Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησε τις αγωνιστικές της υποχρεώσεις για το 2019 η ομάδα βόλεϋ γυναικών του Παναθηναϊκού, η οποία επικράτησε εκτός έδρας της Λαμίας με 3-0 σετ και παρέμεινε σε τροχιά ανόδου.
Οι «πράσινες» μπήκαν στο πρώτο σετ πολύ δυνατά και δεν άφησαν κανένα περιθώριο στον αντίπαλο, κατακτώντας έτσι το πρώτο σετ με το ευρύ 13-25. Τα δύο επόμενα σετ δεν είχαν την ίδια εικόνα η Λαμία ανέβασε στροφές και έγινε περισσότερο ανταγωνιστική, ωστόσο οι παίκτριες του Καμπερίδη στα δύσκολα ήταν πολύ ψύχραιμες και παίρνοντας τις σωστές αποφάσεις έφτασαν στην κατάκτησή τους με 23-25, γράφοντας το τελικό 3-0.
Πλέον ο Παναθηναϊκός στρέφει την προσοχή του στον επόμενο αγώνα, όπου στο πλαίσιο της 12ης αγωνιστικής και πρώτης για το δεύτερο γύρο θα αντιμετωπίσει τον ΠΑΟΚ στη Θεσσαλονίκη. Αξίζει να σημειωθεί πως ο «δικέφαλος» είναι η μόνη ομάδα που έχει κερδίσει το «τριφύλλι» (3-0) στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος. Έκτοτε η ομάδα του Κυριάκου Καμπερίδη μετρά μόνο νίκες με μόλις ένα χαμένο σετ!
Τα σετ: 0-3 (13-25, 23-25, 23-25)
ΑΟ ΛΑΜΙΑΣ 2013 (Αγγέλης): Σαββίδου 2 (1/6 επ., 1 άσσος), Κιουτσιούκη 4 (2/12 επ., 2 μπλοκ), Φαλέγκα 5 (3/11 επ., 2 άσσοι, 35% υπ. - 13% άριστες), Μπούκουρα 14 (12/33 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 50% υπ. - 50% άριστες), Πανοπούλου 7 (5/12 επ., 2 άσσοι), Κίσσα 1 (1 άσσος) Μάρκου (λ, 65% υπ. - 53% άριστες), Τσιλαλή 2 (1/2 επ., 1 άσσος), Καϊμάκη 2 (1/2 επ., 1 άσσος), Τσιούμα.
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ (Καμπερίδης): Κουντουρά 1 (1/2 επ.), Νούσια 4 (4/14 επ. 33% υπ. - 8% άριστες), Κοσμά 16 (9/22 επ., 4 άσσοι, 3 μπλοκ, 35% υπ. - 24% άριστες), Οικονομίδου 16 (10/26 επ., 3 άσσοι, 3 μπλοκ), Λαμπρινίδου 11 (7/10 επ., 4 μπλοκ), Κελεσίδη 1 (1/2 επ.) / Ρόγκα (λ, 53% υπ. - 41% άριστες), Βογιατζόγλου Ι., Λεωνίδου, Τσιάκουλα 3 (1/1 επ., 2 μπλοκ).
Στο match programme του αγώνα με την Ξάνθη μίλησε ο Όμρι Άλτμαν, ο οποίος μετά από μεγάλο χρονικό διάστημα επέστρεψε σε αποστολή του Παναθηναϊκού.
Ο Ισραηλινός μεσοεπιθετικός ανέφερε πως είναι απόλυτα έτοιμος για να βοηθήσει το «τριφύλλι», ενώ δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει όλους όσους τον βοήθησαν κατά τη δύσκολη διάρκεια της αποθεραπείας του.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Ισραηλινός στο match programme του αγώνα με την Ξάνθη:
-Την περασμένη εβδομάδα συμπλήρωσες 10 μήνες αγωνιστικής απραξίας. Πότε πιστεύεις ότι θα είσαι έτοιμος να ενισχύσεις την ομάδα;
«Αισθάνομαι απόλυτα έτοιμος. Βέβαια σε μία προπόνηση που κάναμε μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων τραυματίστηκα ελαφρά, αλλά τώρα είμαι απόλυτα υγιής και προπονούμαι κανονικά. Βρίσκομαι πλέον στη διάθεση του προπονητή μας και έτοιμος να βοηθήσω την ομάδα, όποτε μου ζητηθεί».
-Είχες πει ότι αυτό το διάστημα είχε και σκοτεινές διαδρομές. Τι εννοούσες με αυτό;
«Μετά από έναν τόσο σοβαρό τραυματισμό όπως εκείνος που μου συνέβη, νιώθεις πολλά σκαμπανεβάσματα κάθε εβδομάδα. Ουσιαστικά δεν ξέρεις τι σου συμβαίνει σωματικά και ψυχολογικά μέχρι την τελική σου αποθεραπεία. Περνάς διάφορα στάδια μέχρι να σταθεροποιηθείς.
Το παν είναι να σκέφτεσαι θετικά. Αυτό ακριβώς έκανα εγώ. Είχα πάντοτε θέληση, αισιοδοξία και θετικές σκέψεις, στοχεύοντας να επιστρέψω ακόμα καλύτερος από πριν. Έτσι αισθάνομαι τώρα! Έχω πολλή όρεξη να παίξω και δεν βλέπω την ώρα να ξαναγυρίσω στους αγωνιστικούς χώρους».
-Είναι στο μυαλό σου ο τραυματισμός όταν προπονείσαι. Θεωρείς ότι σε επηρεάζει;
«Όχι, δεν σκέφτομαι τον τραυματισμό μου και δεν με επηρεάζει καθόλου. Ίσα-ίσα που στην προπόνηση νιώθω ακόμα πιο δυνατός απ’ ότι πριν. Τα καλύτερα έρχονται».
-Στη δυσκολότερη φάση της καριέρας σου, ποιοι σου στάθηκαν;
«Είναι πολύ συγκινητικό διότι σε τέτοιες δύσκολες στιγμές ανακαλύπτεις και διαπιστώνεις τους φίλους και γενικά τους ανθρώπους που στέκονται δίπλα σου. Στη δική μου περίπτωση μου στάθηκε πολύ οικογένειά μου και ειδικά η σύντροφός μου, η οποία από την πρώτη στιγμή του τραυματισμού μου ήταν συνεχώς δίπλα μου.
Θα ήθελα, όμως, να ευχαριστήσω θερμά όλη την ομάδα, τους συμπαίκτες μου που μου έδιναν κουράγιο και δύναμη. Επίσης, ευχαριστώ πολύ το προπονητικό τιμ, τους γιατρούς της ομάδας με όλο το ιατρικό τμήμα και ιδιαίτερα τον φυσιοθεραπευτή Μάνο Κασαπάκη, ο οποίος με βοήθησε πάρα πολύ, ιδιαίτερα κατά την αποθεραπεία μου.
Επίσης, ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους ανθρώπους του Παναθηναϊκού που στάθηκαν δίπλα μου. Δεν θα ξεχάσω ποτέ την πολύτιμη και συγκινητική συμπαράσταση όλων σε αυτές τις δύσκολες στιγμές».
-Δεν έχεις λάβει μέρος στην προετοιμασία και έχεις χάσει το πρώτο μισό της περιόδου. Πόσο δύσκολη θα είναι η ένταξή σου στην ομάδα;
«Δεν νομίζω ότι υπάρχει πλέον δυσκολία για την ένταξή μου. Πάντοτε αισθανόμουν και συνεχίζω να αισθάνομαι μέρος του συνόλου. Μετά τον τραυματισμό μου έκανα και συνεχίζω να κάνω τα πάντα για να επανενταχθώ απρόσκοπτα. Έβλεπα συχνά τους αγώνες της ομάδας μας από την κερκίδα και είχα την όρεξη να μπω μέσα και να βοηθήσω. Πιστεύω ότι τώρα πλέον ήρθε η ώρα να βοηθήσω έμπρακτα την ομάδα μας να πετύχει τους στόχους της».
-Τι διαφορές εντοπίζεις στη φετινή ομάδα;
«Πιστεύω ότι φέτος είμαστε πιο «ομάδα». Παλαιότερα ήμασταν περισσότερο μονάδες, τώρα είμαστε σύνολο. Βρισκόμαστε ο ένας δίπλα στον άλλον πιο συγκροτημένα. Παίζουμε πλέον ο ένας για τον άλλον και όλοι μαζί για την επιτυχία της ομάδας».
-Τι θεωρείς ότι μπορεί να πετύχει φέτος ο Παναθηναϊκός;
«Εννοείται ότι και γι’ αυτήν τη σεζόν έχουμε τους στόχους μας. Όλοι βλέπουν ότι φέτος παίζουμε καλά, δυνατά και πιέζουμε. Βέβαια αν δεν είχαμε ξεκινήσει με -6, ίσως να μου ήταν πιο εύκολο να μιλήσω για πρωτάθλημα, για θέση στην τετράδα κλπ. Τώρα ο στόχος μας είναι οι καλές εμφανίσεις και οι νίκες, διότι είμαστε ο Παναθηναϊκός και άρα οφείλουμε να κυνηγάμε πάντα τη νίκη, σε κάθε παιχνίδι.
Θεωρώ ότι στον πρώτο γύρο τα πήγαμε καλά και πιστεύω ότι στον δεύτερο γύρο θα πάμε ακόμα καλύτερα. Στόχο μας επίσης αποτελούν οι νίκες και στους αγώνες για το Κύπελλο Ελλάδας, με σκοπό να το κατακτήσουμε».
Στην ενεργό δράση επιστρέφει και επίσημα ο Όμρι Άλτμαν, μετά το πολύ σοβαρό τραυματισμό που αντιμετώπισε. Ο Ισραηλινός μεσοεπιθετικός συμπεριλήφθηκε στην αποστολή του Παναθηναϊκού για τον αυριανό αγών κόντρα στην Ξάνθη και έτσι έβαλε τέλος στην αγωνιστική απραξία περίπου 10 μηνών.
Από κει και πέρα εκτός αποστολής έμεινε ο Αργυρής Καμπετσής, σε αντίθεση με τον Φεντερίκο Μακέντα που προπονήθηκε και σήμερα και τέθηκε στη διάθεση του Γιώργου Δώνη.
Αναλυτικά την αποστολή του «τριφυλλιού» αποτελούν οι: Διούδης, Ξενόπουλος, Γιόχανσον, Ινσούα, Κολοβέτσιος, Χατζηθεοδωρίδης, Μαυρομάτης, Παντελάκης, Κουλιμπαλί, Στάικος, Άλτμαν, Δώνης, Μουνιέ, Χατζηγιοβάνης, Μπουζούκης, Τζανδάρης, Κάτσε, Μακέντα, Εμμανουηλίδης και Βέργος.
Μία πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση πραγματοποίησε ο τερματοφύλακας της Λαμίας, Γιώργος Μπαντής.
Σε αυτή ο Έλληνα γκολκίπερ χαρακτηρίζει τον Παναθηναϊκό «σωτήρα του ελληνικού ποδοσφαίρου», ενώ μιλά με τα καλύτερα λόγια για το πρότζεκτ που έθεσε σε εφαρμογή ο Γιώργος Δώνης και ο Νίκος Νταμπίζας τα περασμένο καλοκαίρι.
Αναλυτικά η ανάρτηση
«Όταν βγαίνεις αλλαγή εξαιτίας ενός τραυματισμού τα συναισθήματα είναι περίεργα. Ειδικά όταν περίμενες πολύ καιρό να αγωνιστείς. Εκείνη την ώρα χιλιάδες "γιατί" βομβαρδίζουν το κεφάλι σου. Πηγαίνοντας όμως στην γραμμή η λύπη μου μετατράπηκε σε χαρά γιατί εκεί περίμενε ένα παιδί να κάνει το όνειρο του πραγματικότητα. Και χαίρομαι ιδιαίτερα για εκείνον γιατί το αξίζει, όχι μόνο αγωνιστικά, αλλά και λόγω της παιδείας και του ήθους που έχει ως άνθρωπος.
Το ποδόσφαιρο μας, έχει ανάγκη από τέτοιους νέους σκεπτόμενους αθλητές.
Όπως συμβαίνει και στον Παναθηναϊκό όπου αυτή τη στιγμή εξαιτίας μιας "τραυματισμένης" διοικητικής κατάστασης έχει τον ρόλο του "σωτήρα" του ελληνικού ποδοσφαίρου. Γιατί όλα αυτά τα νέα παιδιά όπου με μια οικονομικά ισχυρή διοίκηση δυστυχώς δύσκολα θα έβρισκαν χώρο είναι η σωτηρία του ποδοσφαίρου μας, το μέλλον του.
Και επειδή τίποτα δεν είναι τυχαίο, φαίνεται πως ένα "δίδυμο" εκεί μετέτρεψε τις πιο αντίξοες συνθήκες σε ευκαιρίες.
Όχι για κέρδος μα για δημιουργία».
Ο Σον Κιλπάτρικ την Παρασκευή (11/1) το απόγευμα προσγειώθηκε στην Αθήνα για λογαριασμό του Παναθηναϊκού και από σήμερα (12/1) θα ενσωματωθεί με την υπόλοιπη ομάδα.
Στο αεροδρόμιο τον Αμερικανό γκαρντ περίμενε πλήθος κόσμου και δημοσιογράφων, με τον 29χρονο άσσο μεταξύ άλλων να πραγματοποιεί δηλώσεις στην κάμερα της «πράσινης» ΚΑΕ, κάνοντας αναφορά στους φιλάθλους του τριφυλλιού και την ατμόσφαιρα στο ΟΑΚΑ.
Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί τι είπε το νέο μεταγραφικό απόκτημα του «τριφυλλιού».
Αν και πάλεψε με όλες του τις δυνάμεις, ο Παναθηναϊκός δεν κατάφερε να φύγει με τη νίκη από το «Παλαού Μπλαουγκράνα», γνωρίζοντας την ήττα από τη Μπαρτσελόνα με 79-68.
Δείτε εκτεταμένα στιγμιότυπα από την αναμέτρηση της Βαρκελώνης, αλλά και την πολύ καλή εμφάνιση του Ιωάννη Παπαπέτρου.
Ο Μάρκους Μπεργκ είναι ο νούμερο 1 στόχος του ΠΑΟΚ για να ενισχύσει την επιθετική του γραμμή, μετά την πώληση του Αλεξάνταρ Πρίγιοβιτς, ωστόσο για να ολοκληρωθεί η μεταγραφή θα πρέπει να ικανοποιηθεί και η πλευρά του Παναθηναϊκού. Οι «πράσινοι» έχουν δεσμεύσει τον Σουηδό επιθετικό με ρήτρα προκειμένου να μεταγραφεί σε άλλη ελληνική ομάδα, η οποία μάλιστα έχει ισχύ μέχρι το τέλος του Γενάρη.
Έτσι σύμφωνα με σημερινά δημοσιεύματα, οι άνθρωποι του «δικεφάλου» έχουν ξεκινήσει τις επαφές με τους αντίστοιχους του «τριφυλλιού». Σκοπός είναι η διαπραγμάτευση της ρήτρας και όχι η καταβολή του ποσό που έχει οριστεί, με το «τριφύλλι» να μην παρουσιάζεται αρνητικό σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο.
Μάλιστα τα ίδια δημοσιεύματα υποστηρίζουν πως στη διαπραγμάτευση είναι πιθανό να «πέσουν» και έμψυχα ανταλλάγματα, αναφέροντας το όνομα του νεαρού τερματοφύλακα Μάριου Σιαμπάνη για τον οποίο είναι γνωστό πως ενδιαφέρεται ο Παναθηναϊκός.
Οι εξελίξεις δεν αναμένεται να τραβήξουν σε χρόνο, καθώς η ομάδα της Θεσσαλονίκης «καίγεται» προκειμένου να καλύψει το κενό που υπάρχει στη γραμμή κρούσης, έτσι υπολογίζεται πως όλα θα έχουν ξεκαθαρίσει τις προσεχείς ημέρες.
Στα εντός έδρας παιχνίδια επιστρέφει η ομάδα πόλο του Παναθηναϊκού, με τους «πράσινους» στο πλαίσιο της 4ης αγωνιστικής της Α2 να φιλοξενούν στο κολυμβητήριο του Γουδή την ΑΕ Χαϊδαρίου.
Το «τριφύλλι» στις τρεις πρώτες αγωνιστικές μετρά ισάριθμές νίκες, έχοντας πραγματοποιήσει ιδανική εκκίνηση, επικρατώντας και στις τρεις αγωνιστικές με χαρακτηριστική άνεση.
Αυτό θέλουν να πράξουν και σήμερα οι παίκτες του Μιχάλη Λαζαρίδη προκειμένου να συνεχίσουν απρόσκοπτοι την πορεία τους προς της επιστροφή τους στην Α1. Αγωνιστικά προβλήματα για τον Παναθηναϊκό δεν υπάρχουν.
Ο αγώνας είναι προγραμματισμένος να ξεκινήσει στις 20:00.
Στις αγωνιστικές της υποχρεώσεις επιστρέφει απόψε η ομάδα βόλεϋ γυναικών του Παναθηναϊκού και μάλιστα με ένα πολύ δύσκολο παινχίδι, καθώς στο πλαίσιο της 11ης αγωνιστικής της Pre League αντιμετωπίζει εκτός έδρας τη Λαμία (18:00).
Ο πρώτος αγώνας για το 2019 στέλνει τα «φίνα κορίτσια» στην πρωτεύουσα της Φθιώτιδας κόντρα στην τοπική ομάδα, με τις «πράσινες» να έχουν ως στόχο τη νίκη, ώστε να παραμείνουν σε τροχιά ανόδου. Οι παίκτριες του Κυριάκου Καμπερίδη, πριν τη διακοπή λόγω των γιορτών, μετρούσαν εννέα συνεχόμενες νίκες στις 10 αγωνιστικές, σερί το οποίο θέλουν να διευρύνουν απόψε προκειμένου να πάνε με την καλύτερη δυνατή ψυχολογία σε ένα ακόμα εκτός έδρας ντέρμπι που ακολουθεί κόντρα στον ΠΑΟΚ.
Ο Κυριάκος Καμπερίδης είναι σε θέση να υπολογίζει σε όλες του τις παίκτριες, ευελπιστώντας πως η αγωνιστική απραξία δεν θα επηρεάσει το «πράσινο τρένο» στην πορεία ανόδου που πραγματοποιεί.
Η βαθμολογία μετά από 10 αγωνιστικές
|
Θ. |
Ομάδα |
Βαθ. |
ΑΓ. |
Ν |
Η |
Υπέρ |
Κατά |
|
1 |
ΠΑΟΚ |
29 |
10 |
10 |
0 |
30 |
3 |
|
2 |
Παναθηναϊκός ΑΟ |
27 |
10 |
9 |
1 |
27 |
4 |
|
3 |
ΑΕΚ |
25 |
10 |
8 |
2 |
26 |
7 |
|
4 |
ΑΟ Λαμίας 2013 |
22 |
10 |
8 |
2 |
24 |
12 |
|
5 |
ΖΑΟΝ |
18 |
10 |
6 |
4 |
21 |
15 |
|
6 |
ΑΓΣ Άρτεμις |
13 |
10 |
5 |
5 |
16 |
19 |
|
7 |
ΧΑΝΘ |
12 |
10 |
4 |
6 |
15 |
20 |
|
8 |
ΦΟ Βριλησσίων |
11 |
10 |
3 |
7 |
17 |
24 |
|
9 |
ΓΑΣ Μεσσαράς |
9 |
10 |
3 |
7 |
12 |
25 |
|
10 |
ΓΣ Πανιώνιος |
8 |
10 |
2 |
8 |
10 |
25 |
|
11 |
ΑΟ Αιγάλεω |
6 |
10 |
2 |
8 |
9 |
24 |
|
12 |
ΓΣΚ Ηρακλής |
0 |
10 |
0 |
10 |
1 |
30 |
Απογοητευτική χαρακτήρισε την εικόνα του Παναθηναϊκού στον τομέα των ριμπάουντ ο Ρικ Πιτίνο, αναφορικά με τον αγώνα κόντρα στην Μπαρτσελόνα. Ο Αμερικανός τεχνικός αιτιολόγησε την άποψή του σημειώνοντας πως αν και οι «πράσινοι» έκαναν καλό ματς, άφησαν τη Μπαρτσελόνα να κυριαρχήσει στα ριμπάουντ, ενώ δεν δίστασε να κάνει και αναπαράσταση για τον τρόπο με το οποίο πρέπει να διεκδικείται ένα ριμπάουντ.
Αναλυτικά όσα είπε στη συνέντευξη Τύπου την οποία μπορείτε να δείτε στο βίντεο:
«Είναι άσχημο να παίζουμε τόσο σκληρά και να προσπαθούμε τόσο πολύ και όχι μόνο να χάνουμε, αλλά και να βλέπουμε τον αντίπαλο να κυριαρχεί σε αυτόν τον βαθμό στη ρακέτα. Έχασαν 14 σουτ και πήραν τα 10 πίσω. Δεν υπάρχει τακτική και στρατηγική με αυτά τα νούμερα. Είναι απόλυτη κυριαρχία στη ρακέτα και αυτό είναι απογοητευτικό, γιατί κάναμε τόσο καλό ματς και το αφήσαμε αυτό να συμβεί».
Για το αν νιώθει πως η Μπαρτσελόνα ξέφυγε στη βαθμολογία με τρεις νίκες παραπάνω και την ισοβαθμία δική της: «Προσπαθώ να βελτιώσω την ομάδα μου, όχι να βλέπω τη βαθμολογία. Βελτιωνόμαστε σε πολλούς τομείς, αλλά έχουμε προβλήματα φυσικής κατάστασης. Έχουμε δύο starters εκτός με τραυματισμό. Κυριάρχησε ο αντίπαλος στη ρακέτα. Όταν χάνεις έτσι δεν νοιάζεσαι για τη βαθμολογία».
Για τη διαφορά ΝΒΑ - Euroleague και τις δηλώσεις του Σβέτισλαβ Πέσιτς: «Το μπάσκετ στην Euroleague είναι εντυπωσιακό με εξαιρετικούς παίκτες και προπονητές. Πριν από πολλά χρόνια το ΝΒΑ ήταν απογοητευτικό, γιατί μόνο μία ομάδα έβαζε 100 πόντους ανά αγώνα. Ο Ντέιβιντ Στερν μας είχε μαζέψει, για να πάρει τη γνώμη μας, στο πώς να πάρει περισσότερο σκοράρισμα. Ύστερα από όλες τις ιδέες το συμπέρασμα ήταν να βγάλουμε τις σωματικές επαφές και να δίνουμε φάουλ. Αν δίνεις τα φάουλ, θα έχεις περισσότερους πόντους. Λίγα χρόνια μετά, μόνο μία ομάδα δεν έβαζε 100 πόντους ανά ματς. Άλλαξε συνολικά το μπασκετ. Η Euroleague είναι εξαιρετική, έχοντας αυτή τη φιλοσοφία. Ίσως ο καθένας θα έπρεπε να έχει τη φιλοσοφία του. Η Euroleague της Euroleague και το ΝΒΑ του ΝΒΑ».
Για τη διαιτησία στο ΝΒΑ: «Ήταν εξαιρετική. Όμως, σφυρίζουν με βάση τις επιθυμίες του κομισάριου. Εκείνος θέλει έτσι το παιχνίδι. Σφυρίζουν με βάση τις εντολές που έχουν και κάνουν εξαιρετική δουλειά. Αν θέλετε το παιχνίδι του ΝΒΑ, πρέπει να πάρουν διαφορετικές εντολές οι Ευρωπαίοι διαιτητές. Αυτό έγινε και στο κολεγιακό πρωτάθλημα και στο ΝΒΑ. Είναι θέμα των επικεφαλής της Euroleague να αποφασίσουν τι θέλουν. Θεωρώ εξαιρετικό μπάσκετ εδώ. Για παράδειγμα, η Μπαρτσελόνα κυριάρχησε πλήρως. Πρέπει να τους δώσουμε τα credits. Σηκωθείτε να σας δείξω. Οι παίκτες μου τους επέτρεψαν να γίνει. Πήραμε και ένα ριμπάουντ, απλά για να μην τους στεναχωρήσουμε. Όμως, έτσι είναι το μπάσκετ εδώ. Τι κάνουμε, λοιπόν; Παραπονιούμαστε για σπρωξίματα; Όχι, πρέπει να έχουμε ψηλούς παίκτες με φυσικά προσόντα σαν εκείνους. Πρέπει να φέρεις παίκτες για physical game, να έχεις τους διαιτητές να σφυρίζουν όπως θες και να προσαρμόζεσαι. Όλοι το επηρεάζουν. Όμως, το μπάσκετ της Euroleague είναι απολαυστικό. Θα είμαι εδώ να το απολαύσω για άλλους 5,5 μήνες. Δεν το απόλαυσα απόψε. Κάναμε σπουδαία προσπάθεια, αλλά χάσαμε τη ρακέτα μας. Αυτά τα πράγματα κρατούν ξύπνιους τους προπονητές τα βράδια.
Έγινε και κάτι ακόμα στο ΝΒΑ και στο κολεγιακό μπάσκετ. Τα media και οι οπαδοί άρχισαν να διαμαρτύρονται με τους νέους κανόνες. Μίσησαν τα πολλά λεπτά και τα φάουλ. Αλλά, όλοι προσαρμόστηκαν και όλα άλλαξαν. Στον πρώτο 1,5 χρόνο διαμαρτυρήθηκαν όλοι. Μετά οι παίκτες προσαρμόστηκαν. Το παιχνίδι άλλαξε μπροστά μας, αλλά χρειάστηκε 1,5 χρόνος για να αλλάξει. Η αλήθεια βρίσκεται πάντα κάπου στην μέση»».