Μπορεί η προσοχή όλων στον Παναθηναϊκό να είναι αποκλειστικά στο ντέρμπι της 10ης αγωνιστικής κόντρα στον Ολυμπιακό, ωστόσο οι ιθύνοντες της ομάδας καταστρώνουν παράλληλα τα πλάνα τους για την επόμενη ημέρα του «τριφυλλιού», μέρος της οποίας είναι οι ανανεώσεις συμβολαίων.
Μάλιστα δύο από αυτά και συγκεκριμένα του Δημήτρη Κολοβέτσιου και του Ουσμάν Κουλιμπαλί βρίσκονται σε σειρά προτεραιότητας και σύμφωνα με τη Sportday, οι «πράσινοι» θα προσπαθήσουν να «δέσουν» από τώρα τους δύο αμυντικούς.
Τα συμβόλαια των δύο παικτών ολοκληρώνονται το καλοκαίρι του 2019 και όπως υποστηρίζει το δημοσίευμα, το «τριφύλλι» έχει πάρει την απόφαση να «δέσει» αμφότερους τους παίκτες, καθώς από την 1η Γενάρη του 2019 θα έχουν το δικαίωμα να συζητήσουν και να συμφωνήσουν με όποια ομάδα επιθυμούν.
Έτσι μέσα στο επόμενο διάστημα αναμένεται να τους καταθέσει πρόταση ανανέωσης προκειμένου να ξεκινήσουν τις διαπραγματεύσεις.
Συνέντευξη στην επίσημη ιστοσελίδα της Ευρωλίγκα παραχώρησε ο Θανάσης Αντετοκούνμπο, ο οποίος μίλησε μεταξύ άλλων και για τη ζωή του.
Μάλιστα ο Έλληνας φόργουορντ του «τριφυλλιού» συγκίνησε με τα λόγια του τονίζοντας πως πέρασε δύσκολα χρόνια, χωρίς να ξεχνά από πού προέρχεται.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του
«Ήταν δύσκολα, αλλά μέσα από το μπάσκετ και τον τρόπο που μας μεγάλωσαν οι γονείς μας, γίναμε αυτό που είμαστε σήμερα. Οι γονείς μου ήταν πολύ γενναίοι πηγαίνοντας από τη Νιγηρία στην Ελλάδα. Για μένα οι γονείς μου είναι καθημερινοί ήρωες, όπως και όσοι μπορούν να το κάνουν αυτό, δηλαδή να πάνε σε ένα διαφορετικό μέρος χωρίς να ξέρουν κανέναν και να μεγαλώνουν εκεί την οικογένειά τους δίνοντάς τους τα εφόδια για να πετύχουν στη ζωή. Μαζί με ανθρώπους όπως οι πυροσβέστες ή οι αστυνομικοί, είναι οι καθημερινοί ήρωες της ζωής. Μια μητέρα που μπορεί να φροντίζει τα παιδιά της, ένας πατέρας που κάνει 3-4 δουλειές για να υποστηρίξει την οικογένειά του, αυτοί είναι οι πραγματικοί ήρωες».
«Το πιο σημαντικό είναι ότι ήμασταν καλά παιδιά και όλοι μας συμπαθούσαν. Μας έβλεπαν να χαμογελάμε και να είμαστε χαρούμενοι. Πιστεύω πως και τώρα χαίρονται για μας. Οι περισσότεροι ήταν πολύ καλοί απέναντί μας και αυτό είναι το πιο σημαντικό. Μας έβλεπαν σαν απλά παιδιά, δεν μας φοβόντουσαν και μας βοηθούσαν».
«Ο κύκλος της ζωής είναι έτσι. Κάνεις ένα καλό σε κάποιος και κάποιος άλλος θα κάνει κάτι καλό για σένα. Εμείς προσπαθούσαμε να πουλήσουμε γυαλιά ηλίου και άλλα αντικείμενα για να βοηθήσουμε την οικογένειά μας. Ήταν δύσκολα, αλλά όλοι έχουν κάτι στο DNA τους που τους κάνει πιο σκληρούς όταν αντιμετωπίζουν μια τέτοια κατάσταση. Θα πρέπει να το βρεις, να περάσεις τη μέρα και να πας στην επόμενη μέρα, για να δεις πού θα σε βγάλει».
«Χαρήκαμε πολύ όταν πήραμε τα χαρτιά. Γεννηθήκαμε στην Ελλάδα, πήγαμε σχολείο εδώ και μιλάμε ελληνικά. Δεν πήραμε τα χαρτιά λόγω του μπάσκετ. Σίγουρα, όλοι παίζουμε μπάσκετ, αλλά έχουμε γεννηθεί και μεγαλώσει εδώ. Όταν πήραμε τα χαρτιά, μπορέσαμε να πούμε πως τώρα θα δουλέψουμε σκληρά και τότε μπορούμε να κληθούμε στην Εθνική Ελλάδας, κάτι που θέλαμε πολύ».
«Το μπάσκετ άλλαξε τα πάντα για μας. Διάβασα κάτι προ ημερών: ότι δουλεύεις για το μεγαλύτερο μέρος της ζωή σου, βάσει στατιστικής από τα 24 μέχρι τα 65. Για τον καθένα είναι σημαντικό να δουλεύει και να κάνει αυτό που αγαπά, γιατί το μεγαλύτερο μέρος της ζωής σου είναι η δουλειά σου. Για μένα, τα αδέρφια μου και την οικογένειά μου, το να δουλεύουμε ως επαγγελματίες παίκτες μπάσκετ είναι κάτι φανταστικό. Νιώθω ευλογημένος και είμαι ευγνώμων γι’ αυτό».
«Σίγουρα το μαχητικό πνεύμα υπάρχει πάντα. Είναι εκεί καθημερινά. Πάντα λέμε ο ένας στον άλλο πως τίποτα δεν είναι εύκολο στη ζωή. Μπορεί να νομίζεις πως κάτι είναι εύκολο, αλλά δεν είναι. Δεν μιλάω για στιγμές που μπορεί να μην έχεις χρήματα και τέτοια, αλλά για την καθημερινότητα. Μπορεί κάποιος να έχει τα πάντα, αλλά ψυχολογικά να μην είναι εύκολο γι’ αυτόν να βγάλει τη μέρα. Πρέπει να μάχεσαι για τα πάντα, γιατί τίποτα δεν είναι δεδομένο στη ζωή. Θα πρέπει να πηγαίνεις να το κερδίζεις, με την καλή έννοια, μέσα από σκληρή δουλειά και εφόσον το αξίζεις».
«Δεν υπάρχουν λόγια για να περιγράψεις την Ελλάδα. Το βλέπεις όταν έρχεσαι εδώ. Πιστεύω πως καθένας στον κόσμο πρέπει να έρθει στην Ελλάδα τουλάχιστον μια φορά για να δει πώς είναι, πώς είναι ο κόσμος. Είναι ένας φανταστικός τόπος με σπουδαία ιστορία και πολιτισμό. Αν πας στα νησιά, οι παραλίες και οι θάλασσες είναι φανταστικές. Το φαγητό είναι σπουδαίο όπου και αν πας. Μπορείς να πας και να δεις πράγματα, ιστορικής σημασίας τόπους, που θα σε εμπνεύσουν».
«Δεν μπορούμε να ξεχάσουμε από πού ήρθαμε. Είναι πολύ σημαντικό, όχι μόνο για να συνεχίσεις να έχεις κίνητρο, αλλά και γιατί θέλεις η οικογένεια και τα παιδιά σου να ξέρουν ποιος είσαι και από πού ήρθες. Εγώ θα ήθελα τα παιδιά μου να ξέρουν πως ο παππούς και η γιαγιά τους ήρθαν από τη Νιγηρία στην Ελλάδα και πάλεψαν σκληρά για να επιβιώσουν. Θέλω η ιστορία της οικογένειάς μας να περάσει από γενιά σε γενιά».
Σε απολογία κάλεσε τον Παναθηναϊκό το Πρωτοβάθμιο Μονομελές Πειθαρχικό όργανο επικαλούμενο μεταξύ άλλων το άρθρο 15 2δ που αφορά σε τρίτη υποτροπή για άναμμα καπνογόνων. Έτσι το «τριφύλλι» αναμένεται να τιμωρηθεί με πρόστιμο.
Αναλυτικά οι κλήσεις σε απολογία:
Tο Πρωτοβάθμιο Μονομελές Πειθαρχικό όργανο κάλεσε σε απολογία (για την Παρασκευή 9-11-18 και ώρα 11:00) τις παρακάτω ΠΑΕ στο πλαίσιο των συναντήσεων για την 9η αγωνιστική.
Α) ΠΑΕ Άρης: «Βάσει των αναφερομένων στο από 4/11/2018 Φύλλο Αγώνα, το οποίο σας γνωστοποιήθηκε, κατ’ άρθρο 15 του Κανονισμού Αγώνων Ποδοσφαίρου (Κ.Α.Π.), στην από 4/11/2018 Έκθεση Παρατηρητή Αγώνα, καθώς και στην υπ’ αριθ. πρωτ. 3592/18/2264927 από 6/11/2018 Έκθεση της Αστυνομίας»: Για υβριστικά συνθήματα των φιλάθλων της στον αγώνα ΠΑΕ Άρης-ΠΑΕ Ολυμπιακός.
* Επί παραβάσει των άρθρων 1, 5 επ, 14 παρ. 1, 2, 3 και 4 περ. α΄, 15 παρ. 1 περ. γ΄ του Π.Κ. της ΕΠΟ.
Β) ΠΑΕ Παναθηναϊκός: «Βάσει των αναφερομένων στο από 3/11/2018 Φύλλο Αγώνα, το οποίο σας γνωστοποιήθηκε, κατ’ άρθρο 15 του Κανονισμού Αγώνων Ποδοσφαίρου (Κ.Α.Π.), στην από 3/11/2018 Έκθεση Παρατηρητή Αγώνα, καθώς και στην υπ’ αριθ. πρωτ. 2247/18/2250840 από 5/11/2018 Έκθεση της Αστυνομίας»: Για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της στον αγώνα ΠΑΕ Παναθηναϊκός-ΠΑΕ ΑΕΚ.
* Επί παραβάσει των άρθρων 1, 5 επ, 14 παρ. 1, 2, 3 και 4 περ. α΄15 παρ. 2 περ. α΄, β΄, γ’, δ’ και ε’, 3 περ. α΄ και στ’ του Π.Κ. της ΕΠΟ.
Γ) ΠΑΕ Παναιτωλικός: «Βάσει των αναφερομένων στο από 3/11/2018 Φύλλο Αγώνα, το οποίο σας γνωστοποιήθηκε, κατ’ άρθρο 15 του Κανονισμού Αγώνων Ποδοσφαίρου (Κ.Α.Π.) και στην από 3/11/2018 Έκθεση Παρατηρητή Αγώνα»: Για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της στον αγώνα ΠΑΕ Πανιώνιος-ΠΑΕ Παναιτωλικός.
* Επί παραβάσει των άρθρων 1, 5 επ, 14 παρ. 1, 2, 3 και 4 περ. β΄, 15 παρ. 2 περ. α΄ του Π.Κ. της ΕΠΟ.
Σε μία πολύ όμορφη κίνηση προχώρησαν οι παίκτες της ομάδας βόλεϊ του Παναθηναϊκού, θέλοντας να τιμήσουν τον Ρούλη Αγραπιδάκη.
Οι βολεϊμπολίστες του «τριφυλλιού» έδωσαν σε μία αίθουσας του κλειστού της Κυψέλης όπου προπονούνται και βεβαίως χρησιμοποιούν ως έδρα, το όνομα του Ρούλη Αγραπιδάκη, δείχνοντας με αυτό τον τρόπο την εκτίμησή τους στον επί χρόνια τιμ μάνατζερ των «πρασίνων».
Τα αποκαλυπτήρια έκανε ο κεντρικός του «τριφυλλιού» Παναγιώτης Πελεκούδας, με τον Ρούλη Αγραπιδάκη, δίπλα του να είναι φανερά συγκινημένος, όπως φαίνεται και στο παρακάτω βίντεο το οποίο ανέβηκε στο Instagram και συνοδεύτηκε από το εξής μήνυμα: "Αίθουσα Ρούλης Αγραπιδάκης" από σήμερα στην Κυψέλη γιατί του ΑΞΙΖΕΙ! The history of our club...»
Με μοναδικούς απόντες τους Χρήστο Δώνη και Όμρι Άλτμαν πραγματοποιήθηκε η απογευματινή προπόνηση του Παναθηναϊκού, ο οποίος συνεχίζει την προετοιμασία του για το ντέρμπι κόντρα στον Ολυμπιακό.
Οι «πράσινοι» την Τρίτη (6/11) πραγματοποίησαν διπλή προπόνηση (πρωί και απόγευμα) με τους Ματίας Γιόχανσον και Γιάννη Μπουζούκη να μην ακολουθούν το πρωινό πρόγραμμα, κάτι που δε συνέβη στην απογευματινή προπόνηση. Εκεί οι δύο ποδοσφαιριστές συμμετείχαν προπονήθηκαν κανονικά μαζί με την υπόλοιπη ομάδα και έτσι βρίσκονται και αυτοί στη διάθεσή του Γιώργου Δώνη.
Στον αντίποδα ο Χρήστος Δώνης ακολούθησε ατομικό πρόγραμμα, ενώ ο Όμρι Άλτμαν συνέχισε το ειδικό πρόγραμμα αποκατάστασης.
Τέλος να σημειωθεί πως η προπόνηση περιελάμβανε προθέρμανση, ασκήσεις κατοχής και οικογενειακό διπλό τακτικής, ενώ για την Τετάρτη είναι προγραμματισμένη για στις 18:00.
Με ένα πολύ σημαντικό πρόβλημα ξεκίνησε η προετοιμασία του Παναθηναϊκού για το ντέρμπι της 6ης αγωνιστικής της Ευρωλίγκα κόντρα στον Ολυμπιακό.
Συγκεκριμένα, απών από τη σημερινή προπόνηση ήταν ο Ιωάννης Παπαπέτρου, ο οποίος ταλαιπωρείται από στομαχικές διαταραχές και έτσι αποφασίστηκε να μην λάβει μέρος στο πρόγραμμα και να παραμείνει στο σπίτι του προκειμένου να ξεκουραστεί.
Από κει και πέρα οι υπόλοιποι παίκτες προπονήθηκαν κανονικά, όπως και ο Θανάσης Αντετοκούνμπο, που δεν αγωνίστηκε στο τελευταίο παιχνίδι των «πρασίνων» κόντρα στον Προμηθέα Πάτρας λόγω ενοχλήσεων στο γόνατο.
Να κατεβάσουν στα κινητά τους τηλέφωνα την εφαρμογή «Ομάδα προσφοράς» και γίνουν μέλη του #Panathinaikos Athletic Club, κάλεσε τους φιλάθλους του «τριφυλλιού» ο Ερασιτέχνης Παναθηναϊκός, καθώς συμμετέχει στο πρόγραμμα Εταιρικής Υπευθυνότητας του ΟΠΑΠ.
Αναλυτικά η επίσημη ανακοίνωση
Μέχρι σήμερα, η συμμετοχή χιλιάδων ανθρώπων στο πρόγραμμα Εταιρικής Υπευθυνότητας του ΟΠΑΠ, στο πλαίσιο του Αυθεντικού Μαραθώνιου της Αθήνας, έχει συμβάλλει ουσιαστικά στην ανακαίνιση των Παιδιατρικών Νοσοκομείων «Η Αγία Σοφία» και «Παναγιώτης και Αγλαϊα Κυριακού». Και φέτος στο πλαίσιο του 36ου Αυθεντικού Μαραθωνίου , ο Παναθηναϊκός ΑΟ θα συμβάλει ενεργά στη σημαντική αυτή πρωτοβουλία του μεγάλου χορηγού του, με στόχο να χαρίσουμε όλοι μαζί , ακόμα περισσότερα χαμόγελα στα παιδιά, μόλις με τρία απλά βήματα
Μέσω της εφαρμογής «Ομάδα προσφοράς» συμμετέχεις στις πρωτοβουλίες Εταιρικής Υπευθυνότητας του ΟΠΑΠ.
Κάθε φορά που παίζεις στις δοκιμασίες της εφαρμογής , ο ΟΠΑΠ προσφέρει για εσένα.
Μέσω της δοκιμασίας «Do you Know» όσο περισσότερες σωστές απαντήσεις βρίσκεις γύρω από το τρέξιμο και τη διατροφή, τόσο περισσότερους πόντους μαζεύεις για εσένα και την ομάδα σου.
Στη δοκιμασία «My Runner» βοηθάς τον δρομέα σου να τερματίσει τη διαδρομή του ενώ στο «Run the race» προσπαθείς να τερματίσεις όσο πιο γρήγορα μπορείς.
Όπως και πέρυσι μέσω του «Fast Run» κάνεις εικονική διαδρομή, μαζεύεις καρδιές και μπορείς να ανεβάσεις το σκορ σου , ενώ στο «Jump» αποφεύγεις τα εμπόδια μέχρι να φτάσεις στο τέρμα.
Τέλος, στις δοκιμασίες «Quiz» και «Spot it» απαντάς σε ερωτήσεις και βρίσκεις διαφορές ανάμεσα σε εικόνες. Και μην ξεχνάς, κάθε απλή κίνηση μέσα στην εφαρμογή είναι αρκετή για να προσφέρει εκ μέρους σου ο ΟΠΑΠ ακόμα περισσότερα.
Στις 5 Δεκεμβρίου ορίστηκε να πραγματοποιηθεί το παιχνίδι του Παναθηναϊκού κόντρα στον ΟΦ Ιεράπετρας για την 2η αγωνιστική της 4ης φάσης του Κυπέλλου Ελλάδας, το οποίο είχε αναβληθεί μετά τη μετάθεση του ΠΑΟΚ-Παναθηναϊκός για το πρωτάθλημα.
Όπως ανακοίνωσε επίσημα η ΕΠΟ, αυτή η αλλαγή θα φέρει και κάποιες ακόμα τροποποιήσεις στο πρόγραμμα με την 3η αγωνιστική της 4ης Φάσης του Κυπέλλου Ελλάδος να ορίζεται να διεξαχθεί στις 18, 19 και 20.12.2018 αντί της 04, 05 και 06.12.2018 οπότε είχε προγραμματισθεί.
Αναλυτικά η ενημέρωση της ΕΠΟ:
Μετά την απόφαση της Αστυνομικής Διεύθυνσης Θεσ/νίκης, του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη και της Super League για την μετάθεση του αγώνα της 8ης αγωνιστικής ΠΑΟΚ-Παναθηναϊκός, η 3η αγωνιστική της 4ης Φάσης του Κυπέλλου Ελλάδος ορίζεται να διεξαχθεί στις 18, 19 και 20.12.2018 αντί της 04, 05 και 06.12.2018 οπότε είχε προγραμματισθεί.
O αγώνας της 2ης αγωνιστικής της 4ης Φάσης Παναθηναϊκός-Ιεράπετρα, ορίζεται να διεξαχθεί στις 05.12.2018.
Το πρόγραμμα των επομένων φάσεων
5η Φάση
1η αγωνιστική: 08-09-10 Ιανουαρίου 2019
2η αγωνιστική: 22-23-24 Ιανουαρίου 2019
6η Φάση/Προημιτελική
1η αγωνιστική: 05-06-07 Φεβρουαρίου 2019
2η αγωνιστική: 26-27-28 Φεβρουαρίου 2019
7η Φάση/Ημιτελική
1η Αγωνιστική: 02-03-04 Απριλίου 2019
2η Αγωνιστική: 24-25 Απρίλιου 2019
Τελικός Αγώνας
Σάββατο 18 Μαΐου 2019
Από τη συχνότητα της ΕΡΤ2 θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν τον αγώνα του Παναθηναϊκού κόντρα στην Κομοτηνή για την 5η αγωνιστική της VolleyLeague, οι φίλαθλοι των «πρασίνων».
Το συγκεκριμένο παιχνίδι είναι προγραμματισμένο για τη Δευτέρα 12 Νοεμβρίου στις 17:30.
Αναλυτικά, το πρόγραμμα της πέμπτης αγωνιστικής:
Σάββατο 10/11
12.00: ΠΑΟΚ - Παμβοχαϊκός (PAOK Sports Arena)
17.00 (ΕΡΤ2): ΑΕΚ - Ηρακλής (Μετς)
19.00: Κηφισιάς - Φοίνικας Σύρου (Σύρου)
Δευτέρα 12/11
17.30 (ΕΡΤ2): Παναθηναϊκός - Κομοτηνή (Πανελληνίου)
Ρεπό: Ολυμπιακός και Εθνικός Αλεξανδρούπολης
Για το παιχνίδι κόντρα στην ΑΕΚ αλλά και για το επερχόμενο ντέρμπι κόντρα στον Ολυμπιακό μίλησε σε δηλώσεις του ο Αχιλλέας Πούγγουρας, με τον Έλληνα κεντρικό αμυντικό να δηλώνει πως εκείνος και οι συμπαίκτες του θα πάνε στο «Γεώργιος Καραϊσκάκης» για τη νίκη.
Αναλυτικά όσα είπε ο Αχιλλέας Πούγγουρας στο Novasports:
το 0-0 με την ΑΕΚ: «Μετά από ένα ντέρμπι όταν φεύγεις λυπημένος, δεν θα έλεγα ότι είναι και το καλύτερο. Μπορούσαμε να πάρουμε το παιχνίδι, είχαμε 2-3 κλασικές ευκαιρίες, ιδιαίτερα στο δεύτερο ημίχρονο. Στο πρώτο ημίχρονο η ΑΕΚ δεν μας έκανε φάση και δεν μπορώ να πω ότι είχε κάποια κλασική ευκαιρία. Γι' αυτό το λόγο είμαστε και λυπημένοι. Έγιναν κάποια λάθη, όμως είχαμε μια καλή εμφάνιση και πιστεύουμε ότι δικαιούμασταν κάτι παραπάνω από αυτό το παιχνίδι».
τις χαμένες ευκαιρίες: «Δημιουργήσαμε κάποιες επικίνδυνες καταστάσεις στην περιοχή της ΑΕΚ, όμως το πρόβλημα ήταν στην τελική πάσα και στο σκοράρισμα. Πιστεύουμε ότι είναι κάτι που μπορούμε να βελτιώσουμε και θα πάμε καλύτερα στα επόμενα παιχνίδια».
την καλή αμυντική συμπεριφορά: «Όταν η ομάδα παίζει με τρεις αμυντικούς και οι δύο παίκτες που αγωνίζονται στα άκρα είναι αμυντικογενείς. Και ο Ματίας Γιόχανσον και ο Εμάνουελ Ινσούα και αυτό είναι κάτι που μας βοηθάει. Γιατί σε στατική άμυνα είμαστε πεντάδα, οπότε έχουμε έναν επιπλέον παίκτη και αυτό μας βοηθά πολύ».
τη χρησιμοποίηση του Κουλιμπαλί σαν στόπερ και τη συνεργασία τους: «Με τον Κουλιμπαλί παίζουμε σε κάθε παιχνίδι, γιατί έχει συμμετοχές και η χημεία μας είναι πολύ καλή. Είτε παίζουμε ως στόπερ και μπακ, είτε είμαστε σε τριάδα, οπότε δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα. Έχουμε καλή συνεννόηση και οποιαδήποτε και αν είναι η διαφοροποίηση της θέσης, είμαστε πολύ καλά».
τη δική του απόδοση: «Όταν παίζω σε κάποιο παιχνίδι, δεν μπορώ να κρίνω τον εαυτό μου και αν πήγα καλά ή αν έκανα ένα μέτριο παιχνίδι. Καταλαβαίνω τα λάθη μου, αλλά για να κρίνω τον εαυτό μου θα πρέπει πρώτα να δω το παιχνίδι».
το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό: «Το περιμένουμε πώς και πώς αυτό το παιχνίδι. Κι εγώ προσωπικά. Περιμένω τη στιγμή να μπούμε σε αυτό το γήπεδο και να αποδείξουμε ποια είναι η καλύτερη ομάδα. Στο γήπεδο. Είναι το μεγαλύτερο ντέρμπι στην Ελλάδα. Το γνωρίζω, έχω δει σχεδόν όλα τα ντέρμπι από τη στιγμή που άρχισα να βλέπω ποδόσφαιρο, ξέρω ποια είναι η σημασία για τη δική μας, αλλά και για την αντίπαλη ομάδα. Θα πάμε για το καλύτερο, το οποίο είναι να κερδίσουμε».