Την αγάπη του για τον Παναθηναϊκό εξέφρασε μία ακόμα φορά ο Τζιμπρίλ Σισέ, με δηλώσεις του στην εκπομπή «SalonVIP» του beIN Sports, στην οποία και ήταν καλεσμένος.
Ο Γάλλος σούπερ σταρ μίλησε για την εμπειρία του στο «τριφύλλι» από τη στιγμή που προσγειώθηκε στην Αθήνα, αλλά και με τους συμπαίκτες που είχε στην ομάδα: «Μετά την αποχώρηση μου από τη Μαρσέιγ, η καλύτερη εμπειρία μου ήταν στον Παναθηναϊκό.
Πήρα το πρωτάθλημα. Μόλις έφτασα στην Αθήνα με περίμεναν 4.000 οπαδοί. Τότε σκέφτηκα… Εδώ είμαι! Παίζαμε σε ένα γεμάτο Ολυμπιακό Στάδιο, είχα συμπαίκτες 4-5 Πρωταθλητές Ευρώπης, τον Λέτο, τον Νίνη. Ήταν όμορφη εμπειρία και αγάπησα τον σύλλογο».
Χωρίς τον Στέφαν Γιόβιτς θα αγωνιστεί κόντρα στον Ερυθρό Αστέρα, την προσεχή Παρασκευή (25/2) ο Παναθηναϊκός, ο οποίος ξεκίνησε σήμερα την προετοιμασία του για το συγκεκριμένο παιχνίδι.
Ο έμπειρος πλέι μέικερ αμέσως μετά τον τελικό Κυπέλλου αισθάνονταν ενοχλήσεις στον προσαγωγό και έτσι πραγματοποίησε εξετάσεις. Αυτές έδειξαν πως έχει υποστεί θλάση, με αποτέλεσμα να μείνει εκτός προγράμματος. Ο Σέρβος γκαρντ ξεκίνησε θεραπείες, όμως είναι αδύνατο να προλάβει το επερχόμενο ματς με τους «ερυθρόλευκους».
Από κει και πέρα, εκτός παραμένει και ο Ιωάννης Παπαπέτρου που μετράει αντίστροφά για την επιστροφή του στη δράση. Αυτή πιθανότατα θα γίνει στο εξ΄ αναβολής παιχνίδι με την Ζαλγκίρις Κάουνας στο ΟΑΚΑ την 1η Μαρτίου.
Φυσικά θυμίζουμε πως πέραν των δύο απουσιών, οι «πράσινοι» θα δουν και κάποιους Έλληνες διεθνείς (πιθανότατα τον Γιώργο Παπαγιάννη) να ενσωματώνονται στην Εθνική ομάδα, ως εκ τούτου το πιθανότερο είναι πως οι ελλείψεις με τις οποίες θα αγωνιστεί ο Παναθηναϊκός ενάντια στον Ερυθρό Αστέρα θα είναι περισσότερες.
Μήνυμα στον Δημήτρη Γιαννακόπουλο στέλνει μέσω του twitter Ισραηλινός δημοσιογράφος, καλώντας τον να πάρει μία απόφαση για το μέλλον του Παναθηναϊκού.
Συγκεκριμένα ο Αράλ Βέισμπεργκ σε ανάρτησή του, χωρίς να κατονομάζει τον ιδιοκτήτη του «τριφυλλιού» αναφέρεται προφανώς σε αυτόν λέγοντας μεταξύ άλλων πως είτε πρέπει να ενεργοποιηθεί εκ νέου, είτε να παραδώσει την ΚΑΕ σε κάποιον άλλο. Μάλιστα παρομοιάζει την κατάσταση στο «τριφύλλι» ως ομηρία υπογραμμίζοντας πως όσο έχτισε η οικογένεια Γιαννακόπουλου τόσα χρόνια γκρεμίζεται.
Συγκεκριμένα το tweet αναφέρει: «Ήρθε η ώρα να πάρεις μια απόφαση. Αν είσαι Παναθηναϊκός, τότε κράτα ζωντανή την ομάδα, υποστήριξε την και κάνε την ανταγωνιστική. Αν δεν είσαι, τότε άφησε κάποιον άλλον να την πάρει. Αυτή τη στιγμή, αυτό το τεράστιο κλαμπ κρατείται σαν όμηρος. Καταστρέφονται όλα όσα έχτισε η οικογένεια σου για πολλά χρόνια».
Στην άγκυρα βρίσκεται η αποστολή της ομάδας βόλεϋ ανδρών του Παναθηναϊκού, ο οποίος δοκιμάζεται την Τετάρτη (23/02) κόντρα στη Χάλκμπανκ στον πρώτο μεταξύ τους αγώνα για την ημιτελική φάση του Challenge Cup (16:30).
Το τμήμα βόλεϋ ανδρών του «τριφύλλι» φτάνει για έκτη φορά στην ιστορία του στα ημιτελικά ευρωπαϊκής διοργάνωσης και θα παλέψει για να πετύχει ένα καλό αποτέλεσμα που θα του δώσει πλεονέκτημα εν όψει της εντός έδρας αναμέτρησης στον Άγιο Θωμά (1/03, 20.00).
Μετά την άφιξή της στην Άγκυρα η αποστολή του «τριφυλλιού» θα προπονηθεί στο Baskent Volleyball Hall, ένα γήπεδο που έχει φιλοξενήσει αρκετές ελληνικές ομάδες, αλλά πρώτη φορά τον Παναθηναϊκό.
Μιλώντας για τον αυριανό αγώνα στην επίσημη ιστοσελίδα του «τριφυλλιού» ο Χαράλαμπος Ανδρεόπουλος είπε: «Είναι τιμητικό και για την ομάδα μας αλλά και για μας τους αθλητές να παίζουμε ματς τέτοιου υψηλού επιπέδου. Η Χαλκμπανκ είναι μια πάρα πολύ καλή ομάδα με καλό υλικό αλλά θεωρώ ότι κι εμείς έχουμε πολύ καλό υλικό. Η πρόκριση στους «4» της Ευρώπης, το να ακουστεί το όνομα του Παναθηναϊκού πανευρωπαϊκά, αποτελεί τόνωση και για το ελληνικό πρωτάθλημα που τα τελευταία χρόνια περνάει μια κρίση. Είμαστε εντός όλων των στόχων μας και θα συνεχίσουμε να παλεύουμε για το καλύτερο».
Τον τρόπο εισόδου των φιλάθλων στο γήπεδο για το εντός έδρας ματς της ομάδας βόλεϋ γυναικών κόντρα στην ΑΕΚ γνωστοποίησε ο Ερασιτέχνης Παναθηναϊκός. Παράλληλα το «τριφύλλι» υπογράμμισε πως στο γήπεδο θα πωλούνται και εισιτήρια, μέχρι φυσικά η χωρητικότητα να φτάσει το 50%.
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ενημερώνει τους φιλάθλους του για τον εντός έδρας αγώνα βόλεϊ γυναικών με την ΑΕΚ το Σάββατο 26 Φεβρουαρίου στο κλειστό του Αγίου Θωμά στο Μαρούσι στις 8μ.μ.
Η διοίκηση του «τριφυλλιού» ενημερώνει ότι για τον συγκεκριμένο αγώνα οι κάτοχοι διαρκείας θα μπαίνουν από την Θύρα 3.
Παράλληλα θα πωλούνται και εισιτήρια από την κεντρική είσοδο (Θύρα 6) μέχρις ότου συμπληρωθεί ο αριθμός φιλάθλων που ορίζουν τα υγειονομικά πρωτόκολλα με το 50%.
Παρακαλούνται οι κάτοχοι διαρκείας να βρίσκονται μία ώρα πριν την έναρξη του παιχνιδιού στην Θύρα 3.
Στη διάθεση των φιλάθλων τέθηκαν από σήμερα τα εισιτήρια για τους εντός έδρας αγώνες του Παναθηναϊκού κόντρα στον Ερυθρό Αστέρα, στην Ζαλγκίρις Κάουνας και την Αρμάνι Μιλάνο. Αξίζει να σημειωθεί πως τα εισιτήρια διαρκείας ισχύουν κανονικά οπότε όλοι οι κάτοχοι διαρκείας θα μπορούν να εισέλθουν με το διαρκείας τους
Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ ενημερώνει τους φιλάθλους της πως τέθηκαν σε κυκλοφορία τα εισιτήρια για την αναμέτρηση της Παρασκευής με τον Crvena Zvezda mts Belgrade (25/2, 21.00), καθώς και για εκείνες με τις Zalgiris Kaunas (1/3, 21.00) και AX Armani Exchange Milan (4/3, 21.00).
Κλείστε τη θέση σας με τους κάτωθι τρόπους:
Για την έκδοση εισιτηρίου που αφορά Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ) με αμαξίδιο καλέστε στο 214 402 2541, Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 10:00 μέχρι τις 18:00.
ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ
Η KAE Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ επισημαίνει στους φιλάθλους της πως, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, ισχύουν τα κάτωθι ως προς τους όρους προσέλευσής τους στους προσεχείς αγώνες:
- Οι κάτοχοι κάρτας διαρκείας ή απλού εισιτηρίου οφείλουν να προσέρχονται στο γήπεδο με το πιστοποιητικό εμβολιασμού ή το ΕΓΚΥΡΟ πιστοποιητικό νόσησης, το οποίο θα επιδεικνύουν στους προελέγχους, μαζί με το έγγραφο ταυτοποίησης (ταυτότητα, διαβατήριο ή άδεια παραμονής).
- Σχετικά με την είσοδο των ανήλικων φιλάθλων (4 έως 17 ετών) στο γήπεδο, θα γίνεται με τη βεβαίωση αρνητικού ελέγχου με PCR τεστ εντός εβδομήντα δύο (72) ωρών ή rapid test εντός σαράντα οκτώ (48) ωρών προ της διεξαγωγής του αγώνα ή με αρνητικό self – test που έχει διενεργηθεί την ημέρα του αγώνα.
- Σε περίπτωση που κάποιος ενήλικος φίλαθλος δεν έχει στην κατοχή του έγκυρο πιστοποιητικό εμβολιασμού ή βεβαίωση νόσησης ή κάποιος ανήλικος κάτι από τα ανωτέρω, δεν θα του επιτρέπεται η είσοδος στην εγκατάσταση.
- Οι φίλαθλοι κατά την είσοδό τους, αλλά και κατά την παραμονή τους στο γήπεδο πρέπει να φορούν προστατευτική μάσκα.
-Υπενθυμίζεται ότι η δυνατότητα παρουσίας θεατών υφίσταται αποκλειστικά για πλήρως εμβολιασμούς η νοσησαντες κατά το τελευταίο τρίμηνο θεατές και έως πέντε τοις εκατό (5%) του επιτρεπτό αριθμού θεατών για μη εμβολιασμένους και μη νοσήσαντες ανήλικους
- Τα εισιτήρια διαρκείας θα ισχύουν κανονικά, οπότε όλοι οι κάτοχοι διαρκείας θα μπορούν να εισέλθουν με το διαρκείας τους και έχοντας μαζί τους τα απαραίτητα έγγραφα/πιστοποιητικά που ορίζει η κείμενη νομοθεσία.
- Σημειώνεται πως τα πάνω διαζώματα του ΟΑΚΑ (401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411) θα παραμείνουν κλειστά.
Σε περίπτωση τροποποίησης της νομοθεσίας θα ακολουθήσει νεότερη ανακοίνωση.
Συνέντευξη Τύπου στην οποία θα αποκαλυφθούν οι συμβάσεις μεταξύ του Δήμου Αθηναίων, του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού, της ΠΑΕ Παναθηναϊκός και της ΑΕΠ Ελαιώνα, θα παραχωρήσει την προσεχή Πέμπτη (24/2) ο Δήμαρχος της Αθήνας, Κώστας Μπακογιάννης!
Η συνέντευξη Τύπου θα λάβει χώρα στις 11 π.μ. στο Δημαρχιακό μέγαρο.
«Ο Δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης θα παραχωρήσει μεθαύριο, Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου, συνέντευξη τύπου για την παρουσίαση του Προγράμματος της Διπλής Ανάπλασης και των Συμβάσεων μεταξύ του Δήμου Αθηναίων, του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού, της ΠΑΕ Παναθηναϊκός και της ΑΕΠ Ελαιώνα. Η συνέντευξη Τύπου θα γίνει στο Δημαρχιακό Μέγαρο της Αθήνας στην Πλατεία Κοτζιά στις 11:00 πμ.».
Μόνο οι κάτοχοι των εισιτηρίων διαρκείας και με σειρά προτεραιότητας θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν δια ζώσης το ντέρμπι για την Α1 Μπάσκετ γυναικών μεταξύ του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού.
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ενημερώνει σχετικά με την είσοδο των φιλάθλων για τον αγώνα με τον Ολυμπιακό στο γυναικείο μπάσκετ την Κυριακή 27 Φεβρουαρίου (14:30) στο κλειστό «Παύλος Γιαννακόπουλος».
Η διοίκηση των «πράσινων» γνωστοποιεί ότι οι μοναδικοί που έχουν δικαίωμα εισόδου είναι οι κάτοχοι καρτών διαρκείας και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας (o λόγος είναι γιατί ο αριθμός των καρτών διαρκείας υπερβαίνει τον αριθμό που επιτρέπεται να είναι στις εξέδρες του γηπέδου).
Παρακαλούνται οι κάτοχοι διαρκείας να παρευρεθούν περίπου μία ώρα πριν την έναρξη του αγώνα για την καλύτερη και ομαλή είσοδο τους στις κερκίδες.
Με προβλήματα ξεκίνησε η προετοιμασία του Παναθηναϊκού για τον κυριακάτικο αγώνα πρωταθλήματος κόντρα στην ΑΕΚ.
Οι «πράσινοι» ύστερα από την ήττα τους στο Αγρίνιο ενάντια στον Παναιτωλικό προπονήθηκαν σήμερα στο Κορωπί, ωστόσο στο πρόγραμμα δεν συμμετείχε ο Λούκας Βιγιαφάνιες. Ο Αργεντινός μεσοεπιθετικός έχει κάποιες ενοχλήσεις στον τετρακέφαλο και έτσι ακολούθησε ατομικό πρόγραμμα. Η συμμετοχή του στο προσεχές ντέρμπι κρίνεται αμφίβολη και θα ξεκαθαρίσει τις επόμενες ημέρες.
Από κει και πέρα ατομικό πρόγραμμα ακολούθησε και ο Μαουρίσιο. Το πλάνο που υπάρχει αυτή τη στιγμή για τον Βραζιλιάνο μέσο, θέλει τον έμπειρο άσσο να επιστρέφει σε κανονικούς ρυθμούς τις επόμενες ημέρες και να είναι στη διάθεση του Ιβάν Γιοβάνοβιτς.
Εκτός μάχης είναι οι τραυματίες Λούντκβιστ και Μακέντα που ακολούθησαν θεραπεία, ενώ ο Σιδεράς έκανε πρόγραμμα αποφόρτισης.
Κλείνοντας να πούμε στο πρόγραμμα προπόνησης δόθηκε έμφαση στη φυσική κατάσταση ενώ στο τελευταίο κομμάτι οι «πράσινοι» έπαιξαν παιχνίδι στο μισό γήπεδο με περιορισμούς.
Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς επέστρεψε στους πάγκους την τρέχουσα περίοδο για λογαριασμό της Παρτιζάν και στο πλαίσιο αυτό η Ευρωλίγκα ετοίμασε ένα αφιέρωμα για τον κορυφαίο Ευρωπαίο προπονητή.
Όπως είναι φυσικό από το αφιέρωμα αυτό δε θα μπορούσε να λείπει ο Παναθηναϊκός, όπως και ο Δημήτρης Διαμαντίδης. Ο νυν Γενικός Διευθυντής του «τριφυλλιού» στο τρέιλερ του αφιερώματος εμφανίζεται να λέει για τον Ζοτς: «Μπορεί να σου δώσει τα πάντα. Μέσα στο γήπεδο ξέρεις τα πάντα».