Την απόκτηση της Γεωργίας Τζαγκαράκη ανακοίνωσε ο Παναθηναϊκός, βάζοντας στο ρόστερ του την 26χρονη λίμπερο με την οποία θα καλυφθεί το κενό που άφησε η Πένυ Ρόγκα, μετά την προγραμματισμένη εγχείρηση στην οποία προχώρησε.
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με τη Γεωργία Τζαγκαράκη για το γυναικείο τμήμα βόλεϊ.
Ο Σύλλογος προχώρησε σε μία ακόμη μεταγραφική ενίσχυση καθώς ενέταξε στο έμψυχο δυναμικό του την 26χρονη Γεωργία Τζαγκαράκη.
Η Χανιώτισσα λίμπερο (1.67μ.) έχει αγωνιστεί σε αρκετές ομάδες και είναι μια αξιόλογη περίπτωση από την ελληνική αγορά.
Αναλυτικά το βιογραφικό της:
2015-2017 «Μακεδόνες» Αξιού
2017-2018 ΧΑΝΘ
2018-2019 «Μακεδόνες» Αξιού
2019-2020 Πανναξιακός
2020-2021 ΑΟ Θήρας
2021-22 Ηλυσιακός
2022 Πανιώνιος
Σε δήλωση της η Τζαγκαράκη ανέφερε: «Είμαι πολύ χαρούμενη για την ευκαιρία που μου δίνεται να αγωνιστώ με τη φανέλα του Παναθηναϊκού. Θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για να βοηθήσω την ομάδα μου να πετύχει τους στόχους της».
Χωρίς τη Πένυ Ρόγκα θα πορευτεί για τον επόμενο ένα περίπου μήνα ο Παναθηναϊκός, αφού η βασική λίμπερο της ομάδας βόλεϋ γυναικών του «τριφυλλιού» πέρασε σήμερα την πόρτα του χειρουργείου.
Συγκεκριμένα, η έμπειρη παίκτρια υπεβλήθη σε προγραμματισμένη επέμβαση λόγω ρήξης έξω μηνίσκου στο δεξί γόνατο. Την εγχείρηση ανέλαβε ο γιατρός της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, Θανάσης Κονίδης, όντας επιτυχημένη.
Πλέον η Ρόγκα θα ξεκινήσει θεραπείες για να επιστρέψει και πάλι στη δράση, την ώρα που θα «φουντώνει» η μάχη για τον τίτλο, ενώ μέχρι τότε ο Γιάννης Καλμαζίδης καλείται να βρει τη λύση προκειμένου να καλύψει το κενό της Ρόγκα.
Το τμήμα στίβου του Παναθηναϊκού έχει ανοδική πορεία στον κλασσικό αθλητισμό και δείχνει να βρίσκεται και πάλι στο δρόμο των επιτυχιών.
Το 2022 στην κατηγορία ανδρών/γυναικών βρέθηκε στην 7η θέση της γενικής βαθμολογίας με 156 βαθμούς και είναι ένα θετικό πλασάρισμα στο δρόμο της ανόδου. Πρώτος στην κατηγορία ανδρών/γυναικών είναι ο Ελευθέριος Βενιζέλος με 297
Στη συνολική βαθμολόγηση όλων των ηλικιακών κατηγοριών ο Παναθηναϊκός βρίσκεται στην 38η θέση και στις τρεις πρώτες θέσεις είναι ο ΓΣ Ελευθέριος Βενιζέλος, το Κολλέγιο Αθηνών και ο ΓΣ Σερρών 93'.
Στη διάθεση των φιλάθλων του Παναθηναϊκού είναι τα εισιτήρια για τους αγώνες βόλεϋ των ομάδων ανδρών και γυναικών κόντρα στο Μίλωνα και Λαμία, αντίστοιχα, που θα διεξαχθούν το προσεχές σαββατοκύριακο.
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ενημερώνει τους φιλάθλους του για τα εισιτήρια των αγώνων βόλεϊ του Σαββατοκύριακου 28-29 Ιανουαρίου σε άνδρες και γυναίκες.
Οι «πράσινοι» φίλαθλοι που θέλουν να ενισχύσουν τα τμήμα βόλεϊ ανδρών και γυναικών στο βόλεϊ αυτό το Σαββατοκύριακο μπορούν να κλείσουν τις θέσεις τους μέσω Viva.
Σάββατο 28 Ιανουαρίου
Παναθηναϊκός-ΑΟ Λαμίας 20:30
https://www.viva.gr/tickets/sports/panathinaikos-a-o-lamias-volleyleague-gynaikon/
Κυριακή 29 Ιανουαρίου
Παναθηναϊκός-Μίλωνας 18:30
Οι κάτοχοι των εισιτηρίων διαρκείας θα είναι αυτοί που θα έχουν προτεραιότητα εισόδου στο ντέρμπι της Α1 Μπάσκετ Γυναικών μεταξύ του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού την προσεχή Κυριακή (29/1, 14:30).
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος αντιμετωπίζει την Κυριακή 29 Ιανουαρίου στις 14:30 τον Ολυμπιακό για την Α1 γυναικών στο μπάσκετ στο κλειστό «Παύλος Γιαννακόπουλος» και ο Σύλλογος ενημερώνει για τη διάθεση των εισιτηρίων.
Στον συγκεκριμένο αγώνα προτεραιότητα έχουν οι κάτοχοι των καρτών διαρκείας μέχρι και μισή ώρα πριν την έναρξη της αναμέτρησης.
Κατόπιν θα διατεθούν εισιτήρια εφόσον χρειαστεί για να συμπληρωθεί ο απαραίτητος αριθμός φιλάθλων που έχουν δικαίωμα εισόδου στο γήπεδο.
Ο Γιάννης Καλμαζίδης μετά τη νίκη του Παναθηναϊκού επί του Ολυμπιακού στου Ρέντη με 0-3 σετ, τόνισε πως οι «πράσινες» κέρδισαν χωρίς να κάνουν το καλύτερό τους παιχνίδι.
«Είναι οπωσδήποτε μια σημαντική νίκη. Δείξαμε ότι ήρθαμε με άγριες διαθέσεις και καταφέραμε να γυρίσουμε το παιχνίδι προς όφελός μας. Δεν ήταν το καλύτερό μας παιχνίδι, ειδικά στην υποδοχή που συνήθως είμαστε καλύτεροι, ωστόσο όταν κερδίζεις 3-0 μέσα στην έδρα του αντιπάλου είναι σημαντικό».
Σε παράσταση για ένα ρόλο μετέτρεψε το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό, ο Παναθηναϊκός, επικρατώντας εκτός έδρας με 0-3 σετ στο πλαίσιο της 13ης αγωνιστικής της Volley League Γυναικών.
Οι «πράσινες» παρόλο που προέρχονταν από δύο συνεχόμενες ήττες κόντρα στον ΠΑΟΚ και την Κιέρι, είχαν αυξημένο βαθμό συγκέντρωσης και με κορυφαία τη Μάρετ Γκρότες, η οποία έδινε λύσεις στα δύσκολα, έφτασαν σε μία πολύ σημαντική νίκη.
Πλέον, με τους τρεις βαθμούς που απέκτησε το «τριφύλλι» προσπέρασε τις «ερυθρόλευκες» στην τρίτη θέση της βαθμολογίας.
Οι δύο ομάδες πήγαιναν χέρι-χέρι στο πρώτο σετ, μέχρι ο Ολυμπιακός να προηγηθεί με 8-6 ύστερα από άσσο της Γουίντερς. Οι «πράσινες» δεν έχασαν την συγκέντρωσή τους και πολύ γρήγορα, όχι μόνο κάλυψαν τη διαφορά, αλλά προσπέρασαν με 10-11 και 11-13, με έξυπνο πλασέ της Γκρότες. Το μπλοκ του «τριφυλλιού» βελτιώθηκε και συνέβαλε στο να μεγαλώσει η διαφορά (16-20), ύστερα από πόντο της Ανθούλη, μπαίνοντας παράλληλα στην τελική ευθεία του σετ. Οι «πράσινες» υπέπεσαν σε κάποια λάθη και δεν μπόρεσαν να διατηρήσουν το +4, επιτρέποντας έτσι στις «ερυθρόλευκες» να μειώσουν σε 21-22. Ωστόσο ένας άσσος της Γκρότες ήταν αυτός που «έγραψε» το 22-25, δίνοντας το προβάδισμα στον Παναθηναϊκό με 0-1 στα σετ.
Στο δεύτερο σετ ο Ολυμπιακός μπήκε καλύτερα και προηγήθηκε με 5-2, διαφορά την οποία συντήρησε και στη συνέχεια (13-10). Ο Παναθηναϊκός αντεπιτέθηκε και προσπέρασε με 13-14 από άσσο της Ανάε, ενώ έχοντας βελτιωμένη υποδοχή και καθαρό μυαλό στην επίθεση άνοιξε τη διαφορά σε 18-21. Οι «πράσινες» δεν έχασαν την ευκαιρία και με 20-25 πήραν και το δεύτερο σετ.
Η Γκρότες συνέχισε την καλή εμφάνιση και στο τρίτο σετ, ενδεικτικό πως όταν η Ολλανδή ακραία πήγε στο σερβίς ο Παναθηναϊκός προηγήθηκε με 4-8. Οι «ερυθρόλευκες» σταδιακά μείωσαν σε 12-13, αλλά ο Παναθηναϊκός έδειξε και πάλι ψυχικά αποθέματα και πλάνο στο παιχνίδι του. Η Παπαφωτίου συνέχισε να μοιράζει υποδειγματικά τις επιθέσεις, την ώρα που οι παίκτριες του Καλμαζίδη είχαν ανεβάσει τόσο το μπλοκ τους, όσο και την υποδοχή. Ως αποτέλεσμα οι φιλοξενούμενες άρχισαν να αυξάνουν τη διαφορά, ενώ παράλληλα το άγχος έπνιγε τον Ολυμπιακό. Το τελικό 20-25 ήρθε ως το επιστέγασμα της ανωτερότητας του Παναθηναϊκού που με 0-3 πήρε τη νίκη.
Οι πόντοι του Ολυμπιακού προήλθαν από 6 άσσους, 34 επιθέσεις, 8 μπλοκ και 14 λάθη αντιπάλων και του Παναθηναϊκού προήλθαν από 9 άσσους, 43 επιθέσεις, 9 μπλοκ και 14 λάθη αντιπάλων.
Τα σετ: 0-3 (22-25, 20-25, 20-25)
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π. (Λορέντζο Μιτσέλι): Γιώτα 4 (2/3 επ., 2 μπλοκ), Γουίντερς 7 (6/23 επ., 1 άσσος, 64% υπ. - 55% άριστες), Λαμπρούση 11 (8/12 επ., 1 άσσος, 2 μπλοκ), Σάλας 5 (5/18 επ., 67% υπ. - 39% άριστες), Κούμπουρα 14 (11/32 επ., 2 άσσοι, μπλοκ), Καράρο 4 (2 άσσοι, 2 μπλοκ) / Κοσμά (λ, 36% υπ. - 14% άριστες), Αντωνακάκη (λ, 43% υπ. - 43% άριστες), Εμμανουηλίδου 3 (2/7 επ., 1 μπλοκ), Γενιτσαρίδη.
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο. (Γιάννης Καλμαζίδης): Χατζηευστρατιάδου 10 (6/12 επ., 1 άσσος, 3 μπλοκ), Ανάε 7 (5/17 επ., 2 άσσοι, 33% υπ. - 25% άριστες), Γκρότους 12 (10/20 επ., 2 άσσοι, 53% υπ. - 29% άριστες), Παπαφωτίου 3 (3/3 επ.), Ανθούλη 21 (16/30 επ., 2 άσσοι, 3 μπλοκ), Μέντιτς 8 (3/7 επ., 2 άσσοι, 3 μπλοκ) / Ρόγκα (λ, 33% υπ. - 33% άριστες), Νικολογιάννη, Κρος, Μερκούρη.
Δείτε ολόκληρο τον αγώνα κάνοντας κλικ ΕΔΩ.
Ο Παναθηναϊκός επικράτησε με 0-3 στο «Μελίνα Μερκούρη» του Ολυμπιακού στο μεγάλο ντέρμπι της 13ης αγωνιστικής της Volley League Γυναικών.
*Το παιχνίδι μεταδίδεται από το κανάλι του Ολυμπιακού στο Youtube, με ό,τι και αν αυτό συνεπάγεται στην δημοσιογραφική κάλυψη του αγώνα.
Με νίκη συνέχισε τις υποχρεώσεις του για την Α1 Μπάσκετ Γυναικών ο Παναθηναϊκός, που δεν συνάντησε δυσκολίες απέναντι στις Εσπερίδες επικρατώντας στην Καλλιθέα με το ευρύ 61-92, για τη 17η αγωνιστική.
Οι «πράσινες» συνάντησαν αντίσταση από την ομάδα της Καλλιθέας μόνο για δέκα λεπτά, αλλά από το δεύτερο δεκάλεπτο και έπειτα ανέβασαν ταχύτητα, έστειλαν τη διαφορά στο +30 στην τρίτη περίοδο και έφτασαν σε μία ακόμα άνετη επικράτηση.
Κορυφαίες για τον Παναθηναϊκό η Έμιλυ Πότερ και Ελεάννα Χριστινάκη με 19 πόντους, 10 πρόσθεσε η Δέσποινα Θεοδωρομανωλάκη.
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε τον αγώνα με τις Παυλοπούλου, Κάρτερ, Χριστινάκη, Ριντ και Πότερ, ενώ οι πρώτες πέντε για τις Εσπερίδες ήταν οι Χίγκινς, Κασάπογλου, Κορρέ, Γασπαράτου και Βιργιόχε.
Ο Παναθηναϊκός με επικεφαλής την Πότερ στο σκοράρισμα κατάφερε να πάρει το προβάδισμα με 6-10 στα πρώτα λεπτά της αναμέτρησης, ωστόσο δεν μπόρεσε να αυξήσει τη διαφορά περισσότερο από +5 (10-15 στο 6’). Οι Εσπερίδες αντεπιτέθηκαν και με σερί 8-0 προσπέρασαν με 18-15 στο 7’, αλλά μέχρι το τέλος του πρώτου δεκαλέπτου οι «πράσινες» κατάφεραν να ανακτήσουν το προβάδισμα, «γράφοντας» το 20-22.
Στο δεύτερο δεκάλεπτο ο Παναθηναϊκός πάτησε «γκάζι» και «έχτισε» διαφορά ασφαλείας. Αφού οι δύο ομάδες έμειναν άποντες για περίπου δύο λεπτά, οι «πράσινες» έφτασαν στο +7 (20-27 στο 13’), ενώ για πρώτη φορά σκαρφάλωσαν σε διψήφια διαφορά στο 14’ (23-34). Έχοντας επιβάλει πλήρως το ρυθμό τους σε άμυνα και επίθεση οι παίκτριες της Ελένης Καπογιάννη αύξησαν τη διαφορά στο +21 (27-48) και πήγαν στα αποδυτήρια για το ημίχρονο προηγούμενες με 29-48.
Η εικόνα του αγώνα στην τρίτη περίοδο έμοιαζε με αυτή του δεύτερου δεκαλέπτου. Τα κορίτσια του Παναθηναϊκού κυριαρχούσαν στο γήπεδο, όντας ανώτερες σε όλες τις στατιστικές κατηγορίες. Έτσι η διαφορά άγγιξε ακόμα και το +30 (33-63) στο 26’. Από κει και μετά οι «πράσινες» χαμήλωσαν ταχύτητα, αλλά το 44-66 στο τέλος του τρίτου δεκαλέπτου ήταν ενδεικτικό πως οι Εσπερίδες δεν μπορούσαν να απειλήσουν ουσιαστικά τον Παναθηναϊκό, την ώρα που η Ελένη Καπογιάννη συνέχιζε το ροτέισιον.
Στην τέταρτη περίοδο το «τριφύλλι» συνέχισε να διαχειρίζεται το προβάδισμα που είχε πάρει στα προηγούμενα τρία δεκάλεπτα. Η Ελένη Καπογιάννη έριξε στο παρκέ και τις νεαρές, Ζιάκα και Φελούρη για να πάρουν χρόνο συμμετοχής. Κάπως έτσι στο 35’ ο πίνακας του σκορ έδειχνε 50-77, ενώ στη συνέχεια ο Παναθηναϊκός πήγε εκ νέου στο +30 (54-84 στο 39’). Το τελικό σκορ διαμορφώθηκε στο 61-92.
Τα δεκάλεπτα: 20-22, 29-48, 44-66, 61-92
Εσπερίδες Καλ. (Σόφτσης): Στολίγκα 9, Βιργκιόγκε 13, Τσούρντου, Γασπαράτου 1, Πρίφτη 6(1), Κορρέ 21(3), Μαργέλου 2, Κασάπογλου, Χίγκινς 9, Γουλφολκ.
Παναθηναϊκός (Καπογιάννη): Ριντ 7, Ζιάκα, Κωτούλα 9(1), Παυλοπούλου 8(2), Πότερ 19, Σωτηρίου 6, Αλεξανδρή 5(1), Χριστινάκη 19(1), Φελούρη, Κάρτερ 3(1), Θεοδωρομανωλάκη 10(2), Χαιριστανίδου 6.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης