ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

Η παρακάμερα του Παναθηναϊκός-Αστέρας Τρίπολης (vid)

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Δευτέρα, 18 Φεβρουαρίου 2019 15:03

Τα όσα κατέγραψε η παρακάμερα της ΠΑΕ Παναθηναϊκός στο παιχνίδι κόντρα στον Αστέρα Τρίπολης, δημοσίευσαν οι «πράσινοι» στο επίσημο κανάλι τους στο youtube.

Δείτε το βίντεο

Άλτμαν: «Αν κερδίζουμε ας φύγουν!»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Κυριακή, 17 Φεβρουαρίου 2019 23:25

Στην αποχώρηση της ομάδας μπάσκετ του Ολυμπιακού από τον ημιτελικό Κυπέλλου αναφέρθηκε σε δηλώσεις του ο Όμρι Άλτμαν.

Αν και ποδοσφαιριστής η αγάπη του Ισραηλινού για το μπάσκετ είναι δεδομένη και έτσι σε δηλώσεις του αμέσως μετά το τέλος του αγώνα κόντρα στον Αστέρα Τρίπολης ρωτήθηκε για την κίνηση των «ερυθρολεύκων» να αποχωρήσουν από την αναμέτρηση. Ο 24χρονος μεσοεπιθετικός χαρακτήρισε την κίνηση αυτή ως μία απόφαση που δεν δείχνει σεβασμό στο άθλημα και υπογράμμισε πως αν στο ματς του ποδοσφαίρου ο Παναθηναϊκός κερδίζει τον Ολυμπιακό δεν θα έχει πρόβλημα αν αποχωρούσαν και πάλι οι «ερυθρόλευκοι».       

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Όμρι Άλτμαν:

Για την επιστροφή του στην ενδεκάδα, το πρώτο γκολ μετά από 13 μήνες και τον «εφιάλτη» του τραυματισμού του, που ανήκει πλέον στο παρελθόν:

«Εννοείται πως είμαι πολύ χαρούμενος για το γκολ που σημείωσα, αλλά κυρίως για τη νίκη. Ηταν πολύ σημαντικό να νικήσουμε σ’ αυτό το ματς. Δεν είμαστε στην καλύτερή μας περίοδο σαν ομάδα, αλλά πρέπει να ανέβουμε, να παίξουμε καλύτερα. Και στο επόμενο παιχνίδι με τον Πανιώνιο να παίξουμε ακόμα καλύτερα και να πάρουμε κι εκεί τους τρεις βαθμούς».

Για το τι σήμαινε για τον ίδιο αυτό το γκολ:

«Είναι πολύ σημαντική αυτή η στιγμή για μένα, για την οικογένειά μου… Δούλεψα πολύ σκληρά γι’ αυτή τη στιγμή. Ονειρευόμουν γι’ αυτή τη στιγμή, κάθε βράδυ που πήγαινα για ύπνο, έχοντας βάλει πάγο στο γόνατό μου. Και λες στον εαυτό σου “θα τελειώσει όλο αυτό, κάποια στιγμή θα τελειώσει”. Ξαναλέω όμως πως το πιο σημαντικό είναι πως νίκησε η ομάδα…».

Για την αφιέρωσή του προς τους φυσιοθεραπευτές:

«Αυτά τα παιδιά ήταν μαζί μου, ήταν διαθέσιμοι για μένα 24 ώρες το 24ωρο για μήνες. Είναι 100% αφιερωμένος σε αυτούς, γιατί εκείνοι με έκαναν καλά. Μου έδιναν δύναμη και κουράγιο όταν ήμουν στεναχωρημένος με αυτή την κατάσταση και μου έφτιαχναν την ψυχολογία όταν το χρειαζόμουν. Το δικαιούνται αυτό το γκολ…».

Για το αν «έμαθε» η ομάδα απ’ τα λάθη των προηγούμενων αγώνων, που είχε το προβάδισμα, αλλά δεν το κρατούσε ως το τέλος:

«Στα προηγούμενα παιχνίδια, είχαμε τις ευκαιρίες, αλλά δεν τα τελειώναμε. Αυτή τη φορά θα έπρεπε να “σκοτώσουμε” το παιχνίδι μετά το γκολ που πετύχαμε νωρίς, για να το κάνουμε πιο εύκολο. Το κάναμε δύσκολο πάλι, γιατί χάσαμε κάποιες ευκαιρίες για να σκοράρουμε αλλά παίξαμε σωστά για να κρατήσουμε το προβάδισμα ως το τέλος. Κι αυτή η νίκη θα μας δώσει αυτοπεποίθηση για τη συνέχεια».

Η γνώμη του ως μπασκετόφιλος για την απόφαση του μπασκετικού Ολυμπιακού να αποσυρθεί από το β’ ημίχρονο του ημιτελικού με τον Παναθηναϊκό:

«Δεν είδα το παιχνίδι, ενημερώθηκα όμως γι’ αυτό που έγινε. Αυτό ήταν κάτι αντίαθλητικό. Ακόμη κι αν μπορεί να υπάρχουν παράπονα για λάθη διαιτητών, το να αποσύρεσαι από το παιχνίδι, δείχνει έλλειψη σεβασμού προς το άθλημα του μπάσκετ. Δεν μπορώ να το δεχθώ αυτό το πράγμα».

Για το αν θα μπορούσε να γίνει το ίδιο, αν κερδίζει σε λίγες εβδομάδες στο ποδόσφαιρο ο Παναθηναϊκός τον Ολυμπιακό;

«Δεν έχω κανένα πρόβλημα. Αν κερδίζουμε, ας φύγουν…».

ΠΑΕ: «Η ομάδα μπάσκετ συνεχίζει να μας κάνει περήφανους!» (pic)

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Κυριακή, 17 Φεβρουαρίου 2019 22:50

Συγχαρητήρια στην ομάδα μπάσκετ του Παναθηναϊκού για την κατάκτηση του Κυπέλλου έδωσε η ΠΑΕ Παναθηναϊκός, μέσω ανάρτησης στο Instagram.

Λίγη ώρα μετά την κατάκτηση του 19ου Κυπέλλου η ΠΑΕ έγραψε: «24 συνεχόμενες σεζόν τίτλων και η ομάδα μπάσκετ συνεχίζει να μας κάνει περήφανους! Συγχαρητήρια στην ομάδα μας για την κατάκτηση του Κυπέλλου μπάσκετ!».

Δείτε την ανάρτηση

Έτσι το σήκωσε ο Παναθηναϊκός (vid)

ΜΠΑΣΚΕΤ Κυριακή, 17 Φεβρουαρίου 2019 21:09

Δείτε τον τρόπο με τον οποίο έφτασε ο Παναθηναϊκός στην κατάκτηση του Κυπέλλου για τη σεζόν 2018-2019 και 19ου συνολικά, σε έναν τελικό θρίλερ κόντρα στον ΠΑΟΚ.

Καλάθης: «Χαρούμενοι για τη νίκη»

ΜΠΑΣΚΕΤ Κυριακή, 17 Φεβρουαρίου 2019 20:29

Λακωνικός ήταν ο MVP του τελικού, Νικ Καλάθης μιλώντας στη συνέντευξη τύπου. Ο αρχηγός του Παναθηναϊκού έδωσε με τη σειρά του συγχαρητήρια στον ΠΑΟΚ για την απόδοσή του, ενώ έδειξε ιδιαίτερα εντυπωσιασμένος από το γεγονός πως ο «δικέφαλος» επέλεξε για αρκετή ώρα την άμυνα ζώνης.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Καλάθη  

«Είμαστε χαρούμενοι που πήραμε τη νίκη. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στον ΠΑΟΚ, δεν έχουμε αντιμετωπίσει πολλές ομάδες που παίζουν ζώνη απέναντι μας. Έβαλαν κάποια πολύ μεγάλα σουτ ο Χάτσερ και ο Γκος κι επειδή πάλεψαν πολύ τους αξίζουν τα συγχαρητήρια μας».

Πιτίνο: «Πήραμε ένα μάθημα, θα βελτιωθεί η εικόνα μας»

ΜΠΑΣΚΕΤ Κυριακή, 17 Φεβρουαρίου 2019 20:19

Στην επιλογή του ΠΑΟΚ να επιλέξει για πολύ ώρα την άμυνα ζώνης και στην παρουσία του Ντεσόν Τόμας, στάθηκε ο Ρικ Πιτίνο, κατά τη διάρκεια των δηλώσεων του στη συνέντευξη τύπου μετά το τέλος του τελικού Κυπέλλου.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Αμερικανού τεχνικού

«Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στον προπονητή του ΠΑΟΚ. Άλλαξαν την άμυνα τους σε ζώνη και είναι ένας πολύ καλός προπονητής. Δεν έχουμε αντιμετωπίσει πολλές ομάδες που παίζουν τόσο μεγάλη διάρκεια σε ζώνη. Ήταν ένα μάθημα για μας και θα το έχουμε για τη συνέχεια υπόψιν μας. Είναι ο 24ος συνεχόμενος χρόνος που παίρνουμε συνεχόμενο τίτλο».

Για το μάθημα που πήρε σήμερα από την άμυνα ζώνης και πως μπορεί να το εκμεταλλευτεί στη συνέχεια:

«Θα είμαστε έτοιμοι στον επόμενο αγώνα. Είχαμε πολλά ελεύθερα σουτ αλλά δεν καταφέραμε να σκοράρουμε. Ήμασταν ελεύθεροι και δεν ευστοχούσαμε και στην άμυνα, σούταραν με τα χέρια μπροστά τους και τα έβαζαν. Αυτά, συμβαίνουν στο μπάσκετ. Στα τελευταία δύο λεπτά κι εκεί είναι που μετράει, κάναμε το παν για να κερδίσουμε και αυτό έχει σημασία. Ξέρουμε ποιος είναι το αστέρι μας, αλλά ο Τόμας έχει κάνει τρομερή δουλειά στα ριμπάουντ, έχει βελτιώσει πολύ τα ποσοστά του και με τον Λάνγκφορντ να έχει επιστρέψει, πιστεύω θα βελτιώνεται πολύ η εικόνα μας».

Παπαπέτρου: «Όλα τα παιδιά δώσαμε κάτι»

ΜΠΑΣΚΕΤ Κυριακή, 17 Φεβρουαρίου 2019 20:08

Καθοριστική ήταν η συμβολή του Ιωάννη Παπαπέτρου στην κατάκτηση του Κυπέλλου από τον Παναθηναϊκό.

Ο Έλληνας φόργουορντ μετά το τέλος του αγώνα μίλησε στην κάμερα της ΕΡΤ αναφέροντας: «Θέλω να συγχαρώ τον προπονητή του ΠΑΟΚ και όλη την ομάδα του ΠΑΟΚ. Ήταν μια μάχη, ένας τελικός. Άλλαξαν πράγματα στο δεύτερο ημίχρονο, μας μπέρδεψαν. Εμείς μπερδευτήκαμε σε ένα σημείο του τελικού και ο ΠΑΟΚ μάζεψε τη διαφορά, πέρασε μπροστά και έκανε ντέρμπι το παιχνίδι.

Δείξαμε χαρακτήρα στο τέλος. Ο ΠΑΟΚ μας δυσκόλεψε πολύ. Όποιος περίμενε εύκολο παιχνίδι ήταν γελασμένος. Βάλαμε τις βολές στο τέλος, παίξαμε καλές άμυνες και πήραμε το κύπελλο. Είμαστε χαρούμενοι για τον τίτλο και θα συνεχίσουμε την προσπάθεια. Όλα τα παιδιά δώσαμε κάτι και το μέλλον θέλουμε να είναι ανάλογο. Να προσπαθούμε να παίρνουμε τίτλους γι αυτή την ομάδα».

Γκιστ: «Παλέψαμε και φτάσαμε στη νίκη»

ΜΠΑΣΚΕΤ Κυριακή, 17 Φεβρουαρίου 2019 19:59

Χαρούμενος για την κατάκτηση του τίτλου εμφανίστηκε στις δηλώσεις του ο Τζέιμς Γκιστ, ο οποίος μιλώντας στην κάμερα της ΕΡΤ πρόσθεσε πως οι «πράσινοι» θα κυνηγήσουν και την είσοδό τους στα πλέι όφ της Ευρωλίγκα.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του

«Είμαι πολύ τυχερός που βρίσκομαι σε μία ομάδα που κερδίζει. Ποτέ δεν ξέρεις πότε θα είναι ο τελευταίος τίτλος σου, οπότε είμαι πολύ χαρούμενος για εμένα και τους συμπαίκτες μου. Το χάρηκα όσο χάρηκα και όλος τους άλλους τίτλους μας».

Για τον αγώνα είπε: «Μείναμε ήρεμοι. Ο ΠΑΟΚ είναι μία πολύ καλή ομάδα, καλά προπονημένη και έτοιμη για το ματς. Ξέραμε ότι θα ήταν δύσκολα, παλέψαμε και καταφέραμε να φτάσουμε στη νίκη».

Τέλος, για τη συνέχεια πρόσθεσε: «Όλα είναι πιθανά, είμαστε μέσα στους στόχους μας και θα παλέψουμε. Θέλουμε να κυνηγήσουμε τα πλέι-οφ και να πετύχουμε τους στόχους μας».

Δ. Γιαννακόπουλος: «Αφιερωμένο στον Θανάση Γιαννακόπουλο»

ΜΠΑΣΚΕΤ Κυριακή, 17 Φεβρουαρίου 2019 19:46

Στον Θανάση Γιαννακόπουλο αφιέρωσε το Κύπελλο ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος. Ο ιδιοκτήτης της ΚΑΕ Παναθηναϊκός με δηλώσεις του στην ΕΡΤ τόνισε πως η εμφάνιση του «τριφυλλιού» θα μπορούσε να είναι καλύτερη, ενώ σημείωσε πως στους επόμενους τελικούς θα ήθελε στις εξέδρες να δει και τους φιλάθλους της ομάδας.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του  

«Κρατάμε τη νίκη. Κρατάμε την 24η σερί σεζόν με τίτλο. Θα μπορούσαμε να έχουμε καλύτερη εμφάνιση. Είναι πρωτοφανές αυτό με τις 24 σερί σεζόν. Ο στόχος μας είναι να κρατάμε τον Παναθηναϊκό στην κορυφή. Δεν νομίζω πως υπάρχει άλλη ομάδα που το έχει πετύχει αυτό.

Πάντα θέλω να κερδίζει η ομάδα. Το χαιρόμαστε. Όταν παίζουμε καλά, κερδίζουμε.Το Κύπελλο είναι αφιερωμένο στον θείο μου, τον Θανάση Γιαννακόπουλο. Θέλουμε να τον δούμε σύντομα κοντά μας. Είμαστε ακόμα μέσα στους στόχους. Στην Euroleague δεν είμαστε εκεί που θα έπρεπε. Θέλω να πιστεύω ότι θα μπούμε στις οκτώ ομάδες και μετά όλα μπορούν να συμβούν. Στο πρωτάθλημα θέλω να πιστεύω ότι θα φτάσουμε μέχρι την κατάκτηση».

Για το προσωπικό βάρος που νιώθει, είπε: «Το βάρος είναι μεγάλο. Είμαστε γεννημένοι για τα δύσκολα».

Τέλος, σημείωσε: «Θεωρώ ότι ήταν ατυχής η απόφαση να γίνει το ματς χωρίς οπαδούς. Η σημερινή ατμόσφαιρα δεν με γεμίζει. Θα ήθελα να δω τους οπαδούς μας σήμερα. Είναι πάντα μαζί μας, τους θέλουμε και στους τελικούς. Δεν μου πέφτει λόγος για το πώς θα γίνεται η διοργάνωση. Δεν είναι ο τελικός το πρόβλημά μου. Δεν μου άρεσε που δεν υπήρχαν οι οπαδοί μας εδώ σήμερα».

MVP o Νικ Καλάθης

ΜΠΑΣΚΕΤ Κυριακή, 17 Φεβρουαρίου 2019 19:32

Ο αρχηγός του Παναθηναϊκού, Νικ Καλάθης αναδείχτηκε ο πολυτιμότερος παίκτης του τελικού Κυπέλλου.

Ο Καλάθης πήρε το βραβείο του MVP, καθώς αν και τραυματίας τελείωσε την αναμέτρηση με 19 πόντους (5/6 1π., 4/9 2π., 2/5 3π.), 9 ασίστ, 5 ριμπάουντ, 2 κλεψίματα και 5 κερδισμένα φάουλ.