Στη συνέντευξη Τύπου ενόψει του τελικού Κυπέλλου με τον Ολυμπιακό, μίλησε ως αρχηγός του Παναθηναϊκού ο Νεμάνια Νέντοβιτς, υπογραμμίζοντας πως οι «πράσινοι» θα κοιτάξουν να απολαύσουν το παιχνίδι με στόχο να φτάσουν στην κατάκτηση.
«Όπως ξέρετε, αύριο έχουμε τον μεγάλο τελικό. Όλοι οι παίκτες και οι προπονητές ζουν για τέτοια ματς. Θα έχουμε τελικό Παναθηναϊκός - Ολυμπιακός μετά από χρόνια. Το δύσκολο μέρος είναι πίσω μας, θα προσπαθήσουμε να το απολαύσουμε. Συγκεντρωνόμαστε και στοχεύουμε στην κατάκτηση».
Για την αντιπαλότητα με τον Ολυμπιακό: «Είναι μια τρομερή εμπειρία. Πέρυσι με τον κορωνοϊό δεν νιώσαμε τόσο τα ντέρμπι. Φέτος στα ματς στο ΣΕΦ και στο ΟΑΚΑ η ατμόσφαιρα ήταν απίστευτη. Ζεις για αυτά τα ματς, παίζεις μπάσκετ για αυτό. Θα ήθελα να είχαμε και αύριο τον κόσμο μας. Ξέρω πως είναι κάπως δύσκολο αυτό. Αλλά θα προσπαθήσουμε να το απολαύσουμε».
Ο Δημήτρης Πρίφτης μιλώντας στην συνέντευξη Τύπου ενόψει του τελικού Κυπέλλου με τον Ολυμπιακό, στάθηκε στην περισσότερη εμπειρία των αντιπάλων, ενώ τόνισε πως οι «πράσινοι» θέλουν να παρουσιάσουν ως σύνολο τον καλύτερό τους εαυτό.
«Δεν έχω να πω κάτι ιδιαίτερο. Να γίνει ένα καλό παιχνίδι και να κερδίσει ο καλύτερος, θα είναι ένα ωραίο ματς. Είναι μια καλή ευκαιρία για εμάς. Θέλουμε να παρουσιάσουμε τον καλύτερό μας εαυτό ως σύνολο και όχι ως μονάδες. Είναι σημαντικό να βρεθούν τρεις - τέσσερις παίκτες σε καλή μέρα και να προσπαθήσουμε στην άμυνα, για να διεκδικήσουμε το τρόπαιο που βρίσκεται μπροστά μας».
Για το γεγονός πως μόνο ο Ολυμπιακός έχει παίκτες με εμπειρία από τέτοιους τελικούς: «Αυτά τα ματς είναι μοναδικά, είναι ένα ματς. Δεν είναι μια σειρά παιχνιδιών. Οι δυνατότητες να κερδίσεις αυτό το ένα ματς είναι διαφορετικές σε σύγκριση με μια σειρά. Εμείς έχουμε παιδιά με εμπειρία. Όμως, ως σύνολο δεν είμαστε μια έμπειρη ομάδα. Έχουμε νέα παιδιά στο επίπεδο της Euroleague, είμαστε μια καινούργια ομάδα. Έχουμε άλλα σημεία αναφοράς σε σχέση με τον Ολυμπιακό. Ας μην γελιόμαστε, αυτό φαίνεται και στην κατάταξη στην Euroleague και το μπάσκετ που παίζουν οι δύο ομάδες. Το σημαντικό είναι να γίνουν περισσότερες οι καλές μας εμφανίσεις και αύριο να πιάσουμε τα στάνταρντς των 5-10 καλών μας εμφανίσεων που είχαμε φέτος. Υπάρχει ένας δείκτης εμπειρίας. Σίγουρα, όμως, δεν έχουμε μια τόση έμπειρη ομάδα, σε σχέση με τους παίκτες του Ολυμπιακού και ειδικά κάποιους Έλληνες».
Με τους Δημήτρη Διαμαντίδη, Φραγκίσκο Αλβέρτη, Ιωάννη Παπαπέτρου και Νίκο Παππά πραγματοποιήθηκε το τουρνουά 3 on 3, που διεξάγεται στην Πλατεία Αγίας Αικατερίνης του Ηρακλείου στο περιθώριο της διεξαγωγής του Final Four του Κυπέλλου Ελλάδας στην Κρήτη.
Οι τέσσερις άνδρες εκπροσώπησαν τον Παναθηναϊκό σε μία από τις εκδηλώσεις που έχει ετοιμάσει η ΕΟΚ. Όπως είναι φυσικά προσέλκυσαν το ενδιαφέρον των παρευρισκόμενων, ενώ οι μικροί φίλοι του μπάσκετ είχαν την ευκαιρία να βγουν φωτογραφίες και να πάρουν αυτόγραφα. Να σημειώσουμε πως το παρών έδωσε και ο Διευθυντής Λειτουργίας της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, Σταύρος Ντίνος.
Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram






Ανάρπαστα έγιναν τα διαθέσιμα εισιτήρια για το ντέρμπι στο βόλεϋ ανδρών μεταξύ του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού, με το «τριφύλλι» να ανακοινώνει Sold Out λίγες ώρες πριν το πρώτο σερβίς της αναμέτρησης.
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ενημερώνει τους φιλάθλους ότι πουλήθηκαν όλα τα εισιτήρια του αποψινού αγώνα με τον Ολυμπιακό για την Volleyleague στους άνδρες που ήταν διαθέσιμα.
Ο Σύλλογος ευχαριστεί όσους ανταποκρίθηκαν άμεσα και υπενθυμίζει ότι για τον αποψινό αγώνα στο κλειστό του Αγίου Θωμά στο Μαρούσι στις 8μ.μ.:
Δε θα γίνει πώληση από το γήπεδο.
Η διοίκηση του Παναθηναϊκού Αθλητικού Ομίλου εφιστά την προσοχή του κόσμου στον συγκεκριμένο αγώνα ώστε να έχει φίλαθλη συμπεριφορά και να μην απαντήσει σε οποιαδήποτε μορφή πρόκλησης από όπου κι αν προέρχεται. Έχει επέλθει ήδη ποινή με πρόστιμο και τιμωρία δύο αγωνιστικών και πρέπει να προστατευτεί η ομάδα από ενδεχόμενη νέα ποινή εν όψει της δεύτερης φάσης του πρωταθλήματος.
Ξεκαθαρίζεται ότι απαγορεύεται η χρήση αλκοόλ εντός του γηπέδου με σοβαρές χρηματικές ποινές κι όχι μόνο.
Τέλος, όσοι-ες δεν εξασφάλισαν τρόπο εισόδου στο γήπεδο να μην προσεγγίσουν το γήπεδο καθώς θα γίνονται αυστηροί έλεγχοι.
58 χρόνια συμπληρώνονται απόψε από τη στιγμή που έφυγε από τη ζωή ο ιδρυτής του Παναθηναϊκού, Γιώργος Καλαφάτης. Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός δεν ξέχασε τη συγκεκριμένη ημερομηνία και με ανάρτησή της έστειλε το δικό της μήνυμα.
«Ο άνθρωπος που εμπνεύστηκε τον Παναθηναϊκό, ο ιδρυτής του συλλόγου μας, Γιώργος Καλαφάτης, έφυγε από τη ζωή σαν σήμερα πριν από 58 χρόνια. Τα εκατομμύρια φίλων του Παναθηναϊκού τον ευχαριστούμε γιατί έδωσε ξεχωριστό νόημα στη ζωή μας», αναφέρει χαρακτηριστικά η «πράσινη» ΠΑΕ.
Ο Παναθηναϊκός ολοκλήρωσε την πρώτη φάση του πρωταθλήματος παίδων της ΕΣΚΑ στην κορυφή του ομίλου του και αήττητος, κερδίζοντας όλα τα παιχνίδια με χαρακτηριστική ευκολία, δείχνοντας πως και φέτος είναι το μεγάλο φαβορί για την κατάκτηση της διοργάνωσης, ενώ μεγάλος στόχος αποτελεί το πανελλήνιο πρωτάθλημα.
Μεγάλο μερίδιο σ’ αυτή την αήττητη πορεία του τριφυλλιού έχει ο «στρατηγός» Δημήτρης Ζερβός, ο οποίος έχει εξαιρετικούς αριθμούς και νοοτροπία. Η παρουσία του Ζερβού στον Παναθηναϊκό είναι πολυεπίπεδη κι αυτό δεν αμφισβητείται από κανέναν. Για παράδειγμα ο τραυματισμός του Δημήτρη Αθανασόπουλου, «ανάγκασε» το προπονητικό σταφ, να στραφεί προς στον 16χρονο άσο, με ακόμα πιο δύσκολες αμυντικές αποστολές, παράλληλα με την κύρια αποστολή του, που είναι η οργάνωση του παιχνιδιού και το σκοράρισμα. Ανταποκρίθηκε πλήρως σε κάθε παιχνίδι, βρίσκοντας ισορροπία ανάμεσα στην επίθεση και την άμυνα. Δεν είναι καθόλου εύκολη αποστολή για ένα μικρό παιδί να είναι «τιραμόλας», όμως ο Ζερβός είναι από τους παίκτες, που δεν λένε όχι στις προκλήσεις. Είναι πολύ εύστοχος σε δίποντα και τρίποντα και όταν πατάει τη ρακέτα δεν τον σταματάει κανείς. Επίσης η αμυντική του προσήλωση (μετράει 1.2 deflections ανά αγώνα), το ένστικτο στο ριμπάουντ (έξι μέσο όρο, 4.5 αμυντικά και 1.5 επιθετικά) και ο «no fear» χαρακτήρας του, τον κάνουν υπερπολύτιμο για τον Παναθηναϊκό, αλλά και για την Εθνική Παίδων.
Βαρύς έπεσε ο πέλεκυς του αθλητικού δικαστή για την ομάδα βόλεϋ ανδρών του Παναθηναϊκού, καθώς το «τριφύλλι» τιμωρήθηκε με δύο αγωνιστικές κεκλεισμένων των θυρών!
Σύμφωνα με όσα καταλογίστηκαν στους «πράσινους», στο τελευταίο εντός έδρας παιχνίδι κόντρα στον ΠΑΟΚ μπήκαν στο γήπεδο επιπλέον 15 θεατές του προβλεπόμενου ορίου, φώναξαν αντεθνικά συνθήματα και έριξαν ένα ποτήρι μπύρα στον αγωνιστικό χώρο.
Οι «πράσινοι» κλήθηκαν σε απολογία και όπως έγινε γνωστό ο αθλητικός δικαστής τους επέβαλλε τιμωρία δύο αγωνιστικών κεκλεισμένων των θυρών. Αυτό σημάνει πως στα δύο πρώτα εντός έδρας ματς της Β’ φάσης του πρωταθλήματος ο Παναθηναϊκός θα αγωνιστεί χωρίς τους φιλάθλους στο πλευρό του.
Θυμίζουμε πως στο σημερινό ντέρμπι με τον Ολυμπιακό οι «πράσινοι» οπαδοί που θα βρεθούν στο κλειστό θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεχτικοί καθώς το «τριφύλλι» είναι πλέον υπότροπο και με το παραμικρό η τιμωρία ενδέχεται να γίνει ακόμα μεγαλύτερη!
Ο Τζέρεμι Έβανς σε δηλώσεις του σημείωσε πως οι «πράσινοι» θέλουν να μπουν όσο το δυνατόν πιο έτοιμοι στον τελικό, υπογράμμισε τη σημαντικότητα του να είναι ο Παναθηναϊκός σκληρός στην άμυνα, ενώ ανάμεσα σε ένα ακόμα βραβείο στον διαγωνισμό καρφωμάτων του ΝΒΑ και στον Κύπελλο Ελλάδας, επέλεξε το δεύτερο!
Για τις πρώτες του εμπειρίες από το ελληνικό Final Four: «Είναι πολύ ανταγωνιστικό. Όλες οι ομάδες βρίσκονται εδώ για κάποιον λόγο. Βγήκαμε στο παρκέ, μείναμε στο πλάνο μας και πήραμε την νίκη».
Για την αμυντική βελτίωση του Παναθηναϊκού: «Ναι, είναι κάτι που μας ζητάει ο προπονητής. Προσωπικά, πάντα προσπαθώ να είμαι συγκεντρωμένος στην άμυνα. Νομίζω πως με την ενέργεια που φέρνουμε μαζί με άλλους παίκτες, θέλουμε να σταματάμε τους αντιπάλους μας».
Για το αν προτιμάει να αγωνίζεται στη θέση «5», στην οποία αποδίδει καλύτερα: «Παίζω όπου με χρειάζεται ο προπονητής μου. Στη θέση "4", στη θέση "5", όπου με θέλει. Βγαίνω στο παρκέ, παίζω σκληρά, βγάζω ενέργεια και βοηθώ τους συμπαίκτες μου».
Για το αν η απόδοσή του το τελευταίο διάστημα αποτελεί την «εξήγηση» της ενέργειας που φέρνει στο παρκέ: «Πάντα μένω πιστός σε αυτές τις αρχές. Είχαμε κάποιες κακές ήττες στο ξεκίνημα της σεζόν, αλλά θέλουμε να νικάμε. Γι' αυτό αγωνιζόμαστε σκληρά».
Για την παρουσία του Ιωάννη Παπαπέτρου στον πάγκο του «τριφυλλιού»: «Είναι πολύ όμορφο που τον έχουμε εδώ. Είμαστε μια ομάδα, όλοι βρισκόμαστε εδώ και ο Παπαπέτρου ήρθε να μας στηρίξει. Δεν ήξερα σίγουρα αν θα καταφέρει να έρθει, αλλά χάρηκα που τον έχουμε εδώ».
Για τον τελικό της Κυριακής: «Πρέπει να δούμε τον δεύτερο ημιτελικό, για να ξέρουμε ποιον θα αντιμετωπίσουμε. Όμως, εμείς συγκεντρωνόμαστε στην προπόνηση του Σαββάτου. Θέλουμε να μπούμε στο γήπεδο έτοιμοι».
Για τον αντίπαλο που θα προτιμούσε να αντιμετωπίσει στον τελικό: «Δεν έχει σημασία. Όπως λέει και ο προπονητής μας, πρέπει να δουλέψουμε. Αν δεν είμαστε εμείς σκληροί, δεν θα έχει σημασία ποιος θα είναι ο αντίπαλος».
Για το αν θα επέλεγε άλλο ένα βραβείο στον διαγωνισμό καρφωμάτων του ΝΒΑ, που γίνεται τα ξημερώματα της Κυριακής ή το Κύπελλο Ελλάδας: «Θα επιλέξω την κούπα εδώ, την προτιμώ».
Μέχρι σήμερα (19/2) στις 14:00 θα έχουν προτεραιότητα για να κλείσουν θέση στο κλειστό του Αγίου Θωμά οι κάτοχοι εισιτηρίων διαρκείας του Παναθηναϊκού, προκειμένου να παρακολουθήσουν δια ζώσης το ντέρμπι της ανδρικής ομάδας βόλεϊ κόντρα στον Ολυμπιακό. Από τις 14:00 και έπειτα η πώληση των εισιτηρίων θα γίνεται για όλους μέσω Viva, μέχρι φυσικά να καλυφθεί το 50% της χωρητικότητας του κλειστού.
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ενημερώνει τους φιλάθλους για τα εισιτήρια του αποψινού αγώνα με τον Ολυμπιακό για την Volleyleague στους άνδρες.
Έπειτα από την δημοσίευση της νέας ΚΥΑ γνωστοποιήθηκε επίσημα ότι επιτρέπεται η χωρητικότητα στο 50% στην κερκίδα.
Όσοι κάτοχοι διαρκείας έχουν στείλει email ως τώρα και έχουν ενημερωθεί με email ότι έχουν δικαίωμα εισόδου ισχύει κανονικά η είσοδος τους.
Από κει και πέρα οι υπόλοιποι κάτοχοι καρτών διαρκείας θα έχουν προτεραιότητα εισόδου αν στείλουν στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. μέχρι τις 2 το μεσημέρι.
Από κει και πέρα η πώληση των εισιτηρίων θα γίνει μέσω VIVA στον ακόλουθο σύνδεσμο:
https://www.viva.gr/tickets/sports/panathinekos-ao-osfp-volley-league-andron/
Γνωστοποιείται ότι δεν θα γίνει πώληση από το γήπεδο.
Η διοίκηση του Παναθηναϊκού Αθλητικού Ομίλου εφιστά την προσοχή του κόσμου στον συγκεκριμένο αγώνα ώστε να έχει φίλαθλη συμπεριφορά και να μην απαντήσει σε οποιαδήποτε μορφή πρόκλησης από όπου και αν προέρχεται. Έχει επέλθει ήδη ποινή με πρόστιμο και τιμωρία δύο αγωνιστικών και πρέπει να προστατευτεί η ομάδα από ενδεχόμενη νέα ποινή εν όψει της δεύτερης φάσης του πρωταθλήματος.
Ξεκαθαρίζεται ότι απαγορεύεται η χρήση αλκοόλ εντός του γηπέδου με σοβαρές χρηματικές ποινές και όχι μόνο.
Τέλος, όσοι-ες δεν εξασφάλισαν τρόπο εισόδου στο γήπεδο να μην πλησιάσουν στο γήπεδο καθώς θα γίνονται αυστηροί έλεγχοι.
Δύσκολο εκτός έδρας παιχνίδι δίνει σήμερα η ομάδα βόλεϋ γυναικών του Παναθηναϊκού η οποία θα κοντραριστεί με τον ΑΟ Θήρας στη Σαντορίνη στο πλαίσιο της 22η αγωνιστικής της Volley League Γυναικών (19:00, Live Streaming).
Με τον εν λόγω παιχνίδι ολοκληρώνεται μία σειρά δύσκολων και συνεχόμενων αναμετρήσεων για τα «φίνα κορίτσια» που στοχεύουν στη νίκη προκειμένου να παραμείνουν στην κορυφή, διατηρώντας παράλληλα τη διαφορά των 6 βαθμών από το δεύτερο Ολυμπιακό.
Αγωνιστικά προβλήματα για το «τριφύλλι» δεν υπάρχουν, με τον Απόστολο Οικονόμου να υπολογίζει σε όλες του τις παίκτριες.
Διαιτητές του αγώνα θα είναι οι Κυριοπούλου και Οικονόμου Β.