ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

ΚΑΕ Παναθηναϊκός και IST συνεχίζουν μαζί

ΜΠΑΣΚΕΤ Δευτέρα, 23 Αυγούστου 2021 17:25

Τη συνέχεια του μεταπτυχιακό προγράμματος «MBA in Sports Management» για τρίτη συνεχόμενο ακαδημαϊκό έτος ανακοίνωσαν η ΚΑΕ Παναθηναϊκός και το IST College.  

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Έπειτα από την άκρως επιτυχημένη πορεία που σημειώθηκε στα δύο προηγούμενα χρόνια σπουδών του πρώτου μεταπτυχιακού προγράμματος «MBA in Sports Management» στην Ελλάδα, το οποίο δημιούργησαν η ΚΑΕ Παναθηναϊκός και το IST College, ανακοινώνουμε την έναρξη των εγγραφών για τo τρίτο ακαδημαϊκό έτος.

Όπως στα δύο πρώτα έτη έτσι και στο τρίτο οι φοιτητές θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν ένα πρόγραμμα σχεδιασμένο σε διεθνή πρότυπα, με διαδραστικά workshops και βιωματικές εμπειρίες, το οποίο συνδέει τη θεωρία με την πράξη, αναβαθμίζοντας έτσι το συνολικό επίπεδο σπουδών.

Παράλληλα, θα μπορούν να δουλεύουν επί καθημερινής βάσης σε μέρη της μελλοντικής τους εργασίας και να συμμετέχουν σε ομάδες εργασιών με στελέχη του Παναθηναϊκού και άλλων ομάδων, διευρύνοντας έτσι τους ορίζοντές τους και αποκτώντας σημαντικές εμπειρίες.

Σημειώνεται πως το πτυχίο «ΜΒΑ in Sports Management» απονέμεται από το European International University (EIU) - Paris, Γαλλία.

Κάντε την εγγραφή σας εδώ
 

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤΟ IST

  • Το IST συνεργάζεται επί 30 χρόνια με κορυφαία Πανεπιστήμια προσφέροντας Bachelors &Masters με φοίτηση εξ' ολοκλήρου στη Ελλάδα, στους τομείς: 1) Επιχειρησιακές & Οικονομικές Επιστήμες, 2) Επιστήμη Υπολογιστών- Πληροφορική, 3) Τουριστικές και Ξενοδοχειακές Σπουδές.  
  • Στο IST δίνεται έμφαση στην καλλιέργεια δεξιοτήτων (soft skills), στην προώθηση της επιχειρηματικότητας και στη διασύνδεση της εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας.
  • Το IST συνεργάζεται με τις μεγαλύτερες εταιρείες και εφαρμόζει ένα καινοτόμο μοντέλο σπουδών που ονομάζεται "Business Facing" μέσα από το οποίο, η εκπαίδευση των σπουδαστών πραγματοποιείται σε συνθήκες προσομοίωσης με τη σύγχρονη αγορά.
  • Στο IST η εκπαίδευση πραγματοποιείται σε σύγχρονες εγκαταστάσεις και εργαστήρια προσφέροντας βιωματική μάθηση.
  • Στο IST παρέχεται υποστήριξη των μαθημάτων από ειδική πλατφόρμα εκπαίδευσης (E-Learning) και προσφέρονται περισσότερα από 150 σεμινάρια και πιστοποιημένα diplomas.
  • Στο IST η επαγγελματική αποκατάσταση των αποφοίτων ξεπερνά το 85%.

Στοιχεία Επικοινωνίας:

IST College

Λ. Συγγρού 68, Αθήνα 117 42 (Δίπλα στο μετρό «Συγγρού- Φιξ»)

Τηλ. 210 4822222

Υπεύθυνοι Προγράμματος:

Γιώργος Τσέγκας  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Γιάννης Μηναδάκης  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

«Πράσινες» μάχες στο Όλομουτς

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Δευτέρα, 23 Αυγούστου 2021 17:17

Οι αθλήτριες πινγκ πονγκ του Παναθηναϊκού, Κατερίνα Τόλιου και Ελισάβετ Τέρπου συμμετέχουν σε διεθνές τουρνουά στην Τσεχία.

Η μοναδική αθλήτρια από την ελληνική αποστολή που συνεχίζει στο δυνατό διεθνές τουρνουά του Όλομουτς είναι η Τόλιου που αγωνίζεται σήμερα απευθείας στις 32 της διοργάνωσης.

Στον 1ο γύρο του απλού η κορυφαία Ελληνίδα της παγκόσμιας κατάταξης απέκλεισε με 4-0 σετ την Τσέχα, Νικίτα Πετρόβοβα (11-3, 11-8, 11-6, 11-8) και μπήκε στη 16άδα του απλού γυναικών. Επόμενη αντίπαλός της η Γιανγκ Σιαοσίν από το Μονακό.

Η Τέρπου αγωνίστηκε στο 16ο γκρουπ και παρότι πίεσε και στα τρία σετ την Τσέχα, Καρολίνα Μινάροβα ηττήθηκε με 0-3 σετ (7-11, 8-11, 8-11).

Στο διπλό γυναικών τα ελληνικά ζευγάρια αποκλείστηκαν στον 2ο προκριματικό γύρο, που έκρινε και τις προκρίσεις. Η Παρίδη και η Τόλιου έχασαν από τις Τσέχες, Ταμάρα Τομάνοβα/Κριστίνα Μικούλκοβα με 3-1 σετ (11-13, 11-7, 8-11, 3-11).

Η Τέρπου με την Παπαδημητρίου κάμφθηκαν από τις Ινδές, Ριθ Τένισον/Αργκάνα-Γκίρις Καμάτ με 3-0 σετ (5-11, 5-11, 9-11). Οι συγκεκριμένες αθλήτριές μας συγκροτούν την αποστολή της εθνικής μας ομάδας για τα προκριματικά του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος, που ακολουθούν την ερχόμενη βδομάδα στο Βελιγράδι (27-29/08).

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Στο πλευρό του Παπανικολάου ο Παναθηναϊκός και ο Παπαπασχάλης

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Δευτέρα, 23 Αυγούστου 2021 17:01

Στις προσεχείς εκλογές της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης (ΕΟΚ) θα κατέβει ο Χαράλαμπος Παπαπασχάλης, ο οποίος θα βρίσκεται στο πλευρό του Άγγελου Παπανικολάου που διεκδικεί την προεδρία.

Ο Χαράλαμπος Παπαπασχάλης, είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Παναθηναϊκού Α.Ο., ενώ έχει διατελέσει δύο φορές  Γενικός Γραμματέας του «τριφυλλιού» και έφορος στο γυναικείο τμήμα μπάσκετ γυναικών

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη

Το νυν μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Παναθηναϊκού Α.Ο. Χαράλαμπος Παπαπασχάλης θα είναι υποψήφιος για τις εκλογές της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης.

Ο έμπειρος παράγοντας του «τριφυλλιού»  θα βρίσκεται στο πλευρό του Άγγελου Παπανικολάου με ξεκάθαρο στόχο να διατηρηθεί το μπάσκετ σε υψηλό επίπεδο στην Ελλάδα.

Ο Χαράλαμπος Παπαπασχάλης έχει διατελέσει δύο φορές  Γενικός Γραμματέας του Παναθηναϊκού Α.Ο.  ενώ παράλληλα έχει διατελέσει και έφορος στο γυναικείο τμήμα μπάσκετ γυναικών.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Η ανάρτηση του Παναθηναϊκού για τις προπονήσεις του Θ. Αντετοκούνμπο στο ΟΑΚΑ (pics)

ΜΠΑΣΚΕΤ Δευτέρα, 23 Αυγούστου 2021 16:20

Ο Θανάσης Αντετοκούνμπο βρίσκεται στη χώρα μας για διακοπές, ωστόσο αυτό δε σημαίνει πως έχει αφήσει στην άκρη τις προπονήσεις. Για αυτό ακριβώς το λόγο ο πρωταθλητής με τους Μιλγουόκι Μπακς και πρώην φόργουορντ του Παναθηναϊκού βρέθηκε σήμερα στο ΟΑΚΑ όπου και προπονήθηκε μαζί με τους γυμναστές των Μιλγουόκι Μπακς.

Οι «πράσινοι» δεν άφησαν ασχολίαστο το γεγονός και αφού τράβηξαν τις απαραίτητες φωτογραφίες τις ανέβασαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναφέροντας: «Συνέχισε τη σκληρή δουλειά πρωταθλητή».

Δείτε τις σχετικές φωτογραφίες:

Φιλικό με Αστέρα Τρίπολης το Σάββατο (28/8) για το «τριφύλλι»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Δευτέρα, 23 Αυγούστου 2021 16:11

Η έναρξη του πρωταθλήματος πήρε νέα αναβολή και έτσι ο Παναθηναϊκός προχώρησε στον προγραμματισμό νέου φιλικού.

Όπως έγινε γνωστό το προσεχές Σάββατο (28/8), στο γήπεδο της Λεωφόρου οι «πράσινοι» θα κοντραριστούν σε φιλικό παιχνίδι, με τη σέντρα να έχει προγραμματιστεί για τις 20:00.

Το παιχνίδι θα είναι κεκλεισμένων των θυρών, ενώ δεν έχει ακόμα αποσαφηνιστεί εάν θα υπάρχει τηλεοπτική κάλυψη και εάν θα επιτραπεί η είσοδος στους εκπροσώπους των ΜΜΕ.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Αναβολή στη σέντρα της Super League - Πρεμιέρα πιθανώς στις 11/12 Σεπτέμβρη!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Δευτέρα, 23 Αυγούστου 2021 13:22

Χωρίς αγώνες πρωταθλήματος θα κυλίσει και αυτό το Σαββατοκύριακο στη χώρα μας, αφού εν τέλει ούτε στην προγραμματισμένη για σήμερα (23/8) Γενική Συνέλευση της Λίγκας βγήκε «λευκός καπνός» για την σέντρα της νέας σεζόν στην Super League 1.

Για την ακρίβεια, λόγω των πολλών ανοιχτών θεμάτων που έχουν να λύσουν οι ομάδες, αποφασίστηκε να μην γίνει καν Γενική Συνέλευση την Δευτέρα (23/8). Έτσι δεν τέθηκε καθόλου το ζήτημα της ψηφοφορίας της προκήρυξης του νέου πρωταθλήματος με αποτέλεσμα η σέντρα να πάρει παράταση (ακόμα μία) για τον Σεπτέμβρη.

Ως εκ τούτου η εκκίνηση της νέας σεζόν προσδιορίζεται για τις 11-12 του Σεπτέμβρη, κάτι το οποίο θα αποφασιστεί επίσημα ή όχι την επόμενη Τρίτη (31/8) όπου συμφωνήθηκε να γίνει νέα Γενική Συνέλευση.

Η ενημέρωση της Λίγκας:

Ομόφωνα η Γ.Σ. αποφάσισε, όπως για τεχνικούς λόγους, προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαπραγμάτευση για τα τηλεοπτικά δικαιώματα, η οποία είναι σε καλό δρόμο, να οριστεί Γ.Σ. την Τρίτη 31/8/2021, ώστε να ψηφιστεί η προκήρυξη. Ως εκ τούτου, οι επαναληπτικές Γ.Σ. της Τετάρτης (25/8) και της Παρασκευής (27/8), δε θα διεξαχθούν.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Έβανς: «Θα δίνω τον καλύτερό μου εαυτό σε κάθε προπόνηση και σε κάθε αγώνα»

ΜΠΑΣΚΕΤ Δευτέρα, 23 Αυγούστου 2021 11:35

Τις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης του Παναθηναϊκού πραγματοποίησε ο Τζέρεμι Έβανς μετά την ολοκλήρωση της μεταγραφής του εκφράζοντας τον ενθουσιασμό του που θα φορέσει την πράσινη φανέλα.

Ο έμπειρος φόργουορντ παραχώρησε δηλώσεις στην ιστοσελίδα της ΚΑΕ Παναθηναϊκός αναφέροντας: «Αισθάνομαι υπέροχα που ολοκληρώθηκε η μεταγραφή μου σε ένα σπουδαίο ευρωπαϊκό κλαμπ με μεγάλη ιστορία, όπως είναι ο Παναθηναϊκός. Έχω αντιμετωπίσει αρκετές φορές τον Παναθηναϊκό από τη θητεία μου στην Euroleague. Αποτελούσε πάντα έναν πολύ δυνατό αντίπαλο, μια σκληρή ομάδα. Στην Αθήνα οι φίλαθλοί του ήταν πάντα εκεί και γέμιζαν το γήπεδο δίνοντας ώθηση στον Παναθηναϊκό. Είμαι ενθουσιασμένος που πλέον θα τους έχω μαζί μου. Ανυπομονώ να αγωνιστώ με την πράσινη φανέλα και να ζήσω την ατμόσφαιρα που δημιουργούν οι οπαδοί μας».

Σχετικά με την ομάδα του Παναθηναϊκού, τους στόχους της και τον Δημήτρη Πρίφτη σχολίασε πως: «Μίλησα με τον κόουτς Πρίφτη και μου εξήγησε το τι θέλει από εμένα. Γνωρίζω καλά τον κόουτς, έχω παρακολουθήσει τη δουλειά του και χαίρομαι που θα συνεργαστούμε. Είμαστε μια ομάδα που διαθέτει κάποιους αθλητές που δεν έχουν εμπειρία από την Euroleague. Αυτό όμως δεν έχει μεγάλη σημασία. Είναι καλοί παίκτες και ο Παναθηναϊκός είναι ένα σπουδαίο κλαμπ. Υπάρχουν μεγάλες απαιτήσεις εδώ, το γνωρίζω πολύ καλά. Θέλουμε να κατακτήσουμε τους εγχώριους τίτλους και να μπούμε στα πλέι οφ της Euroleague διεκδικώντας το καλύτερο δυνατό».

Όσο για το τι θα πρέπει να περιμένει ο κόσμος από εκείνον: «Θα δίνω τον καλύτερό μου εαυτό σε κάθε προπόνηση και σε κάθε αγώνα. Θα κάνω τα πάντα για να βοηθήσω την ομάδα να κερδίζει. Αισιοδοξώ πως με την στήριξη των φιλάθλων μας θα έχουμε μια πολύ καλή σεζόν».  

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Μήνυμα της Ούνιξ στον Παναθηναϊκό για τον Χεζόνια (pic)

ΜΠΑΣΚΕΤ Δευτέρα, 23 Αυγούστου 2021 11:12

Στη Ρωσία για λογαριασμό της Ούνιξ Καζάν προσγειώθηκε σήμερα ο Μάριο Χεζόνια με την ρωσική ομάδα να ανακοινώνει το γεγονός και να στέλνει μήνυμα στον Παναθηναϊκό!

Συγκεκριμένα, στην ανάρτηση που έκανε η Ουνίξ, με την οποία υποδέχτηκε τον Χεζόνια αποφάσισε να απευθυνθεί στο «τριφύλλι» γράφοντας: «Παναθηναϊκέ μη στεναχωριέσαι, είναι σε καλά χέρια».  

Δείτε τη σχετική ανάρτηση 

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Ενδιαφέρον από Ισπανία και Ολλανδία για τον Κανταλαπιέδρα

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Δευτέρα, 23 Αυγούστου 2021 08:09

Η μεταγραφική περίοδος του καλοκαιριού μπαίνει στην τελική ευθεία και δεν αποκλείεται σε αυτό το διάστημα να υπάρξουν εξελίξεις στον Παναθηναϊκό με το Αϊτόρ Κανταλαπιέδρα.

Ο Ισπανός εξτρέμ δεν βρίσκεται στα βασικά πλάνα του Ιβάν Γιοβάνοβιτς και αυτός είναι ο λόγος που ομάδες από την Ολλανδία και την Ισπανία εξετάζουν την περίπτωσή του. Μάλιστα όπως αναφέρει δημοσίευμα της εφημερίδας «Sportday», από τη στιγμή που δεν υπολογίζεται στο «τριφύλλι», μία πιθανή πώληση θα ήταν η καλύτερη λύση για όλους.

Πλέον μένει να φανεί εάν ο Ισπανός άσσος θα αποχωρήσει η θα συνεχίσει να φορά τη φανέλα του Παναθηναϊκού.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Επεισόδιο και ξύλο μεταξύ οπαδών Παναθηναϊκού και Ολυμπιακού

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Κυριακή, 22 Αυγούστου 2021 23:50

Για άγρια συμπλοκή μεταξύ οπαδών του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού στην Σαμοθράκη, η οποία έλαβε χώρα την περασμένη Παρασκευή, κάνει λόγω η ιστοσελίδα Evros-news.gr.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στο συγκεκριμένο δημοσίευμα το αποτέλεσμα της οδομαχίας ήταν να τραυματιστούν δύο 39χρονοι, οι οποίοι τις πρωινές ώρες του Σαββάτου διακομίσθηκαν με σκάφος του Λιμενικού στο Π.Γ.Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης, ενώ η αστυνομία προχώρησε στην σύλληψη συνολικά 6 ατόμων, εκ των οποίων οι 4 βρισκόταν στον σύνδεσμο και συμμετείχαν στα επεισόδια και οι δυο ήταν που μεταφέρθηκαν στην Αλεξανδρούπολη.

Σύμφωνα με όσα αναφέρει η ελληνική ιστοσελίδα, όλα ξεκίνησαν όταν οι δύο 39χρονοι που είναι από το Σουφλί και επισκέφθηκαν το νησί για να συμμετέχουν σε κοινωνικό γεγονός, βρισκόταν έξω από τον σύνδεσμο του Παναθηναϊκού όπου γινόταν εκδήλωση.  Εκεί ήταν περίπου 10 άτομα και άγνωστο πως, ξεκίνησε αρχικά έντονη λογομαχία με τους δύο περαστικούς, οι οποίοι φέρονται να υποστηρίζουν τον Ολυμπιακό. Ακολούθησε άγρια συμπλοκή, με μπουνιές, κλωτσιές, μπουκάλια και μαχαίρωμα που δέχθηκε ένας από τους 39χρονος στον μηρό.

Οι δυο 39χρονοι με μέριμνα του Κέντρου Επιχειρήσεων του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής τις πρώτες πρωινές ώρες του Σαββάτου διακομίσθηκαν στην Αλεξανδρούπολη και από εκεί μεταφέρθηκαν στο Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης. Αφού τους παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες από τους γιατρούς και διαπιστώθηκε ότι δεν είχαν κάτι πολύ σοβαρό, αποχώρησαν αλλά παρέμειναν κρατούμενοι στην Αστυνομική Διεύθυνση Αλεξανδρούπολης, επειδή ήταν κατηγορούμενοι και αυτοί για συμμετοχή στην συμπλοκή.

Οι αστυνομικοί που άρχισαν τις έρευνες για την συμπλοκή, συνέλαβαν χθες Σάββατο με την συνδρομή ανδρών της Ο.Π.Κ.Ε που έφτασαν από την Αλεξανδρούπολη, συνολικά 4 άτομα που βρισκόταν στον συγκεκριμένο σύνδεσμο, από τους οποίους σύμφωνα με πληροφορίες δεν είναι κανένας απ’ την Σαμοθράκη, αλλά είχαν έρθει για επίσκεψη στο νησί από την Αθήνα. Με το πλοίο της γραμμής μεταφέρθηκαν στην Αλεξανδρούπολη όπου και κρατήθηκαν χθες βράδυ στις Φέρες (για να μην είναι στον ίδιο χώρο με τους άλλους δύο) και σήμερα οδηγήθηκαν στον Εισαγγελέα και οι έξι, με τους περισσότερους να έχουν ακόμα στο πρόσωπο εμφανή τα σημάδια από την άγρια συμπλοκή της Παρασκευής. Όλοι τους μετά τις απολογίες τους αφέθηκαν ελεύθεροι.

Φωτό αρχείου

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram