Ο Θανάσης Πρωτοψάλτης σε δηλώσεις του υπογράμμισε πως μετά τη νίκη επί του Ολυμπιακού, οι παίκτες του Παναθηναϊκού θα πάρουν ψυχολογία για τη συνέχεια, ενώ μίλησε και για το ματς με την Χάλκμπακνκ για το Challenge Cup.
«Χρειαζόμαστε αυτή τη νίκη για να πάρουμε χαρά και δύναμη. Στο 3ο σετ έφταιξε το μυαλό μας. Δεν ανταποκριθήκαμε και το χάσαμε, αλλά έπαιξε και ο Ολυμπιακός. Η ομάδα μας παλεύει κάθε αγώνα. Δε μας νοιάζει τόσο το αποτέλεσμα. Η ομάδα μας είναι στο δρόμο να επανέλθει».
Για την ατομική του κατάσταση: «Εγώ είμαι καλά και για αυτό με επέλεξε ο κόουτς. Ευχαριστώ το ιατρικό τιμ του Παναθηναϊκού».
Για το ματς με την Χάλκμπανκ: «Με τη Χάλκμπανκ. Είναι δυνατή και σοβαρή ομάδα η Χάλκμπανκ. Θα είναι για όλους ένα δώρο μία πιθανή νίκη ή ένα σκορ που να μας βολέψει για τη ρεβάνς ώστε να περάσουμε στον τελικό».
Ο προπονητής του Παναθηναϊκού, Δημήτρης Ανδρεόπουλος στις δηλώσεις του μετά τη νίκη επί του Ολυμπιακού σημείωσε πως τίποτα δεν έχει τελειώσει, ενώ αναφέρθηκε και στο επερχόμενο ματς με την Χάλκμπανκ στην Τουρκία για το Challenge Cup.
«Ήμασταν καλύτεροι, με μεγαλύτερη πίεση στο σερβίς. Είναι μία ωραία νίκη. Τίποτα δεν έχει τελειώσει. Θα τα πούμε το Μάιο. Τίποτα δεν έχει τελειώσει για κανέναν. Σε μερικά τακτικά κομμάτια λειτουργήσαμε καλά απέναντι στον αντίπαλο μας. Εμείς είχαμε και θέληση σήμερα. Αθλητισμός χωρίς κόσμο δεν γίνεται. Με τον κόσμο και τους φιλάθλους που τραγουδούν για την ομάδα τους και δε μισούν τον αντίπαλο».
Για το ματς του Challenge Cup: «Το δώρο που μας ζητάει ο κόσμος να φέρουμε από την Τουρκία είναι μεγάλο. Θα παλεύουμε πάντα. Αυτό θα κάνουμε και στην Τουρκία».
Στο γεγονός πως ο Παναθηναϊκός δεν έχει το εύκολο γκολ στα εκτός έδρας ματς στάθηκε στις δηλώσεις του μετά την ήττα από τον Παναιτωλικό ο Δημήτρης Κουρμπέλης, που υπογράμμισε ότι πρέπει να αλλάξουν άμεσα τον τρόπο που εμφανίζονται εκτός έδρας.
«Κρίθηκε στις λεπτομέρειες το ματς. Μπήκαμε καλά στο ματς. Είχαμε κατοχή της μπάλας. Ξαφνικά έγινε ένα φάουλ και σκόραρε ο αντίπαλος. Πιέσαμε στη συνέχεια, χάσαμε πέναλτι. Όταν πάει έτσι η μέρα καταλαβαίνεις πως δεν μπορείς να κάνεις πολλά.
Εγώ δεν κατάλαβα πως άλλαξε η ψυχολογία μας μετά το γκολ. Μας λείπει το εύκολο γκολ στα εκτός έδρας ματς και πρέπει να το δουλέψουμε αυτό. Δεν γίνεται ομάδα τέτοιου βεληνεκούς να έχει τόσες εκτός έδρας ήττες.
Κάτι έφταιξε, πρέπει να δούμε στο βίντεο τι. Θα δούμε τα λάθη μας και θα προσπαθήσουμε να τα ελαττώσουμε. Εκτός έδρας μεταμορφωνόμαστε και πρέπει να το αλλάξουμε αυτό και ήδη είναι αργά».
Για το ματς με την ΑΕΚ: «Είναι ένα μεγάλο ματς, ένα ντέρμπι. Τα παιδιά έχουν λίγο χρόνο να ξεκουραστούν μέχρι τότε. Θα είναι ένα δυνατό ματς. Θέλουμε πολύ τη νίκη, όπως και η ΑΕΚ, παίζουμε στην έδρα μας και θέλουμε να επικρατήσουμε »
Για το πότε θα μπορεί να αγωνιστεί 90 λεπτά: «Δεν μπορώ να το ξέρω. Θα μου δείχνει το σώμα μου πότε θα μπορώ να συμμετέχω περισσότερα λεπτά».
Σε παράσταση για ένα ρόλο μετέτρεψε το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό ο Παναθηναϊκός, που επικράτησε με 3-1 σετ και επέστρεψε στις νίκες στο πλαίσιο της 14ης αγωνιστικής της Volleyleague.
Οι «πράσινοι» στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα ήταν απολαυστικοί, κυριάρχησαν κατά κράτος στο μπλοκ και σε συνδυασμό με το καλό σερβίς, αλλά και την εξαιρετική υποδοχή έφτασαν δίκαια στην καθαρή νίκη. Έτσι οι «πράσινοι» με το τρίποντο αυτό κατοχύρωσαν τη δεύτερη θέση στην Α’ φάση του πρωταθλήματος και μπαίνουν στη Β’ φάση έχοντας δύο βαθμούς διαφορά από τον πρώτο ΠΑΟΚ, σύμφωνα με το νέο σύστημα διεξαγωγής!
Πλέον το «τριφύλλι» στρέφει την προσοχή του στον πρώτο αγώνα με την τουρκική Χάλκμπανκ για την ημιτελική φάση του Challenge Cup!
Ο Παναθηναϊκός έχοντας τον Πρωτοψάλτη σε θέση σερβίς ξεκίνησε πολύ καλά και προηγήθηκε με 5-2. Οι «πράσινοι» συνέχισαν το καλό μομέντουμ και διεύρυναν το προβάδισμα τους σε 11-6 αφού ο Βαν Ντεν Ντρις συνέχισε στο ίδιο μοτίβο από το σερβίς βάζοντας πολλά προβλήματα στην υποδοχή του Ολυμπιακού. Οι «πράσινοι» συνέχισαν να ελέγχουν το πρώτο σετ με καλή υποδοχή και φοβερό σερβίς. Με δύο συνεχόμενους άσσους ο Πρωοψάλτης διαμόρφωσε το 18-12 επιβεβαιώνοντας την εξαιρετική ημέρα στην οποία βρίσκονταν. Κάπως έτσι το «τριφύλλι» πήγε στο 20-13 και «καθάρισε» εύκολα το πρώτο σετ με 25-14.
Το μπλοκ του Παναθηναϊκού ήταν τρομερό και στο δεύτερο σετ, όπως και ο Πρωτοψάλτης από θέση σερβίς. Έτσι οι «πράσινοι» προηγήθηκαν και πάλι με 6-2. Ο Ολυμπιακός κατάφερε να μαζέψει τη διαφορά (12-11) και στη συνέχεια να προσπεράσει με 13-14, αφού οι «πράσινοι» είχαν χάσει την αποτελεσματικότητά τους στην επίθεση. Η απάντηση των «πράσινων» ήρθε και πάλι από το σερβίς, αλλά και από τη βελτίωση στην υποδοχή και στην επίθεση. Με άσσο του Ανδρεόπουλου το σκορ διαμορφώθηκε στο 19-16 για να μειώσει ο Ολυμπιακός σε 19-18. Οι «πράσινοι» στην εξέλιξη του σετ διατήρησαν την ψυχραιμία τους και με καλές επιλογές στην επίθεση έφτασε στο 25-21 και έκανε το 2-0 στα σετ.
«Πράσινο» ήταν το πρώτο προβάδισμα και στο τρίτο σετ όπου οι γηπεδούχοι προηγήθηκαν με 6-3 και 10-7 στη συνέχεια. Η αντίδραση του Ολυμπιακού ήρθε δια χειρός Ζουπάνι που συνέβαλε τα μέγιστα για να ισοφαρίσουν οι φιλοξενούμενοι σε 11-11. Οι δύο ομάδες συνέχισαν να πηγαίνουν πόντο-πόντο από εκείνο το σημείο και έπειτα, αλλά οι «ερυθρόλευκοι» μπήκαν στην τελική ευθεία έχοντας ένα μικρό προβάδισμα (18-20). Το σετ κρίθηκε στις λεπτομέρειες και αυτές ήταν με τους «ερυθρόλευκους» που με 24-26 πήραν το τρίτο σετ και μείωσαν σε 2-1 τα σετ.
Οι παίκτες του Δημήτρη Ανδρεόπουλου μπήκαν φουριόζοι στο τέταρτο σετ και ανεβάζοντας τα στάνταρ τους σε μπλοκ και επίθεση προηγήθηκαν με 7-3. Από εκείνο το σημείο και έπειτα οι «πράσινοι» ήταν απολαυστικοί. Υπερτερώντας σε όλους τους τομείς έναντι του Ολυμπιακού, ο Παναθηναϊκός έτρεξε ένα πολύ μεγάλο σερί μέχρι το 17-10 που ουσιαστικά του έδωσε και το σετ. Κάπως έτσι το «τριφύλλι» όπως στο πρώτο σετ έφτασε εύκολα στην κατάκτηση και του τέταρτου σετ με 25-19 πήρε τη νίκη με 3-1 σετ.
Οι πόντοι του Παναθηναϊκού προήλθαν από 2 άσσους, 22 επιθέσεις, 2 μπλοκ, 24 λάθη αντιπάλων και του Ολυμπιακού οι πόντοι προήλθαν από 5 άσσους, 10 μπλοκ, 37 επιθέσεις, 23 λάθη αντιπάλων.
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ (Δημήτρης Ανδρεόπουλος): Πρωτοψάλτης 15π. (10/23επ., 1 μπλοκ, 42%υπ., 26%αρ.), Γιάκομπσεν 4 (2 μπλοκ, 2 άσσοι), Ρανγκέλ 11 (10/14επ., 1 μπλοκ), Ανδρεόπουλος Χαράλαμπος 8 (5/12επ., 2 μπλοκ, 1 άσσος, 58%υπ., 42%αρ.), Βαν ντε Ντρις 14 (10/24επ., 3 μπλοκ, 1 άσσος), Στάλεκαρ 9 (4/4επ., 5 μπλοκ) / Γκαράς (λ. - 58%υπ., 32%αρ.), Μπάσης.
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ (Αλμπέρτο Τζιουλιάνι): Παγιένκ 8π. (3/10επ., 3 μπλοκ, 2 άσσοι), Στιβαχτής, Μιχαήλοβιτς 13π. (11/21επ., 52%υπ., 26%αρ., 2 άσσοι), Τεπάν 13 (13/31επ.), Ζουπάνη 6 (3/7επ., 2 μπλοκ, 1 άσσος), Πέριτς 3 (2/8επ., 1 μπλοκ) / Ζήσης (λ. - 65%υπ.., 18%αρ.), Προύσαλης, Ανδρεάδης 2 (1/1επ., 1 μπλοκ), Παπαδόπουλος Ηρακλής 3 (3/7επ.), Τζιάβρας (λ), Δαλακούρας 10 (9/19επ., 1 μπλοκ, 51%υπ., 31%αρ.), Εφραιμίδης.
Τα σετ: 3-1 (25-14, 25-21, 24-26, 25-19)
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς στις δηλώσεις του μετά την ήττα του Παναθηναϊκού από τον Παναιτωλικό στάθηκε στο γεγονός πως παρόλο που οι «πράσινοι» έχουν τον έλεγχο σε πολλά ματς εντούτοις τα χάνουν, όπως ακριβώς έγινε και στο Αγρίνιο.
«Ήταν ένα καλό ματς, σε ένα καλό στάδιο με ωραία ατμόσφαιρα. Χάσαμε ένα ματς όπως χάνουμε τα περισσότερα στο πρωτάθλημα. Είχαμε τον απόλυτο έλεγχο, είχαμε αρκετές προϋποθέσεις να δημιουργήσουμε φάσεις. Το γκολ μπορεί να άλλαξε λίγο τις ισορροπίες όσον αφορά την ηρεμία, αλλά και πάλι, όσες φορές φτάσαμε στην περιοχή δεν είχαμε φάσεις που θα μπορούσαμε να σκοράρουμε, εκτός από το πέναλτι. Απογοητευόμαστε μόνοι μας. Ο τρόπος που χάνουμε τα ματς είναι απίστευτος.
Ξέρετε πολλές φορές όταν ολοκληρώνονται οι επιθέσεις πρέπει να υπάρχει συνεργασία των παικτών, κάτι που μας έλειψε σήμερα. Φτάναμε εύκολα έξω από την περιοχή αλλά οι συνεργασία δεν ήταν καλές. Ο Παναιτωλικός πάλεψε πολύ στο 2ο μέρος, ήταν μία ομάδα που πάλεψε πολύ. Δεν ήταν εύκολο. Μπορούσαμε να έχουμε περισσότερο ψυχραιμία από οτι είχαμε».
Την ήττα με σκορ 1-0 γνώρισε στο Αγρίνιο από τον Παναιτωλικό ο Παναθηναϊκός στο πλαίσιο της 24ης αγωνιστικής της Super League 1.
Οι «πράσινοι» παρουσίασαν σημαντικό πρόβλημα στο πρώτο μέρος στη δημιουργία φάσεων με αποτέλεσμα να μην απειλήσουν την εστία του Ανέστη. Στην επανάληψη και συγκεκριμένα στο 47ο λεπτό το «τριφύλλι» έμεινε πίσω στο σκορ με απ’ ευθείας εκτέλεση φάουλ του Μεντόζα, το οποίο είδε μόνο ο διαιτητής Σιδηρόπουλος. Παρόλα αυτά οι «πράσινοι» είχαν την ευκαιρία να σκοράρουν και να ξαναμπούν στη διεκδίκηση του ματς με εκτέλεση πέναλτι του Καρλίτος στο 69’, αλλά ο Ανέστης απέκρουσε την εκτέλεση του Ισπανού.
Παραμένουν ανοιχτά όλα τα τα σενάρια για τις θέσεις των play off που όπως φαίνεται θα ξεκαθαρίσουν την τελευταία αγωνιστική.
Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς παρέταξε τον Παναθηναϊκό με σχηματισμό 4-3-3. Ο Διούδης ήταν στο τέρμα, ο Σάντσες στο δεξί άκρο της άμυνας, ο Χουάνκαρ στο αριστερό και ο Βέλεθ με τον Σάρλια αποτέλεσαν το κεντρικό αμυντικό δίδυμο. Ο Πέρεθ είχε ρόλο αμυντικού χαφ, έχοντας στο πλευρό του τους Γκατσίνοβιτς και Βιγιαφάνιες. Τέλος, στην τριάδα της επίθεσης πήραν θέση ο Βιτάλ αριστερά και ο Κανταλαπιέδρα δεξιά, ενώ ο Καρλίτος επέστρεψε στην κορυφή.
Από την μεριά του ο Γιάννης Αναστασίου επέλεξε για τον Παναιτωλικό σύστημα 4-4-1-1. Ο Ανέστης ήταν κάτω από τα δοκάρια, ο Μάλης αποτέλεσε τον δεξιό μπακ, ο Χουχούμης τον αριστερό και οι Κορνέλιους και Λάρσον σχημάτισαν το δίδυμο στα στόπερ. Οι Μάρτενσον και Φλόρες αγωνίστηκαν στον άξονα, ο Μόρσεϊ κάλυψε την δεξιά πλευρά, ο Νταγκό την αριστερή, ενώ ο Μεντόσα ήταν πίσω από τον Βέργο που αποτέλεσε την αιχμή του δόρατος για τους Αγρινιώτες.
Ο Παναθηναϊκός από το ξεκίνημα πήρε την κατοχή της μπάλας, ενώ όταν εκείνη ήταν σε πόδια αντιπάλων οι «πράσινοι» πίεζαν πολύ ψηλά, έχοντας ανεβάσει τις γραμμές τους πολύ ψηλά στο γήπεδο. Ωστόσο συμπληρώνοντας 10 λεπτά αγώνα δεν είχε υπάρξει κάποια αξιοσημείωτη φάση.
Η πρώτη τελική στο ματς ήρθε στο 13’, αλλά από το σουτ του Κανταλαπιέδρα η μπάλα κατέληξε άουτ. Ο Παναιτωλικός ήταν σωστός στο τακτικό κομμάτι, είχε κλείσει τους διαδρόμους στον Παναθηναϊκό, ενώ έδινε ιδιαίτερη έμφαση στο μαρκάρισμα του Βιγιαφάνιες, με σκοπό φυσικά να βραχυκυκλώσει την λειτουργία των «πράσινων». Στο 20’ μάλιστα οι γηπεδούχοι επισκέφτηκαν την εστία του Διούδη, όμως από τη σέντρα του Μαλλή, ο Βέργος δεν μπόρεσε να πάρει την κεφαλιά.
Στα μέσα του πρώτου ημιχρόνου και συγκεκριμένα στο 23' ήρθε η πρώτη καλή στιγμή για τον Παναθηναϊκό, με το σουτ του Κανταλαπιέδρα, την μπάλα να βρίσει στον Χουχούμη και τον Ανέστη να διώχνει στην συνέχεια. Δύο λεπτά αργότερα (25’) από πολύ ωραία ενέργεια του Καρλίτος και ξαφνικό σουτ μέσα από την περιοχή και πλάγια δεξιά, ο Ανέστης απέκρουσε με δυσκολία κρατώντας το 0-0. Οι καλές στιγμές για την ομάδα του Γιοβάνοβιτς τρίτωσαν στο 26’, όταν ο Κανταλαπιέδρα έφυγε στην πλάτη της άμυνας του Παναιτωλικού μετά από πάσα του Σάντσες, αλλά ο Ισπανός εξτρέμ δεν μπόρεσε να κάνει τελική φάση, με τον Κορνέλιους να διώχνει.
Στο 36’ ο Παναθηναϊκός βρήκε το δρόμο προς τα δίχτυα, όταν από στημένη φάση ο Βέλεθ με κεφαλιά γύρισε την μπάλα στον Σάρλια και εκείνος σκόραρε επίσης με κεφαλιά, αλλά έπειτα και από την εξέταση του VAR το γκολ ακυρώθηκε καθώς θεωρήθηκε πως στην πρώτη κεφαλιά-γύρισμα του Βέλεθ η μπάλα είχε περάσει άουτ!
Στο υπόλοιπο χρόνο δεν σημειώθηκε κάποια αξιόλογη φάση και έτσι οι δύο ομάδες πήγαν στα αποδυτήρια με το σκορ στο 0-0.
Οι δύο ομάδες ξεκίνησαν χωρίς αλλαγές στο δεύτερο ημίχρονο, αλλά ο Παναιτωλικός ξεκίνησε με γκολ. Από ανύπαρκτο φάουλ που καταλόγισε ο διαιτητής Σιδηρόπουλος, ο Μεντόζα με απ’ ευθείας εκτέλεση νίκησε τον Διούδη κάνοντας το 1-0 στο 47’.
Το γκολ έδωσε μεγάλη ψυχολογία στους γηπεδούχους που απείλησαν ξανά στο 59’ με τον Βέργο να σουτάρει έξω από την περιοχή αλλά τον Διούδη να... απογειώνεται, διώχνοντας εντυπωσιακά σε κόρνερ. Στο 61΄ο Παναιτωλικός είχε νέα καλή ευκαιρία με το σουτ του Μόρσεϊ από θέση μέσα δεξιά να περνάει λίγο άουτ. Ένα λεπτό αργότερα (62’) ο Γιοβάνοβιτς πέρασε στο ματς τους Ιωαννίδη και Παλάσιος αντί των Γκατσίνοβιτς και Βιτάλ αντίστοιχα.
Ο Παναθηναϊκός στο 67’ κέρδισε πέναλτι, για ανατροπή του Ιωαννίδη από τον Κορνέλιους στη διεκδίκηση κεφαλιάς. Ο Καρλίτος ανέλαβε να το εκτελέσει στο 69’ και αφού η φάση είχε εξεταστεί με VAR, αλλά ο Ανέστης έπεσε σωστά στη δεξιά του γωνία και απέκρουσε!
Οι «πράσινοι» είχαν την πρωτοβουλία των κινήσεων προσπαθώντας να επιτεθούν κυρίως από τα αριστερά με τον Χουάνκαρ, αλλά και με τον Καρλίτος που έπαιζε πίσω από τον Ιωαννίδη ως ελεύθερος, αλλά πέραν του πέναλτι στο 67’ δεν είχαν καταφέρει να βάλουν δύσκολα στον Ανέστη.
Μπαίνοντας στο τελευταίο 15λεπτο του ματς, ένα σουτ του Βιγιαφάνιες πέρασε πολύ έξω από την εστία του Ανέστη. Στο 80’ ο Αναστασίου πέρασε στο ματς τον Ντίας αντί του Μεντόσα και τον Αντούνες στη θέση του Μάρτσενσον. Στο 83’ οι Κουρμπέλης και Κώτσιρας μπήκαν αντί των Σάντσες και Βιγιαφάνιες, αντίστοιχα. Στο 87’ ο Καρλίτος έδωσε τη θέση του στον Χατζηγιοβάνη, ενώ στο 90’ ο Βέργος έδωσε τη θέση του στον Λούη για να παίξει με τρεις στην άμυνα για τα τελευταία έξι λεπτά των καθυστερήσεων.
Στο 91’ ο Καρέλης που είχε περάσει νωρίτερα στο ματς σκόραρε σε τετ α τετ με τον Διούδη, αλλά καταλογίστηκε σωστά ως οφσάιντ. Στο χρόνο που απέμενε δεν άλλαξε κάτι και έτσι ο Παναθηναϊκός έφυγε από το Αγρίνιο γνωρίζοντας την ήττα με 1-0.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Σημαντικό διπλό πήρε στη Σαντορίνη η ομάδα βόλεϋ γυναικών του Παναθηναϊκού που επικράτησε του ΑΟ Θήρας με 1-3 σετ στο πλαίσιο της 22η αγωνιστικής της Volley League Γυναικών.
Οι «πράσινες» πήραν τα δύο πρώτα σετ και παρόλο που δεν μπόρεσαν να «καθαρίσουν» το ματς στο τρίτο σετ, ανέβασαν στροφές στο 4ο και έφυγαν από το όμορφο νησί με τους τρεις βαθμούς της νίκης.
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε με προβλήματα στην επίθεση αλλά και στην άμυνα, τα οποία και εκμεταλλεύτηκε άμεσα η ομάδα της Σαντορίνης παίρνοντας το προβάδισμα με 9-5. Το τάιμ άουτ του Απόστολου Οικονόμου απέδωσε και ο Παναθηναϊκός μείωσε στον πόντο (9-8), έχοντας την Κρος ως κομβική παίκτρια σε αυτή την αντίδραση. Οι «πράσινες» είχαν βελτιώσει την υποδοχή τους, αλλά και τα ποσοστά τους στην επίθεση και αφού προηγήθηκαν με 11-12 μπήκαν στην τελική ευθεία του πρώτου σετ όντας στο +3 (17-20) για πρώτη φορά. Ο Παναθηναϊκός δεν δυσκολεύτηκε να φτάσει στο 19-25 και να πάρει το πρώτο σετ.
Ο ΑΟ Θήρας άρχισε φουριόζος και στο δεύτερο σετ, πιέζοντας από θέση σερβίς και προηγήθηκε με 4-0. Ο Απόστολος Οικονόμου κάλεσε άμεσα τάιμ άουτ και αμέσως μετά οι «πράσινες» πλήρωσε τις γηπεδούχες με το ίδιο νόμισμα ισοφαρίζοντας σε 4-4, αφού η Χατζηευστρατιάδου πρόσφερε τα μέγιστά από θέση σερβίς. Το πρώτο προσπέρασμα για τις φιλοξενούμενες ήρθε στο 9-10, ενώ λίγο αργότερα η διαφορά άνοιξε στο 11-13 με την Κρος, αναγκάζοντας τον τεχνικό της Σαντορίνης να καλέσει τάιμ άουτ. Ο Παναθηναϊκός ήταν καλύτερος, ήλεγχε το ματς και αφού διαμόρφωσε το 13-16 και το 15-20, πήρε και το δεύτερο σετ με 16-25, βάζοντας τις βάσεις για τη νίκη.
Όπως στα πρώτα δύο σετ, έτσι και στο τρίτο ο ΑΟ Θήρας προηγήθηκε με 5-2. Τα κορίτσια του Παναθηναϊκού ανέβασαν και πάλι στροφές και προσπέρασαν με 7-8. Το τρίτο σετ ήταν αμφίρροπο στην εξέλιξη αφού οι δύο ομάδες συμβάδιζαν στο σκορ (15-15), αλλά η μαχητική Σαντορίνη με καλό μπλοκ και άμυνα πήρε προβάδισμα με 18-15 βάζοντας δύσκολα στο «τριφύλλι». Ο Παναθηναϊκός έμεινε πίσω στο σκορ ακόμα και με 24-21, αλλά με καλά σερβίς της Παπαστεργίου ισοφάρισε σε 24-24, στέλνοντας το σετ στην παράταση. Οι λεπτομέρειες ήταν με την νησιωτική ομάδα που με 27-25 πήρε το σετ και μείωσε σε 2-1.
Στο τέταρτο σετ ο Παναθηναϊκός μπήκε θυμωμένος και πιέζοντας με την Χατζηευστρατιάδου από το σερβίς προηγήθηκε με 0-6. Οι «πράσινες» δεν είχαν αντίπαλο στο σετ και αύξησαν την διαφορά στο 4-13, την ώρα που οι παίκτριες της Σαντορίνης έδειχναν να έχουν αδειάσει. Ο Παναθηναϊκός δεν είχε πρόβλημα να φτάσει πολύ εύκολα στο 12-25 και να πάρει τη νίκη με 1-3 σετ.
Οι πόντοι του ΑΟ Θήρας προήλθαν από 4 άσσους, 49 επιθέσεις, 2 μπλοκ και 19 λάθη αντιπάλων και του Παναθηναϊκού προήλθαν από 5 άσσους, 54 επιθέσεις, 12 μπλοκ και 29 λάθη αντιπάλων.
Τα σετ: 1-3 (19-25, 16-25, 27-25, 12-25)
ΑΟ ΘΗΡΑΣ (Κώστας Παπαδόπουλος): Χόλστον 13 (13/54 επ.), Άμποτ 20 (19/51 επ., 1 άσσος, 67% υπ. - 47% άριστες), Βεζυργιαννίδου 1 (1/5 επ.), Κωνσταντινίδου 4 (2 άσσοι, 2 μπλοκ), Μίτροβιτς 13 (13/40 επ., 44% υπ. - 24% άριστες), Αργυρίου 3 (2/10 επ., 1 άσσος) / Αρτακιανού (λ, 67% υπ. - 50% άριστες), Δροσοπούλου (λ), Αδαμοπούλου 1 (1/3 επ., 27% υπ. - 9% άριστες).
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΑΟ (Απόστολος Οικονόμου): Χατζηευστρατιάδου 10 (8/20 επ., 2 μπλοκ), Κρος 20 (14/25 επ., 1 άσσος, 5 μπλοκ), Στεπανένκο 12 (8/27 επ., 1 άσσος, 3 μπλοκ), Γκρόθες 7 (5/22 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 35% υπ. - 20% άριστες), Παπαφωτίου 1 (1 άσσος), Χαντάβα 12 (10/32 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 20% υπ. - 5% άριστες) / Ρόγκα (λ, 68% υπ. - 41% άριστες), Κωνσταντίνου 9 (9/16 επ., 80% υπ. - 40% άριστες), Παπαστεργίου.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Ο Παναθηναϊκός επικράτησε με 3-1 σετ του Ολυμπιακού στο Μαρούσι και έτσι έκλεισε την Α' φάση της Volley League στη δεύτερη θέση.
Με δύο αλλαγές σε σχέση με το προηγούμενο παιχνίδι κόντρα στον Απόλλωνα Σμύρνης θα παρατάξει τον Παναθηναϊκό στο Αγρίνιο ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς, αφού οι Βιτάλ και Καρλίτος θα αγωνιστούν αντί των Παλάσιος και Ιωαννίδη, που μένουν στον πάγκο.
Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς θα παρατάξει εκ νέου τον Παναθηναϊκό με σχηματισμό 4-3-3. Ο Διούδης θα είναι στο τέρμα, ο Σάντσες στο δεξί άκρο της άμυνας, ο Χουάνκαρ στο αριστερό και ο Βέλεθ με τον Σάρλια θα αποτελέσουν το κεντρικό αμυντικό δίδυμο. Ο Πέρεθ θα έχει ρόλο αμυντικού χαφ, έχοντας στο πλευρό του τους Γκατσίνοβιτς και Βιγιαφάνιες, ενώ στην τριάδα της επίθεσης θα αγωνιστούν οι Βιτάλ και Κανταλαπιέδρα στα άκρα και ο Καρλίτος στην κορυφή.
Τη νίκη με 1-3 σετ πήρε η ομάδα βόλεϋ γυναικών του Παναθηναϊκού κόντρα στον ΑΟ Θήρας στη Σαντορίνη στο πλαίσιο της 22η αγωνιστικής της Volley League Γυναικών.