Το βάρος στην τακτική έδωσε στη σημερινή προπόνηση, στο Κορωπί, ο Παναθηναϊκός, συνεχίζοντας την προετοιμασία του για τον κυριακάτικο αγώνα με αντίπαλο τον ΠΑΟΚ.
Οι «πράσινοι» ξεκίνησαν με προθέρμανση και rondo, ακολούθησε άσκηση κυκλοφορίας της μπάλας και πρέσινγκ, ενώ στη συνέχεια ακολούθησαν πολλές ασκήσεις τακτικής.
Αποθεραπεία έκαναν οι Μπακασέτας, Ιωαννίδης, Σπόραρ, Τσέριν και Βέρμπιτς, με τους τρεις Σλοβένους να είναι και οι τελευταίοι από τους διεθνείς που ενσωματώθηκαν στην ομάδα. Τέλος, το δικό τους πρόγραμμα ακολούθησαν οι Μάγκνουσον και Πάλμερ – Μπράουν.
Tags: