Τρεις αθλητές του Παναθηναϊκού συμμετείχαν στο μίτινγκ της Ιερουσαλήμ.
Η Δήμητρα Γναφάκη, λίγες ημέρες μετά την καλή της παρουσία στο Βαλκανικό πρωτάθλημα, τερμάτισε στην 3η θέση στα 400 μ. εμπ. με χρόνο 57.71 δευτερόλεπτα. Η αθλήτρια του Παναθηναϊκού έχει τρέξει φέτος την απόσταση σε 57.24.
Ο Δημήτρης Λεβαντίνος, παρότι έτρεξε από τον δεύτερο διάδρομο και χτύπησε το δέκατο εμπόδιο, πέτυχε φετινό ρεκόρ και τρίτη επίδοση καριέρας με 50.65, επίδοση που του έδωσε την τέταρτη θέση στο σύνολο των σειρών. Ο Γιάννης Βοσκόπουλος έτρεξε στα 100 μέτρα και κατέλαβε τη δωδέκατη θέση με χρόνο 10.46 δευτερόλεπτα.
Tags: