Ο Αντρέας Ίβανσιτς με μήνυμά του ανακοίνωσε το τέλος της ποδοσφαιρικής του καριέρας, μέρος της οποίας αποτελεί και ο Παναθηναϊκός με τον οποίο αγωνίστηκε σε περίπου 100 παιχνίδια.
Η «πράσινη» ΠΑΕ δεν ξέχασε τον Αυστριακό μεσοεπιθετικό για την προσφορά του στο «τριφύλλι» και μέσω ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τον ευχαρίστησε για τις όμορφες αναμνήσεις.
Αναλυτικά οι «πράσινοι» έγραψαν
"Ο Αντρέας Ίβανσιτς ανακοίνωσε το τέλος της ποδοσφαιρικής καριέρας του. Στον Παναθηναϊκό αγωνίστηκε για τρεις σεζόν (πρώτο ματς στις 20/8/2006 κόντρα στο Αιγάλεω και τελευταίο στις 10/5/2009 με αντίπαλο τον ΠΑΟΚ) σε σχεδόν 100 παιχνίδια σε Πρωτάθλημα, Κύπελλο, Ευρωπαϊκές διοργανώσεις. Η οικογένεια του Παναθηναϊκού τον ευχαριστεί για τις όμορφες αναμνήσεις".
Από τη μεριά του ο παίκτης στο αποχαιρετηστήριο μήνυμά του είπε:
"Σήμερα, μετά από 19 απίστευτα χρόνια, αποφάσισα να αποσυρθώ από το ποδόσφαιρο. Τους τελευταίους μήνες κατάλαβα ότι ένα από τα πιο δύσκολα κομμάτια του επαγγελματικού ποδοσφαίρου είναι η απόφαση να βάλεις τέλος. Το άθλημα μου έδωσε πάρα πολλά. Είτε ήταν μια σεζόν, είτε ένα παιχνίδι, είτε μια νίκη, είτε μια ήττα, το πάθος, ο ενθουσιασμός, οι διαφορετικές ομάδες, οι διαφορετικές χώρες… Όλα τα καλά, όμως, έχουν κι ένα τέλος.
Είμαι ευγνώμων προς όλους, την οικογένειά μου, τους συλλόγους από τους οποίους πέρασα, τα επιτελεία με τα οποία συνεργάστηκα, τους συμπαίκτες μου και φυσικά όλους τους οπαδούς που με στήριξαν όλα τα χρόνια της καριέρας μου. Πάντοτε με έκαναν να αισθανθώ σαν στο σπίτι μου και αυτό είναι κάτι που θα θυμάμαι. Ήταν ένα υπέροχο ταξίδι, σας ευχαριστώ…".
Τα συλλυπητήριά του εξέφρασε μέσω ανακοίνωσης ο Ερασιτέχνης Παναθηναϊκός στην οικογένεια του Θοδωρή Αλούπη ο οποίος έφυγε από τη ζωή.
Αναλυτικά η ανακοίνωση
«Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος εκφράζει τα θερμά του συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους οικείους του Θοδωρή Αλούπη που αφιέρωσε μεγάλο μέρος της ζωής του στον Σύλλογο.
Επρόκειτο για μία «πράσινη» προσωπικότητα που πρόσφερε ως αθλητής αλλά και ως παράγοντας μπαίνοντας σε μία κλειστή κάστα «τριφυλλοφόρων» που έχουν παρόμοιο «γαλόνι».
Το ποδοσφαιρικό του ταλέντο εντόπισε γρήγορα ο Χάρι Γκέιμ και… κλότσησε στο «τριφύλλι» ολόκληρη τη δεκαετία του ΄50 αγωνιζόμενος στην θέση του αμυντικού ως δεξί μπακ ενώ αγωνίστηκε και με την Εθνική ομάδα.
Στη Λεωφόρο πανηγύρισε το πρωτάθλημα του 1953 και το κύπελλο του 1955 καθώς και επτά πρωταθλήματα Αθηνών.
Μόλις ολοκλήρωσε την ποδοσφαιρική του καριέρα συνέχισε να είναι δίπλα στον Σύλλογο και βοήθησε διαχρονικά από διάφορα διοικητικά πόστα από τα μέσα της δεκαετίας του ΄60.
Είναι χαρακτηριστικό μάλιστα ότι από το 1997 και για περίπου πέντε χρόνια ο Αλούπης διετέλεσε πρόεδρος του Παναθηναϊκού Αθλητικού Ομίλου δείχνοντας τις αρετές του ως ισχυρός παράγοντας.
Τα επόμενα χρόνια συνέχισε να παρακολουθεί πάντα από κοντά τον αγαπημένο του Παναθηναϊκό με διακριτικότητα και αγάπη. Η νεκρώσιμος ακολουθία θα γίνει την Τετάρτη στις 13:00 στο Β΄ Kοιμητήριο Αθηνών».
Για το τελευταίο ντέρμπι κόντρα στην ΑΕΚ και το επερχόμενο ντέρμπι κόντρα στον Ολυμπιακό αναφέρθηκε σε δηλώσεις του ο Φεντερίκο Μακέντα.
Μιλώντας στην «Πράσινη» ο Ιταλός επιθετικός τόνισε πως ένα από τα κέρδη που βγήκαν από το ντέρμπι κόντρα στην ΑΕΚ ήταν πως φάνηκε ότι ο Παναθηναϊκός βελτιώνεται ως ομάδα, ενώ μίλησε και για το επερχόμενο ντέρμπι κόντρα στον Ολυμπιακό.
Αναλυτικά ο Μακέντα είπε:
Για την εικόνα του Παναθηναϊκού στο ντέρμπι με την ΑΕΚ: «Ήμασταν καλύτεροι. Είναι κι αυτό μέρος του ποδοσφαίρου. Δεν μπορούμε να σκοράρουμε σε κάθε ματς. Αλλά θεωρώ πως ήμασταν η καλύτερη ομάδα στο συγκεκριμένο παιχνίδι. Παίξαμε με σπουδαίο πνεύμα, με σπουδαίο χαρακτήρα ομάδας και δυστυχώς δεν μπορέσαμε να σκοράρουμε. Είχαμε τουλάχιστον τρεις καθαρές ευκαιρίες… Αυτό είναι το ποδόσφαιρο. Όμως για μένα, το πιο σημαντικό, το καλύτερο πράγμα από αυτό το ντέρμπι, είναι πως όλοι μας βγήκαμε από αυτό το παιχνίδι και μετά από αυτή την εμφάνιση, καταλαβαίνοντας πως αρχίζουμε να γινόμαστε μία πολύ καλή ομάδα. Κι αυτό είναι πολύ σημαντικό για όλους μας».
Για τη χαμένη ευκαιρία: «Ο τερματοφύλακας το έπιασε. Σούταρα και το έπιασε. Μακάρι να μπορούσα να σκοράρω κάθε φορά. Είχαμε τρεις ευκαιρίες και μακάρι να μπορούσαμε να σκοράρουμε σε μία απ’ αυτές. Ηταν κακή μέρα για να… σκοράρεις. Η ομάδα όμως ήταν εξαιρετική. Το ίδιο και η ατμόσφαιρα…».
Για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό: «Ασφαλώς και γνωρίζω πολύ καλά τι σημαίνει αυτό το ντέρμπι. Το πιο σημαντικό είναι να συνεχίσει η ομάδα να παίζει με αυτό τον τρόπο. Κι αν παίζει έτσι, μπορούμε να βγούμε από αυτό το παιχνίδι με ένα μεγάλο αποτέλεσμα. Πρέπει να το πιστέψουμε. Πρέπει να πάμε εκεί και να δείξουμε ότι είμαστε μία πολύ καλή ομάδα. Ξέρουμε ότι θα είναι δύσκολο παιχνίδι, όμως την ίδια στιγμή θα είναι το ίδιο δύσκολο και γι’ αυτούς».
Το ντέρμπι του Παναθηναϊκού κόντρα στον Ολυμπιακό για την 6η αγωνιστική της Ευρωλίγκα είναι το ματς που συγκεντρώνει το ενδιαφέρον όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στις υπόλοιπες χώρες.
Έτσι η Ευρωλίγκα δεν έχασε την ευκαιρία να προμοτάρει ένα από τα κορυφαία γεγονότα που θα λάβουν μέρος στην κανονική διάρκεια της διοργάνωσης δημοσιεύοντας ένα διαφημιστικό σποτ.
Δείτε το βίντεο
Μπορεί ο αγώνας του Παναθηναϊκού κόντρα στον Ολυμπιακό για την 6η αγωνιστική της Ευρωλίγκα να είναι προγραμματισμένος για την προσεχή Παρασκευή, ωστόσο τα εισιτήρια για τη συγκεκριμένη αναμέτρηση εξαντλήθηκαν.
Για μία ακόμα φορά επιβεβαιώθηκε η αγάπη των οπαδών του «τριφυλλιού» για το συγκεκριμένο τμήμα και όπως ανακοίνωσε επίσημα η «πράσινη» ΚΑΕ το ΟΑΚΑ αναμένεται να είναι κατάμεστο.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ ενημερώνει τους φίλους της ομάδας ότι εξαντλήθηκαν τα εισιτήρια για την αναμέτρηση της προσεχούς Παρασκευής (9/11, 21.00) με αντίπαλο τoν Ολυμπιακό, στο πλαίσιο της 6ης αγωνιστικής της κανονικής περιόδου της Euroleague.
H KAE Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ αισθάνεται την ανάγκη να ευχαριστήσει από καρδιάς τους φιλάθλους της καθώς για πολλοστή φορά απέδειξαν εμπράκτως την πίστη, την αγάπη και την αφοσίωσή τους προς την ομάδα.
Δεδομένου του αισθήματος ευθύνης της ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ προς τους φιλάθλους της, ξεκαθαρίζεται πως από αυτή τη στιγμή δεν διατίθενται πουθενά κι από κανέναν αρμόδιο της ομάδας, εισιτήρια του αγώνα με τον Ολυμπιακό».
Στην άκρη αφήνει έστω και προσωρινά τις υποχρεώσεις του για το πρωτάθλημα και για την Ευρωλίγκα ο Παναθηναϊκός, ο οποίος σήμερα επιστρέφει στη «μάχη» του Κυπέλλου. Οι «πράσινοι» στο πλαίσιο της προημιτελικής φάσης του θεσμού θα έρθουν αντιμέτωποι εκτός έδρας με τον μαχητικό Προμηθέα Πάτρας, σε παιχνίδι νοκ άουτ, με τον νικητή να παίρνει την πρόκριση για τους «4» της διοργάνωσης.
Ο Τσάβι Πασκουάλ είναι στην ευχάριστη θέση να έχει όλους τους παίκτες στη διάθεσή του, καθώς δεν υπάρχουν προβλήματα τραυματισμών, με τους «πράσινους» να έχουν ως στόχο τους φυσικά, τη νίκη και την πρόκριση στα ημιτελικά.
Το «τριφύλλι» είναι το απόλυτο φαβορί του αγώνα, ωστόσο το δυσκολοκατάβλητο σύνολο του Μάκη Γιατρά αλλά και το γεγονός πως πρόκειται για νοκ άουτ αγώνα, είναι δύο βασικά συστατικά που εφιστούν την προσοχή και απαγορεύουν οποιανδήποτε χαλάρωση κατά τη διάρκεια των 40 λεπτών του αγώνα.
Το παιχνίδι στο «Δημήτρης Τόφαλος» θα ξεκινήσει στις 18:00 και θα έχει τηλεοπτική κάλυψη από την ΕΤ1.
Πολύ μεγάλη νίκη πήρε το τμήμα ποδοσφαίρου σάλας του Παναθηναϊκού που επικράτησε της ΑΕΚ με 2-1 στο ντέρμπι της 8ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος.
Το «τριφύλλι» πήρε προβάδισμα στο σκορ με έξυπνο πλασέ του Στρατή Παπαευστρατίου (16:51) ο οποίος έκανε το 1-0 που ήταν και το σκορ του πρώτου ημιχρόνου. Στην επανάληψη οι φιλοξενούμενοι κατάφεραν να φτάσουν στην ισοφάριση, ωστόσο ο Παναγιώτης Παούρης με εύστοχη εκτέλεση πέναλτι στο 33:42 σημείωσε το τελικό 2-1.
Έτσι οι «πράσινοι» μπροστά σε 200 φιλάθλους στο κλειστό της Κυψέλης πήραν τη νίκη και έμειναν μόνοι πρώτοι στο βαθμολογικό πίνακα.
Παναθηναϊκός (Μπελτσίδης): Μπαρδής, Ζάχος, Γκαϊφύλλιας, Γκρίτζαλης, Ντάρλας, Παπαευστρατίου, Παούρης, Χατζηφωτίου, Μπελτσίδης, Κάλκος, Νησωτάκης και Θεοδωρόπουλος.
Χωρίς προβλήματα ολοκληρώθηκε η προετοιμασία του Παναθηναϊκού για τον αγώνα Κυπέλλου της Δευτέρας (5/11) κόντρα στον Προμηθέα Πάτρας.
Στην τελευταία προπόνηση που πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Κυριακής (4/11), ο Τσάβι Πασκουάλ είδε όλους τους παίκτες να προπονούνται κανονικά και τους συμπεριέλαβε στην αποστολή, η οποία ήδη έχει αναχωρήσει με προορισμό την Πάτρα. Εκεί οι «πράσινοι» θα δώσουν νοκ άουτ αγώνα με στόχο να πάρουν την πρόκριση στα ημιτελικά του θεσμού.
Από εκεί και πέρα όπως ανακοίνωσε η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ υπενθυμίζει πως λόγω της απαγόρευσης μετακινήσεων που ισχύει στο ελληνικό πρωτάθλημα δεν διαθέτει εισιτήρια στους φιλάθλους της για την αυριανή αναμέτρηση.
Συνέχεια στους φιλικούς αγώνες έδωσε το ανδρικό τμήμα του Παναθηναϊκού στο πόλο καθώς χτες το απόγευμα οι «πράσινοι» αγωνίστηκαν κόντρα στον Νηρέα Γέρακα στο κολυμβητήριο στο Γουδή.
Οι «πράσινοι» έδειξαν καλή αγωνιστική εικόνα και στα δύο 30λεπτα κόντρα στον αξιόμαχο αντίπαλο τους, δείχνοντας πως όσο περνούν οι ημέρες τόσο η απόδοσή τους θα ανεβαίνει και η εικόνα τους θα βελτιώνεται.
Τέλος να σημειωθεί πως από πλευράς των «πρασίνων» δεν αγωνίστηκε ο Γαβαλάς που είχε μικροενοχλήσεις στη μέση και προφυλάχθηκε.
Το 2Χ2 στο πρωτάθλημα και το 6Χ6 συνολικά στη φετινή σεζόν έκανε η γυναικεία ομάδα μπάσκετ του Παναθηναϊκού, η οποία στο πλαίσιο της 2ης αγωνιστικής στο πρωτάθλημα επικράτησε εύκολα κόντρα στο Αρκάδι με 77-36.
Οι «πράσινες» του Γιώργου Καντζιλιέρη επέβαλαν από το πρώτο δευτερόλεπτο του αγώνα τον ρυθμό τους και δεν άφησαν κανένα περιθώριο αντίδρασης στη νεανική ομάδα του Αρκαδίου που αρκέστηκε σε παθητικό ρόλο. Το «τριφύλλι» πήρε από νωρίς μία διαφορά την οποία όσο περνούσαν τα λεπτά ολοένα και τη μεγάλωνε και έφτασε έτσι στη νίκη, σε ένα ματς που δεν χρήζει περαιτέρω ανάλυσης, καθώς η διαφορά στη δυναμικότητα των δύο ομάδων είναι πολύ μεγάλη.
Ενδεικτικά να πούμε πως ο Παναθηναϊκός έκλεισε τον πρώτο δεκάλεπτο όντας στο +9 (17-6). Στη δεύτερη περίοδο οι Καλαμπάκου και Μούλη βρήκαν ρυθμό στην επίθεση και σε συνδυασμό με την καλή άμυνα των «πράσινων» το πρώτο ημίχρονο ολοκληρώθηκε με το σκορ στο 30-19. Στην τρίτη περίοδο το «τριφύλλι» μπήκε αποφασισμένο να καθαρίσει το ματς και το έκανε. «Σφίγγοντας» ακόμα περισσότερο την άμυνα του (δέχτηκε μόλις 6 πόντους) και σκοράροντας 24 πόντους διαμόρφωσε το σκορ στο 54-25, δίνοντας στην τέταρτη περίοδο διαδικαστικό χαρακτήρα. Στα τελευταία δέκα λεπτά ο Γιώργος Καντζιλιέρης πέρασε στο παρκέ μικρότερες αθλήτριες που δεν έχουν χρόνο συμμετοχής και το τελικό σκορ διαμορφώθηκε στο 77-36.
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως το παρόν στο κλειστό «Παύλος Γιαννακόπουλος» έδωσαν για μία ακόμα φορά περίπου 300 οπαδοί του Παναθηναϊκού, οι οποίοι δεν σταμάτησαν να τραγουδούν δημιουργώντας μία πολύ ζεστή ατμόσφαιρα.
Παναθηναϊκός (Καντζιλιέρης): Ακρίβου 9, Μούλη 27, Κοίλια Π. 3, Κοίλια Ν., Καλαμπάκου 11 (2), Ευαγγελάτου, Αρβανίτη 4, Σλούκα 6 (2), Σιγάλα 4, Μαυράκη 4, Βασιλάκη 3 (1) και Τριανταφύλλου 6.
Αρκάδι (Πλευράκης): Κουλούρη Μ. 6, Κανδεράκη, Γιαλαμά, Ουρανού, Κουλούρη Σ. 5 (1), Σταυριανάκη 6, Κάσα 7, Φραγγελάκη 2, Καούκη 8 (1) και Ζουμπεράκη 2.