Ολοταχώς προς την απόκτηση του Σεμπάστιαν Παλάσιος οδεύει ο Παναθηναϊκός, καθώς οι «πράσινοι» μετά από σκληρές διαπραγματεύσεις κατάφεραν να τα βρουν σε όλα με την Ιντεπεντιέντε.
Μετά και από αυτή την εξέλιξη το «τριφύλλι» έχει μπει σε διαπραγματεύσεις με την Πατσούκα, η οποία έχει κρατήσει το 50% των δικαιωμάτων του Αργεντινού εξτρέμ και ζητά κάποιο χρηματικό ποσό για να πει και αυτή από την πλευρά της το «ναι» στη μεταγραφή.
Οι επαφές ανάμεσα στους ανθρώπους των δύο ομάδων είναι σε εξέλιξη και από τη στιγμή που τόσο η ομάδα στην οποία αγωνίζεται (Ιντεπεντιέντε) ο παίκτης, αλλά και ο ίδιος ο ποδοσφαιριστής, έχουν συμφωνήσει με το «τριφύλλι», δύσκολα θα χαλάει η μεταγραφή.
Οριστικές εξελίξεις αναμένεται να υπάρξουν μέσα στις επόμενες μέρες, όμως στις τάξεις του Παναθηναϊκού υπάρχει συγκρατημένη αισιοδοξία για αίσιο τέλος της υπόθεσης.
Στην τελική ευθεία έχουν μπει τα μεταγραφικά ζητήματα του Παναθηναϊκού, ο οποίος κινείται για να ολοκληρώσει και τυπικά την απόκτηση των Ματέους Βιτάλ και Ραμόν Λούντκβιστ, ενώ φορτσάρει για να κλείσει και τον Σεμπάστιαν Παλάσιος.
Σε ότι αφορά τον Βραζιλιάνο μεσοεπιθετικό, Ματέους Βιτάλ, αναμένεται να βρίσκεται στη χώρα μας τα ξημερώματα της Κυριακής (1:00 πμ.) με πτήση μέσω Άμστερνταμ. Θυμίζουμε πως η συμφωνία του Παναθηναϊκού με την Κορίνθιανς αφορά δανεισμό ενός έτους με οψιόν αγοράς για το 50% των δικαιωμάτων του 24χρονου παίκτη η οποία κυμαίνεται περίπου στα 4 εκατομμύρια ευρώ.
Σχετικά με τον Ραμόν Λούντκβιστ, ο Σουηδός μέσος που έφτασε αργά χθες βράδυ, ολοκλήρωσε τις απαραίτητες εξετάσεις σήμερα (25/8) και την Πέμπτη (26/8) αναμένεται να ανακοινωθεί η απόκτησή του από την Γκρόνινγκεν. Όπως ο Βιτάλ έτσι και ο Λούντκβιστ θα αποκτηθεί με τη μορφή δανεισμού για μία σεζόν και οι «πράσινοι» θα διατηρούν επιλογή αγοράς για του χρόνου το καλοκαίρι της τάξης των 850.000 ευρώ περίπου.
Τέλος, αναφορικά με τον Σεμπαστιάν Παλάσιος, ο Παναθηναϊκός παραμένει σε διαπραγματεύσεις με την Ιντεπεντιέντε. Οι «πράσινοι» θέλουν πολύ να ολοκληρώσουν τη μεταγραφή και αυτό φάνηκε με νέα πρόταση που έκαναν στην ομάδα από την Αργεντινή. Παράλληλα ο παίκτης έχει ξεκαθαρίσει στον σύλλογό του πως θέλει να αγωνιστεί στο «τριφύλλι» και έτσι τα τελευταία νέα αναφέρουν πως υπάρχει συγκρατημένη αισιοδοξία για αίσιο τέλος της υπόθεσης.
Γεμάτη ήταν η προπόνηση των παικτών του Παναθηναϊκού στο «Γ. Καλαφάτης» την Τετάρτη, με τους «πράσινους» να συνεχίζουν την προετοιμασία τους, έχοντας πλέον στρέψει το βλέμμα τους στο σαββατιάτικο φιλικό με τον Αστέρα Τρίπολης στη Λεωφόρο.
Οι «πράσινοι» δούλεψαν σε αρκετούς τομείς καθώς μετά την προθέρμανση, επιδόθηκαν σε ασκήσεις φυσικής κατάστασης με μπάλα, ενώ συνέχισαν και με ασκήσεις τακτικής. Το προπονητικό πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με εξάσκηση στις στατικές φάσεις.
Τρεις ήταν οι απουσίες καθώς ο Σένκεφελντ, ο Αγιούμπ και ο Μπεκ έκαναν θεραπεία, με όλους τους υπόλοιπους παίκτες να προπονούνται κανονικά.
Ο Ρικ Πιτίνο επέστρεψε στο ΟΑΚΑ ως αντίπαλος του Παναθηναϊκού, με την ομάδα του, τους Αϊόνα Γκάελς να κοντράρονται σε φιλική αναμέτρηση με το «τριφύλλι» (73-66).
Το εν λόγω παιχνίδι ήταν ένα πολύ δυνατό τεστ για τα κολεγιόπαιδα του Πιτίνο και έτσι ο Αμερικανός τεχνικός και πρώην προπονητής των «πρασίνων» δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει την πρώην του ομάδα.
«Σ' ευχαριστούμε, Παναθηναϊκέ! Βοήθησες τους Αϊόνα Γκάελς να γίνουν καλύτεροι. Εύχομαι πολλές επιτυχίες σε έναν σπουδαίο οργανισμό», έγραψε στο Twitter ο 68χρονος προπονητής.
Δείτε τη σχετική ανάρτηση
Πρώτο φιλικό και πρώτη νίκη για τον Παναθηναϊκό κόντρα στην πανεπιστημιακή ομάδα του αμερικανικού κολεγίου Αϊόνα, του Ρίκ Πιτίνο, με τους «πράσινους» να επικρατούν με 73-66.
Οι «πράσινοι» είδαν το συγκεκριμένο παιχνίδι ως μία πρώτης τάξεως ευκαιρία να ξεφύγουν από τη μονοτονία των καθημερινών προπονήσεων, προσπαθώντας παράλληλα να βγάλουν πάνω στο παρκέ τα όσα δουλεύουν σε αυτές.
Το Αϊόνα ξεκίνησε καλύτερα παίρνοντας το προβάδισμα με 20-16 στο τέλος της πρώτης περιόδου, όμως μέχρι το ημίχρονο ο Παναθηναϊκός είχε καταφέρει να πάρει το προβάδισμα με 37-36. Οι «πράσινοι» συνέχισαν κυρίως με μακρινά σουτ και στην τρίτη περίοδο, για να πάρουν εν τέλει τη νίκη με 73-66.
Για τον Παναθηναϊκό δεν αγωνίστηκαν οι Νεμάνια Νέντοβιτς, Οκάρο Ουάιτ και ο Τζέρεμι Έβανς που δεν έχει αφιχθεί ακόμα στην Ελλάδα.
Τα δεκάλεπτα: 16-20, 38-37, 59-56, 73-66
Ο Ρικ Πιτίνο επέστρεψε στο ΟΑΚΑ ως αντίπαλος του Παναθηναϊκού για το φιλικό του «τριφυλλιού» κόντρα στην ομάδα του πανεπιστημίου Αϊόνα και όπως ήταν φυσικό κέντρισε το ενδιαφέρον.
Ο Αμερικανός τεχνικός βρήκε την ευκαιρία να συνομιλήσει με τους πρώην παίκτες του, όπως και με τους Δημήτρη Διαμαντίδη, Φραγκίσκο Αλβέρτη και Γιώργο Καλαϊτζή. Παράλληλα στο ΟΑΚΑ βρίσκεται και ο Μάικ Μπατίστ, ο οποίος τις τελευταίες ημέρες βρίσκεται στη χώρα μας.
Δείτε τις σχετικές εικόνες από το φακό του Βαγγέλη Στόλη
Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram





Παναθηναϊκός και Κορίνθιανς τα έχουν βρει σε όλα για την μεταγραφή του Ματέους Βιτάλ στον Παναθηναϊκό και πλέον ο παίκτης αναμένεται στη χώρα μας για να περάσει από ιατρικά και να υπογράψει στο «τριφύλλι».
Μάλιστα η βραζιλιάνικη ομάδα, πριν απ' όλα αυτά έσπευσε να ανακοινώσει επίσημα τη συμφωνία της με τον Παναθηναϊκό. Θυμίζουμε πως ο 24χρονος άσσος θα αποκτηθεί με τη μορφή δανεισμού για μία σεζόν από τους «πράσινους», ενώ υπάρχει και οψιόν αγοράς, η οποία είναι περίπου στα 4 εκατ. ευρώ για το 50% των δικαιωμάτων του ποδοσφαιριστή.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Η Κορίνθιανς έφτασε σε συμφωνία με τoν Παναθηναϊκό, από την Ελλάδα, για τον δανεισμό του επιθετικού χαφ, Ματέους Βιτάλ. Ο δανεισμός έχει ισχύ μέχρι τον Ιούνιο του 2022. Σήμερα (25/08), δόθηκε το ελεύθερο στον αθλητή να ταξιδέψει στην Ελλάδα και να υποβληθεί σε ιατρικές εξετάσεις».
Σε εντατικούς ρυθμούς κινούνται στο γυναικείο τμήμα ποδοσφαίρου του Παναθηναϊκού εν όψει της νέας αγωνιστικής περιόδου.
Οι «πράσινες» ετοιμάζονται να μπουν στο γήπεδο, με το εν λόγω τμήμα του «τριφυλλιού» να κάνει την επανεμφάνισή του μετά από περίπου 40 χρόνια.
Η πρώτη συγκέντρωση είναι προγραμματισμένη για τις 31 Αυγούστου στο κλειστό «Παύλος Γιαννακόπουλος» στις 20:00, όπου θα μοιραστεί το αθλητικό υλικό στις παίκτριες και θα γίνει ομιλία με το τεχνικό τιμ και τους υπεύθυνους του τμήματος.
Η πρώτη προπόνηση είναι προγραμματισμένη για την 1η Σεπτεμβρίου στις 21:30 στο γήπεδο Δ΄ Ηλιούπολης.
Η Αλτάι ήταν μία από τις ομάδες που ενδιαφέρθηκε έντονα για την απόκτηση του Τάσου Χατζηγιοβάνη, ωστόσο διά του προέδρου της, Λεβέντ Ντοζάνογλου γνωστοποίησε πως εγκατέλειψε την περίπτωση του 24χρονου εξτρέμ.
Σύμφωνα με όσα υποστήριξε ο Ντοζάνογλου, η τουρκική ομάδα δεν κατάφερε να πετύχει συμφωνία με τον Παναθηναϊκό, ο οποίος δεν έπεφτε κάτω από τα 1,5 εκατομμύρια ευρώ για την παραχώρηση του παίκτη.
Ο Λεβέντ Ντοζάνογλου είπε σχετικά σε ΜΜΕ της χώρας: «Το συμβόλαιο του ποδοσφαιριστή είχε ρήτρα 1,5 εκατ. ευρώ. Ο Παναθηναϊκός δεν ήθελε να παραιτηθεί από το ποσό αυτό και είπαν ότι ήθελαν να επωφεληθούν για έναν ακόμα χρόνο. Εγκαταλείψαμε την προσπάθεια απόκτησής του προς το παρόν, γιατί δεν έδιναν τη συγκατάθεσή τους. Εάν οι συνθήκες το επιτρέψουν το επόμενο έτος, τότε θα το εξετάσουμε».