Με πολύ βαρύ χρηματικό πρόστιμο ύψους 20.000 ευρώ τιμωρήθηκε ο Παναθηναϊκός από το Μονομελές Πειθαρχικό Όργανο της Σούπερ Λίγκα, για τα καπνογόνα που άναψαν οι οπαδοί του «τριφυλλιού» κατά τη διάρκεια του ντέρμπι κόντρα στην ΑΕΚ.
Αναλυτικά οι αποφάσεις του Μονομελούς Πειθαρχικού οργάνου της Λίγκας:
Α) ΠΑΕ Άρης: «Βάσει των αναφερομένων στο από 4/11/2018 Φύλλο Αγώνα, το οποίο σας γνωστοποιήθηκε, κατ’ άρθρο 15 του Κανονισμού Αγώνων Ποδοσφαίρου (Κ.Α.Π.), στην από 4/11/2018 Έκθεση Παρατηρητή Αγώνα, καθώς και στην υπ’ αριθ. πρωτ. 3592/18/2264927 από 6/11/2018 Έκθεση της Αστυνομίας»: Για υβριστικά συνθήματα των φιλάθλων της: χρηματική ποινή πέντε χιλιάδων (5.000,00) ευρώ.
Β) ΠΑΕ Παναθηναϊκός: «Βάσει των αναφερομένων στο από 3/11/2018 Φύλλο Αγώνα, το οποίο σας γνωστοποιήθηκε, κατ’ άρθρο 15 του Κανονισμού Αγώνων Ποδοσφαίρου (Κ.Α.Π.), στην από 3/11/2018 Έκθεση Παρατηρητή Αγώνα, καθώς και στην υπ’ αριθ. πρωτ. 2247/18/2250840 από 5/11/2018 Έκθεση της Αστυνομίας»: Για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της: συνολική χρηματική ποινή ποσού είκοσι χιλιάδων (20.000,00) ευρώ.
Γ) ΠΑΕ Παναιτωλικός: «Βάσει των αναφερομένων στο από 3/11/2018 Φύλλο Αγώνα, το οποίο σας γνωστοποιήθηκε, κατ’ άρθρο 15 του Κανονισμού Αγώνων Ποδοσφαίρου (Κ.Α.Π.) και στην από 3/11/2018 Έκθεση Παρατηρητή Αγώνα»: Για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της: Απαλλάσσει την εγκαλουμένη.
Στο σημερινό ντέρμπι μεταξύ του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού, αλλά κυρίως στην μεταπήδηση του Ιωάννη Παπαπέτρου, από τους «ερυθρόλευκους» στους «πράσινους» εστίασε η Ευρωλίγκα, φιλοξενώντας δηλώσεις τόσο του Έλληνα φόργουορντ, όσο και των Θανάση Αντετοκούνμπο, Γιώργου Πρίντεζη και Βασίλη Σπανούλη.
«Σίγουρα θα είναι ένα δύσκολο παιχνίδι αλλά το πιο σημαντικό από όλα και αυτό που πρέπει να σκεφτόμαστε είναι να κερδίσουμε το παιχνίδι. Είναι ένα παιχνίδι στο οποίο θέλεις να συμμετάσχεις ειδικά αν έχεις γεννηθεί εδώ και είσαι Έλληνας. Είναι γενικά μεγάλο παιχνίδι με πίεση» είπε αρχικά και στη συνέχεια αναφέρθηκε για την απόφασή του να αλλάξει πλευρά:
«Προσπαθούσα να σκεφτώ τι είναι καλύτερο για εμένα και την οικογένειά μου. Είμαι χαρούμενος που πήρα αυτή την απόφαση. Όσον αφορά τον πατέρα μου, όσα έκανε εδώ και το πόσο τον αγαπούσε ο κόσμος, θέλω να διαχωρίσω τον εαυτό μου και να κερδίσω τον ίδιο σεβασμό. Δεν θεωρώ ότι έκανα λάθος πηγαίνοντας στον Ολυμπιακό. Αυτή την στιγμή χρειαζόμουν την αλλαγή και νιώθω πολύ οικεία εδώ».
Από τη μεριά του ο Βασίλης Σπανούλης για τη μεταγραφή του Παπαπέτρου είπε: «Κάθε παίκτης παίρνει τις αποφάσεις του και ζει με αυτές. Όταν παίρνεις μία απόφαση πρέπει να είσαι σίγουρος για αυτή. Πρέπει να μείνεις με αυτή» ανέφερε, ενώ ο Γιώργος Πρίντεζης συμπλήρωσε: «Είναι πολύ δύσκολο να πηγαίνεις από την μία ομάδα στην άλλη. Πιστεύω μιλήσαμε αρκετά για τον Παπαπέτρου. Πήρε μία απόφαση και δεν μπορώ να ξέρω αν είναι καλή ή όχι για εκείνον»
Τέλος, ο Θανάσης Αντετοκούνμπο δήλωσε: «Με το να έρθει εδώ έδειξε ότι πραγματικά πιστεύει στον εαυτό του και ότι μπορεί να πετύχει κάτι σπουδαίο».
Να δείξει πως και αυτή τη χρονιά θα είναι εκείνος το αφεντικό θέλει ο Παναθηναϊκός, ο οποίος φιλοξενεί στο ΟΑΚΑ τον Ολυμπιακό για την 6η αγωνιστική της Ευρωλίγκα (21:00, Νοvasports 2), στο πρώτο από τα πολλά ντέρμπι που αναμένεται να δώσουν μεταξύ τους μέσα στη σεζόν οι δύο ομάδες.
Οι «πράσινοι» μέσα σε μία «καυτή» ατμόσφαιρα που θα δημιουργήσουν οι οπαδοί τους, που εδώ και μέρες έχουν εξαφανίσει τα εισιτήρια, έχουν ως στόχο την κατάκτηση της νίκης, προκειμένου να διαμορφώσουν το σερί τους στο 4-2, να ανέβουν ψηλότερα στο βαθμολογικό πίνακα και να συνεχίσουν με την καλύτερη δυνατή ψυχολογία.
Σε ότι αφορά το αγωνιστικό κομμάτι ο Τσάβι Πασκουάλ δεν αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα και αναμένεται να έχει όλους τους παίκτες στη διάθεσή του, ενώ στον αντίποδα ο Ντέιβιντ Μπλατ στο πρώτο του ντέρμπι κόντρα στον Παναθηναϊκό ως τεχνικός του Ολυμπιακού, δεν υπολογίζει στον Γιάνις Στρελνιέκς.
Διαιτητές της αναμέτρησης θα είναι οι Μιγκέλ Άνχελ Πέρεθ (Ισπανία), Καρμέλο Πατέρνικο (Ιταλία) και Γιάκουμπ Ζαμοΐσκι (Πολωνία).
Την περασμένη εβδομάδα η ομάδα βόλεϋ του Παναθηναϊκού δεν είχε αγωνιστικές υποχρεώσεις, καθώς βάση προγράμματος έλαβε χώρα το πρώτο από τα δύο ρεπό που θα υπάρχουν για κάθε σύλλογο της Volleyleague, ωστόσο ο Δημήτρης Ανδρεόπουλος δεν θέλησε να αφήσει τους παίκτες του να βγουν εκτός αγωνιστικού ρυθμού.
Για αυτό το λόγο την Τετάρτη, οι «πράσινοι» έδωσαν φιλικό αγώνα κόντρα στην Κηφισιά, παίρνοντας τη νίκη με 2-1 σετ.
Έτσι οι «πράσινοι» ξέφυγαν κατά κάποιο τρόπο από τις καθημερινές προπονήσεις, ενώ παράλληλα προετοιμάζονται για τον αγώνα της Δευτέρας κόντρα στην Κομοτηνή όπου στόχος είναι η νίκη και οι τρεις βαθμοί.
Χωρίς να υπάρχει κανένα πρόβλημα συνέχισε την προετοιμασία του για το ντέρμπι κόντρα στον Ολυμπιακό, ο Παναθηναϊκός, καθώς όλοι οι παίκτες βρίσκονται στη διάθεση του Γιώργου Δώνη.
Μετά και την επιστροφή του Χρήστου Δώνη στη χθεσινή προπόνηση, το «τριφύλλι» συνεχίζει να προετοιμάζεται πλήρες, με την προετοιμασία να έχει περάσει πλέον στο τελικό στάδιο.
Το πρόγραμμα της σημερινής προπόνησης περιελάμβανε προθέρμανση, παιχνίδια σε μικρό χώρο , τελειώματα και οικογενειακό δίτερμα με έμφαση στην τακτική, από το οποίο μοναδικός απόντας ήταν ο Όμρι Άλτμαν, ο οποίος συνεχίζει να ακολουθεί ειδικό πρόγραμμα για να επιστρέψει στην ενεργό δράση μετα τον πολύ σοβαρό τραυματισμό που πέρασε.
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως η αυριανή προπόνηση είναι προγραμματισμένη για τις 18:00.
Πεπεισμένος πως ο Παναθηναϊκός θα καταφέρει να πάρει τη νίκη στο ντέρμπι της 6ης αγωνιστικής της Ευρωλίγκα κόντρα στον Ολυμπιακό, εμφανίστηκε ο Γιώργος Παπαγιάννης, μιλώντας στην κάμερα της ΚΑΕ Παναθηναϊκός.
«Η ατμόσφαιρα θα είναι πολύ ζεστή για εμάς. Εμείς θέλουμε να είναι ο κόσμος εδώ, όπως και θα γίνει. Θέλουμε να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό για να πάρουμε τη νίκη» είπε αρχικά ο Έλληνας σέντερ και συνέχισε λέγοντας:
«Πιστεύω το πιο σημαντικό κομμάτι θα είναι η άμυνα. Θα πρέπει να τους περιορίσουμε τα ελεύθερα σουτ, να κλείσουμε τους βασικούς τους παίκτες, που είναι ο Σπανούλης και ο Πρίντεζης και μέσα από αυτό θα πάρουμε τη νίκη».
Ανακοίνωση με την οποία ενημερώνει τους φιλάθλους για την έγκαιρη προσέλευσή τους στο γήπεδο, ενώ τους ευχαριστεί για μία ακόμα φορά για την εξάντληση των εισιτηρίων αλλά και τους εφιστά την προσοχή, εξέδωσε η ΚΑΕ Παναθηναϊκός.
Αναλυτικά όσα αναφέρει η «πράσινη» ΚΑΕ
«Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ αισθάνεται την ανάγκη να ευχαριστήσει για ακόμα μία φορά τους φιλάθλους της, που εξάντλησαν τα εισιτήρια του αγώνα με τον Ολυμπιακό (9/11, 21.00) αποδεικνύοντας εμπράκτως την αγάπη, την πίστη και την αφοσίωσή τους προς την ομάδα.
Με δεδομένο το αίσθημα ευθύνης απέναντί τους, η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ, υπενθυμίζει πως δεν διατίθενται πουθενά κι από κανέναν αρμόδιο της ομάδας, εισιτήρια του συγκεκριμένου αγώνα.
Είμαστε βέβαιοι πως ο κόσμος του Παναθηναϊκού θα στηρίξει την ομάδα με τον δικό του, μοναδικό τρόπο και παράλληλα θα την προστατεύσει δίνοντας βάση στα κάτωθι:
Για την αποφυγή της δικής σας ταλαιπωρίας μην πλησιάζετε στο γήπεδο αν δεν έχετε στην κατοχή σας εισιτήριο. Τα μέτρα ασφαλείας θα είναι δρακόντεια.
Μην προμηθευτείτε εισιτήριο από κάποιον «τρίτο». Πέραν του ότι είναι παράνομο, δεν είναι και βέβαιο ότι θα σας επιτρέψει την είσοδο στο γήπεδο. Βλέπετε, υπάρχουν επιτήδειοι που εκμεταλλεύονται την «δίψα» των φιλάθλων να βρεθούν δίπλα στην αγαπημένη τους ομάδα πουλώντας πλαστά εισιτήρια. Ο νόμος είναι αυστηρός τόσο για τον «θύτη» (αυτόν που πουλάει πλαστό εισιτήριο, ή μεταπουλά το δικό του), όσο και για το «θύμα» (εκείνον που το αγοράζει).
Οι Θύρες θα ανοίξουν 2.5 ώρες πριν την έναρξη του αγώνα (18:30). Γι’ αυτό ελάτε από νωρίς στο γήπεδο προκειμένου να αποφευχθεί ο συνωστισμός στις εισόδους.
Καθίστε στη θέση που αναγράφεται στο εισιτήριό σας!
Παιδιά ηλικίας άνω των δύο ετών χρειάζονται εισιτήριο για την είσοδό τους στο γήπεδο!
Μην απαντήσετε σε προκλήσεις! Αποφύγετε τη χρήση λέιζερ και οποιαδήποτε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τα φίλαθλα και Παναθηναϊκά ιδεώδη. Στηρίξτε τους αθλητές μας μόνο με τη φωνή».
Άδειες θα είναι από τη Δευτέρα οι αθλητικές εγκαταστάσεις του Παναθηναϊκού στο Κορωπί, καθώς οι διεθνείς ποδοσφαιριστές θα ενσωματωθούν με τις αποστολές των Εθνικών ομάδων.
Συγκεκριμένα επτά νεαροί «πράσινοι» άσσοι κλήθηκαν στην Εθνική Ελπίδων της Ελλάδας που θα αντιμετωπίσει την αντίστοιχη της Αυστρίας στις 16/11 στην Τούμπα και στις 20/11 στη NV Arena St. Polten και θα επιδιώξει να σφραγίσει το εισιτήριο για την τελική φάση του Euro 2019.
Αναλυτικά, ο ομοσπονδιακός τεχνικός κάλεσε τους: Κότσαρη, Μαυρομμάτη, Στάικο, Μπουζούκη, Χατζηθεοδωρίδη, Καμπετσή και Χατζηγιοβάνη, αποδεικνύοντας για μία ακόμα φορά πως το «τριφύλλι» παραμένει ισχυρός αιμοδότης των Εθνικών ομάδων.
Αναλυτικά η αποστολή:
Τερματοφύλακες
Κότσαρης (Παναθηναϊκός), Στεργιάκης (Slavia FC), Σιαμπάνης (ΠΑΟΚ).
Αμυντικοί
Τσιμίκας (Ολυμπιακός), Πασαλίδης (Αστέρας Τρίπολης), Σάλιακας (ΑΟΧ Κισσαμικός / Ολυμπιακός), Κυριακόπουλος (Αστέρας Τρίπολης), Νικολάου (Ολυμπιακός), Μαυρομμάτης (Παναθηναϊκός), Χατζηδιάκος (AZ Alkmaar).
Μέσοι
Ανδρούτσος (Ολυμπιακός), Στάικος (Παναθηναϊκός), Καραχάλιος (Λεβαδειακός), Μασούρας (Ολυμπιακός), Μπουζούκης (Παναθηναϊκός), Γαλανόπουλος (ΑΕΚ), Χατζηθεοδωρίδης (Παναθηναϊκός).
Επιθετικοί
Κωτσόπουλος (Ατρόμητος), Μωραΐτης (Παναχαϊκή), Καμπετσής (Παναθηναϊκός), Λημνιός (ΠΑΟΚ), Λάμπρου (Φορτούνα Σιτάρ / ΠΑΟΚ), Χατζηγιοβάνης (Παναθηναϊκός).
Στον αγώνα world of cross Ilissia οι αθλητές του Παναθηναϊκού εκπροσώπησαν επάξια το «τριφύλλι», καταλαμβάνοντας υψηλθές θέσεις στην τελική κατάταξη.
Συγκεκριμένα, στο cyclocross ο Βαγγέλης Ζαρουχλιώτης τερμάτισε 4ος και ο Νικηφόρος Κουρής στη 5η θέση.
Ο Μιχάλης Παπαπασσαβας πήρε άνετα τη 1η θέση στη κατηγορία OPEN στην ορεινή ποδηλασία ΜΤΒ, ενώ στις γυναίκες η Ελευθερία Λάβαρη τη 2η. Τέλος στην 6η θέση τερμάτισε ο Μανος Πρεβόλης στη κατηγορία 13-16.
Τους διαιτητές που θα σφυρίξουν στο ντέρμπι του Παναθηναϊκού κόντρα στον Ολυμπιακό για την 6η αγωνιστική της Ευρωλίγκα, ανακοίνωσε η διοργανώτρια αρχή.
Αναλυτικά στο παιχνίδι αυτό ορίστηκαν οι Μιγκέλ Άνχελ Πέρεθ (Ισπανία), Καρμέλο Πατέρνικο (Ιταλία) και Γιάκουμπ Ζαμοΐσκι (Πολωνία).
