ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

"Μέσα" ο Δώνης

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2019 18:33

Κανονικά πραγματοποιήθηκε η σημερινή προπόνηση του Παναθηναϊκού, καθώς πέραν των γνωστών προβλημάτων που υπάρχουν, δεν συνέβη κάποια απρόοπτο.

Έτσι ο Γιώργος Δώνης συνέχισε την προετοιμασία των παικτών του για τον εντός έδρας αγώνα του Σαββάτου κόντρα στον Αστέρα Τρίπολης, για τον οποίο μπορεί να υπολογίζει και στον Χρήστο Δώνη.

Ο νεαρός μέσος επέστρεψε σε κανονικούς ρυθμούς προπόνησης, την ίδια ώρα που ο Δημήτρης Κουρμπέλης ακολούθησε ατομικό πρόγραμμα και θεραπεία οι Ουσμάν Κουλιμπαλί και Εμάνουελ Ινσούα.

Η τελευταία προπόνηση πριν τον αγώνα του Σαββάτου είναι προγραμματισμένη για αύριο (15/2) το απόγευμα και αμέσως μετά θα γίνει γνωστή η αποστολή του αγώνα.

Έμαθε το πρόγραμμα του Κυπέλλου ο Παναθηναϊκός

ΒΟΛΕΥ Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2019 15:53

Το πλήρες πρόγραμμα της προημιτελικής φάσης του Κυπέλλου Ελλάδας στο βόλεϋ έγινε σήμερα γνωστό, με τις ομάδες να μαθαίνουν την ημέρα και την ώρα που θα αγωνιστούν για τη διεκδίκηση μίας θέσης στο Final 4 που θα γίνει στην Ιεράπετρα.

Σε ότι αφορά το ζευγάρι του Παναθηναϊκού κόντρα στον ΠΑΟΚ, οι «πράσινοι» θα αγωνιστούν στην έδρα του «δικεφάλου» την Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου με την έναρξη του αγώνα να έχει προγραμματιστεί για τις 17:00.  

Αναλυτικά τα ζευγάρια των προημιτελικών και οι ώρες των αγώνων

Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου

17.00:Εθνικός Αλεξανδρούπολης - Ολυμπιακός ΣΦΠ
17.00: ΠΑΟΚ - Παναθηναϊκός ΑΟ
19.30: Ροδίων Άθλησις - Ηρακλής Πετοσφαίριση 2015

Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου

21.00: Πήγασος Πολίχνης - ΑΟ Φοίνικας Σύρου

Η πιο νεανική ομάδα στη Σούπερ Λίγκα ο Παναθηναϊκός!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2019 15:38

Τη νεανικότερη ομάδα από αυτές που συμμετέχουν στη Σούπερ Λίγκα διαθέτει ο Παναθηναϊκός.

Η διοργανώτρια αρχή του πρωταθλήματος σε αφιέρωμα που φιλοξένησε στην ιστοσελίδα της κάνει αναφορά στις ηλικίες των ομάδων, επιλέγοντας να μας παρουσιάσει διάφορα στοιχεία, αναφορικά με τις γηραιότερες και νεανικότερες ομάδες αλλά και ενδεκάδες.

Σύμφωνα λοιπόν με τη Σούπερ Λίγκα ο Παναθηναϊκός με μέσο όρο ηλικίας 23 ετών 6 μηνών και 25 ημερών είναι η νεανικότερη ομάδα από όλες όσες σε συμμετέχουν στο πρωτάθλημα, ενώ το «τριφύλλι» έχει το απόλυτο σε ότι αφορά τις πέντε νεανικότερες ενδεκάδες που έχουν παραταχθεί μέχρι στιγμής στο πρωτάθλημα.

Αναλυτικά όσα αναφέρει η Σούπερ Λίγκα  

Οι πέντε νεανικότερες ενδεκάδες στη σεζόν

23/09/2018 Παναθηναϊκός 23 ετών 6 μηνών 25 ημερών

16/09/2018 Παναθηναϊκός 24 ετών 0 μηνών 22 ημερών

20/10/2018 Παναθηναϊκός 24 ετών 5 μηνών 9 ημερών

09/12/2018 Παναθηναϊκός 24 ετών 6 μηνών 9 ημερών

29/09/2018 Παναθηναϊκός 24 ετών 6 μηνών 8 ημερών

Οι πέντε γηραιότερες ενδεκάδες στη σεζόν

27/01/2019 Λαμία 31 ετών 2 μηνών 7 ημερών

07/10/2018 Λαμία 31 ετών 0 μηνών 10 ημερών

16/12/2018 Λαμία 30 ετών 10 μηνών 13 ημερών

21/01/2019 Λαμία 30 ετών 10 μηνών 10 ημερών

27/08/2018 Λαμία 30 ετών 10 μηνών 6 ημερών

Οι τρεις νεανικότερες ομάδες στη σεζόν

23/09/2018 Παναθηναϊκός 23 ετών 6 μηνών 25 ημερών

11/02/2019 Παναιτωλικός 24 ετών 8 μηνών 19 ημερών

28/10/2018 ΑΕΚ 25 ετών 4 μηνών 9 ημερών

Οι τρεις γηραιότερες ομάδες στη σεζόν

27/01/2019 Λαμία 31 ετών 2 μηνών 7 ημερών

10/02/2019 Λεβαδειακός 30 ετών 4 μηνών 18 ημερών

03/11/2018 ΑΕΛ 30 ετών 2 μηνών 11 ημερών

«Δάγκωσε» την Κόμπρα ο Παναθηναϊκός

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2019 14:36

Ισχυρό «δάγκωμα» στην Κόμπρα έκανε η ομάδα ποδοσφαίρου σάλας του Παναθηναϊκού, επικρατώντας με 6-1 στη συνέχεια των αγωνιστικών του υποχρεώσεων για το πρώταθλημα.

Οι «πράσινοι» τα βρήκαν δύσκολα στο πρώτο ημίχρονο όπου ήταν μπροστά με 1-0, ωστόσο στο δεύτερο ημίχρονο ανέβασαν στροφές και βρήκαν εύκολα τον δρόμο προς τα αντίπαλα δίχτυα.

Τα τέρματα του ΠΑΟ πέτυχαν οι Ντάρλας, Μπελτσίδης, Παούρης (2) και Θεοδωρόπουλος (2).

Παναθηναϊκός (Μπελτσίδης): Κενοεπιτροπάκης, Γκρίτζαλης, Οικονομόπουλος, Ντάρλας, Γκαϊφύλλιας, Μπελτσίδης, Κατεβτσιάν, Παούρης, Μπάμπης, Θεοδωρόπουλος, Κάλκος, Ζαμπιτόγλου.

Οι διαιτητές του τελικού

ΜΠΑΣΚΕΤ Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2019 14:23

Η τριάδα των διαιτητών η οποία θα σφυρίξει στον τελικό Κυπέλλου Ελλάδος στο μπάσκετ έγινε γνωστή.

Στο παιχνίδι που θα διεξαχθεί την Κυριακή 17 Φεβρουαρίου στα Δύο Αοράκια μεταξύ του Παναθηναϊκού και του ΠΑΟΚ θα βρεθούν οι Καρακατσούνης, Παπαπέτρου και Τσαρούχα.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Οι διαιτητές και οι κομισάριοι του τελικού του Κυπέλλου Ελλάδας Ανδρών είναι:

Κυριακή 17 Φεβρουαρίου

Νέο ΚΓ Ηρακλείου (Δύο Αοράκια) 17.00 ΠΑΟΚ-Παναθηναϊκός Καρακατσούνης-Παπαπέτρου-Τσαρούχα (Μαγγανάς-Μπορμπαντωνάκης)

Γιαννακόπουλος: «Συγγνώμη από όλους για το εσώρουχο»

ΜΠΑΣΚΕΤ Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2019 14:09

Δημόσια συγνώμη για την κίνηση του να αφήσει ένα γυναικείο εσώρουχο στον πάγκο του Ολυμπιακού, μετά την αποχώρηση των «ερυθρολεύκων» από τον ημιτελικό Κυπέλλου, ζήτησε ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος.

Σε δηλώσεις του ο ισχυρός άντρας του Παναθηναϊκού αναγνώρισε πως η κίνησή του ήταν λανθασμένη, απολογήθηκε δημόσια ζητώντας συγγνώμη από όλους πλην των ερυθρολεύκων, ενώ παράλληλα σημείωσε πως αναμένει την παραδειγματική τιμωρία του Ολυμπιακού.

Αναλυτικά όσα είπε στον αέρα του «Sport 24 Radio 103,3»:

«Μας στεναχωρεί το γεγονός πως για άλλη μια φορά, όπως όλες τις φορές από τότε που ανέλαβαν οι Αγγελόπουλοι, που χάνει ο Ολυμπιακός και δεν παραδέχεται την ανωτερότητα του αντιπάλου. Πάντα κάτι φταίει. Ο Παναθηναϊκός ήταν πάρα πολύ καλός στο αγωνιστικό κομμάτι. Πήραμε διαφορά 15 πόντων. Ήταν καταπληκτικός. Μπράβο και στον κόσμο που παρά τις προκλήσεις των παικτών και της αποστολής του Ολυμπιακού είχε κόσμια συμπεριφορά. Έγινε ένας αγώνας σε αθλητικά πλαίσια παρά τις προκλήσεις».

Για το αν περιμένει τιμωρία του Ολυμπιακού και για τη διαιτησία: «Θέλω να πιστεύω ότι θα υπάρχει παραδειγματική τιμωρία, για να μην δούμε ξανά κάτι τέτοιο. Πολλοί έχουν παράπονα, αυτό όμως δεν έχει γίνει ξανά. Όταν έχεις συνηθίσει να έχεις τον Μιλουτίνοφ με ένα φάουλ σε όλο το παιχνίδι, τότε αντιδράς. Δεν έχουμε θέμα με την Euroleague. Όμως, θεωρώ πως υπάρχουν διαφορετικά κριτήρια μεταξύ των διοργανώσεων και δεν θα πρέπει. Ήμασταν πιο έτοιμοι πνευματικά και αγωνιστικά».

Για το πώς θα αντιδρούσε ο ίδιος αν έβλεπε την ομάδα του να έχει 3 φάουλ σε 28'': «Έχει συμβεί και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Το πάω πολύ πίσω. Θυμάμαι τον Βράνκοβιτς να βγαίνει με τρία και τέσσερα φάουλ στα 5'. Εμείς τι θα έπρεπε να κάνουμε στο ματς της Euroleague με τον Ολυμπιακό με τις 26-6 βολές; Χάσαμε με 20 πόντους. Το αποδεχθήκαμε και προχωρήσαμε. Μέσα στο πρόγραμμα είναι και η νίκη και η ήττα και η συντριβή».

Για την κίνησή του με το κόκκινο εσώρουχο: «Έχοντας διαβάσει και παρακολουθήσει τα διάφορα ΜΜΕ, θεωρώ ότι είναι άτυχο να δίνεται η σημασία που δόθηκε σε αυτή τη λανθασμένη κίνηση. Έγιναν τραγελαφικά πράγματα από τον Ολυμπιακό. Ο κάθε δημοσιογράφος έχει το δικαίωμα να αφιερώσει όσο χώρο θέλει στα περιστατικά. Κακώς έχει δοθεί τόσο μεγάλη έκταση. Αυτή ήταν μια λανθασμένη κίνηση. Θέλω να απολογηθώ από όλους τους ανθρώπους του μπάσκετ, πλην των ανθρώπων του Ολυμπιακού. Εκείνοι το προκάλεσαν. Ήταν σε επίπεδο χιούμορ. Αν είναι τόσο κακό, τότε να τιμωρηθώ. Δεν είμαι έμμεση συγγνώμη, είναι άμεση συγγνώμη. Είναι συγγνώμη από τον κόσμο και τους αθλητές του Παναθηναϊκού. Αυτή η κίνηση έκλεψε λίγο από την νίκη στο παρκέ και τον εξαίρετο κόσμο στις κερκίδες. Κατ' επέκταση η συγγνώμη μου αφορά και τον κόσμο του μπάσκετ. Είμαι πάνω από όλα οπαδός. Όχι και οπαδός, πάνω από όλα οπαδός. Δεν το έχω κρύψει».

Για τα όσα ακούν οι αθλητές στις εξέδρες, την καρδούλα του Μπόγρη και τα αυτιά του Σπανούλη: «Οφείλουμε όλοι όσοι είμαστε δημόσια πρόσωπα να έχουμε ψυχραιμία και να μην απαντάμε στον κόσμο. Το είχα κάνει και εγώ στο παρελθόν. Όπως μου είχε πει σωστά πέρυσι ο κύριος Μπερτομέου, οφείλουμε να κάνουμε τη δουλειά μας και να φεύγουμε με τα αυτά μας κλειστά».

Για το αν θα τον πείραζε να αλλάξει η ΚΕΔ: «Παίζει ρόλο η άποψή μου σε αυτό; Μου αρέσει να παίζεται το παιχνίδι εντός γηπέδου, με δίκαια διαιτησία. Ανθρώπινα λάθη θα υπάρχουν. Το θέμα είναι να υπάρχει το 50-50 και να απολαμβάνουμε τις ενέργειες των αθλητών. Να μην γίνονται οι διαιτητές πρωταγωνιστές». 

Για την Euroleague: «Ο Παναθηναϊκός είχε πλεονέκτημα έδρας, αλλά έπαιξε με την καλύτερη ομάδα της Ευρώπης. Σε προηγούμενα χρόνια για ένα σουτ δεν περάσαμε την ΤΣΣΚΑ. Θεωρώ πως έχουμε πετύχει πάρα πολλά. Βεβαίως, όλοι θέλουμε να πάμε στο Final Four. Όμως, στη σημερινή Ελλάδα δεν μπορούμε να επενδύουμε όσα παλαιότερα. Είμαστε περήφανοι για την πορεία της ομάδας κάθε χρόνο. Πάντα έχουμε στόχο το Final Four, αλλά καμία ομάδα δεν είναι πάντα στην κορυφή. Ο Παναθηναϊκός παίρνει σταθερά έναν τίτλο το χρόνο». 

Για την τηλεοπτική του δήλωση: «Θεωρώ πως είναι μεθοδευμένα. Ο κύριος Μπαφές έστελνε φιλάκια στη γραμματεία. Δείχνει ότι ήταν κάτι προαποφασισμένο. Δεν είχαν δόση υπερβολής όσα είπα».

Για το Athens Alive: «Δεν υπάρχει κάτι καινούργιο. Όλα είναι στο δρόμο τους. Υπάρχουν κάποιες καθυστερήσεις. Προσπαθούμε να πετύχουμε ένα από τα μεγαλύτερα έργα της χώρας».

Για το ενδεχόμενο να συζητήσει με τους αδελφούς Αγγελόπουλους για να βρεθεί λύση και για τον τελικό με τον ΠΑΟΚ: «Έχουμε έναν τελικό με τον ΠΑΟΚ. Θα ήταν χαρά μου να κάτσουμε μαζί οι δύο διοικήσεις, να έρθει και ο κύριος Σαββίδης. Προσπαθώ να έχω καλή σχέση με όλους τους παράγοντες. Πρέπει να καταλάβουμε πως υπάρχει και η ήττα στον αθλητισμό. Οι άνθρωποι του Ολυμπιακού δεν το έχουν μάθει αυτό. Μία φορά δεν έχουν πει ότι ήταν καλύτερος ο αντίπαλος».

Για το αν θα πάει ξανά στο ΣΕΦ: «Γιατί να μην ξαναπάω;».

Παναθηναϊκός: «Με 26-6 βολές στο ΣΕΦ έπρεπε να φύγουμε και εμείς»

ΜΠΑΣΚΕΤ Τετάρτη, 13 Φεβρουαρίου 2019 22:52

Απορημένοι με την απόφαση του Ολυμπιακού να αποχωρήσει στο ημίχρονο του ημιτελικού κόντρα στον Παναθηναϊκό, λόγω παραπόνων από τη διαιτητική τριάδα είναι οι «πράσινοι».

Μάλιστα μετά την οριστική απόφαση της ομάδας του Πειραιά, άνθρωποι των «πρασίνων» ανέφεραν: «Με 26-6 βολές στο ματς της Euroleague στο ΣΕΦ μάλλον έπρεπε να φύγουμε και εμείς».

Πιτίνο: «Δεν μου άρεσε αυτό που έγινε»

ΜΠΑΣΚΕΤ Τετάρτη, 13 Φεβρουαρίου 2019 22:24

Μία νέα εμπειρία έζησε στην πολύχρονη καριέρα του ο Ρικ Πιτίνο, μετά την απόφαση του Ολυμπιακού να αποχωρήσει από τον ημιτελικό Κυπέλλου.

Μιλώντας στην κάμερα της ΕΡΤ ο Αμερικανός τεχνικός σημείωσε πως τα παιχνίδια πρέπει να παίζονται στο παρκέ, ενώ παρόλο την απογοήτευσή του εξέφρασε τον σεβασμό του για την ομάδα των «ερυθρολεύκων».

Αναλυτικά οι δηλώσεις του

Για το παιχνίδι: «Παίξαμε την καλύτερη άμυνα στη σεζόν. Στην επίθεση πήραμε προβάδισμα από τα μις – ματς».

Για την αποχώρηση του Ολυμπιακού: «Όχι, δεν το έχω ξαναδεί αυτό. Είμαι απογοητευμένος. Αγαπάω το μπάσκετ, δεν μου άρεσε αυτό που έγινε. Πήγαμε στον Ολυμπιακό και μας κέρδισαν καθαρά, ήταν καλύτερα προετοιμασμένοι. Τα παιχνίδια πρέπει να γίνονται στο παρκέ. Δεν μου αρέσει το μήνυμα που στάλθηκε σήμερα. Πρέπει να σέβεσαι το παιχνίδι. Έχω σεβασμό για τους παίκτες και τους προπονητές του Ολυμπιακού, αλλά έχω απογοητευτεί. Δεν μου αρέσει που το παιχνίδι δεν ολοκληρώθηκε. Έχω σεβασμό στον Ολυμπιακό. Είναι κάτι που δεν μου έχει συμβεί ξανά στα 42 χρόνια που προπονώ».

Επιπλέον σημείωσε: «Θέλουμε να κερδίσουμε το Κύπελλο. Το μυαλό μας είναι εκεί. Έχουμε πολλά καλά μπροστά μας. Οι Έλληνες έχουν προοπτικές, ο Τόμας παίζει εξαιρετικά. Ο Καλάθης και ο Παπαπέτρου έχουν αριθμούς που ανεβαίνουν συνεχώς και αυτό είναι πολύ ενθαρρυντικό».

Παπαδόπουλος: «Προσπαθούν να βρουν κάποια δικαιολογία»

ΜΠΑΣΚΕΤ Τετάρτη, 13 Φεβρουαρίου 2019 22:03

Έκπληκτός εμφανίστηκε σε δηλώσεις του ο Πρόεδρος της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, Μάνος Παπαδόπουλος από την αποχώρηση του Ολυμπιακού στο ημίχρονο, υπογραμμίζοντας πως οι «ερυθρόλευκοι» προσπαθούν να βρουν δικαιολογία.

O πρόεδρος της ΚΑΕ Παναθηναϊκός είπε στην ΕΡΤ: 

«Κοιτάξτε. Όλοι έχουμε μία έκπληξη γι' αυτό που συνέβη. Προσπαθούν να βρουν κάποια δικαιολογία για αυτό που έγινε. Αφού δεν μπόρεσαν να την βρουν στην ατμόσφαιρα, που ήταν υποδειγματική, προσπαθούν να το ρίξουν κάπου αλλού και συγκεκριμένα στη διαιτησία. Σε μία τέτοια αντιπαλότητα, την οποία γνωρίζουμε, οι περισσότεροι αγώνες δεν θα έπρεπε καν να αρχίζουν, γιατί όλοι βλέπουμε με πράσινα και κόκκινα γυαλιά. Όταν δεν σεβόμαστε τους παίκτες και τους αντιπάλους μας και μετράμε τα φάουλ, δεν θα τελείωνε κανένα ματς. Όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και στην Ευρώπη. 

Μία ομάδα υπήρχε στο γήπεδο σήμερα. Η έδρα παίζει σημαντικό ρόλο. Κι εμείς χάσαμε με μεγάλη διαφορά στο ΣΕΦ. Είναι τυπικά παιχνίδια έδρας, στα οποία όλα τα άλλα είναι δικαιολογίες. Θα περιμένω να δω πώς θα το αντιμετωπίσουν οι αθλητικές αρχές, γιατί αν είναι να πετάμε λευκή πετσέτα κάθε φορά που χάνουμε, αυτό θα παραπέμπει σε άλλο σπορ».

Το μήνυμα του Παππά στους συμπαίκτες του για τον ημιτελικό (pic)

ΜΠΑΣΚΕΤ Τετάρτη, 13 Φεβρουαρίου 2019 16:29

Ο Νίκος Παππάς δεν θα μπορέσει να βοηθήσει τους συμπαίκτες του στο σημερινό ημιτελικό Κυπέλλου κόντρα στον Ολυμπιακό, ωστόσο ο Έλληνας γκαρντ έστειλε το δικό του μήνυμα λίγες ώρες πριν το τζάμπολ της αναμέτρησης.

Με ανάρτησή του ο Παππάς ανέφερε: «Κάντε τα κουμάντα σας σήμερα για να μην πάει χαμένη η μπασκετική», συνοδεύοντάς το με μία πανηγυρική φωτογραφία.