Τους διαιτητές που θα σφυρίξουν στους αγώνες της 26ης αγωνιστικής της Super League ανακοίνωσε η ΚΕΔ.
Σε ότι αφορά το εκτός έδρας ματς του Παναθηναϊκού κόντρα στον ΟΦΗ, ορίστηκε ο Χρήστος Βεργέτης. Ο Έλληνας ρέφερι θα έχει βοηθούς τους Φωτόπουλο και Κούλα Χασάν, 4ος θα είναι ο Περράκης, ενώ στο VAR θα καθίσουν οι Παπαπέτρου και Δ. Βεργέτης.
Κυριακή 3/3, 19:30
Άρης-ΑΕΚ: Σιδηρόπουλος (Κωσταράς, Δημητριάδης, 4ος Παπαδόπουλος, VAR: Ρούπερτι, Ψαρρής)
Κηφισιά-Παναιτωλικός: Γκορτσίλας (Νικολαΐδης, Διαμαντής, 4ος Τσέτσιλας, VAR: Τσακαλίδης, Σαμοΐλης)
Ολυμπιακός-Βόλος: Τσαγκαράκης (Σινιοράκης, Καραλής, 4ος Κατοίκος, VAR: Διαμαντόπουλος, Κωνσταντίνου)
ΟΦΗ-Παναθηναϊκός: Χρ.Βεργέτης (Φωτόπουλος, Κούλα Χασάν, 4ος Περράκης, VAR: Παπαπέτρου, Δ.Βεργέτης)
Πανσερραϊκός-Αστέρας Τρίπολης: Ευαγγέλου (Νικολακάκης, Χριστοδούλου, 4ος Κατσικογιάννης, VAR: Τζήλος, Απτόσογλου)
ΠΑΣ Γιάννινα-Ατρόμητος: Βάτσιος (Θ.Μωυσιάδης, Νίκζας, 4ος Τσιμεντερίδης, VAR: Πολυχρόνης, Τζιουβάρας)
Λαμία-ΠΑΟΚ: Πουλικίδης (Μεϊντάνας, Καραγκιζόπουλος, 4ος Γκάμαρης, VAR: Κουμπαράκης, Στεφανής)
Με μία σημαντική επιστροφή πραγματοποιήθηκε η σημερινή προπόνηση του Παναθηναϊκού, με την οποία ξεκίνησε η προετοιμασία του «τριφυλλιού» για τον εκτός έδρας αγώνα της προσεχούς Κυριακής κόντρα στον ΟΦΗ.
Ο Φίλιπ Τζούριτσιτς έβγαλε όλο το πρόγραμμα έτσι τέθηκε στη διάθεση του Φατίχ Τερίμ για το προσεχές παιχνίδι με το οποίο θα πέσει η αυλαία της κανονικής διάρκειας του πρωταθλήματος.
Οι «πράσινοι» χωρίστηκαν σε δύο γκρουπ. Όσοι βρέθηκαν στο αρχικό σχήμα του αγώνα κόντρα στον Άρη έκαναν αποθεραπεία. Οι υπόλοιποι ξεκίνησαν με προθέρμανση, συνέχισαν με rondo, ασκήσεις φυσικής κατάστασης και ολοκλήρωσαν με παιχνίδι σε περιορισμένο χώρο.
Ατομικό ακολούθησαν οι Χουάνκαρ και Βέρμπιτς, θεραπεία ο Γεντβάι και το δικό τους πρόγραμμα οι Μάγκνουσον και Πάλμερ – Μπράουν.
Ο Φατίχ Τερίμ μιλώντας στη συνέντευξη Τύπου που ακολούθησε της νίκης του Παναθηναϊκού επί του Άρη ανέφερε πως μετά τις δύο γκέλες οι «πράσινοι» μίλησαν μεταξύ τους, ενώ υπογράμμισε πως και με την επιστροφή των τραυματιών η εικόνα θα είναι ακόμα καλύτερη.
Για τη μεταμόρφωση του Παναθηναϊκού σε σχέση με τα προηγούμενα ματς και αν ήταν αγωνιστική ή πνευματικό το ζήτημα: «Παίξαμε καλό ποδόσφαιρο και απολαύσαμε όλοι το ματς. Σε αυτό έπαιξε ρόλο πως ο αντίπαλος μας ήθελε να παίξει μπάλα και δεν κλείστηκε. Εμείς χάσαμε πόντους, ενώ παίζαμε με 80% με την μπάλα, κάναμε 50 σέντρες και το ματς τελειώνει 2-2. Είμασταν μπροστά στο σκορ, δε δεχόμαστε ευκαιρίες και μετά μένουμε με 10 παίκτες και βάζουμε αυτογκόλ. Παρόλα αυτά πρέπει να κερδίζουμε. Είχαμε στεναχωρηθεί όλοι που χάσαμε βαθμούς, για αυτό οι τρεις ημέρες δεν πέρασαν καλά για εμάς. Σήμερα ήμασταν ομάδα, παίξαμε καλύτερα. Κάθε μέρα γινόμαστε καλύτερη ομάδα. Την εβδομάδα αυτή συζητήσαμε μεταξύ μας. Θέλουμε να κρατάμε τα καλά και να προσθέτουμε κάτι περισσότερο στο παιχνίδι μας. Όταν επιστρέψουν οι τραυματίες θα είμαστε ακόμα καλύτεροι».
Για το γεγονός πως τα καλύτερα ματς τα έχει κάνει με ανταγωνιστικούς αντιπάλους και όχι με τις μικρές ομάδες και αν αυτό είναι θετικό για τα Play Offs: «Μπορούμε να ανοίξουμε και τις κλειστές άμυνες. Το πιο επικίνδυνο είναι αν είμαστε φαβορί σε ένα ματς και θεωρούμε σίγουρη τη νίκη. Άμα δεν κάνουμε σωστές κινήσεις στο γήπεδο δε θα μπορέσουμε να σκοράρουμε. Πρέπει να είμαστε σοβαροί και να παίζουμε σε κάθε ματς όπως σήμερα. Πρέπει να παίζουμε χωρίς να έχουμε την ασφάλεια ότι θα κερδίσουμε σίγουρα. Αν δεν είχαμε χάσει τέσσερις βαθμούς θα είμασταν πρώτοι. Σε κάθε αγώνα πρέπει να παίζουμε την ίδια σοβαρότητα. Με τους παίκτες μιλήσαμε και κατάλαβαν τι θέλουμε. Κάθε αγώνας είναι σημαντικός».
Για τον Ζέκα και τον Μπερνάρντ: «Και οι δύο είναι πολύ σημαντικοί. Έπαιξαν καλά και οι δύο, όπως και ο Ιωαννίδης, αλλά και ο Μπακασέτας ήταν καλός. Ο Παλάσιος ήταν καλός σε άμυνα και επίθεση. Ο Ζέκα και ο Μπακασέτας μας βοήθησαν να στήσουμε το ματς. Επίσης ήταν καλή και η άμυνά μας, όταν ο αντίπαλος είχε την μπάλα κλείσαμε καλά τους χώρους και όταν είχαμε εμείς την μπάλα κάναμε αυτό που έπρεπε σε τακτικό επίπεδο. Στο πρώτο ημίχρονο είχαμε πολλές ευκαιρίες και στο δεύτερο ο Μλαντένοβιτς παρόλο την κίτρινη κάρτα που είχε από νωρίς έπαιξε πολύ καλά, ιδιαίτερα από τη στιγμή που λείπει και ο Χουάνακρ. Να κάνω μια παρένθεση για τον Κώτσιρα. Του ζήτησα να παίξει και στο δεύτερο μέρος, να θυσιαστεί και ήταν καλός, ενώ χάρηκα και για τους Ούγκο και Ακαϊντίν, όλοι θα μας δώσουν πολλά πράγματα. Για τον Ντραγκόφσκι τι να πω. Έχει πολύ καλό επίπεδο».
Για τις αδυναμίες του Παναθηναϊκού στην άμυνα των στημένων φάσεων: «Εμείς πρέπει να είμαστε καλύτεροι στις στημένες φάσεις. Είχαμε κάποιες απειλές, αλλά όσο οι παίκτες εμπιστεύονται τους εαυτούς τους, τόσο θα είμαστε καλύτεροι. Δουλεύουμε πάνω στις στημένες φάσεις. Θα τις φτιάξουμε και αυτές και θα είμαστε καλύτεροι».
Γράφει ο Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Τέλος στο σερί αρνητικών αποτελεσμάτων έβαλε ο Παναθηναϊκός, επικρατώντας του Άρη στη Λεωφόρο με 2-0, στο πλαίσιο της 25ης αγωνιστικής της Super League.
Οι «πράσινοι» μπήκαν στο παιχνίδι με το… μαχαίρι στα δόντια από το πρώτο δευτερόλεπτο, με αποτέλεσμα να προηγηθούν μόλις στο 3ο λεπτό του αγώνα με τον Παλάσιος. Οι παίκτες του Τερίμ συνέχισαν στον ίδιο ρυθμό, έχασαν πολλές ευκαιρίες για να πετύχουν και δεύτερο γκολ, το οποίο βρήκαν στο δεύτερο ημίχρονο ύστερα από εύστοχη εκτέλεση πέναλτι του Ιωαννίδη (52’), «σφραγίζοντας» έτσι τη νίκη.
Ο Φατίχ Τερίμ παρέταξε τον Παναθηναϊκό με σχηματισμό 4-3-3. Ο Ντραγκόφσκι ήταν στην εστία, ο Μλαντένοβιτς, κάλυπτε το αριστερό άκρο της άμυνας, ο Κώτσιρας το δεξί και οι Ακαϊντίν και Ούγκο τις δύο θέσεις στα στόπερ. Ο Ζέκα ήταν το αμυντικό χαφ, με τους Τσέριν και Μπακασέτα να είναι οι άλλοι δύο στο χώρο του κέντρου. Από κει και μετά, ο Παλάσιος στα δεξιά και ο Μπερνάρντ στα αριστερά, αγωνίστηκαν στα δύο «φτερά» της επίθεσης, ενώ στην κορυφή ήταν ο Ιωαννίδης.
Από τη μεριά του ο Άκης Μάντζιος επέλεξε για τον Άρη σύστημα 4-2-3-1. Ο Κουέστα ήταν στο τέρμα, ενώ η τετράδα στην άμυνα απαρτίζονταν από τους Οντουπάτζο, Μπράμπετς, Ρόουζ και Μοντόγια, από τα δεξιά προς τα αριστερά. Οι Ζιλ και Τζούρασεκ ήταν τα δύο χαφ, με τον Νταρίντα, να αγωνίζεται ελαφρώς μπροστά τους σε πιο ελεύθερο ρόλο. Τέλος, οι Σουλεϊμάνοφ (δεξιά) και Ζαμόρα (αριστερά), ήταν στις δύο πλευρές και Μορόν στην κορυφή.
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε ιδανικά το ματς καθώς μόλις στο 3ο λεπτό πήρε κεφάλι στο σκορ. Από ωραία κίνηση του Παλάσιος, ο Αργεντινός πάσαρε στον επερχόμενο Μπακασέτα, ο οποίος νίκησε με δεξί πλασέ στην κίνηση των Κουέστα γράφοντας το 1-0.
Μάλιστα, οι «πράσινοι» λίγο έλειψαν να πετύχουν και δεύτερο τέρμα στο 5’, με τον Ιωαννίδη να βγάζει τετ α τετ τον Μπακασέτα, αλλά αυτή τη φορά ο παίκτης του «τριφυλλιού» νικήθηκε από τον τερματοφύλακα των «κιτρινόμαυρων». Στο 8’ νέα φάση με προϋποθέσεις για τους «πράσινους» έφερε τον Τσέριν μέσα στη μεγάλη περιοχή με την μπάλα, αλλά το σουτ του Σλοβένου κόντραρε στην πολυπρόσωπη άμυνα των φιλοξενούμενων.
Οι γηπεδούχοι κυριαρχούσαν στο ματς, περιορίζοντας τον Άρη σε παθητικό ρόλο και χάνοντας τη μία ευκαιρία πίσω από την άλλη. Στο 14ο λεπτό για μία ακόμα φορά ο Παναθηναϊκός πλησίασε το δεύτερο γκολ, όταν από έξυπνη πάσα του Μπακασέτα στο ύψος του πέναλτι ο Μπερνάρντ έγινε κάτοχος, αλλά σούταρε ψηλά και άστοχα, αν και αμαρκάριστος. Οι ευκαιρίες διαδέχονταν η μία την άλλη και στο 18’ το «τριφύλλι» «άγγιξε» το δεύτερο γκολ, όταν ο Ιωαννίδης βρέθηκε απέναντι από τον Κουέστα, αλλά από τη λόμπα του Έλληνα επιθετικού η μπάλα κατέληξε στο οριζόντιο δοκάρι.
Μετά από το πρώτο τρομερό και άκρως πιεστικό 20λεπτό που έπαιζε στα… κόκκινα, ο Παναθηναϊκός είδε τον Άρη να κάνει την πρώτη του τελική στο ματς, με επικίνδυνη κεφαλιά του Μορόν, αλλά ο Ντραγκόφσκι ήταν σε ετοιμότητα μπλοκάροντας σταθερά. Στο 29’ ο Άρης έγινε επικίνδυνος και πάλι με τον Μορόν, αλλά ο Ντραγκόφσκι πρόλαβε με έξοδο και γροθιές να απομακρύνει πριν η μπάλα φτάσει στο κεφάλι του επιθετικού των φιλοξενούμενων.
Συμπληρώνοντας 30 λεπτά αγώνα, η κατοχή πέρασε και πάλι στην πλευρά του Παναθηναϊκού, αλλά ο ρυθμός είχε πλέον μειωθεί αισθητά. Ακόμα και έτσι οι παίκτες του Τερίμ δημιούργησαν μία ακόμα ευκαιρία στο 31’, όταν ο Ιωαννίδης έγινε αποδέκτης της μπάλας από τον Τσέριν μέσα στην περιοχή, έκανε υπέροχη ντρίμπλα από αριστερά, αλλά σούταρε από δύσκολη γωνία, στέλνοντας τη μπάλα άουτ. Ο Έλληνας επιθετικός είχε πάσα στα δεξιά του αλλά δεν πήρε τη σωστή απόφαση, όπως αποδείχτηκε.
Το εύθραυστο 1-0 παρέμενε, κρατώντας πάντα τον Άρη μέσα στο ματς. Μάλιστα, στο 41’ οι «κιτρινόμαυροι» λίγο έλειψαν να επωφεληθούν από μία καραμπόλα, μετά από εκτέλεση κόρνερ και κεφαλιά του Μορόν, αλλά η μπάλα πέρασε παράλληλα με την εστία του Ντραγκόφσκι για να απομακρύνει στη συνέχεια ο Ζέκα.
Στο 45’+2’ από το γέμισμα του Κώτσιρα στο δεύτερο δοκάρι, ο Παλάσιος δεν μπόρεσε να κάνει επαφή με την μπάλα για να την στείλει στα δίχτυα, στην τελευταία αξιόλογη φάση του πρώτου μέρους.
Στο δεύτερο ημίχρονο ο Παναθηναϊκός δεν άλλαξε κάτι στην ενδεκάδα του, ενώ ο Άρης πέρασε τον Ανσαριφάρντ στη θέση του Μορόν και τον Γκαρθία αντί του Τζούρασεκ.
Με το… καλημέρα ο Άρης έχασε τεράστια ευκαιρία για να ισοφαρίσει με κεφαλιά του Ζαμόρα λίγο έξω από την μικρή περιοχή και αριστερά, να περνάει ελάχιστα άουτ!
Ότι δεν μπόρεσαν οι φιλοξενούμενοι το έκανε ο Παναθηναϊκός, καθώς μετά από εκτέλεση φάουλ του Μπερνάρντ η μπάλα βρήκε στο χέρι του Σουλεϊμανόφ. Μέσω του VAR ο διαιτητής Αλ-Χακίμ έδωσε πέναλτι και ο Ιωαννίδης ευστόχησε για το 2-0 στο 52’.
Ο Παναθηναϊκός θα μπορούσε να είχε πετύχει και τρίτο γκολ αμέσως μετά, ωστόσο ο Παλάσιος πλάσαρε πάνω στον Κουέστα, μετά από μπαλιά του Ιωαννίδη. Η ομάδα της Θεσσαλονίκης είχε απάντηση στην ευκαιρία του «τριφυλλιού» με ωραίο σουτ Γκαρθία, αλλά εξίσου όμορφη επέμβαση του Ντραγκόφσκι στο 60’.
Από τη στιγμή που οι «πράσινοι» είχαν στα χέρια τους το ζητούμενο, σταδιακά κατέβασαν στροφές, ωστόσο διαχειρίζονταν με άνεση το προβάδισμα. Ο Μάντζιος έκανε διπλή αλλαγή (72’) με τους Βέλεθ και Φεράρι αντί των Ζιλ και Μοντόγια, με τον άλλοτε κεντρικό αμυντικό των «πρασίνων» να παίρνει το χειροκρότημα από το κοινό της Λεωφόρου.
Η χαλάρωση των γηπεδούχων οδήγησε σε μία ακόμα αξιόλογη φάση του Άρη, αλλά το σουτ του Νταρίντα βρήκε σε ετοιμότητα τον Ντραγκόφσκι, για την επέμβαση του Πολωνού στο 75’.
Η πρώτη κίνηση του Τερίμ από τον πάγκο ήρθε στο 80’, όταν ο Τούρκος έριξε στο ματς τους Σπόραρ, Μαντσίνι και Αράο, αντί των Ιωαννίδη, Παλάσιος και Τσέριν. Στο 84’ ο Φετφατζίδης μπήκε αντί του Σουλεϊμάνοφ.
Ο Παναθηναϊκός θα μπορούσε να σκοράρει για τρίτη φορά στο 88’, με τον Αράο και τον Μαντσίνι να παίζουν το 1-2, ο Βραζιλιάνος από πολύ καλή θέση σούταρε, η μπάλα πέρασε κάτω από τα πόδια του Κουέστα και πριν περάσει τη γραμμή απομακρύνθηκε από τον Ρόουζ!
Στο 89’ ο Μπακασέτας έδωσε τη θέση του στον Βιλένα και στο 91’ ο Λημνιός αντί του Μπερνάρντ για τα τελευταία λεπτά. Στο χρόνο που απέμενε τίποτα δεν άλλαξε, με αποτέλεσμα το 2-0 να συνοδεύσει τις δύο ομάδες έως το τέλος.
Ένας εκλεκτός καλεσμένος βρέθηκε στη Λεωφόρο, στο παιχνίδι του Παναθηναϊκού κόντρα στον Άρη για τη Super League. Ο λόγος για τον δύο σερί φορές πρωταθλητή του Αμερικάνικου Football (NFL), Γιώργο Καρλαύτη.
Ο αθλητής των Κάνσας Σίτι Τσιφς και δηλωμένος οπαδός του «τριφυλλιού» στο ημίχρονο της αναμέτρησης βρέθηκε στον αγωνιστικό χώρο όπου και αποθεώθηκε από τους φίλους του Παναθηναϊκού.
Μάλιστα, ο νεαρός παίκτης μοίρασε στους φιλάθλους μπάλες του ράγκμπι και στη συνέχεια αποχώρησε προκειμένου να παρακολουθήσει από τις εξέδρες το δεύτερο ημίχρονο.
Το δίδυμο Ακαϊντίν και Ούγκο επαναφέρει στο κέντρο της άμυνας ο Φατίχ Τερίμ αναφορικά με την ενδεκάδα του Παναθηναϊκού στο ματς με τον Άρη.
Ο Τούρκος τεχνικός προχωρά συνολικά σε έξι αλλαγές σε σχέση με την ενδεκάδα στο ματς κόντρα στην Κηφισιά, επαναφέροντας στο αρχικό σχήμα τους Ντραγκόφσκι, Ακαϊντίν, Ούγκο, Ζέκα, Μπερνάρντ και Τσέριν.
Συγκεκριμένα, ο Ντραγκόφκσι θα είναι στην εστία, ο Μλαντένοβιτς θα καλύπτει το αριστερό άκρο της άμυνας, ο Κώτσιρας το δεξί και οι Ούγκο και Ακαϊντίν τις δύο θέσεις στα στόπερ. Ο Ζέκα θα είναι το αμυντικό χαφ, με τους Τσέριν και Μπακασέτα να είναι οι άλλοι δύο στο χώρο του κέντρου. Από κει και μετά, ο Μπερνάρντ στα αριστερά και ο Παλάσιος στα δεξιά, θα αγωνίζονται στα δύο «φτερά» της επίθεσης, ενώ στην κορυφή θα είναι ο Ιωαννίδης, σε σχηματισμό 4-3-3.
Ο Παναθηναϊκός φιλοξενεί απόψε τον Άρη, στη Λεωφόρο, στην εμβόλιμη 25η αγωνιστική της Super League (21:00, Cosmote Sport 1).
Μόλις δύο... στροφές πριν το τέλος της κανονικής διάρκειας του πρωταθλήματος, το «τριφύλλι» βρίσκεται σε μία θέση που δεν έχει περιθώρια για απώλειες. Οι δύο διαδοχικές ισοπαλίες με Λαμία και Κηφισιά, έχουν φέρει τους «πράσινους» στην 3η θέση της βαθμολογίας και στο -3 από την κορυφή. Από τη στιγμή που στόχος είναι η κατάκτηση του πρωταθλήματος δεν υπάρχουν περιθώρια για άλλες απώλειες. Ενδεχόμενο νέο στραβοπάτημα του Παναθηναϊκού θα κοστίσει τόσο βαθμολογικά αλλά κυρίως ψυχολογικά. Ως εκ τούτου η νίκη στο σημερινό ματς είναι μονόδρομος, προκειμένου η ομάδα του Φατίχ Τερίμ να συνεχίσει με ηρεμία στις επόμενες αγωνιστικές της υποχρεώσεις.
Στην άλλη πλευρά, ο Άρης έχει εξασφαλίσει την 5η θέση και την παρουσία του στα Playoffs και έρχεται στη Λεωφόρο με σκοπό να κάνει την έκπληξη και να συνεχίσει το αήττητο σερί πέντε παιχνιδιών.
Οι απουσίες συνεχίζουν να υπάρχουν και για τις δύο ομάδες, με αυτές του Παναθηναϊκού να είναι περισσότερες. Εκτός από το σημερινό ματς θα είναι οι τραυματίες, Φίλιπ Τζούρισιτς, Χουάνκαρ ,Τιν Γεντβάι, Μπέντζαμιν Βέρμπιτς, Χόρντουρ Μάγκνουσον και Έρικ Πάλμερ – Μπράουν, όπως και ο τιμωρημένος Μπαρτ Σένκεφελντ. Για την Άρη δεν υπολογίζονται οι Σαβέριο και Φαμπιάνο.
Αναφορικά με την πιθανή ενδεκάδα του Παναθηναϊκού, αυτή θα αποτελείται από τον Ντραγκόφσκι στην εστία, ο Μλαντένοβιτς θα καλύπτει το αριστερό άκρο της άμυνας, ο Κώτσιρας το δεξί και οι Αράο και Ούγκο τις δύο θέσεις στα στόπερ. Ο Πέρεθ θα είναι το αμυντικό χαφ, με τους Τσέριν και Μπακασέτα να είναι οι άλλοι δύο στο χώρο του κέντρου. Από κει και μετά, ο Μπερνάρντ στα αριστερά και ο Παλάσιος στα δεξιά, θα αγωνίζονται στα δύο «φτερά» της επίθεσης, ενώ στην κορυφή θα είναι ο Ιωαννίδης, σε σχηματισμό 4-3-3.
Ο Σουηδός, Μοχάμεντ Αλ-Χακίμ θα είναι ο διαιτητής της σημερινής αναμέτρησης. Ο 38χρονος ρέφερι θα έχει βοηθούς τους συμπατριώτες του Φρέντρικ Κλίβερ και Μεχμέντ Κούλουμ, 4ος ο Σιδηρόπουλος, ενώ στο VAR θα καθίσουν ο Ολλανδός, Πάουλους Φαν Μπόεκελ με τον Μπουξμπάουμ.
Δείτε τη βαθμολογία της Super League κάνοντας κλικ ΕΔΩ.
Σε απολογία για τη συμπεριφορά των φιλάθλων του κλήθηκε ο Παναθηναϊκός από το Πρωτοβάθμιο Μονομελές Πειθαρχικό όργανο της Super League, αναφορικά με τον αγώνα κόντρα στην Κηφισιά.
Το Πρωτοβάθμιο Μονομελές Πειθαρχικό όργανο κάλεσε σε απολογία την Παρασκευή, 1-3-2024 και ώρα 13:00, τους εξής:
ΠΑΕ ΑΡΗΣ: "Βάσει των αναφερομένων στο από 25/2/2024 Φύλλο Αγώνα, το οποίο σας γνωστοποιήθηκε, κατ’ άρθρο 15 του Κανονισμού Αγώνων Ποδοσφαίρου (Κ.Α.Π.), στην από 25/2/2024 Έκθεση Παρατηρητή Αγώνα και στην υπ’ αριθ. πρωτ. 3592/24/405575 από 26/2/2024 Έκθεση της Αστυνομίας", στον αγώνα μεταξύ των ομάδων ΠΑΕ ΑΡΗΣ – ΠΑΕ ΒΟΛΟΣ ΝΠΣ.
*Επί παραβάσει των άρθρων 1, 5 επ, 14 παρ. 1, 2, 3 και 4 περ. α΄, 15 παρ. 1 περ. γ’ του Π.Κ. της ΕΠΟ.
ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ: "Βάσει των αναφερομένων στο από 25/2/2024 Φύλλο Αγώνα, το οποίο σας γνωστοποιήθηκε, κατ’ άρθρο 15 του Κανονισμού Αγώνων Ποδοσφαίρου (Κ.Α.Π.), στην από 25/2/2024 Έκθεση Παρατηρητή Αγώνα και στην υπ’ αριθ. πρωτ. 2032/24/407058 από 27/2/2024 Έκθεση της Αστυνομίας", στον αγώνα μεταξύ των ομάδων ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ – ΠΑΕ ΚΗΦΙΣΙΑ.
*Επί παραβάσει των άρθρων 1, 5 επ, 14 παρ. 1, 2, 3 και 4 περ. α΄, 15 παρ. 1 περ. γ’, 2 περ. α’ του Π.Κ. της ΕΠΟ.
ΠΑΕ ΠΑΝΣΕΡΡΑΪΚΟΣ: "Βάσει των αναφερομένων στο από 25/2/2024 Φύλλο Αγώνα, το οποίο σας γνωστοποιήθηκε, κατ’ άρθρο 15 του Κανονισμού Αγώνων Ποδοσφαίρου (Κ.Α.Π.) και στην από 25/2/2024 Έκθεση Παρατηρητή Αγώνα", στον αγώνα μεταξύ των ομάδων ΠΑΕ ΠΑΝΣΕΡΡΑΪΚΟΣ – ΠΑΕ ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ.
*Επί παραβάσει των άρθρων 1, 5 επ, 14 παρ. 1, 2, 3 και 4 περ. α΄, 15 παρ. 1 περ. γ’ του Π.Κ. της ΕΠΟ.
Με τον Άντραζ Σπόραρ, αλλά και τον Άνταμ Τσέριν στην αποστολή του θα αντιμετωπίσει ο Παναθηναϊκός τον Άρη, στον αυριανό (28/2, 21:00) αγώνα για τη συνέχεια της Super League.
Οι «πράσινοι» με τη σημερινή (27/2) απογευματινή προπόνηση στο «Γ. Καλαφάτης» ολοκλήρωσαν την προετοιμασίας τους. Σε αυτή ο Σλοβένος επιθετικός συμμετείχε κανονικά, καθώς ξεπέρασε τις ενοχλήσεις που αντιμετώπιζε και τέθηκε στη διάθεση του Φατίχ Τερίμ. Θυμίζουμε πως το ίδιο είχε ισχύσει και στη χθεσινή προπόνηση για τον Άνταμ Τσέριν, που και εκείνος μπήκε στην 22μελή αποστολή.
Το πρόγραμμα περιελάμβανε προθέρμανση, rondo, ασκήσεις ανάπτυξης παιχνιδιού και εξάσκηση στις στατικές φάσεις. Μέρος του προγράμματος έκανε ο Φίλιπ Τζούρισιτς, ατομικό πρόγραμμα ακολούθησε ο Χουάνκαρ και θεραπεία οι Τιν Γεντβάι, Μπέντζαμιν Βέρμπιτς, Χόρντουρ Μάγκνουσον και Έρικ Πάλμερ – Μπράουν. Οι έξι ποδοσφαιριστές έμειναν εκτός αποστολής, όπως και ο Μπαρτ Σένκεφελντ, που δεν έχει δικαίωμα συμμετοχής στο συγκεκριμένο παιχνίδι λόγω της αποβολής του στον αγώνα κόντρα στην Κηφισιά.
Μετά το τέλος της προπόνησης ο Φατίχ Τερίμ ανακοίνωσε τη λίστα με τα ονόματα που βρίσκονται στην αποστολή. Σε αυτή είναι οι: Λοντίγκιν, Ντραγκόφσκι, Ξενόπουλος, Βαγιαννίδης, Ρουμπέν, Ζέκα, Ιωαννίδης, Μπακασέτας, Σπόραρ, Μπερνάρ, Λημνιός, Τσέριν, Μαντσίνι, Ούγκο, Αϊτόρ, Μλαντένοβιτς, Κώτσιρας, Γερεμέγεφ, Παλάσιος, Βιλένα, Αράο, Ακαϊντίν.