Ο Χρήστος Ρούμτσιος συμμετείχε σε μίτινγκ στη Σλοβακία.

Ο αθλητής του Παναθηναϊκού, λίγες ημέρες μετά τη σπουδαία κούρσα που έκανε στο Βαλκανικό πρωτάθλημα, έτρεξε στο TIPOS Atletické Kritérium στην πόλη Μπάνσκα Μπίστριτσα. Tερμάτισε στην τέταρτη θέση στα 110 μ. με εμπόδια με χρόνο 14.01 (+0,3), σε μια κούρσα κατά την οποία χτύπησε το όγδοο εμπόδιο και έχασε τον ρυθμό του στα τελευταία μέτρα.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram