Ο Παναθηναϊκός ενημέρωσε τους φιλάθλους για τον τρόπο που θα γίνει η είσοδος στο κλειστό του Αγίου Θωμά στη ρεβάνς του αγώνα με τον Ολυμπιακό για το Challenge Cup.
Η είσοδος των φιλάθλων στο γήπεδο θα ξεκινήσει στις 5.45μ.μ. και οι κάτοχοι διαρκείας θα μπουν από την Θύρα 3 ενώ τα VIP διαρκείας και οι διαπιστευμένοι θα μπουν από την Θύρα 6.
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ενημερώνει τους φιλάθλους για την είσοδο στο κλειστό του Αγίου Θωμά στο Μαρούσι την Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου στις 7μ.μ.
Ο Σύλλογος δίνει έναν καθοριστικό αγώνα κόντρα στον επαναληπτικό για την ημιτελική φάση του Challenge Cup και καλεί τους φιλάθλους που θα παρευρεθούν στο γήπεδο να ακολουθήσουν τις οδηγίες.
Όπως είναι γνωστό δεν εκδόθηκαν εισιτήρια για το συγκεκριμένο ματς και δικαίωμα εισόδου έχουν μόνο οι κάτοχοι καρτών διαρκείας και όσοι διαπιστεύθηκαν για το συγκεκριμένο ματς.
Παρακαλούνται να έχουν άπαντες μαζί τους την τυπωμένη κάρτα διαρκείας (όχι σε κινητά τηλέφωνα ή άλλη μορφή) καθώς δεν θα τους επιτραπεί αλλιώς η είσοδος.
Ξεκαθαρίζεται ότι θα υπάρχει προέλεγχος από την αστυνομία πριν φτάσουν οι φίλαθλοι στις εισόδους και αν έχουν τις κάρτες διαρκείας ή αν δεν είναι διαπιστευμένοι δεν θα τους επιτρέπεται η είσοδος προς τις κερκίδες.
Η είσοδος των φιλάθλων στο γήπεδο θα ξεκινήσει στις 5.45μ.μ. και οι κάτοχοι διαρκείας θα μπουν από την Θύρα 3 ενώ τα VIP διαρκείας και οι διαπιστευμένοι θα μπουν από την Θύρα 6.
Ανακοινώθηκε το παγκόσμιο ranking της σκοποβολής στο σκητ και ο Μάκης Μίτας βρίσκεται μέσα στην κορυφαία δεκάδα του κόσμο.
Ο πρωταθλητής του Παναθηναϊκού στη σκοποβολή έχει κατορθώσει με τις επιδόσεις του και έχει κερδίσει τις εντυπώσεις και είναι ένας εκ των κορυφαίων στο αγώνισμα του.
Ο Μίτας βρίσκεται στην ένατη θέση στον κόσμο και προσπαθεί να πιάσει στη γενική κατάταξη τον Ιάπωνα Σοτάρο Τογκούτσι ενώ έχει αφήσει πίσω του τον Μαρτσέλο Ανταρτ από τη Μάλτα.
Η σπουδαία επιτυχία της Δέσποινας Γεωργιάδου με την κατάκτηση του Παγκοσμίου Κυπέλλου την έχει φέρει στην 3η θέση του παγκόσμιου Ranking αυτή τη στιγμή, ενώ η Γαβριέλα Κοκκόση ήταν στην 16άδα του Μεσογειακού πρωταθλήματος.
Πιο συγκεκριμένα η πρωταθλήτρια του «τριφυλλιού» με αυτή την επιτυχία της βρίσκεται στην τρίτη θέση της παγκόσμιας λίστας με 208 βαθμούς και μάλιστα έχει πλησιάσει αισθητά στη δεύτερη θέση την Άνα Μπάστα από το Αζερμπαϊτζάν που έχει 224 βαθμούς.
Η περίοδος της ολυμπιακής πρόκρισης θα ξεκινήσει στις 3 Απριλίου του 2024 και θα ολοκληρωθεί στις 30 Απριλίου του 2024 και η κάθε χώρα έχει δικαίωμα να στείλει μια αθλήτρια αυτή που θα βρίσκεται ψηλότερα στο παγκόσμιο ranking εκείνη τη στιγμή.
Από κει και πέρα η σκληρή δουλειά στον Παναθηναϊκό συνεχίζεται και στις μικρές κατηγορίες με τη Γαβριέλα Κοκκόση να καταλαμβάνει την τιμητική 16η θέση στη σπάθη νεανίδων U17 στο Μεσογειακό ορωτάθλημα που έγινε στο Ζάγκρεμπ.
Το τμήμα μπάσκετ με αμαξίδιο του Παναθηναϊκού επιβλήθηκε εκτός έδρας του ΠΑΣΚΑ με 25-77 στο γήπεδο του Ρουφ και η διαφορά των 52 πόντων είναι η μεγαλύτερη σε εκτός έδρας ματς του «τριφυλλιού».
Η προηγούμενη μεγαλύτερη διαφορά ήταν το εκτός έδρας ματς με τον Άτλα που είχε λήξει 20-67 και πλέον το μόνο που διατηρείται ακόμα από το συγκεκριμένο ματς είναι η καλύτερη άμυνα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Παναθηναϊκός είχε τη συμπαράσταση περίπου 50 οπαδών του από τις γύρω περιοχές που έκαναν αισθητή την παρουσία τους.
Παναθηναϊκός (Χρόνης-Γκανάς): Τριανταφύλλου, Χρονοπούλου , Μαρτσάκης, Μιχαλοπούλου, Νέλσον, Κοντογιάννης, Δίτσης , Κατωπόδης, Σπαθής και Φύτρος.
Ο Παναθηναϊκός επικράτησε του Ατρόμητου Αθηνών με 2-1 στο ντέρμπι της Β΄ Εθνικής και έχει θέσει γερές βάσεις για την άνοδο στη μεγάλη κατηγορία!
Ο ι «πράσινες» κατάφεραν και λύγισαν τη μοναδική ομάδα που τις είχε κερδίσει ως τώρα και εδραιώθηκαν για τα καλά στην πρώτη θέση της βαθμολογίας.
Ο Παναθηναϊκός δυσκολεύτηκε στο πρώτο ημίχρονο καθώς έμεινε πίσω στο σκορ στο 44΄ με 0-1 με γκολ που πέτυχε η Μοσκοφίδου. Ωστόσο στο 48 η Κοκοτσάκη με πλασέ έφερε το ματς στα ίσα και το νικητήριο γκολ για τον Παναθηναϊκό σημείωσε η Μπριάνα στο 83΄ που διαμόρφωσε και το τελικό 2-1.
Με αυτή τη νίκη ο Παναθηναϊκός έφτασε τους 24 βαθμούς τη στιγμή που ο Ατρόμητος έχει 18 βαθμούς με ένα ματς λιγότερο.
Υπενθυμίζεται ότι η πρώτη ομάδα στη βαθμολογία ανεβαίνει απευθείας στη μεγάλη κατηγορία αν έχει 6 βαθμούς διαφορά από τη δεύτερη, ενώ αν έχει λιγότερη διαφορά θα παίξει μπαράζ με τη δεύτερη ομάδα, ωστόσο κουβαλάει τους βαθμούς από το πρωτάθλημα σε αυτούς τους δύο αγώνες.
Από πλευράς Παναθηναϊκού ο κόουτς Γιάννης Χαραλαμπίδης παρέταξε τις εξής: Πετροπούλου, Τσιρούλη, Δημητρίου, Κοκοτσάκη, Γρηγοροπούλου, Καμαριανού, Λόγου, Νταρζάνου, Ντζάνη, Δεσπολλάρη και Μπριάνα. Επίσης αγωνίστηκαν και οι Ανδρικοπούλου, Δέλιου, Κουκουλοπούλου, Μαρουδίτση και Δούλη.
Πολύ καλή ήταν η παρουσία του Παναθηναϊκού στους αγώνες σκοποβολής του Σαββατοκύριακου που πραγματοποιήθηκαν στο Εθνικό Σκοπευτήριο Βύρωνα, με ένα «χρυσό» και τρία «ασημένια» μετάλλια.
Αναλυτικότερα, στο αεροβόλο πιστόλι γυναικών τη 2η θέση κατέκτησε η Ευτυχία Μιχελάκη με 553. Στην ίδια κατηγορία την 4η θέση πήρε η Μαρία Πετροπούλου με 546 και την 9η θέση η Αναστασία Εξαρχάκου με 527.
Στο αεροβόλο πιστόλι νεανίδων τη 2η θέση κατέκτησε η Αναστασία Κοναξή με 550 και τη 10η θέση η Ερμιόνη Γιαννουλάκη με 443.
Στο αεροβόλο πιστόλι ανδρών οι δύο πρώτες θέσεις ήταν «πράσινες» με τον Νίκο Κανιούρη να είναι πρώτος (569) και τον Μανώλη Παπαθωμά δεύτερος (556).
Στην ίδια κατηγορία 5ος ήταν ο Γιώργος Μακρής (547) και 13ος ο Αντώνης Ζαρμακούπης (538).
Τέλος, στο αεροβόλο πιστόλι εφήβων την 5η θέση κατέκτησε ο Θοδωρής Τρεκλης (508) και τη 10η ο Ηλίας Λουκόπουλος (440).
Η δρομέας του Παναθηναϊκού, Αναστασία Μαρινάκου συνεχίζει τις μεγάλες εμφανίσεις και αυτή τη φορά έγραψε ιστορία στα 3.000μ. στον κλειστό στίβο.
Συγκεκριμένα, η πρωταθλήτρια του Παναθηναϊκού έλαβε μέρος στο μίτινγκ κλειστού στίβου στο Μετζ της Γαλλίας καταφέρνοντας να τερματίσει πρώτη στον Β’ τελικό των 3.000 μέτρων με χρόνο 9:05.82, που αποτελεί και ατομικό της ρεκόρ αλλά και ρεκόρ Παναθηναϊκού.
Το προηγούμενο ρεκόρ Συλλόγου το κατείχε η ίδια με το 9:07.47 που είχε κάνει σε διεθνές μίτινγκ στο Μάντσεστερ στις 28/1/23.
Ο Παναθηναϊκός συμμετείχε στην ημερίδα κλειστού στίβου που έγινε στο ΣΕΦ και είχε αρκετές παρουσίες.
Ξεχώρισε η Άρτεμις Αναστασίου που ήταν δεύτερη στα 60μ. με επίδοση 7.49 και δείχνει πανέτοιμη για το πανελλήνιο πρωτάθλημα κλειστού στίβου την επόμενη εβδομάδα.
Καλή ήταν η παρουσία του Λεβαντίνου στα 400μ. που είχε τη δεύτερη καλύτερη επίδοση με 50.40 ενώ στο ίδιο αγώνισμα ο Γαβαλάς είχε 53.43.
Από κει και πέρα ο Παναγιώτης Τριβυζάς είχε 4η καλύτερη επίδοση στα 60μ. με 6.80 ενώ ο Βασίλης Μυριανθόπουλος είχε χρόνο 6.92.
Το ντουέτο Τριβυζα-Μυριανθόπουλου έτρεξε και στα 200μ. με τον πρώτο να έχει επίδοση 21.51 και τον δεύτερο να κάνει χρόνο 21.68.
Τέλος, στο άλμα επί κοντώ ο Σκορδίλης ήταν 9ος με 4.55 και ο Καραλής ήταν 9ος στο μήκος με 6.39.
Στα λάθη απέδωσε την ήττα από την ΑΕΚ ο προπονητής του Παναθηναϊκού, Γιάννης Καλμαζίδης τονίζοντας στις δηλώσεις του πως οι «πράσινες» ήταν καλύτερες στην επίθεση, ωστόσο αυτό δεν αρκούσε για τους δώσει τη νίκη.
«Αν δούμε συνολικά τα νούμερα είμαστε καλύτεροι στην επίθεση κάτι που συνήθως σου δίνει τη νίκη, αλλά πληρώσαμε τα λάθη μας. Ειδικά στο πρώτο σετ όπου χάσαμε 9 σερβίς και η ΑΕΚ μόλις 1. Μετά ισορροπήσαμε τον αγώνα, αλλά και πάλι στο 5ο σετ κάναμε 5 ή 6 λάθη και χάσαμε κάποιους πολύ εύκολους πόντους. Δεν μπορείς να κάνεις τόσα λάθη και ειδικά στις κρίσιμες στιγμές».
Ο προπονητής του Παναθηναϊκού, Δημήτρης Ανδρεόπουλος μετά τη νίκη επί του Άθλου ανέφερε πως όλοι οι παίκτες που χρησιμοποίησε έπαιξαν καλά.
«Ακόμη ένα παιχνίδι που όλοι οι παίκτες μας έπαιξαν καλά. Ο Άθλος όντως κυνηγάει τον κάθε πόντο, παίζει καλά και οργανωμένα. Έχουμε ένα δύσκολο παιχνίδι την Τετάρτη και έτσι το αντιμετωπίζουμε».