Ο Άλεφ προτάθηκε και εξετάστηκε από τον Παναθηναϊκό, ωστόσο ο μέσος της Μπράγκα δεν απασχολεί (τουλάχιστον σε πρώτο πλάνο) το «τριφύλλι».
Αφενός ο Γιώργος Δώνης, ο οποίος έχει ζητήσει την απόκτηση δύο μέσων, θέλει τους παίκτες να έχουν διαφορετικά χαρακτηριστικά από αυτά του υψηλόσωμου Βραζιλιάνου, αφετέρου το κασέ του Άλεφ είναι υψηλότερο από τις δυνατότητες των «πρασίνων», κάτι το οποίο στέλνει τον 25χρονο παίκτη προς τον ΑΠΟΕΛ.
Έτσι ο Νίκος Νταμπίζας συνεχίζει το ψάξιμο για τους παίκτες που θα ενισχύσουν το κέντρο του Παναθηναϊκού. Σύμφωνα με τα θέλω του Δώνη, οι «πράσινοι» θα κινηθούν για ένα καθαρό αμυντικό χαφ, έχοντας ξεχωρίσει την περίπτωση του Φάνου Κατελάρη της Ομόνοιας.
Από κει και πέρα αναμένεται να αποκτηθεί και ένα «οχτάρι» το παιχνίδι του οποίου θα χαρακτηρίζεται από επιθετική άμυνα, ενώ θα έχει τη δυνατότητα να προωθεί σωστά την μπάλα προς τα μπροστά.
Υπέρ τις κατασκευής των αθλητικών εγκαταστάσεων του Παναθηναϊκού στο Βοτανικό εμφανίστηκε για μία ακόμα φορά με δηλώσεις του στο ραδιοφωνικό σταθμό «Sport24Radio», ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Κωστής Χατζηδάκης.
Αναλυτικά όσα δήλωσε:
«Είμαι Παναθηναϊκός. Πονεμένος στο ποδόσφαιρο, ευτυχώς που υπάρχει και το μπάσκετ και εξισορροπεί τα πράγματα. Ανεξαρτήτως προτιμήσεων έχω τοποθετηθεί δημοσίως υπέρ του γηπέδου της ΑΕΚ, που είναι μεγάλη ομάδα. Δεν γίνεται ποδόσφαιρο χωρίς καλά γήπεδα και χαίρομαι που ο Ολυμπιακός έχει ένα καλό γήπεδο. Δεν χαίρομαι με την εκκρεμότητα του Παναθηναϊκού. Είμαι υπέρ της Διπλής Ανάπλασης. Πρέπει να προχωρήσει και χαίρομαι που αυτή την ώρα υπάρχει σύμπτωση βουλήσεων της ΠΑΕ, της ΚΑΕ και του ερασιτέχνη. Μπορεί να γίνει ένα συνολικό project που θα ωφελήσει τον Παναθηναϊκό, το περιβάλλον και την ποιότητα ζωής της Αθήνας.
Θα αναβαθμιστούν οι Αμπελόκηποι και ο Βοτανικός. Το πώς τεχνικά θα γίνει αυτό θα το πουν οι μελέτες. Αυτό που απαιτείται είναι να υπάρξει συμφωνία μέσα στον Παναθηναϊκό και να υπάρξει στήριξη από την πολιτεία. Χαίρομαι που πλέον ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α. δεν μιλά για κορμοράνους, αλλά αντιλαμβάνεται την ανάγκη να προχωρήσει αυτό το project. Ο νέος δήμαρχος Αθηναίων είναι υπέρ, όπως και η Νέα Δημοκρατία. Στηρίζουμε και θα προχωρήσουμε προς αυτή την κατεύθυνση. Αυτό το σχέδιο σημαίνει και νέες θέσεις εργασίας. Πρέπει όλοι να καθίσουν γύρω από ένα τραπέζι και να υπάρξει ένα συντονιστικό όργανο κυβέρνησης, περιφέρειας, δήμου, Παναθηναϊκού και τραπεζών. Να δούμε όλες τις λεπτομέρειες για να μη χαθεί χρόνος και να μη χαθεί το μομέντουμ».
Για ενδεχόμενη συνάντηση με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο είπε: «Δεν μου έχει ζητηθεί κάτι τέτοιο, αλλά προφανώς είμαστε ανοικτοί σε συναντήσεις με όλους του ενδιαφερόμενους και όλους τους παράγοντες που θέλουν έναν αθλητισμό που να μας συγκινεί, όπως συνέβαινε παλαιότερα, μακριά από τη βία και τις καταγγελίες. Να μπορούμε να πηγαίνουμε τα παιδιά μας άφοβα στα γήπεδα».
Αρκετά καλή ήταν η παρουσία του ποδηλάτη του Παναθηναϊκού Στέφανου Μιχάλη στο πανελλήνιο πρωτάθλημα δρόμου Μάστερ που έγινε στις Βουκολιές Χανίων.
Ο αθλητής του «τριφυλλιού» διεκδικούσε να μπει μέσα στα μετάλλια μέχρι λίγο πριν το τέλος και τελικά κατέλαβε στις λεπτομέρειες την τέταρτη θέση.
Την πρώτη θέση στον όμιλό της κατέκτησε η ομάδα πόλο Παίδων του Παναθηναϊκού στην τελική φάση Πανελληνίου Πρωταθλήματος που πραγματοποιείται στην Χίο.
Οι «πράσινοι» σήμερα (22/6) το πρωί επικράτησαν και επί του ΠΑΟΚ με 11-8 και κάνοντας το 4 στα 4 κατέλαβαν την πρώτη θέση στον όμιλο τους.
Πλέον το σύνολο του Φώντα Λεμπέση περιμένει να μάθει τον αντίπαλο του ενόψει του αυριανού πρωινού ημιτελικό (09:00). Εκεί το «τριφύλλι» θα αντιμετωπίσει έναν εκ των Πανιωνίου και ΝΟ Χανίων.
Στη Λαμία θα συνεχίσει την καριέρα της η Αποστολία Νούσια. Η Ελληνίδα ακραία η οποία αποτέλεσε ένα πολύ σημαντικό όπλο για την άνοδο της γυναικείας ομάδας βόλεϋ του Παναθηναϊκού στη Volley League, αποτελεί και επίσημα παρελθόν για το «τριφύλλι», με την ομάδα της Φθιώτιδας να ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με την 28χρονη παίκτρια.
Η σχετική ανακοίνωση του ΑΟ Λαμίας αναφέρει:
«Με μία νέα πολύ μεγάλη μεταγραφή ξεκινά να χτίζει το ρόστερ του ο Α. Ο. Λαμίας 2013. Πρόκειται για την 28χρονη ακραία του Παναθηναϊκού Νούσια Αποστολία. Η υψηλού επιπέδου αθλήτρια έχει ύψος 1,78 μ. και ξεκίνησε από τον Φ.Λ.Σ. Λάρισας (2009 – 2012). Στην συνέχεια αγωνίστηκε στον Παναθηναϊκό (2012-14), στον Αστέρα Αγ. Δημητρίου (2014-15), στον Πανναξιακό (2015-16 και 2017-18) , την ΑΕΚ (2016-17) και πέρσι στον Παναθηναϊκό (2018-19). Το Δ.Σ. του Α. Ο. Λαμίας 2013 καλωσορίζει την Αποστολία στην οικογένειά του, και της εύχεται υγεία και καλή αγωνιστική δύναμη».
Ένα δυνατό φιλικό προγραμμάτισε ο Παναθηναϊκός, ο οποίος θα τεθεί αντιμέτωπος με την Μπεσίκτας στην Κωνσταντινούπολη. Το εν λόγω ματς έχει οριστεί για τις 10 Αυγούστου και θα διεξαχθεί στο Ολυμπιακό στάδιο της Πόλης στις 20:00.
Έτσι ο Γιώργος Δώνης θα μπορέσει να βγάλει ακόμα πιο ασφαλή συμπεράσματα για την εικόνα των ποδοσφαιριστών του, περίπου δύο εβδομάδες πριν γίνει η σέντρα της νέας αγωνιστικής περιόδου.
Την απόφαση να συμμετάσχει στο Summer League των Μιλγουόκι Μπακς, πήρε ο Θανάσης Αντετοκούνμπο.
Ο Έλληνας φόργουορντ, ο οποίος πλέον είναι ελεύθερος από τον Παναθηναϊκό, θα συμμετάσχει στο Summer League του Λας Βέγκας που είναι προγραμματισμένο από τις 5-15 Ιουλίου από τους Μιλγουόκι Μπακς.
Στόχος του είναι να κερδίσει ένα συμβόλαιο από τα «ελάφια», και να γίνει συμπαίκτης του αδελφού του και σουπερ σταρ του ΝΒΑ, Γιάννη Αντετοκούνμπο.
Σε αντίθετη περίπτωση δεν αποκλείεται να ανανεώσει τη συνεργασία του με τον Παναθηναϊκό, ωστόσο θα πρέπει πρώτα να βρεθεί ο νέος προπονητής, ο οποίος θα είναι και ο υπεύθυνος για τον καταρτισμό του ρόστερ.
Παρελθόν θα αποτελέσει από τον Παναθηναϊκό ο Φάνης Τζανδάρης, ο οποίος τη νέα χρονιά θα αγωνίζεται σε κάποιο άλλο σύλλογο.
Ο 26χρονος παίκτης έχει ειδοποιηθεί από το «τριφύλλι» να βρει ομάδα προκειμένου να αποχωρήσει, παρόλο το γεγονός πως δεσμεύεται με συμβόλαιο μέχρι το 2020, καθώς σύμφωνα με την εφημερίδα «Live Sport», δεν υπολογίζεται από τον Γιώργο Δώνη.
Πλέον το «τριφύλλι» θα πρέπει να αποκτήσει δύο παίκτες για τον άξονα, αφού δε θα πρέπει να ξεχνάμε και την αποχώρηση του Έργκους Κάτσε.
Με τα καλύτερα λόγια μίλησε για τον πρώην προπονητή του Παναθηναϊκού, Ρικ Πιτίνο ο Γιώργος Παπαγιάννης.
Ο Έλληνας σέντερ του «τριφυλλιού» σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα «Τα Νέα» χαρακτήρισε «σπουδαίο προπονητή και χαρισματικό άνθρωπο» τον Αμερικανό τεχνικό, ενώ υπογράμμισε πως αισθάνεται υποχρεωμένος απέναντί του, μιλώντας ακόμα και για την πρόσκληση σε δείπνο που έκανε στον 67χρονος τεχνικό μετά από ήτα του «τριφυλλιού».
Αναλυτικά όσα δήλωσε:
Για το δείπνο με τον Πιτίνο: «Ντρεπόμουν να το κάνω, αλλά βρήκα το θάρρος και του έστειλα εκείνο το μήνυμα, επειδή ήθελα να συζητήσουμε με ηρεμία και χωρίς την πίεση της προπόνησης ή του αγώνα. Προερχόμασταν από μια ήττα στην Ευρωλίγκα, δεν είχα παίξει καλά και αισθανόμουν την ανάγκη να ζητήσω τη βοήθειά του, που μου την πρόσφερε με τόση επιθυμία και ενθουσιασμό, ώστε άλλος άνθρωπος πήγα στο εστιατόριο και άλλος ήμουν όταν έφυγα».
Για το τι συζήτησαν: «Με έναν θρύλο του μπάσκετ και μέλος του Hall Of Fame μπορείς να συζητήσεις επί παντός επιστητού. Δε μιλήσαμε μόνο για την ομάδα και το τι μπορώ να κάνω στο γήπεδο, αλλά ακόμη και για άσχετα ή μακρινά πράγματα, όπως το τι θα κάνω στις σπουδές μου, τι θα κάνω στη ζωή μου μετά το μπάσκετ, πότε σκοπεύω να παντρευτώ και πάει λέγοντας».
Για το ενδιαφέρον που έδειξε ο Πιτίνο: «Νιώθω υποχρεωμένος απέναντί του επειδή ασχολήθηκε τόσο πολύ μαζί μου σε αυτούς τους έξι μήνες. Με συμβούλευε, με μάλωνε, μου έκανε παρατηρήσεις, με επιβράβευε και γενικώς που έδωσε να καταλάβω πόσο με υπολογίζει και πόσο θέλει να επενδύσει πάνω μου. Το ενδιαφέρον που έδειξε με τιμά και με κολακεύει πολύ και αλήθεια θέλω, όσο περισσότερο μπορώ να του το ξεπληρώσω».
Για τον Πιτίνο: «Πρόκειται για ένα σπουδαίο προπονητή κι έναν χαρισματικό άνθρωπο, που μπορεί να επιδρά καταλυτικά στο περιβάλλον του και να ανακαλπυπτει κίνητρα ακόμη κι όταν δεν υπάρχουν. Μετά τον τρίτο τελικό με τον Προμηθέα μας είπε διάφορα πράγματα μέσα στα αποδυτήρια και συγκινηθήκαμε. Στα 45 χρόνια τις προπονητικής καριέρας του, μόνο οι Νικς του 1998 κι εμείς ήμασταν τόσο αφοσιωμένοι και μόνο σε αυτές τις δύο ομάδες χαιρόταν τόσο πολύ την προπόνηση. Εάν είχα την ευκαιρία να βρεθώ τετ α τετ μπροστά του για να του δώσω άλλο ένα επιχείρημα, ώστε να επιστρέψει, θα του έλεγα κάτι απλό: "Σε παρακαλώ, μείνε για να πάρουμε την Ευρωλίγκα". Πιστεύω ότι εάν είμαστε μαζί από την αρχή με τις απαραίτητες κινήσεις, θα μπορέσουμε να εκπληρώσουμε το απωθημένο που κυριεύει την ομάδα εδώ και επτά χρόνια. Είναι τόσο αποφασιστικός, θεληματικός και φιλόδοξος, ώστε δεν πιστεύω ότι θα άφηνε κάτι στη μέση».
Για τη βαθμολογία που βάζει στον εαυτό του: «Από αγωνιστικής πλευράς, μου βάζω 8 διότι υπήρξαν μερικά ματς που έπρεπε να προσεγγίσω με καλύτερο τρόπο. Σε ό,τι αφορά τον χαρακτήρα και την νοοτροπία όμως πιστεύω ότι αξίζω το δεκάρι. Έμεινα σταθερός στους στόχους μου, δούλεψα σκληρά και ήμουν πολύ συγκεντρωμένος».
Για το ΝΒΑ και τη συμβουλή του Κάρτερ: «Εκεί όλα έχουν να κάνουν με την ψυχολογία, την ισορροπία και την πνευματική δύναμη. Απέκτησα μια σπουδαία εμπειρία και κρατώ μέσα μου τόσο τα θετικά σημεία, όσο και τα αρνητικά. Μόνο εγώ ξέρω τι ακριβώς έγινε, τι έκανα καλά και τι δεν έκανα και δε θέλω να συζητώ πολύ για αυτή την υπόθεση, για να μη βγαίνουν λανθασμένα συμπεράσματα. Δε θα ξεχάσω ποτέ, όμως, τη συμβουλή που μου έδωσε ο τότε συμπαίκτης μου, ο θρυλικός Βινς Κάρτερ, όταν με έκοψαν οι Κινγκς και με είδε σκασμένο. Με πήρε παράμερα στο προπονητήριο και μου είπε να μη στενοχωριέμαι, αλλά να χαίρομαι επειδή δοκίμασα την εμπειρία. Μου εξήγησε πόσο σπουδαίο είναι να μην το βάλω κάτω επειδή κόπηκα αλλά να πεισμώσω, να δουλέψω, να μην χαραμίσω το ταλέντο μου και να αντιμετωπίσω αυτό που είχε συμβεί εκείνη τη στιγμή ως ένα κίνητρο».
Μετά τους Φάνη Μαυρομμάτη, Βαγγέλη Θεοχάτη και Δημήτρη Εμμανουηλίδη οι οποίοι συμφώνησαν με τον Παναθηναϊκός να ανανεώσουν τα συμβόλαιά τους, οι «πράσινοι» βρίσκονται πολύ κοντά να πράξουν το ίδιο και αναφορικά με την περίπτωση του Γιάννη Μπουζούκη.
Μετά την αρχική διαφορά που υπήρχε στις πρώτες συζητήσεις μεταξύ των δύο πλευρών, φαίνεται πως το κενό έχει πλέον καλυφθεί και σύμφωνα με όσα αναφέρει η εφημερίδα «Sportday», ο 20χρονος μεσοεπιθετικός είναι έτοιμος να βάλει την υπογραφή του στο νέο του συμβόλαιο.
Για τη διαφαινόμενη παραμονή του Γιάννη Μπουζούκη στο «τριφύλλι» σημαντικό ρόλο έχει παίξει η θέληση του παίκτη να παραμείνει στην ομάδα που τον ανέδειξε και μέσω αυτής να ανέβει επίπεδο προκειμένου να κάνει το βήμα παραπάνω στην καριέρα του.
Τέλος να θυμίσουμε πως από τη στιγμή που πέσουν οι υπογραφές, ο Γιάννης Μπουζούκης θα είναι παίκτης του Παναθηναϊκού έως το καλοκαίρι του 2022.