Την οριστική δικαίωση της ΚΑΕ Παναθηναϊκός σε μία δικαστική διαμάχη η οποία κράτησε πάνω από τρία χρόνια και συγκεκριμένα μετά το ντέρμπι τις 9 Νοεμβρίου 2018 κόντρα στον Ολυμπιακό για τον θεσμό της EuroLeague, αποφάσισε οριστικά και αμετάκλητα το CAS.
Μία υπόθεση που έγινε «σήριαλ» στο οποίο γράφτηκαν πολλά διαφορετικά «επεισόδια» από τις συνεχόμενες προσφυγές στα δικαστικά όργανα της ΚΑΕ Ολυμπιακός, η οποία ωστόσο ποτέ δεν μπόρεσε να αποδείξει αυτά για τα όσα κατηγορούσε το «τριφύλλι», που από την πρώτη στιγμή είχε ξεκαθαρίσει πως δεν είχε καμία εμπλοκή στα όσα του καταλόγιζαν οι αντίπαλοί του.
Θυμίζουμε πως μετά το τέλος του ντέρμπι της 9ης Νοεμβρίου 2018 μεταξύ του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού για την Ευρωλίγκα, οι «ερυθρόλευκοι» υποστήριζαν πως οι άνθρωποι του «τριφυλλιού» είχαν μοιράσει non paper στα ΜΜΕ, που τους συκοφαντούσε για απόπειρα δωροδοκίας των διαιτητών του παιχνιδιού. Από την μεριά τους οι «πράσινοι» προχώρησαν σε καταγγελία, κάνοντας λόγο για συκοφαντική δυσφήμηση από τους «ερυθρόλευκους».
Αφού λοιπόν η υπόθεση εκδικάστηκε υπέρ του Παναθηναϊκού από τις ελληνικές αρχές και την Euroleague έφτασε στο CAS. Στη συνέχεια επέστρεψε στον Αθλητικό Δικαστή της Euroleague, καθώς προστέθηκε μια κατάθεση από δημοσιογράφο της NOVA. Μετά, λοιπόν από την επιστροφή της υπόθεσης στον ανεξάρτητο δικαστή της EuroLeague, η ανώτατη δικαστική αρχή της διοργάνωσης αποφάσισε ότι δεν προκύπτει κανένα στοιχείο που αποδεικνύει τα παραπάνω, δικαιώνοντας πανηγυρικά τον Παναθηναϊκό.
Παρόλα αυτά η ΚΑΕ Ολυμπιακός προχώρησε σε νέα προσφυγή στο δευτεροβάθμιο όργανο, όμως για μία ακόμα φορά η δικαίωση των «πρασίνων» δεν άργησε να έρθει, καθώς ο δικαστής ουσιαστικά σημείωσε πως δεν υπάρχει κάποιο νέο στοιχείο στην υπόθεση.
Έτσι, η δικαστική διαμάχη οδηγήθηκε στο Ανώτατο Αθλητικό Δικαστήριο της Λωζάνης, το οποίο θα ήταν αυτό που θα έπαιρνε και την οριστική απόφαση. Στις 16 Αυγούστου του 2021, για πολλοστή φορά (και) το CAS έκρινε πως τα όσα υποστηρίζουν οι «ερυθρόλευκοι» δεν έχουν καμία βάση, δικαιώνοντας οριστικά και αμετάκλητα την ΚΑΕ Παναθηναϊκός και τον τότε επικεφαλής της, Δημήτρη Γιαννακόπουλο.
Αξίζει να σημειωθεί πως τον Ολυμπιακό εκπροσώπησε ο Βρετανός δικηγόρος, Τζόναθαν Έλις, ενώ οι δικηγόροι του Παναθηναϊκού και του Δ. Γιαννακόπουλου ήταν ο Ιταλός, Φεντερίκο Βεντούρι Φεριόλο και η νομική σύμβουλος της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, Μαργαρίτα Θάνου.
Στις θέσεις 9-16 του απλού γυναικών πλασαρίστηκε η αθλήτρια του Παναθηναϊκού, Κατερίνα Τόλιου στο διεθνές όπεν της Τσεχίας.
Πριν από λίγα λεπτά, έχασε φυσιολογικά στον 2ο γύρο με 4-0 σετ από την κινεζικής καταγωγής Γιανγκ Σιαοσίν από το Μονακό, η οποία είναι νούμερο 44 στην τρέχουσα παγκόσμια κατάταξη και την περασμένη βδομάδα είχε κατακτήσει την 1η θέση στο τουρνουά WTT Contender της Βουδαπέστης.
Η Τόλιου έχασε εύκολα το 1ο σετ, αλλά στη συνέχεια βελτίωσε την απόδοσή της και πίεσε πολύ στο 2ο και το 3ο σετ, χωρίς όμως να τα καταφέρει. Η εξέλιξη των σετ ήταν η εξής 3-11, 9-11, 8-11 και 5-11.
Άμεσα έρχεται ο επόμενος στόχος για την 26χρονη πρωταθλήτρια και την εθνική γυναικών, καθώς από τις 27 μέχρι τις 29 Αυγούστου υπάρχουν στο Βελιγράδι τα προκριματικά του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ομαδικού.
Κάλεσμα στον κόσμο του Παναθηναϊκού προκειμένου να κλείσει θέση στο ΟΑΚΑ για τη σεζόν που έρχεται, έκανε ο Κέντρικ Πέρι. Παράλληλα ο Αμερικανός πλέι μέικερ σε βίντεο που ετοίμασε η ΚΑΕ Παναθηναϊκός δεν παρέλειψε να επαναλάβει τον ενθουσιασμό του που βρίσκεται στο «τριφύλλι».
«Θέλω να πω ότι είμαι ενθουσιασμένος που βρίσκομαι στην οικογένεια του Παναθηναϊκού. Έμαθα πολλά για την δυναμική και την ιστορία της ομάδας και είμαι χαρούμενος που είμαι πλέον μέλος της» είπε αρχικά και συνέχισε:
«Μείνετε συντονισμένοι για τη νέα σεζόν. Θα περάσουμε πολύ όμορφα. Προμηθευτείτε τα εισιτήριά σας εάν δεν το έχετε κάνει ήδη».
Δείτε το σχετικό βίντεο
Ακόμα μία μεταγραφική κίνηση πραγματοποίησε η γυναικεία ομάδα ποδοσφαίρου του Παναθηναϊκού ανακοινώνοντας την απόκτηση της Στέλλας Ντζάνης, για τη σεζόν που έρχεται.
Αναλυτικά η ανακοίνωση
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με την Στέλλα Ντζάνη, για την γυναικεία ομάδα ποδοσφαίρου, την αγωνιστική σεζόν 2021-2022.
Η έμπειρη αθλήτρια αγωνίζεται ως επιθετικός-εξτρέμ και έχει σημαντική παρουσία στην Εθνική Ελλάδος με αρκετές συμμετοχές. Τη σεζόν 2019-2020 βγήκε 3η σκόρερ στο πρωτάθλημα πετυχαίνοντας 13 γκολ σε έναν γύρο (το πρωτάθλημα διεκόπη λόγω Covid).
Στο πλούσιο βιογραφικό της έχει αγωνιστεί με τις ομάδες:
Ελπίδες Αγρινίου
ΑΟ Δραπετσώνας
Αίγινα
Ολυμπιάδα Υμηττού
Αθηναϊκή Ένωση
ΑΟ Γλυφάδας
Αβαντίδες Χαλκίδας
Σε δήλωση της στο www.pao1908.com η Ντζάνη τόνισε: «Ευχαριστώ πολύ τη διοίκηση του Παναθηναϊκού για τη προσέγγιση και την επιμονή να ενταχθώ στον πιο μεγάλο Σύλλογο. Είναι τεράστια τιμή να σου δίνεται η ευκαιρία να είσαι μέλος μιας μεγάλης ομάδας, όπως ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ.
Ήταν όνειρο ζωής για μένα να αγωνιστώ στην ομάδα που υποστηρίζω από μικρό παιδί και αποτελεί τεράστια πρόκληση. Υπόσχομαι στους ανθρώπους που με εμπιστεύτηκαν και στον κόσμο του Παναθηναϊκού να δώσω το 100% για να φτάσει η ομάδα εκεί που της αξίζει!!».
Ο Ματέους Βιτάλ είναι πλέον παίκτης του Παναθηναϊκού, καθώς ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς μετά τη συμφωνία των ομάδων αποφάσισε να φέρει στην Αθήνα τον Βραζιλιάνο άσσο για να ενισχύσει το «τριφύλλι».
Όπως σας έχουμε ενημερώσει από χθες ο 24χρονος μεσοεπιθετικός θα αποκτηθεί με τη μορφή δανεισμού από τους «πράσινους» για ένα έτος, ωστόσο στη συμφωνία θα συμπεριλαμβάνεται και επιλογή αγοράς.
Σύμφωνα λοιπόν με την «Globo» που αναφέρει τους οικονομικούς όρους της συμφωνίας των δύο πλευρών, τονίζεται ότι η ρήτρα για την αγορά του Βιτάλ από τον Παναθηναϊκό έχει οριστεί στα 4 εκατ. ευρώ και αντιστοιχεί στο 50% των δικαιωμάτων του ποδοσφαιριστή.
Χαρακτηριστικά αναφέρει:
«Ο Βιτάλ θα έρθει στον Παναθηναϊκό με τη μορφή δανεισμού για ένα χρόνο, ενώ η ελληνική ομάδα θα πληρώσει και τον μισθό του.
Η Κορίνθιανς έχει ορίσει την τιμή του από τώρα σε περίπτωση που θέλει ο Παναθηναϊκός να τον κάνει δικό του το 2022. Αυτή ορίζεται στα 4 εκατ. ευρώ για το 50% των δικαιωμάτων του ποδοσφαιριστή».
Ο Ζακ Όγκαστ δεν κατάφερε να στεριώσει στον Παναθηναϊκό ούτε κατά το δεύτερο πέρασμά τους και έτσι ο ομογενής σέντερ χρειάστηκε να βγει στην αγορά για να βρει τη νέα ομάδα στην οποία θα συνεχίσει την καριέρα του.
Εν τέλει ο πρώην σέντερ του «τριφυλλιού» επέλεξε να συνεχίσει στην Τσεντεβίτα Ολίμπια, την προηγούμενη ομάδα δηλαδή του Κέντρικ Πέρι, που ακολούθησε το ανάποδο δρομολόγιο.
Τη χρονιά που πέρασε με το «τριφύλλι», ο Όγκαστ είχε κατά μέσο όρο 5 πόντους και 3 ριμπάουντ στη Basket League, ενώ στην Ευρωλίγκα μέτρησε αντίστοιχα 4,6 πόντους και 2,3 ριμπάουντ.
Παίκτης του Παναθηναϊκού πρέπει να θεωρείται ο Ματέους Βιτάλ, ο οποίος μετά τη συμφωνία που υπήρξε ανάμεσα στο «τριφύλλι» και την Κορίνθιανς, είναι έτοιμος να έρθει στην Αθήνα για να ολοκληρώσει τη μεταγραφή του.
Παρά το γεγονός πως η συμφωνία ανάμεσα σε όλους τους εμπλεκόμενους της μεταγραφής είχε υπάρξει εδώ και κάποιες ημέρες, όπως είχαν γνωστοποιήσει τα βραζιλιάνικα ΜΜΕ, ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς δεν είχε δώσει την συγκατάθεσή του για να μπει στο αεροπλάνο ο 24χρονος άσσος.
Πλέον ο Σέρβος τεχνικός είπε το οριστικό «ναι» και ο ταλαντούχος ποδοσφαιριστής αναμένεται να έρθει στη χώρα μας για να ολοκληρώσει το δανεισμό του στον Παναθηναϊκό. Θυμίζουμε πως ο Βιτάλ μπορεί να αγωνιστεί τόσο ως επιθετικός χαφ, όσο και ως αριστερός εξτρέμ αν και δεξιοπόδαρος.
Την πρώτη συγκέντρωση για τη νέα σεζόν πραγματοποίησε σήμερα (23/8) το απόγευμα η γυναικεία ομάδα μπάσκετ του Παναθηναϊκού στο κλειστό «Παύλος Γιαννακόπουλος».
Οι πρωταθλήτριες της περασμένης αγωνιστικής περιόδου ξεκίνησαν επίσημα την προετοιμασία τους για τη νέα σεζόν με τις Λολίτα Λύμουρα, Όλγα Χατζηνικολάου, Αγγελική Βιντσιλαίου, Βαρβάρα Μυλωνάκη, Αγγελική Ζιάκα, Φαίη Κωτούλα, Ελισάβετ Μπουντούρη και τη Γεωργία Σταμάτη να δίνουν το «παρών».
Οι Τσάστιτι Ριντ, Σεκόια Χολμς, Ακίλ Τακ, Έμμα Στακ και Γεωργία Γρηγοροπούλου θα ενσωματωθούν στην ομάδα τις επόμενες μέρες.
H κόουτς Ελένη Καπογιάννη καλωσόρισε τις αθλήτριες μαζί με το υπόλοιπο staff και δήλωσε στο www.pao1908.com: «Είμαστε χαρούμενοι που ξεκινάει η νέα σεζόν. Ξεκινάμε με πάρα πολύ διάθεση και ενέργεια. Θα είναι πολύ δύσκολη χρονιά, όχι μόνο λόγω της πανδημίας αλλά και λόγω απαιτήσεων γιατί ο στόχος του Παναθηναϊκού είναι να καθιερωθεί στα ψηλά. Η διαδικασία αυτή έχει σκαμπανεβάσματα και μια ομάδα που θέλει να λέγεται μεγάλη οφείλει να έχει αυτό το μέταλλο, να διαχειρίζεται τα πάνω και τα κάτω έτσι ώστε να παραμένει στην κορυφή. Θα είναι ένα πολύ ενδιαφέρον πρωτάθλημα. Εύχομαι να είμαστε υγιείς και να έχουμε και τον κόσμο μας στο πλάι στις καλές αλλά και τις δύσκολες στιγμές, όπως το έχουν αποδείξει. Η βοήθειά τους είναι πάντα πολύτιμη. Καλή χρονιά».
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι τηρήθηκαν όλοι οι κανόνες και τα πρωτόκολλα ασφαλείας που επιτάσσει η Πολιτεία για την αντιμετώπιση του Covid-19.
Ο Παναθηναϊκός αναζητά τις τελευταίες ημέρες της μεταγραφικής περιόδου κινήσεις ενίσχυσης του έμψυχου δυναμικού του και στο πλαίσιο αυτό οι «πράσινοι» κατέθεσαν επίσημη πρόταση στην Ιντεπετιέντε για την απόκτηση του Σεμπάστιαν Παλάσιος!
Όπως αποκαλύπτουν τα Μέσα ενημέρωσης της Αργεντινής, το «τριφύλλι» προσφέρει στην ομάδα της Αργεντινής 800.000 δολάρια για να αποκτήσει ποσοστό από τον 29χρονο εξτρέμ, ο οποίος έχει ρόλο βασικού στην ομάδα του, που βρίσκεται στην πρώτη θέση του πρωταθλήματός αυτή τη στιγμή. Από τη μεριά του ο ποδοσφαιριστής δεν είναι αρνητικός για να έρθει στον Παναθηναϊκό και έτσι οι δύο ομάδες βρίσκονται σε διαπραγματεύσεις για την επίτευξη της συμφωνίας. Αξίζει να σημειωθεί πως οι Αργεντινοί σε πρώτη φάση φέρονται να ζητούν ένα ποσό κοντά στο 1,5 εκατομμύρια δολάρια, τα οποία φυσικά ο Παναθηναϊκός δε προσφέρει.
Ο Παλάσιος πέραν του Μεξικού όπου φόρεσε τη φανέλα της Πατσούκα δεν έχει βγει ποτέ εκτός Αργεντινής, αγωνιζόμενος μεταξύ άλλων με φανέλες διάσημων ομάδων όπως η Μπόκα Τζούνιορς, η Νιούελς Ολντ Μπόις και φυσικά η Ιντεπετιέντε, στην οποία και ανήκει από το 2019 μέχρι σήμερα, όπου έχει αγωνιστεί σε 48 ματς με 6 γκολ και 6 ασίστ. Ο Παλάσιος αγωνίζεται κυρίως ως δεξιός εξτρέμ, μπορεί όμως να καλύψει και το αριστερό άκρο, όπως και τη θέση του επιθετικού.
Πλέον μένει να φανεί εάν το «τριφύλλι» θα καταφέρει να αποσπάσει το «ναι» της Ιντεπετιέντε για να φέρει στην Αθήνα τον παίκτη.
Η κολεγιακή ομάδα του Αϊόνα, στην οποία προπονητής είναι ο Ρικ Πιτίνο, βρίσκεται εδώ και μέρες στη χώρα μας, προκειμένου να δώσει φιλικά παιχνίδια προετοιμασίας.
Στο πλαίσιο αυτό, την Τετάρτη (25/8) το απόγευμα ο Παναθηναϊκός θα δώσει κεκλεισμένων των θυρών φιλικό προπονητικού χαρακτήρα κόντρα στο σύνολο του Ρικ Πιτίνο. Αυτό θα είναι το πρώτο φιλικό παιχνίδι των νταμπλούχων Ελλάδας, που έχουν ξεκινήσει την προετοιμασία τους για τη νέα σεζόν.
Θυμίζουμε πως το Αϊόνα, έχει ήδη παίξει δύο φιλικούς αγώνες κόντρα στο Περιστέρι και το Λαύριο, μετρώντας ισάριθμες ήττες.