Στην απόκτηση της Βραζιλιάνας, Μαριάνα Μπραμπίλα αναμένεται να προχωρήσει η γυναικεία ομάδα βόλεϋ του Παναθηναϊκού, προκειμένου να ενισχύσει ακόμα περισσότερο το ρόστερ του στην προσπάθεια που κάνει για διακρίσεις σε Ελλάδα και Ευρώπη.
Το «τριφύλλι» μετά τη φυγή της Πέννυς Καραγκούνη κοίταξε την αγορά και εν τέλει κατέληξε στην ταλαντούχα 22χρονη Βραζιλιάνα, που έρχεται τις επόμενες ημέρες στη χώρα μας, για να υπογράψει το συμβόλαιό της. Η Μπραμπίλα θα γίνει η τέταρτη ξένη του ρόστερ, μετά τις Γκρότες, Στεπανένκο και Κρος. Αξίζει να σημειωθεί πως τρεις από τις τέσσερις μπορούν να αγωνιστούν στις εγχώριες διοργανώσεις, ενώ δεν υπάρχει όριο στο Challenge Cup.
H Μπραμπίλα προέρχεται από το Κολλεγιακό πρωτάθλημα των ΗΠΑ και από της ομάδα της Georgia Tech.
Παίκτης τους Παναθηναϊκού είναι και επίσημα ο Στέφαν Γιόβιτς, καθώς η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ανακοίνωσε την απόκτησή του μέχρι το τέλος της σεζόν 2021-2022 με οψιόν ανανέωσης και για την επόμενη χρονιά
Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ ανακοινώνει την απόκτηση του Στέφαν Γιόβιτς μέχρι το τέλος της σεζόν 2021-2022 με οψιόν ανανέωσης και για την επόμενη χρονιά.
Ο Γιόβιτς γεννήθηκε στο Nis της Σερβίας στις 3 Νοεμβρίου του 1990, έχει ύψος 1.98μ. και αγωνίζεται στη θέση «1».
Έκανε τα πρώτα του βήματα στην ομάδα της πόλης του και από το 2010 ως το 2012 φόρεσε τη φανέλα της Sloga. Στη συνέχεια πήρε μεταγραφή για την Radnicki όπου και παρέμεινε για δύο σεζόν. Εκεί κατάφερε να αναδείξει το ταλέντο του με αποτέλεσμα να τον αποκτήσει ο Crvena Zvezda MTS Belgrade. Ο Γιόβιτς φόρεσε την φανέλα της ομάδας του Βελιγραδίου από το 2014 έως το 2017.
Μάλιστα στην πρώτη του σεζόν εκεί (2014-2015) κατάφερε να κερδίσει την ABA League, το Πρωτάθλημα αλλά και το Κύπελλο Σερβίας. Παράλληλα, πήρε το… βάπτισμα του πυρός στην EuroLeague, έχοντας κατά μέσο όρο 2.9 πόντους, 2.8 ασίστ και 2.1 ριμπάουντ ανά ματς.
Την επόμενη χρονιά και συγκεκριμένα στις 12 Νοεμβρίου 2015, σε μια εκτός έδρας αναμέτρηση με την Bayern Munich σημείωσε το ρεκόρ με τις περισσότερες ασίστ ανά αγώνα στη Euroleague (19). Ολοκλήρωσε τη σεζόν 2015-2016 έχοντας κατά μέσο όρο 7 πόντους και 5.7 ασίστ κατά μέσο όρο στην κορυφαία ευρωπαϊκή διασυλλογική διοργάνωση.
Παράλληλα, αναδείχθηκε MVP των τελικών του ABA League 2015–16 κατακτώντας εκ νέου τον τίτλο με τον Crvena Zvezda καθώς και το Πρωτάθλημα Σερβίας.
Στην τρίτη και τελευταία χρονιά της παρουσίας του στην Σερβική ομάδα κατέκτησε και πάλι την ABA League αλλά και το εγχώριο Πρωτάθλημα και Κύπελλο. Επίσης, συμμετείχε στην Euroleague έχοντας 7.5 πόντους και 5.6 ασίστ κατά μέσο όρο.
Στις 14 Ιουλίου 2017, ο Γιόβιτς υπέγραψε διετές συμβόλαιο με τη Bayern Munich. Στην πρώτη του σεζόν με το σύλλογο, κατέκτησε το γερμανικό Πρωτάθλημα έχοντας μέσο όρο 7.4 πόντους και 5.3 ασίστ. Στο EuroCup αγωνίστηκε σε 15 αγώνες και μέτρησε 5.3 πόντους και 5.6 ασίστ ανά αγώνα.
Τη σεζόν 2018–19, πανηγύρισε και πάλι της κατάκτηση της Bundesliga με την γερμανική ομάδα έχοντας σε 35 αγώνες 6.3 πόντους και 4.8 ασίστ κατά μέσο όρο. Στην Euroleague, μέτρησε 8.3 πόντους και 4.6 ασίστ σε 23 αγώνες.
Στις 17 Ιουλίου 2019, ο Γιόβιτς υπέγραψε συμβόλαιο με τη ρωσική Khimki. Ως o βασικός πλέι μέικερ της ομάδας είχε κατά μέσο όρο 7.6 πόντους και 4.2 ασίστ ανά παιχνίδι στην Euroleague.
Τη σεζόν 2020-21, η ρωσική ομάδα αντιμετώπισε πολλά οικονομικά προβλήματα και ο Γιόβιτς αποχώρησε από το σύλλογο στη μέση της χρονιάς.
Από νεαρή ηλικία αποτέλεσε μέλος όλων των Εθνικών Ομάδων της Σερβίας κερδίζοντας το ασημένιο μετάλλιο στους Μεσογειακούς Αγώνες του 2013 και το χάλκινο μετάλλιο στους Πανεπιστημιακούς Αγώνες του 2013.
Με την Εθνική Ανδρών ήταν παρών στις κορυφαίες στιγμές των «Πλάβι» κερδίζοντας δύο ασημένια μετάλλια στο Παγκόσμιο Κύπελλο το 2014 και στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2016 στο Ρίο.
Ο Γιόβιτς εκπροσώπησε επίσης τη Σερβία στο Ευρωμπάσκετ του 2017 εκεί όπου κέρδισε το ασημένιο μετάλλιο, μετά την ήττα στον τελικό αγώνα από τη Σλοβενία.
ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΛΗΡΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ ΤΟΥ ΣΤΟ EUROLEAGUE.NET
Στην Ολλανδία έχει στρέψει το ενδιαφέρον για τη συνέχεια της καριέρας του ο Σεχ Νιάς, ο οποίος αναμένεται να αποχωρήσει από τη Λιλ και το όνομά του επέστρεψε στο «πράσινο» ρεπορτάζ το προηγούμενο διάστημα.
Αυτό τόνισε σε δηλώσεις που έκανε σε ξένα Μέσα ο μάνατζερ του Σενεγαλέζου αμυντικού μέσου, για τον οποίο φέρεται πως έχουν δείξει ενδιαφέρον οι Χρόνινγκεν, Φίτεσε και Ναϊμέγκεν.
«Το γεγονός ότι πιστεύουμε πως είναι καλό γι' αυτόν να συνεχίσει την καριέρα του στην Eredivisie οφείλεται στο στιλ του παιχνιδιού στην Ολλανδία και στις ευκαιρίες που θα πάρει εκεί ο Σεχ. Πιστεύω ότι υπάρχουν πολλές πιθανότητες να συνεχίσει στην Ολλανδία», ανέφερε ο Μουσταφά Καμαρά. Μάλιστα, ο ατζέντης του 21χρονου άσσου αποκάλυψε ότι ο προπονητής της Φίτεσε, Τόμας Λετς, είχε ήδη μία συζήτηση με τον ίδιο τον παίκτη.
Την ονομαστική του εορτή έχει σήμερα ο αρχηγός του Παναθηναϊκού, Ιωάννης Παπαπέτρου και έτσι η ΚΑΕ Παναθηναϊκός μέσω ανάρτησης ευχήθηκε στον Έλληνα φόργουορντ.
«Χρόνια πολλά στον αρχηγό της ομάδας μας, Ιωάννη Παπαπέτρου, για την ονομαστική του εορτή! Του ευχόμαστε υγεία, χαρά και πολλές επιτυχίες».
Με ανακοίνωση που εξέδωσε η Θύρα 13 αναφέρεται στο ζήτημα της Διπλής Ανάπλασης θέλοντας να ξεκαθαρίσει στον κόσμο του Παναθηναϊκού τι ακριβώς ισχύει με τα δικαιώματα του συλλόγου στη Λεωφόρο και την αυτούσια μεταφορά τους στο Βοτανικό.
«Διευκρίνιση σχετικά με τα ίδια δικαιώματα διαχείρισης.
Σε σχέση με κάποια αβάσιμα δημοσιεύματα περί των δικαιωμάτων του Συλλόγου στη Λεωφόρο και της μεταφοράς τους στον Βοτανικό, θα θέλαμε να εξηγήσουμε στον κόσμο με συγκεκριμένα παραδείγματα –κι όχι με επικοινωνιακά πυροτεχνήματα– τα εξής:
1. Εδώ και δεκαετίες για κάθε αθλητική, αλλά και μη αθλητική εκδήλωση που διεξάγεται στο γήπεδο της Λεωφόρου, ο μοναδικός που συνάπτει συμβάσεις και εισπράττει το ανάλογο αντίτιμο (ή οποιοδήποτε άλλο υλικό αντάλλαγμα), είναι ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος. Μόνο αυτός και κανένας άλλος.
2. Ακριβώς το ίδιο ισχύει για τα έσοδα από κάθε μορφής εμπορική αξιοποίηση / εκμετάλλευση χώρων στις εγκαταστάσεις της Λεωφόρου. Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος αξιοποιεί ολόκληρο το γήπεδο της Λεωφόρου και δεν περιορίζεται σε μία απλή «χρήση του αγωνιστικού χώρου». Κατόπιν διμερούς ενδο-παναθηναϊκής συμφωνίας (χωρίς να υπάρχει εμπλοκή οποιουδήποτε τρίτου μέρους), ο Α.Ο. εκχωρεί την χρήση στην ΠΑΕ και παράλληλα διατηρεί τον «πρώτο και τελευταίο λόγο» στις διαφημίσεις πέριξ του αγωνιστικού χώρου.
3. Ο Α.Ο. εκμεταλλεύεται τα όποια καταστήματα βρίσκονται στην εξωτερική πλευρά του γηπέδου. Το ίδιο ισχύει για τις αίθουσες και τα κυλικεία στους χώρους κάτω από τις εξέδρες της Λεωφόρου.
4. Ο Α.Ο. έχει δικαίωμα, σε οποιανδήποτε στιγμή και με οποιανδήποτε διαδικασία / όρους ο ίδιος το αποφασίσει, να προβεί σε διαγωνισμό ονοματοδοσίας του γηπέδου της Λεωφόρου. Φυσικά, το αντίτιμο θα το εισπράξει μόνο αυτός.
5. Εάν και όποτε το κρίνει, προβαίνει και σε άλλες επιμέρους συνεργασίες-συμφωνίες με αντίτιμο που το ορίζει ο ίδιος (π.χ. μισθώνει στη ΔΕΗ υποσταθμό).
Για να μην κουράσουμε άλλο τον κόσμο με ένα σωρό παραδείγματα, η ουσία είναι ότι: εδώ και δεκαετίες στο γήπεδό του στη Λεωφόρο ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος συνάπτει όποιες συμφωνίες θέλει (εάν κρίνει ότι τον συμφέρουν), χωρίς να εμπλέκεται –ΠΟΤΕ και πουθενά– οποιοδήποτε τρίτο μέρος. Ούτε ο δήμος ούτε το κράτος ούτε κανένας.
Από χρονικής πλευράς, στη Λεωφόρο αυτή η πραγματικότητα ισχύει απεριόριστα, δηλαδή για όσο ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος θα συνεχίσει να υφίσταται ως σωματείο. Για να το πούμε κι αλλιώς: όλα αυτά ισχύουν στη Λεωφόρο χωρίς κανέναν χρονικό περιορισμό. Ούτε 49 χρόνια ούτε 99 χρόνια.
Με όσα γνωρίζουμε μέχρι τώρα, δυστυχώς τίποτα από αυτά δεν πρόκειται να ισχύει στις νέες εγκαταστάσεις.
Θα αναφέρουμε το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα που έχει ήδη ψηφιστεί / αποτυπωθεί σε νόμο του ελληνικού κράτους μόλις πριν από έξι μήνες (τον Ιούνιο του 2021). Είναι ο νόμος 4809 ο οποίος στο άρθρο 45, παράγραφο 6 προβλέπει ότι:
«Τα έσοδα από κάθε μορφής εμπορικές λειτουργίες του γηπέδου ποδοσφαίρου κατανέμονται μεταξύ Ελληνικού Δημοσίου και Δήμου Αθηναίων κατά εξήντα πέντε τοις εκατό (65%) και τριάντα πέντε τοις εκατό (35%) αντιστοίχως». Συνεπώς, ο Α.Ο. δεν θα λαμβάνει ούτε ένα ευρώ από αυτά τα έσοδα.
Εξίσου σημαντικό –ως προς το πού θα «κατευθύνονται» τα έσοδα στο Βοτανικό από τη λειτουργία του ποδοσφαιρικού γηπέδου– είναι ότι ο δήμος Αθηναίων αποφεύγει να απαντήσει στο παρακάτω βασικό ερώτημα που έχει τρεις πτυχές: πρώτον, πόσα δάνεια έχει λάβει για αγορές εκτάσεων στο Βοτανικό; δεύτερον, εξακολουθεί να χρωστάει στις τράπεζες μέρος από αυτά τα δάνεια; και τρίτον, εάν εξακολουθεί να χρωστάει, σε πόσα εκατομμύρια ευρώ ανέρχεται το χρέος του;
Σε κάθε περίπτωση, ξανά τονίζουμε ότι δεν θέλουμε τίποτα παραπάνω από τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ δικαιώματα που έχει για δεκαετίες ο Σύλλογος στο γήπεδο ΤΟΥ στη Λεωφόρο.
ΥΓ. Επειδή δεν είμαστε διατεθειμένοι να μπούμε σε διαδικασία αντιπαράθεσης με τον κάθε δημοσιογραφίσκο που εξυπηρετεί συγκεκριμένα συμφέροντα, προειδοποιούμε τα Μ.Μ.Ε. να διακόψουν την τακτική παραπληροφόρισης που έχει ως σκοπό την άνευ όρων μετάβαση στον Βοτανικό.
ΥΓ2. Η θέση μας ειναι αδιαπραγμάτευτη και δεν μας αρκούν οι λεκτικές διαβεβαιώσεις. Θέλουμε να τις δούμε να αποτυπώνονται ΓΡΑΠΤΩΣ από τους αρμόδιους φορείς.
ΘΥΡΑ 13 - 1966 ».
Σε μία ακόμα μεταγραφή προχώρησε ο Παναθηναϊκός, καθώς το «τριφύλλι» συμφώνησε και απέκτησε τον Δημήτρη Λαγό, που θα ενισχύσει τα τμήματα ΑμεΑ πινγκ πονγκ και στίβου του «τριφυλλιού».
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει τη μεταγραφή του Δημήτρη Λαγού στα τμήματα ΑμεΑ πινγκ πονγκ και στίβου του «τριφυλλιού».
Σε μια ακόμα σημαντική προσθήκη προχωράει το «τριφύλλι» στα τμήματα ΑμεΑ καθώς έντυσε στα πράσινα τον Δημήτρη Λαγό από τον ΠΑΣΚΑ.
Πρόκειται για έναν ακόμα αθλητή που προσδίδει μεγαλύτερη ποιότητα στον Σύλλογο και ο εν λόγω κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα στην κατηγορία Τ3 στο πινγκ πονγκ.
Επιπλέον ο Λαγός θα ενισχύσει και την προσπάθεια του τμήματος στίβου του «τριφυλλιού» σε ριπτικά αγωνίσματα, όπου επίσης έχει ανέβει στο βάθρο σε Πανελλήνιο επίπεδο.
Σε δήλωση του στο www.pao1908.com ο Λαγός είπε: «Μικρός είχα όνειρο όταν παίζαμε στις αλάνες μπάλα, να παίξω στον Παναθηναϊκό, αυτό ήταν το όνειρο μου σαν παιδί. Αυτό σήμερα έγινε! Βάλτε στόχους, κάντε όνειρα και όλα μπορεί να γίνουν! Φιλικούς χαιρετισμούς».
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε με νίκη στο 2022 επικρατώντας του Άρη στη Λεωφόρο, ωστόσο το παιχνίδι αυτό ανήκει πλέον στην ιστορία και στο «τριφύλλι» έστρεψαν την προσοχή τους στο κυριακάτικο παιχνίδι με το Βόλο για τη συνέχεια της Super League 1.
Οι «πράσινοι» ξεκίνησαν την προετοιμασία τους για το συγκεκριμένο παιχνίδι με μία προπόνηση που έλαβε χώρα σε δύο γκρουπ. Όπως συμβαίνει πάντα μετά από αγώνα, όσοι ποδοσφαιριστές έπαιξαν βασικοί ακολούθησαν πρόγραμμα αποθεραπείας. Οι υπόλοιποι έκαναν προθέρμανση και στη συνέχεια ασκήσεις κυκλοφορίας μπάλας.
Εκτός έμειναν οι Κουρμπέλης και Μπεκ που ακολούθησαν ατομικό πρόγραμμα, όπως και οι παίκτες που ταλαιπωρούνται από τον COVID-19, οι οποίοι παραμένουν σε καραντίνα.
Ο Δημήτρης Διαμαντίδης μίλησε σε αφιέρωμα της Euroleague για το τέταρτο ευρωπαϊκό του Παναθηναϊκού το 2007, τον οποίο και χαρακτήρισε ξεχωριστό, καθώς ήταν ο καλύτερος τίτλος της Euroleague από όσους κατέκτησε με τα «πράσινα».
Για το ματς με ΤΣΣΚΑ: «Δεν είμαι καλός στο να θυμάμαι πράγματα, αλλά θα προσπαθήσω. Στη σεζόν 2006-07 είχαμε υψηλές προσδοκίες. Ένας από τους στόχους μας ήταν να φτάσουμε στο Final Four. Βδομάδα με την βδομάδα εμφανιζόμασταν καλύτεροι και στο τέλος ήμασταν τυχεροί. Αλλά δεν ήταν μόνο θέμα τύχης, γιατί είχαμε και καλή ομάδα. Ήρθαμε στην Αθήνα για να παίξουμε στο Final Four. Έτσι παίξαμε με την Ταουγκρές στον ημιτελικό. Τους κερδίσαμε και πήγαμε στον τελικό, όπου αντιμετωπίσαμε την ΤΣΣΚΑ, η οποία είχε μία σπουδαία ομάδα. Αλλά στο τέλος κερδίσαμε και ήμασταν πολύ χαρούμενοι με αυτό. Για μένα ήταν ο καλύτερος τίτλος της Euroleague. Ήταν κάτι ξεχωριστό. Ο κόουτς Ομπράντοβιτς είχε πει πριν το παιχνίδι στα αποδυτήρια ό,τι ήταν ένας τελικός. Ήμασταν πολύ νευρικοί. Αλλά στο τέλος της ημέρας είναι απλά ένα παιχνίδι. Ήμασταν στην Αθήνα, με τους οπαδούς μας. Πάμε να το διασκεδάσουμε και στο τέλος θα είμαστε οι νικητές. Φυσικά και η τακτική είναι ένα μέρος του παιχνιδιού, ειδικά όταν παίζεις απέναντι σε μία καλή ομάδα. Όταν παίζεις απέναντι στην ΤΣΣΚΑ που είχε καλούς παίκτες και εξαιρετική ομάδα. Είχαν επίσης έναν σπουδαία προπονητή, τον Ετόρε Μεσίνα. Έτσι αναφέραμε όλα τα δυνατά σημεία της ΤΣΣΚΑ, αλλά και τις αδυναμίες της. Τελικά είχαμε ένα καλό παιχνίδι και κερδίσαμε».
Για το τι θυμάται από το παιχνίδι: «Το αγαπημένο μου play, δεν θυμάμαι πως το λέγαμε, αλλά ήταν με τον Μάικ Μπατίστ, που πέτυχε ένα πολύ κομβικό καλάθι. Δεν μπορώ να θυμηθώ ακριβώς, αλλά νομίζω είτε ήμασταν μπροστά με δύο πόντους, είτε ισόπαλοι και πέτυχε ένα καθοριστικό καλάθι. Ο Μάικ έβαλε ένα καλάθι που μας έδωσε τρομερή αυτοπεποίθηση».
Για το πως ένιωσε μετά την κατάκτηση του τίτλου: «Ήμουν χαρούμενος. Πολύ χαρούμενος γιατί ήταν ένα συναίσθημα που δεν το ήξερα, το να κερδίζεις την Euroleague. Ήμουν 27 τότε στη Αθήνα, δεν μπορείς να περιμένεις κάτι περισσότερο. Όλα ήταν υπέροχα. Στην Αθήνα, πρώτη Euroleague, με 20.000 κόσμο; Τι άλλο να θες;»
Για το πως πανηγύρισαν στα αποδυτήρια: «Πανηγύρισα τη νίκη αγκαλιάζοντας τους συμπαίκτες μου και όλο τον κόσμο. Αυτό θυμάμαι. Και νομίζω ό,τι είναι μία τυπική ανάμνηση ενός παίκτη. Στα αποδυτήρια ήταν τα συνηθισμένα, υπήρχαν σαμπάνιες που μας περίμεναν. Κάποιος ανέλαβε να τις κουνήσει και μας έκανε όλους χάλια».