ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

Μεγάλο ενδιαφέρον για το πράσινο camp κολύμβησης!

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2019 14:46

Καλοκαιρινό καμπ σε τρεις διαφορετικές περιόδους διοργανώνει το τμήμα υγρού στίβου του Παναθηναϊκού, το οποίο εμπεριέχει πολλές δραστηριότητες για τα παιδιά που θα συμμετάσχουν.

Αναλυτικά η ανακοίνωση

«Για έβδομη συνεχόμενη χρονιά ο Παναθηναϊκός Α.Ο. και το τμήμα υγρού στίβου   διοργανώνει summer camp που ξεκίνησε  στις 17 Ιουνίου και θα ολοκληρωθεί στις 26 Ιουλίου στις εγκαταστάσεις του ΟΑΚΑ.

Οι δραστηριότητες που θα αναπτύξουν τα παιδιά είναι οι εξής: κολύμβηση, υδατοσφαίριση, καταδύσεις, στίβος, μπάσκετ, ποδόσφαιρο, βόλεϊ, αναρρίχηση, χορός, Yoga για παιδιά, τραμπολίνο, ταε κβο ντο, πινγκ πονγκ, παιχνίδια νερού και δημιουργική απασχόληση.

Η πρώτη περίοδος συμμετοχής  είναι το χρονικό διάστημα 17/6-21/6 και 24/6-28/6 ενώ η δεύτερη περίοδος είναι: 1/7 -5/7 και 8/7/-12/7.Σε ότι αφορά την τρίτη χρονική περίοδο είναι :15/7-19/7 και 22/7-26/7.

Το καθημερινό πρόγραμμα για τα παιδιάέχει ως εξής:

7:45-9:00 προσέλευση αθλητών

9:00-10:00 εκμάθηση κολύμβησης

10:30 πρωινό γεύμα

11:00-13:00 αθλητικές δραστηριότητες

13:00-14:00 δραστηριότητες νερού

14:30 μεσημεριανό γεύμα

15:00-16:00 δημιουργική απασχόληση/αναχώρηση αθλητών

Το μεσημεριανό γεύμα είναι προαιρετικό ενώ είναι υποχρεωτική η ιατρική βεβαίωση για τις δραστηριότητες.

Υπάρχουν ειδικές τιμές για ομαδικές εγγραφές και για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν στα τηλέφωνα: 6979090941, 6973576121 και 2106826659 καθώς και στο email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Τα φιλικά του βασικού σταδίου της προετοιμασίας

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2019 14:33

Τα τέσσερα επίσημα φιλικά τα οποία έχει προγραμματίσει να δώσει κατά τη διάρκεια του βασικού σταδίου της προετοιμασίας του στην Ολλανδία ανακοίνωσε η ΠΑΕ Παναθηναϊκός, με το «τριφύλλι» να αντιμετωπίζει τις Φέγενορντ, Μπίρσχοτ, Φένλο και Μπρέντα.         

Η ανακοίνωση της ΠΑΕ

Οριστικοποιήθηκαν τέσσερις αγώνες για τον Παναθηναϊκό

Ακόμα τρία φιλικά, μετά από αυτό κόντρα στη Feyenoord, «έκλεισε» ο Παναθηναϊκός για το διάστημα παραμονής του στην Ολλανδία (15-30 Ιουλίου 2019) στο πλαίσιο της προετοιμασίας του ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου.

Το Τριφύλλι θα αντιμετωπίσει τη βελγική Beerschot στις 20 Ιουλίου, την ολλανδική VVV Venlo στις 27 Ιουλίου και την επίσης ολλανδική NAC Breda στις 30 Ιουλίου.

H Feyenoord τερμάτισε στην τρίτη θέση της Eredivisie στην Ολλανδία, πίσω από Ajax και PSV. Θα αγωνιστεί για ακόμα μία χρονιά στο Europa League, αρχής γενομένης από τον τρίτο προκριματικό γύρο. Έφτασε μία ανάσα από τον τελικό του Κυπέλλου αλλά στα ημιτελικά την απέκλεισε ο Ajax. Ήταν μία ιδιαίτερη σεζόν για την ομάδα του Ρότερνταμ, δεδομένου ότι έκλεισε τη σπουδαία καριέρα του σε ηλικία 35 ετών ο Ρόμπι Φαν Πέρσι, ο οποίος έκανε τα πρώτα του επαγγελματικά βήματα στη Feyenoord. Στο ρόστερ της υπάρχουν αρκετοί έμπειροι αλλά και νεαροί ποδοσφαιριστές, με μεγαλύτερο αστέρι της μετά την απόσυρση του Φαν Πέρσι, τον Δανό διεθνή επιθετικό Νικολάι Γιόργκενσεν.

H Beerschot κέρδισε την περασμένη σεζόν την άνοδο στην πρώτη κατηγορία Βελγίου. Το 2013 ο σύλλογος χρεωκόπησε και ενώθηκε με τη Βίλραϊκ, κερδίζοντας σταδιακά ανόδους από το ερασιτεχνικό στις επαγγελματικές κατηγορίες. Αποκάλυψη της σεζόν που ολοκληρώθηκε ήταν ο 22χρονος Καμερουνέζος εξτρέμ Μάριους Νουμπίσι με 12 γκολ σε 24 συμμετοχές. Έδρα της είναι το Ολυμπιακό Στάδιο στην πόλη της Αμβέρσας. Προπονητής της ομάδας είναι ο Βέλγος Στιν Βρέβεν. Το φιλικό με τον Παναθηναϊκό θα έχει ιδιαίτερο χαρακτήρα για τη Beerschot αφού θα δοθεί στο ανακαινισμένο γήπεδο, με καινούργιο χλοοτάπητα και θα είναι η κορύφωση των εκδηλώσεων στη μνήμη του αποθανόντος διευθύνοντος συμβούλου της ομάδας, Μαρκ Στενάκερς.

Η Venlo τερμάτισε τη 12η θέση στην Eredivisie της Ολλανδίας. Είναι από τις ομάδες – ασανσέρ της Ολλανδίας τα τελευταία χρόνια. Οι κιτρινόμαυροι έχουν έδρα το μικρό (8.000 θέσεων) De Koel. Τη σεζόν που ολοκληρώθηκε ο ποδόσφαιριστής που ξεχώρισε ήταν ο Τογκολέζος επιθετικός Πενιέλ Εμλάπα (με θητεία σε Μόναχο 1860, Χοφενχάιμ, Γκλάντμπαχ, Νυρεμβέργη, Μπόχουμ, Διναμό Δρέσδης) που σημείωσε 15 γκολ σε 30 αγώνες.

H NAC Breda ολοκλήρωσε τη σεζόν γνωρίζοντας τον υποβιβασμό αφού τερμάτισε στην τελευταία θέση της βαθμολογίας στην Eredivisie της Ολλανδίας. Έδρα της είναι το Ρατ Βέρλεγκ χωρητικότητας 19.000 θέσεων. Στην αγωνιστική περίοδο που ολοκληρώθηκε ξεχώρισε ο Ολλανδός επιθετικός Μίτσελ Τε Βρέντε, ο οποίος αναδείχθηκε πρώτος σκόρερ της με 10 γκολ. Προπονητής της είναι ο Ρουντ Μπρόοντ.

Συνοπτικά το πρόγραμμα των επιβεβαιωμένων φιλικών του Παναθηναϊκού στη διάρκεια της προετοιμασίας στην Ολλανδία:

Ημερομηνία      Ώρα       Αντίπαλος       Γήπεδο

17 Ιουλίου          20:00     Φέγενορντ         De Kuip, Rotterdam

20 Ιουλίου          19:00     Μπίρσχοτ         Olympisch Stadion, Antwerp     

27 Ιουλίου          17:00     Φένλο               De Koel, Venlo

30 Ιουλίου          20:00     Μπρέντα            Rat Verlegh, Breda

Όλες οι ώρες είναι τοπικές.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Τόμας: «Ο Πιτίνο μου έδωσε την αυτοπεποίθηση που ήθελα»

ΜΠΑΣΚΕΤ Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2019 14:01

Την αυτοπεποίθηση που του έλειπε βρήκε με την έλευση του Ρικ Πιτίνο, ο Ντεσόν Τόμας συμφώνα με δηλώσεις του Αμερικανού φόργουορντ στην εφημερίδα «Η Πράσινη». Μάλιστα ο Αμερικανός άσσος μίλησε και για την απόφαση του Ολυμπιακού να μην κατέβει στο πρωτάθλημα, την οποία χαρακτήρισε ασεβή απέναντι στο ίδιο το άθλημα.  

Αναλυτικά, όσα δήλωσε:

Για τη μη συμμετοχή του Ολυμπιακού και τη συνέχεια: «Ο Ολυμπιακός αποφάσισε να μην κατέβει, αλλά εμείς είχαμε δρόμο μπροστά μας, καταφέραμε να μείνουμε συγκεντρωμένοι γιατί ξέραμε ότι θα είναι κάτι συναρπαστικό, το να κερδίσουμε το πρωτάθλημα. Κάποιες φορές πρέπει να σεβαστείς το ίδιο το άθλημα, το οποίο παίζουμε τόσα χρόνια».

Για την περίοδο απραξίας μέχρι τους ημιτελικούς με το Περιστέρι: «Είναι σκληρό αυτό που περάσαμε τότε. Γιατί ως παίκτης αυτό που ανυπομονείς να κάνεις είναι να βγεις στο παρκέ να παίξεις. Ο προπονητής έκανε εξαιρετική δουλειά, καθώς φρόντισε να μας κρατήσει σε καλή κατάσταση, αλλά δεν είναι το ίδιο με τους αγώνες».

Για την απόδοσή του: «Πίστευα πάντα στον εαυτό μου, αλλά ο προπονητής είναι αυτός που σου δίνει αυτοπεποίθηση. Ο Πιτίνο μου έδωσε την αυτοπεποίθηση που ήθελα κι έβαλα τον εαυτό μου σε μια θέση, ώστε να πιστέψει σε μένα. Σε κάθε ματς ήθελα να μπαίνω στο παρκέ και να κάνω αυτό που ξέρω και να βοηθήσω την ομάδα μου. Κάποιες φορές τα κατάφερνα, κάποιες φορές όχι τόσο, αλλά ήθελα να ξέρουν στην ομάδα, ότι ο ΝτεΣόν είναι εδώ και θα κάνει τα πάντα για να βοηθήσει».

Για το αν θα μείνει: «Ακόμη δεν μπορώ να δώσω συγκεκριμένη απάντηση για το τι θα κάνω την νέα σεζόν. Αυτό που θέλω αυτή τη στιγμή είναι να απολαύσω την κατάκτηση του πρωταθλήματος και ακολούθως θα αποφασίσω τι είναι το καλύτερο για μένα».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Είδε Ντζουμ και Τζόνστον ο Νταμπίζας (vids)

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2019 13:45

Μπορεί ο Παναθηναϊκός να μην πραγματοποιεί μεταγραφές, ωστόσο αυτό δεν σημαίνει πως ο Νίκος Νταμπίζας έχει σταματήσει το ψάξιμο για παίκτες που θα μπορούσαν να απασχολήσουν το «τριφύλλι».

Για αυτό το λόγο ο τεχνικός διευθυντής των «πρασίνων» ταξίδεψε στην Σκωτία προκειμένου να παρακολουθήσει από κοντά τον διεθνή Καμερουνέζο μέσο Αρνό Ντζουμ και τον Σκωτσέζο εξτρέμ Μίκι Τζόνστον.

Όπως αναφέρει το «Εθνοσπόρ» ο Νταμπίζας είδε από κοντά τον τελικό του Κυπέλλου Σκωτίας ανάμεσα στη Χαρτς και τη Σέλτικ (1-2) και πήρε δια ζώσης μία «γεύση» από τους δύο παίκτες. 

Ο Ντζουμ, είναι 30 ετών και αναμένεται να μείνει ελεύθερος από τη Χαρτς. Το κασέ του είναι περίπου στις 150.000 ευρώ και από τη στιγμή που προέρχεται από γεμάτη χρονιά (40 συμμετοχές, 3 γκολ και 3 ασίστ) έχει μπει στην «πράσινη» λίστα. Σε ότι αφορά τον Μίκι Τζόνστον πρόκειται για ένα 20χρονος αριστερό εξτρέμ ο οποίος τη φετινή σεζόν είχε 23 συμμετοχές, 5 γκολ και 1 ασίστ. Ο νεαρός άσσος της Σέλτικ παραχωρείται με τη μορφή δανεισμού από τους πρωταθλητές Σκωτίας και έχει προταθεί μέσω του αγγλικού γραφείου που εκπροσωπεί και τον Αρμενάκα.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Δείτε τους παίκτες σε δράση

Στη λίστα του Δώνη ο Φετφατζίδης

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Τρίτη, 18 Ιουνίου 2019 20:16

Μία από τις θέσεις στις οποίες θέλει να ενισχυθεί ο Παναθηναϊκός είναι αυτή του εξτρέμ και στη λίστα με τους υποψήφιους μεταγραφικούς στόχους του Παναθηναϊκού βρίσκεται ο Γιάννης Φετφατζίδης, ο οποίος έχει μείνει ελεύθερος από τον Άρη και έχει προταθεί στους πράσινους.

Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, ο Φετφατζίδης είναι ένας από ποδοσφαιριστές που έχει εγκρίνει ο Γιώργος Δώνης, ωστόσο δεν αποτελεί μία από τις πρώτες επιλογές.

Ο 28χρονος παίκτης είναι πίσω από 3-4 άλλους εξτρέμ, οι περισσότεροι από αυτούς από ομάδες του εξωτερικού, ωστόσο αν το «τριφύλλι» δεν καταφέρει να αποκτήσει κάποιον από αυτούς δεν αποκλείεται να στραφεί στη λύση του «Φέτφα».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

«Πάλεψε» ο Καββαδίας

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Τρίτη, 18 Ιουνίου 2019 18:23

Για το καλύτερο δυνατό πάλεψε ο ξιφομάχος του Παναθηναϊκού Σάββας Καββαδίας στο πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα που έλαβε χώρα στο Ντίσελντορφ.

Κατέκτησε συνολικά την 67η θέση της γενικής βαθμολογίας καθώς στην φάση των 128 λύγισε από τον Ούγγρο Τόμας Κοχ με 15-9.

Νωρίτερα στην φάση των ομίλων πέτυχε δύο νίκες κόντρα στον Δανό Βον Ντερ Όστεν και τον Βούλγαρο Πλάμεν Ντίκοφ.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Ανανέωσαν Ρόγκα, Οικονομίδου και Κοσμά

ΒΟΛΕΥ Τρίτη, 18 Ιουνίου 2019 18:08

Με τη φανέλα του Παναθηναϊκού θα συνεχίσουν να αγωνίζονται και τη νέα αγωνιστική περίοδο οι Μαρία Οικονομίδου, Πέννυ Ρόγκα και Σοφία Κοσμά. Οι τρεις βολεϊμπολίστριες του «τριφυλλιού» ανανέωσαν τη συνεργασία τους με το «τριφύλλι» για ένα χρόνο και ο σύλλογος εξέδωσε επίσημη ανακοίνωση.

Η ανακοίνωση αναφέρει:

Το γυναικείο τμήμα βόλεϊ του Παναθηναϊκού Αθλητικού Ομίλου  επιστρέφει φέτος στα «μεγάλα σαλόνια» και φροντίζει να κρατήσει μια δυνατή βάση.

Έπειτα λοιπόν από την γνωστοποίηση της ανανέωσης με τον προπονητή Κυριάκο Καμπερίδη το «τριφύλλι» ανανέωσε τη συνεργασία του με τις Μαρία Οικονομίδου, Πέννυ Ρόγκα και Σοφία Κοσμά.

Σε ότι αφορά την Οικονομίδου είναι  στέλεχος της Εθνικής ομάδας  παρά το γεγονός ότι την περασμένη σεζόν ο ΠΑΟ έπαιζε στην Pre League.

Τα πρώτα της λόγια μετά την ανανέωση ήταν τα εξής: «Είμαι πολύ χαρούμενη που ανανεώνω με την ομάδα μου, τον Παναθηναϊκό. Είχα πολύ καλή συνεργασία με διοίκηση, συμπαίκτριες και προπονητή και ήταν η πρώτη μου επιλογή έτσι και αλλιώς ο ΠΑΟ.

Είμαι πολύ ενθουσιασμένη που μετά από δύο χρόνια θα ξαναπαίξω στη μεγάλη κατηγορία.

Για την ώρα είμαι η μοναδική ελληνίδα διαγώνιος και ευχαριστώ τον Παναθηναϊκό που μου δίνει αυτή την ευκαιρία να αγωνιστώ από αυτή την θέση».

Η Πέννυ Ρόγκα αποτελεί την πιο παλιά αθλήτρια του Συλλόγου και δεν θα μπορούσε να μην είναι παρούσα στην επιστροφή του Παναθηναϊκού στη μεγάλη κατηγορία.

Η λίμπερο του ΠΑΟ επισήμανε στην επίσημη ιστοσελίδα του Συλλόγου ότι «Μετά από μια πολύ κομβική και σημαντική χρονιά για εμένα και για τον Παναθηναϊκό είμαι πολύ χαρούμενη και τυχερή που θα είμαι και φέτος μέλος της μεγάλης οικογένειας του Παναθηναϊκού και θα πορευτούμε μαζί για να καταφέρουμε να πάμε και πάλι τον Σύλλογο μας ψηλά. Εύχομαι να έχουμε μια όμορφη χρονιά γεμάτη δυνατές συγκινήσεις, πολλή δουλειά και πάνω από όλα υγεία».

Τέλος, η Σοφία Κοσμά θα αποτελέσει και φέτος ένα σημαντικό στοιχείο του «πράσινου» παζλ και σε δήλωση της ανέφερε «Χαίρομαι που ανανέωσα με τον Παναθηναϊκό για ένα ακόμα χρόνο. Συνεχίζουμε όλοι και όλες μαζί την προσπάθεια που είχαμε ξεκινήσει από πέρυσι για να επιστρέψουμε τον Σύλλογο εκεί που ανήκει. Εύχομαι υγεία και τα νέα με τα παλιά στελέχη της ομάδας να συνθέσουμε ένα δυνατό σύνολο».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Επίκειται ραντεβού Γιαννακόπουλου-Χατζηδάκη για Βοτανικό

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Τρίτη, 18 Ιουνίου 2019 15:49

Η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ έχει δώσει το ΟΚ για τη κατασκευή των νέων αθλητικών εγκαταστάσεων του Παναθηναϊκού στο Βοτανικό, όπως και ο νέος Δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης. Έτσι αυτό που απομένει είναι να δεσμευτεί και η Νέα Δημοκρατία, τα στελέχη της οποίας σε πρώτη φάση είναι με τη σειρά τους θετικά στ πρότζεκτ της διπλή ανάπλασης.

Μάλιστα για να υπάρξει ακόμα πιο ισχυρή δέσμευση από το κόμμα της αντιπολίτευσης σύμφωνα με όσα υποστηρίζει το «Εθνοσπόρ», μέσα στις επόμενες ημέρες αναμένεται να υπάρξει ραντεβού του Δημήτρη Γιαννακόπουλου με τον αντιπρόεδρο της ΝΔ, Κωστή Χατζηδάκη, όπου και θα συζητηθούν ακόμα περισσότερες λεπτομέρειες για το μεγάλο έργο.    

Μάλιστα το δημοσίευμα επισημαίνει πως η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί πριν από τις εκλογές της 7ης Ιουλίου και θα προγραμματιστεί γύρω στα τέλη Ιουνίου. Τέλος αναφέρει πως ο ισχυρός άντρας του συλλόγου δεν θα συναντηθεί με τον Κυριάκο Μητσοτάκη για επικοινωνιακούς λόγους, ωστόσο αυτό θα συμβεί με έναν από τους στενούς του συνεργάτες.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Έβδομη στο πανευρωπαϊκό η Γεωργιάδου

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Τρίτη, 18 Ιουνίου 2019 15:28

Μία ακόμα σημαντική διεθνής διάκριση ήρθε για την ξιφομάχο του Παναθηναϊκού Δέσποινα Γεωργιάδου η οποία κατέλαβε την έβδομη θέση στο πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα που διεξάγεται στο Ντίσελντορφ.

Όπως αναφέρει ο Ερασιτέχνης, η «πράσινη» πρωταθλήτρια πέρασε από τον όμιλο της  με τέσσερις νίκες και δύο ήττες καθώς κατάφερε αν λυγίσει τις Βλαϊκοβιτς (Σερβία), Κόζατσουκ (Πολωνία), Ίτσκοβιτς (Αγγλία) και Κόζε (Τουρκία) ενώ έχασε από τις Αντρέγεβα (Μπελαρούς) και Μπρουνέτ (Γαλλία).

Στην φάση των 64 πήρε τη νίκη-πρόκριση απέναντι στην γερμανίδα Αν Κίντλερ με 15-12 ενώ στην φάση των 32 κατάφερε και επικράτησε της γαλλίδας  Σεσίλια Μπέρντερ με 15-9.

Στην φάση των 16 νίκησε στον ελληνικό εμφύλιο» την Δώρα Γκουντουρά με 15-9  για να λυγίσει στην προημιτελική φάση από τη γαλλίδα Μανόν Μπρουνέτ με 15-6 η οποία κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο της διοργάνωσης.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Θέλει να εξοφλήσει του ξένους η ΠΑΕ

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Τρίτη, 18 Ιουνίου 2019 15:23

Την εξόφληση των ξένων παικτών έχει θέσει ως προτεραιότητα η ΠΑΕ Παναθηναϊκός, σε ότι αφορά το κομμάτι των οφειλών που συνεχίζουν να μαστίζουν τον σύλλογο.

Όπως είναι γνωστό στους ξένους ποδοσφαιριστές του συλλόγου οφείλεται περίπου το 60% αυτής, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο προσφυγής αν κάποιος από τους παίκτες αποφασίσει να προχωρήσει σε μία τέτοια κίνηση. Έτσι σύμφωνα με όσα υποστηρίζει η εφημερίδα «Live Sport», η εξόφληση της δόσης του Φεβρουαρίου είναι η επόμενη κίνηση που σκοπεύουν να κάνουν οι άνθρωποι της ΠΑΕ, για να αποφύγουν τυχών τέτοια περιστατικά.

Από κει και πέρα αξίζει να σημειωθεί πως αυτό δεν είναι το μοναδικό πρόβλημα οικονομικής φύσης, καθώς αν και πριν από λίγες ημέρες οι υπάλληλοι της ΠΑΕ πήραν έναν μισθό, συνεχίζουν να βρίσκονται σε δύσκολη θέση αφού τους οφείλονται 4-5 μηνιάτικα ακόμα.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram