Την ομάδα της Κύμης αντιμετωπίζει απόψε ο Παναθηναϊκός στο παιχνίδι που κλείνει την αυλαία της 13ης αγωνιστικής της Basket League (15:30, ΕΡΤ2).
Οι «πράσινοι» μετά από μία ακόμη «διαβολοβδομάδα» για την Ευρωλίγκα, στρέφουν και πάλι την προσοχή τους στις εγχώριες διοργανώσεις, κόντρα στην ομάδα της Εύβοιας η οποία βρίσκεται στην τελευταία θέση του βαθμολογικού πίνακα.
Μπορεί το σημερινό παιχνίδι για τους «πράσινους» να μην είναι τίποτα παραπάνω από μία ακόμα υποχρέωση, ωστόσο έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον καθώς το ντεμπούτο του με την «πράσινη» φανέλα θα κάνει ο Σον Κιλπάτρικ. Ο Αμερικανός γκαρντ δηλώθηκε στη λίστα του πρωταθλήματος αντί του τραυματία Κιθ Λάνγκγφορντ, ο οποίος θα απουσιάσει όπως και ο Θανάσης Αντετοκούνμπο.
Από κει και πέρα οι υπόλοιποι παίκτες βρίσκονται στη διάθεση του Ρικ Πιτίνο, ο οποίος θα έχει τη δυνατότητα να πάρει μία πρώτη γεύση του νέου μεταγραφικού αποκτήματος του «τριφυλλιού» λίγες ημέρες πριν το πολύ σημαντικό αγώνα για την Ευρωλίγκα κόντρα στη Ζαλγκίρις Κάουνας.
Ημέρα ντέρμπι είναι η σημερινή για τον Παναθηναϊκό, ο οποίος στο πλαίσιο της 12ης αγωνιστικής της VolleyLeague θα φιλοξενήσει τον ΠΑΟΚ στο κλειστό της Κυψέλης (17:30, ΕΡΤ2).
Μέσα σε κλίμα βαρύ πένθους, λόγω του θανάτου της γυναίκας του προπονητή του «τριφυλλιού», Δημήτρη Ανδρεόπουλου και μητέρας του αθλητή Χαράλαμπου Ανδρεόπουλου, οι «πράσινοι» έχουν ένα λόγο παραπάνω να επικεντρωθούν αποκλειστικά στον αγώνα και να φτάσουν στη νίκη, απέναντι σε ένα ποιοτικό αντίπαλο.
Μάλιστα παρόλο το γεγονός πως η εξώδιος ακολουθία θα ψαλεί την Τρίτη (στις 12 το μεσημέρι , από τον Ιερό Ναό Ταξιαρχών Κορυδαλλού) και παρά το πένθος τόσο ο προπονητής, όσο και ο αθλητής θα αγωνιστούν κανονικά.
Οι «πράσινοι» που δεν αντιμετωπίζουν αγωνιστικά προβλήματα αναμένεται να έχουν τον κόσμο στο πλευρό τους, καθώς οι οπαδοί του «τριφυλλιού» αναμένεται να δώσουν δυναμικό παρόν, δημιουργώντας έτσι μία ζεστή ατμόσφαιρα στο γήπεδο.
Τέλος να θυμίσουμε πως το συγκεκριμένο παιχνίδι είναι το πρώτο για τον Παναθηναϊκό το 2019, ενώ να σημειωθεί πως το «τριφύλλι» απέχει στη βαθμολογία από τον «δικέφαλο» μόλις δύο βαθμούς.
Διαιτητές της αναμέτρησης θα είναι οι Κουτσούλας και Ονόπας.
Δείπνο με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλου και τον Μάνο Παπαδόπουλου, είχε ο Ρικ Πιτίνο, ο οποίος, γνωστοποίησε τη συνάντησή του με τους δύο ισχυρούς άντρες του Παναθηναϊκού, από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Συγκεκριμένα ο Αμερικανός τεχνικός σε ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο twitter έγραψε: «Είχα δείπνο με τους εκπληκτικούς κυρίους Δημήτρη Γιαννακόπουλο, Μάνο Παπαδόπουλο. Έχουν πάθος, δίψα και κίνητρο. Λατρεύω να δουλεύω μαζί τους».
Δείτε την ανάρτηση
Ο Παναθηναϊκός δεν κατάφερε να φύγει με τους τρεις βαθμούς της νίκης κόντρα στην Ξάνθη, δεχόμενος το γκολ της ισοφάρισης στο 96’, αν και οι «πράσινοι» είχαν κάνει την ανατροπή στο ματς με τα γκολ του Μπουζούκη και του Κολοβέτσιου.
Δείτε στιγμιότυπα από τον αγώνα της 16ης αγωνιστικής.
Αφελής χαρακτήρισε την αντίδραση των παικτών του στις καθυστερήσεις του αγώνα κόντρα στην Ξάνθη ο τεχνικός του Παναθηναϊκού, Γιώργος Δώνης.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο έμπειρος τεχνικός:
Για τη γεύση που του αφήνει το ματς: «Ξέραμε από την έναρξη του ματς ποια ήταν τα κομμάτια που θα αντιμετωπίζαμε. Πήρα την απόφαση να ξεκινήσω τρεις παίκτες που δεν ήταν απόλυτα έτοιμοι, τον Μακέντα, τον Μπουζούκη και τον Μουνιέ. Είπαμε στα παιδιά να προσπαθήσουμε να έχουμε σταθερότητα και να ελέγχουμε το ματς. Στο πρώτο μισάωρο το ματς ήταν ισορροπημένο, δεν υπήρξαν ιδιαίτερες απειλές. Νομίζω το ματς άλλαξε μετά το 30’, ήμασταν πολύ καλοί, είχαμε πολύ καλή ένταση με τέμπο και συνεργασίες. Μέχρι και την τελευταία φάση δεν δώσαμε κανένα δικαίωμα στον αντίπαλο να απειλήσει. Θα σταθώ ότι στα τελευταία λεπτά είχαμε τέσσερις φορές την μπάλα στα πόδια μας και φερθήκαμε με αφέλεια. Ήμασταν πολύ αφελείς. Δώσαμε τη δυνατότητα στον αντίπαλο για κάποια κόρνερ».
Για το πέναλτι της Ξάνθης: «Δεν θα απαντήσω. Δεν απαντάω ποτέ για τη διαιτησία».
Για το πως θα διαχειριστεί τα συναισθήματα των παιδιών: «Νομίζω ότι όταν δέχεσαι την ισοφάριση σε νεκρό χρόνο όποια ομάδα και αν είναι αυτή, το συναίσθημα είναι το ίδιο. Αυτά θα κρατήσουν σήμερα το βράδυ και στη συνέχεια φεύγουν. Άσχετα αν ο διαιτητής είχε δίκιο λογικό είναι να αντιδράσουν. Προχωράμε γιατί έχουμε μακρύ δρόμο».
Τα διαπιστευτήριά του πως πρόκειται για Ο-Μ-Α-Δ-Α κατέθεσε για μία ακόμα φορά ο Παναθηναϊκός, ο οποίος ωστόσο δεν κατάφερε να πάρει τους τρεις βαθμούς της νίκης καθώς είδε την Ξάνθη να φεύγει με το βαθμό της ισοπαλίας (2-2) από το ΟΑΚΑ με εύστοχη εκτέλεση πέναλτι στο 96’.
Οι μάγκες του Γιώργου Δώνη αν και βρέθηκαν πίσω στο σκορ στο 19’, με αντεπίθεση διαρκείας στο δεύτερο ημίχρονο γύρισαν υπέρ τους το εις βάρος τους σκορ, όμως είδαν τον διαιτητή Ευαγγέλου στο 94’ να καταλογίζει πέναλτι σε μαρκάρισμα του Μαυρομμάτη στον Κάστρο, με το οποίο η ομάδα της Θράκης ισοφάρισε στο τελικό 2-2.
Με τετράδα στην άμυνα και σχηματισμό 4-2-3-1 παρέταξε τον Παναθηναϊκό ο Γιώργος Δώνης. Ο Διούδης κάθισε κάτω από τα δοκάρια, ενώ οι Γιόχανσον, Κολοβέτσιος, Μαυρομμάτης και Ινσούα αποτέλεσαν την αμυντική τετράδα από τα δεξιά προς τα αριστερά. Αμυντικά χαφ ήταν οι Κάτσε και Δώνης, τριάδα μπροστά τους οι Χατζηγιοβάνης, Μουνιέ και Μπουζούκης και στην κορυφή ο Μακέντα.
Από τη μεριά του ο Μίλαν Ράσταβατς επέλεξε και αυτός το 4-2-3-1 με τον Ζίβκοβιτς κάτω από τα γκολπόστ και τετράδα στην άμυνα τους Μπαξεβανίδη, Λισγάρα, Κασαδο και Σιλά. Ο Κοβάσεβιτς και Μελιόπουλος ήταν τα δύο αμυντικά χαφ, με τους Ντουριτσκοβιτς, Κάντα Μπρίτο να βρίσκονται πίσω από τον προωθημένο Κάστρο.
Τα πρώτα 15 λεπτά του αγώνα κύλισαν χωρίς να υπάρχει κάτι το αξιοσημείωτο, με τις δύο ομάδες να ψάχνουν τα πατήματά τους μέσα σε μία παγωμένη ατμόσφαιρα με αρκετό κρύο. Στο 18’ η Ξάνθη είχε την πρώτη της καλή στιγμή στο ματς με τον Σιλά να σουτάρει μέσα από την περιοχή, τη μπάλα να βρίσκει στον Κολοβέτσιο και τον Διούδη να διώχνει σε κόρνερ.
Όπως φαίνεται αυτή ήταν η προειδοποιητική βολή των φιλοξενούμενων καθώς ένα λεπτό αργότερα (19’) πήραν προβάδισμα στο σκορ. Η άμυνα του Παναθηναϊκού δεν μπόρεσε να απομακρύνει σωστά και έτσι η μπάλα έφτασε στον Κάντα, ο οποίος σούταρε μονοκόμματα η μπάλα κόντραρε στο κεφάλι του Κάστρο και άλλαξε πορεία καταλήγοντας στο δίχτυα του Διούδη κάνοντας το 0-1.
Ο Παναθηναϊκός ανέβασε στροφές και προσπάθησε να αντιδράσει, όμως το δυνατό σουτ του Γιόχανσον στο 29’ βρήκε σε ετοιμότητα τον Ζίβκοβιτς που έδιωξε σε κόρνερ, στην καλύτερη ευκαιρία των «πρασίνων» μέχρι εκείνο το σημείο.
Οι «πράσινοι» συνέχισαν να έχουν την κατοχή της μπάλας, ωστόσο δεν μπορούσαν να φτάσουν με τις καλύτερες προϋποθέσεις απέναντι από τον τερματοφύλακα της Ξάνθης. Στο 43’ ο Μπουζούκης σούταρε στην κίνηση έξω από τη μεγάλη περιοχή όμως ο Ζίβκοβιτς ήταν και πάλι εκεί για να διώξει με γροθιές. Κάπως έτσι ολοκληρώθηκε το πρώτο ημίχρονο, με τους «πράσινους» να καλούνται να αλλάξουν την εις βάρους τους κατάσταση στα εναπομείναντα 45 λεπτά.
Στο δεύτερο ημίχρονο οι δύο ομάδες ξεκίνησαν χωρίς αλλαγές, με την εικόνα των τελευταίων λεπτών του πρώτου ημιχρόνου να επαναλαμβάνεται. Οι γηπεδούχοι έλεγχαν το ματς και έψαχναν το γκολ της ισοφάρισης. Αυτό ήρθε αρκετά νωρίς καθώς στο 49’ ο Μπουζούκης μέσα από η μεγάλη περιοχή σούταρε στη δεξιά γωνία του Ζίβκοβιτς και έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα κάνοντας το 1-1.
Το γκολ του Μπουζούκη έδωσε νέο ενδιαφέρον στο ματς, ο ρυθμός του οποίου έγινε πιο γρήγορος με το «τριφύλλι» να είναι και πάλι η ομάδα που έδειχνε μεγαλύτερη θέληση. Στο 60’ ο Γιώργος Δώνης προχώρησε στη πρώτη του κίνηση αποσύροντας τον Μουνιέ και περνώντας στη θέση του τον Βέργο, αλλάζοντας το σύστημα σε 4-4-2.
Παίζοντας με δύο φορ οι γηπεδούχοι έγιναν ακόμα πιο απειλητικοί με τον Βέργο να απειλεί στο 62’ και τον Ζίβκοβιτς να σώζει πάνω στη γραμμή, ενώ στο επόμενο λεπτό (63’) να σκοράρει, όμως το γκολ να ακυρώνεται σωστά καθώς βρισκόταν σε θέση οφσάιντ.
Το γκολ ήταν θέμα χρόνου για το «τριφύλλι» και ήρθε στο 68’. Σε ακόμα μια επίσκεψη στα καρέ της Ξάνθης η μπάλα έφτασε στον Δώνη, ο οποίος σούταρε έξω από τη μεγάλη περιοχή με την άμυνα των φιλοξενούμενων να διώχνει ασταθώς και ο Κολοβέτσιος με ψηλοκρεμαστή κεφαλιά από κοντά έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα κάνοντας το 2-1.
Ο σκόρερ του πρώτου τέρματος, Γιάννης Μπουζούκης, έδωσε τη θέση του στον Ηλία Χατζηθεοδωρίδη στο 72ο λεπτό, στη δεύτερη αλλαγή του Δώνη, με τον Παναθηναϊκό να ψάχνει και το τρίτο γκολ, όμως το τρομερό σουτ του Κάτσε στο 75’ βρήκε τη συμβολή των δοκαριών του Ζίβκοβιτς και στέρησε από τον Αλβανό μέσο ένα καταπληκτικό γκολ.
Ο Μακέντα στο 80’ έφτασε πολύ κοντά στο 3-1, όμως δεν μπόρεσε να νικήσει σε τετ α τετ τον Ζίβκοβιτς που απομάκρυνε σε κόρνερ. Ενώ όλα έδειχναν πως ο Παναθηναϊκός θα έφτανε στη νίκη ο Ευαγγέλου στο 94' καταλόγισε πέναλτι για μαρκάρισμα του Μαυρομμάτη στον Κάστρο, ο οποίος νίκησε τον Διούδη και έγραψε το τελικό 2-2.
Παναθηναϊκός: Διούδης, Γιόχανσον, Κολοβέτσιος, Μαυρομμάτης, Ινσούα, Κάτσε, Δώνης, Χατζηγιοβάννης, Μπουζούκης (73’ Χατζηθεοδωρίδης), Μουνιέ (60’ Βέργος), Μακέντα (89' Κουλιμπαλί).
Ξάνθη: Ζίβκοβιτς, Μπαξεβανίδης, Λισγάρας, Κασάδο, Σιλά, Κοβάσεβοτς, Καντά (70’ Μπαριέντος), Μπρίτο (81’ Σαρπόνγκ), Ντουρίτσκοβιτς, Μελιόπουλος, Κάστρο.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Την προετοιμασία του για τον αγώνα της Δευτέρας (14/1) κόντρα στην Κύμη ολοκλήρωσε ο Παναθηναϊκός, με τον Σον Κιλπάτρικ να κάνει το ντεμπούτο του με τη φανέλα του «τριφυλλιού».
Ο Αμερικανός γκαρντ πήρε τη θέση του τραυματία Κιθ Λάνγκφορντ, ο οποίος έμεινε εκτός λίστας για το ελληνικό πρωτάθλημα, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως εκτός μάχης για το ματς κόντρα στην ομάδα της Εύβοιας είναι και ο Θανάσης Αντετοκούνμπο.
Από κει και πέρα όλοι οι υπόλοιποι παίκτες βρίσκονται στη διάθεση του Ρικ Πιτίνο, συμμετέχοντας κανονικά στη σημερινή προπόνηση.
Παίκτης του Παναθηναϊκού θα παραμείνει μέχρι το 2022 ο Δημήτρης Κολοβέτσιος, ο οποίος ανανέωσε τη συνεργασία του με τους «πράσινους».
Συγκεκριμένα, πριν την έναρξη της αναμέτρησης κόντρα στη Ξάνθη, ανακοινώθηκε και επίσημα από τα μεγάφωνα του ΟΑΚΑ πως ο Έλληνας επιθετικός θα παραμείνει στο «τριφύλλι» για τα επόμενα τρία χρόνια.
Έτσι μπήκε οριστικό τέλος στην υπόθεση του Έλληνα αμυντικού και σειρά πλέον θα πάρει ο Ουσμάν Κουλιμπαλί.
Με τετράδα στην άμυνα και πιθανότερο σχηματισμό το 4-2-3-1 θα παρατάει τον Παναθηναϊκό κόντρα στην Ξάνθη ο Γιώργος Δώνης.
Ο Διούδης θα είναι αυτός που θα καθίσει κάτω από τα δοκάρια, με τους Γιόχανσον, Κολοβέτσιο, Μαυρομμάτη και Ινσούα να αποτελούν την αμυντική τετράδα από τα δεξιά προς τα αριστερά.
Αμυντικά χαφ θα είναι οι Κάτσε και Δώνης, τριάδα μπροστά τους οι Χατζηγιοβάνης, Μουνιέ και Μπουζούκης και στην κορυφή τον Μακέντα.
Η ενδεκάδα της Ξάνθης: Ζίβκοβιτς, Μπαξεβανίδης, Κοβάσεβιτς, Ντουρίτσκοβιτς, Κάντα, Κάστρο, Σιλά, Μελιόπουλος, Λισγάρας, Κασάδο και Μπρίτο
Αναλυτικότερο ρεπορτάζ αναμένεται μετά το τέλος του αγώνα ο οποίος θα ξεκινήσει στις 19:00.
Με νίκη ξεκίνησε τις αγωνιστικές τις υποχρεώσεις για το 2019 η γυναικεία ομάδα μπάσκετ του Παναθηναϊκού, η οποία επικράτησε της Αγίας Παρασκευής με 45-38 και παρέμεινε μόνη πρώτη στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα της Α2.
Τα κορίτσια του Γιώργου Καντζιλιέρη αν και δυσκολεύτηκαν για ένα ημίχρονο, στην επανάληψη ανέβασαν στροφές και με τη βοήθεια του κόσμου που βρέθηκε για μία ακόμα φορά στο «Παύλος Γιαννακόπουλος», έφτασαν στη νίκη, συνεχίζοντας έτσι το δρόμο προς την επιστροφή στην Α1.
Το πρώτο ημίχρονο βρήκε το «τριφύλλι» να προηγείται με 24-21, οι «πράσινες αμαζόνες» στο δεύτερο μέρος ανέβασαν σταδιακά την απόδοσή τους και έφτασαν στο τελικό 45-38.
Μοναδικό αρνητικό νέο το γεγονός πως στο τέλος του αγώνα η Σύνθια Εζέτζα αποχώρησε τραυματίας και πλέον αναμένεται να κάνει τις απαραίτητε εξετάσεις γα να φανεί το μέγεθος του προβλήματος.
Τα δεκάλεπτα: 13-6, 24-21, 39-29, 45-38
Παναθηναϊκός (Καντζιλιέρης): Κάσδαγλη 1, Μούλη 14, Μαυράκη, Κοίλια Ν., Ακριβού, Ευαγγελάτου, Αρβανίτη, Σλούκα 21 (2), Μούτσα , Σιγάλα 2, Εζέτζα 7 και Τριανταφύλλου
Αγία Παρασκευή (Αναγνωστόπουλος): Γκαγκανάτσου, Κλειτσα 7 (1), Γκανιά, Κονμτογιάννη 2, Γρίσπου 11 (1), Τσέρου 10 (2), Παπαντώνη, Ακρίβου, Πετυχάκη, Αμίτση, Κούκη, Ανωγειανάκη 8.