Δύσκολο χαρακτήρισε τον αγώνα κόντρα στη Χίμκι ο Άντριαν Πέιν, ο οποίος σημείωσε πως το «τριφύλλι» δεν έχει περιθώριο για απώλειες.
Οι δηλώσεις του Αμερικανού στην κάμερα της NOVA:
«Θα είναι δύσκολο παιχνίδι. Πρέπει να βγούμε και να πάρουμε το παιχνίδι. Κάθε παιχνίδι είναι τελικος από εδώ και πέρα. Θα πρέπει να προσέξουμε τα λάθη μας. Δεν έχουμε περιθώρια για απώλειες.
Είναι διαφορετικά τώρα. Είχα την ευκαιρία να παίξω και πέρυσι με τον Παναθηναϊκό. Υπάρχει μια νέα κατάσταση. Φέτος είναι διαφορετικό το σύστημα, νέοι οι παίκτες και το μαθαίνω. Είναι ένας ακόμα στόχος να μάθω τα πράγματα εδώ και να προσαρμοστώ κι εγώ στην επιστροφή μου στην ομάδα.
Δεν θα είναι εύκολο, αλλά αυτή είναι η ζωή μας και αγαπάμε πολύ το μπάσκετ. Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να εμπιστευόμαστε τον κόουτς και να δούμε πού θα μας οδηγήσει αυτή η κατάσταση».
Στη βελτίωση που υπάρχει στην απόδοση του Παναθηναϊκού στάθηκε στη δηλώσεις του πριν τον αγώνα κόντρα στην Χίμκι ο τεχνικός του Παναθηναϊκού Ρικ Πιτίνο.
Αναλυτικά όσα είπε στη media day:
Για την προηγούμενη εβδομάδα με τα ματς του Κυπέλλου: «Το πιο σημαντικό είναι ότι γινόμαστε καλύτεροι. Κάναμε ένα εξαιρετικό μισό ματς με τον Ολυμπιακό. Παίξαμε κάποια καλά λεπτά και στον τελικό. Πρέπει να δώσουμε τα εύσημα και στην άλλη ομάδα, που επέστρεψε και έβαλε κάποια σουτ».
Για τη Χίμκι που μοιάζει με... Ουόριορς: «Είναι το πιο δύσκολο ματς για να αμυνθούμε από θέμα προετοιμασίας τουλάχιστον, γιατί σουτάρουν και από τις πέντε θέσεις. Τρέχουν ή για να βάλουν ένα λέι απ ή για να βρουν ένα τρίποντο. Θα χρειαστούμε να αλλάζουν οι ψηλοί μας και να μαρκάρουν κοντούς και μετά να τρέξουμε και να τους δημιουργήσουμε πρόβλημα με τα φάουλ».
Για τον Νικ Καλάθη και τον τραυματισμό του: «Είναι έτοιμος να παίξει. Ο Νικ πέραν από πολύ καλός παίκτης είναι και σκληρός. Παλεύει. Τον ξεκουράζουμε όποτε μπορούμε. Αν ήμασταν στο ΝΒΑ θα έμενε εκτός. Αλλά ο Νικ είναι σκληρός και παίζει με πόνο».
Τις βραβεύσεις των παικτών οι οποίοι έχουν αγωνιστεί με την «πράσινη» φανέλα θα συνεχίσει και αυτή την αγωνιστική της Ευρωλίγκα ο Παναθηναϊκός.
Στον αγώνα του «τριφυλλιού» κόντρα στη Χίμκι, θα βραβευτεί για την προσφορά του στο σύλλογο ο Μιχάλης Κυρίτσης, ο οποίος θα είναι ο τρίτος σε σειρά, μετά τους Απόστολο Κόντο και Τάκη Κορωναίο.
Αναλυτικά η ενημέρωση της ΚΑΕ Παναθηναϊκός:
Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ υπενθυμίζει στους φιλάθλους της πως συνεχίζεται η διάθεση των εισιτηρίων για την αναμέτρηση με την Khimki Moscow Region (22/2, 21.00) αλλά και των μεμονωμένων εισιτηρίων για όλους τους εντός έδρας αγώνες της κανονικής περιόδου της Euroleague.
Να σημειώσουμε πως σε αυτό το παιχνίδι θα συνεχιστούν οι βραβεύσεις παλαίμαχων αθλητών του «τριφυλλιού» με αφορμή τη συμπλήρωση των 100 χρόνων από την ίδρυση του τμήματος μπάσκετ του συλλόγου.
Μετά τον Απόστολο Κόντο και τον Τάκη Κορωναίο θα βραβευτεί μία ακόμη εμβληματική φυσιογνωμία του Παναθηναϊκού, ο Μιχάλης Κυρίτσης!
Ο Μιχάλης Κυρίτσης ήταν στην κατηγορία εκείνων που υπηρέτησαν τον Παναθηναϊκό τόσο ως αθλητής όσο και ως προπονητής. Γεννήθηκε στις 2 Σεπτεμβρίου 1945 στους Αμπελοκήπους και το 1958 αποκτήθηκε από τον Παναθηναϊκό με τον οποίο αγωνίστηκε έως το 1972 και κατέκτησε 4 πρωταθλήματα Ελλάδας (1967, 1969, 1971, 1972). Ως προπονητής πανηγύρισε με το «τριφύλλι» την κατάκτηση του Πρωταθλήματος του 1984!
Green Jersey Night
Υπενθυμίζεται πως η αναμέτρηση με την Khimki Moscow Region θα έχει ακόμα μία ιδιαιτερότητα για τους φιλάθλους. H KAE Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ προσκαλεί τους φίλους της να έρθουν στο ΟΑΚΑ φορώντας την επετειακή ριγέ φανέλα της ομάδας μας και να συμμετάσχουν στο Green Jersey Night!
Στο πλαίσιο αυτό, το PAOSHOP διαθέτει μέχρι και την ημέρα του αγώνα την επετειακή ριγέ φανέλα 50% φθηνότερα! Ανακάλυψέ την ΕΔΩ.
Μάλιστα, ένας τυχερός θα έχει τη μοναδική ευκαιρία να παρακολουθήσει τον επόμενο εντός έδρας αγώνα του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ με αντίπαλο την Kirolbet Baskonia Vitoria-Gasteiz μαζί με ένα φίλο του από τα courtside seats του γηπέδου έχοντας πρόσβαση και στο VIP Lounge! Διεκδίκησε και εσύ αυτό το ξεχωριστό δώρο ακολουθώντας τα εξής απλά βήματα:
Την Παρασκευή (22/2), λοιπόν, φορέστε την επετειακή φανέλα σας και ελάτε στο γήπεδο!
Παράλληλα, οι φίλοι της ομάδας μας θα έχουν τη δυνατότητα να δουν από κοντά και να φωτογραφηθούν με το τρόπαιο του Κυπέλλου Ελλάδος το οποίο θα βρίσκεται στο PAOSHOP στη Θύρα 3 του ΟΑΚΑ.
Έκπτωση -20%
Σημειώνεται επίσης πως η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ προσφέρει έκπτωση -20% στα εισιτήρια του αγώνα με τη Khimki Moscow Region για εκείνους που αγόρασαν εισιτήριο στην τελευταία αναμέτρηση αγώνα με τον Ολυμπιακό!
Πρόλαβε εδώ: bit.ly/PaoTickets
Για να λάβετε την έκπτωση μέσω της Viva απλά εισάγετε τον αριθμό barcode του εισιτηρίου με τον Ολυμπιακό στο αντίστοιχο πεδίο. Στα εκδοτήρια η έκπτωση ισχύει με την επίδειξη του αποκόμματος του εισιτηρίου.
Προμηθευτείτε τα εισιτήριά σας από τα κάτωθι σημεία:
Χωρίς προβλήματα συνεχίστηκε η προετοιμασία του Παναθηναϊκού για τον εκτός έδρας αγώνα της Κυριακής κόντρα στον Πανιώνιο.
Για ακόμα μια φορά οι μοναδικοί ποδοσφαιριστές που δεν έλαβαν μέρος ήταν οι Κουλιμπαλί και Ινσούα που ακολούθησαν ατομικό πρόγραμμα, με όλους τους υπόλοιπους παίκτες να βρίσκονται κανονικά στη διάθεση του Γιώργου Δώνη.
Σε ότι αφορά το πρόγραμμα περιελάμβανε προθέρμανση, ασκήσεις κατοχής με μπάλα και παιγνίδι τακτικής. Τέλος να σημειωθεί πως για την Παρασκευή (22/2) έχει προγραμματιστεί απογευματινή προπόνηση.
Την πρόκριση της στην προημιτελική φάση του Κυπέλλου Ελλάδας, θα διεκδικήσει απόψε η ομάδα βόλεϋ γυναικών του Παναθηναϊκού, η οποία θα φιλοξενήσει στο κλειστό του Χολαργού τους Μακεδόνες (21:30).
Οι «πράσινες» αν και αντιμετωπίζουν ομάδα από μεγαλύτερη κατηγορία έχουν πίστη στις ικανότητές τους και με τη βοήθεια τους κόσμου, που θα δώσει το παρόν στο γήπεδο, αισιοδοξούν πως θα καταφέρουν να πάρουν τη νίκη-πρόκριση στην επόμενη φάση.
Ο τεχνικός της ομάδας, Κυριάκος Καμπερίδης μπορεί να υπολογίζει σε όλες του τις παίκτριες, στις οποίες έχει επιστήσει την προσοχή καθ’ όλη τη διάρκεια της προετοιμασίας τους για το σημερινό ματς.
Αξίζει να σημειωθεί πως το σημερινό παιχνίδι είναι το τελευταίο της συγκεκριμένη φάσης με τους ΠΑΟΚ, Ολυμπιακό, Άρη, ΑΕΚ, Πανναξιακό, Θέτιδα και ΑΟ Θήρας να έχουν πάρει το εισιτήριο για την προημιτελική φάση του θεσμού.
Η κλήρωση για την επόμενη φάση θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου στις 12:00.
Τους διαιτητές που θα κληθούν να φέρουν εις πέρας την πολύ σημαντική αναμέτρηση μεταξύ του Παναθηναϊκού και της Χίμκι, ανακοίνωσε σήμερα η Ευρωλίγκα.
Έτσι στην αναμέτρηση της Παρασκευής στο κλειστό του ΟΑΚΑ θα βρεθούν οι Ίλια Μπελόσεβιτς (Σερβία), Κάρλος Περούγκα (Ισπανία) και Μίλαν Νέντοβιτς (Σλοβενία).

Με τους Νικ Καλάθη και Κιθ Λάνγκφορντ να επιστρέφουν σε κανονικό ρυθμό προπόνησης, συνεχίστηκε η προετοιμασία του Παναθηναϊκού για τον αγώνα της Παρασκευής κόντρα στην Χίμκι.
Οι «πράσινοι» είδαν τους δύο γκαρντ να λαμβάνουν κανονικά μέρος στο σημερνό πρόγραμμα και έτσι ο Ρικ Πιτίνο, όπως αναμένονταν μπορεί να τους υπολογίζει για το ματς της Ευρωλίγκα κόντρα στη ρωσική ομάδα.
Πλέον μοναδικές απουσίες είναι αυτές των Νίκου Παππά και Ματ Λοτζέσκι.
Όπως σας είχαμε ενημερώσει νωρίτερα, τη Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου, αντί για τις 24/2 που είχε αρχικά οριστεί, στο Βενετόκλειο με ώρα έναρξης τις 14:45, θα γίνει το παιχνίδι του Παναθηναϊκού κόντρα στον γηπεδούχο Κολοσσό, όπως επίσημα ανακοίνωσε ο ΕΣΑΚΕ.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΕΣΑΚΕ
«Η εξ’ αναβολής αναμέτρηση της 7ης αγωνιστικής της κανονικής περιόδου της Betshop Basket League μεταξύ των ομάδων Κολοσσού H Hotels – Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου, αντί για τις 24/2 που είχε αρχικά οριστεί, στο Βενετόκλειο με ώρα έναρξης τις 14:45».
Ρισκάροντας σε κάποια στοιχεία του αγώνα προσπάθησε ο Παναθηναϊκός να αντισταθμίσει τη διαφορά που υπάρχει μεταξύ του δικού του ρόστερ και αυτού του ΠΑΟΚ σύμφωνα με τον Δημήτρη Ανδρεόπουλο, κάτι το οποίο δεν βγήκε και έτσι επήλθε η ήττα.
Αναλυτικά όσα είπε στη συνέντευξη Τύπου ο προπονητής του Παναθηναϊκού:
«Ήταν ένα παιχνίδι που γνωρίζουμε πως υπάρχει μια διάφορα ανάμεσα στις δυο ομάδες, προσπαθήσαμε να ρισκάρουμε σε μερικά στοιχειά περισσότερο από όσο έπρεπε, αυτό δεν μας βγήκε, πήγαμε σε μεγαλύτερο αριθμό λαθών και από την άλλη ο ΠΑΟΚ με στοιχειά όπως το σέρβις και σταθερότητα στην υποδοχή είχε το πλεονέκτημα στο ματς και δικαία πήρε τη νίκη σήμερα».
Οι δηλώσεις του Παναγιώτη Πελεκούδα που μίλησε εκ μέρους των παικτών:
«Ο ΠΑΟΚ ήταν καλύτερος σήμερα, κάναμε πολλά λάθη που δεν μας επέτρεψαν να μείνουμε μέσα στο παιχνίδι, καλή συνέχεια στον ΠΑΟΚ, εμείς κοιτάμε από εδώ και πέρα το πρωτάθλημα».
Ακόμα ένα εντυπωσιακό τρόπο βρήκε η ΚΑΕ Παναθηναϊκός προκειμένου να ενημερώσει τους φιλάθλους της πως όσοι πήραν εισιτήριο στο τελευταίο ματς κόντρα στον Ολυμπιακό έχουν έκπτωση 20% σε αυτά του προσεχή αγώνα ενάντια στην Χίμκι.
Οι «πράσινοι» με ανάρτησή τους χρησιμοποίησαν μία σκηνή από τη πασίγνωστη ταινία «Pulp Fiction» σε ένα πραγματικά καταπληκτικό promo βίντεο.
Δείτε το