Το μεγαλύτερο βήμα για να εξασφαλίσει την πρώτη θέση και να πάρει την άνοδο στην Α1 θα επιδιώξει να πραγματοποιήσει απόψε η ομάδα μπάσκετ γυναικών του Παναθηναϊκού, η οποία στο πλαίσιο της 14ης αγωνιστικής φιλοξενεί στο κλειστό «Παύλος Γιαννακόπουλος» τον Κρόνο Αγίου Δημήτριου (14:30).
Οι «πράσινες αμαζόνες» που βρίσκονται στην πρώτη θέση, με νίκη θα μεγαλώσουν τη διαφορά επί του δεύτερου Κρόνου στους δύο βαθμούς, κάτι που ουσιαστικά θα τις φέρει μία ανάσα από το επίτευξη του στόχου που έχουν θέσει, δηλαδή την επιστροφή του «τριφυλλιού» στην Α1.
Προβλήματα για τον τεχνικό του Παναθηναϊκού, Γιώργο Καντζιλιέρη δεν υπάρχουν, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως το παρόν στο σημερινό ματς θα δώσουν και οι φίλαθλοι του «τριφυλλιού» ώστε να βοηθήσουν με τη σειρά τους τα κορίτσια να φτάσουν στην κατάκτηση της νίκης.
Η βαθμολογία
|
Α2 ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΓΥΝΑΙΚΩΝ 2018-2019 (1ος ΟΜΙΛΟΣ) |
|
|
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΑΟ |
25 |
|
ΓΣ ΚΡΟΝΟΣ ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ |
24 |
|
ΚΑΟ ΜΕΛΙΣΣΙΩΝ |
23 |
|
ΕΦΑΟ ΖΩΓΡΑΦΟΥ |
23 |
|
ΓΣ ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ |
22 |
|
ΑΟ ΦΑΡΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ |
20 |
|
ΟΑ ΧΑΝΙΩΝ |
18 |
|
ΑΟ ΑΜΥΝΤΑΣ |
18 |
|
ΓΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ |
18 |
|
ΟΚΑ ΑΡΚΑΔΙ |
15 |
|
ΚΟΜ ΠΕΛΑΣΓΟΣ |
14 |
|
ΑΟ ΤΕΡΨΙΘΕΑ ΓΛΥΦΑΔΑΣ |
14 |
Η ώρα του πρώτου τίτλου της σεζόν για τον Παναθηναϊκό έφτασε, καθώς το «τριφύλλι» θα διεκδικήσει σήμερα την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας κόντρα στον ΠΑΟΚ, στον τελικό που θα πραγματοποιηθεί στο γήπεδο στα δύο Αοράκια στο Ηράκλειο της Κρήτης (17:00, ΕΡΤ2).
Οι «πράσινοι» είναι αποφασισμένοι να βάλουν στην τροπαιοθήκη τους το 19ο Κύπελλο, κάτι που αν επιτευχθεί θα ανεβάσει τον αριθμό των συνολικών τους τροπαίων στους 63!
Ο Ρικ Πιτίνο ο οποίος ολοκλήρωσε χθες την προετοιμασία της ομάδας του, είδε τον Ιωάννη Παπαπέτρου να ξεπερνά το πρόβλημα που αντιμετώπιζε στη μέση και να λαμβάνει κανονικά μέρος στο πρόγραμμα. Έτσι μπορεί να τον υπολογίζει για το σημερινό τελικό, όπως και τον Νικ Καλάθη, ο οποίος παρόλο το πρόβλημα στο πέλμα θα είναι παρών, όπως και οι υπόλοιποι «πράσινοι», εκτός των Νίκου Παππά και Ματ Λοτζέσκι.
Στην αντίπερα όχθη ερωτηματικό υπάρχει στη συμμετοχή του Φιλ Γκος. Ο γκαρντ του ΠΑΟΚ υποφέρει από έναν μυικό σπασμό στην μέση και η συμμετοχή του στο ματς θα αποφασιστεί την τελευταία στιγμή.
Διαιτητές της αναμέτρησης θα είναι οι Καρακατατσούνης, Παπαπέτρου και Τσαρούχα.
Να βελτιώσει το παιχνίδι του Παναθηναϊκού, είναι το πρώτο πράγμα το οποίο θα επιδιώξει μέσα από τις προπονήσεις ο Γιώργος Δώνης, ο οποίος μιλώντας στη συνέντευξη Τύπου μετά το τέλος του αγώνα κόντρα στον Αστλερα Τρίπολης σημείωσε πως όταν υπάρχουν πολλοί νεαροί παίκτες στην ομάδα είναι φυσικό να υπάρχουν και κάποια λάθη.
Αναλυτικά όσα είπε ο Γιώργος Δώνης στη συνέντευξη Τύπου
Για τα στοιχεία που πρέπει να βελτιώσει: «Νομίζω ότι για εμάς από την αρχή της σεζόν το κάθε ματς είναι σημαντικό. Παρ' ότι μπορεί κάποιοι να κοιτούν το πρόγραμμα, εμείς δεν το κάνουμε. Εγώ εστιάζω την προσοχή μου σε πράγματα που παίρνω από το παιχνίδι που έχουμε παίξει και πάμε στο επόμενο. Συνεχίζω να λέω ότι όταν τα πράγματα δεν πηγαίνουν καλά πρέπει να επικεντρωθούμε στη βελτίωση του παιχνιδιού. Το προηγούμενο διάστημα ήταν πολύ δύσκολο για εμάς γιατί είχαμε παιχνίδια κάθε τρεις μέρες. Αυτή τη βδομάδα περιμέναμε να κάνουμε κάποια πράγματα καλύτερα αλλά δουλέψαμε μια μέρα λόγω καιρικών συνθηκών.
Σε αυτά που επικεντρωνόμαστε είναι και αμυντικά και επιθετικά. Είχα πει στην αρχή της σεζόν ότι πρέπει να δημιουργούμε περισσότερες φάσεις και αυτό μειώθηκε αρκετά στο τελευταίο διάστημα. Όχι ότι όταν αποφασίζουμε να παίξουμε με τριάδα έχουμε πολλές τελικές. Σε αυτό που θα επικεντρωθώ προπονητικά είναι πως θα βελτιωθούμε στη δημιουργία φάσεων για γκολ, ανάλογα το παιχνίδι και τον αντίπαλο και την τακτική που πρέπει ν' ακολουθήσουμε. Είναι διαφορετικό όταν παίζεις με ομάδες που είναι φαβορί ή στα ίδια επίπεδα με σένα».
Για την κακή εικόνα στο δεύτερο ημίχρονο απέναντι στους Αρκάδες: «Είναι συνδυασμός δύο πραγμάτων. Ο Κουρμπέλης με μια προπόνηση έπαιξε. Είναι λογικό μετά το 30' να κουραστεί. Είναι ρίσκο και από εμένα να βάλω έναν παίκτη με λίγες προπονήσεις. Το τελευταίο διάστημα δεν είναι στο καλύτερο η έντασή μας. Μπορώ να καταλάβω τους παίκτες μου... Όταν βλέπω τον Γιόχανσον βλέπω ότι δεν έχει την ίδια ενέργεια. Το ίδιο ισχύει για τον Κουρμπέλη και για κάποια παιδιά που έρχονται από τον πάγκο. Το δεύτερο κομμάτι είναι πως όταν λείπει το κομμάτι της εμπειρίας και είσαι από συνεχόμενα άσχημα αποτελέσματα, μπαίνει στο μυαλό σου η διαδικασία να διατηρήσεις το αποτέλεσμα όταν έχεις το γκολ και παίζεις καλά. Ακόμα και τότε. Συμβαίνει και στις μεγάλες ομάδες. Είχαμε πρόβλημα στην κατοχή της μπάλας με εύκολα λάθη στο δεύτερο μέρος. Ο Αστέρας έπαιξε με μεγάλες μπάλες. Είχε μεγάλη ευκαιρία με τον Μανιά. Είχαμε κι εμείς αντεπιθέσεις που μπορούσαμε να τελειώσουμε το ματς. Πιστεύω ότι στο τελευταίο 15λεπτο με τον Πούγγουρα μόλις γυρίσαμε στην 5άδα είχαμε ασφάλεια για το αποτέλεσμα».
Για τις χαμένες ευκαιρίες και πήρε αφορμή να εξηγήσει ορισμένα πράγματα: «Αν ήταν διαφορετικό το πρότζεκτ, θα έλεγα ότι προβληματίζομαι από πολλά πράγματα. Όταν όμως είμαι συνειδητοποιημένος από την αρχή σε αυτό που δουλεύουμε και το πλάνο που πρέπει να εξελίξουμε, αυτά που συμβαίνουν μέσα στο ματς μπορεί να είναι και φυσιολογικά. Ξέρω πολλούς παίκτες στη Μπουντεσλίγκα που κοστίζουν 20 εκατομμύρια παίκτες στην ηλικία του Μαυρομάτη και πληρώνουν τα λάθη που κάνει αυτός ο κεντρικός αμυντικός τους που είναι στην ίδια ηλικία. Όλοι κοιτάτε τη βαθμολογία και το αποτέλεσμα. Έχουμε χάσει το δρόμο μας. Δεν είναι έτσι τα πράγματα. Θέλουμε να εξελίξουμε νέους παίκτες, να καθιερωθούμε στην πεντάδα, να σβήσουμε τα χρέη, να βγάλουμε παίκτες και να μπούμε στο σωστό δρόμο. Αν κοιτάμε το παρελθόν είμαστε εκτός πραγματικότητας, όχι ρεαλιστές».
Με το ζητούμενο που ήταν μία καθαρή νίκη έφυγε από την έδρα της Κομοτηνής ο Παναθηναϊκός, ο οποίος επικράτησε της τοπικής ομάδας με 3-1 για την 16η αγωνιστική της Volley Legaue.
Με αυτή τη νίκη το «τριφύλλι» παρέμεινε στην τρίτη θέση του βαθμολογικού πίνακα και πλέον στρέφει την προσοχή του στον νοκ άουτ ματς κόντρα στον ΠΑΟΚ για την προημιτελική φάση του Κυπέλλου Ελλάδας, που ακολουθεί την προσεχή Πέμπτη.
Σε ότι αφορά το αγωνιστικό κομμάτι, το «τριφύλλι» ξεκίνησε καλά και με τους νεαρούς Χαράλαμπο Ανδρεόπουλο και Αλέξανδρο Ράπτη να έχουν «κέφια» έφτασε στην κατάκτηση του πρώτου σετ με 21-25. Στο δεύτερο σετ οι δύο ομάδες πήγαιναν χέρι στο ξεκίνημα μέχρι το 14-14. Εκεί το «τριφύλλι» έφυγε με 14-16, ωστόσο η Κομοτηνή αντέδρασε και στη συνέχεια πήρε το σετ με 26-24.
Οι «πράσινοι» δεν είχαν άλλα περιθώρια καθώς το ζητούμενο ήταν η καθαρή νίκη και έτσι ανέβασαν στροφές. Στο τρίτο σετ έφτασαν εύκολα αρχικά στο 11-17 και στη συνέχεια ξαναπήραν το προβάδισμα στο σκορ κατακτώντας το τρίτο σετ με 20-25. Στο τέταρτο και τελευταίο σετ η Κομοτηνή πάλεψε, όμως οι παίκτες του Δημήτρη Ανδρεόπουλου ήταν αποφασισμένοι να τελειώσουν το ματς. Ο Παναθηναϊκός έχτισε μικρό σερί και έφτασε στο 10-14 διαφορά που μεγάλωσε μέχρι το τέλος, διαμορφώνοντας το 18-25 και το 1-3 σετ.
Τα σετ: 1-3 (21-25, 26-24, 20-25, 18-25)
Μ.Γ.Σ.Α.Ε.ΚΟΜΟΤΗΝΗ (Ηλίας Κρεούζης): Κ.Δαλακούρας 9 (8/15επ., 1 άσσος, 66%υπ., 48%αρ.), Μαρούλης 2 (2 άσσοι), Φερέλ 9 (7/9, 2 μπλοκ), Σεβτσόφ 22 (19/43, 1 μπλοκ, 2 άσσοι), Αν.Δαλακούρας 13 (9/23, 3 μπλοκ, 1 άσσος, 59%υπ., 26%αρ.), Χριστόφας 5 (3/12, 2 μπλοκ) / Τσαδήμας (λ. - 62%υπ., 13%αρ.), Ανδρεάδης, Καβαρατζής, Μπουφίδης, Παπαδάκος, Μπανιώτης.
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο. (Δημήτρης Ανδρεόπουλος): Γιάκομπσεν 1π. (0/2, 1 μπλοκ), Γιορντάνοφ 14 (12/29, 1 μπλοκ, 1 άσσος), Χαρ. Ανδρεόπουλος 15 (13/19, 1 μπλοκ, 1 άσσος, 65%αρ., 30%αρ.), Πανταλέων 10 (6/7, 4 μπλοκ), Ράπτης 19 (17/33, 1 μπλοκ, 1 άσσος, 35%αρ., 12%αρ.), Πελεκούδας 10 (6/10, 4 μπλοκ), Ζήσης (λ. - 73%, 39%αρ.), Πεντίδης, Γαλλιώτος.
Με τον καλύτερο τρόπο συνδυάστηκε η επιστροφή του Παναθηναϊκού στο ΟΑΚΑ και του Όμρι Άλτμαν στην αρχική ενδεκάδα, καθώς οι «πράσινοι» επέστρεψαν και στις νίκες, επικρατώντας του Αστέρα Τρίπολης με 1-0 στο πλαίσιο της 21ης αγωνιστικής της Σούπερ Λίγκα.
Το «τριφύλλι» αν και δεν έπιασε υψηλά στάνταρ απόδοσης κατάφερε να πάρει νωρίς το προβάδισμα (16’) με γκολ του Άλτμαν, το οποίο διατήρησε μέχρι το τελευταίο σφύριγμα της λήξης. Έτσι οι «πράσινοι» επέστρεψαν στα θετικά αποτελέσματα και έμειναν μέσα στο παιχνίδι της διεκδίκησης μίας εκ των πέντε πρώτων θέσεων που οδηγεί στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις.
Επέστρεψε στα γκολ ο Όμρι Άλτμαν, ο οποίος ξεκίνησε στην αρχική ενδεκάδα για πρώτη φορά μετά την επιστροφή του στην ενεργό δράση. Συμπλήρωσε κάρτες ο Μπουζούκης που χάνει είτε το ματς με τον Πανιώνιο, είτε ένα από τα τρία ντέρμπι που ακολουθούν μετά το ματς της 22ης αγωνιστικής.
Ο Γιώργος Δώνης παρέταξε τον Παναθηναϊκό με σχηματισμό 4-2-3-1 και συγκεκριμένα τον Διούδη κάτω από τα δοκάρια, και τετράδα στην άμυνα από τα δεξιά προς τα αριστερά τους Γιόχανσον, Κολοβέτσιο, Μαυρομμάτη και Χατζηθεοδωρίδη. Αμυντικά χαφ θα ήταν οι Κουρμπέλης και Κάτσε, ενώ η τριάδα πίσω από τον προωθημένο Mακέντα αποτελούνταν από τους Χατζηγιοβάνη αριστερά, τον Μπουζούκη δεξιά και τον Άλτμαν πίσω από τον Ιταλό φορ.
Από τη μεριά του ο Γιώργος Παράσχος επέλεξε και αυτός το 4-2-3-1. Ο Παπαδόπουλος ήταν κάτω από τα δοκάρια και τετράδα στην άμυνα από τα δεξιά στα αριστερά τους Κότσιρα, Βλάχο, Τριανταφυλλόπουλο και Ματρικάρντι. Οι Μπέλοκ και Βαλιέντε ήταν τα δύο αμυντικά χαφ και οι Κυριακόπουλος, Φερνάντεζ και Καλτσάς αποτέλεσαν την τριάδα πίσω από τον προωθημένο Μανιά.
Το παιχνίδι ξεκίνησε με καλό τέμπο από την πλευρά του Παναθηναϊκού. Οι «πράσινοι» ήταν αυτοί που πήραν την μπάλα στην κατοχή τους προσπαθώντας να γίνουν απειλητικοί μπροστά από την εστία του Παπαδόπουλου. Έτσι η πρώτη καλή στιγμή από την πλευρά των γηπεδούχων δεν άργησε να έρθει με τον Κάτσε στο 12’ να βγάζει πολύ καλή σέντρα για το κεφάλι του μασκοφόρου Κουρμπέλη, ωστόσο η κεφαλιά του αρχηγού του Παναθηναϊκού από το ύψος της μικρής περιοχής πέρασε ελάχιστα πάνω από το οριζόντιο δοκάρι της εστίας του Αστέρα.
Παρόλο τη χαμένη ευκαιρία το σκορ δεν άργησε να ανοίξει για τον Παναθηναϊκό με το «τριφύλλι» να ανοίγει το σκορ στο 16’. Η φοβερή σκαφτή μπαλιά του Κουρμπέλη στην πλάτη της αντίπαλης άμυνας, βρήκε τον Άλτμαν ο οποίος κατέβασε με το στήθος και με δυνατό σουτ από τα όρια της περιοχής, νίκησε τον Παπαδόπουλο και έκανε το 1-0.
Από τη στιγμή που έμεινε πίσω στο σκορ, ο Αστέρας προσπάθησε να αντιδράσει και έφτασε κοντά στο να απειλήσει την εστία του Διούδη για πρώτη φορά στο 26’, όμως ο Φερνάντεθ δεν μπόρεσε να τροφοδοτήσει σωστά τον Μανιά που περίμενε σε θέση βολής στην εστία του Διούδη και έτσι η επίθεση πέρασε ανεκμετάλλευτη. Τέσσερα λεπτά αργότερα οι φιλοξενούμενοι έγιναν και πάλι απειλητικοί σπαταλώντας μία πολύ μεγάλη ευκαιρία, με το Καλτσά να βάζει την προβολή στη σέντρα του Κυριακόπουλου, όμως η μπάλα δεν κατέληξε στα δίχτυα της εστίας του Παναθηναϊκού.
Στα επόμενα λεπτά οι παίκτες του Δώνη ισορρόπησαν το ματς, ανεβάζοντας την πίεση τους προς το αντίπαλο, με αποτέλεσμα να κερδίζουν πιο εύκολα τη μπάλα. Το δυνατό σουτ του Γιόχανσον στο 45’ έστειλε τη μπάλα άουτ και κάπως έτσι οι δύο ομάδες πήγαν στα αποδυτήρια για την ανάπαυλα με το σκορ στο 1-0.
Στο δεύτερο ημίχρονο οι δύο ομάδες ξεκίνησαν χωρίς κάποια αλλαγή στη σύνθεσή τους, με τον Παναθηναϊκό, όπως και στο πρώτο μέρος να είναι εκείνος που ξεκίνησε καλύτερα από τους φιλοξενούμενους. Ωστόσο όσο περνούσε η ώρα ο Αστέρα ανέβασε την απόδοση του και έγινε πιο απειλητικός. Μάλιστα στο 57’ έφτασε πολύ κοντά στο 1-1, όμως ο Μανιάς ο οποίος βρέθηκε μόνος του απέναντι από τον Διούδη έπειτα από εξαιρετική προσπάθεια και πάσα του Φερνάντεθ, έστειλε τη μπάλα άουτ.
Η πρώτη αλλαγή του αγώνα έγινε στο 60’ με τον σκόρερ, Όμρι Άλτμαν να δίνει τη θέση του στον Αντονι Μουνιέ, ενώ στο ίδιο λεπτό ο Παράσχος πέρασε στη θέση του Μανιά, τον Αραβίδη, αλλάζοντας τους επιθετικούς.
Στο 71’ ο Κουρμπέλης που έπαιζε με προστατευτική μάσκα αναγκάστηκε να αποχωρήσει και να δώσει τη θέση του στον Χρήστο Δώνη, με τους φιλοξενούμενους να παραμένουν η πιο δραστήρια ομάδα.
Από τη στιγμή που ο Αστέρας είχε βγει μπροστά ο Παναθηναϊκός βρήκε χώρο και στο 74’ έφτασε κοντά στο 2-0, όμως ο Μουνιέ δεν έβαλε την προβολή σε παράλληλη πάσα του Μακέντα και έτσι πέρασε ο κίνδυνος για του φιλοξενούμενους. Το «τριφύλλι» συνέχισε να «χτυπά» στη κόντρα, με τον Μακέντα στο 77ο λεπτό να αστοχεί σε τετ α τετ με το Παπαδόπουλο, πλασάροντας άουτ, σπαταλώντας μία μοναδική ευκαιρία να κάνει το 2-0 και να τελειώσει το ματς.
Στο 81’ ο Γιώργος Δώνης έκλεισε τις αλλαγές του βάζοντας στη θέση του Χατζηγιοβάνη τον Πούγγουρα, αλλάζοντας παράλληλα το σύστημα σε 3-4-3 για τα τελευταία λεπτά. Στη συνέχεια τίποτα δεν άλλαξε και έτσι ο Παναθηναϊκός επέστρεψε στις νίκες.
Παναθηναϊκός: Διούδης, Γιόχανσον, Κολοβέτσιος, Μαυρομάτης, Χατζηθεοδωρίδης, Κουρμπέλης (71' Δώνης), Κάτσε, Μπουζούκης, Χατζηγιοβάνης (81' Πούγγουρας), Άλτμαν (60' Μουνιέ), Μακέντα
Αστέρας Τρίπολης: Παπαδόπουλος, Ματρικάρντι, Τριανταφυλλόπουλος, Βαλιέντε, Φερναντέζ (83' Δουβίκας), Μανιάς (61' Αραβίδης), Μπέλοκ, Καλτσάς, Κότσιρας (74' Τσιλιανίδης), Βλάχος, Κυριακόπουλος
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα της Pre League παρέμεινε ο Παναθηναϊκός, καθώς στο πλαίσιο της 16ης αγωνιστικής τα «φίνα κορίτσια» επικράτησαν εύκολα της Άρτεμις Κορυδαλλού με 3-0.
Οι παίκτριες του Παναθηναϊκού όπως συνηθίζουν ξεκίνησαν δυνατά και παίζοντας εξαιρετικά σε άμυνα και επίθεση πήραν από νωρίς μία διαφορά και έφτασαν εύκολα στην κατάκτηση του πρώτου σετ με 25-15.
Η εικόνα του αγώνα παρέμεινε η ίδια και στο δεύτερο σετ. Οι «πράσινες» απέδωσαν σε υψηλά στάνταρ στη μεγαλύτερη διάρκεια του σετ και έκαναν το 2-0 πιο εύκολα απ’ ότι δείχνει το 25-22. Τα φίνα κορίτσια στο τρίτο σετ είδαν την ομάδα του Κορυδαλλού να ανεβάζει την απόδοσή της και να παίρνει το προβάδισμα με 17-19, όμως οι παίκτριες του Κυριάκου Καμπερίδη αντέδρασαν και έφτασαν στην ανατροπή και την κατάκτηση του τρίτου σετ με 25-22.
Τα σετ 3-0 (25-15, 25-22, 25-22)
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΑΟ (Καμπερίδης): Κουντουρά 1 (1 μπλοκ), Νούσια 5 (4/16 επ., 1 μπλοκ, 35% υπ. - 15% άριστες), Κοσμά 13 (9/24 επ., 2 άσσοι, 2 μπλοκ, 31% υπ. - 19% άριστες), Οικονομίδου 15 (15/32 επ.), Λαμπρινίδου 10 (6/13 επ., 1 άσσος, 3 μπλοκ), Κελεσίδη 5 (2/4 επ., 1 άσσος, 2 μπλοκ) / Ρόγκα (λ, 71% υπ. - 29% άριστες), Βογιατζόγλου Ι., Λεωνίδου.
ΑΓΣ ΑΡΤΕΜΙΣ (Μπουτσορής): Κάλλη 5 (4/10 επ., 1 μπλοκ), Παπαστεργίου 5 (3/6 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ), Ράπτη 9 (7/26 επ., 2 άσσοι, 42% υπ. - 25% άριστες), Αποστολάκη 6 (5/22 επ., 1 μπλοκ, 44% υπ. - 20% άριστες), Παπαγεωργίου 7 (5/12 επ., 2 μπλοκ), Λουκά 12 (9/22 επ., 3 άσσοι) / Τουλγαρίδου (λ, 40% υπ. - 20% άριστες), Κασδοβασίλη, Ευθυμιοπούλου, Μπολάνο.
Με τον Δημήτρη Κουρμπέλη να ξεκινά στην αρχική ενδεκάδα, όπως και ο Όμρι Άλτμαν, θα παραταχθεί ο Παναθηναϊκός κόντρα στον Αστέρα Τρίπολης.
Το 4-2-3-1 θα είναι ο πιθανότερος σχηματισμός, με τον Γιώργο Δώνη να επιλέγει τον Διούδη κάτω από τα δοκάρια, και τετράδα στην άμυνα από τα δεξιά προς τα αριστερά τους Γιόχανσον, Κολοβέτσιο, Μαυρομμάτη και Χατζηθεοδωρίδη.
Αμυντικά χαφ θα είναι οι Κουρμπέλης και Κάτσε, ενώ η τριάδα πίσω από τον προωθημένο Mακέντα θα αποτελείται από τους Χατζηγιοβάνη, αριστερά, τον Μπουζούκη δεξιά και τον Άλτμαν πίσω από τον Ιταλό φόρ.
Αναλυτικότερο ρεπορτάζ θα υπάρχει μετά το τέλος του αγώνα ο οποίος θα ξεκινήσει στις 19:00
Με δύο νίκες συνέχισε τις επίσημες υποχρεώσεις της η γυναικεία ομάδα πινγκ πονγκ του Παναθηναϊκού, καθώς επικράτησε του Άλφα Καλλιθέας με 4-3 και του Παγχιακού με 4-1.
Το «τριφύλλι» θα αντιμετωπίσει αύριο την ομάδα της Πάτρας και θέλει τη νίκη, ενώ παράλληλα αναμένει τα αποτελέσματα της ΧΑΝΘ με την οποία ισοβαθμεί.
Στα αξιοσημείωτα ήταν η πρώτη εμφάνιση της Βικτώριας Μπακάλη με τη γυναικεία ομάδα του «τριφυλλιού».
Άλφα Καλλιθέας-Παναθηναϊκός 3-4
Παντέρη-Αρτσέτου 3-1 (13-11, 11-8, 10-12, 11-7)
Μαδέση-Τουσλέκοβα 0-3 (5-11, 4-11, 4-11)
Γαβαλά-Μαλλιαρού 3-0 (12-10, 11-3, 11-3)
Παντέρη-Τουσλέκοβα 0-3 (5-11, 3-11, 6-11)
Γαβαλά-Αρτσέτου 0-3 (4-11, 4-11, 9-11)
Μαδέση-Μαλλιαρού 3-1 (5-11, 14-12, 11-2, 11-6)
Παρίδη/Παντέρη-Τουσλέκοβα/Αρτσέτου 1-3 (4-11, 4-11, 11-6, 7-11)
Παναθηναϊκός-Παγχιακός 4-1
Δικαγοεργάκη-Αρτσέτου 0-3 (3-11, 4-11, 6-11)
Φαλιέρου-Τουσλέκοβα 0-3 ( 2-11, 6-11, 6-11)
Κουτσουράκη-Μπακάλη 3-0 (11-6, 11-7, 11-2)
Διακογεωργάκη-Τουσλέκοβα 0-3 (3-11, 4-11, 2-11)
Κουτσουράκη-Αρτσέτου 0-3 (3-11, 8-11, 6-11)
Ενθουσιασμένος που θα αγωνιστεί στον πρώτο του τελικό με τον Παναθηναϊκό τόνισε σε δηλώσεις του ο Ρικ Πιτίνο, με τον Αμερικανό τεχνικό να ρωτάτε και να απαντά μεταξύ άλλων και για τον ημιτελικό κόντρα στον Ολυμπιακό.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο 66χρονος τεχνικός στη συνέντευξη Τύπου πριν τον αυριανό τελικό:
«Είμαστε εξίσου ενθουσιασμένοι που βρισκόμαστε εδώ, για να παίξουμε στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας. Έχουμε μεγάλο σεβασμό για τον αντίπαλο μας, ο προπονητής του ΠΑΟΚ τρέχει κάποιες επιθέσεις που είναι δύσκολο να αμυνθείς. Είμαστε αρκετά ξεκούραστοι γιατί αγωνιστήκαμε ένα ημίχρονο...
Ένας τέτοιος αγώνας, είναι διαφορετικός από το επίπεδο του πρωταθλήματος, βλέπεις το επίπεδο των παικτών μου. Ο Βαγγέλης Μαργαρίτης για παράδειγμα, είναι εξαιρετικός σκόρερ, πασέρ και μπορεί να τα κάνει όλα μέσα στο γήπεδο».
Για το αν είναι ένα ματς... Δαβίδ με Γολιάθ: «Ήθελα να επισημάνω ότι δεν είναι αναμέτρηση Δαβίδ με Γολιάθ. Ο ΠΑΟΚ είναι πολύ καλή ομάδα. Ίσως να μπορούσαμε να πούμε κάτι τέτοιο παλιά, αλλά τώρα δεν ισχύει.
Το σχόλιό του για τον ημιτελικό με τον Ολυμπιακό: Θα ήθελα να πω ένα πράγμα για το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό. Συμφωνώ με τον κ. Παπαθεοδώρου ότι δεν είναι ώρα να τα συζητήσουμε αυτά. Παίζαμε με το Κεντάκι στο Κάνσας, χάναμε 30 πόντους και είχα μόνο 7 παίκτες. Στο δεύτερο ημίχρονο, είχαμε 4 παίκτες με 4 φάουλ ο καθένας. Όλα έδειχναν ότι θα παίξουμε με 4 παίκτες, επειδή η διαιτησία ήταν κακή.
Τελικά χάσαμε με 55 πόντους, εγώ την επόμενη μέρα επισήμανα τα διαιτητικά λάθη. Αυτό που με ανησυχεί περισσότερο είναι η εικόνα της αναμέτρησης με τον Ολυμπιακό περισσότερο για τα νεαρά παιδιά. Όταν παίζεις ένα παιχνίδι πρέπει να τελειώνει. Πρέπει να σέβεσαι το παιχνίδι, το οποίο είναι πάνω από πρόσωπα και ομάδες. Απογοητεύτηκα!».
Για το τι σημαίνει ο τελικός για την καριέρα του και αν θα μεταφέρει την εικόνα με τους μαθητές στις ΗΠΑ: «Είμαι πολύ ενθουσιασμένος σε κάθε παιχνίδι τίτλου. Προπονώ σαν να είναι η τελευταία προπόνηση της ζωής μου. Αυτός είναι ο τρόπος μου. Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που παίζουμε μπροστά σε νεαρούς ανθρώπους. Με τον τρόπο που θα παίξουμε, ελπίζουμε να εμπνεύσουμε τους νεαρούς ανθρώπους να αγαπήσουν το μπάσκετ.
Έχω βρεθεί στη Μύκονο, έχω βρεθεί στη Σαντορίνη, είμαι για πρώτη φορά στην Κρήτη. Δεν έχω καταφέρει να δω τη μαγεία των ελληνικών νησιών, γιατί είμαι από το αυτοκίνητο στο ξενοδοχείο. Έχω όμως μια ευχή. Θέλω να απολαμβάνουν οι φίλαθλοι τον αγώνα για αυτό που είναι. Εντός αγωνιστικού χώρου κι εγώ ήθελα να "σκοτώσω" αντιπάλους, αλλά μετά το τέλος του αγώνα, τους έδινα το χέρι μου. Θέλω όλοι να θυμούνται πως στο τέλος του αγώνα όλοι είμαστε Έλληνες, συμπεριλαμβανομένου και εμένα».
Χαρούμενος που θα αγωνιστεί στον τελικό και έτοιμος για το μεγάλο παιχνίδι κόντρα στον ΠΑΟΚ είναι ο Νικ Καλάθης.
Μιλώντας στη συνέντευξη Τύπου πριν τον αυριανό τελικό ο αρχηγός του «τριφυλλιού» ρωτήθηκε και για το πρόβλημα τραυματισμού που αντιμετωπίζει στο πόδι του, σημειώνοντας ωστόσο πως αν και πονά θα αγωνιστεί κανονικά.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Νικ Καλάθη:
«Είμαστε πολύ χαρούμενοι που είμαστε εδώ και θα παίξουμε στον τελικό. Ο ΠΑΟΚ είναι πολύ καλά προπονημένος, έχει καλό προπονητή και έμπειρους παίκτες. Είμαστε προετοιμασμένοι. Θα μετρήσουν όλες οι κατοχές αύριο, αλλά εμείς θα είμαστε έτοιμοι.
Για το πόδι του: «Το πόδι μου είναι εντάξει. Πονάω αλλά θα παίξω αύριο. Ο προπονητής μου έχει δώσει λίγο χρόνο να ξεκουραστώ και να προετοιμαστώ. Για το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό, όταν είσαι παίκτης, απολαμβάνεις να παίζεις ολόκληρο το παιχνίδι. Ειδικά τέτοια παιχνίδια. Όπως και να έχει η νίκη είναι νίκη και είμαστε χαρούμενοι που θα παίξουμε στον τελικό».