Τον Χουάν Κάρλος Ναβάρο είναι έτοιμος να προσπεράσει ο Νικ Καλάθης, σχετικά με τη λίστα των κορυφαίων παικτών σε ασίστ της Ευρωλίγκα.
Συγκεκριμένα ο Έλληνας γκαρντ χρειάζεται μόλις 4 ασίστ στο επερχόμενο παιχνίδι κόντρα στην ΤΣΣΚΑ Μόσχας προκειμένου να αφήσει πίσω του τον Ισπανό πρώην άσσο της Μπαρτσελόνα και από τη 10η θέση να περάσει στην 9η.
Μιλώντας με αριθμούς να πούμε πως ο «La Bomba» μετράει 834, ενώ στην 8η θέση είναι ο Νίκος Ζήσης με 885 ασίστ.
Στην χώρα μας προσγειώθηκε λίγο μετά τις 13:00 το αεροπλάνο που μετέφερε τον Ρικ Πιτίνο, ο οποίος είναι ο νέος προπονητής του Παναθηναϊκού.
Ο Αμερικανός τεχνικός με πτήση από το Κεντάκι μέσω Ζυρίχης, έφτασε το «Ελευθέριος Βενιζέλος» και την Αθήνα εκεί όπου τον περίμεναν πολλοί εκπρόσωποι του Τύπου.
Στις πρώτες του δηλώσεις ο 66χρονος προπονητής αποκάλυψε πως έχει ήδη υπογράψει το συμβόλαιό του, ενώ αναφέρθηκε και στον επερχόμενο αγώνα κόντρα του «τριφυλλιού» για την Ευρωλίγκα στην ΤΣΣΚΑ Μόσχας
«Υπέγραψα και είμαι έτοιμος να πάω στην προπόνηση στις 17.00. Το σουτ είναι μία αδυναμία που πρέπει να φτιάξουμε. Είναι μεγάλη πρόκληση για μένα η παρουσία μου στην Ευρωλίγκα. Έχουμε αρνητικό ρεκόρ και πρέπει να το φτιάξουμε. Δεν μπορούμε να αλλάξουμε πάρα πολλά πράγματα. Σε 48 ώρες παίζουμε με την ΤΣΣΚΑ. Θα πρέπει να βάλουμε άμυνες που δεν θα ξέρει ο αντίπαλος».
Για τις διαφορές που έχει το ευρωπαϊκό μπάσκετ, από το NBA και το NCAA τόνισε: «Έχω προπονήσει την εθνική του Πουέρτο Ρίκο, τους Νικς, τους Σέλτικς... Η βασική διαφορά είναι ότι η Euroleague είναι πιο... physical το παιχνίδι. Στο ΝΒΑ έχουν αλλάξει στους κανονισμούς και κάθε επαφή είναι πλέον φάουλ, ωστόσο αυτό δεν ισχύει στη Euroleague. Είναι ένα ωραίο μπάσκετ».
Για τον στόχο που έχει ερχόμενος στον Παναθηναϊκό: «Να φτάσουμε την ομάδα στο επίπεδο που θα μπορεί να κερδίζει, δεν γίνεται αυτό μέσα σε ένα βράδυ αλλά πρέπει να δώσουμε βάση στην άμυνα μας» και κατέληξε λέγοντας ότι: «Είναι μεγάλη πρόκληση για εμένα αυτή η αλλαγή κι ο ερχομός μου στη Euroleague».
Δείτε εικόνες από την άφιξη του Πιτίνο
Για τον πολύ δύσκολο αγώνα του Παναθηναϊκού κόντρα στην ΤΣΣΚΑ Μόσχας αλλά και για τον ερχομό του Ρικ Πιτίνο μίλησε στην «Πράσινη» της Τρίτης (26/12) ο Γιώργος Παπαγιάννης.
Για την εντός έδρας «μάχη» κόντρα στη «ρώσικη αρκούδα» ο Έλληνας σέντερ είπε: «Πρέπει να κάνουμε το αδύνατο δυνατό αλλά δεν είναι ακατόρθωτο. Πρέπει να πάρουμε νίκες. Η ΤΣΣΚΑ είναι μεγάλη δύναμη. Έχουν πολύ καλή ψυχολογία, παίζουν πάρα πολύ καλό μπάσκετ, αλλά θα προετοιμαστούμε με καθαρό μυαλό και θα προσπαθήσουμε να τους χτυπήσουμε στις αδυναμίες τους».
Αναφορικά με τον Πιτίνο ο πανύψηλος άσσος υπογράμμισε : «Ξέρουμε όλοι πόσο μεγάλος προπονητής είναι, πόσο μεγάλη εμπειρία έχει. Εμείς αν τελικά γίνει τον περιμένουμε να δουλέψουμε. Γιατί ακόμα δεν ξέρουμε τι θα γίνει ακριβώς. Με το καλό να έρθει και να βοηθήσει με τον τρόπο του για να εφαρμοστούν αυτά που θέλει να κάνει και να πετύχουμε».
Εν’ αναμονή του Ρικ Πιτίνο βρίσκονται όλοι στον Παναθηναϊκό, με τον Αμερικανό προπονητή να αναμένεται να φτάσει στη χώρα μας σήμερα (26/12) στις 13:20.
Στο πλαίσιο αυτό ο Ντίνος Μήτογλου πραγματοποίησε δηλώσεις στην «Πράσινη». Αναφερόμενος αρχικά στον 66χρονο τεχνικό ο Έλληνας φόργουορντ είπε: «Έχει τεράστιο όνομα και τεράστια εμπειρία. Τόσα χρόνια. Θα βάλει το λιθαράκι του και αυτός. Ξέρει με ποιον τρόπο μπορεί να βοηθήσει και θα το κάνει».
Ωστόσο ο νεαρός άσσος μίλησε και για την επερχόμενη αναμέτρηση των πρωταθλητών για την Ευρωλίγκα κόντρα στην ΤΣΣΚΑ Μόσχας λέγοντας: «Πρέπει να υπερασπιστούμε την έδρα μας. Η ΤΣΣΚΑ είναι πολύ καλή ομάδα. Πρέπει να τα δώσουμε όλα. Ότι έχουμε και δεν έχουμε και να πάρουμε την νίκη».
Όπως σας ενημερώσαμε, ο Ρικ Πιτίνο αναμένεται να φτάσει στη χώρα μας την Τετάρτη (26/12) προκειμένου να επισημοποιήσει την ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας του Παναθηναϊκού.
Όπως έγινε γνωστό ο Αμερικανός προπονητής θα προσγειωθεί στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» στις 13:20, προκειμένου να υπογράψει το νέο του συμβόλαιο και να υπάρξουν οι επίσημες ανακοινώσεις.
Να θυμίσουμε πως σήμερα το "τριφύλλι" ξεκίνησε την προετοιμασία του για τον αγώνα κόντρα στην ΤΣΣΚΑ Μόσχας που είναι προγραμματισμένος για την προσεχή Παρασκευή (28/12).
Την προετοιμασία του για τον αγώνα της Παρασκευής (28/12) κόντρα στην ΤΣΣΚΑ Μόσχας ξεκίνησε ο Παναθηναϊκός ανήμερα των Χριστουγέννων.
Οι «πράσινοι» παρόλο τις άγιες ημέρες που διανύουμε βρέθηκαν στο κλειστό του ΟΑΚΑ και ξεκίνησαν την προετοιμασία τους για τον επερχόμενο αγώνα.
Το ευχάριστό νέο έρχεται από τον Ιωάννη Παπαπέτρου που ακολούθησε ένα μέρος του κανονικού προγράμματος, ενώ ο Κιθ Λάνγκφορντ έκανε θεραπεία προκειμένου να ξεπεράσει τη θλάση που τον ταλαιπωρεί.
Όλοι οι υπόλοιποι παίκτες βρίσκονται κανονικά στη διάθεση του Γιώργου Βόβορα, ενώ να θυμίσουμε πως άπαντες στους πρωταθλητές κινούνται στους ρυθμούς του Ρικ Πιτίνο, ο οποίος την Τετάρτη (26/12) στις 13:20 θα προσγειωθεί στο «Ελευθέριος Βενιζέλος».
Το θέμα του Ρικ Πιτίνο βρίσκεται πάντα σε πρώτο πλάνα σε ότι αφορά την ειδησεογραφία του Παναθηναϊκού, με τις εξελίξεις να τρέχουν ακόμα και ανήμερα των Χριστουγέννων.
Όπως ενημερωθήκατε από το πρωί ο Αμερικανός προπονητής τα ξημερώματα των Χριστουγέννων με ανάρτησή του στο twitter επισημοποίησε πως θα βρεθεί στη χώρα μας για να αναλάβει τους πρωταθλητές Ελλάδας, ευχαριστώντας παράλληλα τον ιδιοκτήτη της ΚΑΕ, Δημήτρη Γιαννακόπουλο.
Μάλιστα όπως όλα δείχνουν ο 66χρονος αναμένεται να φτάσει στη χώρα μας την Τετάρτη (26/12) το μεσημέρι προκειμένου να ολοκληρωθεί και τυπικά το θέμα και να υπάρξουν οι επίσημες ανακοινώσεις. Αν όλα πάνε καλά τότε ο Πιτίνο θα βρίσκεται στο ΟΑΚΑ την Παρασκευή (28/12), όταν και το «τριφύλλι» θα αντιμετωπίσει την ΤΣΣΚΑ Μόσχας, ωστόσο είναι δεν έχει ξεκαθαριστεί ακόμα αν θα βρίσκεται στον πάγκο των πρωταθλητών.
Τέλος να σημειωθεί πως ο Αμερικανός έχει μπει ήδη σε ελληνικό μουντ, ευχόμενος στα Ελληνικά «Καλά Χριστούγεννα», με ανάρτησή τους στο twitter.
Δείτε την ανάρτηση
Μπορεί να μην έχει ξεκινήσει ακόμη η μεταγραφική περίοδος του Ιανουαρίου, ωστόσο δημοσιεύματα πηγαίνουν ένα βήμα παραπέρα και αναφέρουν πιθανούς μεταγραφικούς στόχους του Παναθηναϊκού για το προσεχές καλοκαίρι.
Ελπίζοντας πως το «τριφύλλι» θα μπορεί να κινηθεί χωρίς περιορισμούς στο μεταγραφικό παζάρι, η εφημερίδα LiveSport αναφέρει πως ο Φράνκο Μάζουρεκ του Παναιτωλικού είναι μία από τις περιπτώσεις που ήδη έχουν ξεχωρίσει οι Νίκος Νταμπίζας και Γιώργος Δώνης.
Ο Αργεντινός μεσοεπιθετικός έχει συμβόλαιο μέχρι το καλοκαίρι με την ομάδα του Αγρινίου και έτσι από τον Γενάρη μπορεί να συζητήσει με όποια ομάδα επιθυμεί.
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως μέχρι τώρα ο 25χρονος άσος έχει 4 γκολ και 2 ασίστ σε 14 ματς.
Δηλώσεις στην εφημερίδα «Sportime» πραγματοποίησε ο υφυπουργός αθλητισμού, Γιώργος Βασιλειάδης, απαντώντας σε πολλά θέματα που αφορούν τον Παναθηναϊκό.
Ο κος Βασιλειάδης μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στο κατά πόσο είναι υλοποιήσιμο το γήπεδο στον Βοτανικό, αλλά και για τις εκκρεμότητες σχετικά με τον συντελεστή δόμησης για την υλοποίηση του Athens Alive. Επιπλέον διαχώρισε το ενδιαφέρον της ΚΑΕ Παναθηναϊκός για τη χρήση του ποδηλατοδρομίου αλλά και του Athens Alive, σε σχέση ότι και τα δύο πρότζεκτ έχουν κοινό πρόσωπο αυτό του Δημήτρη Γιαννακόπουλου.
Αναλυτικά όσα είπε ο υφυπουργός Αθλητισμού
Για το αν είναι υλοποιήσιμο ένα γήπεδο στον Βοτανικό: «Αν υπήρχε κάποιος επενδυτής στον Παναθηναϊκό, ο οποίος θα ήταν διατεθειμένος να προχωρήσει το πλάνο, με τη σύμφωνη βέβαια γνώμη του Ερασιτέχνη, τότε πράγματι θα μπορούσε να προχωρήσει. Γιατί είναι δικαστικά και νομικά ξεκαθαρισμένο, υπάρχει απόφαση του ΣτΕ που οριοθετεί τι και πώς μπορεί να γίνει. Επομένως, θα μπορούσε να προχωρήσει χωρίς πολλές διαδικασίες».
Για το αν θα νομοθετηθεί άμεσα η αλλαγή του συντελεστή δόμησης για το Athens Alive: «Το ερώτημα αυτό δεν μπορεί να απαντηθεί μονολεκτικά. Υπάρχει μια συγκεκριμένη διαδικασία που ακολουθείται, με βάση το υφιστάμενο πλαίσιο της πολεοδομικής νομοθεσίας. Σ΄ αυτό το σημείο βρισκόμαστε σε μια επεξεργασία ενός νέου χωρικού σχεδιασμού για το Ολυμπιακό Στάδιο. Είναι διαδικασία αρκετά σύνθετη. Το διάστημα που θα κρατήσει δεν μπορεί να απαντηθεί, εξαρτάται και από τα όποια προβλήματα παρουσιαστούν στην πορεία. Το σημαντικό είναι ότι η διαδικασία έχει ξεκινήσει».
Για τον χρόνο που χρειάζεται η έκδοση του Προεδρικού Διατάγματος: «Όλα συνδέονται μεταξύ τους. Πρέπει να γίνει μια διαδοχική σειρά πράξεων. Οποιαδήποτε εκτίμηση θα ήταν παρακινδυνευμένη. Το πιο σημαντικό για εμάς ήταν να ξεκινήσει η διαδικασία. Από τη στιγμή που ξεκίνησε, νομίζω ότι σ΄ ένα λογικό χρονικό διάστημα θα μπορούμε να έχουμε περισσότερες λεπτομέρειες».
Για το αν προκαλεί νομικό πρόβλημα πως η χρήση γης του ΟΑΚΑ είναι κοινωφελής: «Σε όλες τις συζητήσεις για την οποιαδήποτε αξιοποίηση του ΟΑΚΑ, ο κομβικός άξονας είναι η προστασία του ερασιτεχνικού αθλητισμού. Το καλό της πρότασης του Athens Alive είναι ακριβώς αυτό. Ότι έχει λάβει υπόψιν και τις ανάγκες της ΕΟΕ, των εθνικών ομάδων και των Ομοσπονδιών. Επομένως, αυτό που συζητείται είναι η χρήση του πέρα από τις υφιστάμενες. Με απόλυτο σεβασμό στις εθνικές Ομοσπονδίες και ομάδες. Άρα, λοιπόν, νομίζω ότι αυτό που θέσατε επί της ουσίας δεν αποτελεί πρόβλημα. Εξάλλου, αυτό είναι που δίνει αξία στο ΟΑΚΑ: Η συνύπαρξη του ερασιτέχνη με τον κορυφαίο αθλητή».
Για το αν συμμερίζεται την αισιοδοξία της Redstone για τις εξελίξεις: «Οι διαδικασίες προχωρούν απ΄ όλα τα συναρμόδια υπουργεία για να σχεδιάσουμε το ΟΑΚΑ της επόμενης ημέρας. Δεν μένουμε στα λόγια. Εμείς ψάχνουμε τον τρόπο, ούτως ώστε να καταστήσουμε το ΟΑΚΑ έναν μεγάλο αθλητικό, αλλά και ταυτόχρονα οικονομικό πόλο. Ξαναλέω, και για μένα αυτό είναι το πιο σημαντικό: Στις προτάσεις για το Athens Alive υπάρχει απόλυτος σεβασμός στον ερασιτεχνικό αθλητισμό και, κυρίως, στις Ομοσπονδίες μας. Αυτό για εμάς είναι σημείο κλειδί».
Για το αν υπάρχουν ανησυχία με πιθανό «μαρασμό» του ΟΑΚΑ, αν ο Παναθηναϊκός πάει σε άλλη λύση: «Το ΟΑΚΑ είναι ένας ζωντανός οργανισμός, δεν μαραζώνει. Πάντοτε, βέβαια, οι συμπράξεις με μεγάλες ΠΑΕ βοηθούν. Κατ΄ εμέ ένα γήπεδο για να είναι βιώσιμο, θα πρέπει να έχει γύρω του κι άλλες εμπορικές χρήσεις. Δηλαδή δεν μπορεί να είναι βιώσιμο αν λειτουργεί μια φορά την εβδομάδα. Πρέπει να έχει συνεχώς κόσμο και κίνηση. Κατά τη γνώμη μου η Πολιτεία θα πρέπει να βοηθά, προκειμένου να υλοποιούνται τέτοια πλάνα. Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ΟΑΚΑ, έτσι; Αφού μιλάμε για τον Παναθηναϊκό, αυτό μπορεί να σημαίνει και Βοτανικός. Αλλά αυτό το βλέπει ο επιχειρηματίας που βλέπει τους όρους που καθορίζουν τη δραστηριότητά του».
Για την επιθυμία της ΚΑΕ Παναθηναϊκός σχετικά με τη χρήση του Ποδηλατοδρομίου: «Με την ΚΑΕ Παναθηναϊκός υπάρχει μία χρόνια συνεργασία μέσω του ΟΑΚΑ. Προέκυψε πρόταση για να γίνει χρήση όχι του Ποδηλατοδρομίου, πολλώ δε μάλλον καταστροφή του γιατί έχουν ακουστεί διάφορα που στην πραγματικότητα δεν έχουν κανένα έρεισμα. Η πρόταση ήταν για τον κενό χώρο εσωτερικά του Ποδηλατοδρομίου. Το συζητήσαμε, αλλά στη λογική ότι μεταφέρονται εκεί ακαδημίες-προπονητικό και, άρα φεύγουν από τα βοηθητικά γήπεδα του ΟΑΚΑ. Επί της ουσίας δηλαδή, απλά αλλάζει χωροθέτηση της ήδη υπάρχουσας κατάστασης. Δεν ξέρω που θα καταλήξουν οι συζητήσεις με το ΟΑΚΑ, αλλά υπάρχει και το ενδεχόμενο να παραμείνει η κατάσταση ως έχει».
Για το γεγονός πως ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος είναι ο διοικητικός ηγέτης της ΚΑΕ και εταίρος στο Athens Alive: «Δεν συνδέονται μεταξύ τους. Μιλάμε για δύο διαφορετικά πλάνα. Αν προχωρούσε το Athens Alive, προφανώς και θα ήταν διαφορετικά τα δεδομένα και για τη χρήση του Ποδηλατοδρομίου. Δεν θέλω, όμως, να υπεισέλθω στα ενδοοικογενειακά ή τα επιχειρηματικά του Παναθηναϊκού. Αυτή τη στιγμή το ερώτημα δεν είναι ποιο από τα δύο πλάνα είναι εφικτό να προχωρήσει. Κι επειδή αντιλαμβάνομαι ότι αναφέρεστε και στο ποδοσφαιρικό τμήμα, το ερώτημα είναι πώς θα προχωρήσει στη συνέχεια. Αγωνιστικά έχει βρει έναν βηματισμό και είναι ιδιαίτερα ελκυστική από την άποψη ότι έχει νέους, Έλληνες παίκτες. Μιλάμε για μία ομάδα που έχει κερδίσει τους αντικειμενικούς λάτρεις του ποδοσφαίρου. Είναι εξαιρετική η δουλειά που έχει κάνει ο προπονητής Γιώργος Δώνης».
Μπορεί το συμβόλαιο του Ουσμάν Κουλιμπαλί με τον Παναθηναϊκό να ολοκληρώνεται το προσεχές καλοκαιρί, ωστόσο αυτό είναι κάτι που δεν απασχολεί τον αμυντικό από το Μάλι, τουλάχιστον τη δεδομένη χρονική στιγμή.
Με δηλώσεις του στη LiveSport ο αμυντικός του «τριφυλλιού» σημείωσε πως όποια απόφαση θα παρθεί στο τέλος της σεζόν, ενώ υπογράμμισε πως ακόμα δεν έχει προχωρήσει σε κάποια επαφή με τους ανθρώπους της ομάδας.
«Σκέφτομαι το σήμερα. Είμαι εδώ, παίζω για τον Παναθηναϊκό και θα αποφασίσουμε στο τέλος της σεζόν. Ακόμα δεν έχω μιλήσει με την ομάδα. Είναι κάτι που θα γίνει αργότερα. Επαναλαμβάνω ότι είμαι εδώ, απολαμβάνω να παίζω για τον Παναθηναϊκό και όταν έρθει η ώρα θα το συζητήσω με τους ανθρώπους της ομάδας. Τότε θα ακούσω τι θα μου προτείνουν, θα πως τι θέλω και θα δούμε πώς θα καταλήξει η συζήτηση. Τώρα με απασχολούν τα παιχνίδια του Παναθηναϊκού και σκέφτομαι μόνο αυτό», ανέφερε μεταξύ άλλων.