Ποδόσφαιρο

Ντραγκόφσκι: «Το παν για εμάς είναι η νίκη»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Σάββατο, 09 Μαρτίου 2024 20:19

Η νίκη είναι το παν για τον Παναθηναϊκό, όπως ανέφερε σε δηλώσεις του στην Cosmote TV ο Μπαρτλομιέι Ντραγκόφσκι, ενόψει της έναρξης των Playoffs και του ντέρμπι με τον Ολυμπιακό στο Φάληρο.

Αναλυτικά όσα είπε ο τερματοφύλακας του Παναθηναϊκού: 

Για τα play offs και τη διεκδίκηση του τίτλου: «Πάνω απ’ όλα αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να μαζέψουμε όσους περισσότερους βαθμούς γίνεται. Είναι δέκα αγώνες, άρα το καλύτερο που μπορούμε να κάνουμε είναι να κερδίσουμε 30 βαθμούς, ώστε να μπορέσουμε να διεκδικήσουμε και να πάρουμε το πρωτάθλημα. Βεβαίως και όλοι οι αγώνες θα είναι δύσκολοι και θα πρέπει να τους αντιμετωπίζουμε τον καθ’ ένα ξεχωριστά, έχοντας το μυαλό μας πάντοτε στη νίκη». 

Για το μεγάλο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό: «Από τη στιγμή που μιλάμε για ένα μεγάλο ντέρμπι, πρόκειται για έναν αγώνα πολύ… θερμό. Και οι δύο ομάδες προετοιμάζονται για έναν «πόλεμο». Εμείς από τη δική μας πλευρά θα πρέπει να κάνουμε το παν, ώστε να μπορέσουμε να δώσουμε καταρχάς χαρά στους εαυτούς μας και βεβαίως χαρά στους φιλάθλους μας. Το παν για εμάς είναι η νίκη».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Με τέσσερις αμυντικούς η αποστολή του Παναθηναϊκού για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Σάββατο, 09 Μαρτίου 2024 19:18

Με πολλές απουσίες και μόλις τέσσερις αμυντικούς στην αποστολή του θα πάει στο «Γ. Καραϊσκάκης» ο Παναθηναϊκός, στο πρώτο παιχνίδι για τα Playoffs της Super League κόντρα στον Ολυμπιακό.

Οι «πράσινοι» ολοκλήρωσαν την αποστολή τους για το ντέρμπι και ο Φατίχ Τερίμ δεν μπορεί να υπολογίζει πολλούς παίκτες. Συγκεκριμένα, στην τελευταία προπόνηση ατομικό πρόγραμμα ακολούθησαν οι Χουάνκαρ και Μπαρτ Σένκεφελντ, θεραπεία ο Τιν Γεντβάι και ειδικό πρόγραμμα οι Χόρντουρ Μάγκνουσον και Έρικ Πάλμερ – Μπράουν. Οι πέντε αμυντικοί έμειναν εκτός αποστολής, όπως και ο Γιώργος Βαγιαννίδης, καθώς δεν έχει δικαίωμα συμμετοχής στον αγώνα λόγω καρτών. Από κει και πέρα, εκτός έμεινε και ο ανέτοιμος Μπέντζαμιν Βέρμπιτς, αλλά και ο Αϊτόρ Κανταλαπιέδρα, που φαίνεται πως δεν έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του Τούρκου τεχνικού.

Το πρόγραμμα ξεκίνησε με προθέρμανση, συνεχίστηκε με rondo, άσκηση κυκλοφορίας μπάλας, εξάσκηση στις στατικές φάσεις και ολοκληρώθηκε με ανάπτυξη παιχνιδιού.

Μετά το τέλος της αποστολής ο Φατίχ Τερίμ ανακοίνωσε την αποστολή του αγώνα. Στη λίστα βρίσκονται οι: Ντραγκόφσκι, Λοντίγκιν, Λίλο, Ρουμπέν, Ζέκα, Ιωαννίδης, Μπακασέτας, Σπόραρ, Μπερνάρ, Λημνιός, Τσέριν, Μαντσίνι, Ούγκο, Μλαντένοβιτς, Κώτσιρας, Γερεμέγεφ, Τζούριτσιτς, Παλάσιος, Βιλένα, Αράο, Ακαϊντίν.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Παναθηναϊκός Β': Εκτός αποστολής για Διαγόρα οι Φικάι, Αθανασακόπουλος και Ταβάρες

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Σάββατο, 09 Μαρτίου 2024 15:57

O Παναθηναϊκός Β' ολοκλήρωσε την προετοιμασία του για την αυριανή εντός έδρας αναμέτρηση με τον Διαγόρα Ρόδου (10/03, 14:00), στο «Απόστολος Νικολαΐδης», για την 22η αγωνιστική της Super League 2.

Το πρόγραμμα προπόνησης περιελάμβανε προθέρμανση, rondo, τελειώματα φάσεων, διπλό και εξάσκηση στις στατικές φάσεις. Θεραπεία έκανε ο Μιγκέλ Ταβάρες, που θα απουσιάσει για περίπου 30 ημέρες ακόμα και έτσι δεν συμπεριλήφθηκε στην αποστολή. Το ίδιο ίσχυσε και για τους Φικάι και Αθανασακόπουλο, οι οποίοι συμπλήρωσαν κίτρινες κάρτες και δηλώθηκαν να εκτίσουν την ποινή μίας αγωνιστικής στο συγκεκριμένο παιχνίδι.

Στην αποστολή της ομάδας στου Σωτήρη Αντωνίου για την αυριανή αναμέτρηση συμπεριλήφθηκαν οι: Ξενόπουλος, Μαργκόνο, Καρακασίδης, Μαρτίνης, Σιδεράς, Λάμψιας, Κάτρης, Τουρκοχωρίτης, Προδρομίτης, Καραμπάς, Κρυπαράκος, Συμεωνίδης, Φουρτάδο, Καλοσκάμης, Φρόκου, Μαντσίνι, Σαρδέλης, Κυριόπουλος, Μπιλάλ, Λιούμης, Νταμπίζας.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Τερίμ: «Δεν έχουμε χάσει τίποτα ακόμη. Μπορούμε να πάρουμε αυτά που θέλουμε»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Σάββατο, 09 Μαρτίου 2024 15:17

Ο Φατίχ Τερίμ παραχώρησε δηλώσεις στην Cosmote TV ενόψει της έναρξης των Playoffs με το ντέρμπι κόντρα στον Ολυμπιακό αναφέροντας πως ο Παναθηναϊκός μπορεί να καλύψει τη διαφορά στη βαθμολογία και να πάρει το πρωτάθλημα. 

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Τερίμ:

Για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό: «Ο Ολυμπιακός είναι πολύ σημαντικός αντίπαλος και στο γήπεδό του με τη βοήθεια των οπαδών του, συνήθως παρουσιάζεται καλύτερος. Έχει αλλάξει προπονητή, έχει αλλάξει δηλαδή... σελίδα. Με το νέο τεχνικό έχουν γενικά καλύτερη εικόνα μέσα στον αγωνιστικό χώρο, παίζοντας ωραιότερο ποδόσφαιρο.

Πάντα το Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός είναι σημαντικός αγώνας και όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά σε παγκόσμιο επίπεδο. Ένα ματς το οποίο ακολουθεί πολύς κόσμος και θέλει να δει τι έγινε. Ελπίζω την Κυριακή να νικήσει η πλευρά που έχει παίξει καλύτερα, που έχει κάνει το καλύτερο παιχνίδι εντός αγωνιστικού χώρου. Εύχομαι βέβαια να είμαστε εμείς αυτοί που θα κερδίσουμε».

Για τα πλέι οφ: «Ξεκάθαρα θέλουμε την πρώτη θέση. Μπορεί να ξεκινάμε τη διαδικασία από λίγο πιο πίσω, αλλά στα playoffs υπάρχουν 10 αγώνες, που σημαίνει 30 βαθμοί. Καμιά φορά, το να μπαίνεις πρώτος στα playoffs δεν σημαίνει πως στο τέλος θα είσαι επιτυχημένος. Γνωρίζαμε ότι σε όποια θέση κι αν μπαίναμε σ’ αυτή τη διαδικασία, αν κερδίσουμε τους αγώνες που έχουμε μπροστά μας, μπορούμε να φθάσουμε εκεί που θέλουμε.

Είναι σημαντικό πως και στο πρωτάθλημα, αλλά και στο Κύπελλο είμαστε μέσα και στις δύο διοργανώσεις. Μπορεί να έχουμε χάσει ένα μικρό αβαντάζ το τελευταίο διάστημα, αλλά δεν έχουμε χάσει τίποτα ακόμη. Μπορούμε να πάρουμε αυτά που θέλουμε».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Τζούρισιτς: «Στα playoffs όλα γίνονται»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Παρασκευή, 08 Μαρτίου 2024 20:08

Ο Φίλιπ Τζούρισιτς σε δηλώσεις που παραχώρησε μίλησε για τα playoffs που ξεκινούν, αλλά και για τον τραυματισμό που τον κράτησε εκτός δράσης.

Αναλυτικά όσα ανέφερε ο Φίλιπ Τζούρισιτς στην Cosmote TV:

Για το ξεκίνημα των play offs και το τι πρέπει να κάνει ο Παναθηναϊκός:

Γνωρίζαμε από το ξεκίνημα της σεζόν ότι τα play offs θα αποφασίσουν ποιος θα στεφθεί πρωταθλητής. Σίγουρα, ξέροντας τον τρόπο σκέψης μας, προετοιμαζόμασταν γι’ αυτό. Θα μπορούσαμε να έχουμε καλύτερη θέση εκκίνησης γιατί στο μεγαλύτερο διάστημα της κανονικής περιόδου, ήμασταν θα έλεγα στην κορυφή. Όμως αυτό δεν αλλάζει τόσο πολύ τα πράγματα. Έχουμε παιχνίδια με τους αντιπάλους μας και τα πάντα είναι ανοικτά. Είναι αλήθεια πως βρισκόμαστε τέσσερις βαθμούς κάτω από την πρώτη θέση, αλλά στα play offs τα πάντα είναι πιθανά και ειδικότερα γιατί θα παίξουμε δύο φορές απέναντι σε ομάδες που είναι οι βασικοί διεκδικητές του τίτλου.

Σε ποιος τομείς θα πρέπει να υπάρξει βελτίωση:

Προσωπικά, αλλά επίσης και όλη η ομάδα, χρειάζεται να επαναφέρουμε την γνώση, στο πόσο καλοί είμαστε. Αυτό είναι το πιο βασικό, γιατί η προσέγγιση μας στα παιχνίδια θα πρέπει να είναι αυτή, αν θέλουμε να γίνουμε πρωταθλητές. Εάν θέλουμε να στεφθούμε πρωταθλητές θα πρέπει να πάμε στο Καραϊσκάκη, στην Τούμπα, στο γήπεδο της ΑΕΚ για να κερδίσουμε. Αυτή είναι η νοοτροπία και η προσέγγιση που πρέπει να έχουμε. Αν δεν αλλάξουμε, θα είναι πολύ δύσκολο να πάρουμε το πρωτάθλημα. Εάν δεν πάμε στα ματς με αυτή την προσέγγιση, δεν θα στεφθούμε πρωταθλητές. Για μένα αυτό που δεν πρέπει να αλλάξουμε, αλλά να βελτιώσουμε σε μικρό βαθμό, είναι η προσέγγιση. Πιστεύω πως μπορούμε να το κάνουμε αυτό, γιατί όλοι έχουμε δείξει στο παρελθόν ότι μπορούμε να παίξουμε καλά στα ντέρμπι και αρκετές φορές μέσα στη χρονιά, κερδίσαμε. 

Για το πως βίωσε τον τραυματισμό του και το πώς νιώθει τώρα:

Προσπαθώ πάντα να βλέπω τα πράγματα από την θετική τους πλευρά. Από αυτή την περίπτωση έμαθα αρκετά. Είχαμε βαρύ πρόγραμμα στον Ιανουάριο, προσπάθησα και όλοι μαζί προσπάθησαν να με βοηθήσουν να επιστρέψω όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και ν’ αγωνιστώ. Μπορεί τα πράγματα να μην πήγαν τέλεια, αλλά θα έλεγα πως τώρα έχω περισσότερο κίνητρο, γιατί χρειάστηκε να έχω μεγαλύτερη υπομονή γι’ αυτή τη στιγμή. Έχω μεγάλη επιθυμία και εύχομαι να επιστρέψω και να βρω γρήγορα την καλύτερη φόρμα μου, όταν πρέπει και αυτό είναι το πιο σημαντικό.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Έτοιμος για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό ο Βέρμπιτς

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Παρασκευή, 08 Μαρτίου 2024 14:32

Έτοιμος για το ντέρμπι της 1ης αγωνιστικής των Playoffs κόντρα στον Ολυμπιακό είναι ο Μπέντζαμιν Βέρμπιτς. Ο Σλοβένος εξτρέμ προπονήθηκε κανονικά στη σημερινή (8/3) πρωινή προπόνηση του Παναθηναϊκού στο «Γ. Καλαφάτης» και έτσι τέθηκε στη διάθεση του Φατίχ Τερίμ.

Από κει και πέρα, ο Τιν Γεντβάι ξεκίνησε ατομικό στο γήπεδο, ενώ με ατομικό συνέχισαν και οι Χουάνκαρ και Μπαρτ Σένκεφελντ. Τέλος, το δικό τους πρόγραμμα ακολούθησαν οι Χόρντουρ Μάγκνουσον και Έρικ Πάλμερ – Μπράουν.

Το πρόγραμμα ξεκίνησε με προθέρμανση και rondo, συνεχίστηκε με παιχνίδι τακτικής και ολοκληρώθηκε με άσκηση κυκλοφορίας της μπάλας.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Μέρος της προπόνησης Βέρμπιτς και Σένκεφελντ - Ατομικό ο Χουάνκαρ

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Πέμπτη, 07 Μαρτίου 2024 14:57

Την προετοιμασία του για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό συνέχισε απόψε (7/3) ο Παναθηναϊκός, με μία προπόνηση διάρκειας περίπου δύο ωρών στο «Γ. Καλαφάτης».

Οι ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού ξεκίνησαν το πρώτο κομμάτι με ασκήσεις δύναμης, συνέχισαν με rondo και ακολούθως το μεγαλύτερο μέρος της προπόνησης αφιερώθηκε σε παιχνίδι τακτικής, αρχικά στο μισό γήπεδο και μετά σε ολόκληρο.

Μέρος της προπόνησης ακολούθησαν οι Μπέντζαμιν Βέρμπιτς και Μπαρτ Σένκεφελντ, ενώ με ατομικό πρόγραμμα συνέχισε ο Χουάνκαρ. Θεραπεία ακολούθησε ο Τιν Γεντβάι και το δικό τους πρόγραμμα οι Χόρντουρ Μάγκνουσον και Έρικ Πάλμερ – Μπράουν.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Ο Ντάνιελ Σλάγκερ σφυρίζει το Ολυμπιακός - Παναθηναϊκός

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Πέμπτη, 07 Μαρτίου 2024 13:58

Τους διαιτητές που θα σφυρίξουν στους αγώνες της 1ης αγωνιστικής των Playoffs της Super League ανακοίνωσε η ΚΕΔ.

Στο εκτός έδρας ντέρμπι του Παναθηναϊκού κόντρα στον Ολυμπιακό, στο «Γ. Καραϊσκάκης» θα βρεθεί ο Ντάνιελ Σλάγκερ από τη Β' κατηγορία της UEFA.

O 33χρονος ρέφερι θα έχει βοηθούς τους συμπατριώτες του Σβεν Βασίτσκι και Άρνο Μπλος, 4ος θα είναι ο Βασίλης Φωτιάς και στο VAR θα καθίσουν οι Πάσκαλ Μίλερ και Μπουξμπάουμ.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Κύπελλο: Τούμπα ή AEL FC Arena θέλει ο Άρης για τον τελικό με τον Παναθηναϊκό

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Πέμπτη, 07 Μαρτίου 2024 12:15

Ο Παναθηναϊκός θα κοντραριστεί με τον Άρη στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας για τη σεζόν 2023-24 και πλέον αυτό που μένει να αποφασιστεί είναι το γήπεδο που θα φιλοξενήσει το μεγάλο τελικό.

Από τη στιγμή που το ΟΑΚΑ είναι λειτουργικό και μπορεί να φιλοξενήσει το ματς, είναι η καλύτερη λύση, ωστόσο από τη μεριά της η ομάδα της Θεσσαλονίκης προτείνει διαφορετικά γήπεδα.

Συγκεκριμένα ο Άρης ζήτησε ο τελικός του Κυπέλλου να διεξαχθεί παρουσία φιλάθλων, είτε την Τούμπα στη Θεσσαλονίκη, είτε το AEL FC Arena στη Λάρισα. Φυσικά οι διεργασίες ανάμεσα στις ομάδες και την ΕΠΟ θα συνεχιστούν.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Όπως το 2010: Ο Άρης αντίπαλος του Παναθηναϊκού στον τελικό Κυπέλλου (vid)

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Τετάρτη, 06 Μαρτίου 2024 21:49

Ο Άρης είναι και επίσημα ο αντίπαλος του Παναθηναϊκού στον τελικό για το Κύπελλο Ελλάδας την τρέχουσα σεζόν 2023-24.

Η ομάδα της Θεσσαλονίκης στο δεύτερο ημιτελικό κόντρα στον Παναιτωλικό, αναδείχτηκε ισόπαλη χωρίς τέρματα (0-0) και σε συνδυασμό με τη νίκη της στον πρώτο αγώνα στο Αγρίνιο (0-1) πήρε το εισιτήριο για τον τελικό, εκεί που περιμένει ο Παναθηναϊκός

Η ομάδα του Άκη Μάντζιου επιστρέφει σε τελικό Κυπέλλου έπειτα από 14 χρόνια και συγκεκριμένα τη σεζόν 2009-10, όπου και πάλι είχε βρεθεί αντιμέτωπη με τον Παναθηναϊκό. Οι «πράσινοι» είχαν επικρατήσει με σκορ 1-0, με γκολ του Σεμπάστιαν Λέτο, ολοκληρώνοντας μάλιστα εκείνη τη σεζόν με το νταμπλ.

Θυμίζουμε πως ο τελικός Κυπέλλου είναι προγραμματισμένος για τις 18 Μαΐου 2024 και μέσα στις επόμενες ημέρες θα κλειδώσει και η έδρα. Το ΟΑΚΑ είναι το μεγάλο φαβορί για να τον φιλοξενήσει, όπως άλλωστε είχε συμβεί και στον τελικό του 2010.

Θυμηθείτε τα στιγμιότυπα από τον τελικό του 2010:

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram