ο Παναθηναϊκός μπήκε αποφασισμένος να «καθαρίσει» την υπόθεση νίκη στην 3η περίοδο και τα κατάφερε. Παίζοντας με μεγάλη ενέργεια οι πρωταθλήτριες ανέβασαν την διαφορά στο 24’ πάνω από τους 20 πόντους (43-22) και συνεχίζοντας στο ίδιο μοτίβο έως το τέλος του δεκαλέπτου έκλεισαν το δεκάλεπτο όντας στο+32 (62-30), έχοντας ουσιαστικά κατοχυρώσει τη νίκη.
Το τέταρτο δεκάλεπτο είχε διαδικαστικό χαρακτήρα. Η Ελένη Καπογιάννη χωρίς να προχωρήσει δραστικές αλλαγές στις πεντάδες που χρησιμοποίησε, έδωσε χρόνο σε όλες τις παίκτριες που είχε στη διάθεσή της. Οι «πράσινες» διατηρούσαν με άνεση τη διαφορά κοντά στους 25 πόντους (70-45) στο 36’ και εν τέλει έφτασαν στη νίκη με τελικό σκορ 76-54.
Τα δεκάλεπτα: 16-11, 31-19, 62-30, 76-54
Παναθηναϊκός (Καπογιάννη): Ριντ 14, Ζιάκα 2, Σταμάτη 2, Λύμουρα 8 (2), Σμιθ 18 (2), Κωτούλα 6 (2), Βιντσιλαίου Α. 2, Μπουντούρη, Στακ 9 (1), Χολμς 11 (3) και Χατζηνικολάου 2.
Εσπερίδες (Νανάκος): Παπαϊωάννου , Καμμένου, Γασπαράτου, Λουκάτου 3, Πότερ 14 (1), Πατεράκη 8, Μπενέκη, Μαργέλου 2, Βιντσιλαίου Σ. 9 (1), Κασάπογλου, Μπάραμαν 18 (2) και Σταμούλου.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Ημέρα ντέρμπι είναι η σημερινή για την ομάδα βόλεϋ ανδρών του Παναθηναϊκού, καθώς το «τριφύλλι» στο πλαίσιο της 4ης αγωνιστικής κοντράρεται με τον Φοίνικα Σύρου, τον οποίο και φιλοξενεί στο κλειστό του Αγίου Θωμά στο Μαρούσι (20:00, Live Streaming).
Τον εν λόγω παιχνίδι για το «τριφύλλι», που μετράει το απόλυτο των τριών νικών σε ισάριθμα παιχνίδια, αποτελεί το πρώτο μεγάλο κρας τεστ όπου θα φανούν οι αντοχές για τη δύσκολη συνέχεια. Οι «πράσινοι» προέρχονται από τις δύο νίκες επί του ΟΦΗ και την πρόκριση στους ημιτελικούς του League Cup «Νίκος Σαμαράς».
Από την πλευρά τους ο Φοίνικας μετά τις δύο νίκες επί της Κηφισιάς στο Λιγκ Καπ «Νίκος Σαμαράς» στρέφει και πάλι το ενδιαφέρον του στο πρωτάθλημα με στόχο να σπάσει το αήττητο του Παναθηναϊκού και να μειώσει τη διαφορά από τους πρωτοπόρους.
Η εν λόγω αναμέτρηση είναι η 30η του πρωταθλήματος μεταξύ του Παναθηναϊκού και του Φοίνικα και οι συριανοί έχουν προβάδισμα νικών με 16-13.
Να σημειώσουμε πως ο Παναθηναϊκός θα κοντραριστεί με τον Φοίνικα και για την ημιτελική φάση του League Cup «Νίκος Σαμαράς».
Διαιτητές του σημερινού αγώνα θα είναι οι Βασιλειάδης και Βουδούρης.
Πολλές παγίδες κρύβει η 9η αγωνιστική της Volley League Γυναικών για τον Παναθηναϊκό, με το «τριφύλλι» να φιλοξενεί στο κλειστό του Αγίου Θωμά στο Μαρούσι τον ΑΟ Θήρας (17:00, Live Streaming).
Τα «φίνα κορίτσια» που προέρχεται από την ήττα με 3-2 σετ από την Οστράβα στη Τσεχία για το Challenge Cup θέλουν τη νίκη κόντρα στη νησιωτική ομάδα αφενός για να επιστρέψουν στα θετικά αποτελέσματα, αφετέρου να μείνουν σε απόσταση αναπνοής από την 1η θέση του βαθμολογικού πίνακα.
Προβλήματα τραυματισμών για την ομάδα του Απόστολου Οικονόμου δεν υπάρχουν και έτσι ο Έλληνας τεχνικό του Παναθηναϊκού υπολογίζει σε όλες τις παίκτριες.
Στην αντίπερα όχθη η ομάδα της Σαντορίνης που θα στερηθεί των υπηρεσιών της Αμερικανίδας διαγώνιας Χόλστον, προέρχεται από τη νίκη με 3-0 σετ επί της Βελγικής Ούντεγκεμ για το CEV Cup στοχεύει σε μία μεγάλη εκτός έδρας νίκη που θα της δώσει ψυχολογία για τη δύσκολη συνέχεια σε Ελλάδα και Ευρώπη.
Οι Μυλωνάκης και Ράντσιου θα είναι οι διαιτητές της σημερινή αναμέτρησης.
Στη «μάχη» της 7ης αγωνιστικής ρίχνεται απόψε η ομάδα πόλο του Παναθηναϊκού, η οποία κοντράρεται εκτός έδρας με το Περιστέρι (15:00).
Οι «πράσινοι» μετά τη νίκη που πήραν στο Βόλο για την 3η αγωνιστική κόντρα στον ΟΥΚ, μετρούν συνεχόμενες ήττες από Πανιώνιο, Νο Χανίων και Βουλιαγμένη, σερί στο οποίο θα επιδιώξουν να βάλουν τέλος απόψε επιστρέφοντας στις νίκες. Το έργο του «τριφυλλιού» δε θα είναι εύκολο, ωστόσο οι παίκτες του Μιχάλη Λαζαρίδη θα παλέψουν για το καλύτερο δυνατό.
Οι «πράσινοι» με 6 βαθμούς είναι στην 5η θέση του βαθμολογικού πίνακα, ενώ τους διπλούς (12) έχει η ομάδα των δυτικών προαστίων .
Διαιτητές του αγώνα θα είναι οι Κώστας Βασιλείου και Μιχάλης Μάρκοβιτς.
Στη δράση επιστρέφει και πάλι από σήμερα η γυναικεία ομάδα μπάσκετ του Παναθηναϊκού η οποία φιλοξενεί στο κλειστό «Παύλος Γιαννακόπουλος» τις Εσπερίδες στο πλαίσιο της 4ης αγωνιστικής της Α1 Μπάσκετ Γυναικών (13:00, Live Streaming).
Τα κορίτσια της Ελένης Καπογιάννη, μετά τη διακοπή του πρωταθλήματος λόγω των Εθνικών ομάδων ξεκινούν και πάλι τις αγωνιστικές τους υποχρεώσεις με στόχο να κάνουν το 4 στα 4. Το «τριφύλλι» είναι το φαβορί της αναμέτρησης, όμως κανένα παιχνίδι δεν είναι εύκολο, ιδιαίτερα από τη στιγμή που σχεδόν όλη η αποστολή του «τριφυλλιού» το περασμένο διάστημα ταλαιπωρήθηκε από τον κορωνοϊό μένοντας περίπου 11 ημέρες εκτός προπονήσεων!
Πλέον μένει να φανεί κατά πόσο αυτή η περιπέτεια και η αποχή από τις προπονήσεις έχει επηρεάσει τις «πράσινες», με την Ελένη Καπογιάννη να υπολογίζει σε όλες τις παίκτριές της.