Την ευκαιρία να περάσει στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας έχασε ο Παναθηναϊκός που ηττήθηκε με 2-3 σετ από την ΑΕΚ στο ντέρμπι της 16ης αγωνιστικής της Volley League Γυναικών.
Οι «πράσινες» βρέθηκαν δύο φορές πίσω στο σκορ, όμως ισάριθμες κατάφεραν να ισοφαρίσουν και να οδηγήσουν το ματς στο τάι μπρέικ. Εκεί η «Ένωση» φάνηκε πιο ψύχραιμη και με κορυφαία τη Σίλβα, που με τα σερβίς της έβαλε δύσκολα στην υποδοχή του «τριφυλλιού» κατάφερε να φύγει με τη νίκη και τους δύο βαθμούς από το κλειστό του Αγίου Θωμά στο Μαρούσι.
Πλέον ο Παναθηναϊκός ισοβαθμεί με τον Ολυμπιακό στην 3η θέση με 37 βαθμούς, ενώ 2η είναι η ΑΕΚ με 39 και στην κορυφή ο ΠΑΟΚ (που έχασε βαθμό στο Μαρκόπουλο) με 43.
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε τον αγώνα με την Παπαφωτίου στην πάσα, τις Χατζηευστρατιάδου και Κρος ως κεντρικές, τις Ανάε και Γκρότες στα άκρα, την Ανθούλη ως διαγώνια και την Πολίτη σε θέση λίμπερο.
Το «τριφύλλι» ξεκίνησε εξαιρετικά σε σερβίς και μπλοκ, με αποτέλεσμα να προηγηθεί πολύ νωρίς με 6-2, αλλά γρήγορα η ΑΚΕ με τον ίδιο τρόπο κατάφερε να μειώσει σε 6-5. Η «Ένωση» βελτίωσε σημαντικά την υποδοχή της και αυτό έφερε επιθέσεις με καλές προϋποθέσεις, με αποτέλεσμα να προσπεράσει για πρώτη φορά με 10-11 και 11-13. Η ΑΕΚ πατούσε καλύτερα στο παρκέ, κυριαρχώντας στο μπλοκ και έτσι στην τελική ευθεία του πρώτου σετ είχε πάρει προβάδισμα +4 (16-20). Ο Παναθηναϊκός είχε απάντηση και πληρώνοντας τις φιλοξενούμενες με το ίδιο νόμισμα (μπλοκ), μετέτρεψε το 18-22 σε 22-22! Παρά την εντυπωσιακή επιστροφή των «πρασίνων» η ΑΕΚ με 23-25 πήρε το πρώτο σετ διαμορφώνοντας το 0-1.
Όπως στο πρώτο έτσι και στο δεύτερο σετ ο Παναθηναϊκός άρχισε πολύ δυναμικά μπαίνοντας μπροστά στο σκορ με 6-1 και 9-3, διάστημα στο οποίο ο τεχνικός της ΑΕΚ είχε ήδη καλέσει τα δύο τάιμ άουτ που είχε δικαίωμα στο δεύτερο σετ. Το 17-5 επιβεβαίωνε την απόλυτη κυριαρχία του «τριφυλλιού» σε όλους τους τομείς στο δεύτερο σετ. Εν τέλει οι «πράσινες» με 25-11 κατέκτησαν εύκολα το δεύτερο σετ, ισοφαρίζοντας σε 1-1.
Ο Παναθηναϊκός ήταν και στο τρίτο σετ η ομάδα που πήρε το προβάδισμα (7-4), εκμεταλλευόμενος κάποιες αστάθειες στην υποδοχή της ΑΕΚ. Η «Ένωση» έβγαλε αντίδραση ισοφαρίζοντας σε 7-7, αλλά ένας άσσος της Ανθούλη και ένα μονό μπλοκ της Κρος, έφεραν και πάλι σε θέση οδηγού με +4 τον Παναθηναϊκό (12-8), αναγκάζοντας τον προπονητή των φιλοξενούμενων να καλέσει τάιμ άουτ. Η ΑΕΚ εμφανίστηκε βελτιωμένη μετά το τάιμ άουτ και ανεβάζοντας τον ρυθμό της στο μπλοκ μπόρεσε να ισοφαρίσει σε 13-13. Μπαίνοντας στην τελική ευθεία του τρίτου σετ, οι Χατζηευστρατιάδου και Ανθούλη βοήθησαν τα μέγιστα για να προηγηθεί το «τριφύλλι» και πάλι (19-16), αλλά για μία ακόμα φορά οι «κιτρινόμαυρες» κάλυψαν τη διαφορά ισοφαρίζοντας σε 19-19. Οι δύο ομάδες συνέχισαν να πηγαίνουν χέρι-χέρι στο σκορ, αλλά ένας άσσος της Σίλβα «έγραψε» το 23-25 για την ΑΕΚ, που πέρασε και πάλι μπροστά με 1-2 στα σετ.
Στο τέταρτο σετ ο Παναθηναϊκός δεν είχε περιθώριο για απώλειες και έτσι το «τριφύλλι» μπήκε πιο συγκεντρωμένο μπαίνοντας μπροστά στο σκορ με 6-3. Οι φιλοξενούμενες έχασαν τον καλό τους ρυθμό και τα σερβίς της Κρος έφεραν ακόμα μεγαλύτερους μπελάδες στην υποδοχή της ΑΕΚ, καθώς η Καναδέζα κεντρική με δύο άσσους, μεταξύ άλλων, οδήγησε τις «πράσινες» σε ένα εντυπωσιακό σερί, «γράφοντας» το 16-8. Οι «κιτρινόμαυρες» βελτιώθηκαν στην εξέλιξη του σετ, αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό για να αλλάξει τις ισορροπίες, μίας και ο Παναθηναϊκός με 25-17 πήρε το σετ, ισοφάρισε σε 2-2 και οδήγησε το σετ στο τάι μπρέικ.
Παπαφωτίου και Κρος πήραν άσσους στο τάι μπρέικ και έβαλαν μπροστά τον Παναθηναϊκό με 4-1. Εξαιρετική όμως από το σερβίς ήταν και Σίλβα, περιστροφή στην οποία η ΑΕΚ κατάφερε όχι μόνο να καλύψει τη διαφορά αλλά να προσπεράσει με 4-5. Οι «πράσινες» στην αλλαγή πλευρών είχαν μείνει πίσω με 5-8, αλλά σταδιακά κατάφεραν να μειώσουν σε 10-11. Η ΑΕΚ είχε πιο καθαρό μυαλό στο τέλος και με 11-15 πήρε το τάι μπρέικ και τη νίκη με 2-3 σετ.
Οι πόντοι του ΠΑΟ προήλθαν από 6 άσσους, 66 επιθέσεις, 12 μπλοκ και 23 λάθη αντιπάλων και της ΑΕΚ προήλθαν από 7 άσσους, 52 επιθέσεις, 12 μπλοκ και 22 λάθη αντιπάλων.
Τα σετ: 2-3 (23-25, 25-11, 23-25, 25-17, 11-15)
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο. (Γιάννης Καλμαζίδης): Χατζηευστρατιάδου 12 (9/15 επ., 3 μπλοκ), Ανάε 19 (18/34 επ., 1 μπλοκ, 61% υπ-34% άριστες), Γκρότους 11 (8/16 επ., 1 άσσο, 2 μπλοκ, 69% υπ.-38% άριστες), Παπαφωτίου 5 (3/4 επ., 1 άσσο, 1 μπλοκ), Ανθούλη 22 (19/44 επ., 1 άσσο, 2 μπλοκ), Κρος 15 (9/15 επ., 3 άσσοι, 3 μπλοκ) / Πολίτη (λ, 37% υπ.-14% άριστες), Νικολογιάννη, Μεταξά, Μερκούρη.
Α.Ε.Κ. (Ουνούς Οτσάλ): Νίζετιχ 14 (13/27 επ., 1 άσσο, 75% υπ. - 56% άριστες), Καλαντάτζε 7 (5/14 επ., 2 μπλοκ), Καλντερόν 15 (10/26 επ., 1 άσσο, 4 μπλοκ, 46% υπ. - 12% άριστες), Κωνσταντινίδου 3 (1/3 επ., 1 άσσο, 1 μπλοκ), Σίλβα 22 (16/39 επ., 4 άσσοι, 2 μπλοκ), Κουλίκοβα 10 (7/12 επ., 3 μπλοκ) / Αρτακιανού (λ, 56% υπ. - 20% άριστες), Διάλλα, Βλαχάκη.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Οι νίκες επί της ΑΕΚ σε άνδρες και γυναίκες είχαν συνέχεια για το ανδρικό και γυναικείο τμήμα πινγκ πονγκ αφού λύγισαν τα Ταταύλα και τον Άρη 2006 αντίστοιχα.
Ταταύλα-Παναθηναϊκός (3-4)
Μπόσκοβιτς-Αγγελάκης 2-3 (5-11, 5-11, 13-11, 11-5, 3-11)
Χατζηλυγερούδης-Κράστεφ 3-2 (5-11, 6-11, 11-9, 11-9, 11-5)
Παπαδημητρίου-Αντωνιάδης 3-0 (11-5, 11-6, 11-7)
Μπόσκοβιτς-Κράστεφ 0-3 (4-11, 5-11, 4-11)
Παπαδημητρίου-Αγγελάκης 1-3 (7-11, 9-11, 11-9, 9-11)
Χατζηλυγερούδης-Αντωνιάδης 3-0 (11-9, 11-9, 11-3)
Παπαδημητρίου/Χατζηλυγερούδης-Κράστεφ/Κωνσταντινόπουλος 1-3 (9-11, 9-11, 11-8, 9-11)
Παναθηναϊκός-Άρης 2006 (4-0)
Τοφάντ-Χοβσεπιάν 3-0 (11-7, 11-6, 11-5)
Παρίδη-Κορδούτη 3-0 (11-8, 11-6, 11-6)
Τόλιου-Καλογιάννη 3-0 (11-9, 11-8, 11-7)
Τοφάντ-Κορδούτη 3-0 (13-11, 11-3, 11-6)
Ο Δημήτρης Μάζης σε δηλώσεις του χαρακτήρισε «καλό μάθημα» την ήττα του Παναθηναϊκού από τον ΠΑΟΚ, ενώ σημείωσε πως παρόλο που οι «πράσινοι» έχουν κατοχυρώσει την έξοδό τους στην Ευρώπη, δεν είναι αδιάφοροι για τη συνέχεια του πρωταθλήματος.
«Για εμάς ήταν ένα καλό μάθημα η σημερινή ήττα και οφείλουμε να είμαστε πιο δυνατοί και συγκεντρωμένοι στη συνέχεια. Παρότι πιάνουμε τον στόχο της Ευρώπης δεν έχει τελειώσει η χρονιά για εμάς και το μυαλό μας είναι ήδη στο εκτός έδρας ματς με το Περιστέρι».
Τη νίκη με 3-0 σετ πήρε ο Παναθηναϊκός επί του Άθλου Ορεστιάδας στο πλαίσιο της 14ης αγωνιστικής της Volley League.
Οι «πράσινοι» σε ένα ακόμα παιχνίδι αγωνίστηκαν χωρίς τον τραυματία, Φερνάντο Ερνάντες, ωστόσο και πάλι δεν αντιμετώπισαν κάποιο πρόβλημα κόντρα στον μαχητικό Άθλο, παίρνοντας τρεις ακόμα πολύ σημαντικούς βαθμούς στο πρωτάθλημα.
Πλέον το «τριφύλλι» στρέφει την προσοχή του στη ρεβάνς του Challenge Cup με τον Ολυμπιακό, την ερχόμενη Τετάρτη (15/2, 19:00) στο κλειστό του Αγίου Θωμά, όπου οι «πράσινοι» θέλουν να υπερασπιστούν το 1-3 του πρώτου αγώνα και να πάρουν την πρόκριση στους τελικούς της ευρωπαϊκής διοργάνωσης.
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε τον αγώνα με τον Γιάκομπσεν στην πάσα, τους Πετρέα και Ρανγκέλ κεντρικούς, οι Σάντερ και Φράγκος κάλυψαν τις θέσεις των ακραίων, ο Κόβαρ τη διαγώνιο και ο Ζήσης αποτέλεσε το λίμπερο.
Οι δύο ομάδες πήγαιναν πόντο-πόντο στο πρώτο σετ μέχρι το 5-5, όταν στη συνέχεια οι «πράσινοι» προσπέρασαν με 7-5, από λάθος χτύπημα του Άθλου. Οι φιλοξενούμενοι ισοφάρισαν σε 8-8, δείχνοντας και πάλι το μαχητικό τους πρόσωπο, αλλά ο Σάντερ πίεσε από το σερβίς τους φιλοξενούμενους δίνοντας και πάλι προβάδισμα στους «πράσινους» με 13-11. Με τη βοήθεια της τύχης, σε ένα μπλοκ που η μπάλα πήγαινε άουτ αλλά χτύπησε στα πόδια του Φράγκου, που βρίσκονταν στον αέρα, η ομάδα της Ορεστιάδας ισοφάρισε και πάλι (16-16), αλλά ο Ρανγκέλ πάνω στο φιλέ με τον δεύτερό του πόντο στο ματς «έγραψε» και πάλι το 20-18, βάζοντας το «τριφύλλι» στην τελική ευθεία του πρώτου σετ με διαφορά ασφαλείας. Ο Κόβαρ πήγε στο σερβίς και ο Ιταλοτσέχος τελείωσε τη δουλειά οδηγώντας τον Παναθηναϊκό στο 25-22 και το 1-0 στα σετ.
Ο Παναθηναϊκός μπήκε με φούρια στο δεύτερο σετ και πολύ γρήγορα έφτασε στο 5-1 ύστερα από άσσο του Γιάκομπσεν. Το «τριφύλλι» δεν άφηνε περιθώρια στον Άθλο να επιστρέψει και ο Φράγκος μετά από ράλι, με χτύπημα από την πάιπ, στη φάση του αγώνα, διαμόρφωσε το 13-8. Ο τεχνικός των φιλοξενούμενων κάλεσε τάιμ άουτ, όμως αυτό δεν άλλαξε και το «τριφύλλι» μπήκε στην τελική ευθεία του σετ έχοντας το προβάδισμα με 20-16. Ο Άθλος μείωσε σε 20-18, αλλά αυτό δεν άγχωσε, ούτε εμπόδισε τους γηπεδούχους να φτάσουν στο 25-22 και να κάνουν το 2-0 στα σετ.
Εξίσου καλή με την εκκίνηση του δεύτερου σετ ήταν και αυτή του τρίτου για τον Παναθηναϊκό. Οι «πράσινοι» ήταν άκρως αποτελεσματικοί στο σερβίς και στην επίθεση, με αποτέλεσμα να προηγηθούν με 5-1. Οι παίκτες του Δημήτρη Ανδρεόπουλου συνέχισαν με τον ίδιο ζήλο, την ώρα που οι παίκτες του Άθλου έδειχναν να μην έχουν τις λύσεις να επιστρέψουν. Κάπως έτσι οι «πράσινοι» έφτασαν με χαρακτηριστική άνεση στο 20-11 και πήραν το τρίτο σετ και τη νίκη με 25-16.
Οι πόντοι του Παναθηναϊκού προήλθαν από 5 άσσους, 42 επιθέσεις, 6 μπλοκ, 22 λάθη αντιπάλων και του Άθλου Ορεστιάδας από 1 άσσο, 35 επιθέσεις, 7 μπλοκ, 17 λάθη αντιπάλων.
Τα σετ: 3-0 (25-22, 25-22, 25-16)
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο. (Δημήτρης Ανδρεόπουλος): Κοβάρ 15π. (14/20επ., 1 άσσος, 44%υπ., 19%αρ.), Σάντερ 11 (10/18επ., 1 μπλοκ, 33%υπ., 33%αρ.), Πετρέας 6 (3/5επ., 1 μπλοκ, 2 άσσοι), Γιάκομπσεν 3 (1 άσσος, 2 μπλοκ), Ρανγκέλ 7 (5/8επ., 2 μπλοκ), Φράγκος 10 (10/19επ., 67%υπ.) / Ζήσης (λ. - 46%υπ.), Μπάσης 1 (1 άσσος), Γεωργίου.
ΑΘΛΟΣ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ (Θεόδωρος Χουσίδης): Τσιουτσιουλούδης, Κασαμπαλής 1 (1/2επ.), Αλγκούλ 7 (4/5επ., 3 μπλοκ), Άλμπο 17 (16/25επ., 1 μπλοκ), Ριζόπουλος 6 (5/15επ., 1 μπλοκ, 33%υπ., 11%αρ.), Γκένοφ 6 (5/13επ., 1 μπλοκ, 35%υπ., 3%αρ.) / Βελούδης (λ. - 53%υπ., 18%αρ.), Γκλαντσόουν 4 (2/3επ., 1 μπόκ), Τσολακίδης, Ιωαννίδης 2 (2/3επ.).
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Τα τμήματα πινγκ πονγκ του Παναθηναϊκού σε άνδρες και γυναίκες επιβλήθηκαν εύκολα με 4-2 και 4-0 των αντιστοίχων της ΑΕΚ.
Μάλιστα το «τριφύλλι» έστειλε το δικό του μήνυμα προς τους λαούς της Συρίας και της Τουρκίας που δοκιμάζονται από τους σεισμούς.
Παναθηναϊκός-ΑΕΚ 4-2
Αγγελάκης-Αϊβατίδης 3-0 (11-3, 11-8, 11-8)
Κ.Κωνσταντιινόπουλος-Αλεξάντροβ 2-3 (11-5, 8-11, 11-8, 10-12, 10-12)
Κράστεφ-Μαδεσης 3-0 (11-8, 11-6, 15-13)
Αγγελάκης-Αλεξαντροβ 0-3 (7-11, 3-11, 7-11)
Κράστεφ-Αϊβατίδης 3-0 (11-7, 11-5, 11-4)
Κ.Κωνσταντινόπουλος-Μαδεσης 3-0 (11-9, 11-6, 11-8)
Παναθηναϊκός-ΑΕΚ 4-0
Τόλιου-Γερασιμάτου 3-1 (7-11, 11-2, 11-3, 12-10)
Παρίδη-Γιάνκοβα 3-2 (11-13, 11-8, 11-8, 5-11, 11-9)
Τοφάντ-Γκαϊτατζή 3-2 (11-6, 11-6, 12-14, 6-11, 11-1)
Τόλιου-Γιάνκοβα 3-0 (11-7, 11-5, 11-1)
Μια ακόμα τεράστια επιτυχία πέτυχε η ξιφομάχος του Παναθηναϊκού, Δέσποινα Γεωργιάδου, καθώς κατάφερε και κατέκτησε ένα ακόμα χρυσό μετάλλιο, τερματίζοντας πρώτη στο Παγκόσμιο Κύπελλο της Τασκένδης!
Μάλιστα, στον τελικό η Γεωργιάδου νίκησε στον ελληνικό «εμφύλιο» τη Δώρα Γκουντουρά με 15-10 σε έναν ακόμα σπουδαίο αγώνα μεταξύ τους.
Η Γεωργιάδου είχε νικήσει στον ημιτελικό την Αιτζερίμ Σαριμπάι από το Καζακστάν με 15-4 και νωρίτερα τις Μπαβάνι Ντεβί 15-8 (Ινδία), Όλγα Χράμοβα (Βουλγαρία) 15-10 , τη Γαλλίδα, Σάρα Μπαλζέρ με 15-12 και τη Γιαπωνέζα, Μισάκι Εμούρα με 15-11.
Αγωνιστική με ντέρμπι είναι για τον Παναθηναϊκό η 16η της Volley League Γυναικών, με το «τριφύλλι» να φιλοξενεί απόψε στο κλειστό του Αγίου Θωμά στο Μαρούσι την ΑΕΚ (21:15, PAO TV).
Τα «φίνα κορίτσια» έχουν μπροστά τους μία πρώτης τάξεως ευκαιρία να ανέβουν στη δεύτερη θέση του βαθμολογικού πίνακα, κάτι που θα γίνει σε περίπτωση «καθαρής» νίκης, καθώς η «Ένωση» έχει έναν βαθμό περισσότερο από τις «πράσινες».
Τα κορίτσια του Παναθηναϊκού προέρχονται από την πολύ σημαντική νίκη στη Σαντορίνη, ενάντια στον ΑΟ Θήρας, που ανέβασε ακόμα περισσότερο την ψυχολογία τους, ενώ σημαντική βοήθεια αναμένεται να αντλήσουν οι «πράσινες» από τους φιλάθλους που αναμένεται να δώσουν το παρών στο κλειστό του Αμαρουσίου.
Δείτε τη βαθμολογία της Volley League Γυναικών κάνοντας κλικ ΕΔΩ.
Στο ενδιάμεσο των ευρωπαϊκών αναμετρήσεων με τον Ολυμπιακό για το Challenge Cup, ο Παναθηναϊκός υποδέχεται απόψε στο κλειστό του Αγίου Θωμά στο Μαρούσι τον Άθλο Ορεστιάδας για την 14η αγωνιστική του πρωταθλήματος Volley League (18:00, PAO TV).
Οι «πράσινοι» προέρχονται από τη σπουδαία εκτός έδρας νίκη επί του Ολυμπιακού με 3-1 σετ αλλά στο πρωτάθλημα έρχονται από την ήττα στη Σύρο που τους απομάκρυνε από τους «ερυθρόλευκους». Έχουν 27 βαθμούς στη βαθμολογία και είναι στο -8 από τον πρωτοπόρο Ολυμπιακό και στο -3 από τον δεύτερο ΠΑΟΚ.
Ως εκ τούτου οι παίκτες του Δημήτρη Ανδρεόπουλου θέλουν το «τρίποντο» για να διατηρήσουν τη θέση τους στη βαθμολογία, αλλά και να κάνουν οικονομία δυνάμεων ενόψει της ρεβάνς με τον Ολυμπιακό την ερχόμενη Τετάρτη. Στην αποστολή θα είναι και ο Φερνάρντο Ερνάντες που ταλαιπωρείται από τράβηγμα στη γάμπα, ωστόσο δεν αναμένεται να αγωνιστεί.
Στην άλλη πλευρά, ο Άθλος Ορεστιάδας έρχεται από την ήττα στο ντέρμπι με τον Πήγασο και μάλιστα στην Ορεστιάδα. Έχει 12 βαθμούς και όπως και στον πρώτο γύρο που οδήγησε τον αγώνα στο τάι μπρέικ θα επιχειρήσει να πάρει κάτι θετικό από τον αγώνα, έχοντας αποδείξει πως είναι μία ομάδα που παλεύει.
Δείτε τη βαθμολογία της Volley League Ανδρών κάνοντας κλικ ΕΔΩ.
Με την 3η αγωνιστική συνεχίζεται απόψε η Β’ φάση της Α1 πόλο ανδρών, εκεί όπου ο Παναθηναϊκός φιλοξενεί στο δημοτικό κολυμβητήριο του Γουδή τον ΠΑΟΚ (16:00, PAO TV).
Οι «πράσινοι» μετά την προσπάθεια που κατέβαλαν στο Final 4 του Κυπέλλου, όπου «λύγισαν» στον τελικό, επιστρέφουν και πάλι στις υποχρεώσεις τους για το πρωτάθλημα. Στόχος του «τριφυλλιού» είναι φυσικά η νίκη, προκειμένου να προσπεράσουν στη βαθμολογία το «δικέφαλο», που απέχει δύο βαθμούς.
Διαιτητές του αγώνα θα είναι ο Σπύρος Αχλαδιώτης και Ανδρέας Κατσώνης.
Δείτε τη βαθμολογία της Α1 πόλο ανδρών κάνοντας κλικ ΕΔΩ.
Μια ξεχωριστή πρωτοβουλία ανέλαβε το Σκακιστικό τμήμα του Παναθηναϊκού. Οι «πράσινοι» θα διοργανώσουν δύο τουρνουά rapid (γρήγορο σκάκι δεκάλεπτων παρτιδών), με σκοπό την συγκέντρωση χρημάτων, μέσω των παραβόλων συμμετοχής, ώστε να αγοραστούν προμήθειες, που θα προωθηθούν στους σεισμόπληκτους της Τουρκίας και της Συρίας.
Τα τουρνουά, για όσους θέλουν να συμμετέχουν κι επομένως, παίζοντας το αγαπημένο τους παιχνίδι, να προσφέρουν, θα γίνουν αύριο Σάββατο (11/2) στις 17:00, στο εντευκτήριο του σκακιστικού τμήματος (Λουκά Μπέλου 3 στους Αμπελόκηπους στο ύψος της στάσης του μετρό Πανόρμου) και την Κυριακή στις 18:30 στον ίδιο χώρο. Το παράβολο συμμετοχής στα τουρνουά του Παναθηναϊκού ορίζεται εκτάκτως στα 15 ευρώ, χωρίς αυτό να σημαίνει πως όποιος θέλει δεν μπορεί να προσφέρει μεγαλύτερο χρηματικό ποσό. Επίσης όποιος θέλει αντί χρημάτων μπορεί να προσφέρει τρόφιμα μακράς διάρκειας, ή είδη ρουχισμού κατάλληλα συσκευασμένα.
Όλα όσα θα συγκεντρωθούν θα προωθηθούν προς τους σεισμόπληκτους, μέσω της εκστρατείας του Δήμου Αθηναίων, ενώ την διαχείριση των χρημάτων και των ειδών που θα προσφερθούν, θα εποπτεύσει μια τριμελής επιτροπή αποτελούμενη από τον Γιώργο Βούλγαρη (ανώτατο δικαστικό), Θεόδωρο Ιγνατιάδη (γιατρό) και εμένα, ώστε να διασφαλίζεται σε κάθε περίπτωση η αξιοπιστία της πρωτοβουλίας.