Με ανακοίνωση που εξέδωσε η Θύρα 13 στέκεται απέναντι από τα μέτρα που ανακοίνωσε η κυβέρνηση για τα γήπεδα, ξεκαθαρίζει πως εκείνη δεν πρόκειται να κάνει διακρίσεις και καλεί τον κόσμο σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από τα προσφυγικά στη Λεωφόρο, την Τετάρτη στις 19:00, λίγο πριν το ματς με τον Άρη (21:30).
«Εγκλεισμός, περιοριστικά μέτρα, απαγορεύσεις…
Ο αθλητισμός είναι μέρος της κοινωνίας ,το ίδιο είναι και oι οπαδοί που όμως δεν θέλουν να έχουν καμία σχέση με την κοινωνία που θέλετε να διαμορφώσετε. Έχετε χάσει την μπάλα και αυτό αποδεικνύετε περίτρανα στα μέτρα ΠΑΝΙΚΟΥ που έχετε επιβάλει στην χώρα.
Τρικυμία εν κρανίω η κυβέρνηση αδιαφορώντας πραγματικά για το καλό των πολιτών, παίρνοντας μέτρα άστοχα καθαρά για εντυπωσιασμό, κλείνοντας τα γήπεδα σε ανθρώπους που έχουν πληρώσει με ιδρώτα εισιτήριο διαρκείας. Νόμους, κανόνες και διακρίσεις τέτοιου επιπέδου να τις κρατήσετε για την βουλή και τα κεντρικά σας στην Αλεξάνδρας. Αρκετά τεστ αντοχής έχουμε υπομείνει ως κίνημα έως και σήμερα. Από το ιδιώνυμο Ορφανού και την επαναφορά του από Αυγενάκη, την απαγόρευση μετακινήσεων από τον Λιάνη μέχρι το έγκλημα με ποινή φυλάκισης για ένα καπνογόνο που ελεύθερα μοιράζετε στις προεκλογικές σας εκδηλώσεις.
Εμείς στο σπίτι μας αλλά και όπου παίζει ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ διακρίσεις ΔΕΝ θα κάνουμε!
Καλούμε τον κόσμο μας στον εντός έδρας αγώνα την Τετάρτη 5/1, όπου η ομάδα μας αντιμετωπίζει τον Άρη σε συγκέντρωση έξω από τα προσφυγικά της Λεωφόρου Αλεξάνδρας στις 19:00.
Όσο θα κατασκευάζεται τέτοιους νόμους και μέτρα, η απάντηση θα έρχεται από τους δρόμους!
ΘΥΡΑ 13-1966».
Για το ντέρμπι της Ριζούπολης μεταξύ του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού το 2003 αναφέρθηκε σε δηλώσεις του στην «Δίκη» του Open, ο Γιώργος Μποροβήλος.
Ο νυν πρόεδρος της Super League και τότε διαιτητής του συγκεκριμένου αγώνα, ανέφερε πως δεν υπήρχε κάποιος κανονισμός στον οποίο θα βασίζονταν για την μη τέλεση του παιχνιδιού και να αποχωρήσει από γήπεδο. Παράλληλα υποστήριξε πως καμία από τις δύο ομάδες δεν είχε παράπονα από τη διαιτησία του στο συγκεκριμένο ματς!
Αρχικά σημείωσε για τα κρούσματα που ανακοίνωσε ο Παναιτωλικός: «Θα εξετάσουμε τα απαραίτητα έγγραφα που θα μας σταλούν και θα αποφασίσουμε. Εφόσον διαπιστώσουμε ότι όλα είναι όπως μας τα αναφέρουν, τότε θα οδηγηθεί ο αγώνας σε αναβολή».
Για το αν μπορεί να διακοπεί το πρωτάθλημα από τα πολλά κρούσματα: «Είναι δύσκολη μια απόφαση για διακοπή του πρωταθλήματος. Οι ημερομηνίες είναι περιορισμένες και κανείς δε μας λέει ότι σε μια εβδομάδα τα πράγματα θα είναι καλύτερα. Αν οι συνθήκες χειροτερεύσουν, τότε δεν μπορούμε να ξέρουμε πώς θα αντιδράσουμε. Στην παρούσα φάση όμως δεν μπορούμε να μιλάμε για διακοπή. Η Λίγκα έχει δείξει στα χρόνια της πανδημίας ότι για μας προέχει η υγεία. Εχουν αναβληθεί μόνο τρία παιχνίδια. Δεν αρκούμαστε πλέον σε ράπιντ, είναι υποχρεωτικό το PCR. Για το πρωτόκολλο θα δούμε κάποια επιμέρους ζητήματα που πρέπει να βελτιωθούν. Για παράδειγμα αν κολλήσουν και οι τέσσερις τερματοφύλακες τι γίνεται; Λειτουργούμε με το πρωτόκολλο».
Για τη συνάντηση της αντιπροσωπείας με τον Θάνο Πλεύρη: «Λόγω της Όμικρον αποφασίστηκε το 10% στα γήπεδα με το πλαφόν των 1000 εισιτηρίων, μας είπε ο κ. Πλεύρης. Οι ομάδες βρίσκονται προ του μεγάλου προβλήματος. Οι ίδιοι οι φίλαθλοι λένε ότι έκανα το εμβόλιό μου και τώρα μου στερείτε το γήπεδο. Εκεί λοιπόν έγινε μια διεξοδική συζήτηση, υπάρχει μια απόφαση που ισχύει μέχρι τις 16 του μήνα και μετά θα συζητήσουμε ξανά. Μας μίλησε και για τον υγειονομικό πρωτόκολλο και ήδη προχωρήσαμε σε κάποιες αλλαγές. Ο κ. Πλεύρης ανταποκρίθηκε άμεσα και είδε το πρόβλημα. Πιστεύω πως θα επανεξεταστεί το θέμα».
Για το αν είναι εμβολιασμένοι οι ποδοσφαιριστές και το αν απασχολεί τις ομάδες το τι θα κάνουν με τους ανεμβολίαστους: «Είναι προσωπικά δεδομένα, σε πολύ μεγάλο βαθμό είναι εμβολιασμένοι οι ποδοσφαιριστές. Στον Αστέρα είναι όλοι εμβολιασμένοι. Ο εμβολιασμός δεν είναι υποχρεωτικός στους ποδοσφαιριστές. Κανείς δεν έχει υποχρεώσει παίκτες να εμβολιαστούν. Και στους διαιτητές η μεγάλη πλειοψηφία έχει κάνει το εμβόλιο. Eφαρμόζουμε ό,τι λέει ο νόμος».
Για τις επιδιώξεις της διοίκησης της Λίγκας: «Εμείς θέλουμε να συζητήσουμε με τους λοιμωξιολόγους όταν κληθούμε και να δούμε αν μπορεί να αυξηθεί το ποσοστό των φιλάθλων. Αλλά προέχει η υγεία. Στην πράξη πολλές φορές είναι δύσκολο να εφαρμοστεί η μάσκα. Επιτέλους θέλουμε να δούμε γήπεδα και με φιλοξενούμενους οπαδούς. Πρέπει να κινηθούμε προς αυτή την κατεύθυνση. Φέτος φτιάξαμε τους αγωνιστικούς χώρους και σιγά σιγά θα φύγει η βία. Τα προβλήματα του ελληνικού ποδοσφαίρου δε λύνονται με το 1,5 εκ. του στοιχήματος. Ούτε μπορούν να λυθούν όλα από τη μια μέρα στην άλλη. Τα χρήματα που δίνονται σε κάθε ομάδα, πρέπει να ελέγχονται».
Για το αν συνάντησαν τον κ. Αυγενάκη: «Δε μιλήσαμε, αλλά ζητήσαμε ακρόαση και με την πρώτη ευκαιρία θα τον συναντήσουμε όχι μόνο για αυτό το θέμα, αλλά και για άλλα. Εμείς πιστεύουμε ότι θα μας δεχθεί».
Για το ότι δυσφημείται πολλές φορές το πρωτάθλημα από δηλώσεις των ίδιων των παραγόντων: «Η οποιαδήποτε υπονόμευση ή δυσφήμηση είναι σε βάρος του αθλήματος. Πρέπει να δείξουμε ότι αλλάζουμε. Υπάρχουν παθογένειες, προβλήματα που καλούμεθα να τα λύσουμε».
Για τη διαιτησία και τα όσα είπε ο Κλάτενμπεργκ στον Αυγενάκη περί απειλών που δέχεται ο Αγγλος αρχιδιαιτητής: «Πρέπει να δούμε τι διημείφθη, δε γνωρίζω ακριβώς το έχει γίνει. Δεν μπορώ να μιλήσω για υποθετικά σενάρια. Αν είναι κάτι επιλήψιμο, πρέπει να διερευνηθεί από τους αρμόδιους. Δεν είμαι κοινωνός της κατάστασης. Ο διαιτητής τόσο ο εν ενεργεία όσο και ο μη εν ενεργεία στηρίζεται από τη λέξη αποδοχή. Πρέπει να έχει αποδοχή. Όταν έχει αποδοχή και λάθη να κάνει, προχωράει. Ο κ. Κλάτενμπεργκ είναι ένας ξένος διαιτητής και αντιλαμβάνεστε ότι ήρθε χωρίς να γνωρίζει πρόσωπα και καταστάσεις. Οι ομάδες δε γνώριζαν επίσης. Ενας άνθρωπος που δεν έχει προϊστορία λοιπόν και είχε ένα πλεονέκτημα. Δεν είχε προηγούμενα με τις ομάδες και αυτό δεν το έχει ένας Έλληνας. Εγώ υποστηρίζω και είμαι υπέρ του Έλληνα αρχιδιαιτητή, όμως από τη στιγμή που το ποδόσφαιρό μας έχει αυτά τα προβλήματα, πρέπει να πάμε σε ένα μεταβατικό στάδιο για να διώξουμε την καχυποψία. Πρέπει να καταλάβουν οι παράγοντες ότι πρέπει να σκοτωνόμαστε μόνο μέσα στις γραμμές και όχι έξω από αυτές. Θα κριθεί στο τέλος αν ήταν επιτυχημένος και αυτό το αποφασίζει η ΕΠΟ. Πρέπει από εκεί και πέρα να δείξουμε ότι μπορούμε να το πάρουμε στα χέρια μας τη διαιτησία. Ο Ελληνας είναι καλός διαιτητής, αλλά δεν έχει τη στήριξη και την εμπιστοσύνη. Πρέπει οι παράγοντες να δείξουμε εμπιστοσύνη στους Έλληνες διαιτητές».
Για το αν είναι άνθρωπος που βάζει το μαχαίρι στο κόκκαλο: «Ο κάθε άνθρωπος και ειδικότερα ένας που διοικεί το ελληνικό ποδόσφαιρο οφείλει να βάλει το μαχαίρι εκεί που πρέπει και όταν πρέπει. Μέσα από το συμβούλιό μου κάνω προτάσεις και εισηγήσεις. Εκεί θα πω την άποψή μου. Δεν είναι όλα στο χέρι μου. Είναι ένας συνεταιρισμός. Θα το κάνω μέσα στο όργανο».
Για τα γεγονότα της Ριζούπολης το 2003 και το... προσωνύμιο (Μποροθρύλος) που απέκτησε: «Θα απαντήσω με ερώτηση: Σε ποιον κανονισμό μπορούσα να στηριχτώ για να φύγω; Τι θα έλεγα, ότι φεύγω από το γήπεδο; Για το παιχνίδι δεν υπήρχε ούτε πλάγιο για διαμαρτυρία. Στα περισσότερα που συνέβησαν ήμουν στα αποδυτήρια. Σε γήπεδο ακατάλληλο και με 6000 φιλοξενούμενους και δεν άνοιξε μύτη από πλευράς επεισοδίων. Να ελέγξω τι έγινε στη φυσούνα και όταν ήρθε η φιλοξενούμενη ομάδα;
Για τις κόντρες των ισχυρών του ποδοσφαίρου: «Πρέπει να καταλάβουν αυτοί οι άνθρωποι ότι για το προϊόν και για το ποδόσφαιρο πρέπει να είναι ενωμένοι. Δεν τα έχουμε καταφέρει μέχρι τώρα. Αν γίνει, θα δούμε μεγάλη βελτίωση. Θα φτιάξει το ποδόσφαιρο αν είμαστε όλοι μαζί».
Τρεις παίκτριες του Παναθηναϊκού βρίσκονται μέσα στην κορυφαία ομάδα του πρώτου γύρου της Volley League.Μετά την ψηφοφορία των 14 προπονητών της κατηγορίας, οι Μάρετ Γκρότες, Αθηνά Παπαφωτίου και Πέννυ Ρόγκα βρίσκονται στην καλύτερη επτάδα.
Διαγώνιες: Erika Merkado (Άρης), Μάρθα Ανθούλη (ΑΣΠ Θέτις)
Μετά την ψηφοφορία των προπονητών, η Έρικα Μερκάδο του Άρη και η Μάρθα Ανθούλη της Θέτιδας είχαν τους ίδιους ψήφους και συμπεριλήφθηκαν και οι δύο. Ψήφους πήραν επίσης και η Ταϊνά Ροντρίγκες του Πορφύρα και η Μαλίνα Τερέλ της ΑΕΚ.
Πασαδόρος: Αθηνά Παπαφωτίου (Παναθηναϊκός)
Η Αθηνά Παπαφωτίου του Παναθηναϊκού αναδείχθηκε κορυφαία πασαδόρος του Α' γύρου. Ψήφους πήρε επίσης, η Κορεάτισσα Λι Ντα Γεόνγκ του ΠΑΟΚ και η Στέλλα Χριστοδούλου του Ολυμπιακού.
Ακραίες: Lindsey Vander (ΑΕΚ), Maret Grothues (Παναθηναϊκός)
Η Λίντσεϊ Βάντερ της ΑΕΚ και η Μάρετ Γκρόθες του Παναθηναϊκού ψηφίστηκαν από τους 14 προπονητές οι δύο καλύτερες ακραίες του Α' γύρου. Ψήφους πήραν επίσης και η Κάταλιν Έβανς του Άρη, η Εύα Χαντάβα του Παναθηναϊκού, η Γιουνίσκα Ρόμπλες της Λαμίας, η Σιμόν Άμποτ του ΑΟ Θήρας, η Βίλμα Σάλας του Ολυμπιακού και οι Ευαγγελία Μερτέκη, Ζουλιέτ Φιντόν του ΠΑΟΚ.
Κεντρικές: Kazmiere Brown (ΑΕΚ), Ιωάννα Πολυνοπούλου (ΠΑΟΚ)
Η Kazmiere Brown της ΑΕΚ και η διεθνής του ΠΑΟΚ Ιωάννα Πολυνοπούλου πήραν τους περισσότερους ψήφους για τις καλύτερες κεντρικές του πρώτου γύρου. Ψήφους πήρε επίσης και η Τζένιφερ Κρος του Παναθηναϊκού.
Λίμπερο: Πένυ Ρόγκα (Παναθηναϊκός)
Η αρχηγός του Παναθηναϊκού Πένυ Ρόγκα κατέλαβε τις περισσότεορυς ψήφους για το καλύτερο λίμπερο του Α' γύρου. Ψήφους πήραν επίσης η Μαριαλένα Αρτακιανού του ΑΟ Θήρας, η Ελευθερία Μανιατογιάννη της Θέτιδας και η Μαρτίνα Ξανθοπούλου του ΠΑΟΚ.
Οι κορυφαίες στις στατιστικές κατηγορίες (μετά από 14 αγωνιστικές)
ΠΟΝΤΟΙ
1.Μερκάδο (ΑΣ Άρης) 274
2.Ροντρίγκες Ντε Μέλο (ΑΟΦ Πορφύρας) 268
3.Κούλερκαν (ΑΟ Μαρκοπούλου Revoil) 255
4.Ανθούλη (ΑΣΠ Θέτις) 252
5.Λιάγκη (Πανναξιακός ΑΟΝ) 235
ΕΠΙΘΕΣΗ (πόντοι)
1.Ροντρίγκες Ντε Μέλο (ΑΟΦ Πορφύρας) 241
2.Μερκάδο (ΑΣ Άρης) 227
3.Κούλερκαν (ΑΟ Μαρκοπούλου Revoil) 224
4.Ρόμπλες (ΑΟ Λαμίας) 216
5.Ανθούλη (ΑΣΠ Θέτις) 211
-.Λιάγκη (Πανναξιακός ΑΟΝ) 211
ΑΣΣΟΙ
1.Χίπε (Ολυμπιακός ΣΦΠ) 23
2.Άμποτ (ΑΟ Θήρας) 22
-.Τέρελ (ΑΕΚ) 22
3.Κωνσταντινίδου (ΑΟ Θήρας) 20
4.Ανθούλη (ΑΣΠ Θέτις) 19
-.Μπράουν (ΑΕΚ) 19
-.Μίτροβιτς (ΑΟ Θήρας) 19
5.Παπαφωτίου (Παναθηναϊκός ΑΟ) 18
ΜΠΛΟΚ
1.Παπαγεωργίου (ΑΣΠ Θέτις) 42
2.Στεπανένκο (Παναθηναϊκός ΑΟ) 38
3.Πολυνοπούλου (ΠΑΟΚ) 35
4.Μερκάδο (ΑΣ Άρης) 33
5.Κιουτσιούκη (ΑΣ Άρης) 31
Δύο ακόμα κινήσεις, από τις πολλές που απαιτούνται για την υλοποίηση της Διπλής Ανάπλασης και του γηπέδου στο Βοτανικό πραγματοποίησε ο Δήμος Αθηναίων.
Η πρώτη αφορά την ανάθεση της μελέτης που χρειάζεται για το κυκλοφοριακό, τον σχεδιασμό του και τις επιπτώσεις γύρω από το γήπεδο. Η δεύτερη έχει σχέση με την έγκριση που ήταν απαραίτητη για το επιπλέον κόστος που απαιτείται για την κατασκευή του γηπέδου, λόγω της αύξησης των τιμών των υλικών. Θυμίζουμε πως ο προϋπολογισμός του γηπέδου ανέβηκε στα 115 εκατομμύρια ευρώ από τα 88,9 που ήταν αρχικά.
Για την μελέτη ο Δήμος Αθηναίων με απόφαση που έχει ανακοινωθεί στη «Διαύγεια», αναφέρει: «Αναθέτουμε την εκπόνηση της μελέτης με τίλο "Σχεδιασμό και ρύθμιση κυκλοφορίας στον εγγύτερο δακτύλιο περί του γηπέδου του Παναθηναϊκού στο ενοποιημένο Ο.Τ. 45-46-50 και αντίστοιχη εκπόνηση μελέτης κυκλοφοριακών επιπτώσεων για την ανέγερση του γηπέδου", όπως ειδικότερα περιγράφεται στο Φάκελο Έργου (Φάκελος Τεχνικών Δεδομένων-Ενδεικτικός Προϋπολογισμός Μελέτης) με τη διαδικασία της Απευθείας Ανάθεσης στην εταιρεία ΔΡΟΜΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΕΛΕΤΗΣ ΕΠΕ (ΔΡΟΜΟΣ ΕΠΕ) κάτοχο μελετητικού πτυχίου κατηγορίας 10, Τάξη Ε - Μελέτης Συγκοινωνιακών Έργων, έναντι του ποσού των 36.522,77 ευρώ.
Ο χρόνος παράδοσης της μελέτης ορίζεται:
40 ημέρες με την υπογραφή της σχετικής σύμβασης για την ολοκλήρωση του Παραδοτέου Α
60 ημέρες από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης για την ολοκλήρωση του Παραδοτέου Β
60 ημέρες από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης για την ολοκλήρωση του Παραδοτέου Γ
Γ. Η πληρωμή του συμβατικού ποσού θα γίνει με την έκδοση χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής, μετά την υποβολή τιμολογίου από το Μελετητή και την προσκόμιση των νομίμων δικαιολογητικών».
Για τον προϋπολογισμό τονίζεται: «Τροποποιεί την με αριθμό 393/29/3/2021 πράξη της Οικονομικής Επιτροπής με την οποία εγκρίθηκε η υποβολή αιτήματος-πρότασης εκ μέρους του Δήμου Αθηναίων προς το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας για τη χρηματοδότηση του έργου "ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΝΕΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥ ΣΤΟΝ ΒΟΤΑΝΙΚΟ" από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων του ΥΠΕΝ, προϋπολογισμού 88.915.440,00 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και τη νέα υποβολή αιτήματος-πρότασης στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας για τη χρηματοδότηση του έργου "ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΝΕΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥ ΣΤΟΝ ΒΟΤΑΝΙΚΟ" στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων του ΥΠΕΝ, προϋπολογισμού ποσού 115.000.000 ευρώ».
Θυμίζουμε πως σε μία εβδομάδα από σήμερα, τη Δευτέρα 10/1 θα λάβει χώρα η πολύ σημαντική συνέντευξη Τύπου του Παναθηναϊκού Α.Ο., όπου και θα υπάρξουν πολλές ενδιαφέρουσες πληροφορίες γύρω από το θέμα.
Επίσημη μορφή πήρε η αναβολή του εκτός έδρας αγώνα του Παναθηναϊκού κόντρα στην Άλμπα Βερολίνου, αφού το «τριφύλλι» πλήττεται από τον κορωνοϊό.
Όπως ήταν φυσικό ο αποδεκατισμένος Παναθηναϊκός δεν διέθετε τον απαραίτητο αριθμό παικτών για να ταξιδέψει στο Βερολίνο προκειμένου να αγωνιστεί με την Άλμπα. Ως εκ τούτου η διοργανώτρια αρχή προχώρησε και επίσημα στην αναβολή του, στο πλαίσιο της 19ης αγωνιστικής.
Επιπλέον, αναβλήθηκε και η αναμέτρηση της Εφές με την Μπάγερν, όσο και αυτή του Ολυμπιακού με την Ζαλγκίρις στο Κάουνας.
Ενισχύθηκε στα αθλήματα της ποδηλασίας και του πινγκ πονγκ ΑμεΑ ο Παναθηναϊκός, καθώς το «τριφύλλι» ήρθε σε συμφωνία με τον Γιάννη Γκουργκούλια, όπως ανακοινώθηκε και επίσημα από τους «πράσινους».
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει τη μεταγραφή του Γιάννη Γκουργκούλια στα τμήματα ΑμεΑ ποδηλασίας και πινγκ πονγκ.
Ο έμπειρος αθλητής των Αετών Αθηνών ντύθηκε στα «πράσινα» και θα ενισχύσει την προσπάθεια του «τριφυλλιού» σε δύο τμήματα ΑμεΑ.
Ο Λαρισαίος ποδηλάτης έχει συμμετοχή σε αρκετούς αγώνες και είναι χαρακτηριστικός ότι ήταν πρώτος στην κατηγορία C4 στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Festos Cup στην Κρήτη το 2020 με χρόνο 2:29:46.524. Στο περσινό πρωτάθλημα ήταν δεύτερος στον δρόμο αντοχής ενώ δεύτερος ήταν και το 2017 στο Festos Cup στον αγώνα αντοχής.
Επιπλέον το 2015 στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα και ήταν 4ος στον αγώνα ατομικής χρονομέτρησης 14.600μ. και 5ος στον αγώνα αντοχής 58.400μ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Γκουργκούλιας θα ενισχύσει και το τμήμα επιτραπέζιας αντισφαίρισης του Παναθηναϊκού.
Σε δήλωση του στο www.pao1908.com ο Γκουργκουλιάς τόνισε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που εντάσσομαι στην οικογένεια του Παναθηναϊκού. Είναι τιμή που είμαι μέλος του ένδοξου Συλλόγου και ελπίζω να βοηθήσω από την πλευρά μου και να βάλω το λιθαράκι μου ώστε να κάνουμε ακόμα περισσότερα πράγματα τη νέα χρονιά».
Την προετοιμασία του για τον αγώνα με τον Άρη (5/1, 21:30) στη Λεωφόρο συνέχισε ο Παναθηναϊκός, με μία προπόνηση που πραγματοποιήθηκε στο «Γ. Καλαφάτης».
Το πρόγραμμα περιελάμβανε προθέρμανση, rondo, εξάσκηση στις στατικές φάσεις και στα τελειώματα. Εκτός για μία ακόμα φορά ήταν οι Κουρμπέλης, Αγιούμπ και Μπεκ, ενώ στην προπόνηση έλαβε μέρος κανονικά ο Ενγκμπακοτό, ο οποίος ξεπέρασε τις ενοχλήσεις στη γάμπα.
Επόμενη προπόνηση για τους ποδοσφαιριστές του Ιβάν Γιοβάνοβιτς είναι προγραμματισμένη για το πρωί της Τρίτης (4/1) στις 11:00.
Μία εβδομάδα αργότερα απ' ότι αρχικά είχε προγραμματιστεί θα ξεκινήσει και πάλι το πρωτάθλημα της Volley League, αφού η ΕΣΑΠ λόγω της έξαρσης του COVID-19 προχώρησε στην αναβολή της 9ης αγωνιστικής που ήταν προγραμματισμένη για τις 8-9/1/2022.
Παράλληλα, ανακοινώθηκε και η αναβολή όλων των αγώνων του League Cup που ήταν προγραμματισμένοι για τις 5 Ιανουαρίου, όπως σας έχουμε ενημερώσει σχετικά σε ότι αφορά το παιχνίδι του Παναθηναϊκού με τον Φοίνικα Σύρου.
«H E.Σ.Α.Π. ανακοινώνει πως λόγω της επιδημιολογικής κατάστασης της χώρας καθώς επίσης και των κρουσμάτων των ομάδων της Volley League, το Διοικητικό Συμβούλιο, αποφάσισε ομόφωνα:
Την αναβολή των αγώνων του League Cup (5/1/2022) καθώς επίσης και της 9ης αγωνιστικής (8-9/1/2022) του πρωταθλήματος της Volley League.
Η απόφαση λήφθηκε προκειμένου να διασφαλιστεί στο μέτρο του δυνατού, η διασπορά του κορονοϊού Covid-19, η προστασία της ατομικής και δημόσιας υγείας από τον ιό καθώς επίσης και η ασφάλεια των αθλητών και των λοιπών εμπλεκομένων στη διεξαγωγή των αγώνων».
Ο Μαουρίσιο τις τελευταίες αγωνιστικές πραγματοποιεί εξαιρετικές εμφανίσεις με τον Παναθηναϊκό, όντας μέλος της αρχικής ενδεκάδας του «τριφυλλιού». Ο 33χρονος μέσος με 3 γκολ και 2 ασίστ στα έξι τελευταία ματς της Super League έχει σώσει πολύτιμες λύσεις στους «πράσινους», ωστόσο όπως φαίνεται οι επιδόσεις τους προσέλκυσαν και ομάδες του εξωτερικού που ενδιαφέρονται για τον αποκτήσουν.
Όπως έγινε γνωστό, ο εκπρόσωπος του Μαουρίσιο ενημέρωσε την ΠΑΕ Παναθηναϊκός πως ο Βραζιλιάνος μέσος έχει στα χέρια του πολύ καλή πρόταση για να συνεχίσει την καριέρα του στο Κατάρ και την Αλ Αχλί. Ωστόσο η αραβική ομάδα επιθυμεί να αποκτήσει τον Μαουρίσιο ως ελεύθερο. Κάτι τέτοιο βρίσκει αρνητικούς τους «πράσινους», οι οποίοι από τη μεριά τους δεν είναι αντίθετοι στην παραχώρηση του παίκτη, αλλά μόνο σε περίπτωση που ικανοποιηθούν οικονομικά.
Θυμίζουμε πως ο Μαουρίσιο, ο οποίος δεσμεύεται με συμβόλαιο ως το προσεχές καλοκαίρι, είχε προσελκύσει το ενδιαφέρον ομάδας από το Κατάρ και στην αρχή της σεζόν ωστόσο δεν προχώρησε το θέμα, με τους «πράσινους» μάλιστα να αρνούνται πρόταση που έφτανε περίπου τις 500.000 ευρώ.
Τους διαιτητές που θα σφυρίξουν στους αγώνες της 16ης αγωνιστικής της Super League, από την οποία ξεχωρίζει το ματς του Παναθηναϊκού με τον Άρη στη Λεωφόρο, ανακοίνωσε η ΚΕΔ.
Το ματς του «τριφυλλιού» θα σφυρίξει ο Βασίλης Φωτιάς. Ο Έλληνας ρέφερι θα έχει για βοηθούς τους Σινιοράκη και Μωυσιάδη, 4ος θα είναι ο Κουτσιαύτης, ενώ στο VAR θα καθίσει ο Ούγγρος, Τάμας Μπόγκναρ με τον Σαμοΐλη.
Τρίτη 4/1
17:15 ΠΑΣ Γιάννινα-Ιωνικός: Αγγελάκης (Πάτρας, Φωτόπουλος, 4ος Ευαγγέλου, VAR: Μπόγκναρ, Μπουξμπάουμ)
19:30 Αστέρας-ΟΦΗ: Παπαδόπουλος (Παγουρτζής, Γεωργακόπουλος, 4ος Τσακαλίδης, VAR: Παπαπέτρου, Ψαρρής)
Τετάρτη 5/1
17:15 Ατρόμητος-Βόλος: Γκορτσίλας (Πετρόπουλος, Στάικος, 4ος Περράκης, VAR: Καραντώνης, Κουρομπύλια)
17:15 Λαμία-ΑΕΚ: Διαμαντόπουλος (Χριστάκογλου, Κωνσταντίνου, 4ος Τσέτσιλας, VAR: Ζαμπάλας, Κωσταράς)
19:30 Απόλλων-Ολυμπιακός: Μανούχος (Νιδριώτης, Κολλιάκος, 4οςς Μαλούτας, VAR: Κουμπαράκης, Λ.Δημητριάδης)
19:30 ΠΑΟΚ-Παναιτωλικός: Τζοβάρας (Τζιουβάρας, Καραγκιζόπουλος, 4ος Τσαγκαράκης, VAR: Γκάμαρης, Μπαλτάς)
21:30 Παναθηναϊκός-Άρης: Φωτιάς (Σινιοράκης, Μωυσιάδης, 4ος Κουτσιαύτης, VAR: Μπόγκναρ, Σαμοΐλης