Με μεσημεριανή προπόνηση στο «Γ. Καλαφάτης» συνεχίστηκε σήμερα (29/3) η προετοιμασία του Παναθηναϊκού για τον κυριακάτικο αγώνα κόντρα στον ΠΑΟΚ, στο πλαίσιο της 2ης αγωνιστικής των playoffs της Super League.
Οι «πράσινοι» ξεκίνησαν με προθέρμανση και rondo, αφιέρωσαν το μεγαλύτερο μέρος της προπόνησης σε τακτική μέσα από παιχνίδι στο μισό γήπεδο και ολοκλήρωσαν με εξάσκηση στα τελειώματα.
Αποφόρτιση ακολούθησαν οι Σπόραρ και Σένκεφελντ, ενώ το δικό τους πρόγραμμα συνέχισαν οι Μάγκνουσον και Πάλμερ – Μπράουν.
Tags: