Εξαιρετική εμφάνιση έκανε η Ανθή Κυριακοπούλου στο διεθνές μίτινγκ της Γάνδης που έσπασε το ρεκόρ Παναθηναϊκού στα 1500μ. κλέιστού στίβου.
Με το 4:21.56 η Κυριακοπούλου μπήκε στο πάνθεον της πράσινης ιστορίας παίρνοντας την σκυτάλη από την Ειρήνη Κοκκιναρίου που είχε το ρεκόρ Συλλόγου από τις 2/2/2008 στην Παιανία με 4:21.57.
Στον αγώνα τερμάτισε στην έκτη θέση των 1.500 μ. στο μίτινγκ της Γάνδης, με 4.21.56 και βελτίωσε το ατομικό της 4.25.24 από τον χειμώνα του 2022.
Η αθλήτρια του Μιχάλη Αναγνώστου ξεπέρασε τον εαυτό της, μία εβδομάδα από την εξίσου καλή εμφάνιση στα 800 μ. (2.06.83) στο μίτινγκ της Βουδαπέστης και πλέον στρέφει την προσοχή της επικείμενους αγώνες. Παράλληλα έγινε η όγδοη Ελληνίδα όλων των εποχών στο αγώνισμα στον κλειστό στίβο.
Η Άρτεμις Αναστασίου έκανε δύο κούρσες στα 60 μ., αρχικά σε 7.58 στον προκριματικό, ενώ περίπου δύο ώρες αργότερα έτρεξε στον τελικό, όπου ήταν 11η με 7.56 πλησιάζοντας το φετινό της 7.54. Στα 800μ. ο Χαράλαμπος Λαγός ήταν 37ος με 1.53.59.
O Γιάννης Καλμαζίδης μιλώντας για τη νίκη του Παναθηναϊκού επί του ΑΟ Θήρας στάθηκε στην ποιότητα του «τριφυλλιού», αλλά και στο στρες που παρουσίασε η ομάδα του σε σημεία του παιχνιδιού.
«Βρεθήκαμε πίσω αρκετές φορές και βγάλαμε στρες. Έχουμε όμως τη ποιότητα ομαδικά και ατομικά για να κοιτάμε τη κάθε φάση ξεχωριστά. Αυτό είναι το μήνυμα σε τέτοιες περιπτώσεις, όπως αυτές που βρεθήκαμε αντιμέτωποι σήμερα. Καταφέραμε να γυρίσουμε τα δύο πρώτα σετ, στο τρίτο ξεκινήσαμε μπροστά αλλά μας πέρασε η Σαντορίνη. Παλέψαμε αλλά δεν κλείσαμε το σετ. Στο τέταρτο ήμασταν σοβαροί από τα μισά και μετά και πήραμε τη νίκη».
Νικηφόρα και μάλιστα χωρίς βαθμολογικές απώλειες πέρασε από τη νίκη τη Σαντορίνη ο Παναθηναϊκός, που επικράτησε του ΑΟ Θήρα με 1-3 σετ για την 15η αγωνιστική της Volley League Γυναικών.
Οι «πράσινες» αν και συνάντησαν σθεναρή αντίσταση από τη νησιωτική ομάδα καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα, είχαν τις λύσεις, το καθαρό μυαλό και την ποιότητα να ξεπεράσουν και την απώλεια της Ρόγκα και να πάρουν μία πολύ σημαντική βαθμολογικά νίκη, που διατηρεί το «τριφύλλι» στην τρίτη θέση.
Πλέον η ομάδα του Γιάννη Καλμαζίδη στρέφει την προσοχή της στο ντέρμπι με την ΑΕΚ, όπου με νίκη οι «πράσινες» θα προσπεράσουν τις «κιτρινόμαυρες»!
Στο πρώτο σετ ο ΑΟ Θήρας μπήκε καλύτερα και βρέθηκε στο +6 (15-9). Ωστόσο, κάπου εκεί ο Παναθηναϊκός αντέδρασε και βελτιώνοντας τομείς όπως η υποδοχή και το σερβίς μπήκε στην τελική ευθεία του σετ προηγούμενος με 19-20. Οι «πράσινες» δεν άφησαν την ευκαιρία να πάει χαμένη, έκαναν το 22-25 και το 1-0 στα σετ.
Όπως το πρώτο, έτσι και στο δεύτερο σετ, ο ΑΟ Θήρας ξεκίνησε πιο δυνατά και βρέθηκε ξανά μπροστά στο σκορ με 16-11. Και πάλι όμως ο Παναθηναϊκός είχε τον τρόπο να μειώσει και με πολύ καλή μπλοκ άμυνα να ανατρέψει το σκορ, φτάνοντας στο 21-25 και το 0-2 στα σετ.
Παρά τις δύο μεγάλες ανατροπές του Παναθηναϊκού, η ψυχολογία των παικτριών του ΑΟ Θήρας, όχι μόνο δεν κλονίστηκε, αλλά οι γηπεδούχες πείσμωσαν ακόμα περισσότερο στο τρίτο σετ. Ο Παναθηναϊκός προσπάθησε να τελειώσει το παιχνίδι, ο ΑΟ Θήρα έμενε συνεχώς κοντά στο σκορ και οδεύοντας προς το τέλος προσπέρασε με 19-16. Η Γκρότες έβαλε ξανά μπροστά το «τριφύλλι», αλλά στις λεπτομέρειες η μαχητική Σαντορίνη με 25-23, πήρε το σετ και μείωσε σε 2-1.
Στο τέταρτο σετ η εικόνα του αγώνα δεν άλλαξε, με αμφότερες τις ομάδες να θέλουν τη νίκη, η κάθε μία για τους δικούς της λόγους. Ο Παναθηναϊκός απέκτησε αρχικά το προβάδισμα, αλλά ο ΑΟ Θήρας προσπέρασε με +2 (17-15). Η Ανθούλη βγήκε μπροστά και με σερί 5-0, ο Παναθηναϊκός βρέθηκε στο +3 (17-20). Κάπου εκεί ο μαχητικός ΑΟ Θήρας παραδόθηκε και ο Παναθηναϊκός με 19-25, έφτασε στο τελικό 1-3.
Οι πόντοι της Θήρας προήλθαν από 5 άσσους, 58 επιθέσεις, 7 μπλοκ και 17 λάθη αντιπάλων και του Παναθηναϊκού προήλθαν από 6 άσσους, 55 επιθέσεις, 12 μπλοκ και 25 λάθη αντιπάλων.
Τα σετ: 1-3 (22-25, 21-25, 25-23, 19-25)
Α.Ο. ΘΗΡΑΣ (Βλάντιμιρ Βάσοβιτς): Κωνσταντέλλου 6 (4/8 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ), Μπόζιτς 4 (4/9 επ.), Λάνγκεγκερ 20 (16/29 επ., 2 άσσοι, 2 μπλοκ, 53% υπ. - 39% άριστες), Μερκάδο 22 (19/50 επ., 1 άσσος, 2 μπλοκ), Κέτσμαν 13 (12/31 επ., 1 άσσος, 82% υπ. - 50% άριστες), Κιουτσιούκη 5 (3/11 επ., 2 μπλοκ) / Μπελιά (λ, 52% υπ. - 24% άριστες), Καλαποδά, Αδαμοπούλου, Τσοχατζή, Φάκη.
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο. (Γιάννης Καλμαζίδης): Χατζηευστρατιάδου 14 (8/13 επ., 2 άσσοι, 4 μπλοκ), Ανάε 11 (9/22 επ., 2 άσσοι, 65% υπ. - 35% άριστες), Γκρότους 12 (11/29 επ., 1 μπλοκ, 77% υπ. - 54% άριστες), Παπαφωτίου 3 (2/4 επ., 1 άσσος), Ανθούλη 22 (16/42 επ., 1 άσσος, 5 μπλοκ), Κρος 10 (9/22 επ., 1 μπλοκ) / Πολίτη (λ, 59% υπ. - 27% άριστες), Τζαγκαράκη (λ), Νικολογιάννη, Παλάσιος, Μεταξά 1 (1 μπλοκ), Μερκούρη.
Ο Δημήτρης Μάζης έμεινε ικανοποιημένος από την πορεία στο θεσμό του Κυπέλλου και την προσπάθεια των παικτών του στον τελικό.
Ο Έλληνας τεχνικός του Παναθηναϊκού στις δηλώσεις του μετά την ήττα από τον Ολυμπιακό στάθηκε στην ανωτερότητα του αντιπάλου, ενώ υπογράμμισε πως οι «πράσινοι» μαθαίνουν από κάθε νίκη και ήττα.
«Στην παρούσα στιγμή δεν θα μπορούσα να ζητήσω κάτι παραπάνω. Έδωσαν την ψυχή τους, ξέρουμε τη δυναμικότητά του αντιπάλου. Είναι περιττό να πούμε τα οικονομικά δεδομένα, εγώ κοιτάω πάντα την ομάδα μου. Οι παίκτες μου έδωσαν ό,τι μπορούσαν από το πρώτο ως το τελευταίο δευτερόλεπτο.
Όλη η χρονιά είναι μια βάση για τη συνέχεια. Από κάθε νίκη και ήττα πρέπει να μαθαίνεις. Έτσι έχει πάει η χρονιά φέτος, αυτή είναι η λογική μου και για αυτό δουλεύουμε κάθε μέρα».
Την ήττα με σκορ 4-14 γνώρισε από τον Ολυμπιακό στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας πόλο ο Παναθηναϊκός.
Οι «πράσινοι», που εξαρχής ήταν το αουτσάιντερ της αναμέτρησης, κατάφεραν να δυσκολέψουν τους «ερυθρόλευκους» μόνο στο πρώτο δεκάλεπτο. Από κει και μετά ο πιο ποιοτικός και έμπειρος σε τελικούς Ολυμπιακός κυριάρχησε στην πισίνα και έφτασε εύκολα στην κατάκτηση της νίκης και του τροπαίου, παρά την κατάθεση ψυχής από τους παίκτες του Δημήτρη Μάζη.
Θυμίζουμε πως η παρουσία του Παναθηναϊκού στον τελικό του δίνει αυτόματα το εισιτήριο για τις ευρωπαϊκές διοργανώσεις για την επόμενη σεζόν, ελπίζοντας πως το «τριφύλλι» θα συνεχίσει την ανοδική του πορεία!
Ο Γενηδουνιάς άνοιξε το σκορ από την περιφέρεια στο 3ο λεπτό του πρώτου οκταλέπτου κάνοντας το 0-1 για τον Ολυμπιακό, αλλά ο Τόττης απάντησε, ισοφαρίζοντας για τον Παναθηναϊκό στον παίκτη παραπάνω (1-1). Το παιχνίδι συνέχισε να είναι κλειστό στο πρώτο οκτάλεπτο με αποτέλεσμα η ισοπαλία να παραμείνει, αφού η άμυνα των «πράσινων» είχε πολύ καλή συμπεριφορά στον παίκτη παραπάνω των «ερυθρολεύκων».
Ο Μπούσλιε έδωσε και πάλι προβάδισμα στον Ολυμπιακό στο τρίτο λεπτό του δευτέρου δεκαλέπτου (1-2) και ο Φιλίποβιτς διαμόρφωσε το 1-3 (στο 4’), ενώ νωρίτερα ο Άντζιτς είχε χρεωθεί με δεύτερη αποβολή. Οι «πράσινοι» δεν μπορούσαν να απειλήσουν επιθετικά, την ώρα που οι «ερυθρόλευκοι» είχαν ανεβάσει τα ποσοστά τους στον παίκτη παραπάνω, με αποτέλεσμα ο Φουντούλης να «γράψει» το 1-4. Οι αποβολές ήταν συνεχείς για το «τριφύλλι» και έτσι ο Γενηδουνιάς, ξανά σε επίθεση με παίκτη για τον Ολυμπιακό ανέβασε το δείκτη του σκορ στο 1-5. Ο Αλβέρτης μείωσε για τους «πράσινους» σε 2-5, αλλά ο ρυθμός του αγώνα είχε ανοίξει, κάτι που ευνόησε τον πιο ποιοτικό Ολυμπιακό που με τον Φουντούλη έφτασε στο 2-6, που ήταν και το σκορ του δεύτερου οκταλέπτου.
Ο Μουρίκης με δύο τέρματα από θέση φουνταριστού έκανε το 2-8, για να μειώσει ο Παναθηναϊκός σε 3-8, πριν και πάλι ο Μουρίκης «γράψει» από κοντά το 3-9, για τους «ερυθρόλευκους». Το παιχνίδι ήταν ελεγχόμενο από τους τυπικά φιλοξενούμενους που κατάφεραν λίγο πριν το τέλος του τρίτου οκταλέπτου να διαμορφώσουν το 3-10, ύστερα από το τρίτο γκολ του Γενηδουνιά στον τελικό. Λίγο νωρίτερα ο Παναγιώτης Σιαμάς είχε αποβληθεί με τρίτη αποβολή από την αναμέτρηση.
Στο τέταρτο οκτάλεπτο ο ρυθμός του αγώνα είχε πέσει αφού όλα είχαν κριθεί. Ο Ολυμπιακός έκανε το 3-11 με πέναλτι του Παπαναστασίου και ο Δήμου σε παίκτη παραπάνω για τους «ερυθρόλευκους» το 3-12. Ο Παναθηναϊκός έμεινε πίσω στο σκορ με 3-13 και στη συνέχεια με 3-14 ύστερα από το πρώτο γκολ του Λιατζίρη. Ο Σγουρίδης με εύστοχη εκτέλεση πέναλτι μείωσε για τον Παναθηναϊκό σε 4-14, που ήταν και το τελικό σκορ.
Τα οκτάλεπτα: 1-1, 1-5, 1-4, 1-4
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ (Δημήτρης Μάζης): Ριστίσεβιτς, Τζελάτης, Κανδανολέων, Δευτεραίος, Τόττης 1, Άντζιτς, Σγουρίδης 1, Χατζηγούλας 1, Δερμιτζάκης, Π. Σιαμάς, Αλβέρτης 1, Χ. Σιαμάς, Ζερβουδάκης.
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ (Ιγκόρ Μιλάνοβιτς): Ζερδεβάς, Δήμου 1, Γραμματικός, Γενηδουνιάς 3, Φουντούλης 2, Γούβης, Δερβίσης, Μπούσλιε 1, Μουρίκης 3, Κολόμβος 1, Φιλίποβιτς 1, Παπαναστασίου 1, Δαμίγος, Γκίλλας, Λιαντζίρης 1.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Την ήττα με 3-0 σετ γνώρισε ο Παναθηναϊκός από το Φοίνικα στη Σύρο για τη 13η αγωνιστική της Volley League.
Οι «πράσινοι», που αγωνίστηκαν χωρίς τους Γίρι Κόβαρ και Φερνάντο Ερνάντες, παρουσίασαν αδυναμίες στο παιχνίδι τους και ελλείψει των δύο ποιοτικότερων παικτών που διαθέτουν, «λύγισαν» στις λεπτομέρειες από την νησιωτική ομάδα που έδειξε ότι ήθελε πολύ περισσότερο τη νίκη.
Οι «πράσινοι» από δω και στο εξής στρέφουν την προσοχή τους στο παιχνίδι της προσεχούς Τρίτης (7/2) με τον Ολυμπιακό στου Ρέντη για την ημιτελική φάση του Challenge Cup.
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε τον αγώνα με τον Γιάκομπσεν στην πάσα, τους Ρανγκέλ και Πετρέα κεντρικούς, τον Σάντερ και τον Φράγκο ακραίους, τον Μάρκου διαγώνιο και τον Ζήση ως λίμπερο.
Πιέζοντας από το σερβίς ο Παναθηναϊκός έβαλε δύσκολα στην υποδοχή του Φοίνικα και προηγήθηκε με 2-6. Οι «πράσινοι» σταδιακά έχασαν την αποτελεσματικότητά τους στην επίθεση και σε συνδυασμό με την άνοδο του μπλοκ των γηπεδούχων, έμειναν πίσω στο σκορ με 11-12. Με τον Μάρκου στο σερβίς και τον Ρανγκέλ στο μπλοκ να κάνουν θραύση, το «τριφύλλι» προσπέρασε και πάλι με 12-15 και διατήρησε το +3 μέχρι να μπει στην τελική ευθεία του σετ (17-20). Εκεί ο Ιερεθουέλο με δύο άσσους έβαλε και πάλι μέσα στο σετ τον Φοίνικα που με νέο άσσο του Κλίκενμπεργκ προσπέρασε με 23-22. Τελικά ο Φοίνικας πήρε το σετ με 26-24, κάνοντας το 1-0 στα σετ.
Στο δεύτερο σετ ο Φοίνικας μπήκε με φούρια και καλή ψυχολογία, παίρνοντας το προβάδισμα με 5-1, αφού ο Παναθηναϊκός ήταν αναποτελεσματικός στις επιθέσεις του. Η εικόνα παρέμεινε αναλλοίωτη και έτσι οι γηπεδούχοι μεγάλωσαν ακόμα περισσότερο το προβάδισμα 11-5, αναγκάζοντας τον Δημήτρη Ανδρεόπουλο να καλέσει τάιμ άουτ. Οι «πράσινοι» δεν είχαν τον τρόπο να βγάλουν από τη βολή της τη νησιωτική ομάδα, παρά την είσοδο του Κωστόπουλου στο ματς αντί του Σάντερ. Έτσι ο Φοίνικας έφτασε στο 20-12 και στη συνέχεια στο 25-13, κάνοντας το 2-0 στα σετ.
Οι δύο ομάδες πήγαιναν χέρι-χέρι στο τρίτο σετ (8-8), μέχρι το σημείο όπου ο Παναθηναϊκός προσπέρασε με 9-11, γεγονός που έφερε το πρώτο τάιμ άουτ στο σετ. Το «τριφύλλι» προηγήθηκε ακόμα και με +3 (11-14), διαφορά την οποία συντήρησε και στην πορεία του σετ (13-16). Το «τριφύλλι» δεν μπόρεσε να κρατήσει το υπέρ του σκορ και ο Φοίνικας ισοφάρισε σε 18-18, αναγκάζοντας έτσι τον Δημήτρη Ανδρεόπουλο να καλέσει τάιμ άουτ. Έχοντας περάσει στην τελική ευθεία του σετ ο Παναθηναϊκός προσπέρασε με 21-23, αλλά και πάλι ο Φοίνικας επέστρεψε, έφτασε στο 27-25 και πήρε τη νίκη με 3-0 σετ.
Οι πόντοι του Φοίνικα Σύρου προήλθαν από 8 άσσους, 45 επιθέσεις, 6 μπλοκ και 19 λάθη αντιπάλων και του Παναθηναϊκού προήλθαν από 1 άσσο, 36 επιθέσεις, 9 μπλοκ και 17 λάθη αντιπάλων.
Τα σετ: 3-0 (26-24, 25-13, 27-25)
Α.Ο. ΦΟΙΝΙΚΑΣ ΣΥΡΟΥ ΟΝΕΧ (Αλεξάνταρ Σένισιτς): Μιχάλοβιτς 19 (16/36 επ., 2 άσσοι, 1 μπλοκ), Παπαλεξίου 3 (3/6 επ.), Χαραλαμπίδης 6 (5/8 επ., 1 μπλοκ), Ιερεσουέλο 8 (3/5 επ., 3 άσσοι, 2 μπλοκ), Κλίνκενμπργκ 10 (6/9 επ., 3 άσσοι, 1 μπλοκ, 57% υπ. - 50% άριστες), Φρομ 13 (12/22 επ., 1 μπλοκ, 76% υπ. - 19% άριστες) / Κωνσταντινίδης (λ, 53% υπ. - 40% άριστες), Γαλιώτος, Παπαδόπουλος.
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο. (Δημήτρης Ανδρεόπουλος): Σάντερ 10 (10/27 επ., 56% υπ. - 36% άριστες), Πετρέας 3 (2/6 επ., 1 μπλοκ), Γιάκομπσεν 4 (2/3 επ., 2 μπλοκ), Μάρκου 10 (9/19 επ., 1 άσσος), Ρανγκέλ 8 (3/7 επ., 6 μπλοκ), Φράγκος 9 (9/23 επ., 74% υπ. - 58% άριστες) / Ζήσης (λ, 57% υπ. - 39% άριστες), Μπάσης, Κωστόπουλος 1 (1/3 επ.).
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Ακόμα μία νίκη έγραψε στο ενεργητικό του ο Παναθηναϊκός επικρατώντας με 56-63 του ΟΑ Χανίων, εκτός έδρας στο πλαίσιο της 19ης αγωνιστικής της Α1 Μπάσκετ Γυναικών.
Οι «πράσινες» σε ένα παιχνίδι όπου κράτησε το ενδιαφέρον μέχρι το τέλος, είδαν τη νησιωτική ομάδα επιστρέφει από το 44-54 στο 54-54, δύο λεπτά πριν το τέλος του αγώνα. Όμως οι κορυφαίες του «τριφυλλιού» Τσάστιτι Ριντ (21π., 5ρ., 5ασ.), Κατερίνα Σωτηρίου (11π., 7ρ.) και Ελεάννα Χριστινάκη (13π., 3π.) βγήκαν μπροστά και έδωσαν στις «πράσινες» μία αγχωτική νίκη.
Δυναμικό παρών στο κλειστό Κλαδισού από περίπου 300 φίλους του «τριφυλλιού» που «ζέσταναν» την ατμόσφαιρα.
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε τον αγώνα με τις Παυλοπούλου, Κάρτερ, Χριστινάκη, Ριντ και Πότερ, ενώ τα Χανιά με τις Χάινς, Χ. Γεροστεργίου, Ακλ, Μ. Γεροστεργίου και Τζόνσον.
Οι γηπεδούχες ήταν αυτές που μπήκαν καλύτερα στο ματς παίρνοντας το προβάδισμα με 5-0, αλλά οι «πράσινες» προσπέρασαν (7-8 στο 6’). Το «τριφύλλι» κατάφερε να διατηρήσει την ισχνή διαφορά του ενός πόντους έως το τέλος της… φτωχής πρώτης περιόδου (13-14), όπου οι παίκτριες της Καπογιάννη ήταν άστοχες.
Τα Χανιά ήταν εξίσου ανταγωνιστικά και στο δεύτερο δεκάλεπτο, στα μέσα του οποίου είχαν καταφέρει να χτίσουν διαφορά πέντε πόντων (24-19). Οι «πράσινες» άρχισαν και πάλι να ανεβάζουν στροφές από το 15’ και μετά, κλείνοντας το πρώτο ημίχρονο όπως ακριβώς και την πρώτη περίοδο, δηλαδή με προβάδισμα ενός πόντου (29-30).
Στην τρίτη περίοδο οι «πράσινες» είχαν μεγαλύτερη συγκέντρωση και στις δύο πλευρές του παρκέ, στοιχείο που τους έδωσε προβάδισμα με 29-37 στο 23’, που ήταν και η μεγαλύτερη διαφορά, μέχρι το 31-44 στο 27’. Ο ΟΑ Χανίων δεν κατέθεσε το όπλα και στην τελική ευθεία του πρώτου δεκαλέπτου μπόρεσε να μειώσει σε 37-45 και να μείνει κοντά στις «πράσινες».
Η Κάρτερ επανέφερε το +11 (42-51) για τον Παναθηναϊκό στο πρώτο λεπτό της τέταρτης και τελευταίας περιόδου, με τη διψήφια διαφορά να συντηρείται έως και το 35’ (44-54). Οι «πράσινες» σε εκείνο το σημείο πίστεψαν πως το παιχνίδι τελείωσε, αλλά τα Χανιά είχαν αντίθετη άποψη. Σκλήρυναν αμυντικά και βρίσκοντας εύκολους πόντους στην επίθεση έτρεξαν σερί 10-0, ισοφαρίζοντας σε 54-54, δύο λεπτά πριν το τέλος του αγώνα! Ο Παναθηναϊκός δεν έχασε την ψυχραιμία του και με τις Ριντ, Σωτηρίου και Χριστινάκη να βγαίνουν μπροστά, πήρε εκ νέου το προβάδισμα με 54-61 και εν τέλει τη νίκη με 56-63.
Τα δεκάλεπτα: 13-14, 29-30, 37-45, 56-63
ΟΑ Χανίων (Κεραμιδάς): Χάινς 15(2), Γεροστεργίου Χ., Μανουκάκη, Κόνιαλη 4, Λαγωνικάκη, Ακλ 12(1), Γεροστεργίου Μ. 5(1), Φάρου, Τζόνσον 20.
Παναθηναϊκός (Καπογιάννη): Ριντ 21, Ζιάκα, Κωτούλα, Παυλοπούλου 2, Πότερ 3, Σωτηρίου 11(2), Αλεξανδρή 6, Παλάσκα, Χριστινάκη 13(1), Κάρτερ 7(1), Θεοδωρομανωλάκη, Χαιριστανίδου.
Με τα παιχνίδια της 19ης αγωνιστικής συνεχίζεται σήμερα το πρωτάθλημα της Α1 Μπάσκετ Γυναικών εκεί όπου ο Παναθηναϊκός αντιμετωπίζει εκτός έδρας τον ΟΑ Χανίων (13:30).
Οι «πράσινες» μετά τη μεγάλη νίκη που πήραν την περασμένη αγωνιστική στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό, έπιασαν κορυφή στο βαθμολογικό πίνακα, με τις «ερυθρόλευκες» ωστόσο να έχουν ένα παιχνίδι λιγότερο.
Σε κάθε περίπτωση το «τριφύλλι» θέλει να συνεχίσει νικηφόρα την πορεία του στο πρωτάθλημα και ταυτόχρονα να συνδυάσει μία ακόμα νίκη με καλή εμφάνιση, προκειμένου να αποδείξει την αγωνιστική βελτίωση που διανύει το τελευταίο διάστημα.
Θυμίζουμε πως εκτός για την ομάδα της Ελένης Καπογιάννη θα είναι η Ελισάβετ Μπουντούρη, που πρόσφατα έκανε αρθροσκόπηση.
Διαιτητές στον αγώνα που θα διεξαχθεί στο κλειστό γήπεδο Κλαδισού θα είναι οι Γρίβα, Παπαδόπουλος Χρ. Και Χριστοδουλάκης.
Δείτε τη βαθμολογία της Α1 Μπάσκετ Γυναικών κάνοντας κλικ ΕΔΩ.
Δύσκολη εκτός έδρας αποστολή έχει να φέρει εις πέρας απόψε ο Παναθηναϊκός, ο οποίος φιλοξενείται στη Σαντορίνη από τον ΑΟ Θήρας για την 15η αγωνιστική της Volley League Γυναικών (19:00).
Τα «φίνα κορίτσια» θέλουν να διατηρηθούν στην τρίτη θέση της βαθμολογίας, ωστόσο για να συμβεί αυτό θα πρέπει να περάσουν νικηφόρα και χωρίς απώλεια βαθμών από την έδρα του ΑΟ Θήρας. Από τη μεριά της η νησιωτική ομάδα βρίσκεται στην 5η θέση και στόχος της είναι να μαζέψει όσο περισσότερους βαθμούς γίνεται, προκειμένου να πλησιάσει τις πρώτες θέσεις.
Ο αγώνας θα διεξαχθεί στο κλειστό γυμναστήριο ΔΑΠΠΟΣ της Σαντορίνης και διαιτητές θα είναι οι Κουτσούλας και Μιχαήλογλου.
Δείτε τη βαθμολογία της Volley League Γυναικών κάνοντας κλικ ΕΔΩ.
Το Κύπελλο Ελλάδας υδατοσφαίρισης θα διεκδικήσει απόψε ο Παναθηναϊκός, ο οποίος κοντράρεται στο μεγάλο τελικό του Final 4, με τον Ολυμπιακό στο «Αντώνης Πεπανός» της Πάτρας (19:00, ΕΡΤ Sports).
Οι «πράσινοι» μετά τη σπουδαία τους εμφάνιση στον ημιτελικό κόντρα στον Εθνικό, όπου και επικράτησαν με 6-5, βρίσκονται για δεύτερη φορά στην ιστορία τους στον τελικό του Κυπέλλου κόντρα στους «ερυθρόλευκους». Το «τριφύλλι» είναι το ξεκάθαρο αουτσάιντερ του αγώνα, ωστόσο ο Δημήτρης Μάζης και οι παίκτες του είναι αποφασισμένοι να παλέψουν για το καλύτερο δυνατό.
Αυτή είναι η δεύτερη φορά που Παναθηναϊκός και Ολυμπιακός θα αναμετρηθούν στο τελικό του Κυπέλλου, μετά από αυτόν του 2015 στο Καρπενήσι, όπου οι «πράσινοι» είχαν ηττηθεί.
Θυμίζουμε, ότι ανεξάρτητα την κατάληξη του σημερινού τελικού, με την πρόκρισή του σε αυτόν ο Παναθηναϊκός εξασφάλισε και την παρουσία του στα ευρωπαϊκά Κύπελλα της επόμενης σεζόν.