Ο Παναθηναϊκός δίνει δύσκολους αγώνες το Σαββατοκύριακο 18-19 Φεβρουαρίου σε διαφορετικά αθλήματα εντός και εκτός έδρας.
Σάββατο 18 Φεβρουαρίου
09:00 Αλεξανδρούπολη. Χειμερινό πρωτάθλημα κολύμβησης Παπαευαγγέλου (50μ. ύπτιο, 100μ. ύπτιο) Καλκάνης (50μ. ύπτιο, 50μ. ελεύθερο, 100μ. ελεύθερο ), Δράκου (50μ. ύπτιο, 50μ. ελεύθερο, 100μ. ύπτιο, 50μ. πεταλούδα), Γκογκόση (50μ. ύπτιο, 50μ. ελεύθερο, 100μ. ελεύθερο, 50μ. πεταλούδα), Χαρίτου (50μ. πρόσθιο, 200μ. πρόσθιο, 100μ. πρόσθιο), Μειδάνη (50μ. πρόσθιο, 100μ. πρόσθιο), Μακρινού (50μ. πρόσθιο), Χιριστάκη (50μ. πρόσθιο, 50μ. ελεύθερο, 100μ. ελεύθερο), Βειογλάνης (100μ. πεταλούδα, 50μ. πεταλούδα), Ντουντουνάκη (100μ. πεταλούδα, 100μ. ύπτιο, 50μ. ελεύθερο), Αθανασόπουλος (200μ. μίκτη, 200μ. πεταλούδα, 400μ. μικτή), Ζαϊμη (50μ. ελεύθερο, 100μ. ελεύθερο), Γκολομέεβ (50μ. ελεύθερο, 50μ. πεταλούδα), Αποστολάκος (50μ. ελεύθερο, 100μ. ελεύθερο, 50μ. πεταλούδα), Φρυδάκης (50μ. ελεύθερο, 100μ. ελεύθερο), Τσαλιάγκος (200μ. πρόσθιο, 100μ. πρόσθιο ), Σαίρης (100μ. ύπτιο, 200μ,. ύπτιο), Γκικόπουλος (100μ.πρόσθιο)
09:00 ΣΕΦ, Πανελλήνιο πρωτάθλημα κλειστού στίβου: Αναστασίου (60μ.,200μ.), Κυριακοποπούλου (800μ., 1500μ.), Γναφάκη, Δεσπολλάρη (400μ., 800μ.), Μαρινάκου (1500μ. και 3.000μ.), Ρωμαίου (μήκος και τριπλούν), Νίκα (800μ.), Λεβαντίνος (400μ.), Λαγός (800μ.), Καραλής (μήκος και τριπλούν), Βλάχος (60μ., 200μ.), Μυριανθόπουλος (60μ., 200μ.), Τριβυζάς (60μ. 200μ.), Γαβαλάς (400μ.), Μπουρδέκας (800μ. και 1500μ.), Χατζίου (επί κοντώ) και Σκορδίλης (επί κοντώ).
10:00 Ναύπλιο-Αγία Τριάδα. Πανελλήνιο Κ.Χ. Τσιακα Χριστιανα, Ο/Τ Γυναικων Δουκα Αννα Σ/Τ Γυναικων Θεμελης Παναγιωτης Ο/Τ Ανδρων Ζαρμακουπης Αντωνης Ο/Τ Ανδρων Καλαβας Ανδρεας Ο/Τ Ανδρων Φουντζουλας Γιωργος Σ/Τ Ανδρων Οικονομου Θεοδωρος Σ/Τ Ανδρων
10:30 Ποσειδώνιο Θεσσαλονίκη, Φιλίππεια ΑμεΑ Γιώργος Δρακόπουλος 200μ. μικτή, 50μ. πεταλούδα, 50μ. πρόσθιο
12:00 Νέα Σμύρνη, Ελλάδα-Σερβία,Εθνική Νεανίδων, φιλικό ποδοσφαίρου με τη συμμετοχή της Νταρζάνου και της Μπριάνα
17:00 Ροίτικα -Πάτρα, Ήφαιστος-Παναθηναϊκός, μπάσκετ με αμαξίδιο Κύπελλο
17:15 Νέο Ικόνιο, Νέο Ικόνιο-Παναθηναϊκός, ποδόσφαιρο σάλας Κ13
18:00 Αλεξάνδρειο, Πανελλήνιο πρωτάθλημα μπάσκετ Ν.Α. Ελπίδα Θεσσαλονίκης-Παναθηναϊκός
20:00 κλ. Αγίου Θωμά Μαρούσι, Παναθηναϊκός-ΖΑΟΝ , 17η αγωνιστική Volleyleague γυναικών (PAOTV)
20:30 Νέα Ερυθραία, Παναθηναϊκός-Φοίβος Μελισσσίων, Μικρός τελικός Κ21 Αγόρια ΕΣΠΑΑΑ
21:30 Ρέντη, Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός, 15η αγωνιστική Volleyleague ανδρών (ΕΡΤ3)
Κυριακή 19 Φεβρουαρίου
09:00 Αλεξανδρούπολη. Χειμερινό πρωτάθλημα κολύμβησης Παπαευαγγέλου (50μ. ύπτιο, 100μ. ύπτιο) Καλκάνης (50μ. ύπτιο, 50μ. ελεύθερο, 100μ. ελεύθερο ), Δράκου (50μ. ύπτιο, 50μ. ελεύθερο, 100μ. ύπτιο, 50μ. πεταλούδα), Γκογκόση (50μ. ύπτιο, 50μ. ελεύθερο, 100μ. ελεύθερο, 50μ. πεταλούδα), Χαρίτου (50μ. πρόσθιο, 200μ. πρόσθιο, 100μ. πρόσθιο), Μειδάνη (50μ. πρόσθιο, 100μ. πρόσθιο), Μακρινού (50μ. πρόσθιο), Χιριστάκη (50μ. πρόσθιο, 50μ. ελεύθερο, 100μ. ελεύθερο), Βειογλάνης (100μ. πεταλούδα, 50μ. πεταλούδα), Ντουντουνάκη (100μ. πεταλούδα, 100μ. ύπτιο, 50μ. ελεύθερο), Αθανασόπουλος (200μ. μίκτη, 200μ. πεταλούδα, 400μ. μικτή), Ζαϊμη (50μ. ελεύθερο, 100μ. ελεύθερο), Γκολομέεβ (50μ. ελεύθερο, 50μ. πεταλούδα), Αποστολάκος (50μ. ελεύθερο, 100μ. ελεύθερο, 50μ. πεταλούδα), Φρυδάκης (50μ. ελεύθερο, 100μ. ελεύθερο), Τσαλιάγκος (200μ. πρόσθιο, 100μ. πρόσθιο ), Σαίρης (100μ. ύπτιο, 200μ,. ύπτιο), Γκικόπουλος (100μ.πρόσθιο)
10:00 ΣΕΦ, Πανελλήνιο πρωτάθλημα κλειστού στίβου: Αναστασίου (60μ.,200μ.), Κυριακοποπούλου (800μ., 1500μ.), Γναφάκη, Δεσπολλάρη (400μ., 800μ.), Μαρινάκου (1500μ. και 3.000μ.), Ρωμαίου (μήκος και τριπλούν), Νίκα (800μ.), Λεβαντίνος (400μ.), Λαγός (800μ.), Καραλής (μήκος και τριπλούν), Βλάχος (60μ., 200μ.), Μυριανθόπουλος (60μ., 200μ.), Τριβυζάς (60μ. 200μ.), Γαβαλάς (400μ.), Μπουρδέκας (800μ. και 1500μ.), Χατζίου (επί κοντώ) και Σκορδίλης (επί κοντώ).
10:00 Ναύπλιο-Αγία Τριάδα. Πανελλήνιο Κ.Χ. Τσιακα Χριστιανα, Ο/Τ Γυναικων Δουκα Αννα Σ/Τ Γυναικων Θεμελης Παναγιωτης Ο/Τ Ανδρων Ζαρμακουπης Αντωνης Ο/Τ Ανδρων Καλαβας Ανδρεας Ο/Τ Ανδρων Φουντζουλας Γιωργος Σ/Τ Ανδρων Οικονομου Θεοδωρος Σ/Τ Ανδρων
11:00 Αλεξάνδρειο, Πανελλήνιο πρωτάθλημα μπάσκετ Ν.Α. Παναθηναϊκός-Αετοί Θεσσαλονίκης
13:00 3ο Λύκειο Αγίου Δημητρίου Δάφνη Αγίου Δημητρίου-Παναθηναϊκός, Κορίτσια Κ16 (2) ΕΣΠΑΑΑ
14:00 κλ. «Παύλος Γιαννακόπουλος» Παναθηναϊκός-Ελευθερία Μοσχάτου, 20η αγωνιστική μπάσκετ γυναικών (PAOTV)
18:00 κλ. «Παύλος Γιαννακόπουλος» Παναθηναϊκός-Ηλυσιακός, Κορίτσια Κ16 (3) ΕΣΠΑΑΑ
19:30 Νέα Ερυθραία, Πανερυθραϊκός-Παναθηναϊκός, Αγόρια Κ17 ΕΣΠΑΑΑ
19:30 2ο Λύκειο Αγίου Νικολάου ΑΠΣ Ορφέας-Παναθηναϊκός, Κορίτσια Κ16 ΕΣΠΑΑΑ
20:00 κλ. «Παύλος Γιαννακόπουλος» Παναθηναϊκός-Κηφισιά Αγόρια Κ17 ΕΣΠΑΑΑ
Με γραπτή του δήλωση ο Πρόεδρος του Παναθηναϊκού Α.Ο., Τάκης Μαλακατές αναλαμβάνει την ευθύνη για τα όσα συνέβησαν το απόγευμα της Τετάρτης στο κλειστό του Αγίου Θωμά στο Μαρούσι, ζητώντας συγγνώμη από τους φίλους του «τριφυλλιού».
Παράλληλα τονίζει πως η ομοσπονδία ήταν αυτή που αποφάσισε να γίνει το παιχνίδι κεκλεισμένων των θυρών, επισημαίνοντας πως ενδεχόμενη άρνηση του Παναθηναϊκού να αγωνιστεί θα κόστιζε ακόμα και με διετή αποκλεισμό από τις ευρωπαϊκές διοργανώσεις.
Τέλος, αναφέρει πως: «Κόσμος, ομάδες και διοίκηση πρέπει να είναι ενωμένοι για να μπορεί να μεγαλουργεί ο Σύλλογος».
Χτες ήταν μια πολύ σημαντική μέρα και δυστυχώς αντί να εξελιχθεί σε μια γιορτή του αθλητισμού αντιμετωπίσαμε απρόκλητα και χωρίς καμία λογική, επίθεση από την αστυνομία που για άλλη μια φορά δυστυχώς απέτυχε στον ρόλο που της έχει ανατεθεί, να προστατεύει τον κόσμο και τη διεξαγωγή του αγώνα.
Πόσω μάλλον όταν πρόκειται για ημιτελικό αγώνα ευρωπαϊκής διοργάνωσης.
Αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη για όσα συνέβησαν και για ακόμα μια φορά ζητώ συγγνώμη από τους φιλάθλους μας που αναίτια τραυματίστηκαν και για την ταλαιπωρία που όλοι οι υπόλοιποι υπέστησαν.
Ευθύνες ζητήσαμε και θα εξακολουθήσουμε να ζητάμε μέχρι να αποδοθούν.
Ενώ η αρχική μας πρόθεση ήταν να πάμε στο ΟΑΚΑ για να έχει δυνατότητα να το παρακολουθήσει μεγάλος αριθμός φιλάθλων μας και με αντίστοιχο οικονομικό όφελος, με προθεσμία δήλωσης έδρας την Δευτέρα πριν τον πρώτο αγώνα , πήραμε την απόφαση η αναμέτρηση να διεξαχθεί στο γήπεδο που γνωρίζουμε και προπονούμαστε, για καθαρά αγωνιστικούς λόγους.
Ίσως ήταν λάθος μου και αναλαμβάνω την ευθύνη.
Αποτρέψαμε αυτή τη φορά να επαναληφθούν όσα έγιναν σε προηγούμενο αγώνα με αποτέλεσμα τότε άνθρωποι με διαρκείας και εισιτήρια τελικά να μείνουν έξω, με το να μην εκδώσουμε εισιτήρια παρά μόνο να επιτραπεί η είσοδος στους κατόχους διαρκείας και σε χορηγούς μας.
Άθελα μας όμως χτες διαδραματίστηκαν θλιβερά γεγονότα και είναι δική μου ευθύνη που δεν καταφέραμε να τα αποτρέψουμε διότι πάντα κάποιος πρέπει να ευθύνεται και εγώ σαν Πρόεδρος του Παναθηναϊκού αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη.
Όσον αφορά το γεγονός ότι ο αγώνας σήμερα έγινε κεκλεισμένων των θυρών, ήταν απόφαση της ευρωπαϊκής ομοσπονδίας χαρακτηρίζοντας την ημιτελική σειρά υψηλού κινδύνου και έχοντας δώσει εντολή στο παραμικρό που θα συνέβαινε σε οποιονδήποτε από τους δύο αγώνες , να εκκενωθεί το γήπεδο για να συνεχιστεί ο αγώνας. Εάν για οποιοδήποτε λόγο δεν καταστεί εφικτό να επαναληφθεί την επομένη κεκλεισμένων των θυρών.
Όλοι γνωρίζουμε πως λειτουργούν οι ευρωπαϊκές αρχές σε τέτοιες καταστάσεις και απλά με τη λήξη της προθεσμίας διεξαγωγής του αγώνα χτες, μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με την ευρωπαϊκή ομοσπονδία, ο κομισάριος μας ενημέρωσε ότι ο αγώνας θα διεξαχθεί σήμερα κεκλεισμένων των θυρών και απλά ορίσαμε από την πλευρά μας την ώρα διεξαγωγής βάσει του αγωνιστικού προγράμματος του γηπέδου.
Άρνηση μας θα προκαλούσε μηδενισμό μιας και ενδεχομένως αποβολής μας από ευρωπαϊκούς αγώνες για μια διετία.
Κόσμος, ομάδες και διοίκηση πρέπει να είναι ενωμένοι για να μπορεί να μεγαλουργεί ο Σύλλογος, όπως έχει συμβεί μέχρι τώρα και μας έδωσε τα τελευταία χρόνια 7 τίτλους στα πιο γνωστά ομαδικά αθλήματα και αμέτρητες διακρίσεις.
Υποχρέωση μου και καθήκον μου να σηκώσουμε κεφάλι, να συνεχίσουμε τον δρόμο των επιτυχιών όλοι μαζί ενωμένοι και επιπλέον να βρω τους τρόπους, τις ενέργειες και ότι απαιτείται ώστε τέτοιες καταστάσεις που με θλίβουν να μην ξανασυμβούν και να προστατέψω τα συμφέροντα του Παναθηναϊκού και σε αυτό το επίπεδο.
Μια συγγνώμη ποτέ δεν είναι αρκετή αλλά την οφείλω και την εννοώ προς όλους. Η ζωή όμως και η αθλητική δραστηριότητα συνεχίζεται και θα προσπαθήσουμε όπως κάναμε μέχρι σήμερα να διεκδικούμε και να κατακτάμε τίτλους.
Τάκης Μαλακατές
Ο Δημήτρης Ανδρεόπουλος δήλωσε στενοχωρημένος για την ήττα από τον Ολυμπιακό, ωστόσο ο προπονητής του Παναθηναϊκού υποσχέθηκε πως το «τριφύλλι» θα φτάσει σε έναν ευρωπαϊκό τελικό και θα τον κατακτήσει
«Αυτό που μπορούμε να πούμε είναι πως ο Ολυμπιακός ανέβασε την ποιότητά του, μας δυσκόλεψε με το σερβίς του και έτσι μας έβγαλε εκτός ρυθμού και κέρδισε. Δώσαμε ένα σκληρό παιχνίδι, το χάσαμε, δεν παρασύρθηκε το μυαλό κανενός για σήμερα παρά τη νίκη που κάναμε στο Ρέντη.
Είμαστε πολύ στεναχωρημένοι από το αγωνιστικό χώρο. Χωρίς υπαιτιότητα της ομάδας και των οπαδών του έγινε αυτό το πράγμα χθες χωρίς λόγο. Αυτό που έχουμε είναι πως όλοι ενωμένοι φέραμε τον Παναθηναϊκό εδώ, θα το συνεχίσουμε, έτσι όπως δώσαμε έναν Δεκέμβρη μια υπόσχεση σε ένα παγκάκι στην Κωνσταντινούπολη, ο Παναθηναϊκός θα φτάσει σε έναν ευρωπαϊκό τελικό και θα τον κατακτήσει».
Με τον χειρότερο δυνατό τρόπο εξελίχθηκε ο δεύτερος ημιτελικός του Παναθηναϊκού με τον Ολυμπιακό για το CEV Challenge Cup, με τους «πράσινους» να γνωρίζουν την ήττα με 1-3 σετ και με 6-15 στο «χρυσό» σετ, μένοντας εκτός των τελικών!
To «τριφύλλι» σε ένα παιχνίδι στο οποίο δεν είχε την συμπαράσταση των φιλάθλων του, κατάφερε να πάρει το πρώτο σετ και να φτάσει ακόμα πιο κοντά στο ζητούμενο. Ωστόσο στη συνέχεια όλα άλλαξαν, οι «πράσινοι» έδειξαν να αποσυντονίζονται καθώς απώλεσαν το δεύτερο σετ στις λεπτομέρειες, με αποτέλεσμα στη συνέχεια να παρουσιαστούν κατώτεροι το δυνατοτήτων τους, χαρίζοντας έτσι την πρόκριση στους «ερυθρόλευκους».
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε τον αγώνα με τον Γιάκομπσεν στην πάσα, τους Σάντερ και Φράγκο στα άκρα, τους Ρανγκέλ και Πετρέα ως κεντρικούς, τον Κόβαρ διαγώνιο και τον Ζήση σε θέση λίμπερο.
Οι «πράσινοι» από νωρίς πήραν διψήφια διαφορά (3-1), την οποία διατήρησαν έως το 6-6 σε μπλοκ του Γκουσταβάο στον Φράγκο. Οι «πράσινοι» πίεζαν από θέση σερβίς και όχι μόνο ανέκτησαν τη διαφορά που είχαν, αλλά με άσσο του Σάντερ διαμόρφωσαν το 10-7, αναγκάζοντας τον Αλμπέρτο Τζουλιάνι να καλέσει το πρώτο τάιμ άουτ. Οι γηπεδούχοι ήταν σταθεροί ανοίγοντας τη διαφορά ακόμα και στο +4 (13-9), ωστόσο οι «ερυθρόλευκοι» επέστρεψαν μειώνοντας σε 13-12 με ένα άστοχο χτύπημα του Κόβαρ. Ένας άσσος του Παγιένκ «έγραψε» το 15-15, αλλά οι «πράσινοι» διατήρησαν την ψυχραιμίας τους και με πόντο του Κόβαρ κόντρα σε τριπλό μπλοκ έγινε το 20-18. Ο Τζουλιάνι πήρε και το δεύτερο τάιμ άουτ που είχε στη διάθεσή του και επιστρέφοντας στο παρκέ οι «ερυθρόλευκοι» κατάφεραν να ισοφαρίσουν και πάλι (21-21) με μπλοκ του Παγιένκ στον Ρανγκέλ. Ο Δημήτρης Ανδρεόπουλος πήρε με τη σειρά του τάιμ άουτ, όμως ένα λάθος του «τριφυλλιού» έφερε σε θέση οδηγού τον Ολυμπιακό (21-22), αλλά και τον Ερνάντες στο παιχνίδι. Ο Κουβανός διαγώνιος πήγε στο σερβίς και δύο συνεχόμενους άσσους συνέβαλε για το 25-22 και το 1-0 του «τριφυλλιού».
Στο δεύτερο σετ οι δύο ομάδες πήγαιναν χέρι-χέρι στο σκορ μέχρι το 7-7. Σε εκείνο το σημείο, κάποιες καλές άμυνες του Ολυμπιακού του έδωσαν την ευκαιρία να προηγηθεί με 7-9, διαφορά την οποία συντήρησαν οι «ερυθρόλευκοι», ωστόσο ο Παναθηναϊκός παρέμενε κοντά μειώνοντας σε 15-16 με πρώτο χρόνο του Πετρέα μετά από υπερπροσπάθεια του Γιάκομπσεν. Ένα άουτ «χτύπημα» του Σάντερ έφερε για πρώτη φορά στον αγώνα τον Ολυμπιακό στο +3 (15-18), αλλά το «τριφύλλι» κατάφερε όχι μόνο να ισοφαρίσει με σερί 3-0, αλλά να προσπεράσει με 19-18, την ώρα που ο Πετρέας έκανε καλή δουλειά από θέση σερβίς. Ο Ολυμπιακός με επαφή στο φιλέ από τους γηπεδούχους, μπήκε στην τελική ευθεία του δεύτερου σετ έχοντας το προβάδισμα με 19-20, όμως από λάθος του Στερν οι «πράσινοι» προσπέρασαν με 22-21. Το 24-24 έστελνε το ματς πέραν των 25 πόντων, με τους «ερυθρόλευκους» να φτάνουν στο 25-27 και να ισοφαρίζουν σε 1-1.
Οι φιλοξενούμενοι μπήκαν με φούρια στο τρίτο σετ και προηγήθηκαν με 3-6. Σταδιακά ο Παναθηναϊκός άρχισε να ανεβάζει την απόδοσή του, μειώνοντας σε 10-11 ύστερα από μπλοκ του Ρανγκέλ στον Παγιένκ. Με δύο άσσους του Φράγκου το «τριφύλλι» προσπέρασε (12-11) και αργότερα με 15-13. Η χαρά όμως του Παναθηναϊκού δεν κράτησε για πολύ αφού ο Ολυμπιακός ισοφάρισε (16-16) και μπήκε στην τελική ευθεία του σετ προηγούμενος με 19-20. Οι γηπεδούχοι δεν είχαν σωστές επιλογές στην τελική ευθεία, επιτρέποντας έτσι στους φιλοξενούμενους να φτάσουν στο 21-25 και να πάρουν το προβάδισμα με 1-2 σετ.
Οι «ερυθρόλευκοι» και στο τέταρτο σετ πήραν ξανά από πολύ νωρίς προβάδισμα (3-6), το οποίο διατήρησαν (10-13) και στην εξέλιξη του σετ. Το «τριφύλλι» είχε κολλήσει στην επίθεση με αποτέλεσμα να μείνει πίσω στο σκορ με -4 (11-15) ύστερα από μπλοκ του Γκουσταβάο στον Κόβαρ. Το τάιμ άουτ του Δημήτρη Ανδρεόπουλου δεν άλλαξε το μομέντουμ του αγώνα και με άσσο του Τράβιτσα οι φιλοξενούμενοι εκτόξευσαν τη διαφορά στο +6 (11-17). Το 14-20 δεν άφηνε πολλά περιθώρια για αντίδραση στον Παναθηναϊκό, ο οποίος παρόλο που με ένα μικρό σερί κατάφερε να μειώσει σε 17-21, απώλεσε με 17-25 και το τέταρτο σετ και έτσι η πρόκριση θα κρίνονταν στο «χρυσό» σετ.
Στο «χρυσό» σετ ο Παναθηναϊκός με τον Γιάκομπσεν στην πάσα, τους Κόβαρ και Φράγκο στα άκρα, τους Ρανγκέλ και Πετρέα ως κεντρικούς, τον Ερνάντες διαγώνιο και τον Ζήση σε θέση λίμπερο. Ο Ολυμπιακός ήταν ξανά αυτός που μπήκε με φούρια και πίεση από το σερβίς και καταστρέφοντας την υποδοχή των «πρασίνων» με τον Τράβιτσα ,προηγήθηκε με 0-4. Η απάντηση του Παναθηναϊκού ήταν άμεση μειώνοντας σε 3-4, αλλά τα λάθη στην «πράσινη» υποδοχή επέτρεψαν στους «ερυθρόλευκους» να ξεφύγουν και πάλι με +5 (3-8) στην αλλαγή πλευρών των δύο ομάδων. Το παιχνίδι δεν είχε επιστροφή για τον Παναθηναϊκό, που τα έβρισκε μπαστούνια με τα σερβίς του Ιντάλγκο αλλά και το «ερυθρόλευκο» μπλοκ. Ο Ολυμπιακός με 6-15 έφτασε στην κατάκτηση και του «χρυσού» σετ, παίρνοντας την πρόκριση στους τελικούς του CEV Challenge Cup.
Τα σετ: 1-3 (25-22, 25-27, 21-25, 17-25)
«Χρυσό» σετ: 6-15
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Ο Παναθηναϊκός εξέδωσε νέα ανακοίνωση-απάντηση σε αυτή της Αστυνομίας. Το «τριφύλλι» σε αυτή αναφέρει πως από τη μεριά της ΕΛ.ΑΣ ειπώθηκαν πολλές ανακρίβειες τις οποίες και γνωστοποιεί μία προς μία.
Κάνει ιδιαίτερη αναφορά στη χρήση δακρυγόνων και εύχεται να μη χρειαστεί η αστυνομία να επέμβει ποτέ ξανά, ενώ κλείνει την ανακοίνωσή της αναφέροντας «Εν κατακλείδι βρείτε πρώτα τη σωστή διεύθυνση του Παναθηναϊκού Α.Ο. (στην Κόνιαρη ήμασταν πριν 10 χρόνια) και με ποιον Ολυμπιακό παίζαμε χτες το βράδυ (όχι πάντως αυτόν του Βόλου που στείλατε τα μέτρα) και μετά ας συζητήσουμε και για τα όποια λάθη έγιναν…».
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος εκδίδει νέα ανακοίνωση έπειτα από την επίσημη τοποθέτηση της ΕΛ.ΑΣ για τα δρώμενα χτες στο κλειστό γήπεδο του Αγίου Θωμά στο Μαρούσι.
Η διοίκηση του Συλλόγου καλείται εκ νέου να τοποθετηθεί για τα χτεσινά συμβάντα καθώς με έκπληξη διάβασε την ανακοίνωση που εξέδωσε η αστυνομία η οποία ήταν γεμάτη με ανακρίβειες.
Από την αρχή της η ανακοίνωση δείχνει ότι απέχει κατά πολύ από την πραγματικότητα.
Αρχικά γίνεται λόγος λοιπόν για 2.000 άτομα τα οποία αναφέρει ότι δεν είχαν εισιτήρια. Δεν ξέρουμε ειλικρινά από που προκύπτει αυτό το αυθαίρετο νούμερο καθώς ουδέποτε μαζεύτηκε τέτοιος αριθμός ανθρώπων.
Πάμε παρακάτω, διαβάζουμε λοιπόν ότι οι περισσότεροι από αυτούς δεν διέθεταν εισιτήρια.
Ειλικρινά θα θέλαμε σε πρώτη φάση να μας βρει η αστυνομία αυτούς που είχαν εισιτήρια και να δούμε από ποιον αγώνα ήταν γιατί στον χτεσινό αγώνα δεν εκδόθηκαν καν εισιτήρια!
Από εκεί φαίνεται προφανώς και το πόσο «θολά» είχαν στον προγραμματισμό τους τα χτεσινά μέτρα. Δικαίωμα εισόδου είχαν μόνο οι κάτοχοι διαρκείας.
Συνεχίζουμε έκπληκτοι το ανάγνωσμα της αστυνομίας που κάνει λόγο για μια ταυτόχρονη επίθεση στις 18:15 από οπαδούς μέσα και έξω από το γήπεδο στις θύρες 3 και 6 προς τις αστυνομικές δυνάμεις.
Δηλαδή από την πλευρά των κατόχων διαρκείας υπήρχε ένα γενικό σχέδιο που έλεγε «Μόλις οι δείκτες των ρολογιών σημαδέψουν 18:15 εσείς όπου και να βρίσκεστε κάντε επίθεση προς τις αστυνομικές δυνάμεις» ας σοβαρευτούμε…
Οι όποιες συμπλοκές προέκυψαν από την ωμή-δολοφονική βία από τις δυνάμεις καταστολής και από το δακρυγόνο που πέταξαν μέσα σε κλειστό γήπεδο και από καθαρή τύχη δεν υπήρξαν θύματα.
Ευχόμαστε ταχεία ανάρρωση στους ανθρώπους των αστυνομικών δυνάμεων που τραυματίστηκαν, όπως όφειλε να κάνει η αστυνομία για τον κόσμο που τραυμάτισε και έφυγε με «ανοιγμένα» κεφάλια και αναπνευστικά προβλήματα, καθώς και όλους εκείνους που έθεσε τη ζωή τους σε κίνδυνο καθώς ποδοπατήθηκαν για να βγουν από μια πόρτα.
Αν η χρήση των… αναγκαίων μέσων είναι αυτές οι πράξεις που κάνατε χτες, ευχόμαστε να μην τύχει να ξαναεπέμβετε πουθενά.
Παρακάτω αναγράφεται το εξής «Σημειώνεται ότι ο εν λόγω αγώνας πραγματοποιήθηκε στο συγκεκριμένο γήπεδο με πρωτοβουλία της γηπεδούχου ομάδας, αν και από την Ελληνική Αστυνομία είχε ζητηθεί η διεξαγωγή του στο Ο.Α.Κ.Α….»
Δείξτε μας αν υπάρχει κάπου γραπτώς αυτό που αναφέρετε για την στην πραγματική ζωή δεν υπάρχει σε κάποιο έγγραφο. Ουδέποτε ζητήθηκε ούτε καν προφορικά αυτό που γράφετε και η επιλογή της έδρας είναι απόφαση της γηπεδούχου ομάδας.
Κατόπιν αναγράφει η ανακοίνωση «…ενώ παράλληλα ως χρόνος για το άνοιγμα των θυρών και την είσοδο τον φιλάθλων καθορίστηκε η 17.45 ώρα, αν και η γηπεδούχος ομάδα είχε προτείνει την 18.00 ώρα».
Προφανώς έχετε μπερδέψει και τις ώρες εκτός από τα νούμερα των φιλάθλων που αναφέρετε καθώς ο Παναθηναϊκός στη σύσκεψη ζήτησε να ανοίξουν οι πόρτες στις 5μ.μ. και η αστυνομία το έκανε 5.45μ.μ. για να μπει πρώτα η αποστολή του Ολυμπιακού. Και εδώ ανακρίβειες και λάθη…
Εν κατακλείδι βρείτε πρώτα τη σωστή διεύθυνση του Παναθηναϊκού Α.Ο. (στην Κόνιαρη ήμασταν πριν 10 χρόνια) και με ποιον Ολυμπιακό παίζαμε χτες το βράδυ (όχι πάντως αυτόν του Βόλου που στείλατε τα μέτρα) και μετά ας συζητήσουμε και για τα όποια λάθη έγιναν…
Πραγματοποιήθηκε σήμερα (16/2) η κλήρωση για την ανάδειξη των ημιτελικών αγώνων του Final 4 του Κυπέλλου βόλεϋ γυναικών που θα διεξαχθεί το διήμερο 10-11 Μαρτίου στο κλειστό γυμναστήριο Τ9 της Άρτας.
O Παναθηναϊκός κληρώθηκε να αντιμετωπίσει τον ΑΟ Θήρας και το δεύτερο ζευγάρι των ημιτελικών είναι το ΑΕΚ-ΠΑΟΚ.
Η σειρά των αγώνων και οι ώρες διεξαγωγής τους θα ανακοινωθούν τις επόμενες ημέρες μετά από συνεννόηση με την ΕΡΤ.
Η τελική φάση του Κυπέλλου γυναικών θα φιλοξενηθεί για πρώτη φορά στην πόλη της Άρτας και στο νέο κλειστό γυμναστήριο.
Μια ημέρα μετά τα τραγελαφικά γεγονότα που σημειώθηκαν από τις αστυνομικές αρχές με τη ρίψη δακρυγόνων εντός του γηπέδου, που έφεραν την αναβολή του αγώνα, ο Παναθηναϊκός αντιμετωπίζει απόψε τον Ολυμπιακό στο δεύτερο ημιτελικό του CEV Challenge Cup (14:30, Cosmote Sport 7).
Οι «πράσινοι», σε ένα παιχνίδι που απέκτησε νέα δεδομένα, καλούνται να κατακτήσουν τα δύο σετ που χρειάζονται για να βρεθούν στους τελικούς της διοργάνωσης. Εκεί, ήδη από χθες περιμένει η Μακάμπι Τελ Αβίβ, η οποία επικράτησε της Μπαστάρντο, κλειδώνοντας τη μία από τις δύο θέσεις.
Το «τριφύλλι» στο σημερινό παιχνίδι δε θα έχει στο πλευρό του τους φιλάθλους του. Η χθεσινή εκκένωση του κλειστού από την αστυνομία για να... καθαρίσει η ατμόσφαιρα από τα δακρυγόνα, συνοδεύει τον Παναθηναϊκό και σήμερα, σε μια απόφαση που σίγουρα προκαλεί πολλά ερωτηματικά.
Από κει και πέρα, όλα δείχνουν πως ο Φερνάντο Ερνάντες επιστρέφει στη δράση και θα είναι στη διάθεση του Δημήτρη Ανδρεοπούλου για να αγωνιστεί, ωστόσο μένει να φανεί πόσο χρόνο συμμετοχής θα έχει ο Κουβανός διαγώνιος.
Όπως και στο «Μελίνα Μερκούρη» στο Ρέντη (τον οποίο διαιτήτευσαν ο Αλέξανδρος Μυλωνάκης και ο Νίκος Φραγκάκης), έτσι και στο Μαρούσι η διαιτητική δυάδα θα είναι από την Ελλάδα, με πρώτο ρέφερι τον Νώντα Γεροθόδωρο και δεύτερο τον Αλέξανδρο Αβραμίδη.
Φωτογραφίες από το κλειστό του Αγίου Θωμά, οι οποίες συνοδεύουν την ανακοίνωση που εξέδωσε νωρίτερα, έδωσε στη δημοσιότητα ο Παναθηναϊκός.
«Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος παρουσιάζει σε φωτογραφίες ένα μέρος μόνο από τα όσα έγιναν απόψε στο κλειστό του Αγίου Θωμά στο Μαρούσι.
Η ανακοίνωση του Παναθηναϊκού Αθλητικού Ομίλου ανέφερε τα όσα έγιναν στο γήπεδο και παρουσιάζει και σχετικό φωτογραφικό υλικό με αίματα παντού και δακρυγόνα».
Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram



Την τέταρτη διαδοχική του ήττα στη Β’ Φάση της Α1 Πόλο Ανδρών γνώρισε ο Παναθηναϊκός, ο οποίος είδε το Περιστέρι να κάνει επική ανατροπή και να παίρνει τη νίκη στο τέλος με 10-9!
Οι πράσινοι μπήκαν δυναμικά στο ματς και κατάφεραν να προηγηθούν 4-0, 6-3 και 7-3 (στις αρχές του τρίτου οκτάλεπτου). Από κει και πέρα, όμως, έπαθαν μπλακ άουτ, κάτι που εκμεταλλεύτηκαν οι παίκτες του Λούδη και γύρισαν το παιχνίδι.
Την ισοφάριση (9-9) έκανε ο Φώσκολος και το νικητήριο γκολ για τον ΓΣΠ πέτυχε ο Χρήστος Μπιτσάκος, 1.28 πριν από το φινάλε.
Με κόκκινη κάρτα αποβλήθηκαν προς το τέλος του αγώνα οι δύο προπονητές, Κώστας Λούδης του ΓΣΠ και Δημήτρης Μάζης του ΠΑΟ, για έντονη διαμαρτυρία στους διαιτητές.
Οκτάλεπτα: 0-2, 2-4, 4-1, 4-2.
ΓΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ (Κώστας Λούδης): Σαλτερής, Αλευρίδης, Τοράκης 1, Πρέκας 1, Γερακούδης, Κουκουμάκης 1, Μπιτσάκος Χρ. 1, Καρούντζος 3, Φώσκολος 1, Χρυσοσπάθης 2, Μαστρογιαννάκος, Λαδάς, Χόλαντ, Ναγκλ, Μπισάκος Ανδ.
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ (Δημήτρης Μάζης): Ριστίσεβιτς, Τζελάτης 2, Κανδανολέων, Χωματάς, Δευτεράιος 1, Τόττης, Άντζιτς 1, Σγουρίδης, Χατζηγούλας 1, Δερμιτζάκης 2, Σιαμάς Π., Αλβέρτης, Βασιλάκης, Σιαμάς Χρ. 2, Ζερβουδάκης.
Ανακοίνωση κατά της Αστυνομίας εξέδωσε ο Παναθηναϊκός Α.Ο. στην οποία χαρακτηρίζει ως εγκληματική ενέργεια τη χρήση δακρυγόνου στην είσοδο της Θύρας 3, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί αποπνικτική ατμόσφαιρα στο κλειστό του Αμαρουσίου πριν τον αγώνα με τον Ολυμπιακό, κάτι που έφερε και την αναβολή του!
«Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει σχετικά με τα όσα διαδραματίστηκαν στο κλειστό του Αγίου Θωμά στο Μαρούσι.
Ο Σύλλογος εκφράζει την έντονη δυσαρέσκειά του και τον προβληματισμό του για την στάση των αστυνομικών δυνάμεων πριν την έναρξη του αγώνα με τον Ολυμπιακό.
Σε ένα ματς που άπαντες στον Παναθηναϊκό έκαναν το καλύτερο δυνατό ώστε να γίνει μια πραγματική γιορτή του βόλεϊ δυστυχώς δεν φαίνεται να είχαν την ίδια άποψη και οι αστυνομικές δυνάμεις που είχαν αναλάβει την περιφρούρηση του γηπέδου.
Ο Παναθηναϊκός ακολούθησε πλήρως τις εντολές της αστυνομίας που αποφασίστηκαν στη λήψη των μέτρων και δεν παρέκκλινε καθόλου από αυτές.
Ήταν απόφαση της Αστυνομίας οι πόρτες του γηπέδου να ανοίξουν στις 5:45 μ.μ. και όχι νωρίτερα για να μην δημιουργηθεί συνωστισμός.
Όμως, ενώ αρχικά είχε αποφασιστεί στη σύσκεψη μέτρων να υπάρχει αστυνομία έξω από την Θύρα 3 ώστε να υπάρξει προέλεγχος, τελικά ουδέποτε έγινε κάτι τέτοιο.
Αντιθέτως, μέχρι και τις 5.40μ.μ. δεν υπήρχαν καν αστυνομικές δυνάμεις έξω από την Θύρα 3 προκειμένου να γίνουν τα συμφωνηθέντα.
Όλα αυτά είχαν ως αποτέλεσμα να δημιουργηθεί έξω από το γήπεδο συνωστισμός από, φιλάθλους, κατόχους διαρκείας του Παναθηναϊκού.
Η στάση των δυνάμεων της αστυνομίας ήταν επιθετική, από την πρώτη στιγμή που εμφανίστηκε, προς τους φιλάθλους που είχαν κάρτα διαρκείας και το αποτέλεσμα ήταν να δημιουργήσουν μια μεγάλη ένταση που μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν υπήρχε.
Θελημένα ή όχι από την πλευρά της αστυνομίας ξεκίνησαν επεισόδια από τα οποία προκλήθηκαν πολλοί τραυματισμοί φιλάθλων και σαν να μην έφτανε αυτό, οι αστυνομικές δυνάμεις πέταξαν δακρυγόνο ΜΕΣΑ στο γήπεδο και ακόμα ένα στα σκαλιά της εισόδου της Θύρας 3.
Πρόκειται για μια ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ενέργεια και προκαλεί ερωτήματα ποιος έδωσε αυτή την εντολή, καθώς δημιουργήθηκε μια αφόρητη ατμόσφαιρα και επικράτησε πανικός, αφού στις κερκίδες βρίσκονταν πολλά παιδιά αλλά και άτομα ΑμεΑ που στιβάχτηκαν όλοι-ες σε μια πόρτα και κάποιοι ποδοπατήθηκαν στην προσπάθειά τους να βγουν έξω.
Τα ερωτήματα παραμένουν αναπάντητα για αυτή την ενέργεια που έθεσε σε κίνδυνο τις ζωές εκατοντάδων ανθρώπων.
Ο Πρόεδρος του Παναθηναϊκού κ. Παναγιώτης Μαλακατές σε δήλωση του ανέφερε:
«Ζητώ συγγνώμη για την ταλαιπωρία που υπέστη ο φίλαθλος κόσμος του Παναθηναϊκού και ζητώ συγγνώμη από τους ανθρώπους που αναίτια τραυματίστηκαν. Από κει και πέρα θα προβούμε στις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να αποδοθούν οι ευθύνες σε όσους προέβησαν σε αυτές τις πράξεις απόψε που έθεσαν σε κίνδυνο ζωές ανθρώπων και την ομαλή διεξαγωγή ενός ευρωπαϊκού αγώνα και εξέθεσαν διεθνώς τη χώρα μας».