Το τμήμα ράγκμπι του Παναθηναϊκού θα λάβει μέρος στο πρώτο Διασυλλογικό-Τουρνουά Ανάπτυξης-Επίδειξης Ράγκμπι για τη φετινή χρονιά, το Σάββατο 19/1/2019 στο Δημοτικό Γήπεδο Ανθήλης του Δήμου Λαμιέων.
Οι ομάδες μας (άνδρες-γυναίκες) θα συμμετάσχουν στην διοργάνωση, η οποία θα είναι για Άνδρες (10s) και για Γυναίκες (7s).
Ο Άντριαν Πέιν επέστρεψε για λογαριασμό του Παναθηναϊκού και ο Αμερικανός σέντερ λίγη ώρα αργότερα έστειλε το δικό του μήνυμα. Με ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο 27χρονος άσσος ανέφερε: «Μόλις έφτασα στην Αθήνα. Είμαι ενθουσιασμένος που επιστρέφω».
Λίγο νωρίτερα ο Αμερικανός είχε τονίσει στις πρώτες του δηλώσεις
«Νιώθω υπέροχα που επέστρεψα εδώ και ανυπομονώ να παίξω μπάσκετ. Μπορεί η ομάδα να μην παίζει ιδανικά αλλά υπάρχει λίγος χρόνος για να το κάνουμε. Είμαι ενθουσιασμένος που ήρθα εδώ και θα συμβάλω σε αυτή την αλλαγή. Οπωσδήποτε στη πρώτη χρονιά υπήρχε και μια περίοδος προσαρμογής, ενώ τώρα θα χρειαστώ λιγότερο χρόνο».
Για τον Ρικ Πιτίνο είπε: «Είναι εκπληκτικό να αγωνιστώ για αυτόν τον θρυλικό προπονητή που είναι στο Hall of fame και ο οποίος αγαπάει τη νίκη, είναι εξαιρετικός προπονητής και μπορεί να μας οδηγήσει σε πολλά επιτυχή αποτελέσματα. Ήρθα εδώ για να παίξω, για να κερδίσω και να παίξω με πάθος έτσι ώστε να έρθουν οι νίκες. Είναι μια εκπληκτική ομάδα ο Παναθηναϊκός και με τη συμβολή μας θα πετύχουμε τους στόχους μας που δεν είναι άλλος από τη νίκη».
Για τους οπαδούς σημείωσε: «Οι οπαδοί είναι οι καλύτεροι που υπάρχουν, έχουν φοβερό πάθος για την ομάδα σε κάθε αγώνα και είναι εκπληκτικό που γύρισα πίσω να παίξω και γι' αυτούς».
Δείτε την ανάρτηση

Με επιστροφές πραγματοποιήθηκε η σημερινή προπόνηση του Παναθηναϊκού, ο οποίος προετοιμάζεται για τον αγώνα της Παρασκευής (18/1) κόντρα στην Ζαλγκίρις Κάουνας.
Ο Ρικ Πιτίνο είδε μετά από καιρό τον Θανάση Αντετοκούνμπο να λαμβάνει μέρος κανονικά στην προπόνηση και να υπολογίζεται για το ερχόμενο παιχνίδι της Ευρωλίγκα, όπως και ο Νικ Καλάθης, που δεν αγωνίστηκε στο ματς πρωταθλήματος ενάντια στην Κύμη.
Από κει και πέρα μέρος της προπόνησης ακολούθησε και ο Άντριαν Πέιν, λίγες μόλις ώρες από τη στιγμή που προσγειώθηκε στη χώρα μας και ο Αμερικανός θα κάνει αγώνα δρόμου για να συμπεριληφθεί στην «πράσινη» αποστολή, με τις πιθανότητες να είναι με το μέρος του.
Τέλος, ο Κιθ Λάνγκφορντ έκανε ξανά ατομικό πρόγραμμα καθώς δεν έχει ξεπεράσει τη θλάση που τον ταλαιπωρεί και ουσιαστικά θα προλάβει το ματς του Κάουνας μόνο με θαύμα, ενώ ο Ματ Λοτζέσκι έμεινε προληπτικά εκτός, λόγω ενοχλήσεων στην μέση.
Κανονικά ολοκληρώθηκε η προγραμματισμένη για σήμερα Γενική Συνέλευση του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού, παρουσία του Προέδρου, Δημήτρη Γιαννακόπουλου. Σε δήλωσή του ο ισχυρός άντρας ανέφερε μεταξύ άλλων πως στόχος είναι να ανέβουν στις μεγάλες κατηγορίες όλα τα τμήματα που είναι στην Α2, αλλά και να τα υπόλοιπα τμήματα να φτάσου όσο πιο ψηλά γίνεται.
Η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού έχει ως εξής:
Ολοκληρώθηκε η Γενική Συνέλευση του Παναθηναϊκού Αθλητικού Ομίλου στο κλειστό «Παύλος Γιαννακόπουλος».
Στα θέματα της ημερήσιας διάταξης ήταν η έγκριση Δ.Σ. του ΤΑΑ, η έγκριση του προϋπολογισμού της αγωνιστικής περιόδου και η τροποποίηση του καταστατικού .
Το τροποποιημένο καταστατικό είναι πλέον στα πρότυπα όλων των κορυφαίων Συλλόγων εναρμονισμένο πλήρως με τα νέα δεδομένα στον αθλητισμό.
Η δήλωση του Προέδρου κ. Δημήτρη Γιαννακόπουλου ήταν: «Καλή χρονιά με υγεία σε εσάς και τις οικογένειές σας. Καλή επιτυχία σε όλα τα τμήματα. Ελπίζουμε να καταφέρουμε όλους μας τους στόχους και να μπορέσουν να ανέβουν τα τμήματα που είναι στην Α2 στην Α1. Το ανδρικό βόλεϊ και τα ατομικά αθλήματα να ανέβουν όσο πιο ψηλά γίνεται.
Δικαίωμα συμμετοχής στη Γενική Συνέλευση είχαν μόνο τα ταμειακώς ενημερωμένα μέλη, που έχουν συμπληρώσει ένα ημερολογιακό έτος από την εγγραφή τους.
Στην Αθήνα έφτασε ο Άντριαν Πέιν, ο οποίος λίγο πριν τις 16:00 το απόγευμα επέστρεψε σε ελληνικό έδαφος με απ’ ευθείας πτήση από τις Ηνωμένες Πολιτείες.
Ο 27χρονος σέντερ προσγειώθηκε στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» και πλέον αναμένεται να τεθεί στη διάθεση του Ρικ Πιτίνο συμμετέχοντας στις προπονήσεις.
Σκοπός του Αμερικανού είναι να συμπεριληφθεί στην «πράσινη» αποστολή που θα αναχωρήσει την Πέμπτη για το Κάουνας, εκεί όπου την Παρασκευή (18/1) το «τριφύλλι» θα δώσει αγώνα ζωής ή θανάτου απέναντι στην Ζαλγκίρις του Σαρούνας Γιασικεβίτσιους για την Ευρωλίγκα.
Σήμερα (Τρίτη 15 Ιανουαρίου) 2019 θα πραγματοποιηθεί η Γ.Σ. του Παναθηναϊκού Αθλητικού Ομίλου στις 18:00 στο κλειστό γυμναστήριο «Παύλος Γιαννακόπουλος» (θύρα 7α)
ΘΕΜΑΤΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ
1)ΕΓΚΡΙΣΗ Δ.Σ. ΤΑΑ
2)ΕΓΚΡΙΣΗ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ
3)ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΥ
Κατά την ημερομηνία αυτή η Συνέλευση θα θεωρηθεί ότι βρίσκεται σε απαρτία, ανεξάρτητα από τον αριθμό μελών που θα παραστούν.
Δικαίωμα συμμετοχής στη Γενική Συνέλευση έχουν μόνο τα ταμειακώς ενημερωμένα μέλη, που έχουν συμπληρώσει ένα ημερολογιακό έτος από την εγγραφή τους.
Με εντολή του Διοικητικού Συμβουλίου
Ο Πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας
Δημήτρης Π. Γιαννακόπουλος Παναγιώτης Α. Μπόμης
Αν και ο Παναθηναϊκός έχει έρθει σε συμφωνία με τον Πάνο Αρμενάκα προκειμένου να υπογράψει συμβόλαιο συνεργασίας, ωστόσο μέχρι σήμερα η μεταγραφή δεν έχει ολοκληρωθεί.
Αιτία για αυτό είναι τα τροφεία που ζητά να λάβει η Ουντινέζε, με το ποσό να λέγεται πως φτάνει περίπου τις 50.000 ευρώ.
Ωστόσο σύμφωνα με όσα αναφέρει η «Πράσινη», το «τριφύλλι» έχει καταστήσει σαφές πως ο νεαρός μεσοεπιθετικός θα αποκτηθεί μόνο αν είναι ελεύθερος, κάτι το οποίο γνωρίζει και ο ατζέντης του παίκτη.
Από τη μεριά του ο μάνατζερ του Αρμενάκα έχει ειδοποιήσει τους ανθρώπους του παναθηναϊκού πως κάτι τέτοιο θα συμβεί σύντομα και η μεταγραφή θα ολοκληρωθεί.
Ο Κιλπάτρικ ήταν ο πρωταγωνιστής του Παναθηναϊκού στη νίκη επί της Κύμης, με τον Αμερικανό να πετυχαίνει 20 πόντους στο ντεμπούτο του με την πράσινη φανέλα.
Δείτε στο παρακάτω βίντεο το show του 29χρονου γκαρντ.
Ο Εμάνουελ Ινσούα δεν πήρε μέρος στη σημερινή προπόνηση, καθώς αντιμετώπισε ένα πρόβλημα τραυματισμού και έτσι πήγε στο νοσοκομείο προκειμένου να πραγματοποιήσει μαγνητική τομογραφία.
Τα αποτελέσματα έδειξαν πως ο Αργεντινός αριστερός οπισθοφύλακας έχει υποστεί φλεγμονή των μαλακών μορίων με συλλογή υγρού στην περιοχή του χήνειου πόδα.Ο παίκτης των πράσινων θα ακολουθήσει φυσικοθεραπευτική αγωγή και θα γίνεται καθημερινή αξιολόγηση στην κατάσταση της υγείας του.
Όπως και να έχει ο άσσος του «τριφυλλιού» δεν θα αγωνίζονταν στο ματς πρωταθλήματος κόντρα στη Λαμία, καθώς έχει δηλωθεί για να εκτίσει την ποινή της μίας αγωνιστικής λόγω των τεσσάρων κίτρινων καρτών που συμπλήρωσε. Πλέον καλείται να είναι έτοιμος στον αγώνα της άλλης Πέμπτης (24/1) κόντρα στην ομάδα της Φθιώτιδας για το Κύπελλο.
Με το αριστερό ξεκίνησε τις αγωνιστικές του υποχρεώσεις για το 2019 ο Παναθηναϊκός, ο οποίος στο ντέρμπι της αγωνιστική γνώρισε την ήττα από τον ΠΑΟΚ στο κλειστό της Κυψέλης με 3-0.
Οι «πράσινοι» ήταν μέσα στη διεκδίκηση των δύο πρώτων σετ μέχρι το τέλος, ωστόσο κάποια λάθη απροσεξίας κόστισαν στο «τριφύλλι». Στο τρίτο σετ οι παίκτες του Δημήτρη Ανδρεόπουλου δεν μπόρεσαν να κάνουν την αρχή για να ανατρέψουν την κατάσταση και έτσι γνώρισαν την ήττα.
Πολύ όμορφη ατμόσφαιρα από τους φίλους του «τριφυλλιού» που δεν σταμάτησαν να χειροκροτούν, ενώ με πανό έστειλαν το δικό τους μήνυμα στους Δημήτρη και Χαράλαμπο Ανδρεόπουλο για την απώλεια της συζύγου και μητέρας των δύο ανδρών.
Το παιχνίδι στο πρώτο σετ ήταν ντέρμπι με τις δύο ομάδες να πηγαίνουν χέρι-χέρι στο σκορ. Το προβάδισμα εναλλάσσονταν με μικρές διαφορές, με το «τριφύλλι» να είναι πάντα μέσα στη διεκδίκησή του. Μπαίνοντας στην τελική ευθεία ο ΠΑΟΚ ξέφυγε με 19-23, διαφορά την οποία δεν μπόρεσε να καλύψει στη συνέχεια η ομάδα του Δημήτρη Ανδρεόπουλου, με τον «δικέφαλο» να φτάνει στην κατάκτηση του σετ με 20-25.
Το δεύτερο σετ ξεκίνησε με τον ΠΑΟΚ να παίρνει το προβάδισμα με 0-2 έχοντας σε καλή μέρα τον Κλαπβάικ, όμως η αντίδραση του Παναθηναϊκού ήρθε άμεσα με τον Γιορντάνοφ να γράφει το 2-2. Το «τριφύλλι» συνέχισε να παρουσιάζεται βελτιωμένο και πέρασε μπροστά με 6-4, ενώ με το «πράσινο» μπλοκ να δίνει σημαντικές βοήθειες διαμορφώθηκε το 13-10. Ο ΠΑΟΚ ανέβασε την απόδοσή του και επέστρεψε στο ματς. Όπως στο πρώτο σετ έτσι και στο δεύτερο με το σκορ στο 20-20, οι φιλοξενούμενοι έτρεξαν ένα μικρό σερί και πήραν το προβάδισμα με 20-23, κατακτώντας και το δεύτερο σετ με 22-25.
Στο τρίτο σετ ο Παναθηναϊκός μπήκε δυνατά και πέρασε μπροστά με 3-1. Οι γηπεδούχοι διατήρησαν για λίγο τη διαφορά, όμως ο Όκολιτς με μπλοκ στον Ράπτη έκανε το 8-9. Ο Κλαπβάικ από θέση σερβίς δημιουργούσε πολλά προβλήματα με τους φιλοξενούμενους να φτάνουν στο 9-13 και να αναγκάζουν τον Ανδρεόπουλο να καλεί τάιμ άουτ. Οι «πράσινοι» συνέχισαν να κυνηγούν στο σκορ με τον Ολλανδό άσσο του ΠΑΟΚ να κάνει πολύ μεγάλη ζημιά, οδηγώντας τον ΠΑΟΚ και στην κατάκτηση του τρίτου σετ με 18-25.
Τα σετ: 20-25, 22-25, 18-25
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ (Ανδρεόπουλος): Γιάκομπσεν 2 (2/4 επ.), Γιορντάνοφ 14 (13/29 επ., 1 μπλοκ), Ανδρεόπουλος 7 (6/15 επ., 1 άσσος, 62% υπ. - 38% άριστες), Πανταλέων 8 (5/7 επ., 3 μπλοκ), Ράπτης 7 (6/20 επ., 1 άσσος, 35% υπ. - 6% άριστες), Πελεκούδας 3 (2/6 επ., 1 μπλοκ) / Ζήσης (λ, 82% υπ. - 55% άριστες), Πεντίδης, Γαλιώτος.
ΠΑΟΚ (Ψάρρας): Όκολιτς 8 (3/8 επ., 5 μπλοκ), Τερζής 2 (1/2 επ., 1 μπλοκ), Μουαγουτούτια 9 (7/13 επ., 2 μπλοκ, 67% υπ. - 40% άριστες), Τακουρίδης 7 (6/9 επ., 1 μπλοκ), Κλαπβάικ 23 (19/31 επ., 4 άσσοι), Σαφράνοβιτς 5 (4/8 επ., 1 μπλοκ, 70% υπ. - 50% άριστες) / Εφραιμίδης (λ, 62% υπ. - 48% άριστες), Κωνσταντινίδης (λ), Γάτσης.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης