Ο ακραίος του Παναθηναϊκού, Μπρέντεν Σάντερ αμέσως μετά τη νίκη επί του Μίλωνα τόνισε πως σταδιακά εντάσσεται ολοένα και καλύτερα στην ομάδα μέσω των προπονήσεων.
«Δεν ξεκινήσαμε τόσο καλά αλλά από το δεύτερο σετ και μετά παίξαμε καλύτερα. Βελτιωθήκαμε στο σερβίς και στην υποδοχή και μπορέσαμε στη συνέχεια να είμαστε καλύτεροι στην επίθεση. Δουλεύουμε καθημερινά στη προπόνηση και μπαίνω και εγώ σιγά σιγά σε ρυθμό γιατί ήρθα τελευταίος στην ομάδα».
Ο Δημήτρης Ανδρεόπουλος στις δηλώσεις του μετά τη νίκη επί του Παναθηναϊκού επί του Μίλωνα ανέφερε πως ο Μπρέντεν Σάντερ έχει ακόμα πολλά περισσότερα να δώσει, ενώ σημείωσε πως τη Δευτέρα (30/1) θα γνωρίζει ποια είναι ακριβώς η εικόνα από τον τραυματισμό του Φερνάντο Ερνάντες και πότε ο Κουβανός θα είναι έτοιμος να επιστρέψει στη δράση.
«Ο Μίλωνας είναι μία εξαιρετική ομάδα. Έχει σταθερό side out και παίζει άμυνα. Δύσκολος να τον σπάσεις και γι'αυτό όλα τα μεταξύ μας παιχνίδια ήρθαν στις λεπτομέρειες. Σκεφτήκαμε ένα σχήμα για να αξιοποιήσουμε το καλύτερο από όλους τους παίκτες μας. Πιστεύω αυτό δούλεψε και στο πρώτο σετ δεν νομίζω πως ήταν αυτό που έκανε τη διαφορά. Είχαμε πέντε άσσους και ένα... πέναλτι και ουσιαστικά κρίθηκε εκεί. Όλος ο Γενάρης είχε δύσκολα παιχνίδια που έκριναν προκρίσεις. Ξεκινήσαμε με πέντε στόχους, πήραμε τον έναν και συνεχίζουμε σε όλους στα τέλη Γενάρη. Όσο περνάει ο καιρός θα γίνεται πιο δύσκολα. Αυτά όμως περιμένουμε».
Για την προσθήκη του Σάντερ: «Ακόμα δεν είναι στη κατάσταση που θέλει και μπορεί να προσφέρει περισσότερα. Θέλει το χρόνο του να τριφτεί παραπάνω στις προπονήσεις και στα παιχνίδια. Δεν ήταν εύκολο να γίνει μέχρι τώρα γιατί είχαμε βρει μία χημεία και δεν μπορούσαμε να κάνουμε πολλές αλλαγές. Η απουσία του Ερνάντεζ μας έδωσε την ευκαιρία σήμερα να πάρει μεγάλο χρόνο συμμετοχής».
Για την κατάσταση του Ερνάντες: «Ακόμα και εμείς δεν γνωρίζουμε. Αύριο θα ξέρουμε ακριβώς τη κατάσταση του».
Η αθλήτρια στίβου του Παναθηναϊκού, Ανθή Κοραίνη Κυριακοπούλου είχε καλή παρουσία στο διεθνές μίτινγκ που έγινε στην πρωτεύουσα της Ουγγαρίας.
Η «πράσινη» αθλήτρια συμμετείχε στον αγώνα των 800 μέτρων του διεθνούς τουρνουά που ανήκει στην Κατηγορία F της World Athletics.
Τερμάτισε στη δεύτερη θέση με χρόνο 2:06.83 και έχασε την πρώτη θέση στις λεπτομέρειες από την Ουγγαρέζα Κίνγκα Φάρκας που τερμάτισε σε χρόνο 2:06.75. Μάλιστα με αυτή την επίδοση βελτίωσε το ατομικό της ρεκόρ και ήταν η 6η καλύτερη επίδοση όλων των εποχών.
Το τμήμα καταδύσεων του Παναθηναϊκού πανηγύρισε την κατάκτηση του Κυπέλλου Χριστουγέννων Β΄, Γ,΄Δ΄ Κατηγορίας που έγινε στη Θεσσαλονίκη, προσφέροντας στο «τριφύλλι» τον 1.676ο τίτλο του.
Ήταν η πρώτη φορά που στο Κύπελλο Χριστουγέννων έγιναν μαζί η Β΄, Γ΄ και Δ΄ Κατηγορία και ο Παναθηναϊκός ήταν ο μεγάλος νικήτης.
Η προπονήτρια Ίνκα Μπαντούρι χρησιμοποίησε τα ακόλουθα παιδιά: Αλεξάνδρα Ζούκα Μπαντούρι, Μαργαρίτα Γιαννοπούλου, Παναγιώτης Καπνόπουλος και Χριστίνα Τζουμανίκα. Αυτός ήταν ο 33ος τίτλος για το τμήμα καταδύσεων του Παναθηναϊκού.
Τη νίκη με 3-1 σετ πήρε ο Παναθηναϊκός κόντρα στο Μίλωνα στο πλαίσιο της 12ης αγωνιστικής της Volley League.
Σε ένα παιχνίδι όπου οι «πράσινοι» αγωνίστηκαν χωρίς τον τραυματία, Φερνάντο Ερνάντες και έμειναν πίσω στο σκορ με 1-0, κατάφεραν να αντιδράσουν και να πάρουν την «καθαρή» νίκη με 3-1. Έτσι οι «πράσινοι» διατηρούνται στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας, ισοβαθμώντας με τον ΠΑΟΚ.
Εξαιρετική εμφάνιση από τον Γίρι Κόβαρ που κάλυψε επάξια το κενό του Ερνάντες, ο οποίος παρακολούθησε με πολιτικά τον αγώνα όντας τραυματίας. Καλή εμφάνιση και από τον Λούκας Ρανγκέλ, που έδωσε πολύτιμες λύσεις και στην επίθεση πέραν του μπλοκ. Θετικό ντεμπούτο για τον Μπρέντεν Σάντερ στο πρωτάθλημα, που έδειξε ότι μπορεί να προσφέρει λύσεις στη συνέχεια του πολύ απαιτητικού προγράμματος των «πρασίνων» σε Ελλάδα και Ευρώπη.
Επόμενο παιχνίδι για τον Παναθηναϊκό, εκτός έδρας κόντρα στον Φοίνικα Σύρου.
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε τον αγώνα με τον Γιάκομπσεν στην πάσα, τους Πετρέα και Ρανγκέλ κεντρικούς, τους Φράγκο και Σάντερ ως ακραίους, τον Κόβαρ ως διαγώνιο αντί του Ερνάντες και τον Ζήση στη θέση του λίμπερο.
Ο Μίλωνας ήταν η ομάδα που είχε περισσότερη θέρμη στο παιχνίδι του και πιέζοντας από το σερβίς την υποδοχή του Παναθηναϊκού κατάφερε να προηγηθεί από νωρίς με 1-3 και στη συνέχεια με 8-12 (με τέσσερις άσσους), φέρνοντας έτσι το πρώτο τάιμ άουτ από πλευράς γηπεδούχων. O Μίλωνας κατάφερε να ανοίξει ακόμα περισσότερο τη διαφορά (10-15), αλλά με ένα σερί οι «πράσινοι» μείωσαν σε 16-18, μπαίνοντας και πάλι γερά στη διεκδίκηση του σετ. Ότι «έχτιζαν» οι παίκτες του Δημήτρη Ανδρεόπουλου το γκρέμισαν μέσα σε λίγα λεπτά επιτρέποντας στο Μίλωνα να προηγηθεί με 17-21. Ένας άσσος του Πετρέα έδωσε και πάλι τη δυνατότητα στους γηπεδούχους να πλησιάσουν στους δύο πόντους (21-23), αλλά με 22-25 ο Μίλωνας πήρε το σετ, κάνοντας το 0-1.
Η εικόνα στο δεύτερο σετ ήταν διαφορετική. Ο Παναθηναϊκός με μεγαλύτερη συγκέντρωση στην επίθεση, πιο σταθερή υποδοχή και αυξημένη πίεση από το σερβίς προηγήθηκε αρχικά με 7-4, το οποίο στη συνέχεια διαμόρφωσε στο 13-8. Ο Μίλωνας έδειξε και πάλι το μαχητικό του πρόσωπο και με μπλοκ στον Σάντερ από την πάιπ μείωσε σε 15-14, αναγκάζοντας έτσι τον Δημήτρη Ανδρεόπουλο να καλέσει τάιμ άουτ. Οι γηπεδούχοι διατήρησαν την ψυχραιμία τους ανακτώντας εκ νέου διαφορά τεσσάρων πόντων (20-16), μπαίνοντας στην τελική ευθεία του δεύτερου σετ. Ο Σάντερ ήταν αυτός που τελείωσε τη δουλειά, καθώς ο Αμερικανός με δύο άσσος και μία πάιπ διαμόρφωσε το 25-20, για το 1-1 του Παναθηναϊκού στα σετ.
Στο τρίτο σετ ο Παναθηναϊκός ήταν και πάλι η ομάδα που πήρε το προβάδισμα (7-5) αλλά γρήγορα ο Μίλωνας αντέδρασε για το 8-9, εκμεταλλευόμενος και κάποια λάθη από τη μεριά των γηπεδούχων. Οι δύο ομάδας πήγαιναν χέρι-χέρι στο σκορ (15-15), αλλά από εκείνο το σημείο και έπειτα τα «τριφύλλι» ανέβασε την πίεσή του στο σερβίς προηγήθηκε με 21-18 και με μπλοκ του ανεβασμένου Ρανγκέλ έφτασε στο 25-20 και πήρε το προβάδισμα με 2-1 στα σετ.
Παναθηναϊκός και Μίλωνας ακολουθούσαν ο ένας τον άλλον στο τέταρτο σετ (8-8), αφού καμία από τις δύο ομάδες δεν μπορούσε να ξεφύγει στο σκορ. Το μπλοκ και οι πρώτοι χρόνοι του Ρανγκέλ ήταν αυτά που έδωσαν στους «πράσινους» την ευχέρεια να ξεφύγουν με 13-11, αλλά γρήγορα ο Μίλωνας ισοφάρισε σε 14-14. Το νέο προσπέρασμα με +2 του Παναθηναϊκού ήρθε από άσσο του Φράγκου, βάζοντας τους γηπεδούχους σε θέση οδηγού με 19-17. Το προβάδισμα αυτό αποδείχτηκε παροδικό αφού και πάλι η ομάδα της Νέας Σμύρνης μπόρεσε να προσπεράσει με 19-20, αλλά ένα μπλοκ του Πετρέα και ένα άουτ χτύπημα από τους φιλοξενούμενος αντέστρεψαν για μία ακόμα φορά το προβάδισμα που πέρασε στη μεριά του Παναθηναϊκού με 22-20. Ο Παναθηναϊκός δεν άφησε την ευκαιρία να πάει χαμένη και με 25-22 πήρε το τέταρτο σετ και τη νίκη με 3-1 σετ.
Οι πόντοι του Παναθηναϊκού προήλθαν από 9 άσσους, 56 επιθέσεις, 9 μπλοκ και 23 λάθη αντιπάλων και του Μίλωνα προήλθαν από 11 άσσους, 44 επιθέσεις, 8 μπλοκ και 24 λάθη αντιπάλων.
Τα σετ: 3-1 (22-25, 25-20, 25-20, 25-22)
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο. (Δημήτρης Ανδρεόπουλος): Κόβαρ 21 (20/28 επ., 1 άσσος, 57% υπ. - 48% άριστες), Σάντερ 14 (11/24 επ., 2 άσσοι, 1 μπλοκ, 57% υπ. - 14% άριστες), Πετρέας 9 (4/4 επ., 3 άσσοι, 2 μπλοκ), Γιάκομπσεν 2 (1/1 επ., 1 μπλοκ), Ρανγκέλ 16 (11/15 επ., 5 μπλοκ), Φράγκος 12 (9/18 επ., 3 άσσοι, 55% υπ. - 20% άριστες) / Ζήσης (λ, 81% υπ. - 6% άριστες), Γεωργίου, Μπάσης.
Α.Ο.Ν.Σ. ΜΙΛΩΝ (Σάκης Ψάρρας): Μπράιαν 11 (8/11 επ., 2 άσσοι, 1 μπλοκ), Ανδρεάδης 10 (8/10 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ), Γιορντάνοφ 13 (10/28 επ., 1 άσσος, 2 μπλοκ), Μολίνα 12 (11/25 επ., 1 μπλοκ, 54% υπ. - 26% άριστες), Εφραιμίδης 9 (5/13 επ., 3 άσσοι, 1 μπλοκ, 43% υπ. - 24% άριστες), Χερ 6 (2/2 επ., 2 άσσοι, 2 μπλοκ) / Χανδρινός (λ, 53% υπ. - 26% άριστες), Θεοδόσης, Δημητούλης, Μάρκου 1 (1 άσσος), Νανόπουλος 1 (1 άσσος).
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Η Ελέαννα Χριστινάκη ήταν η κορυφαία σε απόδοση παίκτρια στη νίκη του Παναθηναϊκού επί του Ολυμπιακού, ωστόσο τις δηλώσεις μετά το τέλος του αγώνα η Ελληνίδα παίκτρια υπογράμμισε πως πρωταγωνίστρια ήτα συνολικά η ομάδα.
«Δεν θεωρώ ότι ήμουν πρωταγωνίστρια εγώ αλλά ολόκληρη η ομάδα. Παίξαμε ένα πολύ καλό παιχνίδι το ευχαριστηθήκαμε και κοιτάμε μπροστά για να πετύχουμε τους στόχους μας. Για την ατμόσφαιρα τι να πω αυτό που είχα ζήσει σε πολύ μικρότερη ηλικία το ξανάζησα σήμερα σε αυτό το γήπεδο και αναμφίβολα είναι σπουδαίο να αγωνίζεσαι για αυτόν τον κόσμο».
Ως υπέρβαση χαρακτήρισε την εμφάνιση του Παναθηναϊκού στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό η Ελένη Καπογιάννη, η οποία υπογράμμισε πως οι «ερυθρόλευκες» παραμένουν φαβορί για την κατάκτηση του τίτλου.
«Σήμερα κάναμε μια μεγάλη νίκη και θεωρώ ότι κάναμε υπέρβαση. Τα κορίτσια έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό και θέλω να τους δώσω συγχαρητήρια. Φυσικά συγχαρητήρια θέλω να δώσω και στον κόσμο μας για την ατμόσφαιρα που δημιούργησε.
Σίγουρα κοιτάξαμε και τη διαφορά αλλά από κει και πέρα εμείς πρέπει να κοιτάξουμε τα ματς που έρχονται και να μη μείνουμε σε κάτι άλλο. Ο Ολυμπιακός παραμένει το φαβορί για την κατάκτηση του τίτλου αλλά εμείς είμαστε εδώ».
Μεγάλος νικητής στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό ήταν ο Παναθηναϊκός, ο οποίος παίζοντας κατά διαστήματα κυριαρχικό μπάσκετ πήρε τη νίκη με 77-63.
Οι «πράσινες» ανεβάζοντας στροφές μετά τα πρώτα πέντε λεπτά της αναμέτρησης κατάφεραν να φτάσουν ακόμα στο +29, στα μέσα της τρίτης περιόδου. Ωστόσο από κει και μετά μία match up άμυνα ζώνης που χρησιμοποίησε ο Ολυμπιακός, έβγαλε εκτός ρυθμού το «τριφύλλι» και έδωσε την ευκαιρία στις «ερυθρόλευκες» να κατεβάσουν τη διαφορά στο τελικό -14.
Έτσι ο Ολυμπιακός διατηρεί το απόλυτο πλεονέκτημα έδρας, ωστόσο οι δύο ομάδες, όταν θα έρθει ή ώρα, θα ξεκινήσουν τους τελικούς με το σκορ στο 1-1, αφού θυμίζουμε πως μεταφέρουν στα Play Off τις νίκες της κανονικής διάρκειας μέχρι να φτάσουν στις 4 νίκες που χρειάζεται ο πρωταθλητής!
Κορυφαία για τον Παναθηναϊκό ήταν η Ελεάννα Χριστινάκη με 20 πόντους και 4 ασίστ, ακολούθησε η Αρίκα Κάρτερ με 19 πόντους 3 ριμπάουντ και 4 ασίστ και η Τσάστιτι Ριντ 17 πόντους, 6 ριμπάουντ και 5 ασίστ. Διψήφια η Έμιλυ Πότερ με 10 πόντους και 8 ριμπάουντ. 20 πόντους και 8 ριμπάουντ είχε για τον Ολυμπιακό η Μέγκαν Γκούσταφσον.
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε τον αγώνα με τις Παυλοπούλου, Κάρτερ, Χριστινάκη, Ριντ και Πότερ, ενώ οι πρώτες πέντε για τον Ολυμπιακό ήταν οι Σταμολάμπρου, Αγιούσο, Γκούσταφσον, Νικολοπούλου και Σουκ.
Η εκκίνηση του «τριφυλλιού» ήταν εντυπωσιακή και ακόμα πιο εντυπωσιακή ήταν η Χριστινάκη, η οποία με δέκα προσωπικούς πόντους στα πρώτα τέσσερα λεπτά του αγώνα οδήγησε τον Παναθηναϊκό στο 13-6, αναγκάζοντας έτσι τον τεχνικό των «ερυθρολεύκων» να καλέσει τάιμ άουτ. Οι φιλοξενούμενες έβγαλαν αντίδραση μετά το τάιμ άουτ κατεβάζοντας τη διαφορά στο 13-11, σε ένα ματς που είχε καλό ρυθμό στο σκοράρισμα και για τις δύο ομάδες. Χριστινάκη, Κάρτερ και Παυλοπούλου συνέχισαν να οδηγούν τις «πράσινες» στο σκοράρισμα, διατηρώντας το προβάδισμα (22-15 στο 8’). Οι «πράσινες» είχαν υπομονή στο παιχνίδι τους και καλή κυκλοφορία της μπάλας και έτσι παίζοντας με μεγάλη αυτοπεποίθηση είδαν την Κάρτερ να ευστοχεί σε τρίποντο με τη λήξη του χρόνου, διαμορφώνοντας στο τέλος της πρώτης περιόδου του 31-19.
Στις αρχές του δευτέρου δεκαλέπτου οι δύο ομάδες ήταν άστοχες, όμως ο Παναθηναϊκός διατηρούσε με άνεση διψήφια διαφορά +11 (33-22) στο 12΄. Η Σταμολάμπορου ήταν η μοναδική που έδειχνε να αντιδρά για τον Ολυμπιακό, την ίδια ώρα όμως η Χριστινάκη συνέχισε να «σκοτώνει» την «ερυθρόλευκη» άμυνα, διαμορφώνοντας στο 17’ το 42-26, που συνιστούσε τη μεγαλύτερη διαφορά μέχρι εκείνη τη στιγμή στο ματς. Το «τριφύλλι» κυριαρχούσε στο παρκέ της Λεωφόρου και αυτό συνεχίστηκε έως και το τέλος του ημιχρόνου, όπου οι γηπεδούχες πήγαν στα αποδυτήρια έχοντας καλύψει και τη διαφορά της ήττας τους στον πρώτο αγώνα (-15), προηγούμενες με 44-28. Στο «πράσινο» προβάδισμα σημαίνοντα ρόλο είχε παίξει η μεγάλη υπεροχή του Παναθηναϊκού στα ριμπάουντ έχοντας 19 έναντι μόλις 9 του Ολυμπιακού, ενώ η ομάδα της Ελένης Καπογιάννη είχε αναλογία ασίστ-λαθών 10-4, έναντι 8-3 αυτής του Θανάση Νίκλα.
Ο Παναθηναϊκός ήταν καταπληκτικός και στο πρώτο μισό της τρίτης περιόδου όπου «έγραψε» διαφορά +29 (61-32) στο 25’, αφού αφενός είχε καταφέρει να βγάλει εκτός αγώνα τα όπλα του Ολυμπιακού και κυρίως την Γκούσταφσον, ενώ στην επίθεση έκανε πάρτυ με πρώτα… βιολιά τις Χριστινάκη (18π), Ριντ (15π) και Κάρτερ (10π). Στη συνέχεια η πίεση από την άμυνα του Παναθηναϊκού ελαττώθηκε και έτσι οι «ερυθρόλευκες» αντέδρασαν, κατεβάζοντας τη διαφορά σε 63-39 (στο 27’) και κλείνοντας την τρίτη περίοδο στο -21 (66-45).
Ο νικητής του αγώνα είχε κριθεί και αυτός ήταν ο Παναθηναϊκός, ωστόσο αυτό που έμενε να φανεί στην τέταρτη και τελευταία περίοδο ήταν εάν οι «πράσινες» θα κατάφεραν να πάρουν τη νίκη με +16, που θα τους έδινε και το πλεονέκτημα έδρας στα Play Offs. Μάλιστα οι «ερυθρόλευκες» κατάφεραν να κατεβάσουν στο όριο αυτό τη διαφορά, γράφοντας το 68-52 στο 34’. Το «τριφύλλι» είχε κολλήσει επιθετικά στο τέταρτο δεκάλεπτο, επιτρέποντας στον Ολυμπιακό να μειώσει σε 68-55 στο 36’, την ώρα που ο ρυθμός του αγώνα και εξαιτίας της κούρασης, είχε πέσει. Ο Ολυμπιακός με 2/2 βολές της Γκούσταφσον μείωσε ακόμα περισσότερο (72-60), ενώ απέμεναν 1:45 για το φινάλε της αναμέτρησης. Ο Παναθηναϊκός πήρε εν τέλει εύκολα τη νίκη με 77-63, δεν κάλυψε τη διαφορά, αλλά έδειξε πως είναι ικανός να πάρει τον τίτλο και με μειονέκτημα έδρας.
Τα δεκάλεπτα: 31-19, 44-28, 66-45, 77-63
Παναθηναϊκός (Καπογιάννη): Ριντ 17(1), Παυλοπούλου 6(2), Πότερ 10, Σωτηρίου 2, Αλεξανδρή 1, Χριστινάκη 20(2), Κάρτερ 19(2), Χαιριστανίδου 2.
Ολυμπιακός (Νίκλας): Σταμολάμπρου 8(1), Σταμάτη, Αγιούσο 8(1), Σπυριδοπούλου, Σύρρα, Γκούσταφσον 20, Νικολοπούλου 11, Δίελα, Σουκ 16(1).
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Την απόκτηση της Ελίνας Ζιώγα ανακοίνωσε ο Παναθηναϊκός, εντάσσοντας στην ομάδα ποδοσφαίρου γυναικών την 18χρονη αμυντικό, η οποία είναι διεθνής με την Εθνική ομάδα των νεάνιδων.
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με την Ελίνα Ζιώγα για το γυναικείο τμήμα ποδοσφαίρου.
Πρόκειται για μια σημαντική μεταγραφική προσθήκη στην άμυνα της ομάδας που ενισχύει στα μετόπισθεν το «τριφύλλι». Η 18χρονη αμυντικός αγωνιζόταν στον Οδυσσέα Μοσχάτου και είναι διεθνής με την Εθνική ομάδα των νεάνιδων. Παλιότερα αγωνιζόταν στην ομάδα του Πηγάσου Θριασίου. Ο Παναθηναϊκός έκανε μια ακόμα κίνηση στην προσπάθεια του για άνοδο στη μεγάλη κατηγορία.
Σε δήλωση της η Ζιώγα ανέφερε: «Είναι τιμή μου που θα είμαι μέλος του Παναθηναϊκού και θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για να πετύχει η ομάδα τους στόχους της. Η άνοδος είναι στο μυαλό όλων μας και για αυτό θα δουλέψουμε όλες οι αθλήτριες και το τεχνικό τιμ».
Τον Μίλωνα αντιμετωπίζει για μία ακόμα φορά ο Παναθηναϊκός, αυτή τη φορά για την 12η αγωνιστική της Volley League (18:30, PAO TV).
Μετά τους δύο ημιτελικούς του League Cup «Νίκος Σαμαράς», το «τριφύλλι» θα αναμετρηθεί για τρίτη φορά μέσα σε μία εβδομάδα με την ομάδα της Νέας Σμύρνης, αλλά αυτή τη φορά για το πρωτάθλημα. Στους ημιτελικούς του League Cup ο Παναθηναϊκός νίκησε 3-0 στο Μαρούσι και 3-2 στη Νέα Σμύρνη και προκρίθηκε, ωστόσο, στον Α’ γύρο στη Νέα Σμύρνη ο Μίλωνας είχε νικήσει με 3-0 σετ.
Ο Παναθηναϊκός θέλει να διατηρηθεί ισόβαθμος με τον ΠΑΟΚ στη 2η θέση συντηρώντας παράλληλα, στη χειρότερη περίπτωση, τη διαφορά του από τον πρωτοπόρο Ολυμπιακό. Ο Μίλωνας με «τρίποντο» θα προσπεράσει τον Παναθηναϊκό στην 3η θέση, την ώρα που η ομάδα του Σάκη Ψάρρα ψάχνει γενικά τους βαθμούς για να διατηρηθεί εντός της πρώτης 4αδας.
Σε 9 αγώνες πρωταθλήματος ο Παναθηναϊκός προηγείται με 8-1 νίκες. Διαιτητές του σημερινού αγώνα θα είναι οι Κουτσούλας και Ράντσιου.