«Τρένο» πηγαίνει η ομάδα ποδοσφαίρου σάλας του Παναθηναϊκού η οποία επικράτησε της Καλλιθέας με 5-2 και συνεχίζει αήττητη την πορεία της στο πρωτάθλημα.
Οι «πράσινοι» για μία ακόμα αγωνιστική είχαν καλή απόδοση και με τρία γκολ του Παούρη και από ένα των Γκαϊφύλλια και Χατζηφωτίου έφτασαν εύκολα στο τελικό 5-2.
Παναθηναϊκός (Μπελτσίδης): Μπάρδης, Ντάρλας, Παούρης, Κάλκος, Μπελτσίδης, Γκαίφύλλιας, Χατζηφωτίου, Θεοδωρόπουλος, Παπαευστρατίου και Ζάχο.
Οι δηλώσεις που πραγματοποίησε ο Βασίλης Κωνσταντίνου μετά το τέλος του ντέρμπι αναφορικά με τη απουσία του Διούδη, σήκωσαν θύελλα αντιδράσεων στις τάξεις του Παναθηναϊκού, γι’ αυτό ο παλαίμαχος άσσος του «τριφυλλιού», εξέδωσε διευκρινιστική ανακοίνωση προκειμένου να ξεκαθαρίσει τη θέση του.
Αναλυτικά η δήλωση του προέδρου της πράσινης ΠΑΕ:
«Προκειμένου να διευκρινίσω τη θέση μου για τις δηλώσεις που έκανα μετά το τέλος του αγώνα στο «Γ. Καραϊσκάκης» και να αποφευχθούν περαιτέρω παρερμηνείες, θα ήθελα να δηλώσω τα εξής:
Ως πρόεδρος της ΠΑΕ Παναθηναϊκός κύριο μέλημά μου είναι η εύρυθμη λειτουργίας της διοίκησης και η στήριξη του έργου του ποδοσφαιρικού τμήματος. Ως άνθρωπος που φόρεσα δύο δεκαετίες τη φανέλα του Παναθηναϊκού ως τερματοφύλακας, έχω δύο φορές μεγαλύτερη ευαισθησία για τη συγκεκριμένη θέση. Θα ήταν πολύ μακριά από τα «πιστεύω» μου να ασκήσω οποιαδήποτε κριτική για οποιονδήποτε ποδοσφαιριστή αγωνίζεται στον Παναθηναϊκό.
Αυτό που είπα χθες για τον Σωκράτη Διούδη αφορά τη ροή του αγώνα και την εικόνα που θεωρώ ότι θα είχε το ματς εάν δεν προέκυπτε το συμβάν του τραυματισμού του. Δηλαδή δεν θα υπήρχαν εννέα λεπτά καθυστέρησης, διάστημα στο οποίο δεχθήκαμε το γκολ της ισοφάρισης. Επίσης, δεν θα είχαμε προχωρήσει σε αναγκαστική αλλαγή που στέρησε τη δυνατότητα από το τεχνικό επιτελείο να δώσει ανάσες στην ομάδα. Για τον Κωνσταντίνο Κότσαρη έχω να πω ότι πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα που έχει βγάλει η Ελλάδα στη συγκεκριμένη θέση τα τελευταία χρόνια και θα μας απασχολήσει ευχάριστα τα επόμενα χρόνια. Η παρουσία του στο πρώτο του ντέρμπι μαρτυρά ότι το μέλλον του ανήκει.
Ανακοίνωση μέσω της οποίας ζητούν από τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο να αποδείξει αυτά που φέρεται να έχει πει στους διαιτητές κατά τη διάρκεια του ημιχρόνου εξέδωσε η Ένωση Διαιτητών της Euroleague.
Ωστόσο αξίζει να σημειωθεί πως η πλευρά του Παναθηναϊκού φέρεται να διαφωνεί με όσα έχουν γραφτεί στο φύλλο αγώνα υποστηρίζοντας που έχει υπάρξει λάθος στη μετάφραση.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της UEBO:
«Η Ένωση Διαιτητών της Euroleague (UEBO) εκφράζει την απόλυτη απόρριψή της έναντι των κατηγοριών που διατυπώθηκαν από τον ιδιοκτήτη του Παναθηναϊκού, κύριο Γιαννακόπουλο, για δύο από τα μέλη μας. Γι’ αυτό ζητάμε να αποδειχθεί η ακρίβεια αυτών των κατηγοριών και σε κάθε περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να προσφύγουμε σε νομικές ενέργειες προκειμένου να προστατεύσουμε την ακεραιότητα, την διαφάνεια και τον επαγγελματισμό των μελών μας.
Δεν πρόκειται να δεχθούμε καμία ψευδή κατηγορία από κανέναν εκπρόσωπο καμίας ομάδας, γιατί, σύμφωνα με την γνώμη μας, έχουν γίνει με σκοπό την χειραγώγιση της δουλειάς των διαιτητών και συνεχίζοντας με αναπόδεικτες κατηγορίες να κάνουν τις αποφάσεις τους ακόμα πιο δύσκολες, κάτι που μπορεί να επηρεάσει την διοργάνωση».
Από τις προπονήσεις του Παναθηναϊκού θα απουσιάσει για λίγες ημέρες ο Γιώργος Δώνης, ο οποίος σήμερα (12/11) υποβλήθηκε σε επέμβαση βουβονοκήλης.
Ο Έλληνας τεχνικός λίγες ώρες μετά το ντέρμπι κόντρα στον Ολυμπιακό πέρασε την πόρτα της Δ’ Χειρουργική Κλινικής του νοσοκομείου ΥΓΕΙΑ, προκειμένου να πραγματοποιήσει επέμβαση βουβονοκήλης, η οποία και ολοκληρώθηκε χωρίς πρόβλημα.
Πλέον ο προπονητής του «τριφυλλιού» θα πάρει εξιτήριο την Τρίτη (13/11) και στη συνέχεια θα απουσιάσει για κάποιες ημέρες από τις υποχρεώσεις του. Οι προπονήσεις των παικτών του Παναθηναϊκού θα γίνουν υπό τις οδηγίες των συνεργατών του, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως το ερχόμενο σαββατοκύριακο δεν υπάρχει αγώνας πρωταθλήματος, καθώς υπάρχει διακοπή λόγω των υποχρεώσεων των εθνικών ομάδων.
Το ντέρμπι κόντρα στον Ολυμπιακό τελείωσε, ωστόσο όπως φαίνεται άφησε αρκετές πληγές στον Παναθηναϊκό, ο οποίος μετά το Σωκράτη Διούδη, χάνει και τον Αντονί Μουνιέ.
Συγκεκριμένα όπως έγινε γνωστό από χθες ο Γάλλος μεσοεπιθετικός λίγο μετά που πέρασε ως αλλαγή στο ντέρμπι γύρισε το πόδι του με αποτέλεσμα να αγωνιστεί για αρκετά λεπτά τραυματίας.
Σήμερα ο 31χρονος εξτρέμ διαπίστωσε πως το πόδι του έχει πρηστεί και έτσι πήγε αμέσως στο νοσοκομείο προκειμένου να υποβληθεί σε μαγνητική. Τα αποτελέσματα της εξετάσεις έδειξαν πως ο παίκτης αντιμετωπίζει ρήξη του έσω πλαγίου(δελτοειδούς) συνδέσμου και έτσι του τοποθετήθηκε ειδική μπότα ακινητοποίησης την οποία και θα φορά για 3 εβδομάδες.
Το διάστημα που θα απουσιάσει ο Μουνιέ υπολογίζεται σε περίπου έξι εβδομάδες, κάτι που σημαίνει πως θα επιστρέψει στην ενεργό δράση με το νέο χρόνο.
Τέλος σε ότι αφορά τον Διούδη, ο Έλληνας τερματοφύλακας πραγματοποίησε νέες εξετάσεις, τα αποτελέσματα των οποίων δεν έδειξαν κάτι νέο και έτσι μέσα στην ημέρα αναμένεται να βγει από το νοσοκομείο.
Στην άκρη αφήνει τη νίκη στο ντέρμπι απέναντι στον Ολυμπιακό για την Ευρωλίγκα, ο Παναθηναϊκός, ο οποίος σήμερα επιστρέφει σε «ρυθμούς» πρωταθλήματος. Οι «πράσινοι» στο πλαίσιο της 5ης αγωνιστικής της Basket League κοντράρονται εκτός έδρας με τον Πανιώνιο έχοντας ως στόχο το 5Χ5 και την παραμονή τους στην πρώτη θέση του βαθμολογικού πίνακα.
Ο Τσάβι Πασκουάλ μπορεί να υπολογίζει σε όλους τους παίκτες, καθώς προβλήματα τραυματισμών δεν υπάρχουν. Ωστόσο δεν αποκλείεται όπως συνηθίζει σε ματς πρωταθλήματος να αφήσει κάποιο παίκτη εκτός 12άδας για λόγους ξεκούρασης, καθώς ακολουθεί ο αγώνας με την Εφές στην Κωνσταντινούπολη.
Ο αγώνας ξεκινά στις 17:00 και θα έχει τηλεοπτική κάλυψη από την ΕΡΤ1.
Το παιχνίδι που ρίχνει την αυλαία της 5ης αγωνιστικής της Volleyleague δίνει σήμερα ο Παναθηναϊκός, ο οποίος υποδέχεται την Α.Ε Κομοτηνής στο κλειστό της Κυψέλης (17:30, ERTplay).
Οι «πράσινοι» στο δεύτερο εντός έδρας αγώνα που θα δώσουν στη σεζόν, ψάχνουν την πρώτη τους νίκη και αν γίνεται χωρίς απώλεια βαθμών, προκειμένου να ανέβουν ψηλότερα στον βαθμολογικό πίνακα.
Ο τεχνικός του «τριφυλλιού» Δημήτρης Ανδρεόπουλος είναι σε θέση να υπολογίζει σε όλους τους παίκτες του καθώς δεν υπάρχουν προβλήματα τραυματισμών, ενώ όπως τόνισε σε δηλώσεις του οι «πράσινοι» οφείλουν να είναι προσεκτικοί, απέναντι σε μία ομάδα που έχει φέρει πολύ καλά αποτελέσματα».
Διαιτητές της αναμέτρησης θα είναι οι κύριοι Βασιλειάδης και Κουτσούλας.
Δείτε σε ένα βίντεο εκτεταμένα στιγμιότυπα από το ντέρμπι του "Γεώργιος Καραϊσκάκης" μεταξύ του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού, όπου ολοκληρώθηκε με τις δύο ομάδες ισόπαλες με 1-1.
Ένας άτυχος φίλαθλος του Ολυμπιακού έχασε τη ζωή του λίγα λεπτά μετά το τέλος του ντέρμπι κόντρα στον Παναθηναϊκό και η "πράσινη" ΠΑΕ με ανακοίνωσή της εξέφρασε τα συλλυπητήρια της προς τους "ερυθρόλευκους".
Aναλυτικά η ανακοίνωση της πράσινης ΠΑΕ αναφέρει: «Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός εκφράζει τα συλλυπητήρια της στην ΠΑΕ Ολυμπιακός και στην οικογένεια του άτυχου φιλάθλου, που έχασε τη ζωή του κατά τη διάρκεια της σημερινού αγώνα».
Η μαχητικότητα και η οργάνωση είναι τα μόνα που κρατάει ο Γιώργος Δώνης από το ντέρμπι, καθώς όπως τόνισε στη συνέντευξη τύπου δεν έμεινε καθόλου ευχαριστημένος από την απόδοση των παικτών κυρίως όταν είχαν την μπάλα στα πόδια τους. Επιπλέον γνωστοποίησε πως το «τριφύλλι» τα τελευταία 20 λεπτά έπαιζε με εννέα παίκτες λόγω των πολλών προβλημάτων που επήλθαν κατά τη διάρκεια του ματς.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Έλληνας τεχνικός στη συνέντευξη Τύπου:
"Πριν μπούμε στα ποδοσφαιρικά, θέλω να εκφράσω τη συμπαράστασή μου στο άτυχο γεγονός που συνέβη στις κερκίδες. Μακάρι να είναι κάτι περαστικό".
Λίγο νωρίτερα ο κ. Μαρτίνς και ο κ. Καραπαπάς έκαναν σφοδρή επίθεση στη διαιτησία.
"Από την αρχή της σεζόν δεν κάνω κανένα σχόλιο για τη διαιτησία".
Για 94 λεπτά κρατούσατε τη νίκη στα χέρια σας με καλή άμυνα και σποραδικές αντεπιθέσεις. Το αποτέλεσμα είναι δίκαιο;
"Το ποδόσφαιρο είναι περίεργο άθλημα που δεν μπορείς να μιλάς για δικαιοσύνη παρά μόνο για αποτελεσματικότητα. Έβλεπα ένα ματς το απόγευμα την ΑΕΚ με τον Ατρόμητο που είχε η ΑΕΚ τρία δοκάρια και έχασε στο τέλος. Μιλάμε για αποτελεσματικότητα. Όταν μπαίνω στη διαδικασία να κρίνω τη δική μου ομάδα όταν τελειώνω ένα ματς, προσπαθώ παρά την πίεση του παιχνιδιού να είναι όσο το δυνατόν πιο αντικειμενικός. Το μόνο που μπορώ να κρατήσω είναι τη μαχητικότητα και την οργάνωσή μας όσον αφορά κοντά στην εστία μας. Από την ημέρα που ανέλαβα την ομάδα, είναι το χειρότερό μας παιχνίδι με την μπάλα στα πόδια.
Δεν μπορώ να βρω ούτε έναν διακριθέντα σε αυτόν τον τομέα. Είχαμε μία κακή μέρα και με άγχος. Σήμερα οι παίκτες με στενοχώρησαν, γιατί αυτή δεν είναι η φιλοσοφία του παιχνιδιού μας, ακόμα κι όταν παίζουμε ματς υψηλού επιπέδου όπως το σημερινό. Μέσα από αυτά τα ματς με ΠΑΟΚ, ΑΕΚ και Ολυμπιακό, μπορεί να εξελιχθούν αυτοί οι ποδοσφαιριστές, να παίρνουν πράγματα ακόμη και στην άσχημη τους μέρα. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορούσαμε να κερδίσουμε, αν και ο Ολυμπιακός ήταν ανώτερος. Ήταν θετικό αποτέλεσμα για εμάς και μαζεύουμε εμπειρίες για τη συνέχεια".
Πώς είναι ο Διούδης; Θα θέλαμε και ένα σχόλιο για το χειροκρότημα από τον κόσμο;
"Αυτή τη στιγμή ο Διούδης είναι στο νοσοκομείο. Έχει διάσειση, έχει θέμα και κάποιες μέρες θα μείνει μέσα. Του ευχόμαστε όλοι περαστικά και είμαστε όλοι δίπλα του. Το ποδόσφαιρο είναι ένα παιχνίδι. Πέρα από τις αντιπαλότητες, η ζωή ενός ανθρώπου και η υγεία είναι πάνω απ' όλα".
Μετά από τρία σερί ντέρμπι ο Παναθηναϊκός τι κρατάει σαν συνολική εικόνα ώστε στην επόμενη τριάδα των ντέρμπι να μπει και να πάρει τη νίκη. Κι επίσης θα θέλαμε ένα σχόλιο για τον Κότσαρη.
"Νομίζω ότι όλοι πρέπει να είναι σε ετοιμότητα, γιατί δεν δουλεύουν οι 11 που θα ξεκινήσουν. Όλοι δουλεύουν επαγγελματικά και μέσα σε αυτά ανήκει και ο Κωνσταντίνος. Το σημαντικό δεν είναι μόνο οι επεμβάσεις, αλλά και η εμπιστοσύνη που ενέπνεε στους συμπαίκτες του. Όσο για το τι αποκομίζουμε; Είναι φανερό ότι με αντιπάλους που έχουν καλύτερο επίπεδο από εμάς όπως θα θέλαμε και έχουμε μάθει. Είναι ένα κομμάτι που θα πρέπει να πιέσουμε το μυαλό μας και την έντασή μας, γιατί είναι δύσκολο κομμάτι να ξεμαρκαριστείς με την μπάλα στα πόδια όταν έχεις πίεση από τον αντίπαλο".
Έχοντας αντιμετωπίσει όλους τους διεκδικητές του τίτλου, τι πιστεύετε για ΠΑΟΚ, ΑΕΚ και Ολυμπιακό;
"Κάθε ομάδα έχει τα δικά της χαρακτηριστικά. Και οι τρεις είναι πολύ καλές για το ελληνικό πρωτάθλημα. Δεν θέλω να μπω σε ανάλυση τακτικής. Ο ΠΑΟΚ έχει πιο έτοιμη ομάδα που είναι ίδια από πέρσι. Η ΑΕΚ είναι η περσινή πρωταθλήτρια που έχει μία καλή οργάνωση. Ο Ολυμπιακός έχει ένα ενδιαφέρον πρότζεκτ γιατί προσπαθεί μετά από κάποιες χρονιές που δεν ήταν οι καλύτερες. Έχει λοιπόν ενδιαφέρον πρότζεκτ. Ξέρω ότι ο κόσμος είναι δύσκολο να αποδεχτεί τη λέξη “υπομονή”".
Ο Μουνιέ είχε κάποιο πρόβλημα; Ο Μακέντα έχει κάτι; Κι ένα σχόλιο για τον Γιόχανσον ότι έχει μαζέψει υγρό το γόνατο.
"Ήταν πολύ δύσκολα τα τελευταία 20 λεπτά γιατί παίζαμε με εννιά παίκτες. Στον Μουνιέ γύρισε ο αστράγαλος και δεν μπορούσε να περπατήσει. Ο Μακέντα είχε σφίξιμο και πάθαινε κράμπες. Για τον Γιόχανσον είναι κάτι που αφορά μετά το τέλος του ματς. Ουσιαστικά παίζαμε με δύο παίκτες λιγότερους στο τελευταίο 20λεπτο".