Κατάμεστο αναμένεται να είναι το ΟΑΚΑ την Τετάρτη (13/2) το βράδυ στο νοκ άουτ ημιτελικό Κυπέλλου κόντρα στον Ολυμπιακό.
Όπως αναμένονταν οι «πράσινοι» οπαδοί, από την πρώτη στιγμή που έγιναν διαθέσιμα τα εισιτήρια έσπευσαν προκειμένου να κλείσουν θέση το κλειστό. Ως αποτέλεσμα μόλις 400 εισιτήρια έχουν μείνει απούλητα, όμως και αυτά μέσα στις επόμενες ώρες θα έχουν κάνει φτερά.
Έτσι οι παίκτες του Ρικ Πιτινό θα αγωνιστούν για μία ακόμα φορά σε κατάμεστες εξέδρες, με τους χιλιάδες φιλάθλους να ζεστάνουν την ατμόσφαιρα.
Τους διαιτητές που θα σφυρίξουν στον ημιτελικό Κυπέλλου Ελλάδας μεταξύ του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού ανακοίνωσε η ΕΟΚ.
Όπως έγινε γνωστό, το διαιτητικό τρίο των Αναστόπουλου, Μάνου και Παναγιώτου θα είναι αυτό που θα κληθεί να φέρει εις πέρας το μεγάλο ντέρμπι.
Να θυμίσουμε πως το μεγάλο παιχνίδι θα διεξαχθεί την Τετάρτη (13/2), με ώρα έναρξη στις 20:00 και το κλειστό του ΟΑΚΑ αναμένεται να είναι κατάμεστο.
Το πρωτάθλημα της Basket League αυτή την εβδομάδα παραχώρησε τη θέση του στη γιορτή του All Star Game, με τον Θανάση Αντετοκούνμπο να αναδεικνύεται πολυτιμότερος παίκτης του αγώνα μεταξύ των Ελλήνων και των ξένων παικτών.
Λίγα λεπτά μετά την παραλαβή του βραβείου του ο φόργουορντ του Παναθηναϊκού σε δηλώσεις του ανέφερε: «Σήμερα ήταν μια γιορτή του μπάσκετ. Παλεύουμε για κάθε μπάλα μέσα στη σεζόν, αλλά εκτιμούμε ο ένας τον άλλο, αλλά σήμερα είχαμε ένα γεμάτο γήπεδο από παιδιά, κάτι που είναι μαγικό για εμάς. Είμαι περήφανος κι ευτυχής. Θα ήθελα να είμαι MVP και στη ζωή, γιατί αυτό είναι το πιο σημαντικό. To μπάσκετ είναι απλά ένα άθλημα. Εγώ και η οικογένεια μου ζούμε με αυτόν τον τρόπο, αυτό είναι το στυλ της ζωής μας. Το βλέπω σαν μια προσωπική βελτίωση. Δουλεύω σκληρά κάθε μέρα και δεν αλλάζω, μένω ο ίδιος.
Νιώθω πολύ χαρούμενος και πιεσμένος γιατί είμαι ένα πρότυπο, βλέπω ανθρώπους στο δρόμο και με χαιρετούν. Αυτή η γενιά μεγαλώνει μαζί μας και νιώθουμε ευλογημένοι που είμαστε αυτή η φλόγα για αυτά τα παιδιά».
Σε χαμηλό τέμπο πραγματοποιήθηκε η σημερινή προπόνηση του Παναθηναϊκού, μία ημέρα μετά την ήττα από τον ΠΣΑ Γιάννινα.
Το σημερινό πρόγραμμα περιελάμβανε αποθεραπεία και αποφόρτιση για όσους αγωνίστηκαν στην μεγαλύτερη διάρκεια του αγώνα με τους Γιαννιώτες, ενώ οι υπόλοιποι μετά την προθέρμανση έπαιξαν παιχνίδια κατοχής και οικογενειακό διπλό.
Ατομικό πρόγραμμα ακολούθησε ο τραυματίας Χρήστος Δώνης, ενώ επιβεβαιώθηκαν και οι τραυματισμοί των Κουλιμπαλί, Κουρμπέλη και Ινσούα.
Τη Δευτέρα (11/2) έχει προγραμματιστεί ρεπό και επιστροφή στις προπονήσεις ορίστηκε το πρωί της Τρίτης (12/2).
Από μία ακόμα δύσκολη έδρα πέρασε η ομάδα ποδοσφαίρου σάλας του Παναθηναϊκού, η οποία επικράτησε εκτός έδρας της Σαλαμίνας με 3-5 .
Οι «πράσινοι» δεν αντιμετώπισαν ιδιαίτερα προβλήματα και είναι χαρακτηριστικό ότι ήταν μπροστά στο ημίχρονο με 1-4, με τη διαφορά να είναι η αιτία που στο δεύτερο ημίχρονο έριξαν ρυθμό.
Το «τριφύλλι» παραμένει στην δεύτερη θέση της βαθμολογίας και φιλοδοξεί στην κατάκτηση του τίτλου μέσω των πλέι οφ.
Τα γκολ του Παναθηναϊκού σημείωσαν οι Κατεβτσιάν (2), Παούρης, Χατζηφωτίου και Οικονομόπουλος ενώ άπαντες ευχήθηκαν χρόνια πολλά στον Δημήτρη Ντάρλα που είχε τα γενέθλια του.
Παναθηναϊκός (Μπελτσίδης): Μπαρδής, Γκρίτζαλης, Οικονομόπουλος, Ντάρλας, Γκαϊφύλλιας, Κατεβτσιάν, Παούρης, Χατζηφωτίου, Μπάμπης, Θεοδωρόπουλος, Κάλκος, Ζάχο και Παπαευστρατίου
Επιβεβαιώθηκαν τα προβλήματα τραυματισμών που απέκτησαν στον αγώνα κόντρα στον ΠΑΣ Γιάννινα, οι Ουσμάν Κουλιμπαλί, Δημήτρης Κουρμπέλης και Εμάνουελ Ινσούα, για τα οποία ενημερωθήκατε νωρίτερα.
Για τον Κουλιμπαλί διαπιστώθηκε θλάση δευτέρου βαθμού στον αριστερό δικέφαλο μηριαίο και θα μείνει εκτός προπονήσεων για 2 με 3 εβδομάδες. Για τον Ινσούα που τραυματίστηκε στο πρόσωπο, διαπιστώθηκε κάταγμα στο αριστερό ζυγωματικό και η κατάστασή του θα παρακολουθείται καθημερινά, όπως και για τον Κουρμπέλη, που τραυματίστηκε στην μύτη με μικρό αποσπαστικό κάταγμα στο ρινικό οστό χωρίς μετατόπιση.
Αυτό σημαίνει πως ο αμυντικός από το Μάλι θα χάσει τα ματς με Αστέρα και Πανιώνιο και θα τρέξει για να είναι έτοιμος στο ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ στο ΟΑΚΑ.
Σε ότι αφορά τους Κουρμπέλη και Ινσούα, είναι πιθανό να αγωνιστούν στο ματς του ερχόμενου Σαββάτου κόντρα στον Αστέρα Τρίπολης με μάσκα, κάτι που θα αποφασιστεί κατά τη διάρκεια της εβδομάδας.
Μία ακόμα εύκολη νίκη στην πορεία της προς την Α1 έκανε η γυναικεία ομάδα μπάσκετ του Παναθηναϊκού, που επιβλήθηκε εκτός έδρας του ΟΚΑ Αρκαδίου με 45-72.
Οι «πράσινες» στον αγώνα της 13ης αγωνιστικής δεν αντιμετώπισαν κανένα πρόβλημα απέναντι στην ομάδα του Ρεθύμνου και επιβάλλοντας τον ρυθμό τους έφτασαν άνεται στη νίκη, στο κλειστό του Ρεθύμνου «Μελίνα Μερκούρη».
Αξίζει να σημειωθεί πως οι οπαδοί του «τριφυλλιού» έδωσαν το παρόν στο γήπεδο και έσπρωξαν στη νίκης τις παίκτριες του Γιώργου Καντζιλιέρη.
ΟΚΑ Αρκάδι: Κουλούρη 11 (1), Σταυριανουδάκη, Γιαλαμά 13 (1), Ουρανού, Κουλούρη 3, Καλαϊτζιδάκη 2, Κάζα 2, Φοβάκη, Σταυριανάκη, Φραγγελάκη, Καούκη 14 (2)
Παναθηναϊκός (Καντζιλιέρης): Κάσδαγλη , Μούλη 16, Ακρίβου 2, Κοίλια ν. 3 (1), Καλαμπάκου 19 (4), Ευαγγελάτου 2, Αρβανίτη 3, Σλούκα 9 (3), Μούτσα 6, Σιγάλα 4, Εζέτζα 8, Τριανταφύλλου
Πετυχημένη ήταν η παρουσία του τμήματος σκοποβολής του Παναθηναϊκού κατά τη χτεσινή ημέρα στους αγώνες που έγιναν σε Βύρωνα και Ελευσίνα.
Οι «πράσινοι» αθλητές και αθλήτριες είχαν τα εξής πλασαρίσματα:
Τουφέκι Παίδων Α΄ αγόρια : 5ος Ρωμανός Γκουγκουλιάς με 368,4, 6ος Κωνσταντίνος Γεωργιόπουλος με 353,4 , 7ος Ιωάννης Πολυχρονιάδης με 340,4
Τουφέκι παίδων Α΄ -κορίτσια: 2η Αργυρή Νικολοπούλου με 391,8, 3η Έφη Πολυχρονιάδη με 386,6
Στο αεροβόλο πιστόλι ανδρών
1ος Νίκος Γιαννίσης με 569, 3ος Μάνος Παπαθωμάς με 561 , 5ος Γιάννης Καμπούρης με 559, 10ος Παναγιώτης Βαρταλάς με 544, 11οςΑντώνης Ζαρμακούπης με 541, 14ος Ιάκωβος Γιακουμεττής με 529
Στο αεροβόλο πιστόλι γυναικών
3η Kvlividze Irma με 554 , 5η Άννα Ξανθάκη με 546 , 6η Μαρία Βαλέρη με 545, 12η Αναστασία Εξαρχάκου με 526, 13η Μαριέτα Πετροπούλου 525, 15η Πελαγία Βουισδάκη με 517 και 16η Ιφιγένεια Αρβανίτη με 516.
Στη γενική βαθμολογία ο ΠΑΟ κατέλαβε την πρώτη θέση στο πιστόλι ανδρών, τη δεύτερη θέση στην κατηγορία Παίδων Α στα κορίτσια και την Τρίτη θέση στο πιστόλι γυναικών.
Χθες η αθλήτρια του ΠΑΟ Μαρία Φίσκα κατέλαβε την Τρίτη θέση στον διασυλλογικό αγώνα Α΄ Κατηγορίας που διοργανώθηκε από την Ανδρομέδα και έγινε στο σκοπευτήριο «Π. Μελάς» με σκορ 533/600.
Αεροβόλο Τουφέκι Ανδρών: Ο Συβρής Ευστράτιος κατετάγη 7ος με σκορ 568,8/654, πετυχαίνοντας Ατομικό Ρεκόρ.
Αεροβόλο Τουφέκι Εφήβων: Ο Γιαννιτσάνος Ιωάννης κατετάγη 6ος, με σκορ 654,2/654.
Αεροβόλο Τουφέκι Γυναικών: Η Κόλλια Κορνηλία κατετάγη 8η με σκορ 471,5/654.
Αεροβόλο Τουφέκι Νεανίδων: 5η η Μιχελάκη Εμμανουέλα με σκορ 525,8/654. Ακολούθησαν οι Κοιλάκου Σταυρούλα και Καλαϊτζάκη Δήμητρα στις θέσεις 7-8, με σκορ 476,9/654 και 454,8/654 αντίστοιχα.
Αεροβόλο Πιστόλι Εφήβων: Το Χρυσό Μετάλλιο κατέκτησε ο Σαλταγιάννης Άρης με σκορ 546/600.
Αεροβόλο Πιστόλι Νεανίδων: Η Παπαγεωργίου Χρυσούλα κατετάγη 4η με σκορ 519/600, ενώ ακολούθησαν οι Λάππα Ελένη και Μιχελάκη Εβίτα στις θέσεις 7-8, με σκορ 484/600 και 466/600 αντίστοιχα.
Σαν σήμερα πριν από 106 χρόνια ο Κώστας Τσικλητήρας έφυγε από τη ζωή και ο Ερασιτέχνης Παναθηναϊκός, δεν ξέχασε μία πολύ μεγάλη μορφή του ελληνικού αθλητισμού που μεταξύ άλλων αποτέλεσε τον πρώτο τερματοφύλακα του «τριφυλλιού».
Αναλυτικά το αφιέρωμα του Ερασιτέχνη
106 χρόνια συμπληρώνονται σήμερα από τον χαμό του πρώτου τερματοφύλακα του Παναθηναϊκού ,του μεγάλου Κώστα Τσικλητήρα και ο Σύλλογος φυσικά δεν ξεχνά αυτή την τεράστια μορφή του ελληνικού αθλητισμού.
Ο πανελληνιονίκης και παγκόσμιος ρέκορντμαν βρέθηκε στη πρώτη γραμμή των χαρακωμάτων στους Βαλκανικούς πολέμους και αρνήθηκε να έχει καλύτερη μεταχείριση από τους υπόλοιπους έλληνες στρατιώτες.
Δυστυχώς ο σπουδαίος έλληνας αθλητής προσεβλήθη από μηνιγγίτιδα και άφησε τη τελευταία του πνοή σε ηλικία μόλις 25 ετών.
Το ασημένιο μετάλλιο στο αγώνισμα του τριπλούν πανηγυρίζει ο Παναθηναϊκός, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα κλειστού στίβου που διεξάγεται στο ΣΕΦ.
Συγκριμένα, η Βασιλική Ταχταρά που αποκτήθηκε την μεταγραφική περίοδο που πέρασε, έδειξε γρήγορα την αξία της, τερματίζοντας στη δεύτερη θέση.
Στον πρωινό προκριματικό του Σαββάτου η Ταχταρά πέρασε με την τέταρτη καλύτερη επίδοση (12.07μ.), ενώ στο τρίτο της άλμα «πέταξε» στα 12.68μ. επίδοση που της χάρισε το ασημένιο μετάλλιο, τη στιγμή είχε ακόμα ένα άλμα στα 12.61μ. και ένα στα 12.58μ.
Αμέσως μετά την επιτυχία της η 21χρονη αθλήτρια δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού: «Πρώτο μου πανελλήνιο πρωτάθλημα με τον Παναθηναϊκό και πρώτο μετάλλιο της χρονιάς! Χαρούμενη που ανέβηκα στο βάθρο, όμως στοχεύαμε σε μια καλύτερη επίδοση με τον προπονητή μου που πιστεύουμε πως θα έρθει σύντομα! Ευχαριστώ τον Σύλλογο μου Παναθηναϊκό για την στήριξη του και ανυπομονώ για την συνέχεια».