Παίκτης του Παναθηναϊκού είναι πλέον ο Στέφαν Γιόβιτς! Ο Σέρβος γκαρντ μετά από συνεχείς επαφές που είχε το τελευταίο διάστημα με το «τριφύλλι» αποδέχτηκε την πρόταση των «πρασίνων» και πλέον αυτό που απομένει είναι η επίσημη ανακοίνωση, η οποία δεν αναμένεται να αργήσει.
Το τελευταίο διάστημα ο Σέρβος γκαρντ έχει ξεκινήσει προπονήσεις, επιστρέφοντας μετά από απουσία περίπου δώδεκα μηνών. Ο έμπειρος παίκτης έχει ξεπεράσει τον τραυματισμό του και έτσι οι άνθρωποι του Παναθηναϊκού πήραν το ρίσκο και υπέγραψαν μαζί του, προσθέτοντας στο ρόστερ τους αφενός έναν παίκτη χωρίς ρυθμό και με βεβαρημένο ιστορικό τραυματισμών, αφετέρου θα έχουν στη διάθεσή τους έναν δοκιμασμένο «καθαρόαιμο» οργανωτή με μεγάλη εμπειρία στο επίπεδο της Ευρωλίγκα και με έφεση στο πικ εν ρολ.
Τις επόμενες ημέρες ο 31χρονος άσσος θα βρίσκεται στην Αθήνα για να ενσωματωθεί με την υπόλοιπη αποστολή του «τριφυλλιού» και φυσικά να ξεκινήσει να προσφέρει τις υπηρεσίες του.
Την απόκτηση του Σόλωνα Παπαδόπουλου ανακοίνωσε ο Παναθηναϊκός, με τον Έλληνα αθλητή να ενισχύσει τα τμήματα ποδηλασίας και τοξοβολίας ΑμεΑ.
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει τη μεταγραφή του Σόλωνα Παπαδόπουλου στα τμήματα ποδηλασίας και τοξοβολίας ΑμεΑ του Συλλόγου.
Σε μια ακόμα σημαντική μεταγραφή προχώρησε το «τριφύλλι» καθώς κατάφερε και ενέταξε τον έμπειρο αθλητή Σόλωνα Παπαδόπουλο στο έμψυχο δυναμικό του από την ομάδα του Φοίνικα.
Την περασμένη χρονιά ο Παπαδόπουλος αγωνιζόταν στον Παναθηναϊκό με τη μορφή δανεισμού και πλέον ανήκει ολοκληρωτικά στον ΠΑΟ.
Ο «πράσινος» αθλητής βρίσκεται στον αθλητισμό ΑμεΑ από το 2004 και έχει να επιδείξει αρκετές επιτυχίες. Χαρακτηριστικές σημαντικές στιγμές του ήταν το ασημένιο μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό κύπελλο ποδηλασίας στο Τυμπάκι το 2020.
Την περσινή χρονιά κατάφερε και κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στην κατηγορία C3 στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα αλλά και στο Festos Cup και φιλοδοξεί να συνεχίσει ανάλογα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Σόλωνας Παπαδόπουλος ενισχύει την προσπάθεια του «τριφυλλιού» και στο τμήμα τοξοβολίας του Συλλόγου.
Θέση για το ζήτημα του υποχρεωτικού εμβολιασμού πήρε ο Νεμάνια Νέντοβιτς, με αφορμή το περιστατικό του Σέρβου τενίστα, Νόβακ Τζόκοβιτς.
Ο συμπατριώτης του και Νο1 του ταμπλό στο τένις, θα συμμετείχε κατ’ εξαίρεση στο τουρνουά της Αυστραλίας μην έχοντας εμβολιαστεί κατά του COVID-19, ωστόσο κατά την άφιξή του αφίχθη στο αεροδρόμιο της Μελβούρνης, κρατήθηκε από τις αρχές οι οποίες του ανακοίνωσαν πως η βίζα του ακυρώνεται καθώς δεν είχε τα σωστά έγγραφα για να του επιτραπεί η είσοδος στη χώρα.
Όπως είναι φυσικό το θέμα πήρε μεγάλες διαστάσεις και ο Σέρβος γκαρντ του Παναθηναϊκού, πήρε θέση υπέρ του Τζόκοβιτς και κατά του υποχρεωτικού εμβολιασμού. Συγκεκριμένα φίλος του Παναθηναϊκού ρώτησε τον Νέντοβιτς στο Twitter: «Πρώτα απ’ όλα σου εύχομαι να γίνεις καλά. Ως φαν του Παναθηναϊκού και δικός σου, έχοντας την άσχημη εμπειρία από τον κορωνοϊό για δεύτερη φορά, πιστεύεις πως είναι καλή ιδέα ένας από τους μεγαλύτερους αθλητές στον κόσμο να είναι τόσο ανώριμος σε ένα τόσο σημαντικό θέμα όπως είναι ο εμβολιασμός;»
Ο Νέντοβιτς ο οποίος όντως έχει ασθενήσει δύο φορές με COVID-19 απάντησε ξεκάθαρα: «Ο καθένας πρέπει να είναι ελεύθερος να κάνει ό,τι θέλει με το σώμα του! Αν χάσουμε αυτό το δικαίωμα, χάνουμε τα πάντα, Ευχαριστώ».
Ο Ραμόν Λούντκβιστ έμεινε ικανοποιημένος από τη συμμετοχή του στο ματς με τον Άρη και στάθηκε στους πολλούς καλούς παίκτες που υπάρχουν στο ρόστερ του «τριφυλλιού».
«Ήταν ένα σημαντικό ματς, θέλαμε τη νίκη για να παραμείνουμε στους στόχους μας και αυτοί οι τρεις βαθμοί ήταν ένα καλό βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση. Έχουμε να αντιμετωπίσουμε μια ιδιαίτερη κατάσταση με τον κορωνοϊό. Πρέπει να προσαρμοστούμε. Έχουμε καλή ομάδα και πολλούς καλούς παίκτες, εγώ για παράδειγμα είχα την ευκαιρία να παίξω και είναι στο χέρι σου να εκμεταλλευτείς την ευκαιρία. Χαίρομαι που αγωνίστηκα».
Ο Αϊτόρ Κανταλαπιέδρα μετά τη νίκη του Παναθηναϊκού επί του Άρη ανέφερε πως η εμπιστοσύνη της ομάδας προς το πρόσωπό του, του έχει δώσει αυτοπεποίθηση, επισημαίνοντας ωστόσο πως το σημαντικό είναι να πετύχει ο σύλλογος τους στόχους του.
«Κάναμε ένα πολύ καλό παιχνίδι, το νικηφόρο αποτέλεσμα έρχεται μέσω από μια μεγάλη προσπάθεια. Παρότι έλειπαν κάποιοι συμπαίκτες μας, τα καταφέραμε. Βαρέσαμε το χέρι στο τραπέζι, κερδίσαμε και ήταν μια καλή αρχή στο 2022. Κοιτάμε το επόμενο παιχνίδι μας, που είναι με τον Βόλο. Θέλουμε κι εκεί τη νίκη».
Σχετικά με την εμφάνισή του είπε: «Είμαι πολύ ικανοποιημένος από την παρουσία μου, αλλά πρωτίστως για τη νίκη και τους τρεις βαθμούς. Έχω αυτοπεποίθηση και νιώθω την εμπιστοσύνη της ομάδας και των συμπαικτών μου. Αυτό είναι αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς και είμαι χαρούμενος με τον τρόπο που μας βγαίνουν τα πράγματα. Είμαστε σε καλό δρόμο, τόσο εγώ όσο και η ομάδα. Το σημαντικό είναι να κατακτήσουμε τους στόχους που έχουμε βάλει».
Σημαντική νίκη που τον καθιερώνει στις θέσεις που οδηγούν στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις πήρε ο Παναθηναϊκός που επικράτησε με 2-0 του Άρη στο γήπεδο της Λεωφόρου στο πλαίσιο της 16ης αγωνιστικής της Super League 1.
Οι «πράσινοι» όντας ανώτεροι από τους «κιτρινόμαυρους» πήραν δίκαια τη νίκη, πετυχαίνοντας την 4η συνεχόμενη εντός έδρας νίκη τους. Σκόρερς οι Παλάσιος (14') και Κανταλαπιέδρα (84'). Στους πέντε βαθμούς η διαφορά του Παναθηναϊκού με τον Άρη, με το «τριφύλλι» να έχει και ένα παιχνίδι λιγότερο!
Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς δεν άλλαξε το συνηθισμένο 4-3-3, διατηρώντας συμπαγές το κέντρο των «πρασίνων» για μία ακόμα αγωνιστική. Στο τέρμα κάθισε ο Μπρινιόλι, ενώ στην άμυνα από τα αριστερά προς τα δεξιά βρέθηκαν οι Χουάνκαρ, Βέλεθ, Σένκεφελντ και Σάντσες. Ο Αλεξανδρόπουλος είχε ρόλο αμυντικού χαφ στην τριάδα της μεσαίας γραμμής, με τους Βιγιαφάνιες και Λούντκβιστ να βρίσκονται αριστερά και δεξιά του. Τέλος στην τριπλέτα της επίθεσης ο Παλάσιος πήρε θέση στα δεξιά, ο Κανταλαπιέδρα αριστερά και ο Μακέντα στην κορυφή.
Από τη μεριά του ο Άκης Μάντζιος επέλεξε για τον Άρη σχηματισμό 4-2-3-1. Ο Κουέστα ήταν στην εστία, ο Σούντγκερν στο δεξί άκρο της άμυνας, ο Γκάνεα στο αριστερό και οι Μπράμπετς και Μπεναλουάν το δίδυμο στο κέντρο της οπισθοφυλακής. Οι Τζέγκο και Σάσα σχημάτισαν το δίδυμο στον άξονα, έχοντας μπροστά τους τον Εντιαγέ. Από κει και πέρα ο Ιτούρμπε πήρε θέση στην δεξιά πλευρά, ο Λούμορ κάλυψε την αριστερή και ο Λόπεζ αποτέλεσε την αιχμή του δόρατος για την ομάδα της Θεσσαλονίκης.
Το πρώτο δεκάλεπτο στον αγώνα ολοκληρώθηκε με τον Παναθηναϊκό να έχει ανεβάσει από νωρίς την ένταση στο παιχνίδι του, να έχει πάρει την κατοχή της μπάλας και να προσπαθεί να γίνει απειλητικός στην εστία του Άρη. Στο ίδιο διάστημα οι «πράσινοι» δεν κατάφεραν να δημιουργήσουν ευκαιρία, αλλά στην πρώτη τους καλή στιγμή στο παιχνίδι προηγήθηκαν.
Στο 14’ έπειτα από ωραίο άνοιγμα του Βιγιαφάνιες στον Χουάνκαρ, εκείνος έβγαλε τη σεντρα, ο Κανταλαπιέδρα «τσίμπησε» την μπάλα η οποία έφτασε στον Παλάσιος και ο Αργεντινός εξτρέμ με διπλή προσπάθεια από το ύψος της μικρής περιοχής νίκησε τον Κουέστα και έκανε το 1-0.
Το γκολ του Παναθηναϊκού ανάγκασε τον Άρη να βγει πιο μπροστά, χωρίς όμως οι φιλοξενούμενοι να βάλουν δύσκολα στον Μπρινιόλι, ο οποίος συμπληρώνοντας 26 λεπτά στο πρώτο ημίχρονο ήταν θεατής στον αγώνα. Από τη μεριά τους οι «πράσινοι» χαμήλωσαν τον ρυθμό τους, χωρίς να απολέσουν την κατοχή και την υπεροχή στον αγωνιστικό χώρο. Στο 27’ ένα δυνατό μονοκόμματο σουτ του Μακέντα από θέση μέσα αριστερά δεν ανησύχησε τον Κουέστα που είδε την μπάλα να περνάει άουτ.
Οδεύοντας προς το τέλος του πρώτου ημιχρόνου, οι γηπεδούχοι έφτασαν πολύ κοντά στο 2-0, αλλά δεν χαμογέλασαν. Στο 37’ ο Κανταλαπιέδρα με σέντρα σουτ ανάγκασε τον Κουέστα να πάρει πίσω βήματα και να αποκρούσει με δυσκολία την ώρα που η μπάλα πήγαινε απ’ ευθείας στα δίχτυα. Ο Παλάσιος πήρε το ριμπάουντ από την απόκρουση του Ισπανού τερματοφύλακα αλλά δεν βρήκε εστία από πλεονεκτική θέση.
Ο Άρης έκανε την πρώτη του μεγάλη φάση στο ματς στο 40ο λεπτό έχοντας δοκάρι σε κεφαλιά του Μπεναλουάν, έπειτα από εκτέλεση κόρνερ. Η εν λόγω φάση ήταν και η τελευταία αξιόλογη του πρώτου μέρος, το τέλος του οποίο βρήκε τον Παναθηναϊκό να προηγείται με 1-0.
Οι δύο ομάδες ξεκίνησαν χωρίς αλλαγές στο δεύτερο ημίχρονο, όπου και πάλι ο Παναθηναϊκός είχε την πρωτοβουλία των κινήσεων. Μάλιστα στο 50’ οι «πράσινοι» είχαν δοκάρι με τον Κανταλαπιέδρα μετά από ωραία ατομική ενέργεια και πλασέ του Ισπανού εξτρέμ.
Η πρώτη αλλαγή από την πλευρά του Άρη πραγματοποιήθηκε στο 53΄με τον Μπερτόλιο να αντικαθιστά τον Γκάνεα, ενώ στο 62’ ο Μάνος πέρασε αντί του Ιτούρμπε. Οι αλλαγές του Μάντζιου άλλαξαν την εικόνα του αγώνα, αφού ο Άρης ήταν αυτός που από το 60’ και μετά είχε την πρωτοβουλία των κινήσεων, την ώρα που οι γηπεδούχοι είχαν χάσει τον καλό ρυθμό που είχαν μέχρι εκείνο το σημείο στο ματς.
Φτάνοντας στο 75’ το παιχνίδι είχε χαλάσει, έχοντας χάσει τον καλό ρυθμό, ο οποίος είχε δώσει τη θέση του στις δυνατές μονομαχίες και σε κάποιες λάθος μεταβιβάσεις. Ο Παναθηναϊκός έδειχνε να μένει από δυνάμεις, και έτσι ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς προχώρησε στην πρώτη του κίνηση βάζοντας τον Ιωαννίδη στη θέση του Μακέντα στο 79ο λεπτό.
Ο Παναθηναϊκός έψαχνε το δεύτερο γκολ στην κόντρα, δίνοντας μέτρα στον Άρη και το γκολ ήρθε στο 84’. Οι «πράσινοι» έφυγαν στην αντεπίθεση από δεξιά, η μπάλα έφτασε τον Κανταλαπιέδρα, από τον Παλάσιος και ο Ισπανός με πλασέ νίκησε τον Κούεστα που είδε την μπάλα να κοντράρει στον Σούντγκρεν, να παίρνει ύψος και να καταλήγει στα δίχτυα του, για το 2-0.
Στο 86’ Λούντκβιστ και Χουάνκαρ, έδωσαν τις θέσεις τους στους Βιτάλ και Κώτσιρα, ενώ για τους φιλοξενούμενους οι Εντιαγέ και Σούντγκρεν αντικαταστάθηκαν από τους Χαΐροβιτς και Σάκιτς. Στα 4 λεπτά των καθυστερήσεων ο Παλάσιος έδωσε τη θέση του στον Χατζηθεοδωρίδη που πήρε χρόνο συμμετοχής ως εξτρέμ.
Το τελευταίο σφύριγμα της λήξης βρήκε τον Παναθηναϊκό να επικρατεί με 2-0 και να ξεκινά με τον καλύτερο τρόπο τις αγωνιστικές του υποχρεώσεις το 2022.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Από τη ζωή έφυγε σε ηλικία 92 ετών ο τραγουδιστής, Σάκης Παπανικολάου, ο οποίος είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με την πορεία του Παναθηναϊκού προς τον τελικό του Κυπέλλου Πρωταθλητριών στο Γουέμπλεϊ το 1971.
Όντας δηλωμένος φίλαθλος του «τριφυλλιού», η «πράσινη» ΠΑΕ δεν παρέλειψε να εκφράσει την λύπη της για τον χαμό του, προχωρώντας σε σχετική ανάρτηση.
Συγκεκριμένα οι «πράσινοι» αναφέρουν: Ένας γνήσιος φίλος του Παναθηναϊκού, ο τραγουδιστής Σάκης Παπανικολάου έφυγε εχθές από τη ζωή σε ηλικία 92 ετών. Συνέδεσε το όνομά του με το Τριφύλλι, τραγουδώντας γι' αυτό την εποχή του έπους του Wembley. Θερμά συλλυπητήρια στην οικογένειά του.
Με τον ιδανικότερο τρόπο ξεκίνησε τις αγωνιστικές της υποχρεώσεις για το 2022 η γυναικεία ομάδα βολεϋ του Παναθηναϊκού, η οποία στο πλαίσιο της 15ης αγωνιστικής της Volley League επικράτησε εύκολα εκτός έδρας του Πανναξιακού με 0-3 σετ.
Το «τριφύλλι» δυσκολεύτηκε μόνο στο πρώτο σετ όπου ο Πανναξιακός κατάφερε να αιφνιδιάσει, ωστόσο η ποιότητα των «φίνων κοριτσιών» ήταν αυτή που «καθάρισε» το σετ. Από εκείνο το σημείο και έπειτα οι παίκτριες του Απόστολου Οικονόμου δεν συνάντησαν καμία δυσκολία και επικράτησαν εύκολα στα επόμενα δύο σετ.
Στο πρώτο σετ η ομάδα της Νάξου παρουσίασε ανταγωνιστικό πρόσωπο, δυσκολεύοντας κατά πολύ τις «πράσινες» να κάνουν το παιχνίδι τους. Από την αρχή μέχρι το τέλος του σετ το παιχνίδι ήταν ντέρμπι, αφού ο Παναθηναϊκός δεν μπορούσε να επιβάλει τον ρυθμό του. Έτσι το σετ κρίθηκε στις λεπτομέρειες όπου η ποιότητας της Χαντάβα έγειρε την «πλάστιγγα» υπέρ των φιλοξενούμενων που με 25-27 έκαναν το 0-1 στα σετ.
Στο δεύτερο σετ ο Παναθηναϊκός ανέβασε την απόδοσή του και σιγά σιγά κυριάρχησε. Αρχικά οι «πράσινες» πήραν προβάδισμα με 5-8, το οποίο στη συνέχεια διαμόρφωσαν στο 11-18 με σχετική άνεση. Ο Πανναξιακός έδειχνε πως δεν είχε τις εμπνεύσεις και την ψυχολογία να επιστρέψει στο παιχνίδι και κάπως έτσι το «τριφύλλι», που είχε ανεβάσει την απόδοσή του στην άμυνα και την υποδοχή, έφτασε στο 13-25 και πήρε αέρα δύο σετ.
Στους πρώτους πόντους τους τρίτου σετ οι γηπεδούχες κατάφεραν να μείνουν και πάλι κοντά στο σκορ, αλλά το «τριφύλλι» με πίεση από το σερβίς κατάφερε να ανοίξει τη διαφορά στο +4 (10-14). Ο Παναθηναϊκός δεν έχασε την ευκαιρία και διατηρώντας καλό ρυθμό στην επίθεσή του μπόρεσε να φτάσει εύκολα στο 17-25 και να πάρει το σετ και τη νίκη.
Οι πόντοι του Πανναξιακού προήλθαν από 2 άσσους, 34 επιθέσεις, 3 μπλοκ και 16 λάθη αντιπάλων και του Παναθηναϊκού προήλθαν από 8 άσσους, 36 επιθέσεις, 12 μπλοκ και 22 λάθη αντιπάλων.
Τα σετ: 0-3 (25-27, 13-25, 17-25)
ΠΑΝΝΑΞΙΑΚΟΣ Α.Ο.Ν. (Πάτρικ Φόγκελ): Νικολογιάννη 11 (10/29 επ., 1 μπλοκ, 52% υπ. - 44% άριστες), Βλάσιτς 1 (1/1 επ.), Μητακίδου 2 (1/5 επ., 1 μπλοκ), Καραφουλίδου 3 (3/14 επ.), Λιάγκη 15 (13/41 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 22% υπ. - 17% άριστες), Χαιρετάκη 1 (1 άσσος) / Αντωνακάκη (λ, 33% υπ. - 27% άριστες), Βαλληνδρά, Μανάι 6 (6/16 επ., 33% υπ. - 33% άριστες), Φλιάκου.
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο. (Απόστολος Οικονόμου): Χατζηευστρατιάδου 5 (3/9 επ., 2 μπλοκ), Κρος 10 (7/16 επ., 3 μπλοκ), Στεπανένκο 5 (5/15 επ.), Γκρόθες 15 (12/19 επ., 1 άσσος, 2 μπλοκ, 60% υπ. - 60% άριστες), Παπαφωτίου 7 (1/2 επ., 4 άσσοι, 2 μπλοκ), Χαντάβα 9 (6/28 επ., 2 άσσοι, 1 μπλοκ, 40% υπ. - 30% άριστες) / Ρόγκα (λ, 27% υπ. - 20% άριστες), Κωνσταντίνου 4 (2/8 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 60% υπ. - 40% άριστες), Κωνσταντέλλου 1 (1 μπλοκ).
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Έχοντας τους Σωτήρη Αλεξανδρόπουλο και Ραμόν Λούντκβιστ στην αρχική του σύνθεση θα παραταχθεί ο Παναθηναϊκός στη Λεωφόρο απέναντι στον Άρη. Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς δεν έκρυβε κάποια έκπληξη για την 11άδα του «τριφυλλιού», το οποίο θυμίζουμε αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα λόγω των κρουσμάτων κορωνοϊού.
Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς διατηρήσει σχηματισμό 4-3-3. Κάτω από τα δοκάρια θα είναι ο Μπρινιόλι, ενώ στην άμυνα από τα αριστερά προς τα δεξιά θα βρίσκονται οι Χουάνκαρ, Βέλεθ, Σένκεφελντ και Σάντσες. Την τριάδα της μεσαίας γραμμής θα αποτελούν οι Αλεξανδρόπουλος, Βιγιαφάνιες και Λούντκβιστ. Τέλος στην επίθεση θα είναι οι Παλάσιος και Κανταλαπιέδρα στα φτερά και ο Μακέντα στην κορυφή.