ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

Εξοφλούνται οι ξένοι τη δόση του Φλεβάρη

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Πέμπτη, 20 Ιουνίου 2019 15:05

Εντός της ημέρας αναμένεται να εξοφληθούν οι ξένοι παίκτες του Παναθηναϊκού τη δόση του Φεβρουαρίου.

Όπως είναι γνωστό, σε όλους τους ξένους παίκτες, πλην του Εμάνουελ Ινσούα, οφείλεται το 60% από τη δόση Φεβρουαρίου, ωστόσο σύμφωνα με τη «Live Sport», εντός της ημέρας αναμένεται να εξοφληθεί στο ακέραιο η εν λόγω δόση.

Αν πράγματι συμβεί αυτό, τότε από τη διοίκηση θα πρέπει να καταβληθεί η δόση Μαΐου, που οφείλεται σε όλους τους παίκτες. 

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Γκιστ: «Θα ήθελα να συνεχίσω στον Παναθηναϊκό αλλά..»

ΜΠΑΣΚΕΤ Πέμπτη, 20 Ιουνίου 2019 14:53

Κανένα λόγο για να αποχωρήσει από τον Παναθηναϊκό δεν έχει ο Τζέιμς Γκιστ. Ο έμπειρος φόργουορντ/σέντερ μιλώντας στην εφημερίδα «Η πράσινη» σημείωσε πως θέλει να αγωνίζεται με την φανέλα με το τριφύλλι, ενώ αναφέρθηκε και στη συνεισφορά του Ρικ Πιτίνο.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του  

Για τη συνέχεια της καριέρας του: «Προσωπικά δεν έχω κανέναν λόγο να θέλω να φύγω. Σίγουρα θα ήθελα να συνεχίσω να παίζω με τη φανέλα του Παναθηναϊκού και τη νέα σεζόν, αλλά αν δεν γίνει θα το καταλάβω απόλυτα». 

Για την κατάκτηση του πρωταθλήματος: «Είναι ωραίο να κερδίζεις, στο τέλος αυτό που μετρά είναι να πάρουμε τον τίτλο. Δυστυχώς ο Ολυμπιακός αποφάσισε να μη κατέβει, αλλά ο Προμηθέας έδωσε μεγάλη μάχη και έδειξε ότι διαθέτει έναν πολύ καλό προπονητή και εξαιρετικούς παίκτες. Εμείς όμως ήμασταν αυτοί που έπρεπε και δεν τους αφήσαμε περιθώρια». 

Για τον Πιτίνο: «Μας έδωσε μεγάλο κίνητρο και αυτή τη σπίθα που χρειαζόμασταν. Είναι κρίμα που ένας πολύ καλός προπονητής όπως ο Τσάβι Πασκουάλ απολύθηκε εξαιτίας της εικόνας που είχαμε εμείς, αλλά η έλευση του Πιτίνο λειτούργησε σαν ξυπνητήρι για μας. Ήρθε με απίστευτο πάθος και επιθυμία να μας βοηθήσει να πετύχουμε. Είναι ένας σπουδαίος προπονητής και όλοι θέλαμε να συμμετέχουμε σε αυτό που ήθελε να δημιουργήσει. Σίγουρα έδειξε γιατί είναι αυτό που είναι, ένας μύθος».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Ο Μόργκαν στο «ραντάρ» του Νταμπίζα (vid)

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Πέμπτη, 20 Ιουνίου 2019 14:39

Ο τεχνικός διευθυντής του Παναθηναϊκού, Νίκος Νταμπίζας βρέθηκε στον τελικό Κυπέλλου της Σκωτίας μεταξύ της Χαρτς και της Σέλτικ (1-2), όπου και είδε από κοντά τον διεθνή Καμερουνέζο μέσο Αρνό Ντζουμ και τον Σκωτσέζο εξτρέμ Μίκι Τζόνστον. Ωστόσο όπως φαίνεται οι δύο αυτοί παίκτες δεν ήταν οι μοναδικοί που ενδιέφεραν τον συνεργάτη του Γιώργου Δώνη.

Σύμφωνα με τη «Live Sport» ο Νταμπίζας είχε σημειωμένο στο μπλοκάκι του και τον Λούις Μόργκαν.

Το νέο όνομα που έρχεται στο προσκήνιο για το «τριφύλλι» πρόκειται για ένα 22χρονο εξτρέμ, ο οποίος αν και στο δεύτερο μισό της περσινής σεζόν αγωνίστηκε ως δανεικός στη Σάντερλαντ είχε συνολικά 35 συμμετοχές πετυχαίνοντας 2 γκολ και μοιράζοντας 4 ασίστ.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Δείτε τον παίκτη

Τσίπρας: «Ο Αλαφούζος δεν ενδιαφέρεται για τον Παναθηναϊκό, ο Γιαννακόπουλος τον πονάει»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2019 22:09

Συνέντευξη στον ραδιοφωνικό σταθμό Sport24 Radio έδωσε ο Πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, απαντώντας σε ερωτήσεις η πλειοψηφία των οποίων αφορούσαν αθλητικά ζητήματα.

Μεταξύ των ερωτήσεων ήταν ο Παναθηναϊκός αλλά και οι αθλητικές εγκαταστάσεις στον Βοτανικό, με τον Πρωθυπουργό να απαντά μεταξύ άλλων πως ο Γιάννης Αλαφούζος που είναι πλέον φίλος με τον ιδιοκτήτη του Ολυμπιακού, Βαγγέλη Μαρινάκη ενδιαφέρεται για την πολιτική και όχι για τον Παναθηναϊκό, σε αντίθεση με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο, ο οποίος «πονάει» το «τριφύλλι».

Σε ότι αφορά τα γεγονότα στο χώρο του μπάσκετ σημείωσε πως δεν έχει καταλάβει για ποιο λόγο συνέβησαν, ενώ χαρακτήρισε το πρότζεκτ του Βοτανικού... έτοιμο. 

Αναλυτικά τα όσα είπε ο Αλέξης Τσίπρας:  

Για τον Βοτανικό, τις εξελίξεις που υπάρχουν και τους Αλαφούζο-Γιαννακόπουλο: «Πιάνεις μία πονεμένη ιστορία. Η στάση και η θέση μου ως πρωθυπουργός είναι όλες οι ομάδες να αποκτήσουν γήπεδο. Η ΑΕΚ προχώρησε, ο ΠΑΟΚ είναι κοντά στη νέα Τούμπα. Με τον Παναθηναϊκό ήμουν εγώ αυτός που τους κάλεσε να βρεθεί μία λύση. 

Ο Βοτανικός είναι ένα έτοιμο πρότζεκτ με γήπεδο μέχρι 35.000 θέσεων. Πριν από δύο χρόνια έφερα στο προσκήνιο το Γουδί. Φώναξα την ΠΑΕ, φώναξα τον Ερασιτέχνη, αλλά κανείς δεν ενδιαφερόταν. Ο κύριος Αλαφούζος δεν ενδιαφέρεται για τον Παναθηναϊκό, ενδιαφέρεται για την πολιτική. Είχε υποτίθεται εχθρό τον πρόεδρο του Ολυμπιακού, τώρα έγιναν ξανά φίλοι. «Τσουλάει» την ομάδα χωρίς ενδιαφέρον, για εμένα. Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος τότε, που δεν είναι στην ίδια γραμμή, «πονάει» και αγαπάει τον Παναθηναϊκό, είχε το σχέδιο για το Athens Alive. Ήταν ένα asset για το ΟΑΚΑ που ήταν καλό, όμως, ήταν ένα μεγάλο σχέδιο, με γραφειοκρατικές διαδικασίες που παίρνουν χρόνο και δεν ξέρω πόσο θα ήταν αυτό ελκυστικό για επενδυτές, γιατί θέλουν να βάλουν χρήματα τώρα και αύριο να αρχίσουν να έχουν απόδοση.

Τώρα υπάρχει ξανά η σκέψη για τον Βοτανικό. Θεωρώ ότι ο Βοτανικός είναι ένα καλό σχέδιο, γιατί υπάρχει και η έγκριση από το ΣτΕ. Η τράπεζα που της ανήκει το asset θα θέλει να προχωρήσει το πρότζεκτ για να αξιοποιήσει το περιουσιακό της στοιχείο. Αν ενδιαφέρεται ο Ερασιτέχνης και θέλει να πείσει την ΠΑΕ είναι ένα καλό πρότζεκτ. Η τράπεζα σίγουρα θα συμβάλλει σε αυτή τη διαδικασία. Βεβαίως υπάρχει η δυνατότητα του εμπορικού κέντρου, έστω και μικρότερο για να έχει απόδοση με την πάροδο του χρόνου. Από εκεί και πέρα θα έβλεπα ακόμα και τη δυνατότητα, αν δεν υπάρξει βέλτιστη οικονομικά πρόταση από τους ανθρώπους του Παναθηναϊκού, να μην γίνει εκεί γήπεδο για τον Παναθηναϊκό αλλά για την εθνική ομάδα κι εκεί να το νοικιάζει ο Παναθηναϊκός για να προχωρήσει. Θεωρώ όμως ότι οι τέσσερις μεγάλες ομάδες θα πρέπει να έχουν γήπεδο για να μπορούν να σταθούν στις οικονομικές απαιτήσεις. Η πραγματικότητα είναι πως όποιος δεν έχει γήπεδο, δεν μπορεί να σταθεί. Επειδή οι τέσσερις ομάδες έχουν brand name, έχουν φιλάθλους και θα πρέπει να έχουν γήπεδο για να σταθούν και να έχουν γήπεδα. Μόνο έτσι θα μπορούμε να έχουμε συλλόγους που δεν θα πηγαίνουν στην Ευρώπη για να μαζεύουν τριάρες και τεσσάρες αλλά θα είναι ανταγωνιστικές. Έχουμε πέσει τόσο χαμηλά που και ο πρωταθλητής δίνει πολλά προκριματικά για να φτάσει στους ομίλους του Champions League».

Για την πρώτη φορά που πήγε σε γήπεδο: «Πρέπει να ήμουν 6-7 χρονών. Ήταν ένας αγώνας Παναθηναϊκός - Πανιώνιος. Πήγα στο γήπεδο με τον αδερφό μου. Με περνάει εννιά χρόνια. Πήγαμε στη θύρα 1 στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας. Αυτή την αίσθηση δεν θα την ξεχάσω ποτέ. Θυμάμαι ότι τότε πουλούσαν στο γήπεδο πορτοκαλάδες σε κάτι πλαστικά κύπελλα σε σχήμα πορτοκαλιού και σε κάθε κόρνερ έπεφταν βροχή».

Για τη βία στα γήπεδα και το πώς «έσωσε» η ΕΡΤ την Σουπερλίγκα, τόνισε: «Εδώ είχαν φέρει χίλια άτομα και πήγαν να πλακωθούν στα επίσημα. Η κατάσταση στο ποδόσφαιρο δεν είναι καλή. Έχουμε να κάνουμε και με επιχειρηματίες που θέλουν να αντλήσουν πολιτική δύναμη μέσα από την ενασχόλησή τους με το ποδόσφαιρο. Κάναμε μία μεγάλη προσπάθεια με τον Κοντονή που έβαζε μεγάλες ποινές. Αν δεν υπήρχε η ΕΡΤ να χρηματοδοτήσει τις ομάδες που δεν είχαν έσοδα δεν θα υπήρχε Σουπερλίγκα. Αυτό ήθελαν κάποιοι για να έχουν ομάδες δορυφόρους»

Για την τοξικότητα μεταξύ των παραγόντων, δήλωσε: «Θεωρώ πως οι παράγοντες που ασχολούνται σε μεγάλους συλλόγους έχουν και άλλες βλέψεις. Είναι δεδομένο ότι δεν μπαίνουν για να κερδίσουν λεφτά, χάνουν λεφτά. Αυτό που θέλουν είναι να έχουν άλλου είδους οφέλη. Σε όλες τις χώρες υπάρχει αυτό, αλλά όχι σε αυτή την έκταση. Στην Ιταλία υποβιβάστηκε η Γιουβέντους, αν εδώ γίνει κάτι τέτοιο δεν νομίζω να μπορέσει να επιζήσει η πλατεία Συντάγματος. Πάντα θα υπάρχουν πολιτικές και επιχειρηματικές επιδιώξεις. Γνωρίζετε καλά ότι βρεθήκαμε στο στόχαστρο συγκεκριμένων παραγόντων και μέσων ενημέρωσης ξανά και ξανά. Καμία από τις ομάδες δεν ανήκουν στους προέδρους τους. Ανήκουν στον κόσμο τους. Δεν έχει νόημα να αναφερθώ σε ονόματα. Το θέμα είναι να αντιληφθούμε όλοι ότι το συμφέρον του προέδρου δεν είναι και το συμφέρον της ομάδας. Να σταματήσει αυτή η ιστορία με τις στρατιές οργανωμένων οπαδών. Πρέπει να μπουν κάποιοι κανόνες. Αυστηροί και σκληροί κανόνες. Πρέπει να υπάρχουν αυστηρές ποινές. Πρέπει όμως να σταματήσει και η καχυποψία. Ότι το κάνεις αυτό για να ευνοήσεις την μία ή την άλλη ομάδα. Πρέπει να αλλάξουμε νοοτροπία».

Για την Εθνική ομάδα, σχολίασε: «Ενώ έχουμε τόσους ποδοσφαιριστές που διαπρέπουν στα πρωταθλήματα του εξωτερικού. Από τον Σάντος και μετά είναι λες και έχει πέσει κατάρα. Θεωρώ ότι ήταν λάθος η απομάκρυνση του Σάντος. Από την εποχή του Σάντος και μετά βρισκόμαστε σε χαμηλές πτήσεις».

Για το γεγονός ότι δεν φταίνε μόνο οι προπονητές: «Πολλές φορές το πρόβλημα ξεκινά από τους παρατρεχάμενους και όχι από τους προπονητές και τους ποδοσφαιριστές. Παίζει ρόλο και ο χαρακτήρας του προπονητή που μπορεί να δώσει έμπνευση στον ποδοσφαιριστή. Βλέπω τώρα και παίζουμε αγώνες στο ΟΑΚΑ και το γήπεδο είναι άδειο».

Για το ότι η Εθνική δεν έχει έδρα, δήλωσε: «Η εθνική θα έπρεπε να έχει έδρα σε όλες τις μεγάλες πόλεις της Ελλάδας. Δεν θα μπορούσε να παίζει στην Τούμπα και να είναι γεμάτη. Να παίζει στο Παγκρήτιο και να είναι γεμάτο». 

Για τα μπασκετικά ντέρμπι Άρη - ΠΑΟΚ: «Ο Άρης ομόρφαινε τις Πέμπτες μας. Μετά το άθλημα ήρθε εκεί που ανήκε, δηλαδή στον Παναθηναϊκό. Έβλεπα στον "Τάφο του Ινδού" τον Στεργάκο, τον Κοκολάκη».

Για τα όσα συμβαίνουν στο μπάσκετ, τόνισε: «Από το καταστατικό της UEFA και της FIBA υπάρχει το αυτοδιοίκητο. Θεωρώ ότι και στο μπάσκετ θα πρέπει να γίνουν τομές. Να αξιοποιηθούν νέοι άνθρωποι. Βλέπω στην Λιθουανία ότι είναι ο Σαμπόνις επικεφαλής της Λίγκας, στην Τουρκία ο Τούρκογλου, στην Σερβία ο Μποντίρογκα. Δεν καταλαβαίνω γιατί στην Ελλάδα δεν θα μπορούσε να είναι κάποιος αντίστοιχος. Εγώ τον εκτιμώ τον κ. Βασιλακόπουλο. Με είχε βοηθήσει να βρω και εισιτήρια στον τελικό της Ευρωλίγκα το 2000. Ο κ. Αγγελόπουλος ζητούσε να παρέμβει ο πρωθυπουργός. Πώς να το κάνει; Νομίζω ότι πρέπει να σταματήσει αυτή η ροπή προς τα κάτω. Πρέπει να γίνουν τομές. Όλες οι εθνικές λίγκες έχουν μία καθοδική πορεία, αν εξαιρέσεις την Ισπανία και την Τουρκία. Οι παράγοντες παίζουν ρόλο».

Για την τοξικότητα μεταξύ των παραγόντων: «Θεωρώ πως οι παράγοντες που ασχολούνται σε μεγάλους συλλόγους έχουν και άλλες βλέψεις. Είναι δεδομένο ότι δεν μπαίνουν για να κερδίσουν λεφτά, χάνουν λεφτά. Αυτό που θέλουν είναι να έχουν άλλου είδους οφέλη. Σε όλες τις χώρες υπάρχει αυτό, αλλά όχι σε αυτή την έκταση. Στην Ιταλία υποβιβάστηκε η Γιουβέντους, αν εδώ γίνει κάτι τέτοιο δεν νομίζω να μπορέσει να επιζήσει η πλατεία Συντάγματος. Πάντα θα υπάρχουν πολιτικές και επιχειρηματικές επιδιώξεις. Γνωρίζετε καλά ότι βρεθήκαμε στο στόχαστρο συγκεκριμένων παραγόντων και μέσων ενημέρωσης ξανά και ξανά. Καμία από τις ομάδες δεν ανήκουν στους προέδρους τους. Ανήκουν στον κόσμο τους. Δεν έχει νόημα να αναφερθώ σε ονόματα. Το θέμα είναι να αντιληφθούμε όλοι ότι το συμφέρον του προέδρου δεν είναι και το συμφέρον της ομάδας. Να σταματήσει αυτή η ιστορία με τις στρατιές οργανωμένων οπαδών. Πρέπει να μπουν κάποιοι κανόνες. Αυστηροί και σκληροί κανόνες. Πρέπει να υπάρχουν αυστηρές ποινές. Πρέπει όμως να σταματήσει και η καχυποψία. Ότι το κάνεις αυτό για να ευνοήσεις την μία ή την άλλη ομάδα. Πρέπει να αλλάξουμε νοοτροπία».

Για το γεγονός ότι όταν ήταν μικρός έπαιζε βόλεϊ, είπε: «Έπαιζα κεντρικός. Όταν ήμουν μικρός είχα πάρει το μπόι μαζεμένο. Είχα δυνατά πόδια, ήμουν αλτικός. Μετά μου έριξαν ένα κεφάλι οι υπόλοιποι. Στο μπάσκετ ήμουν ατσούμπαλος. Στο ποδόσφαιρο ήμουν καλύτερος. Το ίνδαλμα μου ήταν ο Σαραβάκος. Προσπαθούσα να τον μιμηθώ»

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Θέλει να κλείσει τον Ρόμπερτς, προσπαθεί και για Άαρονς (vids)

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2019 19:54

Ο Νίκος Νταμπίζας συνεχίζει το μεταγραφικό «σαφάρι» για να ενισχύσει τον Παναθηναϊκό σύμφωνα με το πλάνο που έχει καταρτίσει μαζί με τον Γιώργο Δώνη, ένα πλάνο το οποίο όπως φαίνεται έχει ως πρώτη επιλογή τον γνωστό από καιρό, Κάλουμ Ρόμπερτς που έμεινε ελεύθερος από τη Νιουκάστλ, αλλά και τον Ρολάντο Άαρονς.

Αν για τον πρώτο γνωρίζουμε ήδη αρκετά, το νέο όνομα που ήρθε στο φως της δημοσιότητας, πρόκειται επίσης για παίκτη της αγγλικής ομάδας, ωστόσο συγκεντρώνει  μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας από τις δύο περιπτώσεις, καθώς δεσμεύεται με συμβόλαιο.

Σύμφωνα λοιπόν με πληροφορίες ο τεχνικός διευθυντής του «τριφυλλιού» θα ξεκινήσει τις διαδικασίες για να κλείσει τον Κάλουμ Ρόμπερτς, ο οποίος έχει μείνει ελεύθερος από τον σύλλογο της Βόρειας Αγγλίας. Ο 22χρονος εξτρέμ που αγωνίζονταν κυρίως στη δεύτερη ομάδα, έχει προτάσεις και από άλλες ομάδες, ωστόσο το γεγονός πως ο Παναθηναϊκός έχει δείξει από νωρίς ενδιαφέρον ίσως παίξει τον ρόλο του στην τελική απόφαση που θα πάρει.

Παράλληλα στο «νησί» αναφέρουν πως οι «πράσινοι» ενδιαφέρονται να αποκτήσουν με τη μορφή δανεισμού τον 23χρονο άσσο από τη Τζαμάικα, ο οποίος αγωνίζεται και αυτός ως εξτρέμ. Μάλιστα το «τριφύλλι» φέρεται να έχει ζητήσει από τις «καρακάξες» να πληρώσουν ένα μέρος του συμβολαίου του το οποίο ανέρχεται περίπου στις 800.000 ευρώ, ποσό που δεν μπορεί να διαθέσει ο Παναθηναϊκός εξ’ ολοκλήρου.

Ο Άαρονς, που διακρίνεται για την ταχύτητά του έχει αγωνιστεί σε 22 παιχνίδια με την πρώτη ομάδα της Νιουκάστλ και έχει πετύχει 2 γκολ. Παράλληλα είναι διεθνής με την Κ20 της Αγγλίας μετρώντας 5 συμμετοχές και δύο γκολ.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Δείτε τον Άαρονς σε δράση

Με Βουγιούκα το camp της ακαδημίας του Παναθηναϊκού (pics)

ΜΠΑΣΚΕΤ Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2019 18:49

Την ευκαιρία να δουν από κοντά τον Ίαν Βουγιούκα είχαν οι αθλητές που βρίσκονται στο καλοκαιρινό camp της PAO BC Academy, με την ΚΑΕ Παναθηναϊκός να γνωστοποιεί το γεγονός μέσω ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Αναλυτικά οι Πρωταθλητές Ελλάδος ανέφεραν:

«Ο Ίαν Βουγιούκας επισκέφθηκε σήμερα (19/6) το καλοκαιρινό camp της PAO BC Academy. Ο αθλητής του Παναθηναϊκού συνομίλησε, φωτογραφήθηκε και μοίρασε αυτόγραφα στους νεαρούς "πράσινους" αθλητές».

Μπλουζάκια Πρωταθλητή στο Paoshop

ΜΠΑΣΚΕΤ Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2019 18:33

Διαθέσιμα για όλους τους φίλους του Παναθηναϊκού είναι τα νέα συλλεκτικά προϊόντα αναφορικά με το νέο πρωτάθλημα και το νταμπλ που κατέκτησε η ομάδα μπάσκετ για τη σεζόν 2018-2019.  

Αναλυτικά η «πράσινη» ενημέρωση

«Στη διάθεση των φίλων του Παναθηναϊκού είναι από το Paoshop τα νέα συλλεκτικά προϊόντα για το Πρωτάθλημα Ελλάδας!

Αμέσως μετά την κατάκτηση του 38ου Πρωταθλήματος από τον Παναθηναϊκό ΟΠΑΠ, το Paoshop δίνει την ευκαιρία στους φιλάθλους του «τριφυλλιού» να προμηθευτούν τα επίσημα επετειακά προϊόντα του Πρωταθλήματος και του Double ώστε να κρατήσουν για πάντα κοντά τους τις στιγμές και τις αναμνήσεις μιας ακόμη σεζόν όπου η ομάδα μας κατέκτησε το Double.

Το Paoshop ετοίμασε το Champions Combo, το οποίο περιλαμβάνει τόσο το t-shirt Adidas του Πρωταθλητή, όσο και αυτό του Double στην προνομιακή τιμή των 30€.

Οι φίλοι του Παναθηναϊκού θα έχουν τη δυνατότητα να προμηθευτούν όλα τα αυθεντικά προϊόντα αποκλειστικά από το Paoshop στα κάτωθι σημεία:

-          https://www.paoshop.gr/el/

-          Λ. Αλεξάνδρας 160, Θύρα 7, δίπλα στο κλειστό Παύλος Γιαννακόπουλος, Τηλ: 210 6410114, Δευτέρα - Παρασκευή: Ωράριο λειτουργίας: 09:00-21:00, Σάββατο:  09:00 - 17:00

-          Tηλεφωνικές παραγγελίες: 210 2820844 & 210 3503121 (Ωράριο λειτουργίας: 09:30 - 17:30)

-          Aκολούθησε το Paoshop σε Facebook και Instagram».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Ανακοίνωσε Φακοπουλίδου και Κωνσταντέλλου ο Παναθηναϊκός

ΒΟΛΕΥ Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2019 18:13

Διπλό μεταγραφικό «χτύπημα» ανακοίνωσε η ομάδα βόλεϋ γυναικών του Παναθηναϊκού, η οποία απέκτησε τις νεαρές Αθανασία Φακοπουλίδου και Έμιλυ Κωνσταντέλλου. 

Η ανακοίνωση του ερασιτέχνη Παναθηναϊκού αναφέρει:

Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του  με την  Αθανασία Φακοπουλίδου και την  Έμιλυ Κωνσταντέλλου  στο   γυναικείο τμήμα βόλεϊ .

Η Αθανασία  Φακοπουλίδου γεννήθηκε στις 22 Μαϊου  1998 στην Κομοτηνή, έχει ύψος 1.81μ. και αγωνίζεται ως ακραία. Ξεκίνησε την αγωνιστική της καριέρα στον Πιερικό (2007-10) ενώ στην συνέχεια μετακόμισε στον γειτονικό Αρχέλαο (2010-2013).

Το 2013 πήρε μεταγραφή για τον Φιλαθλητικό Λαρισσαϊκό  ενώ το 2016 αποκτήθηκε από το Μαρκόπουλο. Την διετία 2017-2019 αγωνίστηκε με τα χρώματα του ΖΑΟΝ ενώ είναι διεθνής με τις εθνικές ομάδες κορασίδων και νεανίδων.

Στην πρώτη δήλωση της στο www.panathinaikos1908.gr η Φακοπουλίδου ανέφερε «Είμαι πολύ χαρούμενη καθώς τη νέα χρονιά θα ανήκω στην οικογένεια του Παναθηναϊκού. Η ομάδα κάνει ένα νέο ξεκίνημα και πιστεύω με υγεία ,πολλή δουλειά και προσήλωση να πετύχουμε τους στόχους που έχουμε θέσει».

Σε ότι αφορά την Έμιλυ Κωνσταντέλλου γεννήθηκε στις 27 Μαϊου 1997,  αγωνίζεται ως κεντρική (1.84μ.)  και έκανε τα πρώτα της βήματα στις Αμαζόνες Νέας Ερυθραίας (2010-2015).

Κατόπιν αγωνίστηκε στον ΦΟ Βριλησσίων (2015-2016) και στην συνέχεια μετεγγράφηκε στον Ηρακλή Κηφισιάς (2016-2017). Το καλοκαίρι του 2017 μετακόμισε στον Πορφύρα όπου έμεινε για δύο χρόνια.

 Αμέσως μετά την υπογραφή της η  Έμιλυ Κωνσταντέλλου επισήμανε  «Είμαι πολύ χαρούμενη που έρχομαι σε έναν Σύλλογο όπως είναι ο Παναθηναϊκός και ασφαλώς αποτελεί μεγάλη τιμή για εμένα. Ελπίζω να πετύχουμε τους στόχους μας και να δικαιώσω την διοίκηση και το τεχνικό τιμ που με εμπιστεύτηκαν. Γνωρίζω το βάρος της φανέλας του Παναθηναϊκού και θέλω να σταθώ αντάξια και να ανταπεξέλθω στις προσδοκίες που υπάρχουν».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Ξιφασκία: Στην τέταρτη θεση ο Παναθηναϊκός

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2019 15:20

Σημαντική επιτυχία για το τμήμα ξιφασκίας του Παναθηναϊκού καθώς το «τριφύλλι» ανέβηκε στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης της βαθμολογίας των σωματείων για το 2019.

Όπως αναφέρει ο Ερασιτέχνης το «τριφύλλι» ανέβηκε τέσσερις θέσεις σε σύγκριση με την περσινή περίοδο και συνολικά έχει 680 βαθμούς τη στιγμή που η ΑΕΚ βρίσκεται στην 7η θέση και ο Ολυμπιακός στην 25η.

Συνολικά ο ΠΑΟ συνέλεξε 48 βαθμούς από την κατηγορία Παμπαίδων-Παγκορασίδων, 196 βαθμούς στην κατηγορία εφήβων-νεανίδων, 160 βαθμούς από την κατηγορία νέων ανδρών-νέων γυναικών και 275 βαθμούς από την κατηγορία ανδρών-γυναικών.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

«Παίζει» η επιστροφή του Ντένμον

ΜΠΑΣΚΕΤ Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2019 15:13

Ο Μάρκους Ντενμόν ολοκλήρωσε τις αγωνιστικές υποχρεώσεις στο πρωτάθλημα της Κίνας με τους Ζεγιάνγκ Γκόλντεν Μπουλς και όπως σας έχουμε αναφέρει στο παρελθόν δεν αποκλείεται να τον δούμε και πάλι στα «πράσινα».

Ο Αμερικανός γκαρντ, τα δικαιώματα του οποίου στην Ευρώπη έχει ακόμα ο Παναθηναϊκός, δεν είναι σίγουρο πως θα συνεχίσει να αγωνίζεται στο κινεζικό πρωτάθλημα, καθώς κάποιες αλλαγές στους κανονισμούς δεν επιτρέπουν την παροχή εγγυημένου συμβολαίου. Έτσι για το αν θα συνεχίσει ή όχι ο παίκτης να αγωνίζεται στην ασιατική χώρα θα αποφασιστεί από τον μάνατζέρ του, Μίσκο Ραζνάτοβιτς.

Αν λοιπόν ο Ντένμον αποχαιρετήσει, τότε ο Παναθηναϊκός και έχοντας ως δεδομένο πως θα έχει ξεκαθαρίσει το θέμα του προπονητή, θα αποφασίσει τι μέλει γενέσθαι με τον Αμερικανό γκαρντ. Σε μία τέτοια περίπτωση οι πιθανότητες να φορέσει εκ’ νέου τη φανέλα με το «τριφύλλι» είναι αρκετές αφού οι «πράσινοι» εκτιμούν τις δυνατότητες του, εκτός και αν υπάρξει κάποια πρόταση από άλλη ομάδα η οποία θα καλύψει οικονομικά τόσο τους πρωταθλητές Ελλάδας, όσο και τον παίκτη.

Τέλος να θυμίσουμε πως στο πρωτάθλημα της Κίνας ο Μάρκους Ντένμον έβγαλε μάτια έχοντας μέσο όρο 33,5 πόντους με 42% στα τρίποντα, 7,1 ριμπάουντ και 6,2 ασίστ.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram